VAKANSİYA 1
Deluks Kamin
Satış Meneceri
Son tarix 06 iyn 2022
Aranan nitelikler:
- İktisat veya Ekonomi Fakültesi bölümlerinden mezun,
- Tercihen Türkiye ya da Avrupa’da eğitim görmüş,
- 20-35 yaşları arasında erkek/kadın,
- İnşaat sektöründe en az 3 yıl satış alanında çalışmış,
- Saha satış tecrübesi edinmiş ve alanında ilgili özel eğitim-kurs-seminerlere katılmış,
- Görüşme ve toplantı gerçekleştirecek, raporlama yapabilecek şekilde iyi derecede Rusça ve Türkçe bilen,
- Satış teknikleri ve uygulamalarına konularına hakim,
- Analitik düşünebilen, zaman yönetimi ve planlama yeteneği güçlü,
- Satış odaklı ikna kabiliyeti yüksek,
- Yazılı ve sözlü iletişim dili güçlü,
- Müşteri memnuniyetini ön planda tutan,
- Temsil ve sunum kabiliyeti gelişmiş adaylar değerlendirilecektir.
İş tanımı:
- Hazırlanan satış planlarının uygulanması için satış yöneticilerince kurgulanıp deklare edilen satış senaryolarının uygulanması ve geliştirilmesi.
- Oluşturulan rut bölgelerinde bütün inşaatların ve sorumlularının tespit edilmesi, periyodik olarak takip edilmesi.
- Şirket genel politikalarına uygun satış gerçekleştirmek için yapılan bütün plan ve programların uygulanması, analiz edilip raporlanması.
- Satış için belirlenen hedeflere ulaşabilmeleri için gerekli tüm işlemlerinin ilgili departmanlarla koordineli olarak gerçekleştirilmesi.
- Satış müdürü, satış şefi, teknik departman ve pazarlama departmanı kadroları ile koordineli çalışarak müşteri memnuniyetinin en üst düzeyde tutulması.
- Satış müdürü ve satış şefi ile Dış Satış analizlerini yaparak müşteriler ve ürünler hakkında raporlar oluşturup, şirketin stratejilerinde gerekli revizyonların yapılmasının sağlanması.
- Ürünlerimizin fiyat seyrini, stok durumumunu, satışı yapılacak malların temin ve teslim süreleriyle ilgili olarak lojistik-muhasebe ve üretim departmanlarıyla koordineli çalışmalar gerçekleştirilmesi.
Lokasyon: Bakü / Azerbaycan
Alınacak Kişi Sayısı: 1
Yabancı Dil: Rusça ve Türkçe
Maaş Skalası: 800-1200 Azn
Başvuru için;
a)- www.deluxekamin.com/careers/ sayfasını ziyaret etmenizi ve cv göndermenizi rica ediyoruz.
Veya
b)- [email protected] adresine mail ile cv göndermenizi rica ediyoruz.
VAKANSİYA 2
Planet Travel
Mühasib köməkçisi
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Hesabatların hazırlanması .
- Ödəniş tapşırıqları və internet banking vasitəsi ilə ödənişlərin edilməsi.
- E-Qaimə fakturalarının yazılması
- Kassa, Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi
- Daxili mühasibatlıq işlərini görə bilən (hesab fakturalar, elektron qaimələr, daxili hesabatlar, bank köçürmələri və.s)
- Aylıq daxili maliyyə hesabatların hazırlanması.
- Ən azı 1-2 il iş təcrübəsi olmalıdır.
- Əmək 700-800 AZN .
Namizədə tələblər:
- Azərbaycan və rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək
- Kompüterdə işləmək bacarığı
- Şirkətə daxil olan sorğuların operativ və işgüzar formada cavablandırılması
- Məntiqi və riyazi düşüncə qabiliyyəti.
- İnternetdən aktiv istifadə etmək, sürətli axtarış və s
- Office proqramlarında işləmə bacarığı (Excel, Word)
- Bütün hesab-fakturaların, müqavilə sənədlərinin və onlardan irəli gələn aktların , qaimə-fakturaların qəbul edilməsi, qeydiyyata alınması, yoxlanılması və müvafiq ödənişinin icra edilməsi üçün hazırlanması və təqdim edilməsi .
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
Şəkilli CV-lərinizi "Mühasib " başlığı altında elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 3
AGRO - WEST DC LLC
Ticarət nümayəndəsi (İmişli)
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Bölgə: İmişlidə yaşayan namizədlərə üstünlük verilir (İmişli, Beyləqan, Füzuli, Saatlı, Sabirabad və Şirvan üzrə)
Əmək haqqı: 1000-1500azn
Fəaliyyət sahəsi: Kolbasa Satışı
İş qrafiki: Tam
İş təcrübəsi: Satış sahəsində 1 ildən 3 ilə qədər
Təhsil: Ali/Orta
Vəzifəyə olan tələblər:
- Korporativ müştərilərlə əlaqələr quraraq, şirkətin məhsullarına dair tanıtımlar etmək, yeni müştərilər tapmaq, onlarla birbaşa əlaqə quraraq xidmətlər haqqında məlumat vermək;
- Göstərilən xidmətlərin səviyyəsini müəyyənləşdirmək üçün müştərilərdə məmnunluq dərəcəsini müəyyən etmək, analizi aparmaq və çatışmazlıqları müəyyən edərək rəhbərliyə təkliflərini bildirmək;
- Bazar araşdırması aparmaq, müştəri tələbatlarını öyrənmək;
- Soyuq zənglər, görüşlər və təqdimatlar həyata keçirməklə satışın təşkili;
- Qarşıya qoyulan hədəflərə yönəlik fəaliyyət göstərmək;
- Görülən işlərə dair gündəlik və aylıq hesabatların birbaşa rəhbərə verilməsi;
Namizədə olan tələblər:
- MS Office proqramlarını bilməsi arzu olunandır;
- Satış üzrə minimum1 il təcrübə;
- Soyuq satışların aparılmasında təcrübə;
- Şəxsi avtomobil və B,BC kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsinin olması vacibdir;
Maraqlanan namizədlər CV formalarını mövzu yerinə " Ticarət nümayəndəsi - İmişli üzrə " yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 4
BSC Consulting & Outsourcing Company
İstehsalat rəisi
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Yaş həddi: 35-40 yaşdan yuxarı
- Mühəndislik üzrə Ali Təhsil
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə ən azı 5 il təcrübə
- Dil biliyi: azərbaycan, rus dili arzuolunandır
- İstehsal olunan məhsulların keyfiyyətinə olan ümumi tələbləri
- İstehsalatın təşkilini və texnologiyasını
- Əməyin qorunması, texniki təhlükəsizlik, istehsalat sanitariyası və gigiyenası, yanğından mühafizə qaydalarını bilməlidir.
İş barədə məlumat:
- İstehsal müəssisəsinin ümumi istehsal fəaliyyətini idarə və təşkil etməlidir
- Keyfiyyət standartlarını və təhlükəsizlik qaydalarını planlaşdırmalı və vaxtında təmin etməlidir
- İstehsal fəaliyyəti üzrə hesabatlar vaxtında tərtib və təqdim olunmalıdır
- Məhsulların buraxılışı üzrə istehsalat texnologiyası sahəsində respublika və xarici ölkələrin qabaqcıl təcrübəsi öyrənilməli və tətbiq edilməlidir
- Avadanlığın və başqa əsas vasitələrin vaxtında tənzimlənməsini və texniki cəhətdən düzgün istismarını, onların qrafik üzrə təmirini, təhlükəsiz və sağlam əmək şəraitinin yaradılmasını təmin etməlidir
- İstehsalata daxil olan xammalın keyfiyyətinə, məhsulun hazırlanması texnologiyasına və xammalın istifadə normalarına daimi olaraq nəzarət etməlidir
- Əsas istehsal cədvəli və əməliyyat büdcələrinin idarə olunmasına diqqət etməlidir
- Yüksək təzyiqli vəziyyətlərdə həlledici qərarlar qəbul etməkdə, tənqidi düşüncə və bütöv təhlil yolu ilə növbəti fəaliyyət istiqamətini seçməkdə rahat olmalıdır
- Təfərrüatlara diqqətli olmalıdı
- İşçilərlə düzgün şəkildə ünsiyyət və davranış qaydalarını bilməlidir
- İşçilərin və avadanlıqların boşdayanmalarının qarşısını almalıdır
- İş qrafiki: Həftənin 6 günü, bazar günü istirahət
- Əmək haqqı: 1200-1500
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Qanunvericiliyə uyğun olaraq əmək müqaviləsi bağlanılır
bölməsində vakansiyanın adını qeyd etmək mütləqdirVakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “İstehsalat rəisi” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 5
Grow Group Azerbaijan
Xarici satınalmalar və İdxalat üzrə koordinator
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: Müvafiq vəzifədə minimum 1 il
- Dil bilikləri: İngilis, Rus və Azərbaycan dilləri – sərbəst (şifahi və yazılı)
- Əmək haqqı: 800 - 1000 azn (namizədin təcrübəsindən asılı olaraq)
- Xarici bazarda material və avadanlıqlar üzrə araşdırma, qiymətləndirmə aparmaq və optimallaşdırmaq üçün təkliflər vermək;
- Yüksək şifahi və yazılı kommunikasiya səviyyəsi
- Daşınmaların təşkili üçün effektiv və sərfəli yolların araşdırılması
- Material və avadanlıqların texniki məlumatlarının araşdırılması və müqayisə olunması;
- Müvafiq hesabatların hazırlanması
- Satınalma fəaliyyəti və xərcləri barədə hesabatların verilməsi
- Material və avadanlıqların məlumat bazasını hazırlamaq və yeniləmək, şirkətin xarici təchizat xərclərinə nəzarət etmək və aidiyyati şəxslərə hesabat vermək;
- Satınalmalar üçün rəqabətli qiymət sorğusu sisteminə nəzarət etmək;
- Daxil olan satınalma sifarişlərinin vaxtında və keyfiyyətli həyata keçirmək
- Müqavilələrin bağlanması, şərtlərin müəyyən edilməsi və öhdəliklərin vaxtında icra edilməsini kontrol etmək
- Faydalı şərtləri təmin etmək üçün xarici və daxili satıcılarla danışıqlar
- Təchiz olunan malların və xidmətlərin keyfiyyətinə nəzarət etmək
- Tədarük prosesində maneələrin, problemlərin aradan qaldırılması və koordinasiyası.
- Rəqabətli əmək haqqı
- Karyera imkanları
- AR Əmək qanunveriliyi üzrə sənədləşmə
- 5 gün 09:00-18:00
- Şənbə günü 09:00-13:00
Maraqlanan namizədlər mövzuda “Xarici satınalmalar və İdxalat üzrə koordinator” və əmək haqqı iddiasını qeyd etməklə CV-lərini göndərsinlər.
VAKANSİYA 6
Bridge Group of Companies
Marketing Manager
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Responsibilites:
- Oversee all marketing campaigns for their company or department
- Implement strategy
- Promote a business, product, or service
- Ensure the company is communicating the right messaging to attract prospective customers and retain existing ones
- Represent the marketing team to cross-functional groups including product management, sales, or customer support
- Updating senior leadership on the progress of marketing activities and reporting on the results of campaigns
- Manage and coordinate marketing and creative staff
- Lead market research efforts to uncover the viability of current and existing products/services
- Collaborate with media organizations and advertising agencies
- Brainstorm ideas for new campaigns
- Coordinate with the sales team and other departments to produce effective strategies
- Monitor current campaigns, ensuring their staff meets deadlines and complete necessary tasks
- Analyze data to evaluate the success of their marketing efforts and come up with new ideas to improve brand marketing and exposure
Requirements:
- Bachelor's degree in marketing, finance, business administration, or similar.
- At least two years' experience as a marketing manager.
- Extensive knowledge of marketing strategies, channels, and branding.
- Superb leadership, communication, and collaboration abilities.
- Exceptional analytical and problem-solving skills.
- Strong time management and organizational abilities.
Interested candidates please send your CV by indicating the title of position “Marketing manager” in the subject line of your message.
VAKANSİYA 7
Caspian Equipment Company
Korporativ Satış üzrə Mütəxəssis
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Təcrübə: Satış sahəsi üzrə minimum 2 il təcrübə (avto-ehtiyat hissələrinin satışı üzrə təcrübə üstünlükdür);
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (arzuolunandır);
- Təqdimat bacarığı;
- İnandırma bacarığı;
- Satış texnikaları üzrə biliklər;
- Ünsiyyət qurma bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müxtəlif kateqoriyalı texnikaların ehtiyat hissələrinin korporativ satışının həyata keçirilməsi;
- Mühərrik yağları, akkumulyator, təkər və s. kateqoriyalar əsas olmaqla müştərilərə məhsul qruplarının tanıdılması;
- Müştəri bazasının formalaşdırılması və artırılması üçün aktiv B2B görüşlərinin keçirilməsi;
- Müştəri tələblərinin öyrənilməsi, qarşılanması və daimi loyallığın təmin edilməsi;
- Müştəri borc öhdəlikləri və ödənişlərini daim nəzarətdə saxlamaq;
- Məhsulların təmin edilməsi prosesini tam nəzarətdə saxlamaq, sənədləşmə məsələlərini həll etmək.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 1000 AZN + KPİ;
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:30-17:30;
- İş yeri: Binəqədi rayonu, Mədən küçəsi 4, Neptun marketlə üzbəüz;
- Şirkət tərəfindən korporativ nömrə;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Korporativ Satış üzrə Mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 8
Sumgait Technologies Park
Sales manager
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Key Accountabilities:
- Managing organizational sales by developing a business plan that covers sales, revenue, and expense controls;
- Meeting or exceeding targeted sales quotas and productivity standards;
- Tracking sales goals and reporting results as necessary;
- Overseeing the activities and performance of the sales team;
- Providing exceptional customer service to all customers;
- Developing and implementing sales and marketing plans to drive sales and profit;
- Collecting customer feedback and market research.
The appropriate candidate for us should have:
- Bachelor’s degree in Business Administration, or related field;
- At least 3 years of sales experience as a manager required;
- Excellent verbal and written communication in Azerbaijani, Russian and English languages;
- Excellent sales and customer service skills with proven negotiation skills;
- Strong supervisory and leadership skills;
- Excellent organizational skills and attention to detail.
What will you get?
- Work experience in the largest industrial company in Azerbaijan;
- Personal growth and professional development opportunities;
- Horizontal and parallel growth and career opportunities among STP companies;
- Medical insurance opportunities;
- Lunch and transport opportunities;
Additional information:
- Full-time job;
- Located in Sumgait city, H.Z. Tagiyev settlement.
Candidates who meet the above requirements are asked to send their CVs until 05.06.2022 with “Sales manager” in the subject line.
VAKANSİYA 9
Magnat Group
Satış təmsilçisi
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Əmək haqqı : 400 ( Azn ) + %.
İş yeri yerləşir: 8-ci mkr.
İş təcrübəsi :1-3 il dən az olmayaraq.
Yaş həddi: 20-30 qədər.
İş barədə məlumat:
- Müştərilərə zəng vasitəsi ilə məhsulların çeşidləri,fəqliliyi,qiyməti,funksiyası haqqında məlumat vermək və satışını həyata keçirtmək.
- Müştərilərin təlabatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək.
- Rəhbərliyə verilən məlumatda müştəri ilə əlaqə məlumatları və sorğunun qısa məlumatı əks etdirmək.
- Həftəlik müştəri sorğusu raporu hazırlamaq.
- Yenilikçi və satışla bağlı yeni fikirlər bildirmək.
Tələblər:
- Komandada işləmək bacarığı.
- Microsoft office proqramlarını – yaxşı səviyyədə bilmək.
- Rus dili biliyi –danışıq səviyyə.
- Nizam –intizamlı ,məsuliyyətli ,satış hədəfli.
Karyerasını satış sahəsində qurmuş satış hədəfli şəxslər müraciət edə bilərlər. CV –lərinizi qeyd olunmuş e-mail ünvanına göndərə bilərsiz və yaxud 070525-06-10 nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiz.
VAKANSİYA 10
Buxar Mühəndislik
Satınalma şöbəsinin müdiri
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahədə idarəçilik üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- İş planlama və təşkil etmə, idarəetmə bacarığı;
- Nəzakətli danışıq, intizamlı, işinə qarşı dəqiq və məsuliyyətli olmalı;
- Ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
- Komanda daxilində işləmək bacarığı ;
- MS office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Azərbaycan, Rus, İngilis dilini səlis bilmək mütləqdir( şifahi və yazılı);
İş barədə məlumat:
- Satınalma prosesini düzgün və vaxtında təşkil və icra etməli;
- Potensial təchizatçıların düzgün araşdırılması,məhsullarını, qiymətlərini və xidmətlərini müqayisə etməli
- Anbarda olan məhsulların izlənməsinə nəzarət;
- Anbarda olan malların düzgün təhlili və hesabatının aparılması;
- Bazarın düzgün qiymətləndirilməsi;
- Rəhbərliyə bütün ödənişlərin, təchizatla bağlı qərarların hesabatının təqdim edilməsi və təsdiqinin alınması;
- Yeni təchizat sifarışlərinin təşkil edilməsi və nəzarət edilməsi
- Satınalma prosesinin əlverişli şərtlərlə həyata keçirilməsi;
- Ödəniş sorğuları və ödənişlərə nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması
CV-ləri Satınalma şöbəsinin müdiri mövzusu ilə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 11
Araznet MMC
Satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satınalma prosesinin vaxtında, prosedur və qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi və satınalma sorğularının icrası;
- Mallar üzrə texniki məlumat və qiymət araşdırılmasının aparılması
- Bazarın təhlili, tələb olunan məhsul və xidmətlərin daxili, xarici bazarda araşdırılması;
- Ən uyğun təchizatçı və tədarükçülərin seçimi, yazışmaların,danışıqların aparılması, görüşlərin təşkil edilməsi;
- Təchizatla bağlı müqavilələrin şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Alınmış məhsul və ya xidmətin keyfiyyət və logistika məsələlərinin həllinə dəstək göstərilməsi;
- Təchizatçı və tədarükçü bazasının yaradılması, təchizatçıların və tədarükçülərin qiymətləndirilməsi;
- Gömrük rəsmiləşdirilməsi (sifarişlərin hazırlanması, gömrük rəsmiləşdiriməsi üçün lazımi olan bütün sənədlərin vaxtında təqdim olunması);
- Təhlillərin aparılması və hesabatların hazırlanması.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi 1-3 il;
- Kompüter bilikləri -MS Office (Word,Excel,Outlook) ; Təchizatçıların idarəedilməsi üzrə proqram təminatı sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcəkdir;
- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus, ingilis (yüksək səviyyədə) ;
- Məsuliyyətlilik, planlaşdırmaq, komandada işləmək bacarıqları;
- Operativlik, çevik qərarvermə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini elektron ünvanına "Satınalma üzrə mütəxəssis" başlığını qeyd edərək göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 12
Emsa Food
Ofisiant
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri.
İşin təsviri:
- Əmək və nizam-intizam qaydalarına riayət etmək;
- Qonaqlara yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Menyu təqdim etmək və sifarişi qəbul etmək;
- Menyunu yaxşı bilmək və gələn qonaqlara hər hansı bir yemək barəsində dolğun məlumat vermək;
- Satışı yüksək səviyyədə həyata keçirmək.
İş şəraiti:
- İş yeri şəhərin mərkəzində yerləşir.
- Aylıq əmək haqqı 500 manat + bonus;
- İş qrafiki: 6 gün;
- İş saatı: 10.00-dan 19.00-dək;
- Nahar və uniforma şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Karyera yüksəlişi imkanı.
Tələblər:
- Təhsil – Orta.
- Cinsi – Kişi.
- Yaş həddi – 22-30 yaş.
- İş təcrübəsi – 1-3 il.
- Komandada işləmək bacarığı.
- Xarici dillərin biliyi arzu olunandır.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini (foto ilə) mövzu yerinə “Ofisiant” yazaraq göndərməsi xahiş olunur.
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 13
Capago Azerbaijan
Visa Application Officer
Son tarix 06 iyn 2022 -
Offer detail:
The Visa Application Officer fulfils the mission of collecting clients’ documentation needed for the processing of visas. Depending on the department he has been assigned to, the VAC Officer will be required to:
- Receive and welcome all clients coming to CAPAGO offices;
- Registration on reception desk
- Collect and process clients documentation provided for the visa application;
- Collect the stipulated fees;
- Process all telephonic, online chat and email queries from clients;
- Capture data and process information pertaining to clients in the different regulatory tools provided.
The Visa Application Officer reports directly to the Management personnel in their respective center.
Required diplomas:
- Minimum : Baccalaureate, Matric or equivalent
Experience required:
- Proof of at least 2 years of experience in a customer service position, office.
Competences Required:
- Knowledge and proficiency in IT tools in particular the Google applications (google sheets, google doc, …)
- Good organizational capacities
- Ability to be methodological and rigorous
- Excellent communication and interpersonal skills
- Ability to be flexible and adaptable
- Self-confidence and ability to resist stress
- Positive, team spirit
- Good command of English & Russian is required, French is +
Offer Information:
Type of contract: Temporary, renewable every year (probation: 3 months)
Starting date: As soon as possible
No. of positions available: 2
City: Baku
Health coverage: Public / private
Please send your Resume and Motivation Letter in English format to: [email protected] and [email protected].
VAKANSİYA 14
Turkesh Dekor 2010
Mühasib köməkçisi
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Ünvan: Bakı şəhəri, ASAN 5-in arxası, Koroğlu metrosunun yaxınlığında
Əmək haqqı: başlanğıc üçün 400 AZN
Cinsi: kişi
Yaş həddi: 21-30 yaş
İş rejimi: bazar ertəsi-cümə tam iş günü, şənbə qısa iş günü
Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.
Tələblər:
- 1C 8 mühasibat proqramından istifadə etmək
- e-gov.az, e-taxes.gov.az, e-customs gov.az, internet bankinq və digər portallardan istifadə etmək
- Office proqramlarında işləmə bacarığı (Excel, Word)
- Diqqətli, məsuliyyətli, tələbkar olması və kollektivdə işləmə bacarığı vacibdir
- Bütün VHF-ın, hesab-fakturaların, xərc sənədlərinin, müqavilə sənədlərinin və onlardan irəli gələn aktların, qaimə-fakturaların qəbul edilməsi, qeydiyyata alınması, yoxlanılması və müvafiq ödənişinin icra edilməsi üçün hazırlanması və təqdim edilməsi
- İlkin və yoxlanmış sənədlər əsasında ödəniş tapşırıqlarını və digər mühasibat reyestr sənədlərini hazırlamaq, yoxlamaq, düzəlişlər etmək və imzaya ötürülməsini təşkil etmək
- Mühasibatlığın ilkin sənədlərini yoxlanılmasına müvafiq qovluqlara yerləşdirilməsinə köməkliyin göstərilməsi
- Mühasibatlıqda kargüzarlıq və sənədlərin arxivləşdirilməsi işinin aparılması və nəzarət olması
- Ali təhsil (Maliyyə-mühasibatlıq, iqtisadiyyat üzrə)
VAKANSİYA 15
Unimetal
Korporativ satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Şirkətin məhsulllarının (qara metal və rəngli metal) korporativ satışlarını həyata keçirilməsinin təşkil olunması
- Korporativ müştərilər ilə əlaqələr quraraq, şirkətin məhsullarında dair tanıtımlar etmək, yeni müştərilər tapmaq, onlarla birbaşa əlaqə quraraq xidmətlər haqqında məlumat vermək
- Göstərilən xidmətlərin səviyyəsini müəyyənləşdirmək üçün müştərilərdə məmnunluq dərəcəsini müəyyən etmək, analiz aparmaq və çatışmazlıqları müəyyən edərək rəhbərliyə təkliflərini bildirmək
- Sərgi və tədbirlərdə iştirak etmək.
- Reklam kompaniyalarını aparmaq
- Daxili bazar araşdırmasını etmək
- Xarici bazar araşdırmasını etmək
- Bazar araşdırması aparmaq, müştəri tələbatlarını öyrənmək
- Potensial müştəriləri cəlb etmək
- Potensial müştərilər ilə danışıqların aparılması
- Potensial müştərilərin tələblərini öyrənmək və analiz etmək
- Potensial müştərilər üçün təkliflər hazırlamaq və təklif etmək
- Korporativ satışları həyata keçirmək
- Potensial müştəri və müştərilər ilə daim kommunikasiyanı qoruyub saxlamaq
- 6 günlük iş həftəsi, 1-5ci günlər saat 10:00-18:00, şənbə günləri saat 11:00-17:00 kimidir.
- Əmək haqqı müsahibə zamanı bilinəcək
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi 30-50
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini əla səviyyədə bilmək
- Dəqiq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq
- Ünsiyyətcil, mehriban, pozitiv olmaq
- Kollektivdə işləmə bacarığı
- İş təcrübəsi: Satış üzrə 5 il
- Şəxsi avtomobil olanlara üstünlük veriləcək
Qeyd: Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Korporativ satış üzrə Mütəxəssis” yazmaqla göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 16
Azertexnolayn
İR üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Əmək funksiyası:
- İşçilərin şəxsi işlərini hazırlayır və formalaşdırır, onlarda əmək fəaliyyəti ilə bağlı olan dəyişiklikləri qeyd edir
- Əmək qanunvericiliyinə, əsasnamə, təlimat və müəssisə rəhbərlərinin əmrlərinə müvafiq olaraq işçilərin işə qəbul edilməsi, vəzifə dəyişikliyi, ezamiyyət, məzuniyyət və işdən azad olunmalarını rəsmiləşdirir;
- Əmək müqavilələrini doldurur və tərəflərin arasında imzalanmasına nəzarət edir;
- İş stajının hesabını aparır, işçilərin hazırkı və keçmiş fəaliyyəti haqqında arayış verir;
- İş vaxtının istifadəsi cədvəlinin hazırlayır və gündəlik qeydləri aparır;
- İşçilər tərəfindən təqdim olunmuş “Əmək qabiliyyəti olmamaq vərəqəsi”ni qəbul edir, yoxlayır, insan resurslarına aid olan bölməni doldurur;
- İşçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin qeydiyyatını aparır, növbəti il üçün məzuniyyət qrafikinin tərtib olunmasında iştirak edir;
- Əmrlərin, sərəncamların, eləcə də icrası nəzarət tələb edən tapşırıqların uçotunu aparır;
- Əmək üzrə perspektiv və illik planların işlənib hazırlanmasında iştirak edir;
- İşçilərin gündəlik davamiyyətlərinə nəzarət edir və müdirə hesabat verir;
Namizədə tələblər:
- İnsan Resursları sahəsində ən az 2 il iş təcrübəsi olmalı
- Ali təhsil
- Kompüter bilikləri: MS Office (Excel yaxşı səviyyədə)
- Dil bilikləri: İngilis dili yüksək səviyyədə
- Yüksək analitik düşüncə
- Punktuallıq
Təminatlar:
- Nahar və servis şirkət tərəfindən verilir;
- Korporativ nömrə ilə təmin edilmə;
- İş qrafiki 09:00-dan 18:00-a dək (həftə içi 5 gün)
- Şənbə və bazar istirahət
Tələblərə uyğun gələn namizədlər CV-lərini “İR üzrə mütəxəssis” başlığı altında qeyd edərək göndərmələri xahiş olunur
VAKANSİYA 17
Ferrum Capital
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- İqtisadi, riyazi və digər analitik ixtisaslar üzrə ali təhsil;
- 21- 35 yaş aralığı;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 6 ay iş təcrübəsi;
- Tələbkar, obyektiv, məsuliyyətli, çevik olmalı;
- Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Stress altında işləmək və çətin vəziyyətlərin həlli yollarının müəyyən etmək qabiliyyəti.
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis nə iş görür?
- Problemli kredit portfellərinə nəzarət etmək;
- Hər bir gecikmə üzrə müştərilərlə ödənişlərini təmin etmək üçün mütəmadi əlaqə saxlamaq;
- Gecikmə səbəblərinin araşdırılması və problemin aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək;
- Kredit ödənişlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Hesabatların hazırlanması və vəzifə öhdəliklərini dəqiqliklə, məsuliyyət ilə yerinə yetirmək.
- Şirkətin rəhbərliyi tərəfindən tapşırılan digər vəzifə və öhdəliklərini həyata keçirmək;
Əlavə məlumat:
- Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 18:00
- Əmək haqqı – 400 AZN + Bonus
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “ Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
VAKANSİYA 18
Solart
Satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Vacib tələblər:
- 25-40 yaşlı xanımlar;
- Satış etmə bacarığı;
- Satış təcrübəsi ən azı 1 il olmalıdır;
- Səlis Azərbaycan dili biliyi, Rus dili biliyi arzu olunandır;
- Aktivlik, çeviklik, ünsiyyətçillik və məsuliyyətlilik;
- Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti, ünsiyyət qurma bacarığı
- Analitik düşünmə qabiliyyəti
- Word və Excell proqramlarını yaxşı bilmək
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Müraciət edən müştərilərin zənglərinin, müxtəlif kanallar vasitəsilə daxil olan sorğuların qarşılanması;
- Müştərilərlə münasibətlərin yüksək səviyyədə qurulması, məhsullar haqqında ətraflı məlumatların təqdim edilməsi;
- Müştəri baza məlumatlarının toplanması;
- Müştərilərlə sistematik şəkildə əlaqə saxlamaq, əlverişli münasibətlərin yaradılmasını təmin etmək;
- Şirkət tərəfindən göndərilən məhsulların qəbul edilməsi, yoxlanılması, müvafiq olaraq yerləşdirilməsi;
- Müştərilərin əsas istəklərinin toplanıb menecerə təqdim edilməsi, təkliflərin hazırlanması
- Onlayn satış üzrə sifarişlərin təmin edilməsi
Biz Sizə təklif edirik:
- 6 günlük iş həftəsi
- İş saatı 9:00 –dan 18:00 -dək
- İstirahət: Bazar günü
- Əmək haqqı 600 + yüksək % bonus
Namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Satış üzrə mütəxəssis” sözlərini qeyd edib göndərsinlər. CV-lər müraciət et bölməsində qeyd olunan email ünvanına göndərilməlidir.
Vakasiya ilə bağlı şirkətə zəng etməyə ehtiyac yoxdur. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 19
Italdizain Group
Заместитель главного бухгалтера
Son tarix 23 may 2022 - с[email protected]
Должностные обязанности:
- Заместитель главного бухгалтера участвует в организации учета финансово-хозяйственной деятельности Компании и контроля за сохранностью имущества,эффективным использованием материальных, трудовых и финансовых ресурсов;
- Участие в руководстве разработки и применения форм первичных учетных документов, форм внутренних учетных документов, а также обеспечении правил проведения инвентаризации, контроля за хозяйственными операциями, технологиями обработки бухгалтерских данных и соблюдения правил документооборота;
- Непосредственное участие в наладке правильного отражения всех хозяйственных операций на счетах бухгалтерского учета (также в регистрах бухгалтерского учета), в его контроле, предоставлении оперативной информации, в своевременном составлении и предоставлении бухгалтерской (финансовой) отчетности, а также, наряду с другими отделами и службами, в проведении экономического анализа финансово-хозяйственной деятельности предприятия на основе информации по бухгалтерскому учету и счетам в целях выявления и мобилизации внутренних резервов Компании;
- Строгое соблюдение кадровой, финансовой и казначейской дисциплины, правомерности (законности) списания административных, хозяйственных и иных расходов, дебиторской задолженности, недостач и убытков с бухгалтерского баланса, ведение работ по оформлению, хранению бухгалтерских документов, а также передаче их в архив в установленном порядке; ·
- Контроль за ведением бухгалтерского учета по расчетам за оказанные услуги, движением денежных средств, подготовкой бухгалтерских документов для формирования бухгалтерской отчетности;
- Предоставление полной и достоверной информации о состоянии расчетов по оказанным услугам;.
- Оказание методической помощи работникам Компании по вопросам бухгалтерского учета, контроля, отчетности и экономического анализа
Требования:
- Высшее финансовое образование
- Опыт работы на соответствующей позиции от -го года
- MS Office, 1С, BTP;
- Гибкость, коммуникабельность, стрессоустойчивость, многозадачность;
- Знание азербайджанского, английского и русского языков
Условия:
- Стабильная работа
- Оформление по ТК АР
- Заработная плата по договоренности.
Собеседование состоится после рассмотрения всех полученных резюме.
Резюме принимаются до 22 мая 2022 года
Просьба отправлять резюме с указанием в теме позиции «Заместитель главного бухгалтера» и ожидаемой заработной платы.
Только соответствующие вышеуказанным требованиям кандидаты будут приглашены на собеседование.
VAKANSİYA 20
HERTZ Azerbaijan
Менеджер по продажам
Son tarix 06 iyn 2022- [email protected]
Возраст: 23 – 35
Опыт работы: 1 – 3 года
Зарплата: 500 AZN + бонусы по заказам
Контактное лицо: Фуад м
Контактный Номер: 012 437 59 95 / 055 204 02 89
Описание работы:
- Обслуживание клиентов (сдача автомобилей в аренду)
- График работы посменно: Аэропорт с 08:00 до 20:00, с 20:00 до 08:00 (с выходными)
Требования к кандидату:
- Знание: обязательно азербайджанского, русского и английского языков
- Знание Офисных программ
- Права: Категория B
- Коммуникабельность, инициативность
- Ответственность, самостоятельность
Просьба отправлять СV с указанием должности.
Не отвечающим всем требованиям кандидатов просьба не беспокоить!
VAKANSİYA 21
By Telecom
Satıcı (Lənkəran, telefon mobil elektronika)
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Təcrübə əsasdır.
- Rus dili (arzu olunandır) üstünlük veriləcək.
- Əmək haqqı :300-350 Azn + bonus
CV- ləri “Lənkəran Satıcı” qeyd edərək mailə göndərə bilərsiz.
VAKANSİYA 22
Avrora
Həkim
Son tarix 07 iyn 2022
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Günlük olaraq əraziyə çıxan işçi heyətinin rutin yoxlanışının həyata keçirilməsi;
- İşçi heyəti tərəfindən daxil olan müraciətlər əsasında müayinələrin və ilkin tibbi yardımın həyata keçirilməsi;
- Tibbi ləvazimat qutularının mütəmadi olaraq diqqətdə saxlanılması;
- Növbə ərzində müvafiq qeydlərin aparılması.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Tibbi avadanlıqlarla işləmə bacarığı;
- Təcili tibbi yardımın göstərilməsi üzrə bilik və bacarıqlar.
Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:
- Təhsil : Tibb sahəsi üzrə ali təhsil ( Terapiya ixtisası arzuolunandır);
- İş təcrübəsi : Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi (Təcili tibbi yardımda iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur).
İş şərtlərimiz:
- İş qrafiki : Növbəli;
- İş yeri : Avrora Sənaye Parkı, Hökməli qəsəbəsi;
Biz nə təklif edirik:
- Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
- İşçilərə qayğı proqramı;
- Peşəkar komanda mühiti;
- Təlim və inkişaf imkanları;
- Nahar;
- Servis.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Həkim” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 23
Asthetiklab
Operator Call Center
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Müştərilərə zənglərin edilməsi, şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və klinikada olan prosedurlara dəvət olunması
- 2 növbəli işdir , həftəniin 6 günü
- İş saatı: 09:30-dan 14:30-dək, 14:30-dan 20:00-dək (bir növbə seçiləcək)
- Həftədə 1 gün istirahət
- Əmək haqqı: Fix olaraq 1 ci növbə 200 , 2 ci növbə 250 AZN +faiz
- Yaş həddi 45-50 arası hər iki növbə 250 AZN +faiz
- 3 gün sınaq müddəti verilir
Namizədə tələblər:
- Kosmetolojji klinikanın çağrı mərkəzinə xanım operatorlar tələb olunur
- Yaş həddi: 22-50
- Nitq qabiliyyəti və azərbaycan dilində səlis danışıq mədəniyyəti
Əlaqə nömrəsi: 0554571717 Nərmin xanım
VAKANSİYA 24
SAF Pharma LLC
Məhsul təbliğatı üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 iyn 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
İş rejimi: 09:00-18:00
Əmək haqqı: 350-450 AZN.
Öhdəlikləri:
- Gündəlik iş qrafikinə uyğun olaraq bölgə üzrə müştərilərin ziyarət edilməsi və məhsul təqdimatının aparılması;
- Müştərilərdən məhsullar üzrə rəy alınması;
- Həftəlik plan əsasında apteklərin ziyarət edilməsi, satılan məhsullar barədə məlumatların alınması;
- İclaslarda iştirak etmək, iş yerində yaranmış problemlər barədə birbaşa rəhbərinə məlumat vermək;
- Gün ərzində görülən fəaliyyət barədə hesabat hazırlamaq;
- Bazar araşdırması prosesində iştirak etmək;
- Yeni müştəri cəlb edilməsi və onlarla davamlı əlaqələrin yaradılmasını prosesində iştirak etmək;
- Problemli müştərilər barədə birbaşarəhbərini məlumatlandırmaq;
- Rəhbərlik və ya məsul şəxsin işlə bağlı verdiyi digər tapşırıqların icra edilməsi;
- Ona təhkim olunmuş işçi - mentor ilə birlikdə öyrənmə proqramını icra etmək;
- İş və təlim qrafikinə əməl etmək.
Vəzifəyə tələblər:
- Təcrübə - 0-2 (müvafiq sahədə)
- Azərbaycan dilində mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət
- Təqdimat bacarığı
- Öyrənməyə meyilli
- Təşəbbüskarlıq
- Məsuliyyətlilik
- Çeviklik
- Dəqiqlik
Müraciət qaydaları:
CV-ni “TN” başlığı (tema/subject) ilə göndərə bilərsiniz.
Qeyd: Hər bir müraciətə 2 həftə ərzində baxılır. Yalnız vakansiyanın tələblərini qarşılayan namizədlər ilə müsahibə keçirilir.
Son müraciət tarixi: 31.05.2022
VAKANSİYA 25
Oil and Gas Company
Senior Investment Analyst
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
Job Functions:
- Analyze the corporate strategy and contribute to long-term investment planning (Capital allocation planning) of the Company
- Evaluate various investment opportunities by developing and maintaining dynamic financial valuation models
- Audit investment theses, valuation models, FEED and investment memoranda submitted by Business Units within Investment Governance Framework of the company
- Run the process of projects prioritization and CAPEX budget forecasting
- Conduct due diligence type exercises for potential target M&A deals
- Develop extensive investment presentations, teasers, investment recommendation notes and engage in both buy and sell side negotiations
- Audit long-term business plans of the BUs and segments
Job Requirements:
- MBA, MSc degree in Economics or Finance
- 3 to 5 years of relevant work experience in a related role
- Advanced experience in Excel and modeling is required
- Strong Power Point presentation skills
- Advanced knowledge of concepts of asset pricing, strategic planning, financial reporting
- Strong work ethics, problem solver and multitask skills
- Fluency in Azerbaijani and English
- ACCA, CIMA, CFA certifications are a strong advantage
Interested candidates are welcomed to send their CV’s with the subject “Senior Investment Analyst”.
VAKANSİYA 26
By Telecom
Filial müdiri (Lənkəran)
Son tarix 06 iyn 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Təcrübə əsasdır.
- Rus dili (arzu olunandır) üstünlük veriləcək.
- Əmək haqqı : Müsahibə əsasında müəyyən ediləcək.
CV- ləri “Lənkəran Filial müdiri ” qeyd edərək mailə göndərə bilərsiz.