VAKANSİYA 1
Sabah Construction
Satış Mütəxəssisi
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Müştəriləri qarşılamaq,evlər haqqında ətraflı məlumat vermək
- Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə dəqiq, düzgün seçim etməyə köməklik etmək
- Müştəri xidmətinin və məmnuniyyətinin təmin olunması
- İş vaxtı 9 saat
- Həftədə 1 gün istirahət (Şənbə günü part Time)
- Əmək haqqı – 500 Azn
Namizədə tələblər:
- Sadəcə xanım namizədlər
- Gülərüz, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı
- Satış qabiliyyəti olmalı
- Satış sahəsində xüsusilə tikinti və əmlak sahəsində iş təcrübəsi (1-3 il)
- Yaş həddi - 25-35
070 515 02 02 Rüfət bəy.
VAKANSİYA 2
Lea MMC
Marketinq Menecer
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
İş Barədə Məlumat:
- Bazarı və bazar tendensiyalarını araşdırmaq;
- Məhsulun inkişaf strategiyasını hazırlamaq və təsdiq etmək;
- İşin nəticələrinə nəzarət və təhlil etmək;
- Təsdiq olunmuş strategiyaya uyğun SMM işini idarə etmək (aylıq SMM planı hazırlamaq);
- Aylıq fəaliyyət barədə hesabat hazırlamaq və təqdim etmək;
- Foto/video çəkilişləri prosesinin təşkil və nəzarətini təmin etmək;
- Yeniliklər/məhdud məhsullar üzrə təkliflərin koordinasiyası;
- Reklam materiallarının filiallara paylanmasını təşkil etmək;
- Loyallıq kartları üzrə hesabat təqdim etmək (aylıq);
- ABC-analitika və kateqoriyalı menyu analitikasını aparmaq, rəhbərliyə hesabatı təqdim etmək (aylıq);
- Öz işini əməyin təhlükəsizliyi qaydalarına və normalarına uyğun olaraq həyata keçirmək;
- Vəzifəsinin icrası ilə əlaqədar digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Nami̇zədə Tələblər:
- Ali təhsill;
- Azərbaycan və rus dillərində əla səviyyədə danışıq qabiliyyəti (ingilis dili arzuolunandır);
- Əlaqəli sahədə 3 ilə qədər iş təcrübəsi;
- Fərdi keyfiyyətlər: məsuliyyət, diqqətlilik, müstəqil qərar vermə bacarığı və ünsiyyət qurma qabiliyyəti;
Bi̇z Si̇zə Təkli̇f Edi̇ri̇k:
- Stabil əmək haqqı;
- Şirkət tərəfindən naharla təmin olunma;
- Gənc və dinamik kollektivdə işləmək fürsəti;
- Təlim, treninq və master-klaslarda iştirak etmə fürsəti;
- Karyera inkişafı fürsəti.
Maraqlanan namizədlərin öz CV-lərini göndərmələri xahiş olunur. Mövzu yerində “Marketing menecer” yazılması vacibdir. CV göndərməyənlərin namizədlikləri nəzərə alınmayacaq.
VAKANSİYA 3
Second Cup
Kassir
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
Информация о работе:
- Сменный график.
- Первая смена с 07:00 до 16:00.
- Вторая смена с 16:00 до 01:00 (транспорт предоставляется).
- Есть возможность для работы студентам.
- Заработная плата 430-900 манат.
- 6 рабочих дней в неделю / один выходной.
- Молодой и дружный коллектив.
Требования к кандидату:
- Опыт работы не имеет значения.
- Возраст 17-27 лет.
- Пол: предпочтительно женский.
- Знание языков: азербайджанским языком, знание русского языка приветствуется.
- Коммуникабельность, грамотная речь, ответственность
- Желание работать в ресторанной сфере.
Вы можете отправить свое резюме.
VAKANSİYA 4
AGRO-VEST RETAIL
Bank və kassa əməliyyatları üzrə Mühasib
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
İşçiyə qoyulan tələblər:
- Təhsil-İqtisadiyyat və ya Maliyyə sahəsi üzrə;
- İş təcrübəsi-1 ildən artıq mühasibatlıq sahəsi üzrə;
- 1C, MS Excel bilikləri;
- Detallara diqqət etmək, məsuliyyət və dəqiqlik.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Nağdsız ödənişlərin aparılması, ödəniş sənədlərinin hazırlanması;
- Təchizatçı şirkətlər ilə imzalanmış üzləşdirmə aktları əsasında internet banking vasitəsilə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
- 1C proqramında bank çıxarışlarının işlənməsi;
- Elektron vergi sistemi ilə işləmək, e-qaime-nin düzgünlüyünün yoxlanılması, onlayn kargüzarlıq ilə iş;
- Kassa əməliyyatlarının həyata keçirilməsi, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
- Bank əməliyyatlarının yoxlanılması, nəzarəti və uçotunun aparılması;
- Müxtəlif məsələlərin həlli üçün banklarla əlaqə saxlanılması;
- Sənədlərin arxivləşdirilməsi;
- Dövrün aylıq bağlanması, rəhbərlik üçün hesabatların hazırlanması;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
İş şərtləri:
- Stabil iş
- Icbari sığorta
- Əmək haqqı: razılaşma əsasında;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
- İş vaxtı: 9.00 – 18.00
- İstirahət günləri: Şənbə və Bazar günü.
Maraqlananlar öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində “Bank və kassa əməliyyatları üzrə Mühasib” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).
Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 5
Line Solution
Асистент
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
Обязанности:
- Заключение новых договоров,
- Ведение переговоров с существующими клиентами
- Отслеживание предложения и согласование с клиентом,
- Проведение оплат
- Ответ на звонки компании
- Выполнения задач со стороны руководителя
Требования к кандидату:
- Высшее образование,
- Кандидаты в возрасте 21-29 лет,
- Свободное владение родным языком, высокие коммуникативные навыки на русском языке, английский на среднем уровне,
- Клиентоориентированность, презентационные навыки,
- Аккуратный внешний вид, правильная речь
- Коммуникабельность, ответственность и умение работать в команде,
- Анализировать и принимать правильные решения на основе данных,
- Желание развивать новые знания и навыки.
График работы:
- 5 дней в неделю с 09:00 до 18:00,
- Обед с 13:00 до 14:00
- Корпоративный номер (корпоративный пакет),
- Зарплата: 400 azn+KPI
- Адрес: город Баку, ул. Ахмеда Раджабли 202.
Можете отправить свои формы резюме, написав в теме письма «Асистент».
VAKANSİYA 6
PASHA Bank
Fərdi Müştərilərə Dəstək üzrə Kiçik Mütəxəssis
Son tarix 31 dek 2022 - Müraciət et
İşiniz nədən ibarətdir?
- Xarici və daxili müştərilərdən daxil olan zənglərə 7/24 iş qrafika əsasən cavab verilməsi , Müştəriləri Bankın xidmətləri, məhsulları və tarifləri barədə prosedurlara əsasən məlumatlandırılıması.
- Daxil olan zənglərinin və sorğuların əsasında Bankda istifadə olunan müxtəlif proqram təminatları vasitəsilə əməliyyatların icra edilməsi.
- Şikayət və təkliflər ilə iş: hər hansı şikayət / təklif və ya texniki çətinlik ilə bağlı müraciət daxil olarsa mütləq olaraq qeydiyyatının düzgün kategoriyalarda aparılması, geydiyyatının *açıq* statusunda olarkən izlənilməsi və müştərilərə vaxtında cavabın təqdim edilməsi.
- Qeyri-iş saatlarında və bayram günlərində KOS və Korporativ müştərilərə dəstəyin göstərilməsi.
- Şöbənin bütün funksiyalarının müvafiq daxili və xarici qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi.
- Müvafiq Bank proqram vasitəsilə müştəri sorğularının təyin edilmiş vaxt çərçivəsində icra edilməsi.
- Məhsul, xidmət və kampaniyalar barədə məlumatları Bankın “Məlumat Mərkəzi” (FAQ) vasitəsilə gündəlik əsasda mənimsəməsi.
- Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar
Sizdən nə tələb olunur?
- Təhsil: Orta və ya İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili
- Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 0-1 il
- Xarici dillər: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (səlis), İngilis dili (orta)
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office (excel, world)
- Məhsul üzrə biliklər: daxili siyasət və proseduralar, məhsul barədə məlumatlılıq, müvafiq qanunvericilik bilikləri, Qeyri-kredit bankçılıq xidmətləri, Fərdi bankçılıq məhsulları, Korporativ bankçılıq məhsulları
- Başqa tələblər: Güclü ünsiyyət bacarığı, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı.
VAKANSİYA 7
Connect LLC
Mühasib
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
Əmək haqqı: 800 AZN
Tələblər:
- Komputer bacarığı: 1C ; Excel (əla səviyyədə), Microsoft Office, Outlook
- Komandada işləmək bacarığı.
- Maliyyə sahəsində ən azı 2 il iş stajı.
Vəzifələr:
- Mühasibat uçotunun aparılması qaydalarını rəhbər tutaraq rəsmi mühasibat uçotunun aparılmasını təşkil etmək;
- Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
- Digər kreditor və debitorlar ilə hesablamaların qeydiyyatının aparılması;
- E-gov.az, e-taxes.gov.az portallarından istifadə etmə bacarığı;
- Elektron Qaimə Faktrura, Hesab Fakturalarının işlənməsi;
- Kreditor və debitorlar ilə üzləşmələrin aparılması;
- Ödəmə hesablarının hazırlanması;
- İlkin və mühasibat sənədlərinin rəsmiləşdirilməsi;
- Vəzifə təlimatından irəli gələrək digər öhdəliklər;
- Azərbaycan Respublikası Vergi və Əmək Məcəlləsi üzrə bilikləri.
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq sənədləşmə:
- İş qrafiki: Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00
- Nahar: 13:00-14:00
- İstirahət günləri: şənbə, bazar
Ünvan: Nərimanov rayonu, Ə.Qayıbov küçəsi 1222
CV göndərilərkən məzmun yerində vakansiyanın qeyd olunması mütləqdir.
VAKANSİYA 8
Avromed Company QSC
Biznes Analitikası üzrə Menecer
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
Vəzi̇fə və Məsuli̇yyətlər:
- ERP sistemləri və Biznes Analitika üzrə direktorun tapşırıqlarının icrası və köməkliyi;
- Hesabat tələbləri üzrə məlumat mənbələrini təhlil edir;
- Lazım gəldikdə, vahid məlumat bazasının formalaşmasında iştirakçılıq;
- Tələb spesifikasiyalarını, data xəritələrini və data axını diaqramlarını inkişafı, təhlili və təşkili;
- Azure DevOps (və digər kommunikasiya vasitələri) üzərində iş və komandanın idarə edilməsi.
- SQL - Verilənlər bazasından və məlumat bazasından istifadə;
- Data saxlanılma prosedurlarını icra edir və xəta problemlərinin həllində məsul olur;
- “Azure Data Factory”, “Azure Analysis Services”, “Azure SQL”, “Azure Logic App”, “Azure Automation”, və s. ilə işləmək bacarığı;
- “Power BI” proqramı ilə işləmək bacarığı.
- ERP sistemləri və Biznes Analitika üzrə direktorun tapşırıqlarının icrası və köməkliyi;
Tələblər:
- Verilənlərin informativ hesabatlara və vizuallara tərcüməsi üçün analitik düşüncə;
- İnformasiyanın bir çox mənbə/sistemdən əldə edilməsi və informasiyanın bütövlüyünün qorunması imkanı;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı;
- Təşkilatçılıq, təmsilçilik və təqdimetmə bacarığı;
- Özünütənqid və inkişafa meyilli, yeni texnologiyaları öyrənməyə və tətbiq etməyə hazır və yenilənən iş mühitinə çevik adaptasiya qabiliyyəti;
- Zamanın düzgün idarəedilməsi və parallel tapşırıqların icrası;
- Ölçülü modelləşdirmə anlayışına dair biliklər;
- Microsoft Excel Macros/VBA, Microsoft SQL, Microsoft Azure, Power BI (Microsoft Certified Data Analyst / PL-300 sahib olanlara üstünlük veriləcək), 1C:ERP - 8.2 / 8.3. istifadəsi üçün gərəkli biliklər.
Maraqlananlar CV-lərini elektron ünvanına göndərə bilərlər. Elektron məktubun mövzu (subject, тема) hissəsində “Biznes Analitikası üzrə Menecer” yazmaq tələb olunur. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 9
Portal Games
İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Düzgün kadr seçiminin siyasətinin aparılması;
- İnsan resursları planlamasını həyata keçirmək, müəyyən edilmiş vakansiyalar üzrə iş elanlarını yerləşdirmək və namizədlərlə müsahibələrin həyata keçirilməsi;
- Şirkətin CV bazasının yenilənməsi və genişləndirilməsi;
- İşçilərin şəxsi işlərini hazırlamaq;
- İşə qəbul və digər əməliyyat hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Vəzifəsinin icrası ilə əlaqədar digər tapşırıqları yerinə yetirilməsi.
Namizəddən tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə 2 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili -sərbəst, rus dili-sərbəst;
- Əmək məcəlləsi üzrə biliklər;
- Analitik düşüncə və düzgün qərar vermə;
- Kollektivdə işləmək bacarığı;
- Sahə üzrə sertifikatları olan namizədlərə üstünlük verilir.
İş barədə məlumat:
- Şəhərin mərkəzində ofis
- İş rejimi: həftənin 5 günü 11:00-19:00; 6-cı gün 12:00-16:00 (qısa iş günü).
- İstirahət: Bazar günü.
- Əmək haqqı: 600 AZN
Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis” qeyd etməklə CV-lərini elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 10
Novator HRC
Satış nümayəndəsi
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Otel, restoran, ketrinq firmaları, xəstəxana, iş mərkəzləri, ticarət mərkəzləri və s. obyektlərə peşəkar yuyucu vasitələr, təmizlik maşınları və digər təmizlik avadanlıqlarının tanıtımını və aktiv satışını həyata keçirmək;
- Təyin edilmiş satış hədəflərinə çatmaq üçün şirkət strategiyasına uyğun bir şəkildə çalışmaq, təyin edilmiş hədəflərə çatmaq;
- Müştərilərlə düzgün ünsiyyətin qurulması, mal və xidmətlər haqqında dolğun, ətraflı məlumatların verilməsi, suallarının əsaslandırılmış formada cavablandırılması, məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat verməsi;
- Mövcud müştəri bazasının inkişaf etdirilməsi və möhkəmləndirilməsi;
- Məhsul və xidmətləri müştərilərə tanıtmaq;
- Satışın stimullaşdırılması üçün təkliflər vermək;
- Potensial müştəriləri müəyyənləşdirmək və onlarla əlaqə yaratmaq;
- Müştəri bazasını artırmaq, yeni müştərilərin cəlb edilməsi üçün təklifləri hazırlayaraq rəhbərliyə təqdim etmək;
- Yanacaq və amartizasiya xərcləri qarşılanacaq;
- Əmək haqqı 500-1000 azn ;
Namizədə tələblər:
- Şəxsi avtomobil mütləq olmalıdır;
- Sürücülük vəsiqəsi;
- Ali təhsil;
- Yaş həddi 25-40 arası;
- Azərbaycan dilini səlis bilməli (rus dili arzuolunandır);
- Komandada və stres altında işləmək bacarığı;
- Microsoft Office (xüsusən Word, Excel və Outlook) proqramlarında işləmək bacarığı;
- Ünsiyyətcil və inandırma bacarığı;
- Öz üzərində işləyən, inkişafa meyilli;
- Dəqiq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq;
- Satış analizini aparmaq bacarığı;
- Vaxtın səmərəli idarə olunması bacarığı;
- Bakı şəhərində qeydiyyatda olmalı;
- Satış (xüsusilə HoReCa) sahəsində təcrübə;
Ünvan: Nəsimi rayonu , Abbas Səhhət küç.40
Tələblərə uyğun namizədlər mövzu yerində “satış nümayəndəsi” yazmaqla öz CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 11
Media Balans
Korporativ müştərilərlə iş üzrə mütəxəssis
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Müştərilərlə güclü əlaqə quraraq onlarla güvənli münasibət yaratmaq
- Müştərilərlə işgüzar danışıqların aparılması;
- Müştəri problemlərini doğru formada və zamanında həll etmək
- İdarə heyyəti və müştərilərlə aradakı əlaqəni qurmaq
- Satış və reklamçılıq prosesində dəstək göstərmək
- Yeni məhsullar sunmaq üçün müştəri profillərini araşdırmaq
- Marketinq materiallarını inkişaf etdirmək üçün texnik və daxili komandaya dəstək göstərmək
- Aylıq olaraq müştəri hesabları təqdim etmək
- Müştəri məmnuniyyəti üçün davamiyyətli problem həlli tapmaq və onlarla birlikdə ofisdən çalışmaq
- Aylıq hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi: 25-45
- Reklam sahəsində ən azı 3 illik iş təcrübəsi olmalı (Reklam agentliyində işləyənlərə üstünlük verilir)
- Stresli vəziyyətləri idarə edə bilmək
- İş və vaxt idarəsini düzgün bacarmaq
- Komandayla işləmə bacarığı
- Xarici görünüşə diqqət göstərmək
- Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq bacarığı
- MS Ofis proqramlarına hakim olmaq
- Yüksək təqdimat bacarığı
- İşgüzar və səlist danışıq qabiliyyətli.
İş rejimi: Həftənin 5 günü 09:00-dan 18:00-dək +Servis
Nahar şirkət tərəfindən verilir.
Əməkhaqqı 650-900 azn
Zəhmət olmasa CV-lərinizi göndərərkən mövzu yerinə "Korporativ müştərilərlə iş üzrə mütəxəssis" qeyd edərsiniz.
VAKANSİYA 12
Company
Math teacher
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
Requirements:
- Good level of English
- University Diploma
- Work hours: 8 30 - 17: 00
- Lunches are provided
Salary 600 - 700
Location: Ganjlik
Contact information:
+994557166217
VAKANSİYA 13
Ceylan MMC
Satış təmsilçisi (Apteklər üzrə)
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
Vəzifə və öhdəlikləri:
- Şirkət Məhsularının satışının təşkil edilməsi;
- Ərazisində olan Apteklərdə məhsul ehtiyacının müəyyənləşdirilməsi;
- Ehtiyac müəyyənləşdikdən sonra sifarişin götürülməsi;
- Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər xüsusiyyətləri barədə məlumatın verilməsi;
- Müştərilərlə daim əlaqədə olması, onların ehtiyac və tələblərinin analiz edilməsi;
- Mağazalarda məhsulun düzülüşünə, səliqəli şəkildə görünməsinin (Merçendayzinq) təşkil edilməsi;
- Görülən işlərin hesabatını bir başa rəhbərinə düzgün təqdim edilməsi;
- Rəhbərliyin göstərilən vəzifə üzrə digər tapşırıqlarının həyata keçirilməsi.
İş qrafiki və Əmək haqqı:
- İş saatı: 09:00 - 18:00;
- 1-5 günlər iş, şənbə və bazar istirahətdir;
- Əmək haqqı 350 net + 600 Bonus
Namizədə qarşı tələblər:
- Yalnız bəy namizədlər
- Aptek kanalında satış üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır;
- 22 - 35 yaş arası;
- Səliqəli xarici görünüş;
- Səlis nitq bacarığı;
- Fikirlərini aydın ifadəetmə bacarığı;
- Ünsiyyətcil;
- İnandırma qabiliyyəti;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Satış bacarığı;
- Məsuliyyətli;
Əlaqə - 0555156664 Şəhla x.
Qeyd: Şirkət Bakı Şəhər Suraxanı Rayonu Bülbülə qəsəbəsində yerləşir. Satış təmsilçisi Şirkətə zəruri hallarda gəlir. Birbaşa iş üçün müəyyən olunmuş əraziyə çıxır.
Ərazilər Xətai ray, Nizami ray.,
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını mövzu hissəsində “Satış təmsilçisi (Apteklər üzrə)” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaqdır.
Yuxarıda qeyd edilənləri nəzərə alaraq bildirmək istəyirik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 14
DM Services
Partlayış üzrə anbardar
Son tarix 14 yan 2023 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Yaş həddi 45 yaşa qədər
- Əmək haqqı 1000 AZN
- İş yeri Gəncə şəhəri
Əlaqə 050 754 90 08
VAKANSİYA 15
Perkins
Muhasib
Son tarix 14 yan 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- BTP proqramı, 1C 8.2 və 8. 3 proqramında sərbəst işləmək təcrübəsi (satış, e-gov.az, e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə etmək)
- Sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata kecirmək
- Bank və kassa əməliyyatlarının düzgün aparilmasına nəzarət
- E-Qaimə fakturalarının və VHF yazılması gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarığı.E-portal proqramı ilə işləmək
- ƏDV,ÖMV, mənfəət, DSMF, Statistika, məşğulluq və hesabatların hazırlanması və aidiyyatı orqanlara göndərilməsi
- Məşğulluq idarəsinə hesabatların hazirlanması və təqdim edilməsi
- Gömrük işlərinin aparılması, məhsulların rəsmi sənədləşməsinə nəzarət
- Daxil olan pul vəsaitlərinin mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsi
- Mal hərəkətinin uçotu və inventarizasiyası, kassa qalığı və ƏDV depozit hesabının qalıqlarının nəzarətdə saxlanılması və mühasibat proqramında operativ uçotunun təmin olunması üçün müvafiq müxabirləşmələrin həyata keçirilməsi
- Müəssisənin aktiv və passivlərinin, o cümlədən debitor və kreditor borcların, nağd vəsaitlərin , mal qalığının, vergi öhdəliklərinin , gəlir və xərclərinin və s. uçotunun həyata keçirilməsi
- İş saatı 09:00-dan-18:00-dək ( 6 gün )
Namizədə tələblər:
- Xanım namizəd
- Mühasibat uçotu standartlarının(qaydalarının) tətbiqi
- Vergi uçotunun vergi qanunvericiliyinə əsasən tətbiqi, BTP proqramı üzərindən mənfəət vergisi,ƏDV, Gəlir vergisi ,ÖMV, Torpaq-əmlak vergisi və s. bəyannamələrin tam şəkildə tərtib etmək
- Maliyyə uçotu standartlarına əsasən Maliyyə hesabatlarının Balans, PL (Mənfəət və Zərərin hesabatı), Cash Flow (Pul vəsaitlərinin hərəkəti hesabatı) , Kapitalın hərəkəti hesabatının tərtib etmə və analiz edə bilmə
- Mühasibat uçotu tətbiqi proqramları 1C , 7.7, 8.0 , 8.2, 9 , Mikro proqramlarını tam şəkildə bilmək (1C, 8.0 , 8.3) 8.3 mütləq digər proqramlar isə arzu olunandır)
- Kompüter bilikəri -Word , Excel -düsturlarla uçotun tətbiqi
- Rəhbərliyin tapşırıqlarının vaxtında yerinə yetirilməsi
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılıb qorunması, lazım olan vaxtda arxivləşdirilməsi
- Aktiv və çalışqan, kollektivdə işləmək bacarığına malik olmaq
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlilik və etibarlılıq.
Əmək haqqı: 500-700 AZN
VAKANSİYA 16
International Organization for Migration
CVAC Client Service Assistant (Canada Visa Application Centre)
Son tarix 28 dek 2022 - [email protected]
SVN Number: AZSVN 2022-01
Duty Station: Baku, Azerbaijan
Classification: General Staff, G4
Type of Appointment: Special short-term graded, 6 months with possibility of extension
Closing Date: 27 December 2022
Introduction: Established in 1951, the International Organization for Migration (IOM), the UN Migration Agency, is the leading inter-governmental organization in the field of migration and works closely with governmental, intergovernmental and non-governmental partners. IOM is dedicated to promoting humane and orderly migration for the benefit of all. It does so by providing services and advice to governments and migrants.
Context: IOM will be providing administrative visa-related services through the Canada Visa Application Centre (CVAC), aimed at making the visa application process timelier and more convenient. Under the overall supervision of the CVAC Global Project Manager and direct supervision of CVAC Team leader programmatically and directly to the Chief of Mission administratively, the incumbent will provide administrative support for the CVAC operated by IOM.
Responsibilities and accountabilities:
- Provide client services to applicants at all times, in full compliance with the Immigration, Refugees and Citizenship Canada (IRCC) contractual obligations and service standards;
- Assist in providing information to the applicants: distribution of forms and checklists; provision of accurate and timely replies to applicants’ enquiries through phone, email, chat and in person; assistance and guidance with value added services;
- Assist in collecting visa applications and sorting the documents: verification of completeness and correctness of visa application forms; completeness check of the supporting documents; sorting of the documents with relevant checklist; assistance to applicants if the documents are incomplete;
- Input visa application data: maintain an expert user level with the provided application management software, ensure quality check of collected data and generated invoices; accuracy of the tracking of passports and documents; scanning and quality check of supporting documents;
- Collect visa and service fees; review correctness of payment and charge against the application management software; issuance of invoices; daily reconciliation of collected fees and invoices; secure storage of cash;
- Assist in reporting services: daily reports generation and quality check of collected applications and fees; daily reports for contact centre (received calls, call-backs, missed calls etc.) assistance to VAC Team Assistant in quality check;
- Delivery and collection of applications and passports: secure transfer of the visa applications and passports to/from the IRCC specified visa offices; sorting and counting of applications and passports; secure return of passports to applicants and delivery to courier;
- Inform management of any problems or issues related to daily work, security issues, systems and software issues, complaints and make recommendations for improvement;
- Compliance with IOM Staff Rules and Regulations and with all IOM Policies including: “IOM Standards of Conduct”, “IOM Policy for a Respectful Working Environment”, “IOM Policy on Reporting Irregular Practices, Wrongdoing and Misconduct”, “IOM Confidentiality Agreement”, “IOM Data Protection Principles”, “IOM Information Security Policy”;
- Perform any other related duties that may be assigned by the Team Assistant or VAC Management.
Education required:
- University degree in the above fields with two years of relevant professional experience; or
- High school diploma with four years of relevant experience.
Experience required:
- Experience in migrant-related program OR visa related services.
- Experience in customer service; and,
- Experience in liaising with governmental and diplomatic authorities and national and international institutions.
Skills required:
- Ability to use own initiative and work under pressure with minimum supervision
- Excellent computer skills - Word, Excel and Internet
- Strong interpersonal and communication skills
- Attention to detail and ability to organize
- Self-motivated and objective driven.
Languages:
- Fluency in Azerbaijani and English is required. Working knowledge of Russian is an advantage.
Values:
- Inclusion and respect for diversity respects and promotes individual and cultural differences; encourages diversity and inclusion wherever possible.
- Integrity and transparency: maintain high ethical standards and acts in a manner consistent with organizational principles/rules and standards of conduct.
- Professionalism: demonstrates ability to work in a composed, competent and committed manner and exercises careful judgment in meeting day-to-day challenges.
Core Competencies – behavioural indicators-Level 1:
- Teamwork: develops and promotes effective collaboration within and across units to achieve shared goals and optimize results.
- Delivering results produces and delivers quality results in a service-oriented and timely manner; is action-oriented and committed to achieving agreed outcomes.
- Managing and sharing knowledge continuously seeks to learn, share knowledge and innovate.
- Accountability: takes ownership for achieving the Organization’s priorities and assumes responsibility for own action and delegated work.
- Communication: encourages and contributes to clear and open communication; explains complex matters in an informative, inspiring and motivational way.
Other:
- Any offer made to the candidate in relation to this vacancy notice is subject to funding confirmation. Appointment will be subject to certification that the candidate is medically fit for appointment.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit their Curriculum Vitae (CV) with Motivation Letter in English by indicating name of the position applied with its SVN number in the subject line of the e-mail by the end of 27 December 2022
Please note that only applications with required documents will be reviewed and only shortlisted candidates will be contacted