Dövlət adından yaradılan publik hüquqi şəxs
Hüquq departamentinin direktoru
Son tarix 22 yan 2024 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Departamenti təmsil etmək;
- Departamentin fəaliyyətini təşkil etmək və ona rəhbərlik etmək;
- Departamentə həvalə olunmuş vəzifələrin vaxtında və keyfiyyətlə həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
- Tabeliyində olan işçilər arasında iş bölgüsü aparmaq, onların fəaliyyətini əlaqələndirmək, əmək, icra və xidmət intizamına riayət etmələrinə nəzarət etmək;
- Daxil olan sənədlərin yüksək peşəkarlıq səviyyəsində, müəyyən olunmuş müddət ərzində, məsuliyyətlə icra olunmasını təmin etmək;
- Qanuvericiliyə uyğunlaşdırmaq məqsədi ilə Qurumun normativ aktlarına dəyişikliklərin edilməsi barədə təkliflər vermək;
- Sənədlərin (layihələrin) hüquqi ekspertizasını aparmaq, onlara dair irad və təklifləri aidiyyəti üzrə təqdim etmək;
- Qurumun rəhbəri tərəfindən verilən Departamentin fəaliyyət istiqamətlərinə aid olan digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
İş qrafiki:
- Bazar ertəsi - Cümə günləri, saat 09:00 – 18:00 dək;
- Zərurət olduqda şənbə günü - yarım gün.
Vəzifəyə dair tələblər:
- Təhsilə dair tələblər: Ali hüquqi təhsil;
- İş stajına dair tələblər: bu sahədə ən azı 5 il iş stajı;
- Yaş: 27 yaşdan yuxarı
- Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Offıce proqramları - yüksək səviyyədə;
- Xarici dil biliklərinə dair tələblər: İngilis dili – C1; Rus dili - C1.
Vəzifəyə dair tələb edilən şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar:
- İdarəetmə və komanda ilə işləmək bacarığı;
- İş planlama və təşkil etmə, idarəetmə bacarığı;
- Mükəmməl kommunikasiya bacarığı;
- Yaradıcı qabiliyyət;
- Analitik təhlil;
- Gərgin iş qrafikinə uyğunlaşma.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Hüquq departamentinin direktoru” yazaraq elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Dövlət qurumu
Technical Project Manager
Son tarix 22 yan 2024 [email protected]
Responsibilities:
- Create management, communication plans and processes.
- Analyze and develop procedures for management and technical duties.
- Define project responsibilities with stakeholders.
- Participate in how budget and staff are allocated for the project.
- Maintain project time frames, budget estimates and status reports
- Develop and manage the project, communication, resource plans and processes
- Analyze all management and technical processes to ensure they’re delivered as expected
- Meet regularly with project stakeholders and define project goals and objectives
- Lead budget and resource allocation through all project phases
- Schedule project timelines
- Make estimates for the budget and schedule
- Generate regular reports to update stakeholders and manage projects
- Establish and train teams on processes and strategies
- Oversee day-to-day technical operations, including assignments and personnel review
- Define roles and responsibilities of the team and determine clear deliverables
- Research and evaluate new hardware and software technology and help make decisions on the cost-benefit analysis of new purchases
- Update and maintain hardware and software systems as needed
- Improving the way projects are planned and resources are managed.
Education & Training: Degree in technology, in addition to project management certification preferred.
Experience: Minimum 1 year managerial experience. Experience and expertise in a field related to technology.
Language skills: Azerbaijani language, Russian language, English language.
Computer skills: Knowledge of new and established software systems and the ability to train others on them.
Other required skills:
- Strong communication skills to coordinate with team members, vendors and management
- Analytical, computer, math and problem-solving skills to be able to use software and to explain the software
- Organizational skills and time management skills to keep projects on track to the finish
- Project managing skills to start projects and finish projects successfully.
If you meet the requirements, you can send your CV to e-mail. Please, mention "Technical Project Manager" in the subject line.
Dövlət qurumu
Həkim (Bakı şəhəri və bölgələr)
Son tarix 22 yan 2024 - [email protected]
Vəzifə üzrə öhdəliklər:
- Müalicə-diaqnostika prosesinin vəziyyətinin planlı və plandankənar yoxlamalarının aparılması;
- Sənədləşdirmənin, onların aparılmasının keyfiyyətinin, xəstələrin müayinə və müalicəsi metodlarının düzgünlüyünün və məqsədəuyğunluğunun yoxlanılması;
- Daxili normativ aktlara və digər sənədlərə ilkin rəy verilməsi;
- Keçirilən müayinə iclaslarında iştirak etməsi;
- İzahat xarakterli məktubların hazırlanması;
- Xidmətinin keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə müasir diaqnostika üsullarının, müalicə və reabilitasiya metodlarının öyrənilməsi;
- Fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq qanunvericiliklə nəzərdə tutulmuş digər vəzifələrin və tapşırıqların peşəkar səviyyədə və vaxtında icra edilməsi;
- Agentliyin daxili intizam və etik davranış qaydalarına riayət edilməsi.
Tələblər:
- Ali tibbi təhsil;
- İxtisası üzrə ən azı 2 il əmək stajına malik olmalıdır;
- Qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə işlədiyi istiqamət üzrə təkmilləşdirmə kurslarında iştirak etməlidir və həmin kursların sertifikatına malik olmalıdır;
- Azərbaycan Respublikasının Səhiyyə haqqında qanunvericiliyinin əsaslarını bilməlidir və digər normativ hüquqi aktları barədə məlumatlı olmalıdır;
- MS Office komputer proqramından sərbəst istifadə etmək bacarığı;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5 və ya 6 günlük iş rejimi (strukturdan asılı olaraq dəyişir)
- Əmək haqqı: 2000-2500 AZN-dək
- Təminatlar: İllik performans göstəricilərinə uyğun mükafat sistemi
Müraciət qaydaları: elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını yazaraq CV göndərməklə müraciət edilir. Müraciətlər nəzərdən keçirilərək, yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Dövlət qurumu
303
Protokol üzrə mütəxəssis
Son tarix 30 dek 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Rəhbərlik tərəfindən keçirilən iclasları, rəsmi görüş və qəbulları protokol qaydalarına, habelə qəbul olunmuş beynəlxalq təcrübəyə əsaslanaraq təşkil etmək;
- Rəhbərliyin iştirak etdiyi tədbirlərə və getdiyi səfərlərə hazırlıq işlərinin görülməsini təmin etmək və zərurət yarandıqda həmin səfərlərdə protokol xidmətini həyata keçirmək;
- Şirkətin fəaliyyət istiqamətləri üzrə beynəlxalq tərəfdaşlarla görüşlər, seminarlar, konfranslar və digər tədbirlərin keçirilməsi məqsədilə təşkilati məsələləri həll etmək;
- Şirkətin adından protokol yazışmalarının layihələrini hazırlamaq və digər protokol-təşkilati məsələlərin həllini təmin etmək;
- Şöbəyə daxil olan ərizə, şikayət və təkliflərə baxmaq və müəyyən edilmiş qaydada müraciətləri cavablandırmaq.
Tələblər:
- Ali təhsil (Beynəlxalq münasibətlər, beynəlxalq hüquq, iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqamətləri üzrə);
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Səlis Azərbaycan dili, mükəmməl səviyyədə ingilis və rus dili biliyi;
- Mükəmməl səviyyədə MS office proqramlarından istifadə bacarığı;
- İşgüzar yazışmaların aparılması bacarığı;
- Planlama və təşkiletmə bacarığı;
- Təqdimetmə bacarığı;
- Ünsiyyət bacarığı;
- Problem həll etmə bacarığı.
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00 (5/7);
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən 29.12.2023 tarixinədək CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Protokol üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.