VAKANSİYA 1
Financial Chain Corporation LLC
Baş mühasib
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (riyazi və ya iqtisadi sahə üzrə bitirənlərə üstünlük veriləcəkdir)
- Göstərilən sahə üzrə ən azı 5 il mühasibatlıq sahəsində iş təcrübəsi olan şəxs
- Məsuliyyətli və işində dəqiq
- Komandada işləmək bacarığı
- MS Office və 1C 8.3 proqramlarında mükəmməl işləmək bacarığı
- Vergi Məcəlləsini bilməli
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli
- Rəsmi hesabatların hazırlanması və təqdim olunması proseduralarını bilməli
- Elektron hökümət portalı ilə işləyə bilmə qabiliyyəti
- Azərbaycan dili, Rus dili, İngilis dili biliyi
İş barədə məlumat:
- Maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsi;
- Daxil olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, məhsulun satışını, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil edilməsi.
- Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsini təşkil edir
- Aylıq və rüblük hesabatların tərtib edilməsi
- Vergi, DSMF hesabatlarının, Statistika hesabatlarının hazırlanması və müvafiq qurumlara təqdim edilməsi
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiya hesablanması;
- Balans, avans hesabatının aparılmasını təmin etmək;
- Debitor və kreditor hesablaşmalarına ciddi nəzarət olunması;
- Online kargüzarlıq və e- qaime portallardan istifadə etmə bacarığı;
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılması, qorunması və müəyyən olunmuş müddətlərdə arxivə təhvil verilməsini təşkil etmək.
- İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması;
- Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00;
- AR əmək qanunvericiliyinə əsasən kadr sənədləşməsi
- Əmək haqqı: başlanğıc – 1500 AZN
Xahiş olunur namizədlər CV-sini “Baş mühasib” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 2
AzəriMed QSC
Angular Developer
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Təhsil: Müvafiq sahədə ali təhsil;
- Təcrübə: Angular 2+ framework ilə üzrə iş təcrübəsi;
- HTML5, JS, Bootstrap, Typescript programlarını yüksək səviyyədə bilməli;
- GIT programlarından istifadə bacarığı;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- İşində dəqiq və məsuliyyətli;
- Fərdi və komandada işləmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni layihələrin hazırlanması;
- Hazır proqramlarda əlavələrin edilməsi və dəyişikliklərin icra olunması;
- Programda yaranan xətaların aradan qaldırılması və texniki dəstəyin göstərilməsi;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 09:00-18:00
- Əmək haqqı: 800-1200 AZN (gross)
- Ünvan: Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 1/11A
Qeyd: CV ilə birlikdə portfolionun göndərilməsi mütləqdir.
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Angular Developer” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Əlavə suallar üçün 055-455-84-04 (Whatsapp) nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
VAKANSİYA 3
Metafluence
Partnerships Manager
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
We are looking for an ambitious and energetic Partnerships Manager who will be responsible for increasing Metafluence network through attracting new solution partners, b2b clients, industry experts and influencers.
Responsibilities:
- Contacting potential clients and partners to establish rapport and arrange meetings;
- Planning and overseeing new direct marketing initiatives;
- Researching brands, organizations and influencers to find new opportunities;
- Increasing the value of current B2B customers while attracting new ones;
- Attending conferences, meetings, and Crypto/Metaverse/Web 3.0 industry events;
- Developing quotes and proposals for potential partners.
Requirements:
- Experience in Crypto space is not essential, but a very good asset;
- Experience in sales, account management, marketing or related fields;
- Experience in working with ad agencies, SaaS products, other B2B tech businesses;
- Strong communication and presentation skills;
- Proficiency in English. Any more languages are always welcome: Spanish, Russian, Turkish, Arabic, others;
- Ability to manage complex projects and multi-task under multi-time zone environment;
- Excellent organizational skills;
- Ability to flourish with minimal guidance, be proactive, and handle uncertainty;
- Critical thinker and problem solver;
- Long story, short, we are looking for a digital savvy salesperson with strong persuasion skills!
Dear interested candidates, please send your CV by indicating “Partnerships Manager” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
VAKANSİYA 4
Zeta Group
Store Manager
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
We are looking for Store Manager for the Entertainer -toys shop.
Requirements for candidates:
- Higher education.
- Work experience as a store director or store manager for 3 + year.
- Knowledge of the rules for organizing the customer service process, customer service standards, the sales system.
- Knowledge of the procedure for accounting of goods.
- Knowledge of cash discipline.
- Knowledge of personnel management methods, personnel motivation.
- Excellent knowledge of PC (Word, Excel).
- Competent speech, fluency in Azerbaijani, Russian, English
- High level of development of organizational skills, leadership, communication skills, responsibility, focus on results.
Main Responsibilities:
- Organization of work of store personnel.
- Providing a high level of service in the store.
- Motivation and training of store personnel.
- Control of all processes for accounting of inventory items in the store.
- Analysis of the economic performance of the store.
- Participation in active sales, work with clients on the trading floor.
- Control of cash discipline.
- Organization of display of goods.
- Conducting inventories.
Work conditions:
- Shift work – 8 hours per day
- 6 /1 off
- Salary 1000 azn+ %
If you are interested in this role, please send your CV with position name in subject line.
VAKANSİYA 5
Group Motors
Satış üzrə fleet menecerin köməkçisi
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəliklər:
- Müəssisənin gündəlik fəaliyyətinin effektiv, zamanında və düzgün qaydada olmasını təmin etmək üçün inzibati dəstək göstərmək;
- Navision proqramında müştəri qeydiyyatını aparmaq;
- Şöbə-daxili sənədlərin və faylların məxfiliyini qorumaq;
- Qərarları qeydə almaq;
- Siyasət və prosedur sənədlərinin hazırlanmasına kömək etmək;
- Şöbə-daxili sənədlərin hazırlanmasına kömək etmək;
- Şöbə-daxili sənədlərin, hesabatların işlənib hazırlanması, onların nüsxəsinin rəhbərlik və İdarə Heyətinə göndərilməsi, imzaladırılmasında köməklik göstərmək;
- Görüşləri təşkil etmək;
- Görüş üçün gündəlik və əlavə materiallar hazırlamaq;
- Görüşlərlə əlaqədar əlavə sənədlər hazırlamaq;
- Şöbə-daxili sorğulara cavab vermək;
- Satış/Fleet şöbəsinin fəaliyyətində birbaşa iştirak etmək;
- Rəhbərlikdən alınan tapşırıq əsasında öz işini təşkil etmək.
Namizədlərə tələblər:
- Xanım namizədlər ;
- Yaş: 18-35;
- Qeyd olunan sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Orta/Ali təhsil;
- Azərbaycan və rus dillərini bilməli, ingilis dilinin bilməsi üstünlükdür;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Ciddi kollektivdə işləmə bacarığı yüksək səviyyədə olmalıdır;
- Fikrini izah etmək qabliyyəti, ünsiyyət yaratmaq bacarığı;
- Stres altında işləmə qabiliyyəti;
- Eyni zamanda müxtəlif işləri görmək qabiliyyəti;
- Fəal və işə planlı yanaşma.
Xahiş edirik, vəzifə ilə maraqlanan şəxslər (namizədlər) öz tərcümeyi-hallarını (CV) "mövzu" yerinə "Satış üzrə fleet menecerin köməkçisi" qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərsinlər
VAKANSİYA 6
Performance Center Co
Marketing üzrə mütəxəssis
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Avtomobil bazarı haqqında mütəmadi analizlərin edilməsi və trendlərin izlənilməsi;
- Rəqiblərin araşdırılması;
- Veb-saytın və sosial media səhifələrinin kontent planlarının hazırlanması və paylaşımlara nəzarət etmək;
- Satış məqsədləri üçün PR və reklam mətninin hazırlanması;
- Gündəlik marketing fəaliyyətləri hesabatlarının hazırlanması.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Yaş həddi: 25-35;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, İngilis və Rus dili yaxşı səviyyədə;
- Analiz və yüksək kommunikasiya keyfiyyətinə sahib olmaq,
- MS Office –də yüksək təqdimetmə bacarığı.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 1500-1800 ₼
Qeyd: Avtomobil sektorunda təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək.
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Marketing üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 7
Dashyunu.az MMC
Satış təmsilçisi
Son tarix 18 mar 2022
İş barədə məlumat:
- Müştəriləri mağazada qarşılamaq, onların tələbatını öyrənmək, mallar haqqında ətraflı məlumat vermək
- Şirkətin müştəri xidməti standartlarının mağazada icrasi üzrə İrad və Təkliflərini Mağaza Rəhbəri ilə bölüşmək.
- Müştərilərə özəl xidmət göstərilməsində bir başa iştirak etmək və şirkət qaydalarına uyğun yönləndirmək
- Vitrinlərin doldurulması və nəzarəti
- Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək və satış prosesi sona çatana qədər müştərini müşayət etmək
- Mağazadakı məhsullar haqqında texniki biliyə sahib olmaq
- Mağazanın daxili nizam-intizam qaydalarına əməl etmək;
- Satış proseduruna uyğun məhsullar haqqında, onların funksiyaları, iş mexanizmi, zəmanət şərtləri ve servis xidməti haqqında tam, hərtərəfli məlumatlar vermək, əlavə olaraq müştəriyə məhsul ilə istifadə oluna bilən aksesuarlar və köməkçi vasitələr təklif etmək
- Birbaşa rəhbərin tapşırıqları əsasında funksiyaların icra edilməsi;
- Həftəlik 6 iş günü/Saat 09:00-dan 19:00-dək
- Ə/h: 500 AZN +
- Ünvan: Binəqədi şossesi, Azpetrol YDM çatmamış, Madeyra mebel salonun yani
Tələblər:
- İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- Yaş : 25 - 35C
- Cins : Kişi
- Ofis proqramları (Microsoft Office)
- Rus dili biliyi
- Səlist nitq qabiliyyəti
- Satış sahəsində 1-3 il təcrübə
- Zənglərə dolğun və əraflı məlumat vermə qabiliyyəti
- Ofis avandalıqarından sərbəst şəkildə istifadə bacarığı
- Verilən tapşırıqların düzgün yerinə yetirilməsi
- Səbirli, xoş görünüşlü və komanda halında işləməyi bacarmalı, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
CV'lərinizi qeyd olunan email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Əlaqə: +994553339868
VAKANSİYA 8
AzGübrə
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- İnsan Resursları əməliyyatlarının həyata keçirilməsi zamanı Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinin tələblərini təmin etmək;
- İşə qəbul, işdən çıxış, davamiyyət, məzuniyyət, ezamiyyət, intizam tənbehləri və digər bütün əməliyyatları qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada həyata keçirmək;
- E-Gov hökümət portalı ilə bağlı əməliyyatların vaxtında yerinə yetirilməsini təmin etmək;
- Aylıq davamiyyət tabelinə nəzarət olunması və qeydiyyatının aparılması;
- İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, qaydaya salmaq və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatını aparmaq;
- İşçilərin icbari sığortalanmasının təmin edilməsi;
- Əmək kitabçalarının yazılması, dəyişikliklərin qeyd olunması, əmək kitabçalarının qeydiyyatı jurnallının yazılması;
- İşçilərlə bağlı aylıq hesabatların hazırlanması;
- İşə qəbul olunmuş şəxslərin əmək haqqı kartlarının sifariş olunması;
- Yeni vakansiyalar üzrə işçi axtarışı (elan yerləşdirilməsi, daxil olan CV-in analizi və seçimi), işə qəbul müsahibələrin keçirilməsi və uyğun namizədlərin adiyyatı şöbəyə yönləndirməsi;
- Məzuniyyət cədvəlini daimi nəzarətdə saxlamaq;
- Şirkətin sənəd dövriyyəsinin düzgün aparılmasını təmin etmək;
- Rəhbərliyin tapşırıqlarının keyfiyyətlə və vaxtında yerinə yetirilməsi;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (İnsan Resursları İdarə olunması, Menecment, İqtisadi sahələr üzrə ali təhsil arzuolunandır);
- Xanım namizəd ;
- İnsan resursları sahəsində təcrübə minimum 3-5 il
- AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini bilməli
- İnsan resurslarının idarəolunması, funksiyaları, prosedurları haqqında biliyə sahib olması;
- İşəqəbul prosesinin əsas qaydalarını bilməli;
- Ünsiyyət qurma bacarığı;
- Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;
- İşə məsuliyyətli yanaşmaq;
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- Yüksək kommunikasiya bacarığı;
- Detallara xüsusi diqqətlilik;
- Dil bilikləri: İngilis və Rus dilləri üstünlükdür;
- MS Office, MS Outlook, 1C 8.3 bilməli;
İş şərtləri:
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında dəyərləndiriləcək
- İş qrafiki: 6 günlük (şənbə qısa iş günü)
- Sənədləşmə Əmək Qanunvericiliyinə uyğun aparılır
- İş yeri: Bakı şəhəri
- Korporativ nömrə ilə təmin
- İş yeri: Bakı şəhəri ( 28 may metrosu yaxınlığı)
Qeyd olunmuş tələblərə cavab verdiyiniz haldaCV- nizi elektron ünvanına göndərin.
Xahiş olunur CV-nizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını “İnsan Resusrları üzrə mütəxəssis “qeyd edəsiniz.
VAKANSİYA 9
rshad Electronics
Satış təmsilçisi (Quba)
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Ali təhsilə üstünlük verilir;
- Müştəriyə məhsullar, zəmanət şərtləri haqqında dəqiq və ətraflı məlumatın verilməsi;
Tələblər:
- Yaş: 23-29 arası;
- Cinsi: kişi;
- Ali təhsil, Azərbaycan dili və rus dili səlis bilməyi;
- Mobil telefon və elektronika sahəsində iş təcrübəsi minimum 1 il olmalıdır.
VAKANSİYA 10
Arzena Design
Satış Təmsilçisi
Son tarix 18 mar 2022
İş barədə məlumat:
- Müştərilərlə rahat ünsiyyət qurulması, mal və xidmətlər haqqında dolğun, ətraflı məlumatların verilməsi, sualların əsaslandırılmış formada cavablandırılması;
- Müştəriyə gedəcək sənədlərin vaxtında hazırlanması, (kommersiya təklifi, müqavilə və digərləri);
- Satış sonrası əməliyyatların, çatdırılması və ödəmə prosesslərini izləmək;
- İşə qəbul AR qanunvericiliyinə uyğun olaraq aparılır;
- İş Günü: həftənin 6 günü;
- İş Vaxtı; 09:00 - 19:00 dək;
- Nahar şirkət tərəfindən verilir.
Namizədə tələblər:
- İş Təcrübəsi minimum 3 il;
- Punktual və Məsuliyyətli olan;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Ofis proqramı biliyi (Microsoft Word, Excel);
- Qapı və mebel satışı üzrə təcrübəsi olması arzuolunandır;
- Rus və İngilis dillərini bilmək arzuolunandır;
- Yaradıcı düşünmə qabiliyyəti;
- Müştəri məmnuniyyətinə nail olmaq və təqdimat bacarığı;
Əlaqə: 051 295 06 90, Nərgiz xanım
VAKANSİYA 11
BOA Agency
İcra işləri üzrə Hüquqşünas
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- İcra işləri üzrə hüquqşünas və ya mütəxəssis (Məhkəmə qərarlarının icrası ilə bağlı icra tədbirlərinin görülməsi)
- Hüquqi sənədlərin hazırlanması və rəsmiləşdirilməsi
- Öz bacarıqları daxilində PKİ Departamentinin Rəhbəri tərəfindən qoyulmuş hədəflərə çatmaq, həmçinin təşkilatın qarşıya qoyduğu məqsədlərinə nail olması üçün daim çalışmaq
- Problemli borclar üzrə yığımın təşkili və yığım prosesinin davamlığının təmin edilməsi
- Məhkəmə qərarlarının icra edilməsinə nəzarət və dəstəyin verilməsi
- İcra mərhələsində ərizə və vəsatətlərin aidiyyəti üzrə təqdim edilməsi və müraciətin icra edilməsinin təmin edilməsi
- İcra İşləri Şöbəsinin Rəhbəri tərəfindən tapşırılmış digər vəzifələri yerinə yetirmək
- Qərarlarının icrasının təmin edilməsi üzrə işlər görülməsi, icra məmurları ilə mütəmadi olaraq əlaqə saxlanılması, icraatda olan işlərin cari vəziyyəti ilə əlaqədar məlumatların alınması, icra hərəkətlərinin aparılmasının təmin edilməsi
- Borclulara qarşı ödəniş məqsədi ilə məcburi icra tədbirlərinin görülməsinin təmin edilməsi, borcluların əmək haqqına yönəldilməsi, borclularla ödənişin təmin edilməsi üçün müvafiq danışıqların aparılması;
Vakant vəzifə üzrə tələblər:
- Ali hüquqi təhsili olan müvafiq iş sahəsində 2-3 il iş təcrübəsi olmalı və yaxud Ali hüquqi təhsili olmayan məhkəmə qərarlarının icrası sahəsində və ya İcra Şöbələrində 3 il iş təcrübəsi olmalı
- AR Mülkü məcəlləsini bilməli
- Ofis proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell və.s)
- Kollektivdə işləmə qabiliyyəti olmalı
- Müqavilələrlə işləmə bacarığı
- Şirkətdaxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməli
- Azərbaycan dilində sərbəst (rus dili arzuolunandır)
Sizə nə təklif edirik?
- Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
- Karyera və inkişaf perspektivləri.
- Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq;
- Müvafiq sahədə potensialınızı reallaşdırmaq imkanı;
- Əmək haqqı – 400-500 azn (+bonus)
- Əmək müqaviləsi.
- - İş qrafiki-tam
- - İstirahət günü-həftədə 2 gün
- - İş saatları I-V saat 09:00-dan 18:00-a qədər
Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu qrafasında mütləq vəzifənin adı yazılmalıdır. (012) 431-44-02
Ünvan: Nəsimi rayonu, 4 mkr.,Mir Cəlal küç.36 D
VAKANSİYA 12
ASSAN-STP Panel
Planlama üzrə mütəxəssis
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Satış və bazar araşdırmasından gələn təxmini plan çərçivəsində həftəlik,aylıq və ya illik olmaqla istehsalın,buna uyğun olaraq da məhsulun planlamasını hazırlamaq;
- Planlanan məhsulun zamanında istehsala daxil olması üçün səy göstərmək;
- Əldə olan və yeni təmin edilən məhsulu stokda saxlayaraq doğru şəkildə paylanmasını həyata keçirtmək;
- Planlamaya daxil olan təxmini sifarişlərə görə daxili və xarici bazardan satınalma yolu ilə alınacaq məhsulları müəyyən etmək və bağlı olduğu rəhbərə bildirmək;
- İstehsal olunmuş məhsulun stokunu təqib etmək və stokda əksilən məhsulların istehsal planını vermək;
- Kənardan alınan məhsulların muddətinə və istehsal həcminə görə stoku formalaşdırmaq;
- Tələb olunan məhsulların sifarişinin keçilib-keçilmədiyini yoxlamaq;
- İstehsal proqramı daxilində sifariş edilmiş məhsulların istehsal olunmasını yoxlamaq;
- İstehsal proqramında olmayan, lakin təcili istehsal olunması lazım olan məhsulların istehsalını həyata keçirilməsini təmin etmək;
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Aidiyyətı sahədə 1 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Punktual, diqqətcil və məsuliyyətli olmalı.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: həftədə 5 gün, 08:00-17:00
- Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır;
- Nahar və servis şirkət hesabına;
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq “Planlama mütəxəssis” qeyd etməklə (əks halda belə müraciətlərə baxılmayacaq) elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 13
Pos Online MMC
Mühasib
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Vergi sahəsilə bağlı əməliyyatlar- bütün vergi hesabatlarının göndərilməsi
- E-qaimə fakturalarının yazılması, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarıq-Bank əməliyyatının həyata keçirilməsi, qaimə və vergi hesab fakturalarının yazılması
- Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi
- Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, statistika ilə bağlı əməliyyatlar
- ƏDV ilə işləmə bacarığı
- Bəyannamələrin hazırlanması və göndərilməsi
- Maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsi
- Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi
Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
İş qrafiki: I-V günlər, 09:00-18:00
Əmək haqqı:Razılaşma əsasında
Tələb olunan:
- Ali təhsil (Maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə)
- Analoji sahə üzrə 3 il və ya daha çox iş təcrübəsi
- Yaş həddi: 25 - 40 yaş (xanım)
- Excell ( peşəkar səviyyədə bilməli) və 1C proqramında işləmə bacarığı
- Vergi məcəlləsini bilməli
- Məsuliyyətli və işində dəqiq
- Komandada işləmək bacarığı
QEYD: Consalting şirkətiyik.
VAKANSİYA 14
Sabah Group
Stok Analitik
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Vəzifələr:
- Ticarət sahəsində ofis işi
- Sifarişlərin və satışların idarə edilməsi
- Ayrılmış vəsaitə uyğun analiz
- Vəsaitin düzgün bölüşdürülməsi
- Satışın hər tərəfli analizi
- Bütün kateqoriyalar üzrə aylıq və rüblük hesabatların aparılması
- Bazanın yaradılması
Tələblər:
- AR Vətəndaşlığı
- Riyazı biliklərin olması
- İngilis dilini bilmək
- Əla səviyyədə kompüter bilikləri
- Analitik düşüncə qabiliyyətinin olması
- Səlist işləmək qabiliyyəti
- Əla səviyyədə hesab apara bilmə qabiliyyəti
- Cəldlik və məsuliyyətlilik
- Ezamiyyətlərə gedə bilmək
İş şəraiti:
- İş qrafiki-10:00-19:00
- İş günləri həftədə 6 gün , Bazar istirahət
- Əmək haqqı- 500 manat
- AR-ın Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- Ödənişsiz təlimlər
- Karyera yüksəlişi
Maraqlanan şəxslərin CV lərini “Stock Analitik” başlığı ilə elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 15
Abşeron Avtomobil Mərkəzi
Консультант по продаже автомобилей
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Месторасположение: Баку Сумгаитское шоссе 6-й км
Должностные обязанности:
- Обеспечивает эффективную организацию продаж
- рационально применяя новые методы и схемы продаж
- обеспечивает формирование и поддержание ассортиментного ряда автомобилей на складе,
- дает предложения по улучшению обслуживания клиентов с целью увеличения объема продаж,
- участвует в процессе движения товаров от производителя к покупателю,
Pаботает с соответствующими отделами предприятия, участвует на тренингах профессиональной подготовки, семинарах и в др. мероприятиях, ориентированных на развитие деятельности организации и т.д.
Требования:
- Высшее образование, не ниже уровня специалист в области «Производство», «Транспорт», «Экономика», «Торговля».
- Стаж работы не менее 3 лет.
- Навыки работы на ПК в программах MS Office, MS Outlook, 1С Сигма.
- Правила эксплуатации офисной техникой
- В совершенстве владеть азербайджанским и русским, знания английского на уровне чтения документации или выше
- Внимательность
- Стрессоустойчивость
- Ответственность
Условия:
- График работы: - 5-дневная рабочая неделя - Полный рабочий день с 09:00 до 18:00
- Оформление в соответствии с ТК АР
Заинтересованные лица могут отправить форму CV. Просьба указать название вакансии в теме письма! Собеседование состоится после рассмотрения всех полученных резюме.
VAKANSİYA 16
Zeytun Pharmaceuticals
Apteklərin qeydiyyatı və sənədləşməsi üzrə mütəxəssis
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali tibb təhsil (əczaçılıq);
- Sürücülük vəsiqəsi;
- Aptek və ya özəl tibb sahələri üzrə 1-3 il iş təcrübəsi;
- Yaxşı analitik xüsusiyyətləri,təhlil bacarığı,görülən işlər üzrə hesabatın hazırlanması;
- Səmərəli danışıqların aparılması və yaxşı ünsiyyət bacarıqları;
- Nizam-intizam, stressədavamlı, biznes etikaya riayət etmək bacarığı;
- Word.exel proqramlarda işləmək bacarıığı;
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Aptek işinin təşkili ilə bağlı yaranan iş prosesi,sənədləşmə işlərin aparılması;
- Aptek işi ilə bağlı müvafiq qanun və qərarların mükəmməl mənimsəməsi;
- Aptek rəhbərləri ilə görüşlərin keçirilməsi,apteklərdə monitorinqlərin aparılması,apteklərin tələb olan standartlara cavab verməsinə nəzarət,qanunvericiliyə uyğun təlimatların verilməsi;
- Apteklərin satış dövriyyəsinin artırılmasına dair uyğun təkliflərin verilməsi;
- Görülən işlər barədə hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Birbaşa rəhbərin müvafiq tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
İş şəraiti:
- İş yeri: BEGOC Biznes Mərkəzi (Ünvan: Zərifə Əliyeva küç., 93);
- 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Tibbi siğorta ilə təmin olunma;
- Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır.
VAKANSİYA 17
Balaxanı Sənaye Parkı
Mühasib
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
İş yeri: Balaxanı Sənaye Parkı 1
Elanın son tarixi: 18.03.2022
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi (daxili və xarici)
- Bank əməliyyatlarının sistemə işlənməsi.
- e-taxes.gov.az, e-gov.az və digər portallardan istifadə etmək bacarığı
Tələblər:
- Ali təhsilli (iqtisadi va maliyyə)
- Mühasib kimi 3-5 il bu sahədə təcrübəsinin olması vacibdir
- MS/office, word,excel proqramlarını bilməli
- Komanda ilə işləmə bacarığı
- Məsuliyyətli və inkişafa meyilli olmalı
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- İş rejimi:08:30 – 18:00 (Bazar ertəsi – Şənbə)
- Nahar və korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin olunur
Zəhmət olmasa, CV-nizi mövzu yerində “Mühasib” vəzifəsini qeyd etməklə elektron poçtuna göndərin.
VAKANSİYA 18
Caspian Textile MMC
Менеджер по продажам
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Описание работы:
- Изучение рынка и разработка стратегий по продажам;
- Придумывать креативные идеи и подготавливать презентации о продуктах и услугах компании;
- Активный поиск и привлечение новых клиентов и партнеров по бизнесу;
- Организация и проведение встреч, ведение переговоров, заключение корпоративных контрактов;
- Консультирование клиента, информирование о новинках, помощь при выборе и осуществление продаж;
- Работа с проектами и тендерами;
- Представление компании в деловых мероприятиях;
- Регулярная отчетность руководству о проделанной работе;
- Строгое соблюдение дисциплинарных правил компании.
- Понедельник-пятница - с 9:00 до 18:00;
- Дружный коллектив и условия развития карьеры
- Заработная плата будет определена исходя из знаний и навыков по вакансии во время собеседования
Требования:
- Опыт работы : от 2-x лет
- Возраст : 22 - 35
- Свободное владение русским и азербайджанским языками (знание английского языка приветствуется);
- Обширные знания Офисных программ и интернет (особенно Excel);
- Ответственность, коммуникабельность, вежливое обращение с клиентами;
- Умение четко и грамотно выражать свои мысли;
- Отличные навыки презентации и умение заинтересовать, убеждать потенциального покупателя;
- Успешный профессиональный опыт работы в сфере корпоративных продаж;
- Умение работать в команде;
- Умение быстро и эффективно решать проблемы;
- Обучаемость и усидчивость;
- Наличие сертификатов приветствуется.
VAKANSİYA 19
Olainfarm
Tibbi satış nümayəndəsi
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Tibbi təhsilli, Azərbaycan dilini səlis, rus dilini ən az orta səviyyədə bilən;
- Əczaciliq sektorunda ən az 3 il təcrübəsi olan;
- Həkimlərlə sıx və yüksək səviyyəli münasibət qura bilən;
- Hərəkətli iş rejimində işləməyi bacaran;
- Sürücü vəsiqəsi olan və fəal avtomobil sürməyi bacaran;
Vəzifələr:
- Cavabdeh olduğu xəstəxana və klinikalarda həkimləri müntəzəm ziyarətinin və şirkətin məhsullarının reseptlə yazılmasının təminatı,
- Bazarın, rəqiblərin araşdırılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi,
- Rəhbərliyin tapşırıqlarının vaxtında və dəqiq yerinə yetirilməsi,
- Həkim bazasının formalaşdırmaq və müntəzəm olaraq yeniləmək,
- Rəqib analizi aparmaq,
- İndividual fəaliyyət planını həyata keçirmək,
- Seminar və təqdimatlar təşkil etmək və keçirmək,
- Gündəlik iş hesabatlarını rəhbərliyə vaxtında və tam şəkildə təqdim etmək.
İş qrafiki:
- 5 günlük iş norması (şənbə,bazar istirahət günü)
- İş vaxtı : 09:00 – 18:00
Əmək haqqı üzbəüz danışıqlara əsasən qərarlaşdırılacaq.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərin şəkilli CV-lərini mövzu bölməsinə "TIBBI NÜMAYƏNDƏ" yazaraq göstərilən ünvana göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd : Təcrübəsiz şəxslərin müraciətləri nəzərə alınmayacaqdır.
VAKANSİYA 20
Irshad Electronics
Problemli kreditlər şöbəsinin operatoru
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
Əsas iş müştərilərə zəng etmək və sənədlərlə işləməkdən ibarətdir.
Tələblər:
- Ali təhsil mütləqdir
- Cinsi – Qadın
- Yaş: 24-30
- Təcrübə - 2 il (sığorta şirkətlərində işləyənlərə üstünlük verilir)
- Microsoft Office proqramları bilməlidir
- Azərbaycan dili və rus dili sərbəst bilməlidir
- Stessə dözümlü
- Ciddi, məhsuliyyətli, işində dəqiq
İş qrafiki:
Bazar ertəsi – Şənbə: 9:00 - 18:00
Əmək haqqı – 500 AZN.
VAKANSİYA 21
Tempus
Tibbi nümayəndə
Son tarix 17 mar 2022 - [email protected]
Vəzifələr:
- Şirkətə məxsus dərman məhsullarının təqdimatı və satışının həyata keçirilməsi
- Həmin dərman məhsullarına tələbatın yaradılması,şirkətin qoyduğu satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi
- Gündəlik tibb müəssisələrinə və apteklərə ziyarət,ixtisas həkimləri müəyyən edib,cəlb edilməsi, həkim bazasının formalaşdırılması,həkim və apteklərlə əlaqələrin qurulması və s.
- Görülən işlər barədə gündəlik və aylıq hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi
Tələblər:
- İş yeri: Bakı şəhəri
- Cinsi: Qadın, Kişi
- Yaş həddi: 25-40 arası
- Ali tibbi vəya orta xüsusi təhsil
- Dərman vasitələrinin təqdimatı və satışında heç olmasa 1 il iş təcrübəsinin olması mütləqdir.
- Səlis nitq qabiliyyəti, ünsiyyət qurma və komandada işləmə bacarığı, səliqəli və xoş zahiri görünüş, məqsədəyönlük.
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 500-900 AZN (Namizədin bilik və bacarıqlarına görə dəyişə bilər + bonus sistemi)
- İş qrafiki: 5 günlük, saat 09:00-18:00, (şənbə-qısa iş günü)
- İş yeri: Bakı şəhəri
Vakansiya ilə maraqlananlar mövzu yerinə “Tibbi nümayəndə” qeyd etməklə CV-lərini elektron ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız tələblərə uyğun olan şəxslərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 22
Resant Group
Rəqəmsal Marketing Mütəxəssisi
Son tarix 17 mar 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- İnstagram və Facebookda reklamın idarə olunması
- Fərqli sahələr üçün dijital strategiyanın hazırlanması və tətbiqi
- Aylıq hesabatların hazırlanması
- Fərqli sahələr üzrə monitorinq və analizin aparılması
Əməkdaşımıza təklif edirik:
- Gənc və pozitiv komanda mühiti
- Əmək haqqı – 700-900 AZN
- İş günləri: 5 günlük,
- İş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək
Namizədə tələblər:
- Peşəkar səviyyədə Fb Ads Manager, Fb Business Manager, Fb Pixel və s. idarə olunmağı və ayarları.
- SEO, Google Analytics, Google Ads bilikləri üstünlükdür
- İşində məsuliyyətli, punktual, həvəsli və operativ olmaq
- Reklam agentliyində ən azı 2 il iş təcrübəsi.
CV və portfoliolarınızı “Rəqəmsal marketing mütəxəssisi” başlığı ilə aşağıda qeyd edilən e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 23
Autocapital Azerbaijan LLC
Бухгалтер
Son tarix 17 mar 2022 - [email protected]
Месторасположение: Баку Сумгаитское шоссе 6-й км
Должностные обязанности:
- предоставлять отчет в налоговый орган по импортируемым товарам
- оформлять путевые листы в онлайн портале и на бумажном носителе
- оформлять транспортировку товаров на адрес заказщика в онлайн портале
- оформлять перемещения подакцизных товаров между складами в онлайн портале
- собирать файлы МСФО
- собирать авансовые отчеты
- расчет отпускных
Требования:
- Знание: Word, Excel, 1С 8.2., BTP
- Знания азербайджанского и русского языка на высшем уровне
- Умение работать с документами
- Опыт работы в бухгалтерии более 1 года
- Гибкость
- Внимательность
- Стрессоустойчивость
- Ответственность
Условия:
- График работы: - 5 дневная рабочая неделя - Полный рабочий день с 09:00 до 18:00
- Оформление в соответствии с ТК АР , Заработная плата от 1000 манат
Заинтересованные лица могут отправить форму CV.
VAKANSİYA 24
İnsan resursları üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil ;
- Göstərilən vəzifə üzrə ən azı 3 illik iş təcrübə;
- Microsoft Office proqramlarını mükəmməl səviyyədə bilməli;
- Dili bilikləri : Azərbaycan dili. Rus dili və ya İngilis dili əlavə üstünlükdür.
- AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini mükəmməl səviyyədə bilməli;
- İnsan resurslarının idarəolunması, funksiyaları, prosedurları haqqında biliyə sahib olması;
Vəzifə öhdəlikləri:
- İnsan Resursları əməliyyatlarının həyata keçirilməsi zamanı Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinin tələblərini təmin edilməsi;
- İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması, əmək muqavilələrinin, vəzifə təlimatlarının hazırlanması, elektron Hökumət Portalına daxil edilməsi və digər bütün əməliyyatları qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada həyata keçirməsi;
- Əmrlərin, sərəncamların, eləcə də icrası nəzarət tələb edən tapşırıqların uçotunu aparılması;
- İşçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunu aparılması, məzuniyyətdən vaxtında, tərtib edilmiş qrafik üzrə istifadə edilməsini nəzarət edilməsi;
- İş vaxtının uçotu cədvəlini hazırlayır və davamiyyətlə bağlı gündəlik qeydləri aparılması;
- Peşələr üzrə vəzifə təlimatlarının yazılması;
- Şirkətin sosial layihələrinin həyata keçirilməsində iştirak edilməsi;
- Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların həlli;
İş şəraiti:
- İş yeri: Bakı şəhəri ;
- 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
- Nahar Şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Əmək haqqı müsahibə əsasında müəyyən olunacaq.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “ İnsan resursları üzrə aparıcı mütəxəssis” yazaraq göndərilməsi xahiş olunur.
VAKANSİYA 25
PMD Hospitality
ERP mütəxəssis (Hotel sistemləri üzrə)
Son tarix 26 fev 2022 - [email protected]
Şöbə: İnformasiya Texnologiyaları
Tabeçilik: Şöbə meneceri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Departamentin əsasnaməsinə uyğun olaraq qrupun funksiyalarına aid cari və gündəlik işlərin icrasını həyata keçirir;
- Şirkətə və müştərilərinə təqdim olunan yeni elektron xidmətlər üzrə layihələndirmə işlərinin həyata keçirilməsi və Şirkətin əlaqədar struktur bölmələri ilə razılaşdırılması;
- Şirkət tərəfindən tətbiq olunan məhsul və xidmətlərin avtomatlaşdırılması üzrə layihələrin idarə olunmasını, əlaqədar struktur bölmələr ilə koordinasiyanın təmin edilməsi və layihələrin tam şəkildə icra edilməsinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Şirkətin daxili iş proseslərinin avtomatlaşdırılması, habelə mövcud avtomatlaşdırılmış proseslərin optimallaşdırılması üzrə təhlillərin aparılması və tələb olunan dəyişikliklər üzrə təkliflərin hazırlanması;
- Mütəmadi olaraq şirkətin Avtomatlaşdırılmış Sistemlərinin (Micros, Symphony, Opera, Fidelio, TNG, iScala, 1C, KarMed) və şirkətdə fəaliyyət göstərən diqər informasiya sistemlərinin mövcud vəziyyətlərini təhlil edir və tələb olunan funksional dəyişikliklərin həyata keçirilməsi üzrə proqramlaşdırma işlərini həyata keçirir;
- Şirkətdə istifadə olunan proqram təminatlarının və funksional informasiya sistemləri arasında məlumat mübadilələri üçün tələb olunan interfeys əlaqələrinin yaradılmasında iştirak edir;
- Avtomatlaşdırılmış Sistemlərinin istehsalçısı tərəfindən müvafiq modul və ekran formaları üzrə təqdim olunan dəyişikliklərin və yeni versiyalarının tətbiqini həyata keçirir;
- Avtomatlaşdırılmış Sistemlərindən məlumatların tələb olunan xüsusi hesabat formalarına keçirilməsini təmin edir;
- Avtomatlaşdırılmış Sistemlərinin funksional təkmilləşdirilməsi üzrə tələb olunan işləri həyata keçirir və bununla bağlı İT menecerinə təkliflər verir;
- İnformasiya sistemləri arasında tələb olunan əlaqə interfeyslərinin sazlanmasını təmin edir;
- Məsul olduğu informasiya sistemlərində və proqram təminatlarında baş verən xətaların və insidentlərin dərhal araşdırılmasını və aradan qaldırılmasını təmin edir;
- İstifadəçilərin müraciətləri əsasında Avtomatlaşdırılmış Sistemlərində və Şirkətdə istifadə olunan digər proqram təminatlarında aşkar olunmuş nöqsan və xətaların aradan qaldırılması üçün departamentin əlaqədar digər struktur vahidlərinə və ya xaricdən xidmət göstərən şirkətlərə sorğuların göndərir və icrasına nəzarəti təmin edir;
- Şirkətin struktur bölmələri tərəfindən avtomatlaşdırılması tələb olunan funksiyaları təhlil edir və müvafiq proqramlaşdırma işlərini həyata keçir;
- Qrup tərəfindən hazırlanan proqram təminatlarının test rejimdə yoxlanılmasını və real rejimdə istifadəyə verilməsini həyata keçirir;
- Proqram təminatlarına sanksiya olunmamış daxili və xarici müdaxilələrdən qorunması üçün zəruri tədbirlər görür;
- Qrupun funksiyalarına aid olan məsələlər barədə daxil olan müraciətlərə və məktublara cavablar hazırlayır;
- Öz fəaliyyəti ilə bağlı müntəzəm olaraq İT menecerinə hesabatlar təqdim edir;
- İT meneceri qrupun işinə aid göstəriş və tapşırıqlarını yerinə yetirir.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan/rus/ingilis dilləri;
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- İnformasiya sistemlərinin və şəbəkə konfiqurasiyalarının quruluşu və arxitekturası haqda geniş biliklərin olması;
- PMS və POS Sistemləri üzrə təcrübəyə malik olmalıdır.
- SQL, PL SQL və ya Java proqramlaşdırma dillərində işləmək bacarığı;
- Oracle məlumat bazalarının idarəetmə sistemlərin iş prinsiplərin bilməsi;
- Əlaqədar sahədə 2 (iki) ildən artıq iş təcrübəsi;
- Məxfilik qaydalarına riayət etmək;
- Müstəqil qərar vermək qabiliyyətinə malik olmalı;
- İnsanlarla fəal ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Komanda ilə işləməyi bacarığı;
- Qrupun işlərini icra etmək bacarığı;
İşçinin təminatları:
- Dünyanın məşhur hotel brendlərində təcrübə qazanmış peşəkar kollektivdə iş imkanı;
- "PMD Hospitality" MMC-nin tabeliyində olan çoxsaylı hotellərdə və SPA mərkəzlərində maksimal endirim imkanı;
- "PMD Hospitality" MMC-nin tabeliyində olan müxtəlif sənaye müəssisələrində karyer davamı imkanı;
- Təlim və inkişaf proqramlarında iştirak imkanları;
- Tibbi sığorta;
- Mobil telefon və korporativ nömrə.
CV göndərərkən, mövzu yerində müraciət etdiyiniz vəzifənin adını qeyd edin. Yalnız vəzifə adı qeyd olunan CV-lərə daha çox üstünlük veriləcəkdir.
Son müraciət tarixi: 25 fevral 2022-ci il
VAKANSİYA 26
BMS Global
Senior SAP Financial Accounting Consultant
Son tarix 17 mar 2022 - [email protected]
Job Description:
Our services team helps our clients solve their most complex business and technical issues. As a consultant at BMS Global, you will deliver innovative business consulting, business process design, systems integration, and application design to commercial and public sector organizations in Azerbaijan. You will learn valuable skills, gain access to a vast and diverse network of talented professionals, and enjoy unparalleled career, training, and educational opportunities.
Responsibilities:
- Being responsible for implementation and support of SAP FI/CO modules
- Working in SAP implementation on consulting engagements with focus on FI/CO module and its integration with other logistics areas
- Delivering the consulting service through the implementation cycle which manage to support the customer initiatives and meanwhile take the system sustainable solution, best practices into consideration
- Engaging to deliver the project on budget, on time and with customer satisfaction as FI/CO consultant
Requirements:
- Minimum 2 years of experience in SAP Finance & Controlling module
- Should have strong hands on configuration experience in SAP FI & Asset Accounting.
- Ability to provide complete documentation of design, configuration, business process procedures, and test scenarios for validation purposes
- Success in contributing to a team-oriented environment
- Ability to work creatively and analytically in a problem-solving environment
- Excellent communication (written and oral), interpersonal & customer interaction skills
- Bachelor’s degree (or its equivalent) related to finance and/or accounting, such as a degree in finance, accounting, or a related field of study;
- Ability to write Functional Specs and work efficiently with developers to complete unit testing
- Ability to work independently with the client, understand the business process, provide design related recommendation, proactively participating and addressing the design issues
Interested candidates are requested to submit their CVs with subject “Senior SAP Financial Accounting Consultant” to e-mail address.
VAKANSİYA 27
ASSAN-STP Panel
İnsan resursları üzrə mütəxəssis
Son tarix 18 mar 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Kadrlara olan tələbatını təmin edilməsində (yeni vakansiyalar üzrə işçi axtarışı, daxil olan CV-lərin analizi və müsahibələrin təşkil edilməsi) iştirak etmək;
- Əmək qanunvericliliyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişlərin işlənilməsi, sosial sığorta kartlarının açmasını təmin etmək;
- İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, qaydaya salmaq və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatını aparmaq;
- Əmək kitabçalarında qeydlər aparmaq;
- Məzuniyyətlərin verilməsi uçotunu aparmaq və məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək;
- Departament rəhbərinin tapşırdığı digər işlər;
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Aidiyyətı sahədə 1 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Punktual, diqqətcil və məsuliyyətli olmalı.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: həftədə 5 gün, 08:00-17:00
- Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır;
- Nahar və servis şirkət hesabına;
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq “HR mütəxəssis” qeyd etməklə (əks halda belə müraciətlərə baxılmayacaq) elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 28
Wentto
Marketinq meneceri
Son tarix 17 mar 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məhsul kateqoriyaları və promo kampaniyaları üçün kreativ ideyaların hazırlanması;
- Satış hədəflərinə çatmaq məqsədilə qabağcadan marketinq təkliflərinin hazırlanması;
- Sosial media platformalarının reklam strategiyasını qurmaq və inkişafını təmin etmək;
- Marketinq büdcəsinin təsdiq edilmiş istiqamətlər üzrə düzgün sərf olunmasını təmin etmək; (Hədəf auditoriyasının düzgün seçimi, ən effektiv reklam kanallarından istifadə olunması əsas öhdəlikdir);
- Veb sayt trafikini, xidmət kvotalarını və hədəf auditoriyalarına təsir edən vacib reklam kanallarını təyin etmək və izləmək;
- Müxtəlif digital kanallar vasitəsilə reklam kampaniyalarını idarə etmək və optimallaşdırmaq;
- Sosial media sorğularının korporativ standartlara uyğun cavablandırılmasının monitorinqi; (cavablandırmalar üçün standartların hazırlanması);
- Şirkətin sosial yönümlü və marketinq layihələrinin hazırlanmasında iştirak etmək;
- Rəqiblərin, trendlərin, yeniliklərin və ümumiyyətlə bazar təhlilini aparmaq;
- Kampaniyaların ümumi performansı haqqında dəqiq hesabatlar hazırlamaq;
Tələblər:
- Marketinq sahəsində 2-3 il iş təcrübəsinin olması;
- Elektronika və mobil telefonlar üzrə təcrübənin olması üstünlükdür;
- Dil biliyi – Azərbaycan səlis, Rus dili səlis; (ingilis dili arzuolunandır)
- Təhsil – Ali təhsilli;
- Yaş həddi 25 -40 yaş;
Ümumi məlumat:
- AR qanunvericiliyinə əsasən rəsmiləşmə
- 6 Günlük iş həftəsi 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı 800 - 1200 azn;
Müraciət qaydaları:
Müraciət etmək üçün CV-nizi elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində - “Marketinq meneceri” yazıb göndərə bilərsiniz. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 29
Zeta Group
Digital Marketing Specialist
Son tarix 17 mar 2022 - [email protected]
Requirements:
- Bachelor’s degree in business, marketing, technology or a relevant field of study Experience working with marketing automation tools (Google. Ads), content management systems, and customer relationship management systems.
- Bachelor's degree in marketing or business
- Qualifications for Digital Marketing
- 2+ Years of Experience in Digital Marketing
- Knowledge of video and picture editing software such as Adobe
- Must be able to juggle multiple projects at the same time
- Incredible attention to detail
- Full understanding of all social media platforms
- Problem solving skills
- Knowledge of content management systems
- Strong written, verbal, and interpersonal communication skills
- Understanding of buyer journey, lead flow process and online sales.
- Experience with Google.Ads, Google. analytics, Adobe Illustrator, and foundational understanding of HTML and CSS Experience
- Excellent knowledge of English and Russian.
Responsibilities:
- This is a role where you will be responsible for supporting sites, online sales, and digital campaigns for a fast-growing marketing team.
- As a Digital Marketing Specialist, You will design, build, test, and manage our sites and landing pages next to email-, organic and paid media campaigns.
- You will measure and analyze past and current campaign performance to optimize initiatives and improve customer service. This role provides high visibility and requires close collaboration with multiple stakeholders, from marketing teams to sales and operations.
- You will work closely to drive operational efficiencies through process optimization.
Work conditions:
- Work hours 09:00 - 18:00
- Work days 5/2
- Salary -based on candidate
Interested candidates can send CV with identification name of position in subject line.
VAKANSİYA 30
Millikart LLC
Şəbəkə administratoru
Son tarix 17 mar 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- LAN/WAN şəbəkəsi və IT infrastrukturunun dizaynı, quraşdırılması və yaranan problemlərin aradan qaldırılması
- Şəbəkə avadanlıqlarının (router, switch və s.) funksionallığını maksimum səviyyədə artırmaq, təhlükəsizlik üçün ətraflı icra planlarını hazırlamaq
- Router, Switch və Firewall-ları təhlükəsizlik standartlarına uyğun olaraq hazırlamaq
- Şəbəkə problemlərini müəyyən edib həll etmək
- Şəbəkə dayanıqlığını təmin etmək üçün tədbirlərinin görülməsi
- Monitorinq sistemi vasitəsilə infrastruktur elementlərinin konfiqurasiyası və monitorinqini aparmaq
- L2 və L3 topologiyalarını planlamaq ve həyata keçirmək
- Ayrılmış İP- ünvanların vaxtında qeydiyyata alınması
- İstifadəçilər üçün internet və elektron ünvanların sazlanması
- Şəbəkənin yüklənməsi və trafikin optimallaşdırılması
- Avadanlıq və proqram təminatı sistemləri, o cümlədən, yeni sistemlərin quraşdırılması və sənədləşdirilməs
- IT prosedurları və siyasəti çərçivəsində digər öhdəlikləri icra etmək
- VPN texnologiyalari ilə iş bacarığı
- Linux sistemi üzrə iş bacarığı
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Tələb olunan sahə üzrə minimum 5 (beş) il iş təcrübəsi olmalıdır
- LAN/WAN, VPN texnologiyaları üzrə mükəmməl bilik
- Korporativ şəbəkənin iş prinsipləri üzrə biliklər
- Switch, router, firewall avadanlıqlarının konfiqurasiyası, sazlanması və quraşdırılması üzrə biliklər
- Network istehsalçı firmalarının (Cisco, Fortigate, Dell, HP və s.) məhsulları haqqında bilik və təcrübəsi olan
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
- Texniki təlimatları oxuya biləcək səviyyədə İngilis dili biliyi
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilməlidir (rus və ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək arzu olunandır)
- Komandada işləmək bacarığı, aktivlik, məsuliyyətlik, diqqətlilik, çalışqanlıq, öyrənmə qabiliyyəti olmalıdır
- Müvafiq sənədləşmə işlərini aparmaq qabiliyyəti olmalıdır
- İcraedici
- Vaxtını düzgün idarə edə bilməsi
- Nəticə yönümlü
Əlavə məlumat:
- İş vaxtı: I-V günlər, saat 09:00-dan 18:00-dək
- İstirahət günləri - şənbə və bazar
Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq 3000 – 4000 azn-dən başlayaraq təyin ediləcəkdir. Yalnız ilkin seçimdən keçən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Müraciət üçün “Şəbəkə administratoru” başlığı ilə e-mailə CV göndərməyiniz xahiş olunur.