Banner

Vakansiyalar

Bu şirkətlərə müxtəlif sahələr üzrə işçilər lazımdır - 15 VAKANSİYA

Bu şirkətlərə müxtəlif sahələr üzrə işçilər lazımdır - 15 VAKANSİYA | FED.az
21:12 1 Mart 2021

Vakansiya 1

Tian Group

Mal-material mühasibi axtarırıq.

- İş təcrübəsi mütləqdir
- Yaş həddi-20-35
- İş ERP proqramı üzərində malların sistemə işlənilməsi və hesabatının aparılması.
- Şirkət daxili istifadə edilən ERP proqramı öyrədiləcək və namizəd imtahan nəticəsində seçiləcək.
- İş yeri: Binə qəsəbəsi, Yeni Suraxanı Dairəsinin yaxınlığı (TİTAN SOYUDUCU ZAVODU)
- Servis və nahar təminatı mövcuddur.
- Əmək haqqı 500 AZN

Maraqlanan şəxslərdən CV "Mal-material mühasibi" başlığı altında [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Vakansiya 2

lease apply from this: Application Form

Company: Keepface DMCC
Position: Project Intern (Females only)

ABOUT US

Keepface is a fast-growing, awarded, global interactive Influencer Marketing Platform established in 2016.

We are based in Dubai, Baku, and Istanbul and we work for brands and companies worldwide. A team of individuals with strong backgrounds and talents in digital communications, digital product design and development, and strategic marketing.

At Keepface we are looking for highly motivated interns to help us with day-to-day tasks and gain valuable experience working within this fast-moving, challenging and exciting market sector.

The ideal candidate will need to have a genuine interest in advertising, technology, and the latest trends in the online marketing sector. During your internship, you'll have the chance to get involved with the project team in influencer marketing. The duration of the program is 3 months with 5 working days.

MINDSET
We are looking for someone who:

● is a passionate person, who loves what he/she does
● has a positive attitude
● is a combination of a thinker and a doer
● likes to challenge him/herself in order to produce higher quality material
● loves digital marketing, and is always up-to-date with the most recent trends
● is honest and fun-loving
● shows attention to detail

REQUIREMENTS

● Fresh graduate
● Ability to conduct detailed research and analysis
● In-depth knowledge and understanding of social media platforms (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, etc.)
● Fluency in oral and written Russian and English
● Other languages are a big plus
● Effective time management skills

BENEFITS

● Possibility to be offered a full-time position after the internship
● Dynamic working environment and informal culture
● Working side by side with talented team members
● Paid internship

Vakansiya 3

 

Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda Rəqəmsal Marketinq üzrə Menecer tələb olunur.

İşin rolu

Bu rol brend strategiyasına əsasən brendin tanınma səviyyəsini dəstəkləmək və satış hədəflərinə çatmaq üçün rəqəmsal marketinq üzrə planı icra edir.

Vəzifə öhdəlikləri

• Elektron ticarət üzrə ümumi marketinq strategiyalarını həyata keçirmək
• Ödənişli media və SEO strategiyaları ilə yeni müştəriləri cəlb etmək
• A/B testlə yeni yanaşmaları, istifadəçi seqmentlərini və imkanlarını müəyyənləşdirmək
• Rəqəmsal Marketinq kampaniyaların performansını hədəflərinə görə qiymətləndirmək (ROI və KPIs)
• Veb analitik panellərini izləmək və məruzə etmək, inkişaf üçün əsas sahələri müəyyənləşdimək
• SEO analizinə əsaslanaraq tövsiyyələr vermək və hədəfləri təyin etmək
• SEO hədəflərinə uyğun olaraq “link building” kampaniyalarını qurmaq
• Search Engine, Google Analytics, Webmaster alətləri əsasında hesabatlar hazırlamaq
• Sosial mediada marketinq məzmununun yaradılmasına dəstək olmaq
• Axtarış auditoriyasını qiymətləndirmək üçün SEM Rush ilə açar sözləri və rəqibləri analiz etmək
• Təkmilləşdirilmiş məzmunu yükləmək və CRO inkişaf prosesi vasitəsilə analiz etmək
• Performans ölçülərin qiymətləndirilməsi üçün OKR-lara, məzmuna və CRM satış qıflarına daxil olan bütün məlumatlara diqqət yetirmək
• “Integrating /Promotions/Add to Basket/Collections” kampaniyalarını tətbiq etmək
• Göstəriciləri optimallaşdırmaq və analiz etmək üçün auditoriyanı seqmentləşdirmək və reklam qruplarını yaratmaq

Əsas tələblər

Təhsil:
• Marketinq və yaxud Biznesin idare edilmesi üzrə Bakalavr dərəcəsi
• Elektron Ticarət /Rəqəmsal Marketinq sahəsi üzrə kvalifikasiyalar arzuolunandır

Təcrübə:
• Sosial media/rəqəmsal marketinq üzrə ən az 3 il iş təcrübəsi
• SEM və PPC üzrə təcrübə

Professional biliklər:
• E-mail marketinq və sosial media reklamı üzrə əla biliklər
• Ödənişli kampaniyalar və həftəlik MailChimp informasiya bülletenləri üzrə biliklər
• Hesabatlılıq üzrə biliklər: Reklam, veb sayt baxışları / ziyarətçilər, SEO məzmununun yenilənməsi, satışlar və potensial, Google Search Console
• Sosial Media məzmununun icrası və planlaşdırılması
• Məlumatın təhlili
• Facebook, Twitter, LinkedIn və digər sosial media platformaları üzrə əla biliklər
• Facebook Business Manager və Insights üzrə biliklər
• Marketinq Platformaları üzrə biliklər: Marketo, Pardot, Hootsuite, SEMrush, Trello, Outbrain, Google Optimise, Click Dimensions, Sitecore, Slack, Adobe Campaign, Qubit
• Veb dizayn və istifadəçi təcrübəsi üzrə yaxşı biliklər
• Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl, İnglis dilini yaxşı səviyyədə bilmək
• Yüksək səviyyədə MS Office proqramlarını bilmək

Professional bacarıq və kompetensiyalar:
• İşgüzar ünsiyyət
• Təşkilat bacarıqları
• Detallara diqqət
• Çoxfunksionallıq
• Emosional zəka
• Vaxtın idarə olunması
• Layihənin idarə olunması

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Rəqəmsal Marketinq üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

 

Founded in 1996, Sinteks Group of Companies is one of the largest and most successful fashion retail companies in the Caucasus and Central Asia. Sinteks manages more than 100 of fashion, jewelry, beauty and household utilities stores, and around 10 branches of coffee shops. Represents leading international brand names in luxury, premium and mass-market segments

We are currently looking for Digital Marketing Manager to join Sinteks Group of Companies.

The role

The role executes digital marketing plan to support brand awareness and achieve sales targets based on brand’s strategy.

Job responsibilities

• Implement overall marketing strategy in e-commerce
• Attract new customers via strategies for paid media and SEO
• Identify new approaches, user segments and opportunities through A/B testing
• Evaluate performance of digital marketing campaigns against their goals (ROI and KPIs)
• Monitor and report web analytics dashboards, identify key areas of improvement
• Make recommendations and set goals based on SEO analysis
• Set link building campaigns in line with SEO goals
• Prepare reports based on webmaster tools, Search Engine, Google Analytics
• Support the creation of marketing content on social media
• Manage SEM Rush to pull search audience insights through keyword and competitor analysis
• Pull optimized content out and test this through a CRO development process
• Focus on OKRs for Performance metrics, data-driven content and all activity fed into CRM sales funnel
• Implement and run retargeting/promotions/add to basket/collection campaigns
• Create the segmentation and ad groups to optimize and analyze the data and metrics

Main requirements

Education:
• Bachelor degree in Marketing or Business Administration
• Qualifications on E-Commerce/Digital Marketing are desirable

Experience:
• At least 3 years of work experience within a social media and/or digital marketing
• Experience in SEM and PPC

Professional knowledge:
• Excellent knowledge in email marketing, and social media advertising
• Knowledge of paid campaigns and weekly MailChimp newsletters
• Knowledge of reports: Advertising, website views/visitors, SEO content update, Sales and leads, Google Search Console
• Social Media content execution and planning
• Data analysis
• Excellent knowledge of Facebook, Twitter, LinkedIn, and other social media platforms
• Knowledge of Facebook Business Manager and Insights
• Knowledge of Marketing Platforms: Marketo, Pardot, Hootsuite, SEMrush, Trello, Outbrain, Google Optimise, Click Dimensions, Sitecore, Slack, Adobe Campaign, Qubit
• Good knwoledge of web design and user experience
• Excellent knowledge of Azerbaijani and Russian languages, advanced level in English
• Excellent knowledge of MS Office Programs

Professional skills and competencies:
• Business communication
• Organizational skills
• Detail orientation
• Emotional intelligence
• Multitasking
• Time management
• Project management

Interested candidates can send their CV’s to [email protected] by mentioning “Digital Marketing Manager” in the subject line.

Vakansiya 4

Financial Chain Corporation LLC

Position – Accounting Intern

We are currently looking for an Accounting Intern to join our Accounting Team. To be a strong candidate, you should possess an understanding of accounting and financial principles and a positive attitude. You should be collaborative, trustworthy, receptive to feedback, and eager to learn.

Your Role

- Assisting with research, filing, data entry, and recording and maintaining accurate and complete financial records.
- Assistance in preparing financial reports, such as balance sheets and income statements, invoices, and other documents.
- Working with bookkeeping software.
- Handling sensitive or confidential information with honesty and integrity.
- Learning how to work as part of the Accounting team to compile and analyze data, track information, and support the company or clients.
- Taking on additional tasks or projects to learn more about accounting and office operations.

What are we looking for?

- High school diploma or equivalent
- Good command of Azeri, English, Russian
- Excellent communication abilities with aptitude in problem-solving
- Computer savvy with knowledge of relevant software (MS Office, 1C)

What do we offer?

- Motivating financial evaluation
- Interesting and good potential job in the international community
- Self-realization and career development
- Pleasant working environment

E-mail: [email protected]

Vakansiya 5

Merkuri” Bank Olmayan Kredit Təşkilatı, Lombard kreditləri üzrə iş təcrübəsi olan şəxsləri yüksək əmək haqqı ilə kredit mütəxəssisi vakansiyası üçün müsabiqəyə dəvət edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

– Kredit məhsullarının satışlarını həyata keçirmək üçün təbliğat-təşviqat işləri aparmaq
– Kredit məhsulları barədə müştərinin məlumatlandırılması.
– Müştəri müraciətlərini qəbul etmək, təhlil etmək, kredit komitəsinə çıxarmaq və rəsmiləşdirmək
– Geri ödənişlərin normal axınını təmin etmək
– Kredit və girovların monitorinqinin həyata keçirilməsi.
– İş yeri: Bakı filialı
– İş qrafiki (I-V 09:00-dan 18:00-dək, VI 10:00-dan 15:00-dək)

Namizədə tələblər

– Ali təhsil
– Yaş: 22 – 35
– Səlis nitq qabiliyyəti
– İnandırma qabiliyyəti və məqsədyönlülük
– İnsanlarla ünsiyyət qurma bacarığı.
– Azərbaycan dili biliyi – əla
– MS Office proqramlarında işləmək bacarığı

Hazır CV formalarınızı [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.

Vakansiya 6

Buta Group

Satış üzrə Menecer

Vəzifə təlimatı:

- Korporativ şirkətlərlə danışıqların aparılması, müqavilələrin bağlanması
- Korporativ müştərilərin məhsullarının planlaşdırılması və çatdırılması
- Satışla bağlı sənədləşmələr (təhvil-təslim aktı, hesab faktura)
- Dərmanların sifarişinin toplanması, əməkdaşlıq edilən şirkətlərə sifariş edilməsi və bölgələrə sifariş olunan məhsulların təhvil verilməsi
- Regionlar arası daxili daşımalara nəzarət
- Yeni müştərilərin axtarışı və cəlb olunması.
- Proyektlər üzrə iş.
- Rəqiblərin öyrənilməsi və şirkətin strateqiyasını işləyib hazırlanması.
- İşgüzar tədbirlərdə şirkətin təqdim olunması.
- İşgüzar görüşlərin təşkili və aparılması.
- Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə həftəlik və aylıq hesabatı.

Tələblər:

- 25-35 yaş;
- Ali texniki və ya iqtisadi təhsil;
- Dillər : azərbaycan, rus dilləri (yüksək səviyyədə), ingilis dili (orta səviyyə)
- Ofis proqramlarını bilmək
- Satış sahəsində iş təcrübəsi 3 ildən az olmayaraq
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Kollektivdə işləmək bacarığı

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Satış üzrə Menecer qeyd etməklə [email protected] e- mail ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

Vakansiya 7

Problemli kreditlər şöbəsinin hüquqşünası

İş yeri: Lənkəran

• cinsi: kişi
• hüquq təhsili;
• problemli kreditlər sahəsində hüquqşünas kimi ən azı 3 illik iş təcrübəsi; məhkəmə orqanları ilə iş təcrübəsi
• Azərbaycan və rus dili
• Sürücülük vəsiqəsi
• Şəxsi avtomobilin olması arzu olunandır

Şəxsi keyfiyyətlər:

• Düzgün
• Professional
• İşgüzar
• İntizamlı
• Ünsiyyətcil
• Eyni anda bir neçə məsələni həll edə bilən
• Təşəbbüskar
• Məsuliyyətli

Öhdəlikləri:

- Problemli kreditlərlə bağlı məhkəməyə qədər və məhkəmə tədbirləri
- Ezamiyyətlər olacaq

Şirkət tərəfindən təklif olunlar:

- Əmək müqaviləsi
- İş qrafiki: 09:00- 18:00
- İş günləri: 5/2

Müraciət üçün [email protected] mövzu yerində “Problemli kreditlər üzrə hüquqşünas” qeyd etməklə müraciət edə bilərsiniz.

Vakansiya 8

Avlolüks Azərbaycan” MMC-yə İT və təhlükəsizlik sistemləri üzrə kiçik mütəxəssis tələb olunur

Namizədə dair tələblər:

• Yaş həddi: 25-35;
• Müvafiq sahə üzrə minimum 2 illik iş təcrübəsi;
• Kamera, səs, giriş-çıxış nəzarət sistemləri üzrə biliklər;
• Yanğın, mühafizə siqnalizasiya sistemi üzrə minimal biliklər;
• İT avadanlıqları ilə işləmək bacarığı;
• Layihələrlə işləmə bacarığı;
• Əməliyyat sistemləri və ofis proqramları ilə işləmə bacarığı.

İş barədə məlumat:

• Təhlükəsizlik kameralarının quraşıdırılması və konfiqurasiya edilməsi;
• DVR, NVR-ın quraşdırılması və konfiqurasiya edilməsi;
• Giriş-çıxışa nəzarət sistemlərinin quraşdırılması;
• Yanğın-təhlükəsizlik və mühafizə siqnalizasiya sistemlərinə xidmətin göstərilməsi;
• İT avadanlıqlarına texniki xidmətin göstərilməsi;
• Proqram təminatlarının quraşdırılması;
• Səs sistemi avadanlıqlarına texniki baxışın keçirilməsi.

Email : [email protected]

Tələblərə uyğun olmayan və "Subject" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV" - lərə baxılmayacaq.

Vakansiya 9

ODONTOS MMC şirkəti “Texniki məhsullar üzrə satış nümayəndəsi” vakansiyası elan edir.

Namizədə verilən tələblər:

- Təhsil – Ali ;
- Yaş - 25-35 ;
- Yalnız kişi namizədlər ;
- Səlis Azərbaycan dilini bilməsi (əlavə olaraq rus dili bilənlərə üstünlük verilir) ;
- Xoş və səliqəli zahiri görünüş ;
- Yüksək danışıq qabiliyyəti, fikirini aydın izah etmə və aktiv satış bacarığı ;
- Səbrli və nəzakətli ;
- İşgüzar və hədəf yönlü, gərgin mühit və qrafikdə səmərəli işləmə bacarığı ;
- Məsuliyyətli, dürüst və ünsiyyət qurma bacarığı, alıcılara nəzakətli rəftar ;
- Kollektiv ilə işləmə bacarığı ;

İş barəsində məlumat :

- Şirkətin məhsullarının satışının təşkili ;
- Texniki sifarişlərin toplanması, koordinasiya edilməsi, vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirilməsi ;
- Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat verilməsi ;
- Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə gündəlik hesabatların verilməsi ;
- Şirkətin təqdim etdiyi bütün malların xüsusiyyətləri və qiymətləri haqqında tam informasiyaya sahib olmalı ;
- Şəxsi avtomobilinin olması vacibdir ;
- Satış strategiyası yaratmaq, inkişaf etdirmək və idarə etmək ;
- Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, onların ehtiyac və tələblərini analiz etmək ;
- İş saatı - 09.00 - 18.00 (6 gün) ;

Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, mövzu yerində “ Texniki məhsullar üzrə satış nümayəndəsi ” qeyd edərək öz CV-lərinizi [email protected] elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Vakansiya 10

“MIDAS SERVICE” MMC

İstehsalat menecer/ Qrafik dizayner

Tələblər:

- Azərbaycan və İngilis dillərini şifahi və yazılı olaraq əla bilməli, sərbəst şəkildə ünsiyyət qurma bacarığını
- Komanda da və eyni zamanda, müstəqil işləyə bilən, təşəbbüskar və işə zövqlə yanaşmalı
- Kreativlik (yaradıcı potensial) ve fikir müsteqilliyi;
- Çapa hazırlıq merhelesi ve çap texnologiyaları üzre biliklər.
- MS Office və Corel draw, dizayn proqramlarını yaxşı bilməli .

İş barədə məlumat:

- Satış və təchizat şöbəsindən gələn sorğuları analiz edib çertyojunun və sənədlərin hazırlanması
- Smetaların tam tərtibi və yoxlanılması
- İstehsal prosesinə nəzarət
- Satışdan gələn sifarişləri vaxtında istehsal olunub verilməsinə nəzarət
- Əmək haqqı: razılaşdırılma yolu ilə (700 + AZN)
- İş qrafiki: həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək

CV-lərinizi [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.

 

“MIDAS SERVICE” MMC

Менеджер по производству/ Графический дизайнер

Требования:

- Обязательное знание Азербайджанского и Английского,также владение Русским языком.
- Работа в команде должна быть организованна, эффективна и нацеленной на результат.
- Креативность (творческий потенциал) и творческий подход.
- Обязательное знание программ: MS Office и Corel Draw, Photoshop (и др дизайнерских программ).

Информация о работе:

- Изучение требований, предъявляемых заказчиками к проектируемым изделиям, обеспечение своевременной и качественной работой над запросами.
- Создание и полная проверка чертежа.
- Умение устанавливать и поддерживать контакт с другими сотрудниками для достижения высокого результата.
- Заработная плата: по договоренности (700+ AZN).
- Рабочий график: 5 дней в неделю с 09:00 до 18:00.

Пожалуйста, присылайте свои резюме на электронный адрес , [email protected]

Vakansiya 11

STP Təcrübə Proqramı - 2021” layihəsinə qəbul başlanır!

Sumqayıt Texnologiyalar Parkı (STP) bir neçə ildir başlatdığı ənənənin davamı olaraq “STP Təcrübə Proqramı - 2021” adlı ödənişli təcrübə layihəsinə start verir. Layihənin başlıca məqsədi təhsilini yeni bitirmiş, iş təcrübəsi olmayan, lakin öyrənməyə meyilli gənclərin bilik və bacarıqlarının inkişaf etdirilməsinə yardımçı olmaqdır. Təcrübə proqramı əsasən sənaye istehsalı və ofis-inzibati istiqamətdə 20-yə yaxın müxtəlif peşə və ixtisası əhatə edəcəkdir. Təklif olunan peşə və ixtisaslar üçün təcrübə tələb edilmir.

“STP TƏCRÜBƏ PROQRAMI - 2021”

STP holdinqinə daxil olan Biznes Vahidlərində və Müştərək təşkilatlarında, həmçinin Baş ofisdə təcrübə qazanmaq imkanı yaradırıq. Təcrübəyə cəlb edilən STP-nin Biznes Vahidləri və Müştərək təşkilatları şirkətin önəmli istehsal sahələrini əhatə edən STP Global Cable, STP-AH və STP Aluminium, Polimer Məmulatları şirkətləridir.

Əgər siz aşağıdakı keyfiyyətlərə maliksinizsə, deməli axtardığımız ideal namizədsiniz:

- Müvafiq ixtisaslar üzrə orta ixtisas məktəbini, bakalavr və ya magistr təhsilini son 2 ildə başa vurmuş olmalı (kişi namizədlərdə hərbi xidməti keçmiş və ya təcrübə müddətində möhlət hüququ olanlar nəzərə alınacaqdır);
- Sənaye sektorunda karyera qurmaq motivasiyasına malik olmalı;
- Aktiv, məsuliyyətli və nəticəyönümlü olmalı;
- Yeni bilik və bacarıqlara yiyələnməyə həvəsli olmalı;
- Komandada işləmə bacarığına sahib olmalı;
- Azərbaycan dilini yüksək səviyyədə bilməli (müəyyən sahələr üzrə ingilis və rus dili bilikləri arzu olunandır);
- Fikrini dəqiq ifadə etməli və təqdimat bacarıqlarına malik olmalı;
- Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət qurmağı bacarmalıdır (müəyyən sahələr üzrə).

Bu təcrübə proqramında nələri əldə edəcəksiniz?

- Regionun qeyri-neft sektorunda ən böyük istehsalçısı olan sənaye müəssisəsində 3-6 aylıq yerli və xarici peşəkar mütəxəssislərlə birgə təcrübə keçmək imkanı;
- Təcrübə proqramının yekununda xüsusi fərqlənən gənclərin Türkiyə Respublikasının aparıcı sənaye müəsisələrində təcrübə mübadiləsinə cəlbi;
- Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq;
- Fərdi və peşəkar bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək üçün əlverişli mühit;
- Təcrübəçi müqaviləsi əsasında sənədləşmə və həftə sonları istirahət;
- 5 günlük iş həftəsi;
- Ödənişli əsaslarla (300 AZN xalis) təcrübə qazanmaq imkanı;
- Nəqliyyat xidməti və naharla təminat

Qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlər aşağıdakı cədvəldə göstərilən peşə və ixtisaslar üzrə müraciət edə bilərlər:

Təcrübəçi layihəsində əhatə edilən peşə və ya ixtisasların adı:

1 İstehsalatın idarə edilməsi üzrə təcrübəçi
2 Texnoloji layihələndirmə üzrə təcrübəçi
3 İstehsalat hesabatları üzrə təcrübəçi
4 Metallurgiya (əlvan) üzrə təcrübəçi
5 Planlama üzrə təcrübəçi
6 Keyfiyyətə nəzarət üzrə təcrübəçi
7 SƏTƏM üzrə təcrübəçi
8 Avtomatika və Nəzarət Ölçü Cihazları (NÖC) üzrə təcrübəçi
9 Qəlibçilik üzrə təcrübəçi (Alüminium profillərinin istehsalı )
10 Elektrik montyorluğu üzrə təcrübəçi
11 Torna dəzgahı üzrə təcrübəçi
12 İnsan Resursları üzrə təcrübəçi
13 Hüquq üzrə təcrübəçi
14 İT üzrə təcrübəçi (Proqramlaşdırma üzrə)
15 İT üzrə təcrübəçi (Texniki dəstək üzrə)
16 Maliyyə və hesabatlılıq üzrə təcrübəçi
17 Marketinq üzrə təcrübəçi
18 Dizayn işləri üzrə təcrübəçi
19 Satınalma üzrə təcrübəçi
20 Satışa dəstək üzrə təcrübəçi

Müraciət qaydası:

Peşəkar komandamıza qoşulmaq və karyeranızın inkişafına gedən yolda bizimlə birlikdə irəliləmək istəyirsinizsə CV-nizi 1 Aprel 2021-ci il tarixinədək mövzu hissəsində Təcrübə keçmək istədiyiniz peşə və ya ixtisasın adını yazmaqla [email protected] ünvanına göndərə bilərsiniz.

Müraciətçilərdən yalnız qeyd edilən şərtlərə cavab verən şəxslərlə əlaqə yaradılacaq.

Təcrübə proqramında elan edilmiş peşə və ixtisaslarla bağlı ətraflı məlumatları STP Təcrübə proqramının rəsmi səhifəsindən əldə edə bilərsiniz.

Vakansiya 12

Azərbaycanın ən böyük mebel istehsalçılarından biri olan “Damla Mebel” MMC 2012-ci ildən etibarən fəaliyyət göstərməkdədir. Artıq uzun illərdir ki, şirkətimiz təklif etdiyi mebellərin topdan satışını uğurla həyata keçirir. İstehsalat prosesində yalnız dünyaca məşhur şirkətlərin istehsalı olan, ekoloji cəhətdən səmərəli və sertifikatlaşdırılmış mebel materiallarından istifadə olunur.
Yerli brend Damla artıq Qazaxıstan, Gürcüstan, Rusiya, İran, Türkmənistan, Tacikistan, Özbəkistan kimi ölkələrdə də Azərbaycanı təmsil etməkdədir.

Vakansiya: İT texnik (Helpdesk)

Vəzifə öhdəlikləri:

• Windows XP/WIN7/WIN8.1/WIN10;
• DNS, DHCP, NAT, VPN idarə edilməsi bacarığı olanlara üstünlük veriləcək;
• Kabellərin sonlandırılmasını bilməli (Fiber optik kabellərlə iş bacarığı olanlara üstünlük verilir);
• Analoq və İP kameraları ilə DVR və NVR-ların quraşdırılması, sazlanması;
• Printerlərin və digər periferik qurğularla bağlı texniki və proqram səviyyəli nasazlıqlarının aradan qaldırılmasını bacarmalı;
• Rack kabinlərin yığılmasını bacarmalı;
• Təhlükəsizlik sistemlərinin qurulması;
• Domafon və turniket sistemlərinin montajı;
• Məsafədən idarəetmə proqramları ilə işləmək bacarığı olmalı (remote service).

Namizədə tələblər:

- Ali təhsilli;
- Müvafiq sahə üzrə 1 ilə qədər təcrübə;
- 20-30 yaş arası bəy namizədlər.

İş şərtləri:

- Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
- Əmək haqqı: 600 AZN;
- İş yeri Abşeron r-nu, Masazır qəs., Villa Badam yaşayış kompleksinin yaxınlığı;
- İşçilərin daşınması üçün servis xidməti var.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına mövzu yerinə “İT texnik” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

Vakansiya 13

TST CO GROUP “Marketinq üzrə menecer” vəzifəsinə işə qəbul elan edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

- Təşkilatın marketinq strategiyasını hazırlamaq və davamlı inkişaf üçün yeni ideyalar təqdim etmək.
- Marketinq ilə əlaqədar tədbirlərin təşkilat üçün böyük potensialı olan sahələrə yönləndirilməsini təmin etməklə onları effektiv idarə etmək.
- Tələb olunan məhsul və ya xidmət növləri ilə əlaqədar müştərilərin rəyini öyrənmək.
- Məhsul və xidmətlər üçün potensial bazarları müəyyən etmək məqsədi ilə sorğular keçirmək.
- Marketinq sahəsində nəticələri təhlil etmək, strateji məqsədləri və marketinq üzrə göstəriciləri nəzərdən keçirmək, nəticələr barədə hesabat hazırlamaq.
- Bazarda müşahidə olunan dəyişiklikləri təhlil etmək, eləcə də onların marketinq üzrə strateji məqsədlərə təsirini müəyyən etmək, nəticələrə uyğun yeni təkliflər hazırlamaq.

Tələb olunan səriştələr:

- Marketinq, iqtisadiyyat və ya biznesin təşkili üzrə ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 2 illik iş təcrübəsi;
- Kreativlik, yüksək təşkilatçılıq qabiliyyəti, nəticə yönümlülük.
- Azərbaycan dili əla, rus və ingilis dili arzuolunandır.

İş şəraiti:

- İş vaxtı: 5 günlük iş həftəsi, 09:00-18:00
- İş yeri: Bakı şəhəri
- Əmək haqqı: 1000 AZN

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV-lərini [email protected] e-mail ünvanına "Marketinq üzrə menecer" başlığı ilə göndərmələri xahiş olunur.

Vakansiya 14

Vəzifə : Marketinq mütəxəssisi

Əmək haqqı: 1000-2000 Azn
İş qrafiki : Həftədə 5 gün 09:00-18:00

Vəzifə öhdəlikləri:

● İllik marketinq planının hazırlanması və ona uyğun işlərin qurulması;
● Şirkətin rəqəmsal marketinq fəaliyyətlərinin (Websayt, SMM və s.) icrasını təmin etmək;
● PR və reklam mətnlərinin hazırlanması
● Müştərilərin tədqiqi, cari bazar vəziyyəti və rəqiblər barədə məlumatların analizini hazırlamaq;
● Rəqabət analizi və təhlillərin aparılmasında iştirak etmək;
● Müştəri bazası, məhsul və xidmətlərin analiz prosesində iştirak edərək, reklamların sifarişi və hazırlanmasına nəzarət etmək;
● Müştəri xidmətlərinin yaxşılaşdırılmasına dair layihələri təşkil və həyata keçirmək;
● Marketinq sahəsinin inkişafı məqsədilə, daim yeni axtarışlar etmək və müvafiq istiqamətlər barədə rəhbərliyə məlumat vermək;
● Şirkətin strateji marketinq planının icrasını həyata keçirmək
● Marketinq kommunikasiya kanalları ilə işləmə bacarığı;

Namizədə Tələblər:

● Ali təhsil (Marketinq və ya Biznes Menecment sahəsində üstünlükdür);
● Marketinq sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi mütləqdir;
● Azərbaycan dili - yüksək, İngilis və Rus dilləri –yaxşı;
● Yüksək analitik qabiliyyət, ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqları;
● Dürüstlük, məsuliyyətlilik,çeviklik, idarəetmə bacarığı;
● Məqsədyönlülük, təşəbbüskarlıq, yenilikçilik, kreativlik;
● Komandada işləmə və komandanı idarəetmə;

Qeyd : Müvafiq sahə üzrə yalnız təcrübəli namizədlərin müraciət etməyi xahiş olunur.

Vakansiya 15

BUSINESS CONSULTANT POSITIONS

Who are we looking for

We are seeking ambitious and entrepreneurial business consultants to join our fast-growing team. We offer exciting client opportunities and rapid development and promotion for those with the drive and the commitment to help us win and deliver new engagements.

About the job

• Delivering ERP and business projects as the team member
• Working with clients
• Participating in sales and preparing proposals

Requirements

Essential
• Bachelor or Master degree in Economics, Accounting or Finance;
• Experience of defining and embedding management reporting frameworks (including budgeting & forecasting)
• Working knowledge of ‘record to report’ (period end and management accounting) processes, ideally gained within a finance function, or through experience as a consultant in this space
• 2+ years relevant experience in consulting or an in-house finance role
• A high level of personal impact and credibility including evidence of developing client relationships and being involved in workshops with client personnel
• Strong verbal and written communication skills, along with well-developed interpersonal skills and an ability to relate to a variety of clients and colleagues
• Strong personal organisation and time management skills
• A passion for delivering real business value through IT enabled finance transformation / ERP projects
• Experience of team leadership

Preferred
• Accounting qualification (e.g. CIMA/ACCA) would be desirable
• Experience of implementing one or more of the leading ERP software
• Strong proficiency in MS Office (Excel), 1C knowledge and other accounting software is an advantage;
• Fluent in Azerbaijani, English and Russian (any other languages will be a plus);

Contact: [email protected]

Banner

Digər xəbərlər