VAKANSİYA 1
West Hospital
"Azerbaijan Airlines" - AZAL - işçi axtarır - VAKANSİYA
Bu şirkətlər işçiər axtarır - MAAŞ 400-500-600-800-850-1000-1200 MANAT - 20 VAKANSİYA
Azərbaycan şirkəti işçilər axtarır - MAAŞ 750-1300-1400-1600-2500-4000 MANAT - VAKANSİYALAR
"Kila Group" işçi axtarır - MAAŞ 1000 MANAT - VAKANSİYA
"Zeytun Pharmaceuticals" işçi axtarır - MAAŞ 1500-1800 MANAT - VAKANSİYA
"Caspian Tech QSC" işçi axtarır - MAAŞ 1000-1200 MANAT - VAKANSİYA
"Dinçer&Carçıoğlu BM" işçilər axtarır - MAAŞ 1500-1800 MANAT - VAKANSİYALAR
"Xalq Sığorta" işçi axtarır - VAKANSİYA
/Zəng Mərkəzi operatoru (call center)
Son tarix 10 iyl 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri
- Yüksək xidmət standartına diqqət yetirməklə daxil olan zənglərin səmərəli idarə edilməsi
- Pasiyentlərin istəklərini bacarıqla həll etmək və xidmətlər haqqında dolğun məlumatları bildirmək
- Daxil olanlar bazasında məlumatların dəqiq saxlanılması və yenilənməsi
- Pasiyentlərlə xidmət səviyyəsi üzrə sorğuların aparılması
- Elektron poçt qutusuna daxil olan məktubların aidiyyatı şöbələr üzrə yönləndirilməsi
Namizədə tələblər
- Ali təhsil
- Xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir
- Müvafiq sahədə təcrübə mütləqdir
- Azərbaycan və Rus dillərini sərbəst bilməli, səlist nitq qabiliyyətinə malik olmalıdır
- Etibarlı PC istifadəçisi (Word, Excel, e-poçt)
- Müəssisə daxili nizam, intizam qaydalarına əməl etməli
- Əla şifahi ünsiyyət və roblem həll etmə bacarığına malik olmalıdır
İş şəraiti
- Həftə içi 6gün, saat 09:00-18:00
- Bazar qeyri iş günü
- Əmək haqqı: 400azn - 450 azn
- Azərbaycan Respublikasının əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
- Nahar müəssisə tərəfindən təmin edilir
Namizədlərdən şəkilli CVlərini e-mailin mövzu hissəsində “Zəng Mərkəzi operatoru” qeyd edərək Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 2
Prior Leasing
Müştəri Xidmətləri Mütəxəssisi (Sabirabad filialı)
Son tarix 10 iyl 2025 [email protected]
Namizəddən tələblər:
- Ali təhsil;
- Fərdi və komanda şəklində işləmək;
- Vəziyyəti düzgün qiymətləndirmək;
- Ünsiyyət yaratmaq, dinləmək və müşahidə etmək, insanların psixologiyasına bələd olmaq;
- MS office proqramlarında işləmək;
Vəzifə funksiyaları:
- Filiala gələn müştəriləri qarşılamaq,məhsullar haqqında ətraflı məlumat vermək;
- Mövcud müştəri bazasında olan müştərilərə və təkrar müştərilərə zənglər edib onlara yeni məhsullar barədə məlumat təqdim etmək;
- Prosesə dair müştərilərdən tələb olunan sənədləri toplayıb müvafiq şəxsə göndərmək
- Mövcud bazada olan müştərilərə zənglər edib onlara yeni məhsullar barədə məlumat təqdim etmək
- Sənədləşmə üzrə digər müvafiq tapşırıqları yerinə yetirmək;
Məsuliyyətləri:
- İcra etdiyi işlərin daxili prosedur və qaydalara uyğun olmasına görə məsuliyyət daşımaq;
- Rəhbərlik tərəfindən tələb olunduğu təqdirdə yeni işçilərə sınaq dövrü müddətində işi öyrənməsi üçün yaxından köməklik göstərmək;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “MXM” və qarşısında müvafiq regionu yazaraq Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına və ya 050 273 04 92 whatsapp nömrəsinə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 3
Tempus
Analitik-kurator (Farmakologiya sferası üzrə)
Son tarix 10 iyl 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- 1C proqramına reseptlərin daxili;
- Sənədlərin sistem üzərində düzgün şəkildə qeydiyyata alınması; (Excell,1C,Word)
- Qalıq analizinin düzgün şəkildə aparılması;
- Uyğunsuzluq aşkar edilən anında müvafiq şəxslərə məlumat vermək;
- Gördüyü işlər barəsində hesabatların vaxtında və düzgün formada təqdim etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən məlumatların Excel proqramına işlənməsi;
Biz nə təklif edirik:
- Azərbaycan Respublikası Əmək Qanunvericiliyinə uyğun qaydada sənədləşmə;
- Əmək haqqı: 450-550 AZN
- Sağlam,pozitiv iş mühiti;
- İş yeri:Şəhərin mərkəzində ofis;
- İş performansınl və məhsuldarlığını artırmaq məqsədilə davamlı öyrənmə və inkişaf;
- İş rejimi: 09:00-18:00(5 gün);
Namizədə tələblər:
- Təcrübə tələb olunmur,iş öyrədilir;
- Təhsil: Orta(Ali təhsil arzuolunandır);
- Microsoft Office proqramlarından istifadə bacarığı(Excel,Word,Outlook),xüsusən Excel bacarığı yüksək olmalıdır;
- Yaş həddi: 20-30;
- Məsuliyyətli,işgüzar,ciddi,ünsiyyətcil və aktiv olmalı;
- Dil bilikləri: Səlis Azərbaycan dili,Rus dili arzuolunandır;
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Ünvan: Bakı,Nərimanov r-nu,Əhməd Rəcəbli 225,”Çinar Park”Biznes Mərkəzi
Əlaqə nömrəsi: 0703747199
VAKANSİYA 4
Payonix
Problemli kredit mütəxəssisi / Problemli kredit üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 10 iyl 2025 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Problemli kreditlərin sağlamlaşdırılması və borcların qaytarılması istiqamətində tədbirlərin həyata keçirilməsi
- Müştərilərin borc ödənişlərini və kredit məsələlərini izləmək
- Borcalanlarla əlaqə qurmaq və ödənişləri yerinə yetirmələrini təmin etmək
- Kredit ödənişləri ilə bağlı ciddi problemlər yaranarsa, hüquqi addımlar atmaq üçün müvafiq hüquqi şöbə ilə əlaqə saxlamaq və müştəriyə xəbərdarlıq etmək
İş şəraiti:
- İş saatı: 09:00 - 18:00
- Şənbə, bazar - istirahət günü
- Nahar fasiləsi: 13:00- 14:00
- Əmək haqqı - müsahibə əsnasında qiymətləndirilir + portfeldən bonus
Tələblər:
- Bank sahəsi üzrə iş təcrübəsi (bəy namizəd)
- Müştərilərlə peşəkar ünsiyyət qurma bacarığı;
- Yüksək səviyyədə kommunikasiya bacarığı;
- Komanda yönümlü mühitdə işləmək bacarığı;
Namizədlər CV-lərini vakansiyanın adını qeyd etməklə Müraciət Et düyməsində qeyd olunan e-mailə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 5
Təmizqaz QSC
Cihazların təmiri və kalibrasiya üzrə texnik
Son tarix 10 iyl 2025 - [email protected]
İşin təsviri:
- Qazanalizator və ölçmə cihazlarında nasazlıqların müəyyənləşdirib aradan qaldırdırılması,
- Təlimatlara əsasən avadanlıqların iş rejiminə və onların texniki normalara uyğun işləməsinə nəzarət etmək,
- Cihazlarda təmir və kalibrasiyaya işlərinin həyata keçirmək;
- Cihaz və avadanlıqların invertarizasiyası və sifarişində iştirak etmək,
- Sınaq metodlarına və vasitələrinə aid normativ sənədlərin işlənib hazırlanması,
- Texniki sənədləşdirmə və hesabatların hazırlanması.
Namizədə qarşı tələblər:
- Elektrotexnika sahəsində ali təhsil və iş təcrübəsi,
- Elektron sxemlərinin oxunması və yaradılması bacarığı,
- Cihazlara aid plata və mikrosexemlərdə təmir işlərinin aparılması bacarığı,
- Təmir-bərpa və quraşdırma işlərində texniki təhlükəsizlik qaydalarını bilmək,
- Cihazların təmiri, texniki qulluğu həmçinin saxlanılması istiqamətində xərclərin azdılması məqsədi ilə səmərələşdirici təkliflər vermək,
- İşə davamlı, kollektivdə özünü idarəetmə bacarığı, iş təşkilatçılığı.
- Xarici dil (rus,ingilis) biliyi və kompyuterdən istifadə bacarığı arzuolunandır,
- Yaş: 25-40;
- Cinsi: Kişi.
İş haqqında
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- İş yeri: Bakı şəhəri;
- İş qrafiki: I-V günlər, 08:00-dan 17:00-a dək;
- Mükafatlandırma, ezamiyyət və əlavə iş saatlarına görə ödəniş.
- Həftədə 2 gün istirahət;
- Əmək haqqı 800 AZN
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 6
Foton
Satınalmalar şöbəsinin müdiri
Son tarix 10 iyl 2025 - [email protected]
Nə təklif edirik?
- Könüllü tibbi siğorta ailə paketi; (Paşa siğorta)
- “Dəyərlisən” Paşa loyallıq proqramına üzvlük;
- Peşəkar komanda ilə işləmək fürsəti;
- İşçinin inkişafı üçün təlim, tədris proqramları.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin ehtiyaclarına uyğun olaraq satınalma siyasət və prosedurlarının hazırlanması və təkmilləşdirilməsi;
- Biznes, əməliyyatlar, hüquq, maliyyə, risk və digər əsas maraqlı tərəflərlə aktiv işləyərək səmərəli, nəzarətli və şəffaf satınalma proseslərinin qurulması, həmçinin bu proseslərin biznesin böyüməsinə uyğunlaşdırılması;
- Daxili və xarici bazarların araşdırılmasının təşkili və mexanizmin işləməsinə nəzarət;
- Şirkətin illik satınalma planının hazırlanması və büdcə prosesinə inteqrasiyasının təşkili;
- Müqavilə danışıqlarının həyata keçirilməsində hüquq şöbəsi ilə koordinasiyalı fəaliyyət;
- Təchizatçılarla görüşlərin keçirilməsi, danışıqların aparılması təkliflərin qiymətləndirilməsi;
- Şəffaflığın təmin edilməsi və satınalma fəaliyyətləri üzrə düzgün hesabat mexanizmlərinin qurulması, təkmilləşmə imkanlarının müəyyənləşdirilməsi;
- Tabeçiliyində olan komandanın effetkiv idarəolunması və KPİ-ların təyin edilməsi;
- Müvafiq işlərlə bağlı rəhbərliyə hesabatların təqdim edilməsi.
Namizədə aid tələblər:
- Satınalma və ya təchizat zənciri üzrə 8 il ümumi təcrübə (azı 5 il rəhbər vəzifədə);
- Dil bilikləri: İngilis dili mütləqdir, rus dili üstünlükdür;
- Təhsil: Biznesin idarə olunması, təchizat zənciri və ya əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil. Müvafiq beynəlxalq sertifikatlar (CIPS, CPSM və s.) üstünlükdür;
- Təchizatçıların idarə edilməsi: Sifariş, tender, müqavilələşmə daxil olmaqla bütün satınalma proseslərinə dair geniş bilik və bacarıqlar.
Xahiş edirik CV-lərinizi mövzu bölməsində “Satınalmalar şöbəsinin müdiri” qeyd etməklə Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərəsiniz.
VAKANSİYA 7
Ləzzət Qida Sənaye
Sürücü (yük maşını)
Son tarix 10 iyl 2025 [email protected]
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi 25-50;
- Müvafiq sürücülük vəsiqəsi və kateqoriyası (BC) ;
- Fəal və ünsiyyət yaratmaq bacarığı olmalı;
- Diqqətli və məsuliyyətli,intizamlı olmalı;
- Satış şirkətlərində yük maşını sürücüsü kimi 1-3 il iş təcrübəsi
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- İstifadə etdiyi avtonəqliyyat vasitəsinin istismarı üzrə təlimatların, qüvvədə olan yol hərəkəti qaydalarının bütün tələblərinə şərtsiz riayət etmək
- Nətqliyyat vasitəsini təmiz saxlamaq
- Şirkətin təqdim etdiyi sifarişə əsasən, məhsulun anbardan idarə etdiyi avtonəqliyyat vasitəsinə yığılması (qaimələrə əsasən malın yoxlanılması), daha sonra sifarişləri ona ayrılmış ərazi üzrə satış nöqtələrinə çatdırılması
- Məhsulların satış nöqtələrinə vaxtında çatdırılması
- Şirkətdaxili intizam qaydalarına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət etmək;
İş şəraiti:
- Ünvan: Babək pr, Əlişir Nəvai 17
- İş qrafiki - həftədə 5 günlük iş rejimi
- Əmək haqqı - 600 AZN
Maraqlanan namizədlər cv-lərini mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə Müraciət Et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərə və ya 010-228-00-21 nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilər..
VAKANSİYA 8
Yalama Agropark MMC
Baş baytar həkim
Son tarix 10 iyl 2025 - Müraciət et
Təsvir
- Bütün heyvan qrupları üzrə heyvanların sağlamlığına cavabdehlik daşımaq;
- İllik epzootik tədbirlər planını hazırlamaq və planın yerinə yetirilməsini təmin etmək;
- Heyvandarlıq şöbəsində müalicə, müayinə, profilaktik proqramları işləyib hazırlamaq və həmin proqram əsasında tədbirləri həyata keçirmək;
- İllik sürü dövriyyəsi və vaksinasiya proqramlarının yerinə yetirilməsinə dair sənədlərin işlənib dövlət qurumlarına təqdim edilməsini təmin etmək;
- Heyvan ölümlərinin səbəbini müəyyənləşdirmək, lazım gəldikdə patoloji yarmalar aparmaq və nəticələr barədə rəhbərliyə hesabat vermək.
Tələblər
- Ali təhsil (Baytarlıq ixtisası üzrə);
- Baytarlıq sahəsi üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Xarici dil biliklərinin olması arzuolunandır (rus, ingilis);
- Microsoft Office və 1C proqramları üzrə biliklərin olması;
- Məsulliyyətli, intizamlı və stress vəziyyətinə davamlı olmaq;
- Komandada işləmək bacarığı.
Vakansiya haqqında
- Vakansiya növü - Tam ştat
- Təcrübə - 3-4 il
- Təhsil - Bakalavr
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 9
Business Service Centre LTD
Mühasib
Son tarix 10 iyl 2025 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat və vergi uçotu hesabında (həmçinin uçot registrlərində) düzgün əks etdirilməsini təmin etmək;
- 1C proqramında əməliyyatların işlənilməsi və yoxlanılması;
- Mühasibat və vergi uçotunun aparılma qaydalarına uyğun müəssisənin uçotunun qurulması üzrə müvafiq əməliyyatların həyata keçirilməsi ;
- Baş mühasibin və aparıcı mühasibin tapşırıqlarını yerinə yetirmək;
- Rəsmi daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;
- Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Digər kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması;
- Elektron Qaimə Faktrura, Hesab Fakturalarının işlənməsi;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiya hesablanması;
- Kreditor və debitorlar ilə üzləşmələrin aparılması;
- Ödəmə hesablarının hazırlanması və müştərilərə təqdim edilməsi;
- İlkin mühasibat sənədlərinin, hesablaşmaların və ödəniş öhdəliklərinin icra edilməsinə nəzarət sisteminin qurulması.
Tələblər:
- İqtisadiyyat, maliyyə və ya müvafiq sahə üzrə ali təhsil(arzu olunandır);
- Mühasibat müxabirləşmələrini bilən;
- Mühasibatlıq sahəsində 1 ildən artıq iş təcrübəsi;
- MS Office(Excell biliklərinə üstünlük verilir), 1C proqramları üzrə qabaqcıl istifadə biliyi;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Gündəlik iş prosesində bilikləri müstəqil tətbiq etmək bacarığı.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: Həftə içi 09:00-dan 18:00-dək; şənbə(ayda 2 dəfə) 09:00-dan 13:00-dək
- Əmək haqqı 600-800 AZN (Müsabiqə əsasında müəyyən olunur)
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini Subject/Mövzu hissədə “Mühasib” yazaraq Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.
VAKANSİYA 10
Tinda MMC
ERP üzrə Mütəxəssis
Son tarix 10 iyl 2025 [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil (Ïqtisadiyyat, informasiya Texnologiyalarıvə ya əlaqəli sahələr üzrə);
- ERP sahəsində, xüsusilə Logo Tiger ERP üzərində azı il is təcrübəsi,
- Texniki ingilis dili bilikləri (sənədlərlə işləmək və anlayış səviyyəsində);
- ERP sistemləri və biznes prosesləri üzrə nəzəri və praktiki biliklər;
- Güclü analitik düşüncə, problem həll etmə bacarığı və təşəbbüskarliq;
- Məlumat bazalarının (Database) strukturu va SQL bilikləri arzuolunandır
Vəzifə öhdəlikləri:
- Logo Tiger Enterprise sisteminin administrasiyası və dəstəyi;
- Logo Tiger proqraminin verilənlər bazası strukturuna dair texniki biliklərlə işləmək;
- ERP sistemi üzərində hesabatların hazırlanmasına vəoptimizasiyasına dəstək; istifadəçilərdən daxil olan müraciətlərin operativ şəkildə cavablandırılması və həlli;
- ERP sistemində biznes proseslərinin təhlili və yenilənməsi.
Əmək șəraiti:
- İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə, saat 09:00 - 18:00
- Əmək haqqı və digər șərtlər müsahibə zamanı razılaşdırılacaq:
- Ünvan: Bakı, Əhməd Rəcəbli
CV-lərinizi Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
E-poçtun mövzu (subject) hissəsində "ERP üzrə Mütəxəssis" yazmağınız rica olunur.
VAKANSİYA 11
Prior Leasing
Baş satış nümayəndəsi (Saray filialı)
Son tarix 10 iyl 2025 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Satış sahəsində 3 il iş təcrübəsi;
- İşdə düzgünlük və operativlik;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik və diqqətlilik;
- Şəffaflıq və davranış qaydalarına riayət etmək;
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Sənədlərlə düzgün işləmə bacarığı.
Qeyd: Şəxsi avtomobil və sürücülük vəsiqəsi , kənd təsərrüfatı texnikaları haqqında biliklərinin olması üstünlükdür.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxili qayda və prosedurlara müvafiq olaraq müraciətləri emal etmək;
- Filiala gələn müştəriləri məlumatlandırmaq;
- Filial müdirinə görülən işlər haqqında hesabat vermək;
- Satış həcminin artırılması üçün yeni müştərilər ilə danışıqlar aparmaq.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 842 AZN + Bonus
- İş qrafiki: Tam iş günü 5 gün
- İş saatları: 08:30-17:30;
- İş yeri: Abşeron rayonu, Bakı-Sumqayıt şossesi (Saray Postunun yaxınlığı)
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Satış nümayəndəsi” və qarşısında müvafiq regionu yazaraq Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına və ya 050 273 04 92 whatsapp nömrəsinə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 12
West Hospital
Baş tibb bacısı
Son tarix 10 iyl 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri
- Bütün tibbi prosedurların aparılması üçün həkimə qədər zəruri müdaxilələrin təmin edilməsi
- Pasiyentlərin müxtəlif növ tədqiqatlara, prosedurlara, əməliyyatlara və həkimin ambulator qəbuluna hazırlanmasının təşkil edilməsi
- Tibbi otaqların, alətlərin müayinə və müalicə üçün hazırlanmasını icra etmək
- Tibbi şöbə əməkdaşlarının işinin təşkili və nəzarəti
- Tabeliyində olan işçi heyyətinin marifləndirilməsi və fəaliyyətlərinin qiymətləndirilməsi
- Sterilizasiya işini təşkil etmək və ciddi nəzarətdə saxlamaq
- Vızifə öhdəlikləri ilə bağlı mütəmadi olaraq rəhbər şəxsə hesabaları təqdim etmək
- Fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq nəzərdə tutulmuş digər vəzifələri yerinə yetirmək
Namizədə tələblər
- Tibbi təhsil mütləqdir (aidiyyatı sahə üzrə)
- Təcrübə və sertifikasiya mütləqdir
- Kompüter bilikləri (Word, Excel)
- Paisyentlərilə yüksək ünsiyyət qurma bacarığı olmalı
- Müəssisə daxili qaydalara ciddi şəkildə riayət edilməli
- İşində dəqiq və məsuliyyətli olmalı
- Müasir müayinə və müalicə qaydaları barədə məlumatlı olmalı
İş şəraiti
- Həftənin 6günü, saat 09:00-18:00
- Bazar qeyri iş günü
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına görə təyin ediləcək
- Azərbaycan Respublikasının əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
Namizədlərdən şəkilli CV - lərini e-mailin mövzu hissəsində “Tibb bacısı” qeyd edərək Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 13
Norm OJSC
Admin operator
Son tarix 21 iyn 2025 - [email protected]
Hazırda şirkətimizə Admin operator vakansiyası üzrə namizəd axtarılır.
İş yeri: Bakı, Qaradağ rayonu, Ümid qəsəbəsi, Salyan şossesi, Səngərqaya-1 yolu, 7-ci km 1
Tələblər:
- Orta təhsil;
- Əlaqəli sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Müştəriyönümlülük;
- Əməyin mühafizəsi və təhlükəsizliyi qaydalarından xəbərdar olma;
- Ünsiyyət.
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Zavodda ümumi ərazilərin, yeməkxananın, ofislərin və yaşayış binalarının təmizlənməsi və səliqəli saxlanılması;
- Zibil qutularını müntəzəm olaraq boşaltmaq və tullantıların düzgün idarə olunmasını təmin etmək;
- Elektrik, su və digər mühəndis kommunikasiyalarında kiçik nasazlıqların aradan qaldırılmasına dəstək vermək və lazımi hallarda texniki heyətə məlumat vermək;
- Sadə təmir işlərinə (məsələn, qapıların düzəldilməsi, boruların sızmasının qarşısını almaq, ampüllərin dəyişdirilməsi) kömək etmək;
- Təmir, təchizat və digər məqsədlər üçün materialların daşınması, anbarlanması və paylanması;
- Düşərgədə zibillərin toplanması və müəyyən olunmuş yerlərə daşınması;
- Gələn təchizatların boşaldılması, saxlanılması və lazım olan bölmələrə çatdırılması;
- Düşərgədə iş zamanı təhlükəsizlik və sağlamlıq qaydalarına riayət etmək, fövqəladə hallar zamanı prosedurları yerinə yetirmək;
- İş prosesində istifadə olunan alət və avadanlıqların təmiz saxlanılması və qaydalara uyğun istifadəsi;
- Mümkün lazım olan digər köməkçi işlərdə iştirak etmək;
- Rəhbərliyin tapşırıqlarına uyğun olaraq müxtəlif əlavə işlərin görülməsi.
CV-ləri müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun mövzu xanasında qeyd etməklə Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 14
Mazarina Trade Company
Trade Marketing manager
Son tarix 10 iyl 2025 [email protected]
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (Marketinq, İqtisadiyyat, Menecment ixtisasları üzrə arzuolunandır);
- FMCG və NONFOOD sahəsində marketinq təcrübəsi olmağı üstünlükdür
- Data analiz bacarığı
- Yeni layihələr üzrə marketinq planları hazırlama bacarığı
- Analitik təhlil,strateji düşünmə, statistik,riyazi biliklər və problem həll etmə, idarəetmə bacarığı
- Müstəqil qərarvermə və ünsiyyət qabiliyyətlərinə malik olmalı, təşəbbüskarlığı yüksək səviyyədə olmalıdır
- Dəqiq, qərəzsiz olmalı və analiz, təklif vermə qabiliyyətinə sahib olmalı
- Büdcə və fəaliyyət planı ilə işləmə bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin fəaliyyətinə uyğun İstehsalçı və Tədarükçülərlə marketinq strategiyalarının hazırlanması, Marketing kalendarların müəyyən edilməsi
- Partnyorlarla sağlam münasibətin qurulması
- Lazım olan prezentasiyaların və dizaynların hazırlanması
- Brendlər üzrə çeşidlərin analiz edilməsi
- Satışın stimullaşdırılması üçün bir başa satış komandasıyla işin təşkili;
- Endirim və kompaniyaların idarə edilməsi.
- Bayram və xüsusi günlərdə keçirilən endirim aksiyalarının təşkili və idarə edilməsi.
- Məhsul nümayişləri və dequstasiyaların təşkili
- Portfelində mövcud olan məhsulların satışlarını artırmaq məqsədilə ticarət nöqtələrində aksiyaların keçirilməsinin planlanması və reallaşdırılması;
- Portfelində mövcud olan məhsullar üzrə aylıq satış planlarını təqib edir, proseslərə uyğun qərarlar alıb, icrasının təmin edilməsi;
- Əməkdaşların mütəmadi olaraq ticarət nöqtələrini ziyarət edərək məhsulların/brendlərin təyin edilmiş şirkət standartları və müqavilə şərtləri, planoqramlar əsasında düzülüşünün yoxlanılması ilə bağlı hesabatların təhlil edilməsi;
- Dövri olaraq qiymət indeksinin analiz nəticələrinə uyğun tədbirlərin görülməsi;
- Məhsul çeşidi əsasında və ötən ayın satış və geri qaytarma, anbar qalığı, büdcə sərfiyyatı nəticələrinin təhlil edilməsi;
- Məhsul portfelinə uyğun qiymət strategiyalarının təhlil edilməsi və müvafiq hesabatlara uyğun planın hazırlanması;
- Reklam materiallarının sifariş olunması və ərazidə düzgün yerləşdirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Portfelinə daxil olan məhsulların ticarət nöqtələrində tətbiq edilən şirkət standartlarında (checklist) hər hansı dəyişiklik nəzərdə tutulduqda satış komandasını müvafiq məlumatlarla tanış olunmasının təmin edilməsi;
- Hesabatların hazırlanması
İş şəraiti:
- Maaş: Razılaşma yolu ilə
- İş təcrübəsi: 2 ildən artıq
- İş rejimi: 5 günlük iş qrafiki
- Saat: 09:00-dan-18:00-dək
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 15
JYSK
Логист-координатор
Son tarix 10 iyl 2025 - [email protected]
Должностные обязанности:
- Планирование маршрутов и графика движения заказов
- Организация работы склада, управление запасами
- Обеспечение своевременной доставки заказов
- Участие в погрузке и разгрузке товаров
- Ведение документооборота, связанного с логистикой на платформе 1С
- Подготовка отчетов по логистическим процессам
- Взаимодействие с клиентами, решение вопросов, связанных с доставкой
- Организация транспортных перевозок, подбор транспортных средств
Требования к кандидатам:
- Опыт работы: 1-3 года
- Знание ПК: MS Office, Excel, Power Point, а также знание платформы 1С
- Знание азербайджанского и русского языков в совершенстве
- Знание Законодательства, постановлений, распоряжений и приказов, других нормативных документов и материалов, касающихся организации доставок
- Знание рынка логистических услуг Азербайджана
- Знание географии Баку и окрестностей
- Умение планировать объемы доставляемых заказов
- Знание основных маршрутов и путей доставки заказов
- Знание норм контроля за процессами доставки
- Понимание принципов ценообразования тарифов
- Владение основами построения логистических цепей
- Знание критериев оценки качества логистических операций
- Понимание основных экономических расчетов, применяемых в логистике
- Знание особенностей перевозки заказов различными видами транспорта
- Понимание подходов к прогнозированию в логистике и планированию поставок
- Работа с информационными системами
- Понимание принципов взаимодействия с другими структурными подразделениями, задействованными в логистических операциях
- Знание норм делового общения, этикета
- Знание правил и норм охраны труда и трудового распорядка
- Знание правил техники безопасности, производственной санитарии и гигиены, противопожарной безопасности
- Умение работать с претензиями и жалобами
- Знание операционных процессов склада и компании
Условия:
- Оформление согласно ТК Азербайджанской Республики
- Месячная оплата: 1000-1200 азн
- График работы: скользящий
- Локация: Гюздек (Баку-Шамаха)
Интересующиеся кандидаты могут отправить свое резюме на электронный адрес в кнопке Откликнуться.
VAKANSİYA 16
Liv Bona Dea Hospital
Beynəlxalq xəstə əlaqələri üzrə mütəxəssis (rus dili)
Son tarix 10 iyl 2025 Inzibati, Biznes və İdarəetmə
İşin təsviri Şirkət haqqında Digər iş elanları
Vəzifə və öhdəliklər:
- Beynəlxalq xəstə axınının təmin olunmasına dəstək göstərilməsi.
- Müraciət edən xəstələrlə əlaqə saxlayaraq tələb etdikləri müalicələrlə bağlı yazılı və şifahi məlumatlandırmanın təmin olunması.
- Əməliyyat zamanı və əməliyyatdan sonra xəstələrlə maraqlanıb onların təqib olunması. Xəstə ödənişləri, korporativ ödənişlər kimi xəstəyə aid maliyyə proseslərinin təqib olunması.
- Cavabdeh olduğu xəstələrin xəstəxana və oteldə yerləşdirilməsi zamanı onlarla maraqlanması və ya şifahi tərcümə ilə bağlı dəstək göstərilməsi.
- Lazımi hallarda müəssisə daxilində tərcümə işləri ilə məşğul olacaq.
- Sosial media, whatsapp, telefon və e-poçt mühitində iş tərəfdaşları, xəstələrlə ünsiyyətdə olacaq.
Tələblər:
- Ali təhsilli, rus dilini səlis bilən, tibb sahəsindətəcrübəsi olan və ya bu sahədə təhsil almış. Dil bacarıqlarından səlis istifadə etmək və əlavə dil biliklərinə malik olmaq üstünlükdür.
- Təqdimat, təmsil etmə və inandırma bacarıqları inkişaf etmiş, sürətli və çevik iş saatlarına uyğunlaşa biləcək, Microsoft Office proqramlarını bilən.
- Uzunmüddətli əməkdaşlıq düşünən namizədlər
- Öyrənməyə və inkişaf etməyə həvəsli
- Xarici pasiyentlərlə işləməyə maraqlı
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Ünsiyyət qurma bacarığı, dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti,
- Komandada işləməyi bacarmalı;
- Analitik düşüncə qabiliyyəti;
- Operativlik, çevik qərarvermə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları;
- Stresə davamlı.
- Əmək haqqı təcrübəyə, bilik və bacarlqlara əsasən təyin ediləcək
Əmək haqqı:
- Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına, təcrübəsinə əsasən təyin olunacaq.
- Azərbaycan Respublikası Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat.
Müraciət üçün:
- Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Beynəlxalq xəstə əlaqələri üzrə mütəxəssis(Rus dili)” qeyd edərək Müraciət Et düyməsində qeyd olunan mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 17
Azera Holding
SMM üzrə baş mütəxəssis
Son tarix 10 iyl 2025 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Sosial media reklam məzmunlarının hazırlanması və paylaşım proseslərinə nəzarət edilməsi
- Reklam mətnlərinin, sloqanların yazılması və redaktəsi
- Rəqib şirkətlər haqqında araşdırılmaların hazırlanması
- Sayt üçün SEO dostu məqalələrin hazırlanması
- Rəqəmsal trendlərin izlənilməsi və tətbiq edilməsi
- Foto və video çəkilişlər üçün ideya və ssenarilərin hazırlanması
- Həftəlik və aylıq performans hesabatlarının hazırlanması
Tələblər:
- Ali təhsil
- Azərbaycan dili səlis, ingilis və rus dilləri üstünlükdür
- Sosial media və kontent menecment sahəsində minimum 1 il təcrübə
- Microsoft Office proqramları, Adobe Photshop, Canva, Adobe İllustrator, Meta ADS Manager, Google Analytics bilikləri
- Araşdırmaq və yenilikləri təhlil etmək bacarığı
İş şərtləri:
- ƏM-nə uyğun rəsmiləşdirilmə
- 5 günlük iş qrafiki
- Əmək haqqı 1000 AZN (Nett)
Uyğun olan namizədlərdən CV-ni vakansiyanın və şirkətin adını mövzu hissəsinə yazmaqla Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməyiniz, və ya 0123114126 nömrəsi ilə əlaqə saxlamağınız xahiş olunur.
VAKANSİYA 18
Bridge Group of Companies
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Son tarix 10 iyl 2025 - [email protected]
İş şəraiti:
- İş yeri: “Bridge Plaza”, Bakı, Bakıxanov küç.6
- İş qrafiki: 5/2, 09:00-18:00;
- Əmək haqqı: 1000-1200 azn;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə.
Namizədə tələblər:
- 25-35 yaş arası namizədlər;
- Ali təhsil - (İnsan resursları, psixologiya və ya əlaqədar ixtisaslar);
- Müvafiq sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Sərbəst rus və ya ingilis dili biliyi olmaq
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Əmək qanunvericiliyi üzrə nəzəri və praktik biliklər;
Vəzifə öhdəlikləri:
- ƏMAS və İSB portallarında əməliyyatların aparılması;
- Əmək qanunvericiliyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, işçilərin bir vəzifədən başqa vəzifəyə keçirilməsi, işçinin vəzifədə irəli çəkilməsi, işçi qovluqların hazırlanması,işçilərin elektron əmək müqavilələrini təsdiqləməsini izləmək;
- Performansın idarəolunması və işçi qiymətləndirilməsi sisteminin təşkili və tətbiqində rol almaq;
- Məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunun aparılması, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət edilməsi;
- Bütün növ kadr əmrlərinin hazırlanması;
- Bütün vəzifələr üzrə vəzifə təlimatlarının hazırlanması, təsdiqlənməsi və işçilərlə tanış edilməsi;
- İşçi heyəti üçün iş davamiyyəti cədvəllərinin izlənməsinə nəzarət və son olaraq yoxlayıb mühasibat şöbəsinə göndərilməsi;
- Xəstəlik vərəqələrinin yoxlanması ,qeydiyyatı və uçotunun aparılması;
- Xasiyyətnamələrin, İnsan resursları üzrə lazımi məktubların və s. hazırlanması və qeydiyyatı;
- Təlim ehtiyaclarını müəyyən etmək və işçilərin bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün təlimlərin planlaşdırılması;
- Şirkət mədəniyyəti və təşkilati dəyişikliklərlə bağlı təşəbbüslər;
- Rəhbərliyin istəyi əsasında İnsan Resursları üzrə müvafiq hesabatların hazırlanması və İnsan Resursları üzrə digər müvafiq tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər işə müraciət anketlərini (CV) Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına mövzu hissəsində " İnsan Resursları üzrə mütəxəssis " qeyd etməklə göndərə bilərlər. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən CV-lərə baxılacaqdır.
VAKANSİYA 19
AirTransfer
Nəqliyyat xidmətlərinin təşkili şöbəsinin koordinatoru
Son tarix 10 iyl 2025 - [email protected]
Namizədə tələblər
- Namizəd: bəy
- Təhsil: Ali
- Təcrübə: ən azı 1 illik iş təcrübəsi
- Yaş: 25 – 40
- Ofis proqramlarını yaxşı səviyyədə bilməli (Word, Excel)
- Azərbaycan dili səlist, rus yüksək, ingilis dili arzuolunandır
- Səliqəli zahiri görünüşü olmalı
- Məsuliyyətli, diqqətli, işə ciddi yanaşmalı və davamiyyətli olmalı
İş barədə məlumat
- Məsuliyyətli, diqqətli, işə ciddi yanaşmalı və davamiyyətli olmalı
- Növbə zamanı sifarişlərin izlənilməsi, koordinasiya edilməsi
- Gün ərzində icra edilmiş və sistemləşdirilmiş hesabatların təqdim edilməsi
- Optimal marşrut xətlərinin hazırlanması
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların tam şəkildə və vaxtında icra edilməsinin təmin edilməsi
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: 850 AZN
- İş qrafiki: 2 növbəli, 1-ci növbə 08:00-20:00 (gündüz növbəsi), 2-ci növbə 20:00-08:00 (gecə növbəsi)
- Korporativ nömrə və danışıq balansı
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Koordinator” sözlərini qeyd edərək Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 20
Minor Business Group
Anbardar (Mingəçevir filialı üzrə)
Son tarix 10 iyl 2025 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Anbarda olan mal və materialların təhlükəsizliyinə, saxlanılması rejiminə, sənədləşdirmə və mədaxil-məxaric sənədlərinin təhvili qaydalarına riayət olunduğunu təmin etmək;
- Anbarda malların qəbulu, yerləşdirilməsi və buraxılması işlərini idarə etmək;
- Anbarda mal və materialların müvafiq sistem və ardıcıllıqla və səliqə ilə yığılması və yerləşdirilməsini təmin etmək;
- Bütün mal dövriyyəsinin yalnız təsdiq edilmiş sənədlər əsasında olmasını təmin etmək; istisnalar barədə dərhal mühasibatlığı məlumatlandırmaq;
- Anbardan malları yalnız cəmiyyət rəhbərliyi tərəfindən təyin edilmiş maddi məsul şəxslərə buraxmaq;
- Mal və materialın inventarizasiyasına təlimatlara uyğun hazırlaşmaq, təşkil etmək və iştirak etmək;
- Köhnəlmiş, zərər görmüş və xarab olmuş mal və materialları təyin etmək və onlar barədə müvafiq izahatı mühasibatlığa təqdim etmək;
- Yüklərin (elektronika və məişət əşyaları) yüklənməsi və boşaldılması,yerləşdirilməsi
İş şəraiti:
- İş rejimi: 6 günlük iş qrafiki
- Əmək haqqı: 500 azn
- Ünvan: Mingərçevir şəh, 20 yanvar küçəsi, 168 B Təhsil şöbəsinin yanı
Namizəd üçün tələblər:
- Təhsil: Orta
- Yaş: 18 – 40
- Cins: Kişi
- Fiziki cəhətdən sağlam
- Kollektivdə işləmək bacarığı
Qeyd: Müvafiq tələblərə uyğun olan CV-lərinizi mövzu yerinə “anbardar” yazaraq Müraciət Et düyməsində qeyd olunan mail ünvanına göndərə bilərsiniz.