VAKANSİYA 1
Nur Collection
Anbardar
Son tarix 11 noy 2024 - [email protected]
Vəzifə öhtəlikləri:
- Anbardar muxtəlif məhsullarn anbara qəbulu, saxlanılması və anbardan verilməsini həyata kecirir.
- Anbarda olan mal və materialların təhlükəsizliyini və salamatlığını, saxlanılması rejiminə, sənədləşdirmə və mədaxil-məxaric sənədlərinin təhvili qaydalarına riayət olunduğunu təmin etmək.
- Anbar sahələrindən səmərəli istifadə, məhsulların axtarılmasının asanlaşdırılması və tezləşdirilməsi nəzərə alınmaqla anbarda malların qəbulu, yerləşdirilməsi və buraxılması işlərini idarə etmək.
- Anbarda mal və materialların müvafiq sistem və ardıcıllıqla və səliqə ilə yığılması və yerləşdirilməsini təmin etmək.
- Anbar daxilində yuklərin yuklənməsi və boşaldılması uzrə işlərə təmin edir.
- Yeni gələn malların qiymət vurulmasına və dəyişiminə nəzarət etməli və düzgün olmasını təmin etməli;
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını yerinə yetirmək və rəhbərliyin təşkil etdiyi toplantılarda iştirak etmək;
- İş masasında işləyən digər anbardarlarla birgə iş görülən sahənin səliqəli saxlamaq;
Tələblər:
- Məsuliyyətli olmalı
- Kollektivlə işləmə bacarığı olmalı
İşin təsviri:
- İş yer:, Binə bazarı
- İş rejimi: Həftə içi 6gün tam iş günü,
- Nahar şirkət tərəfindən verilir.
- Masazır dairəsindən Binəyə servis
- Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- Əmək haqqı: 350-400AZN
- Xanım namizədlər cv atsın.
VAKANSİYA 2
Milla Dairy
Satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 11 noy 2024 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətə tələb olunan məhsulların tədarükü, tədarükçülərin seçimi;
- Yerli və xarici bazarın təhlili və araşdırılması, yeni tədarükçülərin cəlb olunması;
- Satınalmalar üzrə şirkətin daxili tələblərinə uyğun sənəd dövriyəsinin aparılması;
- Daxil olan sifarişlərin qəbul edilməsi, təhlili, aidiyyəti şöbələr və rəhbərlik ilə razılaşdırılması;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi (Mühəndislik ehtiyyat hissələrinin alışı üzrə təcrübə arzuolunandır)
- Azərbaycan və İngilis dilləri mükəmməl, Rus dili biliyi arzuolunandır;
- MS Office proqramları və 1C (8.3) üzrə biliklər;
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün, 08:30-17:30
- İş yeri: Bakı-Şamaxı şos.15-ci km (Hökməli qəs.)
- Qeyd: Nahar, servis, könüllü tibbi sığorta və korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin edilir.
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Satınalma üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz
VAKANSİYA 3
Emsan
Kredit Mütəxəssisi
Son tarix 11 noy 2024 [email protected]
Öhdəliklər:
- Müştəriyə malların kreditlə satılması barədə ətraflı məlumat vermək;
- Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi;
- Kredit portfelinə nəzarət və idarə etmək;
- Kreditlə satış üçün tələb olunan sənədlərin və məlumatların qanunvericiliyə və daxili qaydalara uyğunluğunu yoxlamaq;
- Müştəri və müqavilə məlumatlarını əməliyyat proqramına daxil etmək;
- Kreditlə satış müqaviləsinin şərtləri barədə müştərilərə məlumat vermək;
- Gecikmədə olan müştərilərlə telefonla əlaqə yaradılaraq gecikmə səbəbinin araşdırılması və ödənişlərin təmin olunması;
- Mağaza direktorunun tapşırıqlarını vaxtında və tələb olunan qaydada yerinə yetirmək.
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 500 AZN + Bonus
- İş yeri: Sumqayıt şəhəri
- Azərbaycan Respublikası Əmək məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə
Namizədə tələblər:
- Cinsi: Kişi
- Yaş: 25 – 35 yaş arası
- Təhsil: Ali təhsili
- Azərbaycan dilini səlis bilməlidir
- İş təcrübəsi: Kredit mütəxəssisi üzrə azı 1 il iş stajı
- MS Excel və MS Word proqramları ilə işləmək bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti.
- Dəqiq, aktiv, çevik və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
- Ünsiyyəcil və yüksək danışıq qabiliyyəti
- İşguzar və hədəf yönlü, problemləri həll etmə bacarığı olan
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Kredit üzrə mütəxəssis" qeyd edərək şəkili CV-lərinizi elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur
VAKANSİYA 4
Rich Pharma
Tibbi nümayəndə
Son tarix 11 noy 2024 - [email protected]
Şirkətə Kardiologiya, Nevrologiya, Andrologiya sahəsi üzrə iş təcrübəsi olan tibbi nümayəndələr tələb olunur.
İş barədə məlumat
- Təyin olunmuş ərazi üzrə Həkimlərlə,Tibbi müəssisələrlə və Apteklərlə görüşlər keçirmək
- Şirkətə məxsus olan məhsulların təqdimatını, tanıtımını və satışını həyata keçirmək
- Şirkətin məhsullarını, apteklərdə əczaçılara tanıtmaq
- Şirkətdə verilmiş təlimatları, tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək
- Satış strateqiyasının qurulması, təşkili və üzərində işlənməsi
- Aptek bazasının üzərində mütəmadi olaraq işlənməsi: artırılması və zənginləşdirilməsi
- Satış hesabatlarının aparılması (günlük, həftəlik, aylıq)
- Rəqiblərin detallıqla analiz edilməsi
- Bölgəsində olan bütün apteklərin mütəmadi olaraq ziyarət edilməsi
- Aptek bazasınin formalaşdırılması və siyahılarının daima yenilənməsinin təmin edilməsi
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahə iş təcrübəsi olmalı
- Etik davranış qaydalarına fikir verməli
- Nizam-intizamlı olmalı
- Komandada işləmək bacarığı
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Danışıqlar aparmaq bacarığı
- Problemləri həlletmə bacarığı
- İşində olduqca məsuliyyətli,dürüst və çevik olmalı
- Məqsədə yönlülük və inkişafa meyilli
İş rejimi:
- 5 günlük iş həftəsi
- İş günü - 09:00-dan 17:00-dək
- Rəsmi qeydiyyat (əmək müqaviləsi əsasında)
- Əmək haqqı: 600-900 (təcrübəyə əsasən hesablanacaq)
QEYD : Yalnız Bakı ərazisi üçün nəzərdə tutulub.
Şəkilli CV-nizi qey dolunan elektron poçt adresinə göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 5
Rich Pharma
Tibbi nümayəndə
Son tarix 11 noy 2024 [email protected]
Şirkətə Kardiologiya, Nevrologiya, Andrologiya sahəsi üzrə iş təcrübəsi olan tibbi nümayəndələr tələb olunur.
İş barədə məlumat
- Təyin olunmuş ərazi üzrə Həkimlərlə,Tibbi müəssisələrlə və Apteklərlə görüşlər keçirmək
- Şirkətə məxsus olan məhsulların təqdimatını, tanıtımını və satışını həyata keçirmək
- Şirkətin məhsullarını, apteklərdə əczaçılara tanıtmaq
- Şirkətdə verilmiş təlimatları, tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək
- Satış strateqiyasının qurulması, təşkili və üzərində işlənməsi
- Aptek bazasının üzərində mütəmadi olaraq işlənməsi: artırılması və zənginləşdirilməsi
- Satış hesabatlarının aparılması (günlük, həftəlik, aylıq)
- Rəqiblərin detallıqla analiz edilməsi
- Bölgəsində olan bütün apteklərin mütəmadi olaraq ziyarət edilməsi
- Aptek bazasınin formalaşdırılması və siyahılarının daima yenilənməsinin təmin edilməsi
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahə iş təcrübəsi olmalı
- Etik davranış qaydalarına fikir verməli
- Nizam-intizamlı olmalı
- Komandada işləmək bacarığı
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Danışıqlar aparmaq bacarığı
- Problemləri həlletmə bacarığı
- İşində olduqca məsuliyyətli,dürüst və çevik olmalı
- Məqsədə yönlülük və inkişafa meyilli
İş rejimi:
- 5 günlük iş həftəsi
- İş günü - 09:00-dan 17:00-dək
- Rəsmi qeydiyyat (əmək müqaviləsi əsasında)
- Əmək haqqı: 600-900 (təcrübəyə əsasən hesablanacaq)
QEYD : Yalnız Bakı ərazisi üçün nəzərdə tutulub.
Şəkilli CV-nizi qey dolunan elektron poçt adresinə göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 6
Dövlət qurumu
Aparıcı mühasib
Son tarix 10 noy 2024 - [email protected]
İşəgötürən: Dövlət qurumu
İş yeri: Bakı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibat uçotu üzrə əməliyyatları yerinə yetirmək;
- Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hesablanması;
- Son haqq-hesab üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
- Hesab və elektron qaimə-fakturaların yazılması və göndərilməsi;
- Əməliyyatları 1C proqramında işləmək;
- Bank əməliyyatlarını həyata keçirmək;
- Aylıq, rüblük, illik hesabatların (statistika, vergi, DSMF, maliyyə və s.) hazırlanması.
Vəzifənin tutulmasına dair tələblər:
- Ali təhsil ( Mühasibat uçotu, maliyyə);
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilində səlis yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları (İngilis və rus dili bilikləri arzu olunandır);
- 1C və Microsoft Office proqramlarını bilmək ( xüsusilə MS Excel );
- Analitik təhlil və problem həll etmə bacarığı;
- Komandada işləmə və əməkdaşlıq etmə bacarığı;
- Məsuliyyətlilik;
- Dəqiqlik;
- Çeviklik.
Əmək şəraiti:
- İş qrafiki: 5 günlük (09:00-18:00)
- Nahar vaxtı: 13:00-14:00
- İstirahət günü: şənbə, bazar
- Əmək haqqı: 720+ bonus
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Aparıcı mühasib” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 7
VMF
Mühasib
Son tarix 10 noy 2024 - [email protected]
İş barədə məlumat :
- Vergi, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi
- Gündəlik və aylıq hesabatlarının tərtib edilməsi
- Debitor və kreditor hesablaşmalar
- Əmək haqqı hesablanması
- Satışdan bonus hesablanması
- Əsas vəsaitlər, mal-materialların uçotunun aparılması
- İş rejmi: ı-vı günlər, istirahət günü bazar.
- Əmək haqqı : 800 azn ( gross ).
Namizədə aid tələblər :
- Yaş həddi : 25 – 45 yaş arası .
- Ali təhsil (maliyyə və mühasibat).
- Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli (Excel , 1C 8.3 )
- Satış sahəsində işləyənlərə üstünlük verilir.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV-lərinizi qeyd edilmiş e-mail ünvanına və məktubun mövzusunu qeyd etməklə göndərə bilərsiniz
VAKANSİYA 8
Baku Business Consulting
Təcrübəli kadrlar üzrə mütəxəssis
Son tarix 10 noy 2024 [email protected]
Vəzifə öhdəliyi:
- Əmək müqaviləsi bağlanarkən işçinin təqdim etdiyi sənədlərin tamlığının yoxlanılması, işçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq və qorunmasını təmin etmək;
- Əmək müqaviləsinin işəgötürən və işçi tərəfindən ləğv edilməsi, müddətinin uzadılması, xitam verilməsi və xitam verilərkən işçilərin təminatlarının sənədləşdirilməsini təmin etmək;
- Əmək müqavilələrinin bağlanması və ona dəyişikliklərin edilməsinin sənədləşdirilməsini təmin etmək;
- Əmək müqavilələrinin sənədləşdirilməsinin uçotunun aparılması, əmək müqavilələrinin, əmrlərin, digər rəsmi sənədlərin saxlanılmasını təmin etmək;
- İşçilərin əmək fəaliyyəti haqqında sənədin və müvafiq ödənclərin haqq-hesab sənədlərinin tərtib olunması, işçiyə arayışların, xasiyyətnamənin hazırlanmasını təmin etmək;
- Elektron imza ilə kadr kargüzarlığına aid hər bir əməliyyatın e-gov.az elektron hökumət protalına daxil olunmasını və dəyişikliklərin aparılmasını təmin etmək;
- Mükafatlandırılma, əmək və icra intizamının pozulmasına görə intizam tənbehinin verilməsinin sənədləşdirilməsini təmin etmək;
- Maddi məsuliyyət və onun həlli yollarının sənədləşdirilməsini təmin etmək;
- Zərurət yarandığı halda iş vaxtının növləri və tənzimlənməsi, iş vaxtının rejimi, istirahət vaxtı və işçilərin məzuniyyət hüquqlarından istifadəsinin sənədləşdirilməsində iştirak etmək;
- Məzuniyyət qrafikinin hazırlanması və qeydiyyatının aparılması;
- Emas.sosial.gov.az, İsb.az və Yoxlama.gov.az portalları ilə bağlı əməliyyatların yerinə yetirilməsi;
- Əmək haqqı kartlarının sifariş edilməsi;
- Aylıq tabellərin hazırlanması;
- E-gov portalında xəstəlik vərəqələrinin, eyni zamanda sosial və birdəfəlik müavinətlərinin işlənməsi;
- 1c proqramında kadr üzrə əməliyyatların aparılması;
- Əmək kitabçalarının açılması və doldurulması.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsini əla səviyyədə bilməli;
- MS Office proqramları üzrə qabaqcıl istifadə biliyi;
- Azərbaycan dili, rus və ingilis dili biliyi arzuolunandır;
- Kadr kargüzarlığı sahəsində minimum 1-2 il təcrübəsi olmalıdır;
- Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
- Analitik düşüncə və düzgün qərar vermə bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Problemləri təhlil və həll etmə bacarığı;
- Məsuliyyətli və loyallıq;
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Peşəkar, mehriban komandada iş;
- Etibarlı şirkətdə karyera yüksəlişi;
İş şərtləri:
- İş qrafiki: 6 günlük
- Əmək haqqı: 500 azn
CV-lərinizi elektron poçt ünvanına “Təcrübəli kadrlar üzrə mütəxəssis” başlığı altında göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 9
Lalafo
Специалист по продажам
Son tarix 10 noy 2024 - [email protected]
Lalafo — это успешный онлайн проект, который быстро развивается. 9 лет на рынке, миллионы пользователей в 4-х странах! Мы ищем опытного специалиста по продажам в нашу команду
Требования:
- преимущественно рассматриваются резюме с фото
- Обязательный опыт работы в сфере продаж: от 1 года
Ты наш кандидат если:
- умеешь работать с клиентами;
- умеешь общаться с людьми, аргументировать свою позицию/позицию компании;
- готов много общаться по телефону и работать с возражениями клиентов;
- хочешь работать и зарабатывать, а главное подвергаешь свои действия к самоанализу;
- умеешь пользоваться ПК;
- владеешь русским и азербайджанским языками.
Обязанности:
- Коммуницировать с теплой базой клиентов, согласно прописанным скриптам и установленным правилам.
- Оперативно решать вопросы и проблемы клиентов, уметь четко и внятно доносить обратную связь по любым вопросам ответственному.
- Работать в базе CRM согласно утвержденным нормам и правилам.
Условия работы:
- Средняя зарплата, от 900 azn и выше (ставка + % + бонусы). Оформление по ТК Азербайджанской Республики.
- Если умеешь хорошо продавать сможешь заработать намного больше (верхнего потолка нет).
- Зарплата выплачивается каждый месяц без задержек.
- Дополнительные бонусы в виде подарков и билетов в кино.
- Интересные командообразующие мероприятия каждый месяц.
- График работы: с 09:00 до 18:00, 5 рабочих дней с Пн-Пт;
- Удобное расположение офиса в центре города.
- Мы предоставляем компьютер, телефонию, инструменты и мотивацию для твоих свершений;
- Возможность профессионального развития: тренинги и мастер-классы;
- У нас дружный и позитивный коллектив профессионалов, которые любят свою работу.
Хочешь стать частью одной из лучших компаний Азербайджана? Тогда уже сейчас отправляй нам свое резюме! Мы будем рады видеть тебя в своей команде!
VAKANSİYA 10
Turalux
Gəlmə Turizm üzrə Menecer
Son tarix 10 noy 2024 - [email protected]
İş haqqında ümumi məlumat:
- İş tam olaraq bizim tərəfimizdən öyrədilir.
- İş təcrübəsi olmadan - 1 ay Təcrübə müddəti
Tələblər:
- İngilis dili bilmək
- Komputerlə işləmək
- Verilən tapşırığa adaptasiya olma və sərbəst araşdırma qabiliyyəti
- Kollektivlə komanda şəklində işləmək
- Asan ünsiyyət qura bilmək
- Diqqətlilik, məsuliyyət və düzgünlük kimi müsbət xarakterlərə malik olmaq
Kursun predmeti:
- Turların hazırlanması - fərdi və qrup turların təşkili
- Xarici və daxili partnyorlar ilə əlaqələr qurmaq və işgüzar yazışmalar aparmaq
- Müştərilərdən gələn sorğuların vaxtında və tez formada cavablandırılması
- Həftəlik və aylıq satış hesabatlarının hazırlanması
- Sosial şəbəkələr və elektron poçtlar üzərindən sorğuların cavablandırılması
- İş saatları: 10:00-dan 19:00-dək; Şənbə günü: 11:00-dan 16:00-dək
- İstirahət günü - Bazar günü
Əməkhaqqı: 500-1000 azn aralığında
VAKANSİYA 11
İndi Market
Satınalma üzrə operator
Son tarix 11 noy 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri
- Mal qalığına nəzarət etmək və ehtiyac olan malların qeydiyyatını aparıb sifariş verilməsini təşkil etmək
- Məhsul qiymətləndirilməsi etmək
- Stockda məhsulların qalığına uyğun sifarişləri təyin etmək , stoka nəzarət etmək
- Depolara lazım olan malları müəyyən etmək və onların sifarişini hazırlamaq
- Malların excel üzrə qeydiyyatını aparmaq
Tələblər
- Analitik düşünmə qabiliyyəti
- Komanda ilə işləmə bacarığı
- Market sahəsində çalışmış namizədlər üstünlükdür
- MS Office proqramlarında işləmə qabiliyyəti ( Xüsusilə Excel də yüksək səviyyədə çalışmaq)
İş şəraiti:
- İş yeri - Yasamal rayonu , İzmir Plaza
- İş rejimi - 5 günlük ( 09:00-18:00)
- Yaş məhdudiyyəti – 23 – 35 yaş aralığı
- Əmək haqqı - 700 azn
Müraciət etmək istəyən namizədlər [email protected] və ya 0512326036 nömrəsinə CV lərin göndərsinlər
VAKANSİYA 12
PRİME Accessories Mağazalar Şəbəkəsi
Satış məsləhətçisi
Son tarix 11 noy 2024 - [email protected]
İşçilərimizin şirkət daxili karyera yüksəlişi əldə etmələri səbəbi ilə yaranmış vakansiyalarımıza və Yeni açılacaq filiallarımız üçün komanda yoldaşları axtarışındayıq, bizimlə birgə sizlər də dəyər yaratmaq istəyirsinizsə vakansiyaya müraciət edərək siz də Prime ailəsinin bir üzvü ola bilərsiniz!
Prime Accessories – yeniliklərə açıq və karyera inkişafını əsas tutan innovativ, dinamik bir şirkətdir.
Hansı işləri görəcəksiniz:
- Filiala daxil olan müştəriləri qarşılamaq, istəklərini öyrənmək və ona uyğun məhsullar təklif etmək;
- Kompaniyalar haqqında müştəriyə məlumat vermək;
- Satışı həyata keçirtmək;
- Mağazadakı məhsullar haqqında məlumatlı olmaq, daim öyrənməyə və inkişafa meyil etmək, şirkətin təşkil etdiyi təlim və treninqlərdə iştirak etmək
Hansı super gücləriniz olmalıdır:
- İnandırma qabiliyyəti
- Gülərüzlü, ünsiyyətcil
- Satış sahəsində iş təcrübəsi
- Komandada işləmə bacarığına sahib
- Nitq mədəniyyəti
- 18-30 yaş aralığı
- Dil biliyi: Azərbaycan , rus
- Tələbələr üçün uyğun deyil
Biz sizə nələr təklif edirik:
- Tam qrafikdə iş rejimi ( 6 günlük );
- Şirkət məhsullarını endirimlə əldə etmək imkanı;
- Partnyor olduğumuz məkanların xidmətlərindən və məhsullarından endirimlə yararlanmaq imkanı;
- Şirkət daxili təlim və inkişaf imkanları;
- Karyera yüksəlişi imkanı;
- Satış sahəsində nailiyyətlərə görə bonuslar.
- Fix və faizdən ibarət əmək haqqı sistemi(Aylıq gəlir: 400 – 1000 Azn)
Bizim komandaya necə qoşula bilərsiniz:
Əgər siz də öz potensialınıza güvənir, satış sahəsində karyera qurub inkişaf etmək istəyirsinizsə və axtardığımız namizəd məhz sizsiniz deyirsizsə sizlə tanış ola bilməyimiz üçün öz CV-lərinizi “Satış məsləhətçisi” başlığı ilə [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 13
Milla Dairy
Satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 11 noy 2024
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətə tələb olunan məhsulların tədarükü, tədarükçülərin seçimi;
- Yerli və xarici bazarın təhlili və araşdırılması, yeni tədarükçülərin cəlb olunması;
- Satınalmalar üzrə şirkətin daxili tələblərinə uyğun sənəd dövriyəsinin aparılması;
- Daxil olan sifarişlərin qəbul edilməsi, təhlili, aidiyyəti şöbələr və rəhbərlik ilə razılaşdırılması;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi (Mühəndislik ehtiyyat hissələrinin alışı üzrə təcrübə arzuolunandır)
- Azərbaycan və İngilis dilləri mükəmməl, Rus dili biliyi arzuolunandır;
- MS Office proqramları və 1C (8.3) üzrə biliklər;
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün, 08:30-17:30
- İş yeri: Bakı-Şamaxı şos.15-ci km (Hökməli qəs.)
- Qeyd: Nahar, servis, könüllü tibbi sığorta və korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin edilir.
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Satınalma üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz
VAKANSİYA 14
Bottelli
Menecer
Son tarix 11 noy 2024 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil arzuolunandır;
- Məsuliyyətli, stresə davamlı;
- Kollektivlə işləmək bacarığı;
- İdarəçilik və liderlik xüsusiyyətlərinə malik olmalıdır;
- Dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Yüksək idarəetmə bacarığı;
- Əsasən bəy namizədlərə üstünlük veriləcək;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mağazalarda çalışan personalı idarə etmək: işçiləri təlimatlandırmaq və yönləndirmək, onları motivasiya etmək, gündəlik iş prosesinə və işçilərin davamiyyətinə nəzarət etmək;
- Mağazaya təyin edilən hədəfə çatmaq;
- Şirkətə məxsus əmlakın qorunmasını təmin etmək;
- Şirkətin xidmət səviyyəsinin və müştəri məmnuniyyətinin artırılması istiqamətində tədbir planı hazırlamaq;
- Satış analizlərini aparmaqla kateqoriya şöbəsinə dəstək vermək: satılan və satılmayan məhsulları araşdırmaq, mağaza tələblərini araşdırıb müəyyən etmək, işin təkmilləşməsi istiqamətində təkliflər vermək;
- Satışları artırmaq məqsədi ilə Marketinq tərəfindən həyata keçirilən layihələri dəstəkləmək və təkliflər vermək;
- Günlük və aylıq hesabatları hazırlayıb gərəkli şöbələrə yönəltmək;
Biz sizə nələr təklif edirik:
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə və ödənişli məzuniyyət;
- 6 iş günü, 1 gün istirahət (növbəli iş qrafiki: 09:00-18:00/ 12:00-21:00);
- Əmək haqqı 600 Azn
- Peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi imkanı
VAKANSİYA 15
AGA Group
Müştəri koordinatoru
Son tarix 03 noy 2024 - Müraciət et
"AQA Şirkətlər Qrupu" Caspian Plaza üzrə "Müştəri koordinatoru" vakansiyasını elan edir!
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müəssisənin maraqlarına uyğun müştərilərlə kommersiya danışıqlarının aparılması
- Müştərilərdən daxil olan məlumatların operativ şəkildə cavablandırması və rəhbərliyin diqqətinə çatdırılması
- Müştəri ilə görüşlərin və təqdimatların keçirilməsi
- Müştəri ziyarəti, təqdimatın edilməsi və təkliflərin verilməsi
- Müştəri debitor borcları ilə bağlı hesabatların hazırlanması
- Satış analizlərinin aparılması
- Müştərilərlə bağlanacaq müqavilələrin hazırlanmasını təmin edilməsi
- Müştərilərdən gələn bütün növ müraciətlərin həll olunması üçün müvafiq addımların atılması
Tələblər
- Ali təhsil
- Satış sahəsində 1-2 il iş stajı
- Bacarıqlar: Aktiv satış bacarığı, şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı, dəqiqlik və diqqətlilik, məsuliyyətlilik.
- Dil bilikləri: Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək; İnglis dili, rus dili (üstünlükdür);
- Kompüter bilikləri: Excel (yaxşı səviyyədə);
- Üstünlüklər: Xanım namizədlər, CRM bilikləri, Marketing sahəsi üzrə biliklər.
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı 660 AZN
- 5 gün, 09:00-18:00
Vakansiya haqqında
Son tarix Noyabr 2, 2024
Vakansiya növü Tam ştat
VAKANSİYA 16
Medsol
Əczaçı
Son tarix 11 noy 2024 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu
Cinsi: qadın- kişi
İş qrafiki: 6 günlük iş həftəsi, növbəli qrafik
Əmək haqqı: 800-1500 azn
Vəzifə öhdəlikləri:
- Dərman preparatları və tibbi ləvazimatların satışı prosesinin həyata keçirilməsi;
- Aptekə gələn malların yoxlanılması, tərkiblərinə uyğun tələb olunan qaydada yerləşdirilməsi;
- Əczaxanaya daxil olan məhsulları yoxlamaq,tərkiblərinə uyğun və tələb olunan qaydada yerləşdirmək;
- Dərmanların saxlanılma şəraitinə mütəmadi olaraq diqqət edilməsi;
- Məhsulların yararlılıq müddətinə, qalıq sayına nəzarət edilməsi və s.
- Həkimlərin tələbnamə və təyinatlarının qəbul edilməsi;
Namizəddən tələblər:
- Tibbi təhsil (Ali və ya orta ixtisas)
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi
- Diqqətli, məsuliyyətli, dürüst və cəld
- Komandada işləmək bacarığı
- Müştəri ilə ünsiyyət qurmağı bacarmalı
- Dil bilikləri olanlara üstünlük veriləcək
Namizədlər öz CV-lərini müraciət edilən vakansiya adı qeyd olunmaqla elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 17
R-Turan
Kamaz sürücüsü
Son tarix 11 noy 2024 - [email protected]
İş şəraiti:
- Əmək haqqı 600+azn;
- İş yeri: HACIQABUL ATBULAQ QƏSƏBƏSİ
Tələblər:
- BC kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi;
- Şəhərdaxili və rayon əraziləri yaxşı tanımaq;
- Yüksək səviyyədə yol hərəkəti qaydaları biliyi;
- Avtomobillərinin idarə edilməsində 2-3 ildən az olmayan iş stajı;
- Yaş həddi: 23+
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin təyin etdiyi marşrut üzrə hərəkət etmək;
- Sifarişlərin təyinat yerinə rahat və təhlükəsiz şəkildə lazımi ünvanlara çatdırılmasını təmin etmək;
- Şirkət tərəfindən təhkim olunmuş avtonəqliyyat vasitəsini mütəmadi texniki baxışdan keçməsini təmin etmək, təmiz və səliqəli saxlanılmasına nəzarət etmək.
Əlaqə momresi- (+994) 50 222 13 31
VAKANSİYA 18
Barkod Electronics
Mağaza müdiri
Son tarix 01 noy 2024 - [email protected]
Elanın təsviri
- Elan tarixi: 10.10.2024
- Son tarix: 31.10.2024
- Şirkət: Baku Digital MMC
- Ərazi: Bakı
- Maaş: Razılaşma
- Yaş: 18-40 yaş
- İş rejimi: Tam iş günü (6 gün)
- Müqavilə: Əmək müqaviləsi
- E-mail: [email protected]
Xüsusi tələblər:
- Ali təhsil;
- Müxtəlif məhsul kateqoriyalarının (elektronika, məişət texnikası, ev üçün əşyalar və s.) satışı üzrə minimum 2 il təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək.
- Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
- Aktiv satış bacarığı;
- Yüksək inandırıcılıq qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq.
Vəzifə təlimatı:
- Əməliyyat, ödəniş və kommunikasiya proseslərinin fasiləsiz işinə nəzarət etmək;
- Heyətin istiqamətləndirilməsi və idarə olunması üzrə gündəlik iclasları aparmaq;
- Satışın artırılması, satış proseslərinin təkmilləşdirilməsi və rəhbəri olduğu mağazanın inkişafı üçün təkliflər hazırlamaq və təbe olduğu şöbə müdirinə təqdim etmək;
- Mağazanın performansı ilə bağlı statistikaya sahib olmaq (həftə içi və həftə sonu satışlar, satış məsləhətçilərinin satış performansı müqayisəsi, müştəri sayma cihazı, ziyarətçi başına düşən satış və.s.) və əlaqəli hesabatları tabe olduğu şöbə müdirinə təqdim etmək;
- CRM sorğularının nəticələrini nəzərə alaraq mağaza heyətinin təlim ehtiyyaclarını müəyyən etmək və heyətə təlimlərin verilməsinə nəzarət etmək;
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV-lərini [email protected] ünvanına mövzu hissəsində “Mağaza müdiri (Bakı)” qeyd etməklə yönləndirmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 19
Mazarina Trade Company
Satış nümayəndəsi- Salyan,Sabirabad ,Şirvan bölgələri üzrə
Son tarix 10 noy 2024 - [email protected]
Şirkət: Mazarina Trade Company
Tələblər:
- Satış nümayəndəsi olaraq ən az 3 il iş təcrübəsi olmalı
- Sürücülük vəsiqəsi: B
- Şəxsi avtomobilin olması mütləqdir
- Aktiv və çalışqan
- Məqsədyönlü və işinə məsuliyyətli yanaşan
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Komandada işləmə bacarığı olmalı
- Satış standartlarına uyğun olaraq mağazalarda işlərin həyata keçirilməsi
- Müəyyən edilən marşrut planı üzərində müştəri ziyarətləri edərək məhsulun satışının təşkil olunması
- Satış sonrası əməliyyatları, çatdırılma və ödəmə proseslərini izləmək
- Ticarət obyektlərində məhsulların təqdimatını keçirmək
- Ticarət obyektlərində malların tam çeşidinin olmasına nəzarət etmək
- Ticarət obyektlərində məhsulların düzgün quruluşunu təmin etmək
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 1000-1500 AZN
- İstirahət günü : Şənbə və Bazar
- İş saatı: 09:00-dan-18:00-dək
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini mail ünvanına mövzu hissəsinə “Satış nümayəndəsi -region”qeyd edərək göndərə bilərsiniz
VAKANSİYA 20
Group of Companies
Aveva Program Support Specialist
Son tarix 03 noy 2024 Müraciət et
Salary: 2500 AZN
Job Summary:
The successful candidate will be responsible for providing technical support, troubleshooting, and guidance to users of the Aveva software suite, ensuring efficient operation and usage within the company. This role is essential for maintaining the smooth functioning of design, engineering, and data management processes.
Key Responsibilities:
- Provide technical support to users of Aveva software, including Aveva PDMS, Aveva E3D, and other related applications.
- Troubleshoot and resolve software issues, ensuring minimal disruption to project workflows.
- Assist in the installation, configuration, and upgrading of Aveva software and its modules.
- Provide training and support to team members on best practices for using Aveva software.
- Collaborate with IT and project teams to integrate Aveva software into existing systems and workflows.
- Maintain and update user documentation and technical guides related to Aveva software usage.
- Monitor software performance and recommend improvements or system optimizations.
- Ensure data integrity and consistency within Aveva databases and project files.
- Stay updated on new Aveva software features and updates, advising the team on potential benefits.
Qualifications:
- Bachelor’s degree in Engineering, IT, or a related field.
- Proven experience with Aveva software suite, particularly Aveva PDMS and/or Aveva E3D.
- Strong understanding of design and engineering workflows, especially in industries such as oil and gas, construction, or manufacturing.
- Excellent troubleshooting and problem-solving skills.
- Strong communication skills with the ability to train and support users at various technical levels.
- Experience with database management and data integrity in Aveva systems is a plus.
- Fluent in Russian language
Key Competencies:
- Ability to work independently and in a team environment.
- Attention to detail and the ability to manage multiple tasks simultaneously.
- Strong analytical thinking and technical aptitude.
- Customer-oriented with a proactive approach to solving user issues.