Banner

Vakansiyalar

Bu şirkətlər işçi axtarır: əmək haqqı 2245 manat + bonus - 15 VAKANSİYA

Bu şirkətlər işçi axtarır: əmək haqqı 2245 manat + bonus - 15 VAKANSİYA | FED.az
20:16 3 Aprel 2021

Vakansiya 1

CNFA şirkəti iki artezian quyusunun qazılması məqsədi ilə

Təkliflərin təqdim edilməsi üçün (RFQ) #CNFA-AZ-PSA-034/1 saylı sorğunu elan edir

1. Alıcı haqqında məlumat:

Alıcı: CNFA şirkəti

Şəhər: Bakı
Email: [email protected]

2. Satınalmanın predmeti:

1. Xaçmaz rayonunun Kohna Xaçmaz kəndində (mərkəz) artezian quyusunun qazılması.
2. Xaçmaz rayonunun Kohna Xaçmaz kəndində (Xudat yolu 1) artezian quyusunun qazılması.

3. Digər şərtlər:

Bu sifarişin şərtləri, tenderə aid olan sənədləri və digər məlumatları əldə etmək üçün, tenderdə iştirak etməkdə maraqlı olan Şirkətlər aşağıda göstərilmiş elektron ünvanına müraciət etməlidir: [email protected]

Müraciətlərin son qəbul olma tarixi və vaxtı: 9 aprel, 2021–ci il, Bakı vaxtilə saat 18:00.

Təkliflərin son qəbul olunma tarixi və vaxtı: 16 aprel, 2021-ci il, Bakı vaxtilə saat 18:00.

Vakansiya 2

Abşeron Konteyner” MMC Maliyyəçi-mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Müasir texnologiyalarla zəngin əməliyyat qabiliyyəti, güclü infrastruktur qurğuları və zamanın tələbinə uyğun yüksək xidmət keyfiyyəti ilə təchiz edilmiş təhlükəsiz dəstəyi təmin edən peşəkar komandamız müəssisənin əsas kapitalı hesab olunur. Müəssisənin gələcək uğurlarına şərik olmaq istəyən peşəkarları komandamıza dəvət edirik.

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

• Dəmir yolları, beynəxlaq daşıma əməliyyatlarından, logistika sahəsində vergi güzəşti və cərimələrdən məlumatlı olmaq;
• 1C sistemində işləmək;
• Məktubların yazılması və cavablandırıması;
• Kameral yoxlamanın icrası;
• Hesab-fakturaların kəsilməsi, əmək haqqı hesablanması, məzuniyyət, ezamiyyət rəsmiləşdirilməsi;
• Debitorlar və kreditorlar üzrə analitik uçotun aparılması,
• E-qaimələrin yazılması, müştərilələrlə üzləşmə aktların hazırlanması;
• Kassa əməliyyatlarının aparılması;
• Vergi, statistika və DSMF hesabatların hazırlanması və göndərilməsi;
• E-gov.az və e-taxes.gov.az da müvafiq sənədləri işləmək;
• Bank Əməliyyatının həyata keçirilməsi, qaimə və vergi hesab fakturalarının yazılması, arşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
• Aylıq hesablama metodu ilə rəhbərliyə hesabatların təqdim edilməsi (balans, nağd pul vəsaitlərinin hərəkəti, mənfəət zərər, yaşlanmış debitorlar);
• Əmək haqqı 1200 AZN-dir.

Namizədə qarşı tələblər:

• Ali iqtisadi təhsill (Maliyyə, Mühasibat uçotu və audit və s.);
• Logistika sahəsində 3-5 illik iş təcrübəsi;
• Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri (əla);
• Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini bilməli;
• E-gov.az və e-taxes.gov.az da işləmək bacarığı;
• Kompüter bilikləri: MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək;
• Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
• Analitik qabiliyyətə, təqdim etmə bacarıqlarına malik olmaq;
• Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
• Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı;
• Yaş həddi: 25-50 yaş.

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər. CV-lərin qəbulu üçün son tarix 14 aprel 2021-ci il tarixidir.

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Maliyyəçi-mühasib” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətçilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Vakansiya 3

Вакансия: Junior IT specialist (Atlassian)

Softgile - Gold Atlassian Solution Partner, является поставщиков решений на продуктах Atlassian.

Для кандидатов с опытом, а также для студентов последнего курса (возможна удаленная работа)

Предлагаем:

● Долгосрочный контракт с фиксацией условий профессионального роста
● Участие в интересных проектах с Азербайджанскими и зарубежными компаниями
● Долгосрочная программа обучения по продуктам Atlassian
● Сертификация по продуктам Atlassian
● Обучение по смежным направлениям (Управление проектами, Бизнес анализ, программирование)

Обязанности:

● Реализация проектов на продуктах Atlassian
● Настройка и конфигурирование продуктов Atlassian (Jira Core, Software, Service Desk, Portfolio, Confluence, BitBucket)
● Настройка и конфигурирование плагинов
● Обработка запросов пользователей
● Разработка инструкций, документации
● Разработка скриптов на groovy

Требования:

● Аналитический склад ума/способность мыслить масштабно
● Способность работать в команде, самостоятельно принимать решения
● Опыт работы с любым языком программирования
● Высшее образование (ИТ, прикладная математика)
● Азербайджанский и Русский языки - свободно
● Английский на уровне переписки/общения

Отправляйте резюме на адрес [email protected] с темой Junior IT specialist

Vakansiya 4

189 Taxi Xidmətinə təcrübəli Marketing üzrə mütəxəssis tələb olunur

• Marketinq planlaşdırılması və hesabatlar
• Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi
• Şirkətin yeni və mövcud layihələr üzrə marketinq strategiyasının hazırlanması, planların və layihələrin işlənilməsi və həyata keçirilməsi
• Reklam və tanıtım ehtiyaclarının təyin edilməsi ( bütün çap materiallarının sifarişi və nəzarətin həyata keçirilməsi , reklamların və digər aktivliklərin sifarişinə, hazırlanmasına nəzarət edilməsi)
• Promoaksiyalarını və təkliflərini hazırlanması
• Sosial şəbəkələrdə və saytda carı aksiyalara dair bannerlərin və postların yerləşdirilməsinə nəzarət və sosial şəbəkələrdə aksiyaların keçirilməsinə dair büdcənin müəyyənləşdirilməsi, büdcə xərcləri hesabatının aparılması
• Bukletlərin paylanması üzrə planın tərtibi və nəzarəti
• Partyonlar ilə birlikdə aksiyaların hazırlanması
• Lazım olan prezentasiyaların və dizaynların hazırlanması
• Müştərilər tərəfindən olan şikayətlərə ciddi nəzarət (sosial şəbəkələrdə, telefonla zənglər, anket-sualçıda olan şikayətlər).

Tələblər:

• Təhsil : Ali
• Yaş : 25-35
• Marketinq sahəsində 1-3 il iş təcrübəsi
• Yüksək idarəcilik və təşkilatcılıq bacarığları
• Yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı yüksək olmalıdır

Ofis-şəhərin mərkəzində yerləşir
6 günlük iş qrafikı, 9.00-18.00
Əmək haqqı – müsahibə nəticəsi əsasında müəyyənləşdirilir
E-mail: [email protected]
Tel: 055 203 98 89

Vakansiya 5

Ölkənin istehsal və satış sektorunda inkişaf etmiş şirkətlərindən olan Delta Qrup C.O. MMC “ODAD”,“Bismak” və “Çörəkçi” brendi adı altında istehsalı və “Anchor”, “Доярушка”, “Ammerlander”, “Gut von Holstein”, “Peros” və digər brendlərinin distribusiyası ilə məşğuldur. Şirkətimizə dinamik, inkişaf yönümlü əməkdaşlar axtarışındayıq. Şirkət haqqında ətraflı məlumat üçün səhifmizə dəvət edirik: www.linkedin.com/in/delta-group-hr

Vakansiyanın adı: PL və Yerli İstehsal üzrə Şöbə Müdiri (Marketinq Departamenti)

Müvafiq tələblər:

- Yerli İstahsalı bilmək və komanda şəklində məhsul inkişafında təcrübə
- Yerli bazar və müştəri araşdırması üzrə təcrübə
- Marketinq sahəsində təcrübə
- Qida məhsul inkişafı prosesində təcrübə
- İdxal üzrə müəyyən təcrübə
- Satış, marketinq və ya müvafiq sahə üzrə Ali təhsil
- Dil bilikləri Azərbaycan (Əla) , Rus (Əla) İngilis dili (Əla)

Müvafiq vakansiya üzrə vəzifə öhdəlikləri:

- PL və yerli istehsalın inkışafı üçün müştəri bazarını araşdırmaq
- Mövcud və perspektivli müştərilərlə təsirli iş əlaqələrini qurmaq və inkişaf etdirmək
- PL və yerli istehsal üzrə müraciətləri araşdırmaq, təhlil etmək və müvafiq prosedurlara əsasən qida, məhsul inkişafı prosesini təşkil etmək
- PL və yerli istehsal üzrə qida, məhsul inkişafı prosesini təhlil etmək müvafiq strukturlarla əməkdaşlıq yaratmaq
- Komanda yönümlü, işinə sahiblənən, nümunəvi, çevik peşəkar iş prinsiplərinə əsaslanaraq şirkətin ümumi Missiya, Vizyon, Dəyərlərinin və Strategiyasının inkişafına bir başa dəstək olmaq

İş şəraiti üzrə təkliflərimiz:

- İş yeri:Sumqayıt şəhəri
- İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün 09:00-18:00
- Bakı və Sumqayıt ərazisi üzrə servis xidməti
- Tibbi sığorta,
- Nahar
- Özünü inkişaf planlaması və kariera inkişaf proqramı

Əmək haqqı: 2245 Azn + Bonus

Müraciət üçün CV-ləri [email protected] ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələbatlarına uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

Vakansiya 6

“Saloğlu” Fərdi Firması

Vəzifə: Satış məsləhətçisi (mebel satışı)

Namizədə tələblər:

• 25-35 yaş həddi
• Azərbaycan dili bilikləri, rus və ingilis dili arzuolunandır
• Satış sahəsində 1 ildən az olmayaraq təcrübə
• 1C, Microsoft Office proqramlarını bilməli
• Mebel satışı sahəsində təcrübəsi arzuolunandır
• Aktiv, inandırma və təqdim etmə qabiliyyəti olmalı
• Komandada işləmək bacarığı
• Karyerada yüksəliş imkanı

Vəzifə öhdəlikləri:

1. Müştəriləri mağazada qarşılamaq, onların tələbatını öyrənmək, məhsullar haqqında ətraflı və dolğun məlumat vermək.
2. Tələbata uyğun olaraq müştərilərə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək.
3. Qüvvədə olan kampaniyaların şərtlərini mağaza heyətinə düzgün formada çatdırmaq və icrasını düzgün formada təmin etmək.
4. Alıcılara qiymətlər və kredit/taksit əməliyyatları haqqında ətraflı məlumat vermək.
5. Satış zamanı sifariş formunu düzgün şəkildə tərtib və mövcud proqrama düzgün formada daxil edilməsinə nəzarət.
6. Mağaza standartlarının və reqlamentlərinin təmin edilməsinə, həmçinin qorunmasına nəzarət etmək.
7. Satışında yaranmış problemləri operativ həll etmək, həll edə bilmədiyi problem barəsində rəhbərinə dərhal məlumat vermək.
8. Mağazada nümayiş olunan məhsullarının səliqəliliyinə, tamlığına nəzarət etmək.

İş vaxtı:

Həftənin 6 günü saat 09:30-dan 19:00-dək
Həftə içi 1 gün istirahət günü

Əmək haqqı 300 AZN + Bonus

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini Azərbaycan dilində [email protected] elektron ünvanına mövzu yerinə “Satış məsləhətçisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

Vakansiya 7

Carlsberg Azerbaijan является крупнейшим производителем пива в Азербайджане. В наше портфолио брендов входят следующие популярные сорта пива, такие как Хырдалан, Туборг, Балтика 7, Балтика 9, Балтика 0, Кулер, Афсана, 33 Экспорт, Жигулевское, Ярпиво, Карлсберг, Холстен, Гараж, крепкий лимонный напиток, Квас Тарас, Кроуненбург Бланк 1664, Somersby, Karmi Cherry Sensual. Мы постоянно увеличиваем количество брендов каждый год.

Условия работы:

Предложение компании: Карьерные возможности, конкурентоспособный компенсационный пакет (годовой базовый оклад + бонусы согласно политике компании) & социальный пакет (мед. страховка, лимитированная мобильная связь, сервис, питание & т.д.).
Месторасположение: г. Хырдалан, Шемахинское шоссе.

Основные должностные обязанности:

• краткое и среднесрочное прогнозирование и планирование продаж
• поиск возможностей/алгоритмов для улучшения точности прогнозирования;
• ежегодное бюджетирование и подготовка Estimate;
• координация планирования продаж при запуске новинок;
• ведение оперативной отчётности, составление таблицы и графиков, необходимых для анализа и стабильной работы.

Требования к кандидатам:

• высшее математическое/экономическое/техническое;
• опыт работы в аналитических подразделениях службы продаж или маркетинга, в структуре логистики или планирования не менее 2-х лет;
• Отличное знание русского и азербайджанского языка (знание английского языка- не ниже Intermediate);

Знания и Навыки:

- Microsoft Office на уровне продвинутого пользователя
- Аналитическое мышление
- Внимательность к деталям
- Ответственность

Контакты:

Если Вы соответствуете вышеуказанным требованиям и хотели бы претендовать на данную, интересную и сложную одновременно вакансию, пожалуйста, пришлите Ваше резюме пройдя по линку :

https://www.carlsbergazerbaijan.az/en/work-with-us/join-our-team/career-form/
https://www.carlsbergazerbaijan.az/az/bizimla-calis/komandamiza-qosul/career-form/

Последний срок подачи заявок: пятница, 30 апреля 2021 г.

Обращаем ваше внимание, что только с ограниченное число кандидатов будет приглашено на собеседование.

Vakansiya 8

Vakansiya: Market inzibatçısı (Sumqayıt, Qobu, Ramana)

Vəzifə öhdəlikləri:

• Cari tapşırıqları həll etmək, personalın öz vəzifə təlimatlarının və digər daxili normativ sənədlərin tələblərini dəqiq yerinə yetirmələrini təşkil etmək və nəzarət etmək
• Alıcılara keyfiyyətli xidmətin təşkil olunmasına nəzarət etmək
• Mağazanın fəaliyyətinə aid hesabatların təqdim edilməsi
• Sifarişlərin düzgün idarə edilməsini nəzarətdə saxlamaq
• Personala rəhbərlikdən alınan əmr və göstərişləri çatdırmaq və icrasına nəzarət etmək
• Personalın daxili nizam-intizam qaydalarına əməl etmələrinə nəzarət etmək
• Mağazanın fəaliyyətini itki və xərclərin azaldılması hesabına optimallaşdırmaq
• Mağazanın və personalın səliqə və təmizliyinə nəzarət etmək
• Mağazanın ümumi idarə edilməsi

Tələblər:

- İş təcrübəsi 3 il
- Yaş 25 - 40
- Ali təhsil
- Pərakəndə sektorunda ən az 5 il iş təcrübəsi olmalı
- Yüksək təşkilati bacarıqları (idarəçilik qabiliyyəti, məqsədyönlülük, yaradıcı yanaşma və s.) olmalı
- Satış texnikası və prinsiplərini bilmək
- Alıcılara keyfiyyətli xidmət standartlarını, xidmətin təşkili metodlarını bilmək
- İşgüzar davranış etikası
- Xoşgörünüşlü
- Məsuliyyət, dəqiqlik, inkişafa meyillilik
- Karyerasını satış sahəsində qurmaq istəyi
- Azərbaycan Dili (əla), Rus dili (arzuolunan)
- Kompüter biliyi: MS Windows, MS Office (Excel, Word, Outlook) 1C proqramı

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Market inzibatçısı (Regionun adı)” qeyd edərək öz CV-lərinizi [email protected] elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur

Əlaqə nömrəsi: (055) 202 71 91

Vakansiya 9

Kənd təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən “Agro Dairy” MMC “Kiçik Mühəndis” vəzifəsinə işə qəbul elan edir.

Tələblər

- Müvafiq sahə üzrə Mühəndislik ixtisasını yenicə tamamlayan
- Mühəndislik, tikinti və ya avtomobil sahəsində 1-3 il arası iş təcrübəsi
- Sürücülük vəsiqəsi
- Mexaniki avadanlıq və onun istismarı barədə sadə anlayışlar.
- Proqram təminatı və ya yeni ideyalar yaratmaq bacarığı
- İngilis dili biliyi (intermediate)
- Yüksək səviyyədə Microsoft Office bilikləri
- Adi iş saatlarından kənar vaxtda çətin şəraitdə işləməsi gözlənilir.
- Ofis mühiti və açıq məkanlarda işləmək bacarığı

Vəzifə öhdəlikləri

- Tərcümə və təklif sahəsində Texniki Xidmət üzrə Menecer və işçilər arasında kommunikasiyaya dəstək olmaq
- Dəstək tələbləri və müşahidələri ilə bağlı təchizatçılarla əlaqə yaratmaq
- Mexaniki avadanlığın istismar və ya qeyri-istismar vəziyyətdə olmasını izləmək; müvafiq şöbələrə məlumat vermək və avadanlıq barədə məlumatları ümumi qovluqda saxlamaq
- Menecer tərəfindən təlimatlandırılmış qaydada Satınalma Sifarişini hazırlamaq, təqdim etmək və izləmək
- Mobil avadanlığın performansına nəzarət etmək və məhsul yığımı kompaniyaları zamanı icmal təqdim etmək
- Mexaniki avadanlığın quraşdırılmasında operatorlara dəstək göstərmək və işçi heyətinə tələb olunmuş qaydada təlimləri çatdırmaq üçün Tez İstinad Kitabçası hazırlamaq
- Mexaniki avadanlıqların ehtiyat hissələrinin sifariş prosesinin hazırlanmasına dəstək göstərmək
- Seminar işçilərinin sadə kompüter bilikləri barədə təlim və dəstəyi

Əlavə məlumat

- İş yeri – Hacıqabul

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Kiçik Mühəndis” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur.

Vakansiya 10

2018 - ci ildə fəaliyyətinə cəmi bir neçə yük maşını ilə başlayan FoxExpress hazırda Yükdaşıma və Logistika sahəsində ölkənin sürətlə inkişaf edən şirkətlərindən biridir. Bunun bariz göstəricisidir ki, şirkət yük daşıma ilə fəaliyyətə başlasa da hazırda bir çox kompleks xidmətləri - Yük daşıma, Evakuasiya, Usta, Fəhlə, Anbar və Təmizlik işlərini də həyata keçirir. Yaşının az olmasına baxmayaraq bir çox uğurlara imza atan FoxExpress Yükdaşıma və Logistika şirkəti sadəcə ölkə daxili deyil, beynəlxalq arenada da yüklərin daşınmasını planlayır.

Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa və bərabər imkanlar mühitində karyera irəliləyişlərinə can atan, ən əsası isə "FoxExpress" MMC-nin fəal üzvü kimi şirkətin yeni uğur hekayəsinin bir hissəsinə çevrilmək istəyən hər bir uyğun namizəd bu imkanı dəyərləndirə bilər.

Fəhlə

İş yeri: Bakı şəhəri, Yasamal
İş vaxtı: Növbəli
Əmək haqqı: Standart 350 AZN+ əlavə ödəniş ( ortalama 250 Azn)

İŞİN TƏSVİRİ

− Sifariş ünvanına gedərək daşımaların həyata keçirilməsi

NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR

− Hərbi xidmətdə olmalı və ya möhlət hüquq olmalı;
− Ağır fiziki işdə işləmə bacarığı;
− Məsuliyyətli
− Xarici görünüşünə və gigiyena qaydalarına riayət edən;
− İş təcrübəsi tələb edilmir.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər 02.05.2021 - ci il tarixinədək 055-500-94-07 nömrəsi ilə əlaqə saxlaya və ya öz CV - lərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər. (CV göndərərkən məktubun “Mövzu” (“Subject”, “Тема”) qismində vakansiyanın adını mütləq qeyd edin, əks halda müraciətlərinizə baxılmayacaq)

Tel: (012) 404-82-95

Vakansiya 11

Code Academy-nin təhsil strategiyasının əsas məqsədlərindən biri qlobal bazarda rəqabət apara biləcək kadrlar hazırlamaqdır. Sektorun dəyişən ehtiyaclarını qiymətləndirmək üçün şirkət rəhbərləri ilə davamlı ünsiyyətdə olan Code Academy bu sahənin gözləntilərinə uyğun təcrübəli mütəxəssislər yetişdirir. Code Academy rəqabətli məvacib və yüksək standartlara uyğun iş şəraiti təklif edir. Haqqımızda daha ətraflı məlumatı www.code.edu.az saytından ala bilərsiniz.

Vakansiya: Satış Mütəxəssisi / Proqram Məsləhətçisi

İşin təsviri:

- Code Academy-nin tədris proqramlarının hədəflərə uyğun satışını təşkil etmək
- Namizədlərlə onlayn və ya oflayn görüşlər keçirmək
- Namizədlərin təhsil ehtiyaclarını düzgün analiz edərək onları uyğun tədris proqramlarına cəlb etmək
- Fərdi və korporativ namizədlərin qeydiyyat prosesini təşkil etmək
- Namizədlər bazasını idarə etmək
- Aylıq satış hesabatlarını hazırlamaq və təqdim etmək
- Satışın tələblərinə uyğun yeni tədris qruplarının və proqramlarının yaradılmasını təklif etmək.

İş rejimi 5 günlükdür və növbəli iş qrafiki ilədir. İş saatları 10:00-19:00, 11:00-20:00 arasıdır.

Görmək istədiyimiz bilik və bacarıqlar

- Satış üzrə ən az 1 il, ümumi isə ən az 2 il iş təcrübəsinin olması
- Satışın psixologiyası və prinsipləri yaxşı bilmək
- Yüksək səviyyədə görüşlərin, danışıqların aparılması üzrə bacarıqlar
- Güclü təşkilatçılıq və vaxtı idarəetmə bacarığı
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarığı
- Aktiv dinləmə qabiliyyəti
- Komanda şəklində işləmə qabiliyyəti
- Azərbaycan dilini əla, rus və ingilis dillərini minimum orta səviyyədə bilmək
- Ofis proqramlarında yaxşı işləmə bacarığı
- Dinamik, təşəbbüskar və nəticəyəyönümlü olmaq
- Analitik düşünmə qabiliyyəti, sürətli qərar verə bilmək
- Problem həlletmə bacarığı

Vəd etdiklərimiz

- Peşəkar heyətiylə professional formada inkişaf etdirəcək iş mühiti
- Tez böyüyən və bazarda müsbət nüfuza malik şirkətdə ekspertlərlə iş təcrübəsi
- Code Academy daxilindəki bütün dərslərə giriş imkanı
- Kompyuter, mobil telefon və korporativ nömrə
- Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmi əmək müqaviləsi
- Rəqabətə davamlı əmək haqqı və satışa görə bonus

Özünü bu vakansiyaya uyğun hesab edən namizədlər [email protected] ünvanına başlıqda vəzifənin adı olmaqla öz rezümelərini, onlar haqqında rəy bildirəcək 2 nəfərin əlaqə vasitələrini (email və telefon nömrəsi) göndərsinlər. Başlıq və işə nə üçün maraqlı olduğunuzu ifadə edən bir paraqraf yazılmayan rezümelərə baxılmayacaq. Yalnız müsahibə mərhələsinə keçən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

Vakansiya 12

LALAFO — это сервис который помогает миллионам людей окружать себя только любимыми вещами, избавляясь от ненужных предметов каждый день.

Компания активно развивается, в связи с этим мы открываем вакансию Контент аналитика.

Ты наш кандидат если:

• продвинутый пользователь в Excel
• имеешь хорошие аналитические способности
• внимателен к деталям
• владеешь русским и азербайджанским языками.

Что нужно делать:

• работать в Excel с формулами и большим объёмом данных
• уметь группировать данные, сортировать, сводить таблицы
• при необходимости проводить телефонный опрос для подтверждения гипотез

Мы предлагаем:

• зарплата 400 azn
• зарплата выплачивается каждый месяц без задержек
• дополнительные бонусы в виде подарков и билетов в кино
• интересные командообразующие мероприятия каждый месяц
• график работы: с 09:00 до 18:00, 5 рабочих дней с Пн-Птн
• возможен смешанный график / удаленный офис
• удобное расположение офиса в центре города
• мы предоставляем компьютер, телефонию и все, что понадобиться тебе для работы
• возможность профессионального развития: тренинги и мастер-классы
• у нас дружный и позитивный коллектив профессионалов, которые любят свою работу.

Если ты хочешь присоединиться к нашей команде, присылай свое резюме на русском и азербайджанском языке на почту [email protected]

Vakansiya 13

“Toyota” - Bakı Mərkəzi” MMC

Servis üzrə məsləhətçi

Vəzifə öhdəlikləri:

• Daxil olan telefon zənglərinə vaxtında cavab verir.
• Müştərilərə servis xidmətinin bütün aspektlər üzrə izahatlar verir.
• Servis xidmətinə gələn müştəriləri qəbul edir.
• Avtomobilləri texniki xidmət üçün qəbul edir.
• Təmir işlərinin aparılmasının sifarişini tərtib edir.
• Müştərilər tərəfindən göstərilən nasazlıqların qeydiyyatını aparır.
• Cəmiyyətdə təsdiq olunmuş xidməti sənədləşməni, uçotu və hesabatı keyfiyyətlə və vaxtlı-vaxtında tərtib edir.

Namizədlərə tələblər:

• Yaş: 25-35;
• Ali təhsil (texniki ali təhsilə üstünlük verilir);
• Avtomobil sahəsində iş təcrübəsi (min. 2 il);
• MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
• Rus və ingilis dillərinin bilməsi üstünlükdür;
• Ciddi kollektivdə işləmə bacarığı yüksək səviyyədə olmalıdır;
• Fikrini izah etmək qabliyyəti, ünsiyyət yaratmaq bacarığı;
• Stres altında işləmə qabiliyyəti;
• Eyni zamanda müxtəlif işləri görmək qabiliyyəti;
• Fəal və işə planlı yanaşma;
• Qərarvermə qabiliyyəti.

Namizədlər [email protected] email adresinə CV göndərə bilərlər.

Əmək haqqı müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıq səviyyəsinə əsasən təyin ediləcəkdir.

Vakansiya 14

Training Manager

Responsibilities:

- Identifying and assessing future and current training needs;
- Drawing an overall or individualized training and development plan;
- Monitor and evaluate training program’s effectiveness, success and periodically and report on them;
- Maintain a keen understanding of training trends, developments and best practices;
- Prepare training material including: localization, market adaptation etc.;
- Prepare E-learning and Video material for trainings;
- Provide online / offline and instore trainings for internal and external users;
- Manage projects like as Live-stream, YouTube, and Telegram etc.;
- Provide online and offline quizzes from prepare to analysis;
- Store checking – monitoring FMS knowledge and training needs;

Main requirements:

- Proven work experience as a Training Manager;
- Fluent in three languages (Azerbaijani , Russian , English);
- Have certain expertise in the field of Electronics (mainly phones);
- Excellent communication and leadership skills;
- Strong writing and record keeping ability for reports and training manuals;
- Ability to plan, multi-task and manage time effectively;

Please indicate the name of the position “Training Manager” in the subject line of the application e-mail and send to e-mail address [email protected]

Only candidates who noted vacancy name in the subject line will be considered.

Vakansiya 15

Şirkət : Mazarina Trade Company
Vakansiya : Qida üzrə Brend Meneceri

Vəzifə öhdəlikləri

- Məhsulun xüsusiyyətlərini tədqiq etməli, marketinq araşdırmalarının nəticələrinə əsasən istehlakçıların məhsula olan tələblərini təhlil etməli
- Reklam kampaniyaları, sərgilər, təqdimatlar və digər PR tədbirlərini həyata keçirmək üçün marketinq və reklam qurğularının effektivlik gücünü nəzərə alaraq məhsulu bazarda təşviq etmək üçün bir strategiya hazırlamalı
- Potensial alıcılara və istehlakçılara məhsul təqdimatları, tematik seminarlar (istehlak xassələri və məhsul keyfiyyətləri üzrə peşəkar məsləhət) təşkil etməli
- Məhsul üçün qiymət siyasətini inkişaf etdirməli, malların satış şərtlərini müəyyən etməli (fərdi müştərilər qrupuna endirimlər və faydalar sistemi)
- Satış həcmlərini proqnozlaşdırmalı
- Məhsulun satılması üçün sxemlər hazırlamalı (yeni satış bölmələrindən mövcud dağıdıcı kanalların bərpasına qədər)
- Qiymət siyasətinə və rəqib markalara olan tələbata nəzarət etməli, rəqiblərin oxşar məhsullarına nisbətən məhsulun mövqeyini müəyyən etməli
- Alt işçilərin işinə koordinasiya və nəzarət etməli
- Şirkətin rəhbərliyinə görülən işlər barədə hesabat verməli
- Məhsulu təşviq etmək və satmaq üçün digər əlaqəli vəzifələri yerinə yetirməli
- Müxtəlif marketinq tədbirlərinin təşkili və keçirilməsini (reklam kampaniyaları, təqdimatlar) təmin etməli, sənaye sərgilərində iştirak etməli

Namizədlərə Tələblər

- Marketinq, iqtisadiyyat, menecment istiqamətləri üzrə ali təhsil mütləqdir
- Yaş həddi: 30 - 45
- Təcrübə: minimum 5 il
- Ticarət -idarəetmə - marketinq menecment sahəsində təcrübəsi olmalı
- Ünsiyyətcil, düşüncələrini hərtərəfli ifadə edə biləcək şifahi nitq qabiliyyəti olmalı
- Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
- Aktiv, yenilikçi, kreativ, gülərüz, pozitiv, xoş görünüşlü, punktual, işinə və özünə qarşı tələbkar, məsuliyyətli, komandada ilə işləmə bacarığı olmalı
- Reklam kampaniyalarının formalarının və metodlarının əsaslarını
- PR-texnologiyalarının əsasları və prinsiplərinı
- Biznes əlaqələrinin etikasını
- İşgüzar əlaqələrin qurulması qaydalarını

İş barədə məlumat:

• Əmək haqqı: 3000-4000 AZN
• İstirahət günü : Şənbə və Bazar
• İş saatı: 09:00-18:00
• Qeyd:

Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini [email protected] mail ünvanına mövzu hissəsinə “Brend Menecer ” qeyd edərək göndərə bilərsiniz.

Ünvan

Ələsgər Qayıbov 12/22 (Gülüstan Palace)
https://goo.gl/maps/HL5LGdg3mUpLr24e8

Yaxınlıqda yerləşən obyektlər: Rich Hotel ,Caspian Bussines Hotel,EuroHome Tikinti materialları bazarı və CONNECT.

 

Banner

Digər xəbərlər