VAKANSİYA 1
Damla Mebel MMC
Mühasib (İstehsalat üzrə)
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gündəlik əməliyyatların və istehsal sənədlərinin 1C 8.3 program təminatına işlənməsi;
- Məhsul resepturalarının sistəmə işlənməsi;
- Anbar qalıqlarına nəzarət və anbarlararası sənədlərin 1C proqramına işlənilməsi;
- Verilən tapşırıqların vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil ;
- Yaş: 25-40 yaş;
- İstehsalat sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- 1C 8.3, Excel proqramlarından yüksək səviyyədə istifadə bacarığı.
İş şəraiti:
- Həftədə 6 iş günü, 1 gün (bazar) istirahət;
- Əmək haqqı : 700-900 AZN (net) ;
- İş yeri Abşeron r-nu, Masazır qəs.,Qurtuluş YK-nin yaxınlığı.
- Servis xidməti fəaliyyət göstərir. (20 Yanvar metrosu,Saray qəsəbəsi,Xırdalan və Sumqayıt şəhərləri üzrə).
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini elektron ünvanına mövzu yerinə “Mühasib (İstehsalat üzrə)” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 2
Receptionist
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
Job Description:
- To greet and register visitors arriving to the company and inform relevant employees about visitors;
- Helping maintain workplace security by issuing, checking, and maintaining visitor logs.
- Answering, forwarding, and screening phone calls;
- Receive, sort and distribute daily mail deliveries;
- Maintain reception area and all common areas in a clean and tidy manner at all times;
Requirements:
- Male candidates only;
- Higher education;
- Prior experience as a receptionist or in a related field;
- Excellent verbal and written communication skills in Azerbaijani, basic Russian and English;
- Strong organizational skills with the ability to multi-task;
- Experience in using MS Office;
- Ability to work under pressure, problem solving skills;
- Highly responsible and reliable;
Terms and conditions:
- Five-days working week;
- Salary: 600 ₼;
- Health Insurance Program;
- Lunch is provided by the company.
Interested candidates are requested to submit their CVs to by indicating the position title “Receptionist” in the subject line of your email.
VAKANSİYA 3
Soliton
Kopirayter
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
İşin təsviri:
- Sosial media kontentin hazırlanması və idarə edilməsi.
- Veb saytın kontent bölmələrini admin panelini vasitəsilə idarə etmək
- Kampaniyalar üçün sloqanlar hazırlanması
- Reklam mətnləri, şüarları yazılması
- Veb-saytda yerləşdiriləcək mətnlərin, blog və press relizlərin yazılması
- Sayt və sosial şəbəkələr üçün kreativ həllərin təqdim və tətbiq edilməsi
- Məqalələr, məhsul təsvirləri, sosial media və şirkətin veb saytı üçün məzmunların hazırlanması,
Tələblər:
- Yaş həddi: 23-35
- Təhsil: Ali təhsil
- Təcrübə: Bu sahə üzrə ən az 1 il
- Kompüter biliyi: MS Office proqramları, marketinq sahəsində proqram təchizatları üzrə biliklər
- Dil biliyi: Azərbaycan dili səlis danışma və yazma qabiliyyəti, (İngilis dili bilikləri arzu olunandır)
- Google adwords ilə işləmə bacarığı
- Kreativ və innovativ düşüncəli olmalı
- Yaradıcılıq , araşdırma və davamlı öyrənmək qabiliyyəti
- Səlis yazılı və şifahi nitq qabiliyyəti
İş şəraiti:
- İş yeri: Baş Ofis (Tbilisi pr.)
- İş rejimi: Tam
- İş saatı: I-V günləri 09:00-18:00, VI günlər 09:00-15:00
- Əmək haqqı: 500-800
- Əlavələr: AR əmək məcəlləsinə görə sənədləşmə
- Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir.
VAKANSİYA 4
Kontakt Home
Mağaza direktorunun köməkçisi
Son tarix 12 sen 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mağaza əməkdaşlarına inzibati dəstəyin göstərilməsi;
- Sənədlərin və qiymətlərin çap olunması;
- Məhsulların düzgün yerləşdirilməsinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Təmizliyə və səliqə-səhmana riayət olunmasına nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Mağaza üçün təsərrüfat sifarişlərinin verilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- İnzibati sahədə iş təcrübəsi - 1 il;
- Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi;
- Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell, Outlook);
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Müştərilərlə davranış etikası.
İş şəraiti:
- İş günləri: I-V günlər;
- İş saatı: 10:00-19:00;
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 5
Algoritmika
Переводчик (Ru/AZ)
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
Мы ищем "Переводчика(Ru-AZ/AZ-Ru)", который готов в сроки сдавать контент и поможет нам в подготовке учебных материалов. Для нас важно, чтобы вы были готовы вместе с нами делать качественный образовательный сервис по обучению детей и взрослых программированию и новым технологиям.
В этой роли вам предстоит:
- Перевод контента для занятий (AZ -> RU и RU -> AZ)
- Перевод документации (AZ -> RU и RU -> AZ)
- Перевод образовательных материалов(в том числе видеороликов) и презентаций для тренингов (AZ -> RU и RU -> AZ)
Вы – идеальный кандидат, если обладаете:
- Отлично поставленной грамотной русской и азербайджанской речью;
- Отличной самоорганизацией и способностью работать автономно;
- Умением работать в режиме многозадачности;
- Умение работать в сжатые сроки;
- Ориентацией на результат;
- Продвинутым уровнем MS Office (Word, Excel, Power Point);
Будет плюсом:
- Опыт работы с документацией;
- Опыт и знания рынка образования;
- Владение английским языком;
- Опыт работы в технической сфере.
Как мы работаем:
- Мы нанимаем людей, чтобы они говорили, что делать нам (полная самостоятельность и инициативность);
- Все, что мы делаем, мы делаем для пользователей (отсутствие бюрократии и лиц с ключевым мнением);
- Мы принимаем решения на основе данных, фактов и экспериментов (data-driven);
- Любую идею и фичу мы тестируем как можно скорее (fail fast);
Мы предлагаем:
- Сильную команду профессионалов, увлеченных своим делом;
- Возможность повлиять на жизнь тысяч школьников и студентов, заинтересовав их занятиями по программированию;
- Максимальное развитие внутри команды с перспективой роста в руководителя одного из направлений;
- Стабильная ЗП: Оклад 700 AZN
- Трудовой контракт с прозрачным компенсационным пакетом
График работы: Работа: с 09:00 до 18:00 или с 10:00 до 19:00 с понедельника по пятницу.
Как к нам попасть:
Если у вас есть желание работать в образовательной сфере, расти и развиваться вместе с нашей командой, ждём ваше резюме с указанием «Переводчик» в теме письма.
Обязательно сопроводите его мотивационным письмом с рассказом о вашем опыте, навыках и о том, чем вас заинтересовала эта вакансия!
VAKANSİYA 6
Company
Maliyyə şöbəsinin müdiri
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Milli Mühasibat Uçotun Standartları əsasında uçot siyasətini təşkil etmək;
- Əmlakın, öhdəliklərin və bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunun aparılmasına nəzarət etmək;
- Maliyyyə-uçot siyasətinin əsas istiqaməti olan likvidliyin qorunmasını təmin etmək;
- Şirkətin büdcəsinin proqnozlarının maliyyə baxımından yerinə yetirilməsini təmin etmək;
- Maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotunun təşkilini təmin etmək;
- Maddi, əmək, maliyyə vəsaitlərin qənaətli istifadəsi və Şirkətin əmlakının qorunması istiqamətində tədbirlər görmək;
- Şirkətin maliyyə strategiyasını və onun maliyyə sabitliyinin təməlini hazırlamaq;
- Şirkətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin analizi və bu fəaliyyətin maliyyə göstəricilərində təsvirini təmin etmək;
- Şirkətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyəti üzrə təhlillər aparmaq;
- Malların və xidmətlərin maya dəyəri və gəlirliyin planlaşdırılmasını təmin etmək;
- Gəlirlərin müəyyən olunmuş müddətlər çərçivəsində daxil olmasını təmin etmək;
- Müqavilələr əsasında alınan malların və xidmətlərin dəyərinin vaxtında ödənilməsini təmin etmək;
- Şirkətin ödəmə qabiliyyətinin təmin olunması, gəlirliliyin artırılması, xərclərin azaldılması, həmçinin istifadə olunmayan maddi sərvətlərin əmələ gəlməsinin qarşısının alınması üzrə İdarə Heyətinə təkliflər vermək;
- Şirkətin maliyyə vəziyyəti, daxil olan pul vəsaitləri, keçirilən maliyyə əməliyyatları və debitorlar barədə məlumatları hazırlayıb İdarə heyətinə təqdim etmək;
- Şirkətin dövri hesabatlarını qanunvericiliklə müəyyən edilmiş hallarda və qaydada hazırlanmasını, onların icmallaşdırılmasını, müvafiq orqanlara verilməsini və təhlil edərək rəhbərliyə məlumat verilməsini təmin etmək;
- Şirkət üzrə əmlakın və öhdəliklərin inventarizasiyasının aparılmasına dair əmr layihəsi hazırlamaq, inventarizasiyanın müəyyən edilmiş prosedur qaydalara uyğun aparılması üçün inventarizasiya komissiyasının üzvlərinə təlimati izahatlar vermək;
- Maliyyə və uçot əməliyyatlarına dair şöbənin əməkdaşları tərəfindən tərtib edilmiş sənədlərin düzgünlüyünü yoxlamaq və təsdiq etmək;
- Pul vəsaitlərin və maddi - əmtəə sərvətlərin əskikiliyinin, qanunsuz istifadənin qarşısını almaq məqsədilə tədbirlərin görülməsini təmin etmək, təklif hazırlayaraq İdarə Heyətinə təqdim etmək;
- Pul vəsaitlərin və maddi - əmtəə sərvətlərin əskikliyi və ya oğurlanması aşkar olunduqda müvafiq sənədlərin tərtibatı və zəruri hallarda istintaq orqanlarına təqdim edilməsini İdarə Heyətinin sədrini məlumatlandırmaqla təmin etmək;
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
- Azərbaycan Respublikasının müvafiq qanunvericiliyi;
- Beynəlxalq Maliyyə Hesabatları Standartları;
- Milli Mühasibat Uçotu Standartları;
- ACCA, CIMA, CPA və ya bunlara ekvivalent olan beynəlxalq sertifikatlar;
- Analitik düşünmə, problemləri həll etmə, qərarvermə və idarə etmə bacarığı;
- Dil və komputer bilikləri: Azərbaycan dili (mükəmməl), Rus və İngilis dili (yaxşı), Microsoft Office proqramlarını mükəmməl bilmək.
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Maliyyə sahəsində ali təhsil.
- Müvafiq sahə üzrə azı 7 il iş təcrübəsi.
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq "Maliyyə şöbəsinin müdiri" qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.Müraciət edən namizədlərdən yalnız namizədliyi vakansiyaya uyğun olanlarla əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 7
Bonamed
Estetik Kosmetoloji cihazlarının satışı üzrə Mütəxəssis
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Potensial müştərilər ilə əlaqə yaradaraq, onların şirkətə müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün, şirkət tərəfindən keçirilən təlimdə tam şəkildə öyrədilən məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən hər ay təqdim edilmiş fərdi qaydada əks etdirilmiş hədəflərə çatması
- Yeni müştərilərin daha çox ofis daxili online olaraq axtarışı və cəlb edilməsi, ehtiyac olduğu təqdirdə görüşlərin təşkili
- Fəaliyyəti haqqında rəhbərliyə günlük/həfətəlik/aylıq hesabat verilməsi
Namizədə Tələblər:
- Cinsi: Qadın;
- Ali təhsil;
- Satış texnikaları ilə tanışlıq;
- İşgüzar danışıqların və yazışmaların aparılması;
- Effektiv kommunikasiya və təqdimat bacarığı;
- Azərbaycan dilində səlis yazmaq və oxumaq bacarığı
Şərtlər:
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə əsasən işə alınma;
- İş rejimi: 09:00-dan 18:00-dək;
- Həftənin 6 günü ( Şənbə günü yarım iş günü);
- Bayramlar qeyri iş günü;
- Telefon danışıq xərclərinin şirkət tərəfindən ödənişi;
- Cihazlar haqqında təlim şirkət tərəfindən həyata keçirilir
- Əmək haqqı 600 AZN + premiya (satış həcminə görə 1000-5000 azn);
- Perspektivli və artan vəzifə imkanı
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini e-mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Estetik Kosmetoloji cihazlarının satışı üzrə Mütəxəssis” qeyd etmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 8
AZ FP Co LTD
Biznes proseslərinin idarəedilməsi üzrə aparıcı / baş mütəxəssis
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
Namizədə gözləntilər:
- Biznes prosesləri tənzimləyən daxili normativ sənədlərin hazırlanması və yenilənməsi;
- Yeni biznes proseslərin tətbiqi üçün müvafiq tələblərin müəyyənləşdirilməsi;
- Biznes proseslərin avtomatlaşdırılması üçün texniki tapşırıqların hazırlanması;
- Proseslərin effektivliyinin ölçülməsi üzrə zəruri tədbirlərin görülməsi, biznes proseslərin monitorinqinin keçirilməsi;
- Əməliyyat sistemi üzərindən proseslərin izlənilməsi və onların normativ sənədlər formasında tərtib edilməsi.
- Bir başa rəhbərinin tapşırıqlarının vaxtında və keyfiyyətli yerinə yetirilməsi, və sorğu əsasında hesabatın təqdim edilməsi.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil -Biznesin idarəedilməsi üzrə (Menecment) ;
- 1-3 il uyğun sahədə iş təcrübəsi
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dilini yaxşı səviyyədə, Rus dilini orta səviyyədə bilməli;
- Microsoft Office proqramlarını (Excel, Word, Visio PowerPoint) yaxşı səviyyədə bilməli
İş şəraiti:
- Bakı-Şamaxı yolu 15-ci km. (Müşfiqabad qəs.)
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Biznes proseslərinin idarəedilməsi üzrə aparıcı / baş mütəxəssis” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz
VAKANSİYA 9
Unimetal
Anbardar köməkçisi
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Birbaşa anbardara tabedir və onun tapşırıqlarını yerinə yetirir;
- Anbarda olan mal və materialların təhlükəsizliyinə, saxlanılması rejiminə, sənədləşdirmə və mədaxil-məxaric sənədlərinin təhvil qaydalarına riayət olunduğunu təmin etmək;
- Anbarda malların qəbulu, yerləşdirilməsi və buraxılması işlərini idarə etmək;
- Anbarda mal və materialın müvafiq sistem və ardıcıllıqla və səliqə ilə yığılması və yerləşdirilməsini təmin etmək ;
- Anbardan malları yalnız cəmiyyət rəhbərliyi tərəfindən təyin edilmiş maddi məsul şəxslərə buraxmaq;
- Anbarda yanğınsöndürən vasitələrinin olduğuna və salamatlığına, sahənin vəziyyətinə,avadanlığın və inventarın vaxtlı təmirinə nəzarət etmək;
- Mal və materialların inventarizasiyasına təlimatlara uyğun hazırlaşmaq, təşkil etmək və inventarizasiyanın keçirilməsində iştirak etmək;
- İnventarizasiyanın keçirilməsindən sonra anbarda olan mal və materialların mövcudluğuna, təhlükəsizliyinə, saxlanılması rejiminə və salamatlığına cavabdehlik daşımaq;
- Anbara giriş və çıxış yollarının və qapılarının işlək olmasını təmin etmək, bitişik ərazinin yığışdırılmasını təşkil və nəzarət etmək
- 6 günlük iş həftəsi, 1-5ci günlər saat 09:00-17:00, şənbə günləri saat 11:00-17:00 kimidir.
- Əmək haqqı: 500 azn
- Ünvan: Abşeron rayonu, Mehdiabad qəsəbəsi
Namizədə tələblər:
- Yaş: 25 – 45 yaş arası
- Təhsil: Ali təhsil
- Azərbaycan dilini səlis bilməlidir
- İş təcrübəsi: Anbardar üzrə 1 ildən 3 ilə qədər təcrübəsi olmalı (1C-də işləməyi bacarmalı)
- MS Excel və MS Word proqramları ilə işləmək bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Dəqiq, aktiv, çevik və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
- İşguzar və hədəf yönlü, problemləri həll etmə bacarığı olan
Qeyd: Uyğun namizədlərdən cv-lərini mövzu yerinə “anbardar köməkçisi” yazmaqla göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 10
İctimaiyyətlə əlaqələr və marketinq şöbəsinin müdir müavini
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Kurasiya üzrə işlərin bölgüsünü aparmaq və işlərin vaxtında və keyfiyyətli icrasını təmin etmək;
- Kurasiya üzrə həvalə edilmiş vəzifələrin icrasını təmin etmək məqsədilə tərtib edilmiş iş planlarını və digər bu kimi sənədləri təsdiq etmək, habelə iş planında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin icra edilməsinə nəzarət etmək;
- Marketinq sahəsində işlərin təşkilini, tənzimlənməsini və təkmilləşdirilməsini təmin etmək;
- Yeni layihələrin təklif edilməsi və cari layihələrin idarəedilməsinə nəzarət;
- Müvafiq dövrü hesabatların hazırlanmasına nəzarət;
- Pərakəndə satış istiqamətində marketinq fəaliyyətinin planlanması və icrasına nəzarət.
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
- Yaradıcı, məsuliyyətli, kreativ olmalı, kollektivlə işləməyi bacarmalıdır;
- Dəqiq və qərəzsiz olmalı, analiz, təklif vermə qabiliyyətinə sahib olmalı;
- Layihə idarəetmə (Project Management) təcrübəsi olmalı;
- Dil və komputer bilikləri: Azərbaycan dili (mükəmməl), Rus və İngilis dili (yaxşı), Microsoft Office proqramlarını mükəmməl bilmək.
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- İqtisadiyyat, marketinq, biznesin idarə olunması sahəsində ali təhsil.
- İctimaiyyətlə əlaqələr, KSM və ya marketinq kommunikasiyaları sahələrində ən azı 4 il iş təcrübəsi olmalı;
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq "müdir müavini" qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.Müraciət edən namizədlərdən yalnız namizədliyi vakansiyaya uyğun olanlarla əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 11
Competo
Инструктор по мобильному приложению
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
Должностные обязанности:
- Инструктировать сотрудников в партнерских компаниях об использовании мобильного приложения.
- Обмен документов с партнерскими компаниями
- Вести учет о проделанной работе
- Способность рассматривать, разрешать и направлять запросы аппонентов.
- Выполнение иных поручений руководителя по операционной деятельности
Требования к кандидатам:
- Свободное владение азербайджанским и русским языками.
- Знание офисных программ
- Умение работать в коллективе
- Высокие навыки общения
- Способность говорить свободно, четко и с интонацией
Условия:
- Заключение трудового контракта
- Скользящий график – полная ставка
- Заработная плата: 400 азн
Кандидатов просим отправлять свое резюме c указанием в теме «Инструктор по мобильному приложению».
VAKANSİYA 12
ODONTOS LTD
Satış təmsilçisi
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
Namizədə verilən tələblər:
- Yaş - 25-35;
- Yalnız kişi namizədlər;
- Səlis Azərbaycan dilini bilməsi (əlavə olaraq rus dili bilənlərə üstünlük verilir);
- Xoş və səliqəli zahiri görünüş;
- Yüksək danışıq qabiliyyəti, fikirini aydın izah etmə və aktiv satış bacarığı;
- Səbrli və nəzakətli;
- İşgüzar və hədəf yönlü;
- Gərgin mühit və qrafikdə səmərəli işləmə bacarığı;
- Məsuliyyətli, dürüst və ünsiyyət qurma bacarığı, alıcılara nəzakətli rəftar;
- Kollektiv ilə işləmə bacarığı;
İş barəsində məlumat:
- Şirkət məhsullarının satışının təşkili ;
- Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək ;
- Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat verilməsi ;
- Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə gündəlik hesabatların verilməsi ;
- Şirkətin təqdim etdiyi bütün malların xüsusiyyətləri və qiymətləri haqqında tam informasiyaya sahib olmalı;
- Şəxsi avtomobilinin olması vacibdir;
- Satış strategiyası yaratmaq, inkişaf etdirmək və idarə etmək;
- Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, onların ehtiyac və tələblərini analiz etmək;
- İş saatı - 09.00 - 18.00 ;
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Satış təmsilçisi” qeyd edərək öz CV-lərini elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 13
Personal assistant
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
Job Description:
- Overseeing day-to-day business activities
- Manages schedule, calendar and meetings for the CEO
- Manages and prepares documents including meeting agendas, presentation materials, and recap meeting notes
- Maintains standards of strict confidentiality with respect to all matters and documents.
- Complete other administrative duties
Requirements:
- High education
- 2+ years of experience
- Excellent and professional phone skills
- Demonstrated ability to prioritize, meet deadlines, make decisions and change course of action quickly
- Detail oriented with the ability to maintain professionalism under pressure
- Strong people skills, including the ability to work effectively with other executives, assistants, and staff at all levels
- Exceptional organizational and follow-thru skills with the ability to work on many projects simultaneously
- Effective communicator, both verbally and written (Azeri, Russian-fluent, English intermediate level preferred)
- Experience with Microsoft Outlook, Excel, and Word.
Terms and conditions:
- 5 days a week
- 1200-1500 ₼
- Health Insurance Program
- Address: 93, Zarifa Aliyeva str.
Interested candidates are requested to submit their CVs by indicating the position title “Personal assistant” in the subject line of your email
VAKANSİYA 14
Gulfstream Distribution
Satici (promoter)
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
Kontakt Home və Baku Electronics-də İT avadanlıqlarının satışı üçün promouterlər axtarılır
Namizədə tələblər:
- Əla səviyyədə azərbaycan və rus dili bilikləri
- Cins: Xanim
- Satış sahəsində minimum 1 il təcrübəsi olmalı;
- Müştəriyönümlü satış bacarığı;
- Ünsiyyət və inandırma bacarığının olması;
- Hədəf yönümlü olmaq;
- Satış texnikaları üzrə nəzəri və praktiki biliklərə malik olmalı;
- Məsuliyyətli, kollektivdə işləmək və yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı;
- Yüksək inandırma qabiliyyəti , gülər üz, pozitiv, insanlarla tez ünsiyyətə girə bilən, komandada işləmə bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məhsul seçimində müştəriyə kömək etmək və çeşidləri təqdim etmək
- Satış nöktələrində məhsulla bağlı müştərilərə informativ məlumatların verilməsi və satış yönümlü addımların atılması
- Satışın yüksəldilməsi istiqamətində tədbirlər görmək
- Məhsullarının satışı aparmaq
İş şəraiti:
- Həftədə 5 gün;
- Şirkət daxili təlim və inkişaf imkanları;
- Əmək haqqı 350 manat+ satişdan 1% bonus
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Karyera yüksəlişi imkanı.
VAKANSİYA 15
United Software
Middle/Senior QA engineer
Son tarix 12 sen 2022 - Müraciət et
Description:
- In this role, you will be working for Wio. It is an Abu-Dhabi Investment Company that is currently building a Digital Bank with a banking license and a seed capital of $545 Million
Requirements:
- Experience in API testing, load testing, performance testing, and security testing;
- Experience with test processes, test frameworks, test design strategies, writing test cases, and automating tests in Java with frameworks like JUnit/TestNG, Selenium, and JMeter;
- Solid knowledge of CI/CD and DevOps best practices( Azure DevOps is a plus);
- Strong experience in API testing and RESTful is required;
- Hands-on experience with Linux, Windows, and mobile devices;
- Strong analytical and problem-solving skills as well as the ability to analyze complex problems in large systems;
- Experience with tools & applications such as JIRA, Confluence, Git, and Artifactory/Maven;
- Strong experience with Databases and SQL.
Responsibilities:
- Test complex API, web, and mobile-based applications that reference database back-end systems;
- Create and maintain automated test cases and acceptance tests executes test suites, review and diagnose reported bugs, and ensure overall system quality before a customer release;
- Design, develop, maintain, and troubleshoot automated suites of tests through continuous integration for value-added feedback;
- Investigate customer problems referred to you by the technical support team, test bugs, and create and manage bug reports;
- Reproduce, debug, and isolate problems and verify fixes;
- Work closely with software developers to create software artifacts, including test plans, test cases, test procedures, and test reports;
- Work in cross-functional areas with internal partner engineering teams in a disciplined agile environment;
- Estimate own testing tasks and work productively with minimum supervision while showing an excellent team attitude;
- Research test tools, methodologies, and trends and upgrade existing practices and processes;
- Manage the final quality on production release.
We offer:
- Working for the customer directly, ownership culture;
- 20 working days of vacation and 15 sick leaves;
- Company legal and accounting support;
- Online English classes;
- Ability to work remotely;
- Flexible working hours without time trackers.
VAKANSİYA 16
TIM Group
Junior .NET Developer
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- .NET üzərində proqram təminatının hazırlanması(biznes məntiqi və backend)
- Restful API-ların hazırlanması
- Blazor, Oracle və .NET-in ən son yeniliklərinin də qatıldığı stak üzərində microservice-lərin hazırlanması
- İnteqrasiya testləri
- Dəqiqlik və funksionallıq üçün kodların nəzərdən keçirilməsi;
- İstənilən maneələri aradan qaldırmaq üçün çətin biznes problemləri üçün texniki həllərin hazırlanması;
Vakansiya üzrə tələblər:
- Təhsil: İnformasiya texnologiyaları, Riyaziyyat və digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili
- Proqram təminatı, mühəndislik sahəsində minimum 1 il təcrübə:
- Problemləri yaradıcı şəkildə həll edə bilmək
- Həm texniki, həm də qeyri-texniki müzakirələrdə mükəmməl ünsiyyət bacarığına sahib olmaq
- Əsas bacarıqlar:
- C#,
- .NET CORE,
- Web API,
- Blazor bilikləri ciddi üstünlükdür
- GIT
- SQL/PLSQL
Şirkət Demirchi Towers-da yerləşir.
Mehriban və dürüst iş şəraiti və kollektiv.
Karyera yüksəlişi
Mükafatlandırma
İş qrafiki: I-V günlər, 09:00-dan 18:00-dək
Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
Maaş: 1100-1500 AZN
CV-ləri göndərərkən başlıq yerinə “Junior .NET Developer” qeyd etməyi unutmayın.
VAKANSİYA 17
Unikal
Sürücü
Son tarix 12 sen 2022 - [email protected]
Əmək haqqı - 600-800 AZN
İş barədə məlumat:
- Dispenser Sularının 19L satışı ilə məşğul olan şirkətə Ford Transit markalı nəqliyyat vasitəsini idarə etmək üçün sürücü tələb olunur
- Verilən sifarişləri rut üzrə vaxtında çatdırmaq
- Malın maşına yığılıb boşaldılmasına kömək etməli
- Nəqliyyat vasiləsinin hər zaman səliqəli saxlamlı
- Şirkətdaxili intizam qaydalarına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət etmək
- İş qrafiki: 6 günlük,
İş vaxtı: 08:30-18:00
İstirahət: Bazar günü
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi 25-50
- BC kateqoriyalı şəxslər
- Ford Transit yük maşını idarə etməkdə təcrübəli
- İşgüzar ünsiyyət etikası
- Bakı şəhərini yaxşı tanımalı
- İşgüzar, məsuliyyətli
VAKANSİYA 18
United Software
Back End (Node.js) developer
Son tarix 12 sen 2022 - Müraciət et
We are looking for a Back-End Web Developer responsible for managing data interchange between the server and the users. Your primary focus will be the development of all server-side logic, definition, and maintenance of the central database and ensuring high performance and responsiveness to requests from the front-end.
The most important one: is a willingness to learn. We are constantly learning new things, and we enjoy it a lot. We don’t expect to find people experienced in all of them. If you are excited about our tech stack and think you are a fast learner, do not hesitate to apply!
Technology stack: JavaScript, React, React Native, Node.js, NestJs, Python, Django PostgreSQL, Azure
Project description:
- Udrive is the first car—sharing provider in the Middle East that provides car rental by the minute.
- Our customer got a round of investments for $5mln.
The process is simple:
- Get the Udrive app
- Register for free
- U-drive
Your responsibilities:
- Integration of user-facing elements developed by a front-end developer with server-side logic
- Building reusable code and libraries for future use
- Optimization of the application for maximum speed and scalability
- Implementation of security and data protection
- Design and implementation of data storage solutions
- Design and construction of our REST API
- Design and implementation of continuous integration and deployment
- Writing clean, functional code on the front- and back-end
- Troubleshoot, debug and upgrade software and services
- Test software to ensure responsiveness and efficiency
- Responsible for developing and deploying microservices standalone from the leading tech stack to facilitate departments.
- Responsible for deploying necessary tools to automate and increase the efficiency of daily tasks in departments.
- Responsible for identifying areas of modification in existing programs and developing these modifications.
- Work with Business developers to produce algorithms and flowcharts out of ideas to facilitate customers and internal operations.
- Maintain logs of the ongoing micro-services for troubleshooting, debugging, and analysis.
- Work with different teams to redefine reactive approaches into proactive approaches using in-house middleware
- Create services and automation scenarios using current data
- Create and maintain APIs and backend infrastructure/Services
Your profile:
- 2+ year’s experience with back-end programming language in Node.js
- Experience with Python will be plus
- Basic understanding of front-end technologies and platforms, such as JavaScript, HTML5, and CSS3
- Good understanding of server-side CSS preprocessors, such as LESS and SASS
- User authentication and authorization between multiple systems, servers, and environments.
- Integration of multiple data sources and databases into one system
- Management of hosting environment, including database administration and scaling an application to support load change
- Data migration, transformation, and scripting
- Setup and administration of backups
- Outputting data in different formats
- Understanding differences between multiple delivery platforms, such as mobile vs. desktop, and optimizing output to match the specific platform
- Creating database schemas that represent and support business processes
- Implementing automated testing platforms and unit tests
- Proficient understanding of code versioning tools, such as Git
- English - at least intermediate strong
...and of course, your benefits:
- 20 fully paid business days of vacation
- 15 fully paid sick leaves
- public holidays
- compensation for health insurance and sports club membership
- ability to work from home or remotely
- flexible working hours without time trackers
VAKANSİYA 19
Unimetal
Laborant
Son tarix 12 sen 2022 -
İş barədə məlumat:
- Şirkətin digər strukturlarına beynəlxalq sertifikatların alınması üçün lazımi işlərin həyata keçirilməsi və izlənməsi;
- Əsas vəsaitlərin alınması zamanı məhsulun sertifikatlarının və passportlarının uyğun şöbələrdə olub-olmamasına nəzarət;
- Yeni sənəd formalarının, prosedurların yaradılmasını, razılaşdırılmasını və onlarda dəyişikliklərə nəzarət;
- Keyfiyyət sertifikasiyasına uyğun olaraq daxili auditin keçirilməsi plan-qrafikini hazırlamaq;
- Xammalın, texnologiyanın, istehsal prosesinin, hazır məhsulun və xidmətlərin keyfiyyətlərinə nəzarət edir;
- Yeni sənədlərin yaradıcılarına məsləhətlərini verir;
- Yeni yaradılan sənədlərin standartların uyğunluğuna nəzarət edir;
- Yaradılan sənədlərin qeydiyyatını aparır;
- Şirkətin keyfiyyət üzrə məqsədinin və siyasətinin yaradılmasında iştirak edir;
- İşçi heyətin keyfiyyət üzrə sertifikasiyası sahəsində tədris kurslarının həyata keçirilməsinin izlənilməsi;
- Keyfiyyət sertifikasiyası sahəsində informasiyanı sistemləşdirir və rəhbərliyə təhlil üçün təqdim edir.
- 6 günlük iş həftəsi, 1-5ci günlər saat 09:00-17:00, şənbə günləri saat 11:00-17:00 kimidir.
- Əmək haqqı: 400 azn
- Ünvan: Abşeron rayonu, Mehdiabad qəsəbəsi
Namizədə tələblər:
- Xanım namizəd olmalı
- Kimya üzrə ali təhsilli
- Ofis proqramlarını bilməli(word, excel və s.)
- Xarici dil bilikləri(rus, ingilis) rus dilini bilməsi arzu olunandı
- Növbəli iş rejimi olacaq. Və iş yeri mehdiabadda yerləşir
Qeyd: Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “laborant” yazmaqla göndərmələri xahiş olunur
VAKANSİYA 20
Khazar Fabrication
QC Welding Inspector
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Position Responsibilities:
- Responsible for implementing and maintaining the Quality Assurance Programme to assure conformance of the work performed the contract requirements.
- Responsible for the compilation of the Quality Control Inspection Procedures pertinent to the project as established by the contract drawings and specifications, client requirement and the Company Quality Control Policies and procedures.
- Assist and provide input to project management concerning the welders and fitters proficiency qualifications and number of inspection personnel requirements.
- Responsible for and approve the Final Acceptance Inspection reports.
- Establish the extent and scope of quality control inspections to be carried out within sub-contractors/Suppliers premises.
Essential Qualification and Experience:
- STCW certificate is required
- Minimum 5 years in Oil and Gas Industry as well as on fabrication/welding/material joining
- Ability to understand the key elements of drawings
- General administration skills
- Computer literacy/ MS Office
- Experience of working in a technically orientated environment Person Specification
- Personable, articulate and self-confident with excellent relationship building, interpersonal and influencing skills
- Good written and verbal communication skills in English
- Any university degree is applicable.
Deadline: 19.08.2022