VAKANSİYA 1
Sarvan Group
Mal material üzrə Mühasib
Son tarix 01 noy 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış sənədlərində məlumatların düzgünlüyünü yoxlamaq
- Malların hərəkəti barədə sənədlərdəki məlumatların düzəldilməsi
- Anbar qalıqlarının uzlaşdırılması və malların hərəkəti barədə hesabatların hazırlanması
- İlkin mühasibat sənədlərinin hazırlanması və toplanması
- Məlumatların verilənlər bazasına daxil edilməsi
- İnventarlaşdırmada iştirak
- Satış nümayəndələrinə hesabatların çap edilməsi və verilməsi
Namizəddə tələblər:
- Xanım namizədlər tələb olunur
- Müvafiq sahədə təcrübə
- 1C (8.3 Anbar və Ticarət) proqramı biliyi mütləqdir
- Təhsil: Ali təhsil
- Yaş həddi: 22-35
- Etibarlı istifadəsi: Microsoft Excel, Word
- Əzmkarlıq, stresə davamlı və komandada işləmə bacarığı
- Problemləri həll etmə bacarığı
- Analitik düşüncə qabliyyəti və riyazi bilik səviyyəsi
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında yerinə yetirmək
İş şərtləri:
- İş saatı 09:00 –dan 17:30 -dək
- Ünvan: Dərnəgül Eurohome, Ələsgər Qayıbov, Bakü, Azerbaycan
- Əmək haqqı - 500 AZN
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində Mal material üzrə Mühasib qeyd edərək CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
Əlaqə nömrəsi : +994 51 587 21 98
VAKANSİYA 2
Amoris
Mühafizə rəhbəri (Şimal regionu üzrə)
Son tarix 01 noy 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müəssisənin meyvə bağları və soyuducu anbarların mühafizəsini təmin etmək;
- Əməkdaşların təhlükəsizliyini yüksək səviyyədə qorumaq;
- Daxili təhlükəsizlik qaydalarına əməl olunmasına nəzarət etmək;
- Müəssisəyə giriş-çıxış sisteminin təşkili və ona riayət olunmasına nəzarət;
- Baş verən hadisələr zamanı çevik və düzgün qərarvermə bacarığı;
- Tabeliyində olan təhlükəsizlik əməkdaşlarının fəaliyyətini təşkil etmək və idarə etmək;
- Təhlükəsizlik xidməti üzrə koordinasiyanın təmin olunması;
- Şimal bölgələrində yerləşən obyektlər üzrə nəzarəti operativ şəkildə həyata keçirmək.
Tələblər:
- Təhlükəsizlik sahəsində rəhbər vəzifədə 3 il iş təcrübəsi;
- İdarəçilik və təşkilatçılıq bacarığı;
- Məsuliyyətli, çevik və qərarvermə qabiliyyəti yüksək olan;
- Fəal şəkildə nəzarət və hesabat aparmaq bacarığı;
- Kompyuterdə işləmə bacarığı.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: 6 günlük iş rejimi
- Əmək haqqı razılaşma yolu ilə.
- Qidalanma şirkət tərəfindən təmin olunur
- İş yeri: Qusar, Ləgər Qışlaq
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 3
Grinco
Ofis meneceri
Son tarix 17 okt 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis daxili tələb olunan məhsulların alışı, təşkilati işlərin icra olunması
- Şirkət çatdırmalarının təşkili
- Sənədlərin qeydiyyatı, qəbulu, göndərilməsi
- Rəhbərliyin istəyinə uyğun sənədlərin hazırlanması
- Görüşlərin və iclasların təşkili
- Perspektivləri – Satış və Layihə komandalarında işləmə imkanı
İş şəraiti
- İş şərtləri – 09.00-18.00, 5 iş günü, qanunvericiliyə uyğun məzuniyyət və rəsmi qeydiyyat
- Maaş - 600 AZN
- İş yeri: Rövşən Əliyev küçəsi 1,Xətai rayonu (Xətai metrostansiyasının yaxınlığı)
Namizədə qoyulan tələblər:
- Punktual, detallara diqqətçil, ofis proqramlarında iş qabiliyyəti
- 21-28 yaş gənclərə üstünlük veriləcəkdir
- EN, RU dil biliyi üstünlükdür
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Ofis meneceri” qeyd etmələri xahiş olunur
VAKANSİYA 4
Maqro Construction Azerbaijan
Hüquqşünas
Son tarix 01 noy 2025 - [email protected]
Tələblər
- Ali hüquq təhsili olmalı;
- Korporativ hüquq sahəsi üzrə minimum 3 (üç) il (tikinti, kommersiya müqavilələri və ya mübahisələrin həlli sahəsində təcrübə üstünlükdür) iş təcrübəsinə malik olmalı;
- Azərbaycan dilini sərbəst, ingilis dilini yüksək səviyyədə bilməli(ən az b2);
- Beynəlxalq müqavilələrin hazırlanması, icmalı və təhlili üzrə bilik və bacarıq
- FIDIC şərtləri və digər beynəlxalq müqavilə standartları üzrə baza bilikləri
- Dövlət satınalmaları və tender prosesləri, həmçinin tender müraciətləri ilə bağlı sənədləşmələrin aparılması üzrə məlumatlılıq, Kommersiya xarakterli məhkəmə proseslərində sənədləşmə və iştirak təcrübəsi
- Microsoft Office (Word, Excell, Outlook və s.) proqramlarını və peşəkar istifadəçi səviyyəsində bilməli.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Fərqli sahələr üzrə müxtəlif növ müqavilələr (daxili və xarici satınalma, logistika, nəqliyyat) hazırlanması, müqavilə layihələrinə hüquqi rəy və təkliflər verilməsi, müqavilə danışıqlarında iştirak etmək;
- Hüquqi məsələlər ilə bağlı məktub, ərizə və şikayətlərin hazırlanması;
- Şirkətin dövlət orqanlarında, hüquqi və fiziki şəxslər qarşısında təmsil edilməsi, hüquqlarının və qanuni mənafelərinin müdafiə edilməsi;
- Şirkətin tərəf kimi iştirak etdiyi birinci, apellyasiya və kassasiya instansiyası məhkəmələrində, icra işlərində nümayəndə kimi iştirak edilməsi, məhkəmə sənədlərinin hazırlanması;
- Əmək haqqı razılaşma yolu ilə müəyyən edilir.
Uyğun namizədlərin CV’lərini [email protected] və [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 5
EVA Pharm
Tibbi nümayəndə
Son tarix 01 noy 2025 - [email protected]
İş şəraiti
- Şəhər - Bakı
- Əmək haqqı 500-1000 Azn
İşçinin vəzifə və öhdəlikləri:
- Şirkətin məhsullarını tibb müəssisələrində və apteklərdə tanıtmaq
- Həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması
- Satış dinamikasının izlənilməsi və təhlili
İş rejimi və güzəştlər:
- İş təcrübəsi olmayanlara ödənişsiz qaydada, ümumi tibbi və marketinq kurslarının keçirilməsi
- Müsabiqədən keçmis və sınaq müddətini uğurla başa vurmuş şəxslərin AR Əmək Məcəlləsinə uyğun elektron sənədləşməsi
- Stabil əmək haqqı və nəticələrdən asılı olaraq mükafatlar
- 5 günlük iş rejimi
Namizədə tələblər
- Ali təhsil və ya orta tibb təhsili
- Səlis və aydın nitq, sistemli təqdimat bacarığı
- Rəsmi və səliqəli geyim tərzi
- Dürüst, məsuliyyətli və qoyulan tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək
- Hərəkətli iş rejimində və kollektivdə işləmə bacarığı
Maraqlanan şəxslərdən şəkilli CV-lərinin Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Əlaqədar şəxs - Çingiz bəy
- Əlaqə +99410 2606575
VAKANSİYA 6
Körpü Bina Tikinti
Dövlət Satınalmaları üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 noy 2025 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri
- Dövlət Satınalmaları haqqında qanun və əlaqəli normativ aktlar üzrə dərin bilik
- Tender sənədlərinin hazırlanması, qiymətləndirilməsi və müraciətlərin formalaşdırılması
- Müvafiq sənədləşmənin nöqsansız hazırlanması bacarığı
- Aylıq, rüblük, yarımillik və illik hesabatların təqdim edilməsi
- Rəhbərlik təfərindən vəzifə səlahiyyətlərinə uyğun digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi
Namizədə tələblər
- Ali təhsil (hüquq, iqtisadiyyat, maliyyə və ya idarə etmə sahəsi üstünlükdür)
- Dövlət Satınalma proselərində ən azı 3 il peşəkar iş təcrübəsi (Dövlət Qurumlarında bu sahə üzrə iş təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcəkdir)
- Etibarlı PC istifadəçisi (MS Office proqramları və elektron satınalma portalları ilə işləmək)
- Yüksək ünsiyyət, təqdimat və rəsmi yazışma bacarığı
- Güclü analitik təhlil, kommunikasiya və təqdimat bacarığı
- Azərbaycan və İngilis dillərində səlist nitq qabiliyyəti (İngilis dili biliyi mütləqdir)
İş şəraiti
- Həftənin tam iş günü
- Bazar qeyri iş günü
- Əmək haqqı namizədin bilik və təcrübəsinə görə təyin ediləcək
- Azərbaycan Respublikasının əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
Namizədlərdən şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Dövlət Satınalmaları üzrə mütəxəssis” qeyd edərək Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 7
Tamashaee Foods
Mühasib – operator
Son tarix 01 noy 2025 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Satış fakturalarına nəzarət
- Anbarın gündəlik yoxlanılması
- Ödəniş qəbzlərinin MİKRO YAZILIM proqramında işlənməsi
- Mühasibin göstərişi ilə lazım olan işləri yerinə yetirmək
İş şəraiti:
- İş saatı; 09-00 18-00
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- MİKRO YAZILIM mühasibat proqramı öyrədilir.
- Əmək haqqı: 500-550 AZN (artandır)
- Ünvan; Binəqədi rayonu, Xocahəsən şosesi
Tələblər:
- Təhsil: Ali
- Iş təcrübəsi: Tələb olunmur
- Yaş: 21 -30
- Cins: Qadın / Kişi
- İşində dəqiq və olduqca məsulliyyətli olmalı
- Ofis proqramlarında sərbəst işləyə bilən
- Problem həlletmə bacarığı və dəqiqlik
- Verilən tapşırıqları vaxtında həll etmək bacarığı
- Riyazi biliklər
Uyğun namizədlər Müraciət Et düyməsində göstərilən mail ünvanına CV –lərini göndərə bilərlər.
Əlaqədar şəxs – Nərgiz Sofiyeva
VAKANSİYA 8
SAMİRAMİS
Təchizatçı- Anbardar
Son tarix 01 noy 2025 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri
- Sifarişlərin qəbulu və düzgün təhlili;
- Sifarişlərin keyfiyyətli və uyğun qiymətli mal-materiallarla (iş və xidmətlə) təmin olunması;
- Tədarükçülərin (Mal, iş və xidmət satanların) araşdırılması, əlaqələrin yaradılması;
- Lazım olan mal - materiallar üzrə mütəmadi olaraq texniki məlumat və qiymət araşdırılmasının aparılması;
- Tədarükçülərlə (Mal, iş və xidmət satanlarla) müqavilələrin bağlanmasını təmin etmək;
- Müqavilənin icrası uçotunun aparılması;
- Malların alınması, gətirilməsi və anbara təhvil verilməsi;
- Ödənişlərin nəğdsiz qaydada (köçürmə yolu ilə) aparılmasını təmin etmək;
- Malların qeydiyyatının aparılması;
- Təchizat proseslərinin gedişi haqqında həftəlik, aylıq hesabatların hazırlanması;
- Mal və materialların, avadanlıqların və o cümlədən tədbirdən (təmir-tikinti sahəsindən) qalan mal-materialların sayımının məsul şəxslərlə birgə aparılmasında iştirak etmək;
- Firmanın balansında olan mal-materialların inventarizasiyasında iştirak etmək.
- Anbara daxil olan məhsulların qəbulunu, qeydiyyatını və saxlanılmasını təmin etmək
- Malları anbara qəbul edərkən, müvafiq sənədlər əsasında malların faktiki miqdarının (yer sayının), qablaşdırılmanın vəziyyətini yoxlama
- Malların xüsusiyyətindən asılı olaraq anbarda düzgün yerləşdirilməsini və saxlanılmasını təşkil etmək
- Anbardan mal çıxışına nəzarət etmək
- Anbarın təmiz, səliqəli və nizamlı qaydada saxlanılmasına nəzarət etmək
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli (iqtisadi və texniki təhsillilərə üstünlük verilir);
- Mal-materialları tanıma bacarığı olmalı;
- 2 ildən az olmayaraq iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarında yaxşı səviyyədə işləməyi bacarmalı;
- Mükəmməl səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
- Ciddi, kollektivdə işləmə bacarığı olan;
- Məsuliyyətli, stresə davamlı;
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Analitik yanaşma qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə bacarığı.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərin mövzu yerində “Təchizatçı- Annbardar” qeyd edərək öz CV- lərini Müraciət Et düyməsində göstərilən e - mail ünvanına göndərməyi xahiş olunur.
VAKANSİYA 9
Caspian Finance BOKT
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis/baş mütəxəssis
Son tarix 30 okt 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Problemli kredit portfellərinə nəzarət edilməsi;
- Gecikmə gününə müvafiq olaraq borclulara telefon zənglərinin olunması, gecikmə səbəbinin araşdırılması və ödənişlərin təmin olunması;
- Borclular tərəfindən olunan ödənişlərin hesabatının verilməsi;
- Vaxtı ötmüş borclarla işin effektiv şəkildə aparılması;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların dəqiq və düzgün şəkildə icra olunması;
- Günün sonu görülən işlərlə bağlı rəhbərliyə hesabatın verilməsi
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi: 21-35
- Ali təhsil
- Müvafiq vəzifə üzrə 1 ilədək iş təcrübəsi
- Office proqramlarında işləmək bacarığı
- Azərbaycan dilində səlist danışıq qabiliyyəti, rus və ingilis dili arzuolunandır
- Yüksək dərəcədə ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarıqları
- Müştərilərlə davranış etikası
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
- Bank və yaxud qeyri bank sahəsində, kredit, call center sahəsində müştərilərlə iş təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcəkdir
İş barədə məlumat:
- 5 günlük iş qrafiki (09:00-18:00)
- Vəzifə üzrə əmək haqqı: 500-1200 AZN
- Ünvan: Bakı şəh., Nərimanov ray., Ə.Rəcəbli küç. 3, ev. 4
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 10
Luxen İnvest
Satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 30 okt 2025 - [email protected]
İş barədə məlumat
- Şirkət: lyuks layihələrin, yaşayış komplekslərinin satışını reallaşdıracaq
- Instagram, TikTok, Facebook və Whatsapp üzərindən daxil olan bütün sorğuların cavablandırılması
- Şərhlərə və direkt mesajlara vaxtında cavab verilməsi
- Potensial müştərilərə zəng edərək ilkin şərtlərin müzakirəsi, marağın müəyyənləşdirilməsi və satışa hazırlıq
- Formalaşan müştəri bazasına mütəmadi geri dönüşlər (zəng, Whatsapp)
- Sosial şəbəkələrdən daxil olan sorğular əsasında müştəri bazasının formalaşdırılması
- Bütün məlumatların Google Excel üzərindən dəqiq uçotunun aparılması
- Görülən işlər barədə müvafiq hesabtların hazırlanması (aylıq, rüblük)
İş şəraiti
- Rəsmi əmək müqaviləsi ilə işə qəbul
- Əmək haqqı (minimal – maksimal): 500-2000 AZN (fix + satışdan bonus)
- İş kompüteri və telefon təqdim olunur
- İş formatı: məsafədən (evdən)
- İş qrafiki: B.e – Cümə, Şənbə günü saat 15:00-dək.
Namizədə tələblər
- Excel-də sərbəst işləmək bacarığı
- Azərbaycan dilini mükəmməl, rus dilini sərbəst danışıq səviyyəsində bilmək
- Yüksək ünsiyyət və təqdimat bacarıqları
- Aktiv, nəticəyönümlü və məsuliyyətli
- Xanım namizədlərə üstünlük verilir
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Əlaqə üçün nömrə: +99450 435 85 25
VAKANSİYA 11
Good Finance
Marketinq meneceri
Son tarix 01 noy 2025 - [email protected]
Şirkətimizə peşəkar Marketinq meneceri tələb olunur.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Marketinq strategiyalarının hazırlanması və icrası
- Rəqəmsal, çap və sosial media kampaniyalarının idarə olunması
- Kontentin hazırlanması və brend üslubuna uyğunluğun qorunması
- Brend imicinin bütün kanallarda vahid saxlanılması
- Xarici agentlik və podratçılarla əməkdaşlıq
- Kampaniyaların nəticələrinin analizi və hesabatların hazırlanması
- Satış komandası və digər şöbələrlə əməkdaşlıq
- Tədbirlərin və vebinarların təşkili və tanıtımı
- Marketinq büdcəsinin idarə olunması
Tələblər:
- Marketinq sahəsində təcrübə
- Photoshop, Canva və CapCut proqramlarında işləmək bacarığı
- Güclü ünsiyyət və təşkilatçılıq bacarıqları
Təklif olunur:
- Əmək haqqı: 1900 AZN (netto)
- Vergilər şirkət tərəfindən ödənilir
- Tam ştatlı iş
Müraciət üçün CV-lərinizi Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 12
Prior Leasing
Lizinq mütəxəssisi (Xaçmaz filialı)
Son tarix 01 noy 2025 Müraciət et
İş yeri: Xaçmaz filialı
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Bank sektorunda 2 il iş təcrübəsi;
- İşdə düzgünlük və operativlik;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Məsuliyyət və diqqətlilik;
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Sənədlərlə düzgün işləmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxili qayda və prosedurlara müvafiq olaraq müraciətləri emal etmək;
- Müştəri ilə görüş təşkil etmək, mövcud biznesin maliyyə təhlilini aparmaq və növbəti mərhələyə keçirmək;
- Sənədələşmə üzrə müvafiq tapşırıqları yerinə yetirmək;
- Memorandumları təsdiqləmədən öncə yığılmış məlumatları sənədlərlə üzləşdirib sistemdə yoxlamaq;
- Müştərinin ödəniş tapşırığı hazırlanması sifarişini vermək, sənədləri imza üçün çap edib müştəriyə təqdim etmək;
- CRM üzərindən müvafiq qeydləri aparmaq, aidiyyati üzrə sifariş vermək (qiymətləndirmə və sığorta);
- Verilmiş məhsullar üzrə ödənişlərə nəzarət etmək və gecikdirilən ödənişlərə dair işləri daxili qaydalara uyğun aparmaq
Qeyd: şəxsi avtomobil və sürücülük vəsiqəsi mütləqdir (yanacaq və təmir xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanacaq)
İş şərtlərimiz:
- İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün)
- İş saatları: 09:00-18:00
- Karyera inkişafı imkanları
- Əmək haqqı: net+bonus
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Lizinq mütəxəssisi - Xaçmaz” yazaraq [email protected] və 050 273 04 92 whatsapp nömrəsinə
və ya https://careers.ram.az/?vacancy=1935&source=UC_HBS8ZI linki vasitəsi ilə keçid edərək birbaşa vakansiyaya müraciət etmək xahiş olunur.
VAKANSİYA 13
Planeta İstehsal Kommersiya Şirkəti
Satış üzrə nümayəndə
Son tarix 01 noy 2025 - [email protected]
Almaniyanın “Heel” şirkətinin preparatlarının satışı üzrə Satış üzrə nümayəndə
Əsas tələblər:
- Ali təhsil (Azərbaycan Tibb Universiteti, Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti, M.Seçenov adına Birinci Moskva Dövlət Tibb Universitetini bitirənlər və BDU - Biologiya, Kimya ixtisası, ADPU - Biologiya, Kimya ixtisasları üzrə bitirənlər)
- Yaş həddi: 21 – 50;
- Xarici görünüş və geyim səliqəli olmalı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Dürüst, səbirli, məqsədyönlü və məsuliyyətli
- Səlis və aydın nitq, yüksək ünsiyyət qabliyyəti, sistemli təqdimat və inandırma bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin preparatlarını təyin olunmuş ərazi üzrə tibbi müəssisələrindəki həkimlərə və apteklərə tanıtmaq;
- Şirkətə məxsus olan preparatların təqdimatını və satışını həyata keçirmək;
- Satış nöqtələrini müvafiq ardıcıllığa uyğun olaraq mütəmadi ziyarət edərək nəzarətdə saxlamaq;
- Seminar və prezentasiyaları təşkil etmək və keçirmək;
- Məhsul haqqında müştəriyə düzgün informasiyanı ötürmək;
- Gördüyü işlər barəsində gündəlik hesabat hazırlamaq və rəhbərinə təqdim etmək;
- Müəssisə rəhbərliyinin əmr, sərəncam və tapşırıqlarını peşəkar səviyyədə və vaxtında icra etmək;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5 gün, saat 09:30 -18:00;
- İstirahət: Şənbə və bazar günləri;
- Əmək haqqı: 900-2000 azn
Müraciət qaydası:
- Göstərilən tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu hissəsində “Satış üzrə nümayəndə” qeyd edərək CV formalarını Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 14
AZSERVİS MMC
Ofis menecer
Son tarix 30 okt 2025 - [email protected]
Əsas vəzifə və məsuliyyətlər:
- Ofis işlərinin təşkili və idarə olunması (məsələn, sənədlərin qeydiyyatı, arxivləşdirilməsi, məlumat mübadiləsi).
- Şirkətin daxili kommunikasiya proseslərinin qurulması və əlaqələrin təmin olunması.
- Ofis ləvazimatları və ehtiyacların vaxtında təmin olunması, satınalmaların təşkili.
- İşçi heyətinin iş qrafiklərinin və görüşlərinin koordinasiyası.
- Müxtəlif hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
- Ofis mühitinin təhlükəsizliyi və qaydalarına nəzarət.
- Tədbirlərin təşkili və ofis daxili layihələrin idarə olunmasına dəstək.
- Komanda daxilində effektiv iş mühitinin yaradılması və əməkdaşların motivasiyasının təmin olunması.
Tələblər:
- Ali təhsil.
- Dil biliyi: Rus dili üstünlük təşkil edir.
- Kompüter bilikləri (Microsoft Office, e-poçt idarəetməsi və digər ofis proqramları).
- Komanda ilə işləmək qabiliyyəti.
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 15
Royal Foods MMC
Marketoloq - Marketinq meneceri
Son tarix 01 noy 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri
- Bazar iqtisadiyyatına uyğun marketinq strategiyalarının hazırlanması və icrasının təşkili
- Promo tədbirlərin həyata keçirilməsini təmin etmək
- Marketinq kompaniyalarının hazırlanması və idarə edilməsi üzrə praktiki biliklər;
- Əsas marketinq göstəriciləri haqqında inamlı biliklər, onların biznes nəticələri ilə əlaqəsini başa düşmək;
- Şirkətin məhsul və ya xidmətləri haqda istehlakçılar arasında məlumatlılığı öyrənmək,
- Bazarda tələbin və potensialın dinamikasını qiymətləndirmək,
- Rəqiblərlə müqayisəli təhlil aparmaq və qiymət araşdırmaları aparmaq
- Kommunikasiya vasitələri ilə bağlı araşdırmalar aparmaq, təkliflər vermək, tədbirləri təşkil etmək,
- Məhsula dair narazıçılıqları müəyyən etmək
- Qiymət siyasətini və rəqib brendlərə olan tələbatı araşdırmaq, təhlil aparmaq
- Rəqabətədavamlı olmaq üçün təkliflər vermək,
- Yeni məhsul araşdırmaları aparmaq,
- Yeni satış kanallarının tapılmasında və işlənməsində iştirak etmək
Tələblər
- Xanım namizədlər
- Ali təhsil -Marketinq, İqtisadiyyat
- Azərbaycan dili səlis, rus dili yaxşı , ingilis dili biliyi arzu olunandır
- MS Office proqramlarını bilməli
- Səliqəli, dəqiq və punktual olmalıdır
Əmək haqqı 1500-2000 azn
Müraciət üçün şəkilli CV-nizi vakansiyanın adını qeyd edərək, whatsapp-dan +994554009745 mobil nömrəsinə və ya Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.
Qeyd: Zənglərə cavab verilmir.