VAKANSİYA 1
Referans CLC
Anbardar
Son tarix 22 yan 2022
İş barədə məlumat:
- Anbara daxil olan malların qəbulu, uçotu və çıxarılması işlərini yerinə yetirmək;
- Anbarda qorunub saxlanan materialların hərəkəti ilə əlaqədar hesabat sənədlərinin və onların uçotunun aparılmaq;
- Malların anbara səliqəli və müvafiq qaydalara uyğun şəkildə yığılmasını təmin etmək;
- Malların təhlükəsizliyindən cavabdeh daşımaq;
- Anbarda olan məhsulların sayını və hesabatını rəhbərliyə təqdim etmək;
- Məsuliyyətində olan anbarın təmiz, səliqəli və nizamlı saxlanmasını icra etmək.
- İş qrafiki: I-VI günlər saat 09:00-dan 18:00-dək
Namizədə tələblər:
- Təhsil : Ali
- Komandada işləmək və ünsiyyət bacarığı
- Ofis proqramlarında işləmək bacarığı
- İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- Yaş : 25 – 50
- Cins : Kişi
- Anbarın idarəedilməsi sahəsində minimum 3-5 il iş təcrübəsi
- Anbar işinin şirkətdaxili təlimat və qaydalara uyğun olaraq idarəedilməsini həyata keçirmək
- Diqqətlilik və məsuliyyətlilik.
- Əmək haqqı 500 azn
CV-lərini “Anbardar” başlığından istifadə edərək göndərilməsi tələb olunur ([email protected]).
VAKANSİYA 2
AzRe Reinsurance Company
Anderraytinq və Təkrarsığorta Departamentinin Kiçik Mütəxəssisi
Son tarix 22 yan 2022
Namizədə tələblər:
- Yaş: 20-30;
- Təhsil: İqtisadi/biznesin idarə olunması ixtisasları üzrə ali təhsil arzu olunandır;
- İş təcrübəsi: Sığorta təcrübəsi arzuolunandır, lakin əsas deyil;
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), İngilis(əla) və Rus(orta/əla) dillərində sərbəst yazı və şifahi danışıq bacarığı;
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point proqramları) üzrə yaxşı biliyə malik olmaq.
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərarvermə bacarığı;
- Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik olan insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Yüksək nitq mədəniyyəti və təqdimat bacarığı;
- Təmkinli, stressədavamlı, biznes etikaya riayət etmək bacarığı;
- Riyazi düşünmə;
- Konfidensiallığa riayət etmə bacarığı;
- Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
- Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Əsas vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat:
- Şirkətin mənafelərinin yüksək səviyyədə təmsil olunması üçün çalışmaq, öz vəzifələrini vaxtında, bacarıqla və lazımınca yerinə yetirmək;
- İşgüzar əməkdaşlıq məsələləri üzrə yerli sığortaçılar, xarici təkrarsığortaçılar və brokerlərlə ünsiyyət qurmaq;
- Müştərilərlə danışıqlar aparmaq, yeni müştərilərin cəlb olunmasında köməklik etmək;
- Müraciətlərin vaxtında və keyfiyyətli şəkildə cavablandırmaq;
- Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun təkrarsığorta şərtləri təklif etməsinə köməklik etmək;
- Təkrarsığorta şərtləri haqqında müştərinin dəqiq məlumat almasında ona köməklik göstərmək;
- Sığorta və təkrarsığorta müqavilələrinin layihələrinin hazırlanması;
- Mövcud müştərilərlə təkrarsığorta müqavilələrinin yenilənməsini həyata keçirmək;
- Departamentə daxil olan sənədlərin qeydiyyatını aparmaq və göndərilməsini təşkil etmək;
- Müştərilər haqqında informasiyanı məlumat bazasına daxil etmək;
- Təkrarsığorta haqlarının ödənilməsi prosesinin tənzimlənməsində iştirak etmək;
- Bağlanmış təkrarsığorta müqavilələri üzrə aylıq hesabatın hazırlanmaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
- Mövcud müştərilərlə və daxil olan müraciətlərlə aparılan işlərin hesabatının tərtib edilməsi;
- Şirkətin müvafiq strukturlarına tələb olunan formada hesabatlarını təqdim etmək;
- Zəruri hallarda lazım olan sənədləri azərbaycan, ingilis və ya rus dillərinə tərcümə etmək;
- Birbaşa rəhbərin digər xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
İş şərtləri:
- Əmək müqaviləsi bağlanılır;
- Könüllü tibbi sığorta;
- İş qrafiki: bazar ertəsi – cümə, 09:00-dan 18:00-dək; şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir.
Əmək haqqı:
- Sabit əmək haqqı ilk 3 ay sınaq müddəti ərzində 400-500 AZN (müsahibə əsnasında);
- Sınaq müddətindən sonra 600-700 AZN;
Namizədlərdən xahiş olunur ki, mövzu başlığına vəzifənin adını tam yazmaqla CV-ni elektron poçt ünvanına göndərsinlər ([email protected]).
Məlumatlandırıcı qeydlər: Ünvan: Bakı şəhəri, Bakıxanov küçəsi, 6, Bridge Plaza .
VAKANSİYA 3
Gens Elektrik
Maliyyət-analitik, Mühasib
Son tarix 22 yan 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Hesab-fakturaları, qaimə-fakturaları və digər xərc sənədlərini hazırlamaq (tərtib etmək) və icra etmək;
- Sənədləri yoxlamaqla maliyyə əməliyyatlarını təsdiqləmək və ödənişləri həyata keçirmək;
- Maliyyə uyğunsuzluqlarını yoxlamaq və aradan qaldırmaq;
- Smetanı hesablamaq;
- Əmək haqqı ödənişləri hesablamaq və qeydiyyatını aparmaq;
- Daxili yoxlamalar vasitəsi ilə maliyyə təhlükəsizliyini təmin etmək;
- Ödəmə aparılarkən köçürmə ərizələrinin, ödəmə sifarişlərinin və digər sənədlərin düzgün hazırlanmasına nəzarət etmək;
- DSMF, Vergi, Statistika hesabatları, həmçinin məşğulluq hesabatlarının hazırlanması;
- Qanunvericiliyə uyğun dövlət orqanlarının tələb etdiyi forma və müddətlərdə maliyyə vəsaitlərinin hərəkətlərinin uçotunun təşkil edilməsi və hesabatların işlənib hazırlamaq və təqdim etmək;
- İlkin sənədlərin qanunvericiliyə uyğun tərtib edilməsi;
- Debitor və kreditorlarla hesablaşmalar;
- Ciddi hesabat blanklarının (kassa mədaxil və məxaric orderlələri, qaimə- fakturaların və s.) düzgün yazılmasına nəzarət etmək, həmçinin onların uçotunu aparmaq;
- Xərclərin və gəlirlərin kassa kitabında uçotunu təşkil etmək;
- İllik xərclərinin smetasının hazırlanması və onların analizi.
- Ali təhsil : Maliyyə və Mühasibatlıq sahəsində
- Dil bilikləri: Azərbaycan (yaxşı), Rus (oxu və yazı yaxşı)
- Excel tədbiqi üzrə yüksək biliyə malik olmalı
- Məlumat bazasının təhili
- Təsərrüfat əməliyyatlarını 1C proqramında təhlil etmə bacarığı
- Təhlil zamanı problemləri həll etmə bacarığı
- Məntiqi düşünmə bacarığı
- Düzgünlük və dəqiqlik
Namizədə olan tələblər:
- İnşaat mühasibi vəzifəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Word və Excel proqramlarını bilməli;
- Mühasibat sahəsi üzrə qanunvericilik aktlarını və normativ sənədləri bilməli;
- Analitik qabiliyyət, ünsiyyət və təqdim etmək bacarıqlarına malik;
- Verilmiş tapşırıqları vaxtında icra etmək, problemləri həll etmək bacarığına malik olmalıdır.
- Məlumat bazasında mubadilə zamanı yaranmış səhvlərin aşkarlanması və təhlili
- Programist ücün texniki tapşırıqların hazırlanması və TP-ın tədbiqinə nəzarət
İş şərtləri:
- İş vaxtı 09:00 - 18:00
- İş günü Bazar ertəsi – Şənbə
- Bazar günü istirahət
- Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və telefon verilir
- Əmək haqqı 1000 – 1200 AZN
- İş yeri: Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli küç. 185
VAKANSİYA 4
Spark
Mühasib
Son tarix 30 dek 2021
Vəzifə öhdəlikləri:
- Vergi, Mühasibat uçotu, DSMF və Statistika ilə bağlı əməliyyatların həyata keçirilməsi;
- Bütün növ hesabatların hazırlanması və aidiyyatı orqanlara müəyyən edilmiş müddət ərzində təqdim edilməsi;
- E-Qaimə-nin yazılması, gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar, vergi hesabatlarının hazırlanmasına malik olmalı
- Vergi və muhasibat uçotunun aparılması
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması
- Aylıq, rüblük, illik vergi, DSMF və statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyatı orqanlara təqdim edilməsi
- Debitor və kreditor hesablaşmaların aparılması
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə və muhasibatlıq sahəsi üzrə);
- Mühasibatlıq və Vergi Məcəlləsi bilikləri;
- Kompüterdə sərbəst işləmək bacarığı (1C, Excel, Elektron Hökümət Portalı); Uyumsoft ERP proqramında işləmək bacarığı olanlara üstünlük veriləcəkdir.
- ACCA F3 olması arzuolunandır.
- Stressə davamlı, dəqiq, məsuliyyətli
- İş təcrübəsi min.2 il;
- Yaş həddi: 23-30;
İş yeri: Bakı şəh., Nərimanov ray., İsaqzadə qəs., 10-cu köndələn
İş qrafiki: I-V günlər
İş saatı: 09:00-dan 18:00-a qədər.
Əmək haqqı: 800-1000 azn (namizəddən asılı olaraq)
Tələblərə cavab verən namizədlərdən mövzu başlığına “Mühasib” adını qeyd edərək 30.12.2021-ci il tarixədək CV-ni göndərməkləri xahiş olunur ([email protected]).
VAKANSİYA 5
Solamedical MMC
Marketinq üzrə mütəxəssis
Son tarix 22 yan 2022
Tələblər:
- Yaş: 20-35;
- Təhsil: Ali tibb təhsili;
- Təcrübə: Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi mütləqdir;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili və rus dili biliyi mütləqdir;
- Yüksək analitik qabiliyyətə, ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqlarına malik olmaq;
- Məqsədyönlü, məsuliyyətli, operativ və yaradıcı qabiliyyətə malik olmaq;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Öncədən təyin olunmuş həkim ziyarətlərinin həyata keçirilməsi;
- Təyin olunmuş vaxtda həkimlərə müvafiq tibbi informasiyalar üzrə təqdimatların hazırlanması;
- Müəyyən konfransların təşkilində iştirak edilməsi;
- Keçirilmiş proqramların səmərəliliyini müəyyən etmək üçün məlumatların təhlil edilməsi;
- Marketinq planlarının, kompaniya nəticələrinin və layihə tövsiyələrinin inkişaf etdirilməsi və rəhbərliyə hesabat verilməsi;
- Görülən işlər barədə mütəmadi olaraq hesabatların hazırlanması;
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 1000 AZN (gross)
- İş yeri: Xırdalan şəhəri
- İş qrafiki: Tam iş günü
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Marketinq üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur ([email protected])
VAKANSİYA 6
Nurgun Holding
Anbardar
Son tarix 22 yan 2022 - [email protected]
İş haqqında:
- anbara daxil olan malların qəbulu, qeydiyyatı və yerbəyer edilməsi
- anbardan mal çıxışına nəzarət
- malların düzgün və tam şəkildə olmasını yoxlamaq və yerləşdirmək
Tələblər:
- təhsil :ali
- iş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- cinsi: kişi
- yaş həddi: 25-40
- kompüterdə sərbəst işləmək bacarığı ( Excel, Word)
- təhlil aparmağı bacarmaq
- inkişafa meylli
- ciddi, məsuliyyətli, dəqiq
VAKANSİYA 7
Baku Business Consulting
Kiçik mühasib
Son tarix 22 yan 2022
Vəzifə öhdəliyi:
- Qaimələrin hazırlanması;
- Gündəlik cari ödənişlərin edilməsi;
- Əmək haqların hesablanması və ödənişlərin icra edilməsi;
- Aylıq, rüblük və illik statistika hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi;
- Qrup rəhbərinin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
- 1C (8.3) proqramında işləmə bacarığı;
- MS Office proqramları (Excell, Word, Outlook) üzrə istifadə biliyi;
- Azərbaycan dili mükəmməl, rus və ingilis dili biliyi arzuolunandır;
- Məsuliyyətli;
- Ünsiyyətcil;
- Dəqiqlik;
- İqtisadiyyat, maliyyə və ya müvafiq sahədə ali təhsil;
- Vəzifə üzrə ən azı 6 ay iş təcrübəsi;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Dürüstlük;
- Yeniliklərə açıq olmaq.
Biz Sizə nə təklif edirik:
- Peşəkar və mehriban komandada iş;
- Əmək haqqı 400-500 AZN
- İş qrafiki: 6 günlük
CV-lərinizi elektron ünvanına “Kiçik mühasib” başlığı altında göndərməyiniz xahiş olunur ([email protected]).
VAKANSİYA 8
City Finance BOKT
Avtomobillərin qiymətləndirilməsi üzrə mütəxəssis
Son tarix 22 yan 2022
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- Ali və ya orta təhsil
- Yüksək təhlil bacarığı
- Sürücülük vəsiqəsinin olması
- Avtomobil idarəetmə bacarığının olması
- Qiymətləndirmə və ya avtomobil sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi
- Qiymətləndirmə fəaliyyətini tənzimləyən qanun və normativ aktlar haqqında ətraflı nəzəri və praktiki biliklərinin olması
Avtomobillərin qiymətləndirilməsi üzrə mütəxəssis nə iş görür?
- Avtomobillərə vizual baxışın keçilməsi
- Fotogörüntü qeydlərinin aparılması
- Qiymətləndirmə üçün lazım olan sənədlərin araşdırılıb, təhlil edilməsi, çatışmayan sənəd olduqda müştəridən tələb edilməsi
- Avtomobillərin dəyərinin müəyyən olunması üçün uyğun metodun təyin edilməsi
- Satışda olan avtomobillərin xüsusiyyətləri (növü, istehsal ili, motorun gücü, texniki vəziyyəti və imkanları, yürüşü, rəngi və s.) haqqında məlumatlı olub, bu göstəricilərə əsasən onların bazar və likvid dəyərinin təyin edilməsi
- Qiymətləndirməyə dair hesabat layihəsinin hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Əlavə məlumat:
- Bazar ertəsi – Cümə: 09:30 – 18:30
- Şənbə: 10:00 – 14:00
- Əmək haqqı: Sabit əmək haqqı + bonus
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Avtomobillərin qiymətləndirilməsi üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq ([email protected]).
VAKANSİYA 9
Leobank
Zənglərin qəbulu üzrə operator
Son tarix 22 yan 2022
Tapşırıqlar:
- Daxil olan zəngləri cavablandırmaq;
- Tez bir zamanda müştərinin problemlərini həll etmək;
- Söhbəti dəstəkləyərək problemin mənbəyini araşdırmaq;
- Uzaqdan (distant) xidmətin aparılması üçün müştərinin təlimləndirilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil ;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbsət ünsiyyət qurma bacarığı, ingilis dili arzu olunandır;
- Komputerdə sürətli mətn yazma bacarığı- 160 söz/san;
- Çox sayda tapşırıqlarla bacarığı;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma, analitik düşünmə bacarığı və müştəriyönümlülük.
Biz təklif edirik:
- Yeni, innovative layihədə qazanmaq fürsəti;
- Karyera və peşəkar inkişaf - şirkətimiz daxilində işçiləri inkişaf etdirməyə çalışırıq, buna görə vəzifənizdə peşəkarlıq əldə etdikdə karyera imkanı üçün şərait yaradılacaqdır;
- 3 həftəlik intensiv təlim proqramı;
- İş qrafiki - 2/2 (gündüz və gecə növbələri);
- Yeni müasir, rahat ofis;
- Gəlir bazarın üstündədir;
- Rəsmi qeydiyyat, sabit əmək haqqı .
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına göndərə bilər (mövzu hissəsində Zənglərin qəbulu üzrə operator qeyd etməyiniz xahiş olunur).
Задачи:
- Отвечать на вопросы клиентов в мессенджерах и по телефону;
- Решать проблемы клиента с первого обращения;
- Готовность поддержать разговор на любую тему;
- Обучение клиента дистанционному обслуживанию
Требования:
- Высшее образование;
- Грамотная азербайджанская и русская речь;
- Скорость печати текста от 160 слов/мин;
- Умение работать в режиме многозадачности;
- Личные качества: огромное желание помогать людям, чувство юмора, жизнерадостность, коммуникабельность, быстрая обучаемость.
Мы предлагаем:
- Возможность получить опыт в команде, которая умеет делать удобный, качественный и инновационный fintech-продукт;
- Карьерный и профессиональный рост - мы стараемся растить сотрудников внутри нашей компании, поэтому, когда достигните профессионализма в своей должности, мы с радостью предложим вам позицию выше;
- Обучение в режиме “полного погружения” - 21 дней;
- График работы - 2/2(дневные и ночные смены);
- Новый, современный, комфортный офис;
- Доход выше рынка;
- Официальное оформление, стабильная зарплата.
Кандидаты, отвечающие вышеуказанным требования, могут отправить свои резюме (просьба указать Оператор входящей линии в теме письма) ([email protected]).
VAKANSİYA 10
Irshad Electronics
Satış təmsilçisi (Bakı, Sumqayıt)
Son tarix 22 yan 2022
Vəzifə və öhdəliklər:
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Ali təhsilə üstünlük verilir;
- Müştəriyə məhsullar, zəmanət şərtləri haqqında dəqiq və ətraflı məlumatın verilməsi;
Tələblər:
- Yaş: 23-29 arası;
- Cinsi: kişi;
- Ali təhsil, Azərbaycan dili və rus dili səlis bilməyi;
- Mobil telefon və elektronika sahəsində iş təcrübəsi minimum 1 il olmalıdır ([email protected]).
VAKANSİYA 11
Baş mühasib
Son tarix 22 yan 2022
İş haqqında məlumat:
- Vergi, statistika və DSMF hesabatlarının hazırlanması;
- Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi;
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin mühasibat uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsi;
- Maliyyə hesabat və kredit əməliyyatlarının, müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin yekunları üzrə əməliyyatların uçotunun təşkil edilməsi;
- Mühasibat məsələləri, nəzarət, hesabat və iqtisadi təhlil üzrə müəssisənin bölmə işçilərinə rəhbərlik edilməsi.
Namizədə olan tələblər:
- Mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim etmək;
- Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu aparmaq;
- Kassa və bank əməliyyatlarının, əsas vəsaitlərin və öhdəliklərin, qeyri-material aktivlərin, az dəyərli əşyaların, material ehtiyyatlarının və hesab- fakturaların uçotunu aparmaq;
- Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl etmək;
- İnzibati və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və itkilərin mühasibat balanslarından düzgün silinməsini təmin etmək;
- Dövlət büdcəsinə məcburi ödəməli, vergi, dövlət sosial sığorta fonduna ayırmaları, digər rüsum və ayırmaların ödənilməsini təmin etmək;
- Debitor və kreditor borclarının mühasibat uçotu hesablarında düzgün əks etdirilməsini təmin etmək;
- Vergi sahəsilə bağlı əməliyyatlar- bütün vergi hesabatlarının göndərilməsi;
- E-qaimə fakturalarının yazılması, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarıq-Bank əməliyyatının həyata keçirilməsi, qaimə və vergi hesab fakturalarının yazılması;
- Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi;
- Daxili hesabatların hazırlanması və təqdim olunması;
- Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, statistika ilə bağlı əməliyyatlar;
- ƏDV ilə işləmə bacarığı;
- Bəyannamələrin hazırlanması və göndərilməsi;
- Maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsi;
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması;
- E-portal proqramı ilə işləmək bacarığının olması;
- Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- 1C 8.3 proqram təminatında işləmək bacarığı.
İş şəraiti:
- 6 günlük iş rejimi;
- İş yeri: Zirə qəsəbəsi (Aqrar sahə);
- Korporativ telefon nömrəsi verilir;
- Nahar yeməyi təmin edilir;
- Əmək haqqı razılaşma yolu ilə.
Maraqlanan namizədlər mövzu bölümündə “Baş mühasib” yazaraq CV-lərini göndərə bilərlər.
Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq ([email protected]).
VAKANSİYA 12
Nargis Publishing House
Marketing Specialist
Son tarix 22 yan 2022
Job responsibilities:
- Negotiation skills
- Working with database of existing clients,and attracting new customers
- Business project planning and budgeting and monthly collateral plan
- Run ads in magazine, website, and social media
- Preparation of presentation materials for clients
Requirements:
- Knowledge of general marketing principles
- SMM, PR and advertising skills
- Russian, Azerbaijani and English language skills
- Confident MS Office user (Word, Excel, Power Point)
- Analytical and communicative skills, presentable appearance
- High education in business or related fields
- Experience in marketing/product management from 1-3 years
- Stress resistance, responsibility, commitment, ability to work in a team
- Ability to work efficiently in flexible graphics
- Understanding the work specifics of the fashion and lifestyle magazine
If you meet the above requirements, please send your CV to the with the subject Marketing Specialist. ([email protected])
Deadline for application: 22 January 2022
VAKANSİYA 13
Purple Cake
Marketing Meneceri
Son tarix 22 yan 2022
Vəzifə öhdəlikləri:
- Marketinq kommunikasiyaları üzrə bazar araşdırması, strategiya formalaşdırılması və təhlillərin aparılması;
- Biznes, brend, hədəf bazar və rəqib kontekstində düzgün istinad meyarlarının müəyyən edilməsi;
- Müvafiq seqmentlər ilə sıx əməkdaşlıq çərçivəsində detallı marketinq planlarının, brend və məhsul kampaniyalarının hazırlanması və icrası;
- Müxtəlif çeşidli marketinq materiallarının, vebsayt kontentinin və marketinq planlarına uyğun digər marketinqlə əlaqəli kontentlərin yekun təsdiqi;
- Müvafiq marketinq tədbirlərinin idarə edilməsi və səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi;
- Hazırlanmış bütün marketinq fəaliyyətlərinin brend mövqeyi və təlimatlara uyğunluğunun təmin edilməsi;
- Toplanmış məlumatlar və iradlara cavab olaraq marketinq kampaniyaları və tədbirlərinin monitorinqi və tənzimlənməsi;
- Mümkün təkmilləşmələr üçün müştərilər, potensial müştərilər və məhsul sahibləri ilə Fokus Qrupların təşkili, təkliflərin hazırlanması və icrası;
- Brend və məhsul təşviqi məqsədi ilə sosial reklam kampaniyalarının hazırlanması, idarəedilməsi və monitorinqi;
- Müqavilələr, səyahət tələbləri, satınalma sifarişləri, ödəniş tələbləri də daxil olmaqla bütün inzibati, təchizat və maliyyə sənədlərinin kiçik mütəxəssis tərəfindən razılaşdırılmış müddət çərçivəsində düzgün şəkildə hazırlanması və təhvil verilməsinin təmin edilməsi;
- Marketinq kommunikasiyası şöbəsinin funksional büdcəsinin hazırlanması və idarə edilməsi, büdcə xərclərinin təsdiqlənmiş büdcə kvotası çərçivəsində olmasını təmin etmək üçün onlara nəzarət edilməsi və monitorinqi.
Tələblər:
- Təhsil: Marketinq və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr və ya Magistr təhsili
- İş təcrübəsi: Marketinq üzrə ən az 3 il
- Xarici dil bilikləri: Rus və İngilis dili
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları, marketinq sahəsində proqram təchizatları üzrə biliklər
Digər:
- SEO və SEM, marketinq üzrə məlumat bazası, email, sosial media və Display ads kampaniyalarının idarəsi üzrə təcrübə;
- İnternet səhifələrinin analitikası alətləri üzrə bilik və təcrübə;
- Bazar təhlili yanaşmaları və alətləri haqqında biliklər;
- Marketinq kommunikasiya strategiyaları prinsipləri və alətləri haqqında biliklər;
- Məlumat təhlili alətləri haqqında biliklər və bu sahədə təcrübə.
Müraciət edin:
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Marketing meneceri” yazaraq göndərə bilərlər ([email protected]).
VAKANSİYA 14
Azertexnolayn
Maliyyə analitiki
Son tarix 22 yan 2022
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə hesabatlarının hazırlanmasında iştirak edilməsi;
- Cari xərclərin yoxlanılması və təsdiq olunması;
- Maya dəyərinin analizi və kənarlaşmaların müəyyən edilməsi;
- Büdcələrin hazırlanması və təsdiq edilən büdcələrin izlənilməsi;
- Maliyyə hesabatlarının analizi və maliyyə əmsallarının hesablanması;
- Satış hesabatlarının hazırlanması və təhlil edilməsi;
- Malların marjinallığının hesablanması və təhlil edilməsi.
Seçim meyarları:
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə minimum 5 il
- Təhsili/ixtisası: İqtisadiyyat üzrə ali təhsil
- Təlim və kurslar: ACCA sertifikatları
- Bacarıqlar: MS office (excel yüksək səviyyədə), Logo proqramı
- Dil bilikləri: Rus və ingilis dilini bilməsi üstünlükdür
- Fərdi keyfiyyətlər: Analitik düşünmə, analiz etmə qabiliyyəti, məlumat toplama və təhlil etmə, dəqiqlik, məsuliyyət, ünsiyyət qabiliyyəti, düzgün qərar vermə, etibarlılıq və şirkətə sədaqətlilik, komanda ilə işləmə, aktiv öyrənmə bacarığı (özünütəkmilləşdirmə)
İş şərtləri:
- Struktur: Maliyyə şöbəsi
- İş rejimi: 5 günlük (09:00 – 18:00)
- İş yeri: Sumqayıt şəhəri, Kimyaçılar küçəsi 1. Sumqayıt Kimya Sənaye Parkı
Əlavə üstünlüklər: Nahar, telefon limiti və Bakı şəhərindən nəqliyyat servisi ilə təmin edilir.
Qeyd edilən tələblərə uyğun gələn namizədlərdən CV-lərini "Maliyyə analitiki" başlığı altında ünvanına göndərmələri xahiş olunur ([email protected])