Dövlət qurumu
Executive Office Leading Specialist
Son tarix 14 mar 2024 [email protected]
Responsibilities:
- Efficiently schedule and oversee appointments, meetings, and conferences on behalf of the CEO;
- Coordinate seamless travel arrangements, encompassing flights, accommodations, and detailed itineraries;
- Skillfully manage incoming emails, phone calls, and correspondence, prioritizing tasks with precision;
- Foster open communication channels to stay abreast of updates and changes requiring the CEO’s attention;
- Facilitate smooth information flow within the CEO’s office and across various departments;
- Coordinate the dissemination of crucial information to relevant teams and individuals;
- Organize and maintain confidential files, documents, and records with meticulous attention to detail;
- Conduct research and compile data to support the creation of insightful reports and presentations.
Candidate Requirements:
- Bachelor or master degree;
- 1+ years of experience as an executive administrative assistant, or in other secretarial positions ;
- Language skills: Proficiency in English and Russian ;
- Computer skills: Good knowledge of MS Office
Required Functional Qualities:
- Adaptability to changes;
- Information acquisition;
- Attention to detail.
What do we offer:
- Competitive salary and benefits (daily lunch expenses covered by the company, opportunities for continuous traning and professional development);
- Positive and productive work environment;
- Working hours: from 09:00 a.m till 18:00 p.m (5 times per week).
Interested Candidates, please send your CV with subject “Executive Office Leading specialist” until February 20, 2024.
Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Preference will be given to male candidates.
Satınalmanın planlanması, analizi və hesabat üzrə mütəxəssis (Dövlət Satınalmaları)
Son tarix 14 mar 2024 [email protected]
Əmək funksiyası:
- "Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunu"-nun tələblərinə uyğun olaraq satınalma sənədlərinin hazırlanması;
- Satınalma prossesini mövcud qanunvericilik və qaydalara müvafiq ən əlverişli şərtlərlə icra etmək
- Dövlət satınalmalarını təşkil etmək üçün normativ hüquqi aktların tələblərinə riayət etmək
- Sifarişlər üzrə texniki parametrlər və standartların hazırlanması prosesini təşkil etmək
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (Tələbin yaranmasından ödənişədək olan prosesin idarə edilməsi)
- Yerli və xarici bazarın təhlili, tələb olunan araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili
- Tender/sorğularının hazırlanması və qiymətləndirilməsi, tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin idarə olunması, keçirilmiş satınalma müsabiqəsinin nəticəsini rəsmiləşdirmək;
- Müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və nəzarətdə saxlanılması
- Müqavilələr üzrə tədarükçü KPİ-ların hazırlanması, tədarükçü fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi
- Qurumun struktur bölmələrinin saxlanması və fəaliyyəti, habelə maddi-texniki təminatı üçün ayrılmış vəsaitin təyinatı üzrə səmərəli istifadə edilməsi məqsədlə rəhbərliyə təkliflər vermək;
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq kommersiya sirrinin və xidməti məlumatların qorunmasını təmin etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən vəzifə öhdəliyinə aid digər tapşırıqları yerinə yetirmək
Vəzifə tələbləri:
- Təhsil pilləsi (minimum): Bakalavr (magistr dərəcəsi olması arzu olunandır)
- Təhsil ixtisası: İqtisadiyyat, Maliyyə, Biznesin idarə olunması arzu olunandır.
- İş təcrübəsi (minimum): İstehsalat sahəsində minumum 3 illik iş təcrübəsi. Dövlət Satınalmaları təcrübəsinin olması arzuolunandır.
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Rus dili, Ingilis dili.
- Kompüter bilikləri: Yaxşı səviyyədə Microsoft office, SQL, Power BI, proqramlarını bilməli. 1C üzrə iş təcrübəsi arzu olunandır.
- Digər zəruri tələblər
- Satınalma prosesinə dair sənədlərin tərtibi və rəsmiləşdirilməsi üzrə beynəlxalq standart və normaları bilməli;
- Xarici və yerli tədarükçülərlə satınalma və ondan irəli gələn danışıqların aparılması üçün yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
Vəzifənin tələb etdiyi səriştəliliklər:
- Analitik düşünmə
- Problem analiz etmə
- Detallara diqqət
- Nizam-intizam
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Satınalma mütəxəssisi (Dövlət Satınalmaları)” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Satınalmanın planlanması, analizi və hesabat üzrə mütəxəssis (analitik)
Son tarix 14 mar 2024 [email protected]
Əmək funksiyası:
- Satınalma prosessini periodik olaraq planlamalı və dövr ərzində plana uyğun aparılmasına nəzarət etməli.
- Filiallarıdan periodik (günlük, həftəlik, aylıq, rüblük) hesabatların alınması, onların işlənməsi və rəhbərlik üçün hesabatların hazırlanması.
- Satınalma prossesini mövcud qanunvericilik və qaydalara müvafiq ən əlverişli şərtlərlə icra etmək
- Sifarişlər üzrə texniki parametrlər və standartların hazırlanması prosesini təşkil etmək
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (Tələbin yaranmasından ödənişədək olan prosesin idarə edilməsi)
- Yerli və xarici bazarın təhlili, tələb olunan araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili
- Tender/sorğularının hazırlanması və qiymətləndirilməsi, tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin idarə olunması, keçirilmiş satınalma müsabiqəsinin nəticəsini rəsmiləşdirmək;
- Müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və nəzarətdə saxlanılması
- Müqavilələr üzrə tədarükçü KPİ-ların hazırlanması, tədarükçü fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi
- Qurumun struktur bölmələrinin saxlanması və fəaliyyəti, habelə maddi-texniki təminatı üçün ayrılmış vəsaitin təyinatı üzrə səmərəli istifadə edilməsi məqsədlə rəhbərliyə təkliflər vermək;
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq kommersiya sirrinin və xidməti məlumatların qorunmasını təmin etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən vəzifə öhdəliyinə aid digər tapşırıqları yerinə yetirmək
Vəzifə tələbləri:
- Təhsil pilləsi (minimum): Bakalavr (magistr dərəcəsi olması arzu olunandır)
- Təhsil ixtisası: İqtisadiyyat, Maliyyə, Biznesin idarə olunması arzu olunandır.
- İş təcrübəsi (minimum): İstehsalat sahəsində minumum 3 illik iş təcrübəsi. Dövlət Satınalmaları təcrübəsinin olması arzuolunandır.
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Rus dili, Ingilis dili.
- Kompüter bilikləri: Yaxşı səviyyədə Microsoft office, SQL, Power BI, proqramlarını bilməli. 1C üzrə iş təcrübəsi arzu olunandır.
- Digər zəruri tələblər
- Satınalma prosesinə dair sənədlərin tərtibi və rəsmiləşdirilməsi üzrə beynəlxalq standart və normaları bilməli;
- Xarici və yerli tədarükçülərlə satınalma və ondan irəli gələn danışıqların aparılması üçün yüksək ünsiyyət qabiliyyəti
Vəzifənin tələb etdiyi səriştəliliklər:
- Analitik düşünmə
- Problem analiz etmə
- Detallara diqqət
- Nizam-intizam
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Satınalma mütəxəssisi (analitik)” qeyd etməyiniz xahiş olunur.