VAKANSİYA 1
By Telecom
Kontent üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
“Bytelecom” mağazalar şəbəkəsi şirkətin vebsayt və sosial media səhifələri kontentlərini hazırlayacaq təcrübəli “Kontent üzrə mütəxəssis” axtarışındadır.
“Kontent üzrə mütəxəssis”in əsas rolu şirkətin əsasən onlayn kanallar üzrə kontentinin effektiv və keyfiyyətli olmasını təmin etməkdən ibarət olacaqdır.
Öhdəliklər:
- Vebsaytdakı mövcud kontentin daimi yoxlanılması, düzəlişlərin aparılması, məlumatların yenilənməsi
- Vebsayta yeni məhsulların və kateqoriyaların əlavə edilməsi
- Plan üzrə bloq və məqalələrin yazılması, yerləşdirilməsi
- Kampaniyaların hazırlanmasında adlandırma, sloqan və təsvir işlərinin aparılması
- Şirkətin sosial şəbəkə kontentinin hazırlanmasında iştirak etmək
- Vaxtaşırı olaraq press-reliz və s. kimi məzmunların hazırlanmasında iştirak
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə minimum 6 ay real iş təcrübəsi
- Azərbaycan dili səlis danışma və yazma qabiliyyəti (Araşdırmalar üçün yetərli səviyyədə ingilis və ya rus dili bilikləri arzu olunandır)
- Vebsayt admin paneli ilə işləmək bacarığı
- Yaradıcılıq, araşdırma və davamlı öyrənmək qabiliyyəti
- Nəticə yönümlü yanaşma, hədəflərlə işləmək bacarığı
Təklif olunur:
- İnkişaf edən şirkətdə inkişaf edən karyera imkanı
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Əməkhaqqı: 500-700 AZN
- Şəhərin mərkəzində müasir və rahat ofis şəraiti
- Həftə 6 iş günü, 1 gün istirahət
- Baza əməkhaqqı ilə yanaşı təkmil bonus sistemindən faydalanmaq
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini email ünvanına mövzu hissəsinə “Kontent üzrə mütəxəssis” qeyd edərək göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 2
Superfon
Brend menecer
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
İş təcrübəsi: Minimum 2 il
Təhsil: Ali təhsil
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bazar araşdırması etmək, rəqibləri və satış potensialını analiz etmək, rəqiblərə uyğun məhsul inkişaf (satış və yaradılma) strategiyası hazırlamaq
- Yarımillik məhsul bazara daxil etmə “Master Planı” hazırlamaq (seqmentlərə uyğun olaraq)
- Yeni məhsulun bazara daxil etmə planını hazırlayıb, təstiqlətdikdən sonra icrasına başlamaq
- Qiymətin əmələgəlmə kalkulyasiyasını hazırlamaq
- Məhsulun qazanc və zərər rentabelliyindən məsuliyyət daşımaq
- Razılaşdırılmış konseptə uyğun olaraq prototip hazırlamaq üçün tədarükçülərə sorğu göndərmək
- Satış komandasında məhsul üzrə illik çeşidlər üzrə satış planı almaq və ya hazırlayıb satış komandası ilə razılaşmaq
- Məhsulun inkişafi barədə hər ay sonu rentabellik hesabatı hazırlamaq
- Yeni çıxacaq məhsulun illik büdcəsini (hədəfini) satış komandası ilə razılaşmaq
- Yeni çıxacaq məhsulun marketinq şöbəsi ilə birlikdə satış komandasına təqdimatını etmək
- Aylıq təmsilçilər üzrə satış hədəfi hazırlamaq
- Həftəlik satış analizlərini təhlil edib, satış komandası və marketinq şöbəsi ilə paylaşmaq, aidiyyatı şöbələrdən boşluqların inkişaf proqramını tələb etmək.
- Aylıq, rüblük, yarım illik cari satış hesabatları hazırlayıb təqdimat etmək.
- Bazar araşdırması etmək, rəqibləri və potensialı analiz etmək, rəqiblərə uyğun məhsul inkişaf (satış və yaradılma) strategiyası təqdimat etmək
- Satış təmsilçiləri üzrə satışın marka və müştərilər üzrə, analizlərinin və inkişaf proqramının hazırlanması
- Yeni çıxacaq məhsullar və brendlər üzrə trade marketinq planının hazırlanma sorgusunun gönərilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil
- Marketinq üzrə təhsil və təlimlər arzu olunanadır
- Satış və marketinq haqda bilikli olmaq
- MS Office proqramlarını yaxşı bilmək
- Təşəbbüskarlıq, həvəs və etibarlılıq
- Vaxtın idaəedilməsi
- Ünsiyyət bacarıqları
- Analiz etmə bacarığı
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
- Korporativ mobil nömrə;
- İşlə bağlı bütün xərclər qarşılanır.
Müraciət qaydaları:
CV-nizi elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını “Brend menecer” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz. Yalnız vakansiyanın tələblərini qarşılayan namizədlər iş müsahibəsinə dəvət olunacaqlar.
Son müraciət tarixi 30.09.22
VAKANSİYA 3
Company
Satış Meneceri
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsilli;
- Müvafiq sahədə 3 - 5 il iş təcrübəsinə sahib;
- Boru və ya sənaye sahəsində təcrübəsi olan;
- Ümumi satış texnikalarını, kommersiya hüququnu, satış-marketinq strategiyalarını və satışın idarə edilməsi bacarığına sahib;
- Yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik;
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilməli (rus və ingilis dili bilgisi üstünlükdür);
- Təqdimat və təsiretmə bacarığına malik olmalıdır.
Hansı işləri görəcəksiniz:
- Yerli bazarda yeni müştərilərin bazasının yaradılması və mövcud portfelin inkişaf etdirilməsi;
- Potensial müştərilərlə görüşlərin keçirilməsində müstəqil şəkildə iştirak etmək, müştərilərin tələblərinə uyğun olaraq məhsulların təklif edilməsi;
- Görüşlər və təqdimatlar həyata keçirməklə satışın təşkili;
- Göstərilən xidmətlərin səviyyəsini müəyyənləşdirmək üçün müştərilərdə məmnunluq dərəcəsini müəyyən etmək, analiz aparmaq və çatışmazlıqları müəyyən edərək lazımi tədbirlərin görülməsinin təşkil edilməsi;
- Müştəri debitor borclarının idarə edilməsi;
- Görülən işlərə dair gündəlik və aylıq hesabatların birbaşa rəhbərə verilməsi.
Əmək haqqı: 1000 AZN.
VAKANSİYA 4
Bank Olmayan Kredit Təşkilatı
Baş mühasib
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Vəzifələr:
- Mərkəzi Bank, Vergi, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi
- Gündəlik və aylıq hesabatlarınin tərtib edilməsi
- Kassa , Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi
- Debitor və kreditor hesablaşmalar
- Əmək haqqı hesablanması
- Aylıq xərclər smetasının planlaşdırılması və xərclərin plana uyğun sərfiyyatına nəzarət
- Əsas vəsaitlər, mal-materialların uçotunun aparılması
- Aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması
- Aylıq, rüblük və illik hesabatların dövlət orqanlarına göndərilməsi
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə və mühasibat)
- Yaş həddi: 30-dan yuxarı
- Maliyyə sektoru (Bank, BOKT, Kredit İttifaqı və s) sahəsində azı 3 il baş mühasib təcrübəsi
- Vergi və əmək məcəlləsini yaxşı səviyyədə bilməli
- AR qanunvericilik aktlarını və normativ hüquqi sənədləri bilməli
- Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli (Excel, 1C 8.3 və ya logix)
- Məsuliyyətli,dürüst
VAKANSİYA 5
Halal - P
Mühəndis
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Vəzifələr:
- Terminal şəbəkələrilə iş bacarığı
- Texniki sənədlərlə işləmə bacarığı
- İT sahəsində biliklər: kompyuter və çap avadanlıqları (printer) arasında şəbəkə sisteminin yaradılması, təminat proqramı və drayverlərin yazılması
Tələblər:
- Texniki (Ali və ya orta ixtisas)
- Sahə üzrə 2-3 il təcrübə
- Müvafiq sahə üzrə sertifikatın olması arzuolunandır
- Rus və İngilis dili bilikləri azruolunandır
İş şəraiti:
- Həftəlik 5 iş günü ( 09:00-dan 18:00-dək)
- AR Əmək Məcəlləsi uyğun sənədləşmə
- Əmək haqqı 500+bonus
CV-rinizi vəzifənin adını qeyd edərək göndərməyi unutmayın.
VAKANSİYA 6
Sinteks Group of Companies
Məhsul üzrə Menecer
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilsin və CV-də müvafiq bilik və bacarıqlar işarə edilsin.
Vəzifənin rolu:
Bu vəzifənin rolu təşkilat üçün məhsullar hazırlamaq və satışlarını təhlil etməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məhsulların alınması üçün büdcə və məhsulun planlaşdırılması və proqnozu hazırlayır
- Məhsul satışının təhlili, üstünlük və mənfi cəhətlərin müəyyən edir
- Həftəlik, aylıq, gündəlik hesabatları təhlil edir və hazırlayır
- Mövcud məhsulları təkmilləşdirir və yeni məhsullar üçün iş şəraiti hazırlayır
- Şirkətin müxtəlif funksional komandaları arasında məhsul və biznes-planlaşdırma prosesinin idarə edir
- Bütün təşkilatın uğurunu təmin etmək üçün məhsulların inkişafı, buraxılması, resursların balansında satınalma, marketinq və satış qrupları ilə sıx əməkdaşlıq edir
- Məhsul üçün yerləşdirməni hazırlayır, bir çox departamentlər arasında məhsulun vizyonunu, strategiyasını və yol xəritəsini və həyat dövrünü müəyyən edir
- Bazar məlumatlarını təhlil edir və rəqabəti, müştərilərin alış davranışını dərindən dərk edir, effektiv satış və marketinq strategiyaları üçün məhsul məqsədlərini müəyyənləşdirir
- Məhsulun qiymətlərinin müəyyən edilməsində məlumatı tövsiyə edir və ya töhfə verir
Əsas tələblər:
Təhsil:
- Maliyyə sahəsində Ali təhsil
Təcrübə:
- Məhsulun idarə edilməsi sahəsində və ya büdcə planlaşdırılmasında minimum 1 il təcrübə
Professional biliklər:
- Mükəmməl excel bilikləri
- Alətlərin təhlili və onların həyata keçirilməsi
- Mağazalarda mövcud olan brendlər və məhsullar haqqında məlumat
- MS Office Proqramları
Professional bacarıq və kompetensiyalar:
- Analitik bacarıqlar
- Danışıq bacarıqları
- Problem həlletmə bacarıqları
- Nəticə yönümlülük
- Vaxtın idarə edilməsi
- Stresə dözümlülük
- Adaptasiya
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Məhsul üzrə Menecer” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
We are currently looking for Product Manager to join Hom*me Brand.
To the attention of candidates: The requirements should be paid attention and relevant knowledge and skills should be pointed out in the CV.
The role of the position:
The role of this position is to develop products for the organization and analyze their sales.
Job responsibilities:
- Prepares budget and product planning and forecast for purchasing products
- Analysis of product sales, identifies advantages and disadvantages
- Analyzes and prepares weekly, monthly, daily reports
- Improves existing products and develops business conditions for new products
- Manages the product and business planning process across the company's various functional teams
- Collaborates closely with product development, release, purchasing, marketing and sales teams to balance resources to ensure the success of the entire organization
- Develops product positioning, defines product vision, strategy and roadmap and lifecycle across multiple departments
- Analyzes market data and in-depth understanding of competition, customer buying behavior, defines product objectives for effective sales and marketing strategies
- Recommends or contributes information to product pricing
Main requirements:
Education:
- Higher education in Finance
Experience:
- Minimum 1 year of experience in product management or finance in budget planning
Professional knowledge:
- Excellent excel skills
- Analyzing tools and their implementation
- Information about brands and products available in stores
- MS Office Programs
Professional skills and competencies:
- Analytical skills
- Communication skills
- Problem solving
- Result orientation
- Time management
- Stress resistance
- Adaptation
Interested candidates can send their CV’s by mentioning “Product Manager” in the subject line.
VAKANSİYA 7
Ateshgah Sigorta
Partnyorlar ilə iş şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Yaş: 22-35
- Cinsi: qadın
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: Satış təcrübəsi arzuolunandır
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla) , Rus dili (əla),İngilis dili( arzuolunandır)
- Kompüter bilikləri: MS Office yaxşı səviyyədə bilməsi
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Potensial müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlərin keçirilməsində iştirak etmək
- Yeni və mövcud müştərilər üzrə məlumat bazasını aparmaq
- Mövcud partnyorlarla birbaşa əlaqələr yaratmaq və onların satışlarına nəzarət etmək;
- Müştərinin ilk müraciət anından onunla işləmək: təqdimat materialları, müşayiət məktubları və izahedici qeydləri işləyib hazırlamaq və göndərmək, ərizə formasında təqdim olunan məlumatı təhlil etmək,qiymət üzrə təkliflər hazırlamaq və müraciət edən müştəriyə təqdim etmək,müştəriyə sığorta şərtləri haqqında ətraflı məlumatların əldə edilməsində köməklik göstərmək
- Şirkətin maraqları çərçivəsində müştərilərlə danışıqlar aparmaq və müştəriləri Şirkətlə əməkdaşlıq etməyə dəvət etmək
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik olan insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Fikrini dəqiq, lokanik və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı
- Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı
- Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi
- Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı
İş şərtləri:
- 1 aylıq təcrübənin sonunda işə qəbul
- Əmək müqaviləsi bağlanılır
- İş vaxtı 09:00 - 17:30
- İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)
- Əmək haqqı: ilk 3 ay sınaq müddəti ərzində 500 azn. Sınaq müddətindən sonra 550 azn + rüblük motivasiya
- Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və danışıq vaxtı verilir
- Şirkət tərəfindən görüşlər üçün sürücü və avtomobil təqdim olunur
Məlumatlandırıcı qeydlər:
- Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
- CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur.
- Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin
- CV forması göndərmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək şəxsi keyfiyyətlərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu keyfiyyətləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun
- İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini e- mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Partnyorlar ilə iş şöbəsinin mütəxəssisi” qeyd etmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 8
Ram Holding
İR Biznes Analitik
Son tarix 01 okt 2022 [email protected]
Nə istəyirik:
Namizədin aşağıda qeyd olunan istiqamətlər barədə məlumatlı olmasını, bunlardan ən az biri üzrə (bir neçəsi üstünlükdür) ən az 6 ay iş təcrübəsi olmasını:
- İş və iş yükü analizləri sahəsində;
- Biznesin İR baxımından təhlili sahəsində;
- İR idarəedilməsinin təşkilati inkişaf, fərdi inkişaf, biznes tərəfdaşlığı və s. sahələrində;
- Dərəcələndirmə sistemlərinin tərtibi sahəsində;
- Təşkilati strukturların tərtib olunması layihələrində;
- Vəzifələr və rollar, səlahiyyət və məsuliyyət matrislərinin hazırlanması və s. sahələrdə.
Digər istəklərimiz:
- İngilis dili və Rus dili bilikləri - özünü inkişaf etdirmək və təlimlərdə iştirak üçün lazımlıdır;
- Yüksək danışıq və yazışma bacarıqları – vəzifəsini keyfiyyətli icra etmək üçün gərəklidir;
- Analitik düşünmə və problem həlletmə bacarıqları – tapşırıqları təhlil etmək, işləri mükəmməl icra etmək üçün zəruridir;
- MS Excel (yüksək səviyyədə) – datalarla işləmək və hesabatlar hazırlamaq üçün vacibdir;
- MS Visio ilə işləməyi bacarmalı – iş axışı xəritələrinin hazırlanması üçün gərəklidir, minimal istifadəni özümüz də öyrədirik və göstəririk :);
- MS Projects (başlanğıc səviyyə) – işlərini və tapşırıqlarını, layihələrini planlaması üçün lazımdır;
- Zərurət olduğu təqdirdə, ezamiyyətlərə getməyə hazır olmalı – müxtəlif bölgələrdə ofislərimiz olduğu üçün, bəzən zərurət yaranır.
İcra edəcəyiniz fəaliyyət istiqamətləri:
- İş analizlərini icra etmək;
- İş yükü analizlərini icra etmək;
- Vəzifələr üzrə funksiyaların yenidən tərtib olunmasında iştirak etmək və təkliflər vermək;
- İR metrikaları ilə bağlı məlumatları müxtəlif mənbələrdən toplamaq və emal etmək;
- Emal etdiyi məlumatları statistik, riyazi və biznes yönümlü təhlil etmək, trendləri müəyyən etmək;
- Təhlil etdiyi məlumatları işə qəbul, işçi əldə saxlama, işçi motivasiyası, turnover, involvement, komplayns və s. İR prosesləri baxımından hesabatlara əks etdirmək;
- Təqdimatlar hazırlamaq;
- Əməkdaşların hədəf meyarlarına əsasən qısa və uzunmüddətli hədəflərə çatma faizləri və s. KPI-ların nəticələri ilə bağlı hesabatları tərtib etmək;
- KPI-ların və hədəflərin təyin olunması üçün təhlil nəticələri ilə dəstək vermək;
- Göstəricilərə və təhlillərə əsaslanaraq proseslər, prosedurlar və aktivlikləri inkişaf etdirərək təşkilatın inkişafına töhfə verəcək tövsiyələr vermək;
- İşçi axışını önləmək, əldə saxlamanı təmin etmək, işçi loyallığını, motivasiyasını və effektivliyini artıracaq təhlillərə əsaslanan tövsiyələr vermək;
- Vəzifələrin dərəcələndirilməsi və ya yenidən dəyərləndirilməsi proseslərində iştirak etmək və tövsiyələr vermək;
- Əmək haqqı sistemlərinin tərtibində iştirak etmək və tövsiyələr vermək;
- İnsan Resursları proseslərinin effektivliyini təhlil etmək və tövsiyələr vermək.
Nə vəd edirik:
- Mehriban və peşəkar kollektiv;
- Karyerada yüksəlmək imkanı;
- Komanda olaraq Bakı şəhərində və Azərbaycanın istirahət bölgələrində mütəmadi aktiv sosial fəaliyyətlər, “teambuilding”lər, asudə vaxt tədbirləri;
- Fərdi inkişaf proqramları;
- Yeni trendlərə uyğun daxili və xarici təlimlər;
- Holdingdə həyata keçirilən transformasiya prosesində zəngin təcrübənin qazanılması;
- Rəqabətədavamlı əməkhaqqı;
- Korporativ mobil nömrə;
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:30-17:30;
- İş yeri: Yasamal ray., Mirəli Seyidov küç. (21 saylı məktəbin yaxınlığında).
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İR Biznes Analitik” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 9
Golden Globe International
Reservations Agent
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Responsibilities:
Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
- Responding to all Room Reservation, Transportation Arrangement and Destination Information inquiries promptly and professionally via telephone, E-mail and/or fax
- Plan and arrange tour packages, excursions, and day trips
- Ensure all guest’s requests are properly and accurately communicated to partners: i.e. reservation requests, confirmations etc.
- Enter data into software and maintain client files
- Maintain statistical and financial records
- All other related duties as assigned
Qualifications:
- Computer literate in Microsoft Window applications and relevant computer applications required
- Excellent communication skills, both written and verbal required
- Strong interpersonal and problem-solving abilities
- Highly responsible & reliable
- Ability to focus attention on guest needs, remaining calm and courteous at all times
- Strong team player who can work independently in a fast-paced environment
Starting salary – 500 AZN
Please send CV to e-mail address.
VAKANSİYA 10
PASHA Investments
Financial Analyst
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Job description:
- Collecting industry and market data to conduct market and industry research.
- Assisting the investment team in appraising new investment opportunities and deal origination.
- Assisting the investment team in due diligence and execution of new transactions.
- Preparing investment committee memoranda.
- Supporting portfolio operations team in the management and oversight of one or more portfolio companies.
Education, Experience and Skills Required:
- Bachelor’s degree in relevant area, master degree is an advantage;
- A post-graduate qualification (CFA, ACCA) is desirable.
- 2 year of professional experience in the field;
- Understanding of Financial Analysis, Valuation and Business Modeling
- Strong financial modelling skills together with a high degree of proficiency in using MS Excel.
- Excellent report writing skills.
- Proficiency in Azerbaijani and English, Russian is an asset.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Financial Analyst” in the subject line
VAKANSİYA 11
Başkent Restoranlar Şəbəkəsi
Marketinq Menecer
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
İşi̇n Təsvi̇ri̇:
- Şirkətin marketinq fəaliyyətinin qurulması, aylıq, rüblük, illik marketinq planının hazırlanması
- PR və reklam xarakterli təqdimatların hazırlanması, xüsusi layihələr və tədbirlərin təşkili və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Bazarda trendlərin, rəqiblərin və bazar payının analiz edilməsi;
- Şirkətin sosial media strategiyasının hazırlanması və agentliklə işin səmərəli təşkili, nəzarət
- Şirkətin digər şöbələrlə qarşılıqlı effektiv fəaliyyətinin təşkili
- Marketinq, reklam kampaniyaları hazırlamaq və onun icrasının təşkili, nəzarət
- Cari müştərilərlə loyallığın qorunması üçün tədbirlər görmək, müştəri loyallığının artırılması istiqamətində işlərin təşkili
- Marketinq planına uyğun olaraq marketinq düzgün müəyyənləşdirilməsi və kommunikasiya kanalları üzrə effektiv bölgüsü
- Şirkəti marketinq fəaliyyəti ilə bağlı tədbirlərdə təmsil etmə
- Aylıq görülən işlərə dair hesabatların hazırlanması
İş şəraiti:
- AR qanunvericiliyinə əsasən rəsmiləşmə
- İş qrafiki: həftədə 5 gün, 10:00-dan 19:00-dək
- Mehriban və gənc kollektiv
- Əmək haqqı 800 - 1000 AZN (namizədə görə əmək haqqı müzakirə edilə bilər)
Namizədə tələblər:
- Marketinq sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi
- Komanda ilə işləmək və yüksək ünsiyyət bacarığı
- İxtisasının iqtisadiyyat, marketinq yönümlü olması üstünlükdür
- Komputer proqramlarında sərbəst işləmə, komanda ilə işləməyi bacarmalıdır;
- İngilis dili yazı və danışma bacarığının yaxşı səviyyədə olması
- Enerjili, yüksək motivasiyalı, gülərüz
- Öyrənməyə meylli olması, işi bitirici olması ciddi üstünlükdür. Problem həlletmə, idarəetmə bacarığına, müstəqil qərar vermə və ünsiyyət qabiliyyətlərinə malik olmalı, təşəbbüskarlığı yüksək səviyyədə olmalıdır.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu başlığında vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 12
Mazarina Trade Company
Logistika üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Tələblər:
- 1-3 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi
- Ali təhsil
- Azərbaycan və rus dilləri səlis ,ingilis dili biliyi üstünlükdür.
- MS Office (MS Excel, MS Word), Logo proqramlarında işləmək bacarığı
- Yaş həddi: 25-35
- Planlaşdırma, analiz və idarəetmə bacarığı
- Məsuliyyət, dəqiqlik, inkişafa meyillilik
- Şəxsi avtomobili olması üstünlükdür.
Vəzifələr:
- Xarici şirkətlərlə əlaqə yaratmaq və yükün daşınmasını təşkil etmək;
- Gömrük rəsmiləşdirilməsi üzrə sənədlər hazırlanması
- Təchizatın logistik məsələlərinin idarə edilməsi üzrə cavabdeh olmaq;
- Beynəlxalq şirkətlər, partnyorlar və müştərilər ilə müntəzəm yazışmaların aparılması və uzunmüddətli əlaqələrin yaradılması
- Beynəlxalq konfranslarda, seminarlarda və görüşlərdə şirkəti təmsil etmək
- Şirkətin logistika əməliyyatlarının yerinə yetirilməsi və xarici əlaqələrinin təşkili
- Brendlər üzrə sifariş və planlamaların hazırlanması
- Xarici şirkətlərlə danışıqların aparılması,sifarişlərin göndərilməsi
- Ödənişlərin izlənilməsi,tırların planlaşdırılması və sifariş gələnə qədər izlənilməsi
- Xarici Şirkətlərlə aylıq hesabatlarının hazırlanması
- Məhsulların sistemə salınması,master dataların hazırlanması
- Brendlər üzrə daxili hesabatlarının hazırlanması.
- Anbar əməliyyatlarının Logo-da həyata keçirilməsi
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 500-900 AZN
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına mövzu hissəsinə “Logistika üzrə mütəxəssis”qeyd edərək göndərə bilər.
Ünvan :Ələsgər Qayıbov 12/22 (Gülüstan Palace) https://goo.gl/maps/HL5LGdg3mUpLr24e8
VAKANSİYA 13
PAY Group
AutoCad operator
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə barədə məlumat:
- Layihələr sifarişçinin istəyinə əsasən müxtəlif obyektlərdə, müxtəlif kateqoriyalı otaq qapıları, giriş qapıları, qapı dəstəklərinin quraşdırılmasından ibarət olacaq.
- Qapı quraşdırılması üzrə hazırlanmış layihə sənədlərini oxumaq, materialları analiz etmək və layihələrə tətbiq üçün uyğunluğu müəyyən etmək.
- Hazır layihələr əsasında qapı yerləri, qapı sayı və onların ölçüləri haqqında excel cədvəl tərtib etmək
- AutoCad proqramında çertyojlar üzərində iş aparmaq, detallarda dəyişiklik və ya əlavələr etmək
- Layihələrdə təqdim edilən qapı növlərini müəyyən edib onların say və ölçülərini fabrika sifariş vermək.
- Sifarişçi tərəfindən təqdim olunmuş layihələri, təsdiq olunmuş qaydalara uyğun olaraq texniki dəqiqliyə görə yoxlayıb, spesifikasiyalara və müqavilə razılaşmalarına riayət olunmasını təmin etmək;
- Razılaşdırılmış dəyişikliklər də daxil olmaqla nəticələri qeyd etmək və hesabat vermək;
- Layihələrlə bağlı işlərin gedişini izləmək və vəzifə öhdəlikləri daxilində layihənin gedişi ilə bağlı müştəri və ya maraqlı tərəfə bərabər səviyyədə məlumat vermək.
- İnformasiya texnologiyalarına əsaslanan sənədləşmə, simulyasiya, məlumat bazası və s. aid qaydalara əməl etmək;
- Layihə ilə bağlı gündəlik hesabatları rəhbərliyə təqdim etmək.
- Əmək funksiyasını texniki standartlar və milli qanunvericiliyin tələblərinə uyğun şəkildə həyata keçirmək;
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil (Memarlıq və İnşaat sahəsində üstünlükdür)
- Çertyojları oxumaq və başa düşmək bacarığı
- Yüksək səviyyədə Azərbaycan və və rus dili biliyi, ingilis dili üstünlükdür;
- Auto Cad, Excel və Word proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Effektiv şifahi və yazılı kommunikasiya bacarığı;
- Gərgin iş rejimində işləmək bacarığı;
- Müvafiq hesabatları yazılı və şifahi təqdim etmə bacarığı
- İşin xarakteristikasına uyğun olaraq, xanım namizədlərə üstünlük veriləcək.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: Həftənin 5 günü, 10:00-dan 19:00-dək.
- Şənbə və bazar qeyri iş günləridir.
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.
- Əmək haqqı 500AZN (əmək haqqı artandır)
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
Vakansiyanın adını Mövzu yerində qeyd etməklə, CV-nizi göndərə bilərsiniz.
QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və mail-da "Mövzu" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV" - lərə baxılmayacaq.
VAKANSİYA 14
Holiday Inn Baku
Marketing Coordinator
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Job Responsibilities:
- Manage all social media platforms (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn);
- Create and post content that aligns with our brand voice
- Lead through communication of brand vision and best practices
- Develop strategic marketing initiatives and activities.
- Implement marketing plans that include print, broadcast and online content.
- Create branded advertising campaigns and support the marketing and design teams by coordinating and collating content.
- Develop and manage all internal communication systems.
- Create, maintain, and strengthen the organization’s overall brand through all media avenues.
- Manage print contractors and other promotional vendors.
- Maintain strict confidentiality of sensitive information.
- Simplify complex data into a user-friendly format such as graphs, charts and other visual aids for clients and management
Skills:
- Minimum 1 year work experience in Marketing field;
- Female Candidates are preferred
- Good communication skills in English, Azerbaijani, (Russian is preferable);
- Flexibility to work various shifts;
- A polite, engaging personality;
- Hospitality background is an asset;
- Ability to work in design programs;
- Solid computer skills including MS Office;
- Advanced typing, note-taking, recordkeeping, and organizational skills.
VAKANSİYA 15
Company
Aparıcı Mühasib
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Milli Mühasibat Uçotu Standartlarına və uçot qaydalarına uyğun uçotun aparılması
- Əmək Haqqı üzrə hesablamaların mühasibat uçotu bazasına işlənməsinin təmin edilməsi
- Alış, satış, silinmə, bank çıxarışlarının uçot bazasına işlənməsinin təmin edilməsi
- Aylıq Maliyyə Hesabatlarının hazırlanması və vaxtında təhvil verilməsi
- Ödəniş siyahılarının hazırlanması və təsdiqinin təmin edilməsi
- Gəlirləri və xərcləri təsdiq edən ilkin uçot sənədlərinin tərtib olunması
Tələblər:
- Mühasibat və ya maliyyə sahəsində ali təhsil
- Müvafiq sahədə 3-5 il iş təcrübəsi (İstehsalat sahəsində)
- 1 C və ya digər mühasibat proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı
- Sertifikatlara malik olmaq üstünlükdür
İş şəraiti:
- 5 günlük iş qrafiki
- İş saatı 09.00-18.00
- Əmək haqqı 1500 manat
Uyğun namizədlər CV ni müraciət et bölməsindəki e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 16
Suyum AZ
Sürücü
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsi,
- Şirkət tərəfindən təmin olunmuş avtomobilin düzgün idarə olunması,
- Etik davranış və yol hərəkəti qaydalarına riayət edilməsi,
- Bakı şəhəri və ətraf əraziləri mükənməli tanımasına malik olması,
- İstifadə etdiyi avtonəqliyyat vasitəsinin təmiri üzrə işlərin vaxtında və keyfiyyətli yerinə yetirilməsinə bilavasitə nəzarət etmək,
- Şirkət tərəfindən təhkim olunmuş avtomobilin təmiz və səliqəli saxlanmasına nəzarət edilməsi,
- Sənədlərin və məhsulların ünvanlara çatdırılması,
- AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə,
- İş qrafiki: Bazar ertəsi – Şənbə günü 09:00-19:00,
- Əmək haqqı: 500 AZN
Namizədə tələblər:
- Sürücülük vəsiqəsi “B” kateqoriyalı,
- Operativlik, davamlılıq, dəqiqlik, məsuliyyətlilik,
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
- Yaş həddi: 22-30,
- Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti, rus dili bilənlərə üstünlük veriləcəkdir,
CV göndərərkən “subject” bölməsində "Sürücü" sözünün yazılması mütləqdir.
VAKANSİYA 17
TEZİBU
Qrafik dizayner
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali;
- Yaş həddi: 25-35;
- Qrafik dizayner vəzifəsində minimum 3 illik iş təcrübəsi;
- Adobe İllustrator proqramında mükəmməl işləmə bacarığı;
- Adobe Photoshop proqramında mükəmməl işləmə bacarığı;
- Adobe Indesign/ Corel Draw/ Light Room/ işləmə bacarığı;
- Motion videolar hazırlama bacarığı;
- Adobe After Effects / Premiere/Adobe Flash proqramlarını bilənlərə üstünlük veriləcək;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məhsullar üçün kreativ konseptlərin hazırlanması və fərqli ölçülərə adaptasiyası;
- Şirkətin imic kampaniya konseptlərinin yaradılması;
- Web/App üçün UI/UX maketlərin yaradılması
- Sosial media səhifələri üçün gündəlik postların dizayn edilməsi;
- Şirkətin bütün buklet, flayer, kataloq və müxtəlif formatlı kommunikasiya vasitələrinin dizaynı;
- Verilən tapşırıqları vaxtında və mükəmməl şəkildə icra etmək;
- Kreativ yanaşma tələb olunan layihələrdə iştirak.
- Planların, görülən işlər barədə hesabatların tərtibi və rəhbərə təhvil verilməsi.
Əmək haqqı: 800-1200 manat (təcrübədən asılı olaraq).
İş qrafiki: 6 günlük.
Ofis Xətai metrosu yaxınlığında yerləşir.
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla öz portfoliosu ilə birlikdə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 18
MKT İstehsalat Kommersiya MMC
Keyfiyyətə nəzarət şöbəsinin rəhbəri (Sumqayıt/ Gilan Tekstil Park)
Son tarix 01 okt 2022 Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Beynəlxalq və yerli keyfiyyət standartlarının tətbiqini təmin etmək.
- İş sahəsində tətbiq etmək üçün keyfiyyətə nəzarət üzrə standartları yeniləmək və təsdiq etmək.
- Keyfiyyətə nəzarət işini planlaşdırmaq və keyfiyyət ilə bağlı yazılı və əyani təlimatlar hazırlamaq.
- Keyfiyyət göstəriciləri və üsulları ilə bağlı rəhbərlərlə məsləhətləşmələr aparmaq.
- Keyfiyyət üzrə müvafiq sənədlərin sxemi, məzmunu və təşkili ilə bağlı rəhbərliklə birlikdə qərar qəbul etmək.
- Keyfiyyət menecmenti sisteminin həyata keçirilməsi və onun mütəmadi inspeksiya nəzarəti (daxili audit) üzrə prosedurları təmin etmək.
- Keçirilmiş daxili auidit üzrə hesabatların hazırlanmasını təmin etmək, rəhbərlik tərəfindən KMS-in analizi üçün zəruri olan məlumatın yığılması və sistemləşdirilməsi işində təşkil etmək.
- Texniki standartların tələblərinə və texniki şərtlərə, təchiz etmə və müqavilə şərtlərinə müvafiq olaraq istehsal prosesinin keyfiyyətinə nəzarət üzrə işi təşkil etmək.
- Normal təftiş və nəzarət tədbirlərini həyata keçirmək.
- Fərdi fəaliyyət planı tərtib etmək.
- Keyfiyyət standartları üzrə işçilərin təlimini və istiqamətləndirilməsini təmin etmək.
- Müvafiq xidmət və texniki fəaliyyətlərin keyfiyyət standartları ilə uyğunluğuna nəzarət etmək.
- İstehsalat ilə bağlı statistik məlumatlar toplamaq, təhlil etmək və hesabat hazırlamaq.
- Məhsulun istehsalatının başlanması üçün nümunə götürmək, yoxlama həyata keçirmək və laboratoriya nəticələr barədə hesabat vermək.
- Keyfiyyətə nəzarət sisteminin müəyyən edilməsi məqsədilə seçilmiş məhsulu qiymətləndirmək.
- Qrup fəaliyyətlərini mövcud daxili prosedurlara, məxfilik siyasətinə və dövlət qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata keçirmək.
- Tələb olunduğu hallarda mövcud olan daxili sistemləri təkmilləşdirmək;
- Digər departament və qruplarla koordinasiya saxlamaq, həmçinin üst rəhbərlər və qrup işçiləri arasında münasibətləri uzlaşdırmaq.
- Birbaşa rəhbərinə işi barədə hesabat vermək.
Tələblər:
- İstehsalat keyfiyyətə nəzarət üzrə ən azı 5 illik idarəetmə təcrübəsi;
- Ali təhsil (aidiyyəti sahə üzrə təhsil arzuolunandır);
- Azərbaycan dilində sərbəst danışıq və yazı qabiliyyəti;
- Texniki ingilis dili biliyi, rus dili arzuolunandır;
- Beynəlxalq təcrübəni öyrənmək, təhlil etmək və tətbiqinə nail olmaq bacarığı;
- Analitik düşüncə bacarığı;
- Tekstil sahəsində çalışmağı üstünlükdür.
"MKT İK" MMC şirkəti – irqindən, etnik mənsubiyyətindən, dinindən, dilindən, cinsindən, ailə vəziyyətindən, ictimai-sosial mənşəyindən və əqidəsindən asılı olmayaraq hamı üçün bərabər imkanlar yaradan bir şirkətdir.
Əgər özünüzü bu vakansiyanın tələblərinə uyğun hesab edirsinizsə və ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə aşağıdakı linkələrə daxil olaraq müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 19
Agro Retems
Операционный Координатор (Агро Сектор)
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Требования к кандидату:
- Наличие высшего образования
- Свободное владение русским и азербайджанским языками
- Компьютерные навыки: MS Office
- Умение работать в коллективе
- Желательно с опытом работы не менее 1-го года
- Наличие водительского удостоверения
Обязанности:
- Координация деятельности торговой команды;
- Прием-оформление первичной документации;
- Обеспечение наличия товара по своим товарным группам в оптимальном количестве и ассортименте.
- Ведение поиска поставщиков, изучение новых предложений от поставщиков, подготовка для руководства обоснованных предложений о привлечении новых поставщиков.
- Проведение переговоров с поставщиками и согласование условий поставки с непосредственным руководителем.
- Составление заказов поставщикам.
- Отслеживание выполнения заказа.
- Выполнение отдельных служебных поручений своего непосредственного руководителя.
Условия:
- Рабочее время: Понедельник – Пятница 09:00-18:00, Суббота – 10:00 – 14:00
- Оформление по Трудовому Кодексу Азербайджанской Республики
Зарплата: AZN 500
Возраст: от 21 года до 30 лет
Телефон: +(994)12 4496066 ( от 9.00 до 18.00 )
VAKANSİYA 20
Mobifon Electronics
Online kredit mütəxəssisi
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müvafiq müraciət kanalları ( Sosial şəbəkələr, rəsmi sayt və digər saytlar, mobil tətbiqlər, SMS və Call Center) vasitəsi ilə daxil olan müştəri müraciətlərini qəbul etmək və təhlilini aparmaq;
- Kredit müraciətlərinin qəbul və analiz edilməsi;
- Kredit portfelinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Müştəri hesablarının aparılmasına dair xidmətlərin göstərilməsi;
- Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 2-3 il iş təcrübəsi;
- Onlayn kreditin təşkil edilməsi üzrə yüksək təcrübəyə malik olması;
- Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi;
- Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
- Ünsiyyətcillik, təşəbbüskarlıq;
- Komanda da işləmək bacarığı;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti.
İş şəraiti:
- İş günləri: 6 gün/1 gün istirahət günü;
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər e-mail ünvanına “Online kredit müraciətləri üzrə Mütəxəssis” başlığı ilə CV-ni göndərə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 21
BOA Agency
Mühasib
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Mühasibatlıq uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili;
- Vergi və mühasibat uçotunun aparılması;
- Kassa, Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi, qaimə və vergi hesab fakturaların yazılması, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
- Debitor və kreditor hesablaşmalarının aparılması;
- Əmək haqqının, məzuniyyətin hesablanması;
- Əsas vəsaitlərin alınması, istismara verilməsi, köhnəlməsinin hesablanması, balansdan silinməsi və.s.;
- İdxal və ixrac əməliyyatlarının uçotunun aparılması, maya dəyərinin hesablanması;
- Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi;
- Aylıq xərclər smetasının planlaşdırılması və xərclərin plana uyğun sərfiyyatına nəzarət;
- Aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
- Vergi orqanlarına daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması;
- Aylıq,rüblük və illik Vergi, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi.
Tələblər:
- Sahə üzrə ali təhsili;
- Sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi;
- 1C (8.3) proqramında işləmək bacarığı;
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericilik, vergi məcəlləsi bilikləri.
- Kompüter bilikləri - MS office (Excel ela səviyyədə)
- ACCA üzrə sertifikatlar arzuolunandır
- Mühasibat uçotunun milli və beynəlxalq standartları üzrə biliklər
- Rus dili
Sizə nə təklif edirik?
- Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
- Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq;
- Müvafiq sahədə potensialınızı reallaşdırmaq imkanı;
- Əmək müqaviləsi.
- Əmək haqqı 1000-1500 Azn
- İş qrafiki-tam
- İstirahət günü-həftədə 2 gün
- İş saatları I-V saat 09:00-dan 18:00-a qədər
Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu qrafasında mütləq vəzifənin adı yazılmalıdır.
VAKANSİYA 22
Bureau Veritas Azerbaijan
IND Technical Manager
Son tarix 19 sen 2022 [email protected]
Bureau Veritas Azerbaijan is looking for IND Technical Manager who will responsible for:
- Review of Specifications / Project specific procedures as per applicable contractual requirements (Technical standards, specifications etc.).
- Review of Quality Plan and relevant procedures.
- Review of Technical Queries, material substitution, Concession Requests and provide technical input to Project Managers.
- Review and validation of inspection assignment documentation (technical aspects, reference documentation, schedule, milestones, reporting, logistics, co-ordination procedure, etc.)
- Actively participating in the sharing of knowledge and information
Minimum Required Qualifications:
- Sound Technical knowledge in Material, Welding, NDT Inspection
- CSWIP 3.1 or 3.2 or AWS - CWI or an approved equivalent.
- Degree / Diploma in Mechanical Engineering
- QMS Auditor trainings
- Strong knowledge of the International Codes & Standards such as ASME, API, ANSI, ASTM, BS, ISO and etc.
- Application of Codes and Standards, Project specifications and Procedures.
- Oil&Gas process system knowledge
- Drilling and completion equipment knowledge
- Minimum 5 year experience in similar field
Technical expertise:
- Application of Codes and Standards, project Specifications and Procedures
- Within his field of competency, the inspector is expected to conduct the activities stated in Primary functions.
- Fully conversant with relevant inspection techniques and able to select the most appropriate inspection technique.
- Able to verify and approve Non-conformities / corrective actions
- Able to identify required Bureau Veritas interventions, based on a pre-defined Quality Plan and according to specified standards.
- Able to review / appraise inspection procedures
- Able to manage one or more level 1 Inspectors / Surveyors
Interested candidates are requested to send their CV to the following address mentioning the position in the subject line.
Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process. Deadline for submitting CV’s is 18/09/2022.
VAKANSİYA 23
Office Lines
Satışa Dəstək üzrə Operator
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Müştəri müqavilələrinin hazırlanması
- Yeni və mövcud müştərilər üçün Satış meneceri ilə razılaşdırılmış qiymət siyasəti əsasında kommersiya təkliflərini hazırlamaq
- Sifarişləri qəbul etmək və qeydiyyata almaq
- Müştərilərdən gələn müxtərlif sorğulara, məhsullar və digər xidmətlərlə əlaqədar suallara cavab vermək
- Müştərilərə yeni məhsullar, yeni kampaniyalar haqqında məlumat vermək
- Satışı prioritet olan məhsulların satışını təşviq etmək
- Müştərilərlə qarşılıqlı razılaşdırma aktlarının və 1C sistemdə hesab fakturaların hazırlanması
- Daxil olan zəngləri qəbul etmək, cavablandırmaq və ehtiyac olduqda satış menecerlərinə yönəltmək
Vəzifə üzrə ilkin tələblər:
- Əvvəllər çağrı mərkəzi və ya müştəri xidməti şöbəsində iş təcrübəsi
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst yazılı və şifahi ünsiyyət aparmaq bacarığı (ingilis dili bilgisi üstünlük hesab edilir)
- ERP proqramlarla işləmə bacarığı
- İşə müştəri yönümlü (customer-friendly) münasibət
- Problemləri tez və effektiv həll edə bilmə qabiliyyəti
- Korporativ müştərilərlə düzgün ünsiyyət bacarıqları
- Stressə və iş yükünə davamlılıq
Təminatlar:
- Əmək haqqı: 400 AZN aylıq maaş + aylıq və rüblük bonuslar
- Nahar təminatı
- Telefon xərclərinin qarşılanması
Maraqlanan şəxslər CV-lərinin JobSearch – Satışa Dəstək üzrə Operator sözlərini qeyd etməklə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 24
Agro Food Investments
Hesabatlılıq və Büdcələmə üzrə Mütəxəssis
Son tarix 01 okt 2022 - Müraciət et
Təsvir:
- Aylıq maliyyə hesabatlarının hazırlanması və analiz edilməsi
- Aylıq büdcə-fakt analizinin aparılması
- Debitor və kreditor borcları, avanslar və inventarlar üzrə yaşlanma (aging) cədvəllərinin hazırlanması
- Müşahidə Şurasının aylıq iclasları üçün təqdimatın hazırlanması
- Pul vəsaitləri üzrə proqnoz məlumatların hazırlanması
- Kapital Qoyuluşu üzrə rüblük, yarımillik və illik hesabatların hazırlanması
- Qrupa daxil Müəssisələrin illik büdcələrin hazırlanmasında iştirak
- Perspektiv layihələrlə bağlı səmərəlilik təhlillərinin aparılması
Tələblər:
- Təhsil - Ali ( Maliyyə, Biznesin idarəedilməsi, İqtisadiyyat və əlaqədari ixtisaslar)
- İş təcrübəsi - 2-3 il
- Sertifikasiya - ACCA F7 və ya ACCA DipİFR üstünlükdür
- MS Ofis - Excel bilikləri yaxşı səviyyədə
- 1C üzrə biliklər üstünlükdür
- Analitik təhlil bacarığı
Səriştələr:
- Şəffaflıq, dürüstlük və etibarlılıq
- Sahiblənmə, məqsədyönlü
- Peşəkarlıq, səmərəlilik
- Məsuliyyətli, dəqiq, detallara fikir vermə
Sosial imtiyazlar:
- Nahar təminatı
- Könüllü tibbi sığorta
VAKANSİYA 25
AAC MMC
Mühasibatlıq üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- İş yeri: Qaradağ ray, Səngəçal qəs,Salyan şossei 47-ci km.
- Əmək haqqı təcrübədən asılı olaraq 500-600 AZN (net) olacaqdır.
- Nahar və nəqliyyat şirkət tərəfindən təmin olunur
- İş rejimi - 5 günlük
- E-qaimələrin yoxlanılması
- Debitor və kreditorların üzləşdirilməsi
- Gömrük portalındakı idxal və ixrac əməliyyatların izlənməsi
- ERP proqramı üzərində hesabların açılması və yoxlanılması
- Mühasibin digər gündəlik əməliyyatlarına dəstək
Vəzifəyə dair tələblər:
- Mühasibatlıq, maliyyə, iqtisadiyyat və ya əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil;
- Sahə üzrə təcrübə tələb olunmur.
- Azərbaycan dili mükəmməl bilməlidir.
- Microsoft Office (xüsusilə Excel) proqramlarında işləmə bacarığı;
- Komanda üzvü olaraq effektiv ünsiyyət qurmaq bacarığı.
VAKANSİYA 26
Simbrella
Office Assistant
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Responsibilities:
- Answer telephones, direct calls and take messages;
- Open, sort and route incoming correspondence, and prepare outgoing letters;
- Using a range of office software, including email, Share Point and databases;
- Managing filing systems;
- Developing and implementing administrative systems, such as record management;
- Welcomes visitors by greeting them, in person or on the telephone; answering or referring inquiries;
- Directs visitors by maintaining employee and department directories; giving instructions;
- Recording office expenditure and managing the budget;
- Organizing the office layout and maintaining supplies of stationery and equipment;
- Maintaining the condition of the office and arranging for necessary repairs;
- Communicate with staff travelers regarding their travel needs as well as the travel needs of partners and consultants;
- Coordinate with travel agencies if needed to provide trip itineraries to staff travelers;
- Assist in processing visa forms and obtaining visas from foreign embassies;
- Complete all functions related to planning, scheduling, and booking approved employee travel requests;
- Perform a wide variety of responsible clerical, technical, administrative, and office support duties in support of the Human Resources Director;
- Maintain personnel records ensuring timely and accurate records;
- To help with documentation, labor contracts concerning new hire, terminations, and etc.;
- Coordinating with Vendors, Sr Management and current staff for day to day operations
Required skills:
- Higher education;
- 2 years related experience in an Administrative area;
- Knowledge within the travel industry (booking, ticketing, visa and etc.) is preferable;
- Good knowledge of spoken/written English, Russian and Azeri languages;
- Strong verbal and written communication skills;
- Must be able to interact and communicate effectively with individuals at all levels of the organization with tact and diplomacy;
- Strong attention to detail;
- Excellent customer service skills;
- Ability to identify and resolve problems in a timely manner;
- Must demonstrate accuracy and thoroughness;
- Proficiency in Microsoft – Word, Excel, PowerPoint;
- Knowledge of office equipment (e.g., photocopier, fax, scan, personal computer, multi-line telephone, etc.);
- Good planning and organizational skills
VAKANSİYA 27
Performance Center Co
Avtoservisdə sığorta işləri üzrə texniki mütəxəssis
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sığortalı təmir üçün servisə müraciət edən avtomobillərin qəbulu;
- Mövcud qaydaya əsəsən tələb olunan sənədləşmə işinin təşkili;
- Müraciət əsasında müvafiq sığorta şirkəti ilə avtomobil və qəza hadisəsi haqqında bütün prosedurların dəqiqləşdirilməsi;
- Avtomobilə texniki baxışın təşkili və hadisə nəticəsində zədələnmiş dəyişilməli ehtiyat hissələri və təmir işləri üzrə ilkin qüsur aktının tərtib olunması, sığorta şirkəti ilə razılaşdırılması, müvfaiq foto və video materialların fayllaşdırılması;
- Sığorta şirkətinin razılığı ilə avtomobilin təmirinin başlanması, anbarda olmayan detalların sifarişi, təlimata uyğun bərpa edilmə prosesinə nəzarət edilməsi;
- Yekun qüsur aktının hazırlanması sığorta şirkətinə ödəniş üçün göndərilməsi, təmiri başa çatmış avtomobilin təhvilə hazırlanması;
- Müəyyən edilmiş vaxtda və qaydada hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Rəhbərliyin işlə əlaqədar tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Texniki ali təhsil;
- Yaş həddi: 25-35;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, Rus və İngilis dilləri arzuolunandır;
- Texniki əməliyyatlarının planlaşdırılması sahəsində təcrübənin olması;
- Müasir avtomobillərin quruluşunu və təmir texnologiyalarını yüksək səviyyədə bilməli;
- Təhlükəsizlik texnikası və texniki şərtlər haqqına məlumatın olmalı;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və idarəetmə bacarığı olmalı.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 1000-1200 ₼
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Avtoservisdə sığorta işləri üzrə texniki mütəxəssis” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 28
Kontakt Home
Marketinq Meneceri
Son tarix 01 okt 2022 - Müraciət et
Yeni açılan Gözəllik və Baxım mağazalar şəbəkəsində Marketinq Meneceri vakansiyası elan edilir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ümumi marketinq strategiyasının qurulması, planlaşdırılması və həyata keçirilməsi;
- Mövcud strategiyanın idarə edilməsi;
- Komandanın idarə edilməsi və təlimləndirilməsi;
- Ən son texnologiya və ən yaxşı təcrübələrdən xəbərdar olmaq və innovativ həllər üzərində işlənilməsi;
- Fərqli marketinq kanallarının idarə və nəzarət edilməsi;
- ROI və KPI-ları ölçülməsi və ona əsasən qərarların verilməsi;
- Marketinq büdcəsinin idarə edilməsi;
- Rəqiblərin analizi, meyarlarının araşdırılmasi və inkişaf üçün təkliflərin verilməsi;
- Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün məhsul, dizayn və satış direktorları ilə əlaqələrin qurulması;
- Hədəflərə çatmaq üçün marketinq komandasının motivasiya edilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Marketinq Meneceri/Şöbə rəhbəri kimi ən azı 2 il təcrübə;
- Səlis Azərbaycan dili, Rus və İngilis dilləri biliyi orta səviyyədə;
- Kompüter bilikləri (MS Office);
- Marketinq strategiyalarının hazırlanmasında və həyata keçirilməsində təcrübə;
- Fərqli marketinq kanalları üzrə dərin biliklər;
- Tənqidi düşünmək və problem həll etmə bacarığı;
- Bütün mövcud marketinq kanallarının necə işlədiyini güclü şəkildə başa düşmək bacarığı;
- Mükəmməl analitik və layihə idarəetmə bacarığı;
- Güclü komanda rəhbərliyi, ünsiyyət (yazılı və şifahi) və vaxt idarəetmə bacarığı;
- Startup təcrübəsi arzu olunandır;
- Kosmetika və özünə baxım sahələrində təcrübə arzu olunandır.
İş şəraiti:
- İş günləri: I-V günlər;
- İş saatı: 09:00-18:00;
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 29
Retems Logistics LLC
Mühasib köməkçisi
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
Vəzifələr:
- Excel işləmək bacarığı
- Daxili mühasibatlıq işlərini görmək (hesab fakturalar, elektron qaimələr, daxili hesabatlar və s.)
- Alış və satış qaimələrinin işlənməsi
- e-taxes.gov.az, e-gov.az və digər portallarda əməliyyatları yerinə yetirmək
- Rəhbərliyin verdiyi əlavə tapşırıqları yerinə yetirmək
- Debitor və kreditorlar üzrə hesablaşmalarının aparılması, aktların tərtib olunması
- İnternet-banking üzrə lazımi əməliyyatların və ödənişlərin icra edə bilməli
- İnternet-banking üzrə lazımi əməliyyatların və ödənişlərin icra edə bilməli
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli;
- Bu sahədə iş təcrübəsi 0-1 il;
- Kompüter bilikləri;
- Analitik düşüncə və məntiqli nitq qabiliyyəti olmalı;
- Məsuliyyət, intizam, səbrlilik və detallara qarşı diqqətlilik kimi xususiyyətlər vacib tələbdir.
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- Əmək haqqı – 500 azn net.
VAKANSİYA 30
AAC MMC
Mühasibatlıq üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 01 okt 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- İş yeri: Qaradağ ray, Səngəçal qəs,Salyan şossei 47-ci km.
- Əmək haqqı təcrübədən asılı olaraq 500-600 AZN (net) olacaqdır.
- Nahar və nəqliyyat şirkət tərəfindən təmin olunur
- İş rejimi - 5 günlük
- E-qaimələrin yoxlanılması
- Debitor və kreditorların üzləşdirilməsi
- Gömrük portalındakı idxal və ixrac əməliyyatların izlənməsi
- ERP proqramı üzərində hesabların açılması və yoxlanılması
- Mühasibin digər gündəlik əməliyyatlarına dəstək
Vəzifəyə dair tələblər:
- Mühasibatlıq, maliyyə, iqtisadiyyat və ya əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil;
- Sahə üzrə təcrübə tələb olunmur.
- Azərbaycan dili mükəmməl bilməlidir.
- Microsoft Office (xüsusilə Excel) proqramlarında işləmə bacarığı;
- Komanda üzvü olaraq effektiv ünsiyyət qurmaq bacarığı.