Company
Dövlət orqanında rəhbər köməkçisi
Son tarix 03 dek 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətə gələn qonaqları gülərüz və peşəkar şəkildə qarşılamaq;
 - Ofisə gələn qonaqların qeydiyyatını aparmaq və yönləndirmək;
 - Görüşlərin təşkil edilməsi;
 - Vaxtın idarəedilməsini təmin etmək;
 - Ofis daxili məlumat axınını təmin etmək;
 - Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan işləri və əlavə yarana biləcək işlərin qeydiyyatını aparmaq;
 - Qonaqlara və əməkdaşlara lazım olan inzibati dəstəyi göstərmək;
 - Ofis ləvazimatlarının və qəbul otağının səliqə-sahmanına nəzarət etmək
 - Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
 - Gündəlik hesabatların hazırlanması
 
Namizədə tələblər:
- 25 - 40 yaş arası xanımlar;
 - Ali təhsil;
 - Təqdimat bacarıqları;
 - Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dili mükəmməl bilməli, İngilis dili arzuolunandı;
 - Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqlarına malik olmalı ;
 - Ofis avandalıqarından sərbəst şəkildə istifadə bacarığı;
 - Kompyuter bilikləri PC və ofis proqramlarını istifadə edə bilməli. Excel və Power Point proqramlarından yaxşı istifadə edə bilməli
 
İş haqqında
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
 - İş yeri: Bakı şəhəri;
 - İş qrafiki: I-VI günlər tam iş vaxtı (şənbə günləri qısa iş günü);
 - Əmək NET 2000-2500 AZN
 
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







