VAKANSİYA 1
AqrarKredit Səhmdar Kredit Təşkilatı
İdarə Heyəti sədrinin asisstenti
Son tarix 21 iyl 2024 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Ofisə gələn qonaqların qarşılanması
- Ofisə gələnləri ehtiyaclarına uyğun olaraq müvafiq şəxslərə yönləndirmək
- Ümumi sənədləşmə işlərinin həyata keçirilməsi
- Rəhbərin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
- Telefon zənglərinin cavablandırılması, xidməti məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara ötürülməsi
- Daxil olan və göndərilən sənədlərlə iş
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında yerinə yetirilməsi
- İş qrafiki: həftədə 5 gün
Namizədə tələblər:
- Səliqəli və punktual xanım namizədlər
- MS Office proqramlarını bilmək və internetdən istifafə bacarığı
- Məsuliyyətli, verilən tapşırığı vaxtında və dəqiq yerinə yetirən
- Səlist ünsiyyət qurmaq və komandada işləmək bacarığı
- Dil bilikləri: azərbaycan dili səlis, rus dili və İnqlis dili arzuolunandır
Zəhmət olmasa tələblərə uyğun olan namizədlər yalnız şəkilli CV-lərini e-mail ünvanına göndərsinlər.
Hansı vakansiya növünə müraciət olunduğunu mütləq qeyd edin.
VAKANSİYA 2
Sirab Satış və Dağıtım MMC
Brend menecer
Son tarix 21 iyl 2024 - [email protected]
Əsas tələblər:
- Minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavriat (Marketinq, iqtisadiyyat yaxud idarəetmə sahəsində)
- Komputer bilikləri: MS Office – Excell, Word, PowerPoint, Outlook – yaxşı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili- əla, Rus dili- əla, İngilis dili- yaxşı;
- Təcrübə: Sürətli İstehlak sektorunda minimum 1 il iş təcrübəsi;
- İlkin mühasibatlıq biliklərinin olması.
Fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
- Analitik düşünmə bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Yaradıcı və innovativ yanaşmalara açıq, öyrənməyə maraqlı;
- Planlaşdırma və problem həll etmə bacarığı.
- Yenilikçi və proaktiv yanaşma;
- Məsuliyyətli.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Anbar stok hərəkəti tarazlığını nəzərdə tutulan səviyyədə idarə etmək;
- Anbardakı məhsulların istifadə müddətinə nəzərət etmək və əlaqədar şəxsləri məlumatlandırmaq;
- Anbar stok hərəkəti və satış proqnozlarına uyğun olaraq sifarişləri vermək;
- Sifarişin təchizatçı tərəfindən bizim anbara çatdırılmasını təqib etmək;
- Çatdırılacaq sifariş barədə əvvəlcədən anbara məlumat vermək;
- Kampaniya ilə bağlı olan həvalələri bilmək və bu barədə əlaqədar şəxslər arasında əlaqələrin qurulmasını təmin etmək;
- Təchizatçəlarla üzləşmə aparmaq;
- Ödənişlərlə bağlı mühasibatlıq və maliyyə ilə daima əlaqədə olmaq;
- Rəhbərliyə aylıq görülmüş işlər barədə hesabatın verilməsi.
İş vaxtının norması: 09:00-18:00 / 5 günlük iş həftəsi
Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:
- Yemək şirkət tərəfindən;
- Şirkət nömrəsi və danışıq paketi.
İş yeri: Xırdalan şəhəri, Bakı-Quba şossesninin şərqi 18 A (Masazır dairəsinin yaxınlığı https://goo.gl/maps/92nBif8SnUR1iWTG8)
Müraciət forması:
Uyğun namizədlərdən cv-lərini mövzu yerinə “Brend menecer” yazmaqla mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız vakansiya tələblərinə cavab verən seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 3
Umico (Competo MMC)
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Son tarix 21 iyl 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müxtəlif kommunikasiya kanallarında (telefon, whatsapp, telegram, mail, facebook və s.) Umico marketdə mal və məhsul kateqoriyaları üzrə müştəri konsultasiyalarının həyata keçirilməsi.
- Mövcud məlumat bazasına gedən zənglər və müştəri üçün müvafiq malların satışı (Telemarketinq)
- Müştərilərin şirkətin xidmətləri və innovativ layihələri haqqında məlumatlandırılması
- CRM sistemində zənglərin qeydiyyatı
- Umico Market məhsulları üzrə konsultasiya məqsədilə müştərilərdən daxil olan zənglərin qəbulu
- Mütəxəssisin fəallığı və müştərilərin çətin vəziyyətlərini nəzərdən keçirmək, həll etmək və onlar üçün həll yolları tapmaq bacarığı
Namizədlər üçün tələblər:
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti
- Pərakəndə satış mağazalarında (məişət texnikası, kosmetika, ətriyyat, məişət malları və s.) qeyri-ərzaq məhsulları (xüsusiyyətləri, təsviri, təfərrüatları) ilə bağlı bilik və təcrübə
- Ofis proqramlarını bilmək
- Komandada işləmək bacarığı
- İşgüzar yazışmalarda yaxşı qrammatika və ünsiyyət bacarıqları
- Səlis, aydın və intonasiya ilə danışmaq bacarığı
- Müştərilərlə ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Əmtəə maddələrinin təfərrüatlarını və təsvirlərini satmaq və başa düşmək bacarığı
Cədvəl və əmək haqqı:
- 700 azn (350 fiks + 350 bonus )
- Növbəli iş qrafiki - 5/2
Namizədlərdən CV-lərini ingilis və ya rus dillərində “Çağrı mərkəzinin operatoru” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 4
BOA Agency
İcra işləri üzrə baş mütəxəssis/baş hüquqşünas
Son tarix 21 iyl 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Hüquqi məsələlərin həlli
- Problemli borclar üzrə yığımın təşkili və yığım prosesinin davamlılığının təmin edilməsi
- Məhkəmə qərarlarının icra edilməsinə nəzarət və dəstəyin verilməsi
- İcra mərhələsində ərizələrin aidiyyəti üzrə təqdim edilməsi və müraciətin icra edilməsinin təmin edilməsi
- Qərarların icrasının təmin edilməsi üzrə işlər görülməsi, icra məmurları ilə mütəmadi olaraq əlaqə saxlanılması, icraatda olan işlərin cari vəziyyəti ilə əlaqədar məlumatların alınması, icra hərəkətlərinin aparılmasının təmin edilməsi
- Borclulara qarşı ödəniş məqsədi ilə məcburi icra tədbirlərinin görülməsinin təmin edilməsi, borcluların əmək haqqına yönəldilməsi, borclularla ödənişin təmin edilməsi üçün müvafiq danışıqların aparılması
- İcra işləri şöbəsinin rəhbəri tərəfindən həmçinin PKİD (problemli kreditlərin idarə edilməsi departamentinin) rəhbəri tərəfindən tapşırılmış vəzifələrin yerinə yetirilməsi həmçinin qoyulmuş hədəflərə çatmaq, təşkilatın qarşıya qoyduğu məqsədlərinə nail olması üçün daim çalışmaq.
Vakant vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil (hüquq təhsili və ya icra şöbəsində 3 ildən artıq iş təcrübəsi)
- Müvafiq iş sahəsində 3-4 il iş təcrübəsi olmalı və məhkəmə qərarlarının icrası sahəsində və ya icra şöbələrində 3 il iş təcrübəsi olmalı
- AR İcra haqqında qanunu bilməli
- Ofis proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excel və.s)
- Kollektivdə işləmə qabiliyyəti olmalı
- Şirkətdaxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməli
- Rayonlar üzrə ezamiyyələrə getməyə hazır olmalı
- Azərbaycan dilində səlis danışıq bacarığı (rus dili arzuolunandır)
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 1000 azn (+bonus sistemi)
- İş qrafiki: həftə içi 5 gün, 09:00-18:00 (Bazar ertəsi - Cümə)
- Şənbə və bazar istirahət
- Nahar fasiləsi: 13:00–14:00
Sizə nə təklif edirik?
- AR ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə
- Rahat ofis və əlverişli iş mühitində çalışma imkanı
- Əmək haqqına mükafat və əlavə bonuslar
- Korporativ nömrəylə təmin edilmə
- Rəsmi dövlət bayramları və xüsusi günlərdə istirahət
- Karyera və inkişaf perspektivləri.
Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu hissəsində mütləq vəzifənin adı yazılmalıdır.
Ünvan: Nəsimi rayonu, 4 mkr., Mir Cəlal küç.36 D;
Əlaqə: (012) 310 39 21
VAKANSİYA 5
AGRO - WEST DC LLC
Vergi üzrə Mühasib
Son tarix 21 iyl 2024 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə,vergi, biznesin idarə olunması sahələri üzrə);
- Müvafiq sahədə 3-5 il iş təcrübəsi;
- Vergi və Əmək qanunvericiliyi üzrə biliklər;
- 1C 8.3 və MS Excel ilə işləmə bacarığı mütləqdir;
- Dəqiqlik, nizam-intizam,məsuliyyətlilik və kollektivlə işləmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Alış və satış qaimələrinin 1C ilə düzgünlüyünün yoxlanması;
- Əvvəlki və cari dövrlərdə vergi uçotunda yaranan problemlərin həll edilməsi (təsdiqedici alt sənədlərin bərpası və təmin edilməsi);
- Bütün növ vergi bəyannamələrinin göndərilməsi;
- Vahid Bəyannamə hesabatının göndərilməsi;
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması;
- Verginin tələbi üzrə hesabatların hazırlanması;
- Mühasibat və vergi uçotu qaydalarını rəhbər tutaraq uçotun aparılmasının təşkil edilməsi;
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesablarında (həmçinin 1C proqramında) düzgün əks etdirilməsinin təmin edilməsi;
- Vergi hesabatlarının hazırlanması, vergi orqanına və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Xidmət göstərən şəxslərdən vergilərin və digər məcburi ödənişlərin hesablanması;
- Vergi qanunvericiliyini və yenilikləri izləyərək uçotun optimallaşdırılması istiqamətində müvafiq təkliflər vermək.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı:1200-1400 AZN (net)
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün)
- İş saatları: 09:00-18:00.
- İş yeri:Bakıxanov qəs.Bəşir Bünyadov küç.
- Nahar və korporativ nömrə ilə təmin olunur.
Maraqlanan namizədlərdən öz CV-ni mövzu hissəsində “Vergi üzrə Mühasib” yazaraq elektron poçtuna göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 6
Can-Pa
Mühafizəçi
Son tarix 21 iyl 2024 - [email protected]
Can-PA MMC qənnadı məhsullarının istehsalatı şirkətinə Mühafizə tələb olunur.
- Mühafizə olunan obyektin bütövlüyünü (kilidlər və digər bağlama qurğuları; plombların varlığı, yanğınəleyhinə inventarlar; siqnalizasiyanın, telefonların, işıqlanmanın sazlığı) yoxlamaq.
- Daxili təhlükəsizlik qaydalarına əməl olunmasına nəzarət etmək,
- Şirkətin girişində növbə çəkmək; işçiləri, qonaqları, nəqliyyatı onların təqdim etdikləri müvafiq sənədlər üzrə təşkilatın ərazisində qarşılamaq və yola salmaq.
- Növbəni qəbul etmək və təhvil vermək,
- Təlimata əsasən tapşırılan obyektin müəyyən olunmuş vaxt çərçivəsində mühafizəsini təşkil etmək,
- Vəzifə yerini istisna hallar xaric tərk etməmək,
- Növbə vaxtı ərzində hadisələrə qarşı maksimum sayıqlıq və diqqət göstərmək,
- Baş verən hadisə barədə üst rəhbəri mütəmadi olaraq məlumatlandırmaq,
- Obyekti vaxtaşırı olaraq gəzmək, göstərilən təlimatların təşkilini aparmaq,
- Obyektə gələn qonaqları gülərüz qarşılamaq,
- Növbə sırasında təyin olunmuş geyim kodeksinə uyğun şəkildə olmaq,
- Növbə sırasında ərazini səliqəli, təmiz şəkildə təhvil vermək,
- Şirkətin etik normalarına uyqun olmaq, lazım gəldiyi təqdirdə yönləndirmə və məlumatlandırma işini görmək,
- Ərazidə kənar şəxslər müşahidə edildikdə dərhal aidiyyatı üzrə məruzə etmək,
- Geyim kodeksini heç bir halda pozmamaq, buraxlış-nəzarət sisteminin həyata keçirilməsi İşçilərin giriş-çıxışına nəzarət.
- Əmək haqqı: 700 azn
- İş günləri: 6 günlük iş rejimi
- İş vaxtı: Tam iş günü
Xüsusi tələblər:
- Yaş həddi: 25-40;
- Bəy namizəd;
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- Diqqətli,intizamlı və məsuliyyətli olmalı;
- Mühafizə sahəsində təcrübə üstünlükdür;
Şirkətə yaxın ərazidə yaşayan namizədlərə üstünlük verilir.
Ünvan: Bakı şəhəri, Abşeron rayonu, Hökməli qəsəbəsi, (Bakı Şamaxı şossesi 14-cü km.)
Müraciət etmək üçün: (994051) 240-95-68 (whatsapp) və ya CV-nizi mövzu yerinə “Mühafizə” yazaraq e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 7
Pizza Mizza
Əməliyyatlar üzrə bölgə lideri
Son tarix 21 iyl 2024 - [email protected]
Pizza Mizza MMC ailəsi olaraq, 2-dən 4-ə qədər filialına dəstək göstərəcək, onları inkişaf etdirəcək və uzunmüddətli satış və mənfəəti maksimuma çatdırmaq üçün restoran əməliyyatlarını yaxşılaşdıracaq tam ştatlı Əməliyyatlar üzrə bölgə lideri axtarırıq. Bu şəxs problemləri həll etməyi bacarmalı, növbələrdə işləyə bilməlidir.
Əməliyyatlar üzrə bölgə lideri, xarici müştərilər və restoran rəhbərliyi və işçi heyəti daxil olmaqla müştərilər ilə müsbət işgüzar əlaqələr qurmaq üçün Pizza Mizza dəyərlərini və liderlik davranışlarını daim nümayiş etdirməlidir.
Əməliyyatlar üzrə bölgə rəhbəri, 2-4 restoranın ümumi menecerləri ilə birlikdə keyfiyyət, xidmət və təmizlik standartlarını qorumaq, qida təhlükəsizliyi standartlarına riayət etmək, yeni təşəbbüslər, yeni məhsul və yeni standartlar buraxılışlarını vaxtında həyata keçirmək üçün işləyəcək. O, həmçinin restoranların maliyyə performansının yüksək səviyyədə olmasını təmin etməlidir.
İş barədə məlumat:
- Təhkim edilmiş filiallar üzrə ən yüksək satış həcminə nail olmaq, müştəri mənmuniyyətini artırmaq, xərcləri və itkiləri maksimum azaltmaq, restoranın daimi fasiləsiz və yüksək səviyyədə fəaliyyətini və müştərilərə yüksək səviyyədə xidməti təmin etmək üçün həmin filiallara dəstək olmaq.
- Təhkim edilmiş filiallar üzrə əməliyyat standartlarına, işçi heyətinə və cədvəllərə nəzarət etmək.
- Potensial liderlərə mentorluq etmək və əvəzedicilərin yetişdirilməsini idarə etmək.
- Satış hədəflərinə çatmaq üçün təhkim edilmiş filiallara dəstək olmaq.
- Müxtəlif platformalarda yüksək müştəri məmnuniyyəti reytinqini/səviyyəsini saxlamaq.
- Davamlı təkmilləşmə üçün satış məlumatlarını və müştəri rəylərini təhlil etmək.
- Qida təhlükəsizliyi, təmizlik və əməliyyat standartlarına riayət olunmasını təmin etmək.
- Daxili və xarici audit üçün filialları hazırlamaq.
- Müntəzəm auditlər aparmaq və lazım gəldikdə düzəldici tədbirlər həyata keçirmək.
- Filialların performans göstəricilərini izləmək və təhlil etmək.
- Performansın təkmilləşdirilməsi üçün tədbirlər hazırlamaq və tətbiq etmə
- Filialların satış və marketinq fəaliyyətlərini idarə etmək və nəzarət etmək.
- Satış hədəflərinə çatmaq üçün strategiyalar hazırlamaq və həyata keçirmək
- Filial menecerləri və işçilərin inkişafını təmin etmək üçün təlimlər keçirmək və dəstək vermək.
- İşçilərin motivasiyasını və performansını artırmaq üçün tədbirlər görmək
- Filiallarda sanitariya və təhlükəsizlik standartlarına riayət olunmasını təmin etmək.
- Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmək
- Filial işçiləri ilə sıx əməkdaşlıq etmək və onlarla effektiv ünsiyyət qurmaq.
- İşçilərin inkişafı və təliminə fokuslanmaq, onların performansını artırmaq üçün tədbirlər görmək.
- Şirkətin mövcud Standart İş Prosedurlarını (SOP) və daxili qaydalarını izləmək və onların düzgün yerinə yetirilməsini təmin etmək.
- Yeni SOP-ları və şirkət qaydalarını tətbiq etmək və onların effektiv həyata keçirilməsini təmin etmək.
- SOP-ların və qaydaların icrasını nəzarət etmək və mütəmadi olaraq yenilikləri təklif etmək.
Namizədə tələblər:
- Restoran idarəçiliyi və ya oxşar sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi. Sürətli xidmət restoranları (QSR) və ya kafe formatlarında təcrübə arzuolunandır.
- Güclü layihə idarəetməsi, satış bacarığının olması, işçi heyətinin idarə edilməsi və maliyyə menecmenti üzrə biliklərin oması.
- Əla ünsiyyət, liderlik və işçilərlə kommunikasiya bacarıqları olmalıdır.
- Çevik, problem həlletmə bacarığı olmalıdır.
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və interpersonal bacarıqlar.
- Maliyyə idarəçiliyi və büdcə planlaşdırması təcrübəsi.
İş şəraiti:
- İş vaxtı qrafikə əsasən, 6 günlük iş rejimi.
- Əmək haqqı 1700-1900 azn
- Təqdim olunmuş hədəflərə çatdıqda əmək haqqının 20%-i qədəri rüblük bonus
- Nahar verilir
Maraqlananlar şəkilli CV-lərini “Əməliyyatlar üzrə bölgə lideri” başlığı altında elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 8
NetTech
Müştəri operatoru
Son tarix 21 iyl 2024 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Doğru və aydın tələffüz, yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət bacarığı;
- Müştəri yönümlülük;
- Komandada və çoxşaxəli işlərdə işləmək bacarığı;
- Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək;
- PC və MS Office proqramlarında bilik və bacarıqlar;
- Problem həll etmə bacarığı.
Məsuliyyətlər:
- Operativ olaraq telefon zənglərini qəbul edilməsi;
- Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırması;
- Daxil olan müraciətlərin qeydə alınması;
- Zənglərin və müraciətlərin nəzarəti;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyələrini dinləmək və müvafiq şəxsə yönəlndirilməsi.
İş barədə məlumat:
- Ə/H 600 AZN.
- 6 günlük iş həftəsi
- Rəsmi iş yeri
Namizədlərdən öz CV-lərini mövzu bölmündə “Müştəri operatoru”qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Müraciətlər 31.07.2024 tarixinədək qəbul olunur.
VAKANSİYA 9
Pizza Mizza
Marketinq menecer
Son tarix 21 iyl 2024 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Marketinq strategiyasının işlənib hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Bazar trendlərini araşdırmaq, marketinq kampaniyaları hazırlamaq və müvafiq təkliflər vermək;
- Bütün marketinq fəaliyyətlərini planlaşdırmaq və idarə etmək
- Marketinq və rəqəmsal marketinq büdcəsinin planlaşdırılması və nəzarət edilməsi
- PR kampaniyalarının yaradılması və həyata keçirilməsi;
- Şirkətin ictimai əlaqələrini idarə etmək;
- Brendin tanınmasını artırmaq üçün tədbirlər görmək;
- Brend imicini inkişaf etdirmək və qorumaq;
- Satışları artırmaq üçün strategiyalar və kampaniyalar hazırlamaq və həyata keçirmək;
- Yeni təkliflər və tədbirlər yaratmaq və idarə etmək;
- Tərəfdaşlar, müştərilər və media ilə ünsiyyət, korporativ görüşlərin keçirilməsi;
- İşin nəticələrinə nəzarət və təhlil etmək;
- Şirkətin sosial şəbəkələrdə səhifələri üçün (facebook, instagram və s.) kontentlərin hazırlanması, idarəolunması və səhifələrdə marketinq büdcəsinə əsasən reklam kampaniyaların yerləşdirilməsinə nəzarət etmək, həmçinin ödənişli media, mobil, sosial və SEO üzrə maksimal effektivliyin əldə edilməsinə nəzarət etmək, rəqiblərin analizi;
- Kampaniyaların effektivliyini izləmək, əsas göstəricilərini və KPI-lar təyin etmək;
- Rəqəmsal marketinq portfeli üzrə və ümumi marketinq fəaliyyəti üzrə aylıq hesabatlar yaratmaq;
- İnternet resurslardan gələn sorğuların cavablandırılması;
- Foto/video çəkilişləri prosesinin təşkil və nəzarətinin təmin edilməsi;
- Yaranan problemlər barədə rəhbərliyi vaxtında məlumatlandırmaq, problemlərin səbəblərini araşdırmaq və gələcəkdə yarana biləcək problemlərin qarşısının alınması məqsədilə müvafiq tədbirləri həyata keçirirmək;
- Marketinq fəaliyyətlərinin effektivliyini ölçmək və təhlil etmək;
- Marketinq fəaliyyətləri haqqında müvafiq hesabatlar hazırlamaq.
Tələblər:
- Ali təhsil (biznes, satış və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir);
- Marketinq idarəçiliyi və rəqəmsal marketinq sahəsində azı 3 il iş təcrübəsi;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Analiz etmə və problemləri həll etmə bacarığı;
- Güclü analitik, təşkilatçılıq və yaradıcı düşünmə bacarıqları;
- Mükəmməl ünsiyyət və müştəri xidməti bacarıqları;
- Məlumatların təhlili və hesabatların yazılması üzrə biliklər;
İş haqqında:
- Gənc və dinamik komandada işləmək imkanı
- Sürətlə inkişaf edən şirkətin komanda üzvü olmaq imkanı
- 5 günlük iş rejimi.
- Nahar şirkət tərəfindən təqdim edilir.
- Əmək haqqı 2000-3000 azn təcrübədən asılı olaraq
- Təqdim olunmuş hədəflərə çatdıqda əmək haqqının 20%-i qədəri rüblük bonus
Tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini “Marketinq menecer” başlığı ilə elektron poçtuna göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 10
Sky Park
Receptionist
Son tarix 21 iyl 2024 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Qonaqların qarşılanması
- Posterminal ilə işləmək.
- Elektron avadanlığdan istifadə bacarığı.
- Kassa əməliyyatlarını icra etmək(ödənişləri qəbul etmək)
- Müdriyyətin tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan və Rus dili biliyi mütləq olmalı.(İngilis dili üstünlük hesab olunur)
- Ünsiyyətçil olmalı(Səlis danışıq qabiliyyəti)
- Stressə davamlı olmalı.
- Komanda ilə işləmək bacarığı olmalı
- Məsuliyyətli, təmizkar, punktual olmalı
- Ali təhsil
İş Barədə əlavə məlumat:
- İş yeri:Dəniz Mall 5ci mərtəbə,SKYPARK aktiv idman əyləncə mərkəzi
- İş saatı:5 günlük iş həftəsi(Həftədə 40 saat).
- İstirahət günləri: 2 gün(həftədə).
- Əmək Haqqı:650 azn
- Maaş kart vasitəsilə verilir.
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq sənədləşmə.
P.S.İşlə maraqlanan şəxslər öz Cv-lərini “Reseption” başlığlı ilə elektron ünvanlarına göndərə bilər.
VAKANSİYA 11
SF Azərbaycan BOKT
Problemli kreditlər üzrə yığım operatoru (Hard)
Son tarix 21 iyl 2024 - Müraciət et
Görəcəyiniz işlər:
- Problemli kredit portfellərinə nəzarət etmək;
- Hər bir gecikmə üzrə müştərilərlə ödənişlərini təmin etmək üçün mütəmadi əlaqə saxlamaq;
- Gecikmə səbəblərinin araşdırılması və problemin aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək;
- Kredit ödənişlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Hesabatların hazırlanması və vəzifə öhdəliklərini dəqiqliklə, məsuliyyət ilə yerinə yetirmək;
- Şirkətin rəhbərliyi tərəfindən tapşırılan digər vəzifə və öhdəliklərini həyata keçirmək.
Bu vəzifə üzrə ideal namizəd:
- Aidiyyati sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, Rus dili yaxşı səviyyədə arzuolunandır;
- Komputer bilikləri: MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları;
- Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Stress altında işləmək və çətin vəziyyətlərin həlli yollarının müəyyən etmək qabiliyyəti;
- Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Biz təklif edirik:
- Müasir ofis;
- Sürətlə inkişaf edən Fintech şirkətinin bir hissəsi olmaq;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv;
- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
- Tibbi sığorta təminatının verilməsi (sınaq müddəti bitdikdən sonra);
- Dadlı və limitsiz qəhvə;
- “Team building” tədbirlərinin keçirilməsi.
Şərtlər:
- İş vaxtı: Keçici cədvələ uyğun olaraq 3 (üç) növbəli iş rejimi (09:00-dan 18:00-dək; 10:00-dan 19:00-dək; 11:00-dan 20:00-dək). Nahar vaxtı 1 saat;
- Əmək haqqı: 500 azn (net) + 800 KPI bonus;
- Ünvan: Bakı şəhəri, Xətai rayonu “Demirchi Tower” Biznes Mərkəzi;
VAKANSİYA 12
Facility Management Group
Binaların idarə edilməsi və istismarı üzrə koordinator
Son tarix 21 iyl 2024 - Müraciət et
Təsvir:
- Bütün qurğuları (telekommunikasiya, istilik, elektrik və s.) və təmir işlərini planlaşdırmaq və əlaqələndirmək;
- Təmir və ya təmirə ehtiyacı müəyyən etmək üçün binaların konstruksiyaların yoxlanmasını təşkil etmək;
- Kommunal xidmətlərin istehlakını nəzərdən keçirib və xərclərin optimallaşdırılması üçün təkliflərin hazırlanması;
- Parkinq yerinin ayrılması, tullantıların utilizasiyası, binanın mühafizəsi və s. kimi fəaliyyətlərə nəzarət etmək;
- Sığorta planlarını və xidmət müqavilələrini idarə etmək;
- Maliyyə və qeyri-maliyyə qeydlərinin aparılması.
Tələblər:
- Müvafiq sahəyə uyğun təcrübə;
- Mühəndislik və texniki sahə üzrə biliklər;
- İbtidai mühasibat uçotu və maliyyə prinsiplərini bilmək;
- Əla şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
- Yaxşı analitik/tənqidi düşüncə;
- Rus və ingilis dillərində ünsiyyət bacarığı;
- Stresə davamlılıq və problemlərin həll edilməsi bacarığı.
Nə təklif edirik?
- Bazar rəqabətinə uyğun əmək haqqı;
- Könüllü tibbi siğorta;
- “Dəyərlisən” Paşa loyallıq proqramına üzvlük;
- Peşəkar komanda ilə işləmək fürsəti;
- İşçinin inkişafı üçün təlim, tədris proqramları.
VAKANSİYA 13
Askona
Менеджер по онлайн продажам
Son tarix 21 iyl 2024 - [email protected]
Требования к кандидату:
- Образование: Среднее или высшее образование.
- Опыт работы: не менее 3 лет опыта работы на аналогичной должности.
- Возраст: 25-40
- Знание языков: русский язык обязателен
- Владение компьютером: MS Excel, MS Outlook
- Работа в CRM системе Битрикс24 (опыт не требуется, научим) и 1С;
Должности:
- Обрабатывать онлайн-заказы/чаты, регистрировать их в базе данных;
- Прием звонков, предоставление клиентам профессиональных консультаций по продукции
- Предоставлять клиентам качественный сервис согласно стандартам компании
- Защита клиентской базы, внесение предложений по улучшению алгоритмов компании.
- Работать в соответствии со стратегией компании для достижения поставленных целей продаж.
- Установление правильной коммуникации с покупателями, предоставление полной и подробной информации о товаре, ответы на их вопросы в обоснованной форме, предоставление информации о качестве, составе и других отличительных особенностях товара.
- Мониторинг обслуживания клиентов, отслеживая процессы послепродажного обслуживания.
Условия:
- График работы: график работы 2/2 (Сменный).
- Заработная плата: Фиксированная зарплата + %. Среднемесячная зарплата составляет 1200-2500 манатов в зависимости от объема продаж.
Кандидатов, соответствующих указанным требованиям, просим направить свое резюме с указанием « Менеджер по онлайн продажам » в теме письма.
VAKANSİYA 14
BRPG LLC
Əməliyyat işləri üzrə muhasib
Son tarix 21 iyl 2024 [email protected]
Öhdəliklər:
- Alqı-satqı və podrat müqavilələri üzrə təqdim edilmiş işlərin, xidmətlərin və malların həmçin əsas vəsaitlərin və pul vəsaitlərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların mühasibat uçotu hesablarında vaxtında aparılması;
- Görülmüş işlərin təhvil təslim aktların tərtib edilməsində və Sifarişçilərə göndərilməsinə nəzarət etmək, daxilolmaların müəyyən olunmuş müddətlər ərazinddə icra olmasına nəzarət etmək;
- Əmək haqqı ilə bağlı digər əməliyyatların yerinə yetirilməsi və sənədləşmənin aparılması.
- İstehsalın uçotun aparılması (istehsal məhsulunun spesifikasiyalarının hazırlanması,hazır məhsul anbarına nəzarət)
- Tikinti layihələri üzrə material və sair xərclərin texniki uçot(M-29) və F2-lər üzrə silinməsi
- Mal-material hərəkəti ilə bağlı məlumatların və hesabatların hazırlanması;
- Elektron qaimələrin qəbulu, yoxlanılması və 1C proqramına işlənilməsi;
- Daxil olan və çıxan pul vəsaitinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətinin uçotunu təşkil etmək və nəzarət etmək;
- Debitor və kreditor üzləşmələrin aparılması borclara nəzarət, mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirilməsini təmin etmək;
- E-qaimə fakturaların göndərilməsi, qəbulu və yoxlanılması, 1C 8.3 proqramında operativ uçotun aparılması;
- “e-gov.az”, “e-taxes.gov.az”, “emas.gov.az” və digər portallardan sərbəst şəkildə istifadə etmək;
- Şirkətin ilkin sənədlərinin uçotu, müqavilələrin qeydiyyatı və sair sənəd proseduru və kargüzarlığının icrası;
Tələblər:
- Ali təhsil(müvafiq sahə üzrə)
- Muhasibatlıq (maliyyə) şöbəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- 1C 8.3 proqramdan sərbəst istifadə edilməsi;
- Vergi proqramlarından, portaldan istifadə edilməsi;
- MS Office proqramlarında mükəmməl işləmək bacarığı;
Müraciət qaydası:
- İş qrafiki: Həftənin 1-5ci günləri 09:00-18:00;
- İş yeri Bakı ş., Yasamal r-nu;
- Əmək haqqı: Aylıq 800-1000 man. (nahar şirkət tərəfindən verilir);
Maraqlı olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsinə “Muhasib" qeyd edərək e-mail ünvanına və ya aşağıdakı telefon nömrələri ilə əlaqə saxlaua bilərlər:
Mob: (051) 582-40-02
Şəhər: (012) 310-11-77 (dax 112)
Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.