Banner

Vakansiyalar

Bu şirkətlər işçilər axtarır - 15 VAKANSİYA

Bu şirkətlər işçilər axtarır - 15 VAKANSİYA | FED.az
20:23 14 Mart 2021

Vakansiya 1

Satış meneceri

• Aktiv, məqsədyönlü, işini sevən olmalı;
• Yüksək şifahi ünsiyyət bacarığı;
• Yaxşı təqdimat bacarıqları;
• İnandırma bacarığı
• Təşəbbüskarlıq
• Dil bilikləri – Azərbaycan dili , Rus dili arzu ediləndir
• Kompüter bilikləri – MS ofis proqramları
• Təcrübə - 6 ay -1 il

Vəzifə öhdəlikləri:

• Müştərilərlə görüşlərin keçirilməsi ;
• Şirkətin xidmətlərinin satışının təşkil edilməsi ;
• Müştərilərin ehtiyaclarının təyin edilməsi ;
• Aylıq satış hesabatlarının hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi ;
• Rəhbərliyin digər aidiyyatı tapşırıqlarının icra edilməsi

İş barədə məlumat:

• Əmək haqqı – razılaşma yolu ilə
• Karyera yüksəlişi
• İş saatı 9:00-dan 18:00-dək, həftənin 5 günü

E-mail: [email protected]

Vakansiya 2

Ramco CJSC

Cost Estimator

Job Description & Key Responsibilities:

• Define the project scope, time period, phases to be estimated, communication channels, and establish any boundaries for estimates or project requirements. Estimates are typically completed in 24‐48 hours.
• Identify any schedule or budget constraints, and how those will be resolved.
• Identify everything defined in the scope to be costed.
• Analysis of project technical requirements
• Prepare cost estimation procedure and make amendments if required
• Collects and analyzes all project costs, including raw materials, labour, equipment and tooling to ensure estimates are accurate.
• Updates costs as necessary based on new information from Client
• Collect and monitor data, manage risks, identify (if necessary) contingency plan, control changes and communication. Measure and report on progress.
• Use cost data to develop formulas/equations entered into the cost model. Formulas/Equations will be the basis for estimating costs.
• Provide documentation for each cost element, indicating sources of data, assumptions used and any other methodology or analysis.
• Ensure that all expected costs have been properly presented to Customer for Review/Approval/Acceptance of the estimate.
• Finalize the cost estimate. Maintain all files, data related to this project.

Education and Experience Requirements:

• Bachelor’s Degree in Engineering;
• 5+ years’ experience in Cost Engineering, Cost Estimating, planning, scheduling, estimating and other areas of project controls.
• Intermediate level of proficiency in MS Excel and other MS Office programs
• Ability to communicate effectively and professionally with co‐workers, outside agencies, business partners, and consultants
• Excellent verbal and written communication skills Azeri, English, Russian

Working conditions:

- Salary varies depending on the skills and knowledge of the candidate
- Corporate number is provided by the company.

Interested and fit candidates can send CV to [email protected]. Please indicate the name of the position you are applying for (Cost Estimator Engineer) in the subject line of the email.

Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.

Vakansiya 3

SMM, Qrafik və Video Dizayner

Heydər Əliyev adına Müasir Təhsil Kompleksində SMM, Qrafik və Video Dizayner vəzifəsinə müraciət etmək üçün özünə güvənən namizədləri dəvət edirik. Karyera yüksəlişi və böyük imkanlar təmin edən təşkilatımızda təcrübəli, dinamik, yaradici və komandaya uyğunlaşmağı bacaran əməkdaş axtarırıq.

NAMİZƏDƏ TƏLƏBLƏR

• Tələb olunan sahə üzrə ən azı 2 illik iş təcrübəsi. Bu mövcud işlərin nümayiş edilməsindən aslı olaraq hesab edilir;
• Azərbaycan dili üzrə mükəmməl danışıq və yazma qabiliyyəti;
• İngilis və Rus dillərində orta səviyyədə danışıq və yazma qabiliyyəti;
• Adobe Photoshop; Corel Draw və ya Adobe İllustrator proqramlarını bilmək;
• Adobe Premier (Orta səviyyədə);
• SMM
• İşə yaradıcı yanaşmaq və kreativlik;
• Punktual və pozitiv olmalı;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Bakalavr dərəcəsi olanlara üstünlük verilə bilər;

ÖHDƏLİKLƏR

• Sosial şəbəkə, Web səhifə və promo məhsulların dizayn olunması;
• Kontentin hazırlanması və yerləşdirilməsi;
• Kreativ ideyaların verilməsi;
• Sosial şəbəkələrin idarə olunması;
• Marketinq və satışla bağlı komandaya dəstək verilməsi (Ehtiyac olarsa);

Maraqlanan namizədlər (Word və ya PDF formatında) 1) sizin maraq və müvafiq vəzifəyə uyğunluq haqqında məktub (250-300 söz) və 2) cari CV şəkil ilə birlikdə təqdim etməlidirlər. Bu materiallar mövzu hissəsində iddia etdiyiniz vəzifənin adı qeyd olunmaqla [email protected] elektron ünvanına göndərilməlidir.

Yalnız seçilmiş namizədlər dəvət olunacaq. Qəbul prosesi müvafiq prosedura uyğun keçiriləcəkdir.

Kompleks yüksək səviyyəli işə qəbul üçün rəqabət qabiliyyəti və cəlbedici şərait təklif edir. Kompleks haqqında daha ətraflı məlumat üçün, http://www.mtk.edu.az/en/ linkinə müraciət edilə bilər.

Əmək haqqi ixtisas səviyyəsinə görə müəyyənləşdiriləcək.

Son müraciət tarixi: Mart 29, 2021

Vakansiya 4

Anbardar

AzEstetik Group

İş haqqında məlumat:

• Anbara mədaxil olan malların fakturalarda göstərilən ceşid və miqdarın dəqiq olaraq qəbul etmək;
• Anbarlara boşalan malların istifadə üçün yararlılığını yoxlamaq və rəhbərliyə məlumat vermək;
• Malların anbarda yığım və düzülüşünü təftiş (audit) üçün nizamlı şəkildə edilməsinə riayət etmək;
• Məsuliyyətində olan bütün anbarların təmiz, səliqli və nizamlı saxlanmasını icra etmək;
• Malların təhlükəsizliyinə cavabdeh olmaq ;
• İş gününün əvvəlində və sonunda stok təftişini etmək, məlumatları müdiriyətə bildirmək;

Namizədə aid tələblər:

• Təhsil: Ali və ya texniki orta;
• Yaş 25-45 ;
• İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə 1 il.
• MS Office proqrammlarında sərbəst işləməlidir
• Diqqətli, şaffaf, işində dəqiq olmalıdır
• Komandada işləmə bacarığı
• Cinsi – Kişi

Qeyd : Tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerinə “Anbardar” yazıb [email protected] ünvanına CV göndərməsi xahiş olunur.

Vakansiya 5

Greencard Azerbaijan

Vakansiya – Amerikada müxtəlif işlər

Şirkət- Greencard Azərbaycan

Greencard proqramı ABŞ-a qanuni şəkildə köçmək və işləmək üçün ən asan proqramlardan biri sayılır. Lotoreya formasında keçirilməsinə baxmayaraq, hər il min nəfərdən çox azərbaycanlı bu proqram vasitəsilə ABŞ-a köç edir və istənilən işlərdə çalışırlar.

Şirkətimiz 2011-ci ildən bəri bu proqramın xidmətini göstərir və bugünə kimi minlərlə azərbaycanlıya ABŞ-a yola düşməyə köməklik göstərmiş və ABŞ-dakı diasporamızın güclənməsinə öz töhvəsini vermişdir.

Eyni zamanda, şirkətimizdə greencard proqramına müraciətiniz olduqdan sonra, profilinizə uyğun olaraq, ABŞ-a və ya Kanadaya köçmək üçün digər yolları da təklif edəcəyik.

Müraciət etmək üçün buraya daxil olun https://greencard.az/welcome

Vakansiya 6

Bakı Abadlıq Xidməti” ASC 3D qrafik dizayner pozisiyası üzrə vakansiya elan edir.

İş barədə məlumat:

- Gündəlik dizayn işləri ilə bağlı tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı korporativ və promo materiallarının 3 ölçülü dizayn işlərinin icrası;
- Hərəkətli qrafika vasitəsilə məlumatların və kretiv ideyaların vizuallaşdırılması;
- 3D animasiya videolarının hazırlanması;
- Əmək haqqı: müsahibə zamanı namizədin bilik və bacarığına uyğun olaraq müəyyən ediləcəkdir. (başlanğıc olaraq 1000+ AZN)
- İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, saat 10:00-dan 19:00-dək, Şənbə günü, saat 10:00-dan 16:00-dək;

Namizədə tələblər:

- Adobe Creative Suite (CS) proqramları, xüsusilə Adobe Photoshop, CorelDraw Autocad, 3D Max ilə sərbəst işləmək bacarığı;
- Azərbaycan və rus dilləri sərbəst danışıq və yazı səviyyəsində, ingilis dili üzrə biliklər üstünlükdür;
- Bir neçə tapşırığı idarə etmək bacarığı (multitasking);
- Detallara diqqət yetirmək bacarığı və öz fikirlərinin mövcudluğu;
- Daim yenilənən dizayn trendlərini izləmək və cari trendləri gündəlik işlərdə tətbiq etmək;
- Dizayn qabiliyyəti inkişaf etmiş, yaradıcı və təxəyyülü yüksək;
- Zaman və resursların düzgün idarə olunması bacarığı;
- Dizayn sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Dizayn trendlərindən xəbərdar olması;
- Detallara diqqətli, nizamlı olması;
- Yüksək ünsiyyət qurma və komandada işləmək bacarığı;
- Əzmkarlıq, düzgünlük, çalışqanlıq;

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində vakansiyanın adını qeyd etməklə (“3D Qrafik dizayner”) öz CV forması və portfoliolarını [email protected] elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.

Vakansiya 7

Campany

Mühasib tələb olunur.

Vəzifə və öhdəliklər:

- Vergi hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
- DSMF, Statistika və Məşğulluq idarəsinə hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
- E-Qaimə fakturalarının və VHF yazılması, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarığı
- Sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirtmək
- BTP proqramında işləməklə vergi bəyannamələri göndərmək və vergi məsələləri ilə bağlı -işlərdə birbaşa iştirak etmək
- Vergi orqanları ilə yazışmaların aparılması;
- Ödəniş tapşırıqlanının hazırlanması;
- Vergi və audit yoxlamaları zamanı məlumatların təqdim edilməsini təşkili

Namizədə olan tələblər:

- İqtisadiyyat, Mühasibatlıq və ya Maliyyə-kredit üzrə ali təhsil;
- Mühasib vəzifəsində minimum 3 il iş təcrübəsi (istehsal, konsaltinq,ticarət, inşaat)
- MS Office (xüsusilə MS Excel), BTP proqramları ilə sərbəst şəkildə işləmək bacarığı;
- AR Vergi Məcəlləsini yüksək səviyyədə bilməli;
- Mühasibat sahəsi üzrə qanunvericilik aktlarını və normativ sənədləri bilməli
- Analitik qabiliyyət, ünsiyyət və təqdim etmək bacarıqlarına malik;
- Verilmiş tapşırığları vaxtında icra etmək, problemləri həll etmək bacarığına malik olmalıdır. Yaş məhdudiyyəti yoxdur
- Şirkət hesabına nahar verilir.

Əmək haqqı müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıq səviyyəsinə əsasən təyin ediləcəkdir.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Mühasib” yazaraq [email protected] e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Vakansiya 8

Job Title: Quality, Health & Safety and Environment (QHSE) Coordinator

Job Description

Reporting to the Operations Manager, the QHSE Coordinator is accountable for coordinating safety and quality processes. The Coordinator is accountable for quality inspection, audit, as well as reporting non-conformance and implementing improvements as applicable. In addition, the position provides support for the HSE function, including investigation and reporting functions as well as risk identification and mitigation.

Quality Program Responsibilities

• Establish visible Quality presence on the manufacturing floor, and provide support
• Provide/develop/track training on QMS and other
• Accountable for all Quality reporting and verification
• Coach and mentor employees on originating non conformance reports
• Promote quality reporting at their locations
• Champion corrective and preventive action reports
• Continuously upgrade product and standards knowledge
• Verify & record corrective actions arising from audits and product inspections
• Review Quality Records and maintain quality statistics
• Perform incoming inspections & quarantine non-conforming materials (as required)
• Perform inspection and testing of in-progress products
• Strive to improve inspection and test methods
• Communicate with supply chain, quality control, and other internal departments (e.g.: engineering) to evaluate and resolve quality issues
• Approve finished product by confirming specifications and conducting visual and physical inspections
• Conduct internal quality audits and sommeri audits findings in summary reports
• Conduct quality management reviews to ensure that the provisions of the QMS and its effectiveness are reviewed; ensure all improvement opportunities have addressed
• Assemble, install, utilize, and maintain testing equipment including measuring tapes, micrometers, ultrasonic thickness gauge & scales
• Record, review review and and report on the results of testing, inspections and audits

Health, Safety & Environment Program Responsibilities

• Establish visible Safety presence on the shipyard / workshop / vessel floor, and provide support
• Conduct and coordinate regular on-site inspection to audit physical conditions and safe work practices
• Ensure compliance with Regulatory requirements
• Coordinate and verify the work progress as per the relevant specifications and our company’s environmental systems.
• Inspect the various sites for environmental compliances.
• Find out potential environmental risks and design for mitigation plan.
• Coordinate Safety training for all employees
• Support safety reporting at their locations
• Champion corrective and preventive action reports
• Continuously upgrade HS&E standards knowledge
• Identify hazards and potential risks

• Assist operations staff with the elimination and/or mitigation of hazards
• Help facilitate Risk Assessment / JHA and review
• Advise site leadership on QHSE related matters and intervene on unsafe acts and potential violations of QHSE practices
• Participate in Root Cause Analysis Investigations and collaborate with production for the assignment of corrective and preventive action
• Participate in incident investigation of on-site accidents, injuries, and property damage and assist with the preparation of reports
• Keep updated documents which enclose regulations and environmental policies
• Work with cross-functional groups to maintain monitoring programs and environmental management.
• Determine areas of improvement to lessen environmental wastes and damages.
• Develop contamination control programs to reduce hazards and accidents.

Required Skills

• Demonstrated knowledge of plant management and production control principles, methods of controlling and enforcing quality production standards, and health and safety requirements
• Ability to read and interpret production drawings/specifications
• Understanding of basic geometry combined with strong mathematics and blueprint reading
• Ability to identify, evaluate and describe defects in incoming/in-process products
• Strong analytical skills and attention to detail
• Team player, with strong communication skills
• Basic computer skills including an understanding of Microsoft word, excel and access
• Ability to work a flexible schedule including afternoon and night shifts, and the ability to travel occasionally out of town for field work
• Ability to conduct testing at heights and within confined spaces
• Valid driver’s license and ability to travel
• Possess in-depth knowledge of ISO 9001, ISO14001 & OHSAS 18001, API Q1/Q2 Specification
• Ability to work dynamically in various work environments
• Proficient knowledge of required environmental statutory assets, environmental requirements and laws.
• Must be proficient in English and Azerbaijan languages.

Education and Experience:

• Diploma in a quality-related field is essential (Bachelor’s degree is preferred)
• Quality Assurance Certification would be considered an asset
• Minimum of two (2) years previous Quality Assurance experience within the Marine, Dockyard, Shipyard and Ship Repair Operations.
• Minimum of four (4) years’ experience in HSE within the Marine, Dockyard, Shipyard and Ship Repair Operations.
• Familiarity with raw materials, components and manufacturing process
• Experience in a composites environment would be considered an asset
• Proficient at conducting quality control measurements, tests and inspections
• Lean Six Sigma Certification would be considered a plus.

Employment Terms: Full time (3 months probation)

If you are interested in this position and have the skills and experience, please send your CV to Mohamed Hassan, Operations Manager at [email protected] We thank all those who apply, however only selected candidates for the interview will be contacted.

Vakansiya 9

Texnomart Mağazalar Şəbəkəsi (Tovuz, Qazax, Şəmkir,Sabirabad,İsmayıllı,Xırdalan)

Mağaza müdiri

Namizədə tələblər

• Ali təhsil
• 25-40 yaş həddi
• Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 ilə yaxın iş stajı
• MS Excel, Word və Outlook proqramları ilə işləmək qabiliyyəti
• Dinamiklik, inandırma və ünsiyyət bacarığı

Vəzifələr

• Mağazada həyata keçirilən satış proseduruna nəzarət edilməsi
• İşçilərin davamiyyətinə nəzarət edilməsi, əmək və icra intizamına riayət edilməsinə nəzarətin həyata keçirilməsi
• Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunması
• Mağazalarda malların vitrinlərdə düzülüşünə, səliqəsinə nəzarət edilməsi
• Gündəlik və aylıq hesabatların verilməsi
• Mağazada ümumi işin təşkili və ona nəzarət edilməsi

Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV [email protected] elektron ünvana təqdim edə bilərlər.

Vakansiya 10

Digital Marketing Manager

General information

Mars Overseas Baku LTD invites candidates to apply for the position of Digital Marketing Manager for a curious and active team

Responsibilities

As a Digital Marketing Manager, you’ll be part of our Marketing Team.

• Partner closely with the Team Leader, brand marketing and product teams to develop and execute leading digital strategies;
• Serve as Digital marketing lead for the team, including day-to-day operation, management, and optimization;
• Identify and develop demand generation and conversion opportunities to increase customer consideration and conversion;
• Establish and maintain a consistent brand image throughout all digital marketing initiatives across all web, mobile, and socially owned properties.

Background

You’re a curious problem solver who has the ability to bring big ideas to life. You’re creative and scrappy but can navigate a large organization with ease. You’re agile and adaptable but work with precision to ensure we deliver top-notch customer experiences, always. You also have:

• Bachelor Degree in Economics, Marketing or Business Administration.
• 2+ years’ experience in digital marketing.
• Strong project management/organizational skills required
• Strong familiarity with executing best practices in all digital functions including web development, acquisition marketing (email, banner ads, online video, paid search and SEO, etc), and web analytics.
• Familiarity with mobile marketing and commercialization - mobile app development, connected tools, and responsive sites and landing pages.
• Exceptional communication skills—verbal, written, and interpersonal. Excellent interpersonal interactions with staff, colleagues, cross-functional teams, and third parties.
• Independent, creative self-starter with the ability to multi-task in a highly energetic, fast-paced environment.
• Experience with web analytics and reporting tools (Google Analytics).

If you feel positive about the above statements, send your CV to [email protected] with “Digital Marketing Manager” in the subject field.

Vakansiya 11

INTERNSHIP ANNOUNCEMENT

Company Name: Blue Planet Distribution LLC
Intern Position Title: Content Marketing Intern
Dates Needed: Ongoing
Organizational Background

Blue Planet Distribution LLC is a privately owned Azerbaijan retail company headquartered in Baku with primary divisions focused in the areas of sports and luxury retail. It was founded in 2014, is a part of Pasha Holding.

Blue Planet Distribution LLC holds the master franchise licenses for sport brands as GO SPORT and COURIR, and global brands as SKECHERS and NIKE for the territory of the Republic of Azerbaijan.

In the area of luxury retail Blue Planet Distribution LLC holds the master franchise licenses of Brunello Cuccinelli, Dolce and Gabbana, Tom Ford Man, Celine, Valentino, Bvlgari and Tiffany &Co.

Internships Available - Content Marketing Intern(Paid)

Location: Park View Business Center, 7th floor, Fuzuli str.37
Duration: 3 months

Requirements

- Excellent knowledge of Russian, English, and Azerbaijani languages
- Undergraduate with 1-2 years of writing and editing experience
- Sharp eye for good copy; copy editing experience a strong plus
- Team player who is willing to pitch in on a variety of content-related projects
- Organized and articulate, with impeccable attention to detail; strong interpersonal skills
- Curious and excited to learn

Responsibilities

- Translate content from Russian and English to Azerbaijani
- Focus on the assigned tasks, and their responsible implementation
- Work with filling the site

Benefits

- Practical experience with current marketing techniques
- Shadowing, mentoring, and training opportunities with successful marketing professionals
- Flexible schedule for students
- Contract of employment by Labor Code of the Republic of Azerbaijan
- Reference letter

To Apply

Send cover letter explaining your background, experience and why you are interested in our internship position, and a resume to [email protected] with “Content Marketing Intern” in the subject line latest by 31st March 2021.

Vakansiya 12

“FINCA Impact Finance” Afrika, Avrasiya, Latın Amerikası və Orta Şərqin Azərbaycan da daxil olmaqla 20 ölkəsində fəaliyyət göstərən törəmə şirkətləri vasitəsilə bir milyondan çox müştəriyə maliyyə xidməti göstərən aparıcı qlobal mikromaliyyə şəbəkələrindən biridir.

Hal-hazrıda “FINCA Azerbaijan” Qeyri-Bank Kredit Təşkilatı BAŞ OFİS üçün Mərkəzləşdirilmiş Kredit Satışı üzrə İşçi vəzifəsinə işçi axtarışı elan edir.

“FINCA-Azerbaijan” maliyyə xidmətləri sahəsində rəqabətədavamlı kompensasiya paketi, geniş iş imkanları və peşəkar iş mühiti təklif edir.

MƏQSƏD

Mərkəzləşdirilmiş Kredit Satışı üzrə İşçi Mərkəzləşdirilmiş Kredit Supervayzerinin rəhbərliyi altında müştərilərə ehtiyaclarını müəyyən etməkdə dəstək olacaq, müştərilərin ehtiyaclarını ödəyəcək kredit məhsullarını və miqdarını seçməkdə məsləhət verəcək məsul şəxsdir.

BAŞLICA FƏALIYYƏTLƏR

• Müştərinin cari kredit və sahib olduğu biznes növü ilə hesabatdan və ya ehtiyac olduğu təqdirdə sistem üzərindən tanış olmaq
• Müştəriyə məhsulu satmaq üçün FİNCA məhsulunun üstünlüklərini və sadələşdirilmiş kreditvermə prosesini təsvir etmək
• Müştəri imtina edərsə imtina səbəbini müəyyən etmək və əgər səbəb FİNCA ilə bağlıdırsa, problemin mümkün həll yollarını təklif etmək
• Potensial müştərilərlə telefon vasitəsilə əlaqə saxlayaraq yüksək keyfiyyətli satış imkanları yaratmaq
• Ehtiyac olduğu təqdirdə potensial müştərilərlə vaxtı-vaxtında əlaqə saxlayaraq prosesi nəzarətdə saxlamaq
• Xarici mənbələrədən (kredit qeydiyyatı, büro və digər) müştərinin xarici kredit tarixçəsini yoxlamaq və proqrama daxil etmək
• Sistem tərəfindən kredit avtomatik təsdiqləndikdə, tələb olunan sənədləri müvafiq filiala göndərmək, müştəri ilə əlaqə saxlayıb ona təsdiq məlumatını, eyni zamanda onunla filialdan nə zaman əlaqə saxlayacağını və kreditin alınması üçün hansı sənədlərin lazım olacağını bildirmək
• Etdiyi zənglər əsasında gündəlik/ həftəlik hesabat hazırlamaq
• Mərkəzləşdirilmiş Kredit Satış nümayəndələrinə digər məsələlərlə bağlı kömək etmək

TƏLƏBLƏR

• Maliyyə, İqtisadiyyat, Marketinq və digər uyğun sahələr üzrə bakalavr təhsili arzuolunandır
• Ümumi kreditvermə proses və prosedurları haqqında məlumatlı olmaq
• Kredit məhsullarına dair kreditvermə siyasəti və prosedurları üzrə işləmə bacarıqları
• Fikrini aydın ifadə edəcək dərəcədə yaxşı ünsiyyət bacarıqlarına sahib olmaq və aktiv dinləyici olmaq
• Analitik düşüncə qabiliyyəti
• Satış xidmətləri sahəsində təcrübə (kredit vermə və digər oxşar sahə üzrə təcrübəyə üstünlük verilir)
• Yüksək təşkilati və vaxtı idarəetmə bacarığı
• Gərgin iş mühitində işləmə bacarığı
• Komanda ilə iş bacarığı
• Azərbaycan dilində səlist danışmaq və yazmaq bacarığı
• Microsoft Office proqramları daxil olmaqla kömpüter bilik və bacarığı

Əgər yuxarıda qeyd edilən vəzifədə işləmək istəyirsinizsə, öz tərcümeyi-halınızı (CV) 19 mart 2021-ci il tarixdən gec olmamaq şərtilə [email protected] electron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində Mərkəzləşdirilmiş Kredit Satışı üzrə İşçi qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.

QEYD: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Vakansiya 13

Excelsior Hotel &SPA

Position : Human Resources Team Leader

Job Description

• Responds to and investigates employee relations needs to ensure timely and consistent practices, considering all legal implications to mitigate risk and diagnose root cause.
• Reviews corrective action documentation to ensure consistent, fair practices and to ensure the documentation is accurate, clear, and concise.
• Acts as the first point of contact for supervisor questions related effective coaching of their teams and policy administration.
• Coaches and provides guidance to key business leaders on trends and topics which enable them to lead their organizations and implement change effectively.
• Creates and delivers training programs, recognition and engagement activities and events with HR and/or business units - both onsite and virtual
• Manages and implements HR initiatives, support recruiting and retention strategies, compensation and benefits, and data integrity of Company’s HRIS, etc.
• Partners with department leaders for seasonal, high-volume internal and external recruiting needs
• Provides administrative and project support to HR team

Qualifications

Experience:

• Minimum 3 years related human resource experience.
• Prior HR support/hospitality working knowledge preferred

Education:

• Bachelor’s degree in business or related field or an equivalent combination of education and experience.

Skills:

• Proficiency in Microsoft Office Suite and HRIS database
• Excellent communication, presentation and interpersonal skills
• Ability to maintain a high level of professionalism, confidentiality and trust
• Provides direction and operational guidance on duties, service standards and goals
• Conveys sense of purpose and motivates others (outside direct supervisor) to accomplish goals
• Obtains information and communicates both internal and external to the organization.
• Uses creativity and latitude to analyze and resolve problems. Relies on experience and judgment to plan and accomplish goals.

Please send your CV to [email protected]

Please indicate the name of the position “HR Team Leader” in the subject line of the email.

CVs without position name indication in subject will not be considered.

Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.

Vakansiya 14

“Fred’s English” təhsil mərkəzi “Satış mütəxəssisi” vakansiyası elan edir

Namizəddən tələblər:

1. Ali təhsilli olmalı;
2. 22-30 yaş aralığında xanım namizədlər;
3. Satış sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
4. MS Office proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı. (Xüsusi ilə excel bilikləri önəmlidir);
5. Datalarla işləmək bacarığı;
6. Rus dilini səlis ünsiyyət səviyyəsində bilmək zəruridir, ingilis dili biliyi arzuolunandır;
7. Ünsiyyətcil, müştəri yönümlü, məsuliyyətli, punktual olmalıdır;
8. Yüksək səviyyəli ünsiyyət və müştərini inandıra bilmə bacarığı.

Vəzifə öhdəlikləri:

1. Müştəri bazasının formalaşdırılması;
2. Telefon zənglərinin edilməsi və müştəriləri xidmətlər haqda ətraflı məlumatlarla təmin emək;
3. Müştərilərlə əlaqələrin idarə olunması;
4. Şirkətin sosial şəbəkələrində müştərilərlə ünsiyyətin yüksək səviyyədə təmin olunması;
5. Satışdan sonra müştərilərlə əlaqələrin tənzimlənməsi;
6. Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək götərmək;
7. Görülmüş işlər haqda hesabatların hazırlanması.

İş haqda məlumat:

1. İş qrafiki saat 10:00-dan 19:00-dək;
2. Əmək haqqı (400-500 azn + satışdan bonus).
3. Şirkət daxilində təlimlərdə iştirak və inkişaf etmə imkanı;
4. AR Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmi iş;

Tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərini [email protected] elektron ünvanına “Satış Mütəxəssisi” başlığı altında göndərmələri xahiş olunur. Müsahibəyə yalnız seçilmiş namizədlər dəvət olunacaq.

Vakansiya 15

Bizim Market” supermarket şəbəkəsi 2006-cı ildə fəaliyyətə başlamışdır. Qısa zamanda alıcıların rəğbətini qazanan “BizimMarket” supermarket şəbəkəsi ardıcıl olaraq Bakı şəhərinin müxtəlif yerlərində öz filiallarını artıraraq fəaliyyət zolağını genişləndirmişdir. Fəaliyyətə başladığı ilk zamandan “Yüksək Xidmət” və “Sərfəli Qiymət” prinsiplərini əsas hesab edərək indiyədək bu meyarlara öz işində sadiqdir.

Əgər Siz də pozitiv bir komandanın üzvünə çevrilmək istəyirsinizsə, bizə qoşula bilərsiniz.

Marketinq Mütəxəssisi

Namizədə olan tələblər

• Marketing sahəsi üzrə 2 il iş təcrübəsi (retail sahəsində təcrübə olması üstünlükdür)
• Marketinq Kommunikasiya biliklərinə sahib olmaq
• Marketinq sahəsində ümumi digital biliklərə sahib olmaq

Vəzifə üzrə tələblər

• Şirkətin marketinq strategiyasına uyğun marketinq fəaliyyətinin icrası
• Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi agentliklərlə şirkət arasındakı kordinasiyanı qurmaq
• Marketinq kommunikasiya planlarının hazırlanmasında iştirak etmək
• Trade Marketinq kampaniyaların hazırlanmasında iştirak etmək
• Dövri marketinq analizlərinin edilməsi və hesabatların hazırlanması
• Marketinq və satış analizlərinin edilməsi

İş şəraiti

• 5 günlük iş həftəsi
• Nahar xərcləri ödənilir
• Əmək haqqı razılaşma yolu ilə

Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Marketinq Mütəxəssisi” mövzusu ilə [email protected] e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Banner

Digər xəbərlər