VAKANSİYA-1
HR Option
Vergi uçotu üzrə Mühasib
İş yeri: Bakı şəhəri
İş təcrübəsi: 3-5 il
Təhsil: Ali iqtisadi təhsil
İşin Təsviri:
Şirkətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotu və hesabat sənədlərində əks etdirilməsi üzrə fəaliyyətin təşkili və nəzarətin təmini.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət tərəfindən həyata keçirilən bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsinin təşkilini həyata keçirmək və prosesə nəzarət etmək;
- Daxil olan və çıxan pul vəsaitinin uçotunun, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətinin, istehsal dövriyyəsinin və xərclərinin, xərclər smetasının hazırlanmasının, məhsulun satışının, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsinin, maliyyə, hesabat və kredit əməliyyatlarının uçotunun təşkilini həyata keçirmək və prosesə nəzarət etmək;
- Şirkət adından ödəmə aparılarkən köçürmə ərizələrinin, ödəmə sifarişlərinin və digər sənədlərin düzgün hazırlanmasına nəzarət etmək;
- Vergi, DSMF, Statistika hesabatlarını təqdim etmək;
- Vergi tutma məqsədləri üçün gəlir və xərclərin uçotunu aparmaq;
- Vergi orqanları ilə görüşlərdə iştirak etmək və yazışmalar həyata keçirmək;
- Debitor və kreditorlarla hesablaşmalara nəzarət etmək.Tələblər:- Vergi Məcəlləsi üzrə biliklərin olması;
- ACCA, CIMA və IFRS üzrə biliklərin olması arzu olunandır;
- Riyazi hesablama aparma və analitik təhlil etmə qabiliyyəti;
- e-gov.az, taxes.gov.az, gov.az və digər portallardan istifadə etmə bacarığı;
- MS Excel proqramında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı.
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu başlıq yerinə “Vergi uçotu üzrə Mühasib” yazaraq [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA-2
Universal Təchizat ASC
Mühasib-operator
Əmək haqqı : 500 AZN
İş barədə:
• Gündəlik qaimə və qəbzlərin işlənməsi və kompüterə köçürülməsi;
• Uçotun müvafiq sahələri üzrə ilkin sənədlərin təkmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
• Pul vəsaitlərinin, əmtəələrin, materialların və başqa sərvətlərin hərəkəti ilə əlaqədar əməliyyatları mühasibat uçotuna əks etdirmək;
• Hesabat üçün məlumatları hazırlamaq, mühasibat sənədlərinin qorunmasına nəzarət etmək
• Maliyyə, kredit və kassa planlarının yerinə yetirilməsini təmin etmək.
Tələblər:
• Ali təhsil (Maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə);
• İş təcrübəsi;
• Beynəlxalq mühasibatlıq və maliyyə standartlarını bilməli;
• Kompüterdə sərbəst işləmək bacarığı (Excel, 1C)
• Təhlil aparmaq bacarığı;
• İnkişafa meyilli;
• Ciddi, məsuliyyətli, dəqiq olmalı;
• Yaş həddi 25-35 arası
E-mail: [email protected]
CV göndərərkən mövzu qismində vakansiyanın adının qeyd olunması xahiş olunur.
VAKANSİYA-3
Başak Group
"BAŞAK GROUP" MMC "Kiçik Satış mütəxəssisi" sahəsində təcrübəli əməkdaşlar axtarır.
Tələblər:
- Ali təhsil (turizm,iqtisadiyyat istiqamətli),
- Standart kompüter bacarıqları (World,Excell, Outlook, PPT),
- Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
- Stressli vəziyyətlərin və risklərin idarə etmə bacarığı,
- Təqdimat hazırlama və təqdimat keçirmək,
- Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq,
- Kişi namizədlərə üstünlük veriləcək.
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 300-500 AZN + BONUS,
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə,
- Əmək qanunvericiliyinə əsasən rəsmiləşmə,
- İş yeri: Dərnəgül şosesi 31, məhəllə 5, Ziya Bünyadov pr. 3105
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini [email protected] elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Kiçik satış mütəxəssisi” yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA-4
PROKON LLC is pleased to announce a Business Analyst position.
Job role/responsibilities:
As a Business Analyst you will be responsible for determining operational objectives by studying business functions; gathering information; evaluating output requirements and formats. You will construct workflow charts and diagrams; studying system capabilities; writing specifications. You will define project requirements by identifying project milestones, phases and elements; establishing project budget.
Other responsibilities of the position include:
• Monitor project progress by tracking activity; resolving problems; publishing progress reports; recommending actions
• Maintain user confidence and protect operations by keeping information confidential
• Prepare technical reports by collecting, analyzing and summarizing information and trends
• Contribute to team effort by accomplishing related results as needed
• Validate resource requirements and develop cost estimate models
• Conduct and coordinate financial, product, market, operational and related research to support strategic and business planning within the various departments and programs of the client group
• Interpret, evaluate and interrelate research data and develop integrated business analyses and projections for incorporation into strategic decision-making
• Plan and coordinate the development of primary and secondary market research studies in support of strategic planning and specific marketing initiatives, as required and presents findings of studies to client committees
• Perform daily, weekly and monthly reviews and analyses of current processes using operational metrics and reports
• Review a variety of areas including operations, purchasing, inventory, distribution and facilities
• Understand and communicate the financial and operational impact of any changes
• Suggest changes to senior management using analytics to support your recommendations. Actively participate in the implementation of approved changes
• Create informative, actionable and repeatable reporting that highlights relevant business trends and opportunities for improvement
• Conduct insightful, ad hoc analyses to investigate ongoing or one-time operational issues
Minimum qualifications &experience required:
• Bachelor's Degree in appropriate field of study and equivalent work experience
• Experience in Oil & Gas industry is preferred.
• Microsoft Office and SAP experience strongly preferred
• Fluency in written and spoken Azerbaijani and English
• Ability to impact operations and effect change without being confrontational
• Detail oriented, analytical and inquisitive
• Ability to work independently and with others
• Extremely organized with strong time-management skills
Application Procedures:
Qualified candidates should submit their application to [email protected] email address.
Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the email. Otherwise, the candidacy will not be considered in the review process.
Project information/ job scope will be provided in details during the interview process conducted with shortlisted candidates
Deadline for CV submission – 26.02.2021
VAKANSİYA-5
Abşeron Logistika Mərkəzi
“Abşeron Logistika” MMC “Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyi və Ətraf Mühitin Mühafizəsi (SƏTƏMM) üzrə mütəxəssis” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tarixi İpək Yolunun mərkəzində yerləşən Abşeron Logistika Mərkəzi, beynəlxalq standartlara və Azərbaycanda inteqrasiyaya sahib olan ilk özəl logistik mərkəzdir. Rahat və əlverişli yol əlaqəsi terminaldan əsas yol nəqliyyat marşrutlarına birbaşa keçid etməyə və hədəfə tez bir zamanda çatmağa imkan verir. Müasir texnologiyalarla zəngin əməliyyat qabiliyyəti, güclü infrastruktur qurğuları və zamanın tələbinə uyğun yüksək xidmət keyfiyyəti ilə təchiz edilmiş təhlükəsiz, sürətli və davamlı logistik dəstəyi təmin edən peşəkar komandamız mərkəzin əsas kapitalı hesab olunur. Mərkəzin gələcək uğurlarına şərik olmaq istəyən peşəkarları komandamıza dəvət edirik.
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
• Mərkəzin işçilərinə təhlükəsizlik tələbləri üzrə ilkin və planlı təlimlər keçmək;
• Əməyin təhlükəsizliyi tələbləri üzrə xüsusi geyim normalarına nəzarət etmək;
• İş proseslərində olan təhlükələri müəyyən etmək, onların təsir dərəcələrini qiymətləndirmək, tənzimləyici tədbirləri planlamaq;
• İşçilərin əməyin təhlükəsizliyi tələblərinə riayət etməsini qiymətləndirmək, kənarlaşmaların qeydiyyatını aparmaq və əlavə tədbirlər görmək;
• Mərkəzin təhlükəsizlik vasitələrinin istifadəyə yararlı olmasını yoxlamaq və yararlığını təmin etmək;
• Mərkəzin bölmə rəhbərləri ilə birlikdə bədbəxt hadisələrin və peşə xəstəliklərinin qarşısının alınması, əmək şəraitinin yaxşılaşdırılması üçün tədbirlər hazırlmaq, bu tədbirlərin icrasını tənzimləmək;
• Mərkəz qonaqlarını və müştərilərini təhlükəsizlik tələbləri üzrə məlumatlandırmaq.
Namizədə qarşı tələblər:
• Ali təhsil;
• Sahə üzrə minimum 3 illik iş təcrübəsi;
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili və İngilis dili arzuolunandır;
• ISO standartlarının əsas prinsiplərini bilməlidir;
• SƏTƏM-ə aid yerli qanunvericiliyin tələblərini bilməlidir;
• Komputer bilikləri: MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları;
• Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
• Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “SƏTƏMM üzrə mütəxəssis” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA-6
Sinteks Group of Companies
1996-cı ildə əsası qoyulan Sinteks Şirkətlər Qrupu, Qafqaz və Orta Asiyanın ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir. Sinteks 100-dən çox dəb, zərgərlik, parfumeriya ve kosmetika, ev eşyaları mağazalarını və 10-a yaxın kofeteriya filialını idarə edir. Lüks, premium və kütləvi bazar seqmentlərində beynəlxalq markaları təmsil edir.
Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda Rəqəmsal Marketinq üzrə Mütəxəssis tələb olunur.
İşin rolu:
Bu rol şirkətin E-ticarət rəqəmsal portfelinə uyğun olan sosial media kampaniyalarını, SEM-i, ödənişli medianı, EDM məhsullarının yeniliklərini və SEO- nu tətbiq edərək satışların artırılmasına və satış hədəflərinə çatmağa cavabdehdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
• Ümumi Rəqəmsal Marketinq strategiyalarını həyata keçirmək
• Ödənişli media və SEO strategiyaları ilə yeni müştəriləri cəlb etmək
• A/B testlə yeni yanaşmaları, istifadəçi seqmentlərini və imkanlarını müəyyənləşdirmək
• Rəqəmsal Marketinq kampaniyaların performansını hədəflərinə görə qiymətləndirmək (ROI və KPIs)
• Veb analitik panellərini izləmək və məruzə etmək, inkişaf üçün əsas sahələri müəyyənləşdimək
• SEO analizinə əsaslanaraq tövsiyyələr vermək və hədəfləri təyin etmək
• SEO hədəflərinə uyğun olaraq “link building” kampaniyalarını qurmaq
• Search Engine, Google Analytics, webmaster alətləri əsasında hesabatlar hazırlamaq
• Sosial mediada marketinq məzmununun yaradılmasına dəstək olmaq
• Axtarış auditoriyasını qiymətləndirmək üçün SEM Rush ilə açar sözləri və rəqibləri analiz etmək
• Təkmilləşdirilmiş məzmunu yükləmək və CRO inkişaf prosesi vasitəsilə analiz etmək
• Performans ölçülərin qiymətləndirilməsi üçün OKR-lara, məzmuna və CRM satış qıflarına daxil olan bütün məlumatlara diqqət yetirmək
• “Integrating / Promotions / Add to basket / Collections” kampaniyalarını tətbiq etmək
• Göstəriciləri optimallaşdırmaq və analiz etmək üçün auditoriyanı seqmentləşdirmək və reklam qruplarını yaratmaq
İxtisas / Təhsil:
• Elektron Ticarət / Rəqəmsal Marketinq sahəsi üzrə Bakalavr dərəcəsi arzuolunandır
Təcrübə:
• Sosial media/rəqəmsal marketinq üzrə ən az 2-3 il iş təcrübəsi
• SEM və PPC üzrə təcrübə
Professional biliklər:
• Azərbaycan, Rus və İnglis dillərini səlis bilmək
• Yüksək səviyyədə MS Office proqramlarını bilmək
• E-mail marketinq və sosial media reklamı üzrə yüksək biliklər
• Məlumatın təhlili
• Veb dizayn və istifadəçi təcrübəsi üzrə yaxşı biliklər
• Facebook, Twitter, LinkedIn və digər sosial media platformaları üzrə yüksək biliklər
• Facebook Business Manager və Insights üzrə biliklər
• Marketinq Platformaları üzrə biliklər: Marketo, Pardot, Hootsuite, SEMrush, Trello, Outbrain, Google Optimise, Click Dimensions, Sitecore, Slack, Adobe Campaign, Qubit
• Ödənişli kampaniyalar və Həftəlik MailChimp bülletenləri üzrə biliklər
• Hesabatlılıq üzrə biliklər: Reklam, veb sayt baxışları / ziyarətçilər, SEO məzmununun yenilənməsi, satışlar və potensial, Google Search Console
• Sosial Media məzmununun icrası və planlaşdırılması
Professional bacarıq və kompetensiyalar:
• İşgüzar ünsiyyət
• Təşkilat bacarıqları
• Detallara diqqət
• Çoxfunksionallıq
• Emosional zəka
• Vaxtın idarə olunması
• Layihənin idarə olunması
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Rəqəmsal Marketinq üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Founded in 1996, Sinteks Group of Companies is one of the largest and most successful fashion retail companies in the Caucasus and Central Asia. Sinteks manages more than 100 of fashion, jewelry, beauty and household utilities stores, and around 10 branches of coffee shops. Represents leading international brand names in luxury, premium and mass-market segments.
We are currently looking for Digital Marketing Specialist to join Sinteks Group of Companies.
The role:
The role is responsible for boosting sales and achieving sales targets by implementing social media campaigns, SEM, Paid Media, EDM newsletters/product updates, and SEO across the eCommerce digital portfolio.
Job responsibilities:
• Implement overall digital marketing strategy
• Attract new customers via strategies for paid media and SEO
• Identify new approaches, user segments and opportunities through A/B testing
• Evaluate performance of digital marketing campaigns against their goals (ROI and KPIs)
• Monitor and report web analytics dashboards, identify key areas of improvement
• Make recommendations and set goals based on SEO analysis
• Set link building campaigns in line with SEO goals
• Prepare reports based on webmaster tools, Search Engine, Google Analytics
• Support the creation of marketing content on social media
• Manage SEM Rush to pull search audience insights through keyword and competitor analysis
• Pull optimized content out and test this through a CRO development process
• Focus on OKRs for Performance metrics, data-driven content and all activity fed into CRM sales funnel
• Implement and run retargeting/promotions/add to basket/collection campaigns
• Create the segmentation and ad groups to optimize and analyze the data and metrics
Main requirements:
Qualifications / Education:
• Bachelor degree in E-Commerce/ Digital Marketing is desirable
Experience:
• At least 2-3 years of work experience within a social media and/or digital marketing
• Experience in SEM and PPC
Professional knowledge:
• Fluent Azerbaijani, Russian and English
• Excellent knowledge of MS Office Programs
• Strong knowledge in email marketing, and social media advertising
• Data analysis
• Good knwoledge of web design and user experience
• Excellent knowledge of Facebook, Twitter, LinkedIn, and other social media platforms
• Knowledge of Facebook Business Manager and Insights
• Knowledge of Marketing Platforms: Marketo, Pardot, Hootsuite, SEMrush, Trello, Outbrain, Google Optimise, Click Dimensions, Sitecore, Slack, Adobe Campaign, Qubit
• Knowledge of paid campaigns and weekly MailChimp newsletters
• Knowledge of reports: Advertising, website views/visitors, SEO content update, Sales and leads, Google Search Console
• Social Media content execution and planning
Professional skills and competencies:
• Business communication
• Organizational skills
• Detail orientation
• Emotional intelligence
• Multitasking
• Time management
• Project management
Interested candidates can send their CV’s to [email protected] by mentioning “Digital Marketing Specialist” in the subject line.
VAKANSİYA-7
NBA Technologies International LLC
Вакансия: Менеджер по маркетингу
* Место работы: Баку
* Режим работы: 5 дней
* Время работы: 9: 00-18: 00
О работе:
● Разработка маркетинговых стратегий и представление новых идей в соответствии с деятельностью компании;
● Исследование проектов в сферах, актуальных для платформы компании, участие в тендерах, привлечение крупных проектов;
● Организация и реализация проектов по улучшению обслуживания клиентов;
● Определение местных и зарубежных каналов продаж, а также подготовка и реализация соответствующих стратегий и проектов развития;
● Деловое понимание и сильные навыки аналитического мышления;
● Разработка и реализация активных предложений, обеспечивающих краткосрочную и долгосрочную эффективность продаж;
● Выявление каналов маркетинговых коммуникаций и мониторинг их эффективности;
● Исследование спроса и предложения и анализ спроса на рынке;
● Предложения по стратегии развития продукта.
● Мониторинг активности конкурентов.
Требования:
● Высшее образование;
● 3 года опыта работы в соответствующей сфере;
● Должен иметь опыт творческих маркетинговых проектов (желательно портфолио);
● Азербайджанский - отлично, русский и английский - отлично;
● Возможность работы в программах MS Office (MS Excel, MS Powerpoint, MS Word), Outlook;
● Высокие устные и письменные коммуникативные навыки;
● Предпринимательство и творчество, работа в команде, презентация, аналитические и аналитические способности, отслеживание тенденций в этой области;
● Требуются сертификаты по маркетингу.
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA-8
Collezione Italia
“Collezione İtalia” Avropanın premium mebel, mətbəx mebeli, santexnika, çilçıraq, qapı-parket, divar kağızları, pərdə, qab-qacaq, tekstil,yataq örtükləri və hədiyyə aksessuarları brendlərinin təmsilçisidir.
Ölkənin və regionun ən geniş seçimə malik olan “Collezione İtalia” şourumu brendlərin sərgilənməsi, satışı, luks interyer həllərinin təqdimatı üzrə missiyasını illərdir uğurla yerinə yetirir.
Təcrübəli və peşakar işçi qrupuna malik olan şirkət hər zaman bizimlə işləyib inkişaf etmək istəyən SMM üzrə mütəxəssisini öz ailəsinə qatmağa hazırdır.
Şirkət “SMM üzrə mütəxəssis” vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Tələblər:
1. Premium seqmentdə ən az 3 il iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir.
2. Təhsil : Ali
3. Azərbaycan və rus dilini mükəmməl, ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək
4. MC office proqramlarında sərbəst işləmə qabiliyyəti;
5. Facebook, Linkedin, Instagram və Twitter üzrə istifadəçi təcrübəsi, digital reklam idarəetmə bacarığı və qrafik dizayn bacarığı (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
6. Sosial media planlama və idarəetmə təcrübəsi, sosial mediada aktivlik, işə yaradıcı yanaşma bacarığı;
7. Dizayn proqramı və əlavələrində işləmək bacarığı;
8. Komandada işləmə bacarığı;
9. İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
10. Səliqəli, gülərüz və müştərini heyran qoya biləcək biliklərin və auranın olması ;
11. Aktiv, çevik, təşəbbüskar, ünsiyyətcil, məsuliyyətli olması vacibdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
1. Sosial media hesabları və platformaları (Facebook, Instagram və s.) ilə işləmək;
2. Həftəlik və aylıq kontentin hazırlanması və sosial mediada paylaşılmasını təmin etmək;
3. Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;
4. Şəbəkəyə gündəlik gələn şərh (rəy, mesaj) və soruğuları cavablandırmaq;
5. Səhifəyə gələn sorğuları müvafiq şöbələrə yönləndirmək və ya cavablandırılmasını təmin etmək;
6. Kontentləri və səhifənin məzmununu daima inkişaf etdirəcək layihələri təklif etmək və kifayət qədər sərbəst işləməyi bacarmaq;
7. Bütün SMM kanallarına nəzarət etmək;
8. Hesabatları hazırlamaq.
Şərtlər:
- AR Əmək Qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə;
- Həftə ərzində 6 iş günü, istirahət- bazar günü
- İş saatı: 10:00-19:00
- Əmək haqqı: 600-800 AZN (namizədin biliyinə əsasən əmək haqqı təyin olunacaq)
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “SMM üzrə mütəxəssis ”sözlərini qeyd edərək [email protected] e-ünvanına göndərsinlər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız tələblərə cavab verən namizədlər dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA-9
Ferrum Capital
Azərbaycanın ilk müstəqil faktorinq şirkəti Ferrum Capital QSC UI/UX dizayner vakansiyasını elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
• Veb səhifələrin dizayn və tərtib edilməsi
• Veb səhifələrin mobil cihazlara uyğunlaşdırılması
• Veb səhifənin test edilməsi və düzəlişlərin olunması
• Mobil tətbiqlərin dizaynlarının hazırlanması
İş qrafiki
• Bazarertəsi – Cümə: 09:00 – 18:00
• Şənbə: 10:00 – 14:00
• Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı
• Karyera və inkişaf perspektivləri
Namizəddə tələblər:
• Adobe XD, Figma, Sketch üzrə biliklər
• Responsiv dizayn üzrə təcrübə
• Yaradıcılıq və araşdırma qabiliyyəti
• Dizayn sahəsində 1 il iş təcrübəsi
• Texniki ingilis dili
• Müstəqil və komanda da işləmə bacarığı
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-ni mövzu hissəsində “UI/UX dizayner” qeyd etməklə [email protected] e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA-10
PMD Hospitality LLC
Vəzifə: ERP üzrə baş mütəxəssis
Şöbə: Maliyyə
Tabeçilik: Maliyyə meneceri
İşəgötürən: “PMD Hospitality” MMC
Ünvan: Neftçilər prospekti 153, PBT
Otel, sanatoriya, restoran və akvapark tipli müəssisələrin idarə etməsi ilə məşğul olan PMD Hospitality MMC, əməkdaşlar üçün geniş öyrənmə imkanları və digər imtiyazlar təklif etməklə ən yaxşı iş mühitini təklif edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin biznes proseslərini və prosedurlarını dərindən başa düşmək;
- Mühasibat uçotu prinsipləri və ikili müxabirləşmə barədə məlumatlı olmaq;
- İcraçı şirkətin təlimatlarını izləmək bacarığı;
- Sistem yenilənmələri və dəyişiklikləri barədə işçilərin təlimləndirilməsi;
- Sitem dəstəyi; yeniliklərin tətbiqi və düzəlişlərin edilməsi;
- İstifadəçilər tərəfindən bildirilən problemlərin təhlili və həlli;
- ERP sistemindən tələb olunan hesabatların əldə olunması;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (İT və ya maliyyə üzrə);
- Sahə üzrə 2 il iş təcrübəsi;
- Excel və İT əsaslarını yaxşı səviyyədə bilmək;
- SQL biliyi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili və Rus dili (əla); İngilis dili (arzuolunandır);
İşçinin təminatları:
- Dünyanın məşhur otel brendlərində təcrübə qazanmış peşəkar kollektivdə iş imkanı;
- PMD Hospitality MMC-nin tabeliyində olan çoxsaylı otellərdə və SPA mərkəzlərində maksimal endirim imkanı;
- PMD Group MMC-nin tabeliyində olan müxtəlif sənaye müəssisələrində karyer davamı imkanı;
- Təlim və inkişaf proqramlarında iştirak imkanları;
- Tibbi sığorta;
- Mobil telefon və korporativ nömrə;
İşə müraciət üçün elektron poçt ünvanımız: [email protected]
CV göndərərkən, mövzu yerində müraciət etdiyiniz vəzifənin adını qeyd edin. Sadəcə vəzifə adı qeyd olunan CV-lərə daha çox üstünlük veriləcəkdir.
Son müraciət tarixi: 11 mart 2021-ci il
VAKANSİYA-11
PAY Group
Layihə meneceri
Vəzifə
- Layihələri biznes keys planlama, icra və yekunlaşdırılması daxil, başlanğıcdan sona qədər tam olaraq idarə etmək;
- Verilən hədəf, vaxt və büdcə daxilində layihələri icra etmək. *Təqdimat mərhələsinə, layihə əsasnaməsinin və layihə planının hazırlanmasına, həmçinin icrasına, layihənin monitorinqi və bağlanmasına cavabdeh olmaq;
- Maliyyə, satınalma, logistika, hüquq prinsiplərini anlamaq;
- Layihə resurslarını idarə etmək;
- Lahiyənin gedişatını izləmək;
- Layihənin izlənməsi üzrə cədvəllərin tərtibatı;
- Texniki sənədlərin tikinti normalarına və qaydalarına uyğin hazırlanmasına nəzarət etmək;
- Texniki hesabatları normalara əsaslanaraq yoxlamaq, hesabatların vaxtlı-vaxtında mühasibatlığa verilməsini təmin etmək;
Tələblər
- Ali təhsil (layihənin idarə edilməsi üzrə sertifikatlar arzuolunandır);
- Yüksək səviyyədə Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili arzuolunandır;
- MS project üzrə biliyin olması arzuolunandır;
- Yüksək analitik düşüncə bacarığı;
- Şirkətdaxili partnyoryönümlü ünsiyyət qurma bacarığı;
- Vaxtın səmərəli idarəolunması və hədəfləri təyin etmə bacarığı;
- Stressə davamlılıq;
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA-12
ATL Tech
ATL Tech is a local company specialized in Information and Communication Technologies with more than 10 years’ experience in software and mobile application development. By having partnership with global companies, ATL Tech offers a broad range of products and services, including IT consulting, systems integration, security, software services and solutions.
Currently, we are looking for a Senior VOIP Engineer to help us to grow even further.
What you will do
● Design and implement custom collaboration solutions ;
● Deploy, configure and test customer solutions end to end ;
● Document test results and provide configuration guides ;
● Analyze and troubleshoot internal and external VOIP issues
● Develop test plans & test solutions;
● Develop configuration and maintenance procedures ;
● Deploy and support automation tools;
● Regression test automation platform ;
● Troubleshoot and document deployment/greenfield issues ;
● Collaborate with cross functional teams;
● Support lab infrastructure including upgrades and patching;
● Provide subject matter expertize as required;
● Research new technologies, solutions ;
● Provide feedback on continuous improvement.
What you are expected to bring
● Enterprise voice and Data Center expertise working with collaboration platforms & solutions;
● Expert level knowledge of VOIP protocols such as SIP, RTP/SRTP including TLS;
● Very good knowledge of protocol and packet analysis;
● Experience working with switching and routing protocols;
● Strong understanding of NAT traversal for VOIP;
● Strong understanding of H.323, MGCP & ISDN;
● Connectivity using copper/fiber, ISDN, T1, wireless;
● Experience working with AD, LDAP, DNS, DHCP a plus;
● Experience working with Linux and Windows server operating systems;
● Implement QOS in VOIP networks;
● Effective communication and strong analy.
Interested candidates are requested apply “Senior VOIP Engineer” from link https://jobs.talhunt.az/atl/443-senior+voip+engineer
VAKANSİYA-13
Ibis Baku city
Housekeeping Manager
Responsibility:
• Manage daily Housekeeping operations to include, but not limited to, maintaining cleanliness, service and product quality standards of guest rooms, public spaces, restrooms, offices and banquet/meeting/conference rooms
• Ensure rooms are clean and available to guests in a timely and efficient manner
• Manage daily systems use and management, cost controls and overall profitability, systems use and management, budgeting and forecasting, department management, policy and procedure implementation and enforcement and meeting participation and facilitation
• Assist in monitoring and developing team member performance to include, but not limited to, providing supervision, conducting counseling and evaluations and delivering recognition and reward
• Oversee and conduct room inspections
• Recruit, interview and train team members
Requirement:
• Reliable, punctual, professional approach to work
• A genuine desire to assist our guests
• High attention to details
• A highly motivated and flexible team player with the ability to multi-task
• Ability to work at a fast pace
• High level of customer service & guest relations
• Able to use initiative & work proactively
• At least 2-3 years relevant experience in the similar role
• Excellent communication skills
• Ability to solve problem, flexible and proactive
• Able to operate effectively in a team and work independently
• Excellent knowledge of housekeeping services, including a solid understand of effective cleaning methods, equipment, chemical use and manual handling techniques.
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA-14
Embawood
1996-cı ildən fəaliyyətə başlamış Embawood şirkəti artıq 25 ildir ki, müştərilərinin xidmətindədir. Bu period ərzində şirkətdə böyük dəyişikliklər baş vermişdir. Şirkət müştəri yönümlü strategiyanı özünün əsas prinsipi olaraq seçmiş və bu istiqamətdə əsaslı işlər görmüşdür.
Mebeldə arzulanan tərzi duya bilmək üçün keyfiyyət sistemi yeniləndi. Almaniyadan dəvət olunmuş konsaltinq şirkəti keyfiyyət sistemini daha yüksək səviyyəyə qaldırmaqla, istehsalata sözün əsl mənasında “alman keyfiyyəti”ni gətirdi.
Xidmət səviyyəsi daha yüksək pilləyə qaldırıldı. Müştəri xidməti xətti və satışdan sonrakı xidmət sistemi quruldu. Fəaliyyət göstərilən bütün ölkələrdə mebel alışından sonra 24 saat ərzində pulsuz çatdırma və quraşdırma xidməti göstərilir. Standart olaraq məhsulların zəmanət müddəti 2 ildir.
Məhsul portfelində çeşid çoxluğu, müasir və dəbdəbəli dizayn, keyfiyyətə nəzarət, satışdan sonrakı xidmət, müştəri yönümlülük kimi prinsiplər Embawood şirkətinə məhsullarını xarici ölkələrə də təklif etmək imkanı yaradır.
Vəzifə adı: Uçotçu (Quba)
İş qrafiki : 6 günlük / saat 09:00 – 19:00
İşin təsviri :
• Mühasibat uçotunun aparılması və mağaza statistik və maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsini təmin etmək
• Debitor və kreditorlarla hesablaşmalarda əməliyyatların vaxtında və düzgün aparmaq
• Zəruri hallarda mağazanın satış prosesində iştirak etmək
• Anbara daxil olmuş malların düzgün və vaxtında qəbul edilməsinə nəzarət etmək
• Mağaza büdcəsinin tərtibində iştirak etmək. Mağaza büdcəsinin xərclər hissəsini optimallaşdırmaq və nəzarət etmək
• Mal gətirənlərlə hesabat aparmaq
• İnventarlaşmada iştirak etmək
• Mağazanın sənədləşmə işini aparmaq, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların və sənədlərin tərtibi və göndərilməsi
• Şirkətin korporativ e-mail ünvanını mütəmadı olaraq yoxlamaq və gələn e-mailları gün ərzində cavablandırmaq
• Mağazada işçi heyətinin əmək haqqı tabellərinin hazırlamaq.
• Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların düzgün və vaxtında yerinə yetirmək.
Tələblər :
• Ali təhsil
• Ən azı 1 il iş təcrübəsi
• MS Office, 1C biliyi
• Qrupla işləmə bacarığı,idarəetmə bacarığı
• Ünsiyyət qurma bacarığı
Xahiş olunur CV göndərərkən mövzu yerinə tələb olunan vakansiyanı “ Uçotçu” və bölgəni qeyd edib bu ünvana göndərəsiniz. [email protected]
VAKANSİYA-15
Starex
Starex.az Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə uyğun olaraq əldə etdiyi lisenziya ilə həm ölkədaxili, həm də beynəlxalq poçt bağlamalarının çatdırılmasını həyata keçirir. Şirkətimiz hazırda Azərbaycan, Türkiyə, Amerika və Çində qeydiyyatdan keçmiş və hər dörd ölkədə özünəməxsus ofislərində fəaliyyət göstərir. Türkiyə, Amerika və Çindən sifariş üçün xidmətlərimizdən istifadə edə bilərsiniz.
Vəzifə: Əməliyyat rəhbəri (beynəlxalq yükdaşıma üzrə)
Əmək haqqı: 1700 – 2200 Azn
İş qrafiki : Həftədə 5 gün
Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur
Namizədə Tələblər:
- Kommersiya daşımaları üzrə əməliyyatların özəlliklərini dərindən bilməli
- Yüksək səviyyədə problem həll etmə bacarığı olmalıdır
- Analitik bacarıqlar
- Yüksək ünsiyyət bacarıqları
- İngilis və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilmək.
- Nəqliyyat şirkətlərində minimum 3 il təcrübəsi olması arzuolunandır.
Vəzifə Öhdəlikləri
• Beynəlxalq yükdaşıma əməliyyatlarının təşkili, komandanın idarə olunması
• Korporativ müştərilərə məxsus yüklərin ölkələrarası daşınmasının təşkili
• Yüklərin vaxtında və tələb olunan standartlara uyğun şəkildə daşınmasının təmin olunması
• Yükün statusu və digər məsələlərlə bağlı davamlı olaraq müştərilərlə danışıqların aparılması
• Partnyor şirkətlərlə əlaqələrin qurulması, inkişaf etdirilməsi
• Qiymət sorğuları üzrə hesablamaların aparılması, qiymət təkliflərinin müştəriyə təqdim olunması
• Müştərilərlə və tərəfdaşlarla hesablaşmaların izlənilməsi
• Daşımalar üzrə bütün tələb olunan sənədlərin hazırlanması,təsdiq edilməsi və aidiyyəti tərəflərə göndərilməsi
• Əməliyyatların effektivliyinin və səmərəliliyinin davamlı olaraq yüksəldilməsi
Qeyd : Müvafiq sahə üzrə yalnız təcrübəli namizədlərin müraciət etməyi xahiş olunur.
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla [email protected] elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA-16
Lalafo
Руководитель call-центра по продажам
Требования:
• Знание компьютера и офисных программ
• Знание русского и азербайджанских языков
• Грамотная устная и письменная речь
• Исполнительность, организованность, самодисциплинированность
• Опыт работы в call-центре руководителем или Тим лидом не менее 1 года
• Опыт работы в CRM
• Опыт работы со скриптами и их создание.
• Умение работать с возражениями, выявлять потребность
• Опыт в продажах
• Желание работать и зарабатывать
Обязанности:
Функциональный руководитель: Руководитель отдела продаж
• Четкое соблюдение установленных правил и бизнес процессов
• Контроль за исполнением правил и бизнес процессов со стороны менеджеров отдела
• Осуществление личных продаж (Личные звонки)
• Обучение и развитие менеджеров отдела
• Написание, адаптация и корректировка скриптов
Условия:
• Средняя зарплата, от 1000 azn и выше (ставка + % + бонусы)
• Если умеешь хорошо продавать сможешь заработать намного больше (верхнего потолка нет)
• Зарплата выплачивается каждый месяц без задержек.
• Дополнительные бонусы в виде подарков и билетов в кино.
• Интересные командообразующие мероприятия каждый месяц.
• График работы: с 09:00 до 18:00, 5 рабочих дней с Пн-Птн;
• Удобное расположение офиса в центре города.
• Мы предоставляем компьютер, телефонию и все, что понадобиться тебе для работы;
• Возможность профессионального развития: тренинги и мастер-классы;
• У нас дружный и позитивный коллектив профессионалов, которые любят свою работу.
Хочешь стать частью одной из лучших компаний Азербайджана? Тогда уже сейчас отправляй нам резюме!
Мы будем рады видеть тебя в своей команде!:)
Отправляйте свое CV с темой “Руководитель call-центра по продажам” на почту: [email protected]
VAKANSİYA-17
SR Group Co MMC
Şirkət: “SR Group” MMC
“SR Group” müxtəlif sahələrdə yeni-yeni uğurlara imza atan gənc bir şirkətdir.
Biz, bir neçə avtomobil brendi, elektronika mağazalar şəbəkəsi, tikinti və s. sahələr üzrə biznes istiqamətlərinin inkişafına fokuslanan, amma bununla kifayətlənməyən iddialı və inamlı komandayıq. "Texnomart" mağazalar şəbəkəsi "Kargüzar" vakansiyasını açıq elan edir.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Bu sahədə 3-5 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan,rus,ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilməli;
- Məsuliyyətli, dəqiq və komandada işləmə qabiliyyəti olmalı;
- 1C 8.3. versiya;
- Microsoft Office proqramları (Word, Excel, Outlook).
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətdə kargüzarlıq işinin təşkili və həyata keçirilməsi;
- Daxil olan sənədlərin qəbulu, qeydə alınması;
- Sənədlərin icra müddətinə nəzarət edilməsi;
- Göndərilən sənədlərin qeydiyatının aparılması, yola salınması;
- Xidməti sənədlərin mühafizəsinin təmin edilməsi;
- Sənədlərin arxivləşmə işinin həyata keçirilməsi.
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV [email protected] elektron ünvana təqdim edə bilərlər.
VAKANSİYA-18
Caspian Textile MMC
"Caspian Textile MMC" şirkətinə Mühafizə işçisi tələb olunur.
• Fiziki hazırlıq
• İşin detallarına diqqətli olmaq.
• İş yoldaşları ilə sağlam münasibətlər saxlamaq və əməkdaşlıq etmək.
• İş yerinin muhafizəsi (gecə növbəsi)
• Vaxtında qeydlərin dəftərə yazılması
• Müəyyən saatlarda ofislərin baxışının keçirilməsi
• Mühafizə işçisinin prosedurlarına uyğun şəkildə işin aparılması
İş saatları: 21:00 - dan 06:00 dək. 1-6 günlər.
Əmək haqqı müsahibə zamanı müzakirə ediləcək.
CV-nizi [email protected] və [email protected] ünvanlarına göndərməyiniz xahiş olunur.
Emailin mövzu bölməsində vəzifənin adının göstərilməsi vacibdir!
VAKANSİYA-19
Dövlət qurumu
STRUKTURUN ADI: 22 Saylı Ərazi Məşğulluq mərkəzi (Qazax, Tovuz, Ağstafa)
VAKANT VƏZİFƏLƏR: Mütəxəssis və orta idarəetmə vəzifələri
ƏMƏK HAQQI: 1100-1500
VƏZİFƏ FUNKSİYALARI:
- Müvafiq qayda, təlimat və standartlara uyğun olaraq Ərazi Məşğulluq mərkəzinə müraciət edən şəxslərə aidiyyəti üzrə məşğulluq xidmətlərinin göstərilməsi;
- İşsiz şəxslərin özünüməşğulluğuna kömək məqsədilə işsiz şəxslərə məsləhətlərin və məlumatların verilməsi;
- Əmək bazarının təhlili əsasında iqtisadiyyatın sahələri üzrə özünüməşğulluq istiqamətinin seçilməsinə və təşkilinə kömək edilməsi;
- Vətəndaşlardan daxil olan təklif, ərizə və şikayətlərə baxılmasında və onlara vaxtında cavab verilməsində və qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada digər tədbirlər görülməsi;
- Vətəndaşlardan daxil olan sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanılması onların qəbul edilməsi;
- Zərurət yarandıqda vətəndaşlara iş və ya yaşayış yerlərində, habelə olduqları yerlərdə müvafiq səyyar xidmətlərin göstərilməsi;
- Müraciət aidiyyəti üzrə olmadığı hallarda müraciət edən şəxslərə müvafiq istiqamətlərin verilməsi;
- Müvafiq sahədə xidmətlərin təkmilləşdirilməsi, habelə innovasiyaların tətbiqi ilə əlaqədar təkliflərin verilməsi;
- Qanunvericiliyə əsasən vəzifə üzrə digər funksiyaların həyata keçirilməsi.
VƏZİFƏNİN TUTULMASINA DAİR TƏLƏBLƏR:
- Təhsil tələbi: Ali təhsil; (İqtisadiyyat, İdarəetmə, Sosial elmlər və ya oxşar sahələr)
- İş stajı: vətəndaşlara xidmət və sosial sahədə iş təcrübəsi olan əməkdaşlara üstünlük verilir;
- Dil bilikləri: dövlət dili (sərbəst), ingilis dili (arzuolunandır)
- Kompüter bilikləri: “Microsoft Office” proqramları (yaxşı səviyyədə)
VƏZİFƏYƏ DAİR TƏLƏB EDİLƏN ŞƏXSİ KEYFİYYƏTLƏR VƏ BACARIQLAR:
- Məsuliyyətlilik;
- Etibarlılıq, dürüstlük;
- İnkişaf yönümlü və innovativlik;
- Operativlik, çeviklik;
- Təşəbbüskarlıq;
- Nəticəyə hədəfli
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “22 Saylı Ərazi Məşğulluq mərkəzi (Qazax, Tovuz, Ağstafa)” yazaraq [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA-20
Resant Group
Mühasib (Uşaq bağçası üçün)
Vəzifə öhdəlikləri
• Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili
• Vergi və mühasibat uçotunun aparılması
• Qaimə və vergi hesab fakturaların yazılması
• Gündəlik və aylıq hesabatlarınin tərtib edilməsi
• Aylıq, rüblük və illik Vergi, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi
Namizədə bağlı tələblər
• Təhsil-Ali;
• Vergi qanunvericiliyi üzrə biliiyi və təcrübəyə malik olmağı;
• Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi və vergi məcəlləsini bilməli;
• 1C , Microsoft Office proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
• Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında icra etmək,gündəlik görülən işlər haqqında məlumat vermək;
• Həmin sahə üzrə ən azı 7 il iş təcrübəsi;
• Qərarvermə, liderlik, innovativ idarəetmə, təşkilatçılıq və təşəbbüskarlıq bacarığı.
İş Şərtləri:
• İş vaxtı: həftədə 5 gün;
• Nahar şirkət tərəfindən verilir;
• Əmək haqqı: 1000 AZN.
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Mühasib (Uşaq bağçası üçün)” yazmaqla öz CV-lərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.