Vakansiya 1
Caspian Entertainment Company
Caspian Entertainment Company MMC ölkəmizdə çoxsaylı əyləncə və təhsil layihələrinə sahib olan, etdikləri işi sevən istedadlı və iddialı şəxslərdən ibarət gənc bir şirkətdir.
Şirkət 2018-ci ildə, Paşa Holdinqin nəzdində tematik əyləncə turistik yerləri inkişaf etdirmək və fəaliyyətini təmin etmək, eyni zamanda hər yaşda olan körpələr və uşaqlar üçün fərqli təhsil və əyləncə alternativləri təmin etmək məqsədi ilə təsis edilmişdir.
https://caspianentertainment.com/
Position - "Birthday Sales assistant/ Satış köməkçisi (ad günü)"
Öhdəliklər:
- Müştərilərə mövcud xərclər, tarixlər, cədvəllər, fəaliyyət və xidmətlər ilə əlaqəli məlumat vermək
- Ad günü satış strategiyasının və müvafiq hesabatların hazırlanmasında aktif iştirak etmək
- Ad günü təşkili üçün lazımi resurların vaxtında və istismara yararlı olmasını təmin etmək
- Ad gününün təşkilində (qonaqların qarşılanması, xərclərə nəzarət və s. işlərdə) dəstək olmaq.
- Ad günü satışları ilə bağlı aylıq, yarımillik və illik hesabatlar hazırlanmasında kömək göstərmək
- Satışları artırmaq üçün həll yolları tapmaq
- Satış planına uyğun olaraq tanıtımları həyata keçirmək
- Ad günləri və əməliyyat zamanı ərazidə olmaq, təşkil edilən tədbirlərə nəzarət etmək
Tələblər:
- Marketinq, Ticarət, Əlaqələr üzrə bakalavr dərəcəsi
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində səlis danışmaq
- Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
- Minimum 2 illik satış və müştəri xidməti təcrübəsi
- Satış və Tədbirlərin təşkili barədə məlumatlı olmaq
- Növbə ilə, həftə sonları və çətin müştərilərlə (böyüklər və uşaqlar) işləmək və şirkətin sahib olduğu digər layihələrdə də rol alma
- Uzun müddət oturmadan, hərəkətli qrafikdə komandada işləmək bacarığı
E-mail: [email protected]
Vakansiya 2
AS Group Investment LLC
Vəzifə: İnzibati İşlər Departamentinin Referent-köməkçisi
Vəzifə öhdəlikləri:
• Baş Direktorun işgüzar görüş/iclaslarını planlamaq və koordinasiya etmək;
• Daxili və xarici sənəd dövriyyəsini təşkil etmək, sənədləri imzaya təqdim etmək və qeydiyyatını aparmaq;
• Rəhbərliyin tapşırığı əsasında müxtəlif məsələlərin araşdırılması, icrasının təqib edilməsi və statusu barədə məlumatın verilməsi;
• Rəhbərliyin işgüzar səfərlərinin təşkili ilə bağlı bütün inzibati tədbirlərin görülməsi;
• Rəhbərliyin istifadəsi üçün tələb olunan ofis ləvazimatlarının müntəzəm sifarişi və ehtiyatının saxlanılması.
Tələb olunan göstəricilər:
• Ali təhsil;
• Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyətqurma bacarığı;
• Yüksək təşkilatçılıq qabiliyyəti, detallara qarşı diqqətlilik və işi tamamlamaq bacarığı;
• Operativ qərarvermə və problem həlletmə qabiliyyəti;
• Peşəkarlıq və məxfilik prinsiplərinə ciddi əməletmə vərdişləri;
• Microsoft Office proqramlarından yaxşı istifadə qabiliyyəti;
• Əla səviyyədə Azərbaycan, Rus və İngilis dili bilikləri;
• Sahə üzrə ən azı 1 (bir) illik iş təcrübəsi.
İş şəraiti barədə məlumat:
• İş rejimi: həftənin I – V günləri saat 9:00-dan 18:00-dək.
• İş yeri: Nərimanov rayonu, Ələsgər Qayıbov küçəsi 11B (Dərnəgül Yolu, Çermet körpüsünün yanı)
Elanda qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində vakansiyanın adını - “Referent – köməkçi”, qeyd etməklə CV formalarını [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər.
Vakansiya 3
Novikov Group
Пекарь/кондитер
• Подготовка рабочего места и инвентаря к работе;
• Соблюдение при работе правил гигиены, санитарных нормативов;
• Расчет сырья, которое необходимо для приготовления кондитерских изделий;
• Соблюдение правил упаковки и хранения продукции;
• Проведение первичной обработки полученного сырья;
• Соблюдение норм расхода ингредиентов;
• Соблюдение технологического процесса приготовления продукции;
• Соблюдение правил эксплуатации оборудования;
• Приготовление и отпуск продукции в соответствии с утвержденными правилами;
• Контроль качества приготовленной продукции;
• Знание ассортимента выпускаемых кондитерских изделий;
• Знание технологии и рецептуры приготовления полуфабрикатов для отдельных видов кондитерских изделий;
• Знание назначение приспособлений и оборудования, используемого в практической работе и правила их содержания;
• Знание правил санитарии и личной гигиены;
• Знание нормы расхода сырья;
• Знание видов бракa и способы его предупреждения и устранения.
• 5 дневный сменный график работы.
Просьба отправлять резюме на [email protected] с заголовком пекарь/кондитер.
Vakansiya 4
Chenot Palace
Location: Gabala
Job Title: Nutritionist
Department: Medical
Chenot Palace Hotel is currently seeking Nutritionist to join the team!
Tasks, duties and responsibilities
• Undertake dietetic assessments of referred guest taking into account medical, social, cultural and psychological factors (guest’s profile);
• Calculate nutritional requirements of the guest based on the interpretation of heredity, anthropometry, biochemistry, clinical condition and other physical parameters;
• Determine, prescribe and plan the appropriate dietetic treatment to assist in the promotion of health and control of disease;
• Provide nutrition and dietary advice based on current evidence and appropriate to the guest’s profile;
• Counsel guests on basic rules of good nutrition, healthy eating habits and nutrition monitoring to improve their quality of life. Communicate this complex and sensitive information in an understandable form to guests.
• Be accessible at all times whilst on duty by mobile phone:
• Consult with medical doctors to determine nutritional needs and diet restrictions of guests and make recommendations regarding the adaptation of medication that may interfere with nutrient or drug absorption;
• Maintain professional development and an up-to-date knowledge in seeking to improve the quality of services provided to the guests;
• Flexibility in shift/working patterns to meet the needs of the service in a developing and changing environment;
• Consult with medical doctors to determine nutritional needs and diet restrictions of guests and make recommendations regarding the adaptation of medication that may interfere with nutrient or drug absorption;
Qualifications and Competences
• Degree or postgraduate diploma in the area of nutrition or dietetics;
• A minimum of one year of clinical experience is a plus following the acquisition of degree;
• English and Russian language speaking, understanding, reading, writing at advanced level;
• Ability to use computer software packages such as Microsoft Word, Excel and Power point;
• Be proficient in the use of dietary analysis software;
• Ability to use nutritional tools such as calorimeters, bioelectric impedance machines, skinfold callipers.
• Excellent interpersonal and communication skills both verbal and written;
• Understanding of the role of teamwork in providing quality services.
Deadline for submission CVs 15.04.2021
Please indicate the name of the position “Nutritionist” in the subject line of the application e-mail and send to: [email protected]
Vakansiya 5
Trion Trade
MERÇENDAYZER
TƏLƏBLƏR:
- 20-25 yaşı arası xanımlar
- İşi üzrə zəruri sənədlərin işlənib hazırlanması, onların icrasına nəzarət edilməsi qaydalarını bilmək
- Müvafiq sahə və satış fəaliyyəti üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi olmalı
- Azərbaycan dili (mükəmməl), rus dili (orta), ingilis dili (arzuolunan)
- Enerjili, dinamik, kreativ düşüncəli, yaradıcı, insanlarla rahatlıqla ünsiyyət qura bilən
- Hərəkətli - iş rejimində, komanda şəklində işləmə qabiliyyətinə malik
- İşə qarşı ciddi və məsuliyyətli olmalı
VƏZİFƏLƏR:
- Məhsulların ticarət nöqtələrində şirkətin standartlarına uyğun təyin edilmiş plan üzrə düzülüşü
- Günlük planlaşdırılmış ticarət nöqtələrinə ziyarəti həyata keçirmək
- Rəqib şirkətlərin ticarət fəaliyyətini təqib etmək
- Ticarət nöqtələrində reklam materiallarını (POS) yerləşdirmək
- Ticarət nöqtələrində avadanlıqların quraşdırılmasına nəzarət etmək
- Məhsulları qiymət kağızları ilə təmin etmək
- Ticarət nöqtələrində olmayan məhsullar haqqında məlumatı satış şöbəsinə çatdırmaq
- Malların təyin edilmiş plan üzrə əmtəə görünüşünü yoxlamaq
İŞ ŞƏRAİTİ:
İş qrafiki: 6 günlük iş həftəsi
- 1 aylıq sınaq müddəti.
- Əmək haqqı: 300 AZN +satişdan faiz
ƏLAQƏ MƏLUMATLARI:
Kadrlar şöbəsinin meneceri - Dilbər Axundzadə
Mob: 0552020794
E-mail: [email protected]
Vakansiya 6
Mobil Group
Satış, Broker və Logistika üzrə mütəxəssis
İş barədə məlumat:
- Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması;
- Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili;
- İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması;
- Müştərilərlə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması;
- Müştərilərlə görüşlərin keçirilməsi və təkliflərin verilməsi;
- Görüşlərin nəticələrinin izlənilməsi;
- Fəaliyyətlə bağlı hesabatların vaxtlı-vaxtında təqdim edilməsi
- Cəlb edilmiş müştərilər ilə daim ünsiyyətdə olmaq
Tələblər:
- Təhsil : Ali
- İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- Cins : Kişi
- Ali təhsil;
- Korporativ mühitlə əlaqədar minimum 3 il iş təcrubəsi;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;
- MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;
- Azərbaycan dilində sərbəst danışıq bacarığı, ingilis və rus dillərini orta səviyyədə bilməli;
- Ünsiyyətcil, işgüzar, səlist və aydın danışıq qabiliyyətinin olması;
- Təqdimat bacarığının olması;
Əmək haqqı: Razılaşdırılmış əmək haqqı+bonuslar
Korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin edilir.
E-mail: [email protected]
Vakansiya 7
Caspian Entertainment Company
Caspian Entertainment Company MMC ölkəmizdə çoxsaylı əyləncə və təhsil layihələrinə sahib olan, etdikləri işi sevən istedadlı və iddialı şəxslərdən ibarət gənc bir şirkətdir.
Şirkət 2018-ci ildə, Paşa Holdinqin nəzdində tematik əyləncə turistik yerləri inkişaf etdirmək və fəaliyyətini təmin etmək, eyni zamanda hər yaşda olan körpələr və uşaqlar üçün fərqli təhsil və əyləncə alternativləri təmin etmək məqsədi ilə təsis edilmişdir.
https://caspianentertainment.com/
Vəzifə - "Customer Services Coordinator / Müştəri xidmətləri üzrə kordinator"
Öhdəliklər:
- İnvestorların, biznes partnyorlarının, sənaye partnyorlarının, komanda üzvlərinin və ya Kinderland konseptini daha yaxşı başa düşməyə ehtiyacı olan topluluqların bütün növ səfərlərində iştirak və təşkil etmək
- Kinderland müştəri təcrübəsi ilə əlaqədar əməkdaşların oriyentasiyasına, təlimlərinə və kouçinqinə dəstək olmaq
- Xidmətin inkişafının ətraf mühitdə gözlənilən və gözlənilməyən dəyişikliklərlə bağlı olduğunu müəyyənləşdirməklə yanaşı, müştəri ehtiyacları istiqamətlərini təyin etmək yolu ilə həll yolları təşkil etmək üçün hərəkət planları hazırlamaq və həyata keçirməklə; keyfiyyət və müştəri xidmətləri kriteriyasını yerinə yetirməklə müştəri xidmətləri məqsədlərini tamamlamaq.
- Ziyarətçilərlə tez-tez əlaqə vasitəsilə müştəri xidmət tələblərini tənzimləmək; daha öncəki informasiya analizi və şikayət qeydiyyatlarını istifadə etməklə ən yaxşı təcrübələri bençmark etmək üçün Kinderland obyektinə nəzarət etmək
- Kinderland standardlarına uyğun müştəri xidmət sahəsi siyasəti və proseduraları yaratmaq
- Xidmət proseslərini yoxlamaq, dəyərləndirmək və uyğunlaşdırmaqla müştəri xidmətinin səviyyəsini artırmaq.
- Hadisə statistikasını, məsələlər, şikayətlər və həll yolları olan məlumat bazası yaratmaq, qeydiyyatını aparmaq və nəzarət etmək
- Əməliyyat zamanı ərazidə olmaq, müştərilər tərəfindən bildirilən təklif və şikayətlər ilə yerində maraqlanmaq və həll etmək
- Xidmət proseslərini daha səmərəli etmək üçün Obyekt Menecerinə həftəlik idarəçilik hesabatları hazırlamaq
- Müştəri təcrübəsini inkişaf etdirmək üçün müxtəlif analiz vasitələrindən istifadə etmək
- Müştəri rəyi toplamaq, analiz etmək və daha sonra Kinderland ziyarətçilərinin xeyrinə xüsusi təcrübələr tərtib etmək
- Gündəlik brifinq və debrifinq iclaslarında iştirak etmək
Tələblər:
- Menecment, Administrasiya,Marketinq, Reklam və İncəsənət sahəsində minimum bakalavr təhsili
- Əyləncə və müştəri xidmətləri şöbəsində 3 il təcrübə
- Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə və hesabat bacarıqlarına sahib olmaq
- Yüksək səviyyədə azərbaycan, ingilis və rus dili bilikləri
- Uzun müddət oturmadan, hərəkətli qrafikdə komandada işləmək bacarığı
- Növbə ilə, həftə sonları və çətin müştərilərlə (böyüklər və uşaqlar) işləmək və şirkətin sahib olduğu digər layihələrdə də rol alma
- Problem həll etmə və təsirli nitq bacarıqları;
E-mail: [email protected]
Vakansiya 8
Novikov Group
Hostess
- Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi
- Cinsi: qadın (20-35 yaş aralığı)
- Etik davranış qaydalarına sahib olmaqlı
- Diqqətli, məsuliyyətli və cəld
- Komandada işləmək bacarığı
- Gülərüzlü və hörmətli olmalı
- Dinləmə mədəniyyəti
- Xarici görünüşünə diqqət göstərməli
- Danışıq qabiliyyəti yüksək olmalı
- Müştəri ilə ünsiyyət qurmağı bacarmalı
- Qonaqlara yüksək səviyyədə xidmət göstərmək
- Gələn qonaqların qarşılanması,əyləşmələri üçün masalar təklif etmək
- Qonaqlara yüksək səviyyədə xidmət göstərmək
- Müştərilərin seçdikləri masalara kimi müşayət edib,menyunu təqdim etmək
- Menyunu yaxşı bilmək və gələn qonaqlara yemək barəsində dolğun məlumat vermək
- Qonaqların problemlərini vaxtında və yüksək səviyyədə həll etmək
- Qonaqların istək və şikayətləri ilə maraqlanmaq, həmkarlarını bu barədə məlumatlandırmaq və s.
- Rus dili bilikləri şərtdir, ingilis dili bilikləri arzu olunandır
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi, növbəli.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına (mövzu hissəsində vəzifənin adı “Hostess” qeyd olunmalıdır) göndərə bilərlər.
Vakansiya 9
Bazaar.rooms
Bazaar.rooms
Qara Qarayev pr. 94, Neftçilər m/s yaxınlığı
İş barədə məlumat:
- Qonaqlara yüksək səviyyədə xidmət göstərmək
- Menyu təqdim etmək və sifarişi qəbul etmək
- Menyunu yaxşı bilmək və gələn qonaqlara hər hansı bir yemək barəsində dolğun məlumat vermək
- Qonaqlardan sifarişləri diqqət və nəzakətlə qəbul etmək
- Əmək haqqı: 450 AZN
- İş qrafiki: 6 günlük iş həftəsi, növbəli
Namizədə tələblər:
- Cins: Qadın
- Yaş: 22-30
- Təhsil : Orta texniki
- Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi
- Etik davranış qaydalarına sahib olmaqlı
- Diqqətli, məsuliyyətli və cəld
- Komandada işləmək bacarığı
- Gülərüzlü və hörmətli olmalı
- Dinləmə mədəniyyəti
- Xarici görünüşünə diqqət göstərməli
- Dil bilikləri olanlara üstünlük veriləcək
Mob: 0552020794
E-mail: [email protected]
Vakansiya 10
Trion Trade
Tələblər:
• Təhsil: Orta ixtisas (Ali təhsili olması arzu olunandır)
• Sürücülük vəsiqəsi + şəxsi avtomobil (Məsrəflər şirkət tərəfindən ödənilir benzin+amortizasiya)
• Azərbaycan dilini, rus dilini səlis bilməlidir
• İş təccürbəsi: Satış sahəsində azı 2 il iş stajı (qeyri-qida sektorunda təccürbəsi arzu olunandir)
• Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı
• Satış qabiliyyəti olmalı
• Dəqiq və işinə qarşı məsuliyyətli olan
• Ünsiyyəcil və yüksək danışıq qabiliyyəti
• İşguzar və hədəf yönlü, problemləri həll etmə bacarığı olan
İş barədə məlumat:
• Satışla bağlı müxtəlif qayda və prosedurlar, o cümlədən kampaniyalar haqqda məlumatı vaxtında öyrənmək və tədbiq etmək
• Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək
• Məhsulun təqdim edilməsi.
• Zalda məhsulun bütün çeşidlərinin mövcudluğuna nəzarət etmək
• Mağazada və anbarda olan malların qiymətləri, ölçüləri, miqdarı və s. barədə məlumatları bilmək.
• Satış sonrası işin izlənməsi
• Hesabatlar
• Satışların müvəffəqiyyətlə aparılması üçün peşəkarlıq səviyyəsinin inkişaf etdirilməsi və bacarıqların təkmilləşdirilməsi.
• Əmək haqqı: fiks 400 AZN+ satışdan faiz
E-mail: [email protected]
Əlaqə nömrəsi 0552020794 -Dilbər x.
Vakansiya 11
Asthetic Lab
Менеджер по работе с клиентами
зарплата 500-700
- Презентация продукта и услуги.(проведение рекламной процедуры)
- График работы с 10:00 до 20:00
- В неделю один раз выходной
- Тип занятости: полная занятость, полный день
- Проводится обучение
- испытательный срок 3 дня
- Девушка от 22 лет ,грамотная разговорная реч
- Свободное знание русского и азербайджанского языков
- Умение работать в коллективе
- Приятная внешность
E-mail: [email protected]
Vakansiya 12
ATR MMC
Əməliyyatçı Mühasib
- İlkin hesabat sənədlərinin, hesablaşmaların əmək haqqıların hesablanması
- Təşkilat daxili mühasibat uçotunun aparılması
- Yerli və xarici bank ödənişlərinin həyata keçirilməsi
- Gündəlik və aylıq hesabatlarının tərtib edilməsi
- Əsas vəsaitlər, mal-materialların uçotunun aparılması
- Aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması
- Rəhbərliyə lazımi məlumatları hazırlayıb təhvil vermək
Tələblər
- Punktuallıq
- Səliqəli və işində dəqiq
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
- Analitik təhlil bacarığı
- Mükəmməl ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Stressli şəraitdə işləmə bacarığı
- 1C 8.3 işləmə bacarığı
- Ofis proqramları mükəmməl bilmək( Excel, Word, Outlook )
Ümumi fərdi keyfiyyət meyarları:
- Motivasiya;
- Komanda işi;
- Nəticəyönümlülük;
- Etibar yaratma;
- Məsuliyyətlilik.
İş haqqında
5 günlük iş rejimi 9-6
Ünvan : Bakı şəhər 28 May, World Bizness Centre 11/3
Əmək haqqı: 400-500
Son tarix 15.04.2021
Maraqlanan şəxslər CV lərini Əməliyyatçı mühasib başlığı altında [email protected] mailinə göndərə bilər.
Əlaqədər şəxs: Cəfər / 050 969 99 00
Vakansiya 13
Universal Təchizat ASC
Maliyyə meneceri -analitik
Tələblər:
• Ali təhsil (maliyyə, iqtisadi)
• Beynəlxalq Maliyyə Standartları üzrə biliklər;
• Kompüter proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı (Yüksək səviyyəli Excel bilikləri);
• Maliyyə sahəsi üzrə analitik biliklər;
• İş təcrübəsi 1-3 il
• Yaş həddi: 28– 35.
Vəzifə öhdəlikləri:
• Şirкətin mаliyyə hеsаbаtının tərtib еdilməsi və fəаliyyətinin mаliyyə göstəricilərinin hеsаblаnmаsı üçün lаzım оlаn məlumаtlаrın tоplаnmаsı və аnаlizi;
• Mal realizəsinin pul istifadəsi planının hazırlanmasında iştirak;
• Mənfəətin illik, rüblük planlarının və rentabellik göstəricilərinin müəyyən edilməsi;
• Dövriyyə vəsaitlərinin elementlər üzrə ehtiyaclarının müəyyən edilməsində iştirak və dövriyyə vəsaitlərinin normativlərinin hesablanması;
• Mаliyyə аnаlizi məlumаtlаrının dəqiqliyinin təmini, оnlаrın nоrmаtiv və büdcə göstəricilərindən аyrılmаlаrının izаhı, həmçinin vахtı-vахtındа şirкət rəhbərliyini əhəmiyyətli кənаr çıхmаlаr bаrədə məlumаtlаndırmаq
• Rüblük maliyyə göstəricilərinin aylar üzrə bölüşdürülməsi;
• Növbəti ay və ay daxili dövrlər üçün səyyar maliyyə planlarının hazırlanması;
• Normativdən artıq ehtiyatların toplanmasının qarşısını almaq məqsədi ilə mal-material dəyərlərinin gətirilməsinə nəzarət edilməsi;
• Maliyyə, kredit və kassa planlarının yerinə yetirilməsini təmin etmək.
CV göndərərkən ([email protected]) mövzu qismində " Maliyyə meneceri -analitik" sözünün yazılması mütləqdir.
Vakansiya 14
Caspian Entertainment Company
Caspian Entertainment Company MMC ölkəmizdə çoxsaylı əyləncə və təhsil layihələrinə sahib olan, etdikləri işi sevən istedadlı və iddialı şəxslərdən ibarət gənc bir şirkətdir.
Şirkət 2018-ci ildə, Paşa Holdinqin nəzdində tematik əyləncə turistik yerləri inkişaf etdirmək və fəaliyyətini təmin etmək, eyni zamanda hər yaşda olan körpələr və uşaqlar üçün fərqli təhsil və əyləncə alternativləri təmin etmək məqsədi ilə təsis edilmişdir.
https://caspianentertainment.com/
Vəzifə - "Warehouseman/ Anbardar"
Öhdəliklər:
- Anbara daxil olan və çıxan bütün materialların, o cümlədən xammal, yarımfabrikatlar və bitmiş məhsulların izlənməsi
- ERP sistemi vasitəsilə sifariş istəyi yaratmaq və alışların qeydiyyatını aparmaq
- İnventar sayılması və stok hərəkətlərinə nəzarət etmək
- Məhsulların anbarda yerləşdirilməsindən məsul olmaq
- Anbara gələn nəqliyyat vasitələrinin boşaldılması və anbardan çıxan nəqliyyat vasitələrinin yüklənməsi
- Anbarda məhsulların ehtiyyat nəzarətini izləmək
- Anbarın təmiz və səliqəli saxlanılması
- Lazımi daxili hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi
Vəzifə:
- Ən az 2 il anbar / ekspeditorluq və anbar təcrübəsi
- Ofis proqramlarını yaxşı bilmək və hesabat bacarıqlarına sahib olmaq
- Dinamik, intensiv iş tempinə uyğunlaşmağı bacaran
- Növbəli iş rejimində işləyə bilmək
- Uzun müddət oturmadan, hərəkətli qrafikdə komandada işləmək bacarığı
E-mail: [email protected]
Vakansiya 15
Wentto Electronics
Satış Rəhbəri
Namizədə Tələblər
- Biznesin təşkili, İqtisadiyyat və ya Marketinq sahəsində təhsili olan namizədlərə üstünlük verilir;
- Aidiyyatı sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Marketinq üzrə ümumi anlayışlar,Menecment üzrə ümumi biliklərə sahib olmaq;
- Müvafiq qanunvericilik və normalar haqqında ümumi biliklərə sahib olmaq;
- İT biliklər (ofis proqramları);
- Xarici dil bilikləri(Rus dili mütləqdir);
- Bəy namizədlərə üstünlük verilir;
İş barədə məlumat:
- Mövcud satış proseslərini izləmək,bazar imkanlarını müəyyən etmək və qiymətləndirmək;
- Şirkətin bazar dayanıqlılığını təmin etmək üçün strategiyanın hazırlanmasında iştirak etmək;
- Müştəri bazasının saxlanılması,təhlili və sistemləşdirilməsi üzrə işin təşkili;
- Şirkətin məhsul və qiymət planlamasını hazırlamaq;
- Şirkətin mağazalarının fəaliyyətinə nəzarət etmək;
Vakansiyaya uyğun olan namizədlər CV- müraciət formalarını [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
Vakansiya 16
AEV MMC
Vakansiya: TİCARİ MARKETİNQ MENECERİ
Vəzifə öhdəlikləri
• Məhsulun təşviqi strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
• Bazarın monitorinqi ,təhlili və rəqabət mühitinin öyrənilməsi;
• Ticarət fəaliyyətinin təqviminin hazırlanması və həyata keçirilməsi;
• Ticarət marketinq tədbirlərinin (BTL, promosyonlar, , təqdimatlar və s.) inkişaf etdirilməsi, təşkili, səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi;
• Satışın təhlili, planlaşdırılması, satış səmərəliliyinin artırılması üçün tədbirlərin hazırlanması;
• Məhsulun qiymətləndirilməsi , yeni bir məhsulun bazara çıxarılmasında iştirak;
• Tərəfdaşlar və müştərilərlə effektiv əlaqələrin yaradılması
• Satışın dinamikasına nəzarət, təhlilərin aparılması
• Satış işçilərinin təlimi; - satış işçiləri üçün motivasiya proqramlarının hazırlanmasında iştirak;
• Marketinq büdcəsinin planlaşdırılması və icrasına nəzarət;
• POS-materialların hazırlanması işinə nəzarət;
Tələblər
• Ali təhsil
• Müvafiq sahədə 3-5 il təcrübə
• Ticari marketinqin istiqamətlərini bilmək.
• Marketinqin əsasları, məhsulun təşviqi vasitələri, tanıtım üçün istifadə olunan əsas POSM növləri haqqında məlumat.
• Ticari marketinqi sahəsində analitik bacarıq
• Dil bilikləri: İngilis və Rus dili
İş şəraiti
• 6 günlük iş hətəsi
• Əmək haqqı 2500-3000
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV –ni [email protected] elektron ünvanının mövzu bölməsində qeyd etməklə müraciət edə bilərlər.