VAKANSİYA 1
Vugma Food Products
Qaimə kontrolu üzrə mütəxəssis (Kürdəxanı)
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Əmək haqqı: 350-400
İş yeri: Kürdəxanı qəsəbəsi
Yaş həddi: 23-30
İşin təsviri:
- E - Qaimə fakturalarının yazılması;
- Anbar sənədlərinin işlənilməsi - mal alışı və mal satışının 1C proqramına daxil edilməsi;
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə Ali təhsil;
- Mühasibatlıq sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi ;
- 1C 8.3 (rus) versiyasını bilməli;
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı, xüsusilə də yaxşı səviyyədə Excell biliyi olmalı;
- Ünsiyyət qurmaq, məntiqli və təhliletmə qabiliyyətinə malik olmalıdır.
İş qrafiki:
- Bazar ertəsi – Cümə: 08:00 - 18:00
- Şənbə: 08:00-13:00
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Qaimə kontrolu üzrə mütəxəssis” yazmaqla CV-lərini ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərin CV-nə baxılacaqdır.
VAKANSİYA 2
Unimac
Daxili Bazar Araşdırmaçısı
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Daxili Bazar araşdırması. Tələb olunan mallar ücün daxili bazarlardan malların vaxtında araşdırılması,bazar qiymətlərinin müqayisəlı təhlilinin aparılması
- Yeni mallar üzrə texniki məlumat və uygün qiymət təkliflərini araşdıraraq rəhbərliyə təkliflər vermək
- Qiymət təklilfərini operativ olaraq əldə etmək
- Yeni məhsul alternativlərinin araşdırılması
- Malsatan şirkətlərin ğöstərdikləri xidmətin,satdıqlqrı mal və materialların keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi
Namizədə tələblər:
- Yalnız kişi namizədlər
- Yaş həddi 22-30
- Satış sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcəkdir
- Rus və ya İngilis dili biliyi olanlara üstünlük veriləcəkdir
- Ünsiyyət və inandırma bacarığı
- Stress altında işləmə qabiliyyəti və səhhəti ilə heç bir problemi olmamalı
- Xoş xarici görkəm
- MS Office (Excel) bilikləri
- Şəxsi avtomobili olması mütləqdir
- Ezamiyyətlərə açıq olmalıdır
İş şəraiti:
- 6 günlük iş qrafiki, Həftə içi 09:00-18:00, Şənbə günü 09:00-16:00
- Sınaq dövrü üçün başlanğıc əmək haqqı :400-500 azn
- Şəxsi avotomobilin istifadəsinə görə amortizasiya xərcləri qarşılanacaqdır.
CV-lərini mövzü yerində Daxili Bazar Araşdırmaçısı yazmaqla elektron poçta göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 3
Başak Group
Mağaza müdiri
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil,
- Geyim, mebel sektorunda minimum 3-5 il təcrübə,
- Azərbaycan və rus dillərində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı,
- MS Office komputer proqramından sərbəst istifadə etmək bacarığı,
- Komandada işləmə bacarığı.
- Xanım namizədlərə üstünlük veriləcək.
Öhdəliklər:
- Mağaza müştəri xidmətləri bölmələrinin fəaliyyəti ilə bağlı mərkəzlə mağaza arasında koordinasiyanı təmin etmək və izləmək,
- İşçi məmnuniyyətini və satış performansını artırmaq,
- Mağazada müştəri portfelinin yaradılması,
- Müştəri şikayət / təklif sisteminin idarə edilməsi,
- Mağazanı sərfəli və nümunəvi bir müəsissəyə çevirmək,
- Lazımi hesabatların vaxtında və dəqiq şəkildə verilməsini təmin etmək,
- Məhsulları sayaraq stok izləməsini həyata keçirmək,
- Mağazadakı lojistik tətbiqetmələri həyata keçirmək.
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 1000 AZN + bonus (KPİ)
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə,
Ünvan: Dərnəgül şosesi 31, məhəllə 5, Ziya Bünyadov pr. 3105
İş günlərinin sayı 6 gün, şənbə günü qısaldılmış.
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Mağaza müdiri” yazaraq göndərə bilərlər
VAKANSİYA 4
Company
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil
- İnsan Resursları üzrə 3 ildən artıq iş təcrübəsi
- MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook, 1C -8.3) proqramlarında işləmə bacarığı
- AR Əmək Qanunvericiliyi biliyi və Elektron Hökumət portalı ilə işləmə bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- E-gov portalında əməliyyatları icra etmək; Vəzifə dəyişikliyi, əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişləri daxil etmək
- Məzuniyyət ( Əmək , analıq və s. ) və xəstəlik vərəqələrinə əsasən müvafiq hesablaşmaların təşkili və nəzarət edilməsi
- Kadr kargüzarlığının qanunvericiliyə uyğun tərtib edilməsi (işçilərlə əmək müqavilələrinin (əlavə və dəyişikliklərin) bağlanması, sənədləşmənin həyata keçirilməsi və Elektron hökumət portalına daxil edilməsi, vəzifə dəyişikliklərinin edilməsi, işdən çıxan işçilərin sistemdən çıxarılması və s.);
- Şəxsi işlərin qaydasında olmasına və lazımı sənədlərin müntəzəm yenilənməsinə nəzarət etmək;
- Əmək qanunvericililiyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi,
- Sığorta üzrə hesabatların tərtibi;
İş şəraiti:
- 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
- Tibbi siğorta ilə təmin olunma;
- Əmək haqqı: 800
Müvafiq tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron ünvanına göndərməyiniz və “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 5
Kontakt Home
Kreditor (Cəlilabad)
Son tarix 11 mar 2022
Vəzifələr:
- Müştəriyə kredit məhsulları haqqında məlumat vermək;
- Kredit müraciətlərini qəbul və analiz etmək;
- Kredit portfelinə nəzarət və idarə etmək;
- Müştəri hesablarının aparılmasına dair xidmətlər göstərmək;
- Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqini aparmaq.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
- Azərbaycan dilini səlis, rus dilini bilməsi arzu olunandır;
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- İş təcrübəsi arzu olunandır.
İş şəraiti:
- Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə;
- İş qrafiki: İşçi 3 gün işləyir, 1 gün istirahət edir (hər 3 gündən bir istirahət günü).
VAKANSİYA 6
Başak Group
B2B satış mütəxəssisi
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil,
- Korporativ satış üzrə minimum 2-3 il təcrübə (yalnız korporativ satış təcrübəsi olan namizədlərin cv formaları dəyərləndiriləcək),
- Supply sahəsində təcrübə,
- Əsas tələb: şəxsi avtomobil (amortizasiya xərcləri qarşılanır),
- Yüksək rus və ingilis dili biliyi ( rus dili arzuolunandır),
- Standart kompüter bacarıqları (Word, Excel, Outlook, PPT),
- Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
- Təqdimat hazırlama və təqdimat keçmək bacarığı,
- Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq,
- 23-30 yaş aralğı,
İş şəraiti:
- İş vaxtı: Həftə içi 5 gün 09:00–dan 18:00 dək;
- Əmək haqqı: 1000 AZN + Bonus (KPİ),
- Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır,
- Korporativ nömrə,
- Ünvan: Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov pr 3105.
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Korporativ satış mütəxəssisi” yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 7
AEV
Satış təmsilçisi
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilələrlə sıx əlaqələrin yaradılmasını təmin edir,
- Təyin olunmuş rut üzrə müştəriləri ziyarət edir, onların mal ehtiyaclarını müəyyən edir
- İşəgötürənin təmsil etdiyi malların ticarət və kredit siyasətinin həyata keçirilməsini təmin edir.
- Müştəri potrfelinin artırılmasında faəl iştirak edir, ərazisindəki yeni ticarət obyeklərini qeyd edir, onları ziyarət edir təmsil etdiyi malları təklif edir.
- Məhsulların ən əlverişli formada yerləşdirilməsini təmin edir, merçendayzerlərin işinin təşkilinə yardım edir
- Yeni çeşid malların təşviqini təmin edir.
- Aylıq satış planını yerinə yetirir.
- Təyin edilmiş ərazidə gündəlik marketinq araşdırmaları aparır
- İşəgötürənə gündəlik görülən işlər barədə hesabatlar təqdim edir.
- Bütün alıcılarla konstruktiv əməkdaşlığı gücləndirir yüksək səviyyədə xidmət göstərir
- İşəgötürənin strateji hədəflərini anlamaq, onların həyata keçirilməsini hər cür şəkildə təşviq etmək.
- Bütün təlim proqramlarında fəal iştirak edir
- Etik ticari qaydalara riayyət edir
Tələləb olunan bilik və səriştələr:
- Malların satışını stimullaşdırmaq üçün işlərin təşkilinin əsasları.
- Ticarət alətlərindən istifadə xüsusiyyətləri və prinsipləri.
- Reklam növləri və reklam fəaliyyətinin təşkili əsasları.
- Pərakəndə məkanın təşkili və pərakəndə məkandan səmərəli istifadə prinsipləri.
- Ticarət meydançasında malların nümayişinin effektivliyini qiymətləndirmə metodları.
- Təklif olunan malların əsas keyfiyyəti və istehlak xüsusiyyətləri.
- Malların cari qiymətləri.
- Satış sahəsindəki müştəri davranışının modelləri.
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahədə təcrübə: 1-3 il
- Təhsil: Ali təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus dili arzuolunandır
- Yaş həddi: 25-40
- Ofis proqramları ,1C
- Şəxsi Avtomobil ( nəqliyyat xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanır)
İş şərtləri:
- 6 günlük iş həftəsi
- İş saatı 9:00 –dan 18:00 -dək
- İstirahət günü Bazar günüdür
- Əmək haqqı 600+ AZN
Namizədlər CV –ni elektron ünvanının mövzu bölməsində “ Satış təmsilçisi ” qeyd etməklə müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 8
189 Taxi
Korporativ Satış Mütəxəssisi
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsili;
- Kompüterlə işləmək bacarığı;
- Azərbaycan və rus dilləri- səlis ,ingilis dili -yaxşı;
- Satış sahəsində azı 1 il iş stajı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Müştərilərlə işləmək bacarığı;
- İşgüzar danışıqlar aparma qabiliyyəti;
- Xoş gorünüşlü, gülərüz;
- Punktual, məsuliyyətli, məqsədyönlü;
- Aktiv və çalışqan.
İş öhdəlikləri:
- Potensial müştərilərin tapılması üzrə axtarışların keçirilməsi;
- Yeni müştəriləri şirkətə cəlb etmək ( Müştərilərlə görüş almaq, görüşlər keçirmək, təkliflər hazırlamaq);
- Satışın həyata keçirilməsi;
- Müştəri ilə sıx əməkdaşlıq;
- Satış haqqında gündəlik və aylıq hesabatların hazırlanması.
- Rəhbərliyin göstərişlərinin yerinə yetirilməsi
Ofis-şəhərin mərkəzində
6 günlük iş qrafikı, 9.00-18.00
Əmək haqqı – müsahibə nəticəsi əsasında müəyyənləşdirilir
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına göndərsinlər.
Tel: 012 505 01 89
VAKANSİYA 9
Türk Medical M.M.C
Tibbi satış nümayəndəsi
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- İş günləri 1-5-ci günlər 9:00-dan 17:00-dək, 6-cı gün 13:00-dək,
- Məhsullarımız Tibbi Laboratoriya cihazları reaktivləri və Laboratoriya analizləri
- Korporativ müştərilərin cəlb edilməsi, müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə işgüzar əlaqələrin qurulması
- Günlük yeni müştəri ziyarəti, təqdimatın edilməsi və təkliflərin verilməsi
- Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi,potensial müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və əlaqələrin yaradılması,
- Yeni müştərilərə zənglərin edilməsi, görüş və təqdimatların təşkili
- Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi
- Aylıq və illik hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;- Korporativ satış planının yerinə yetirilməsi
- Fiks maaş 400-500. Satışlardan bonuslar var
Namizədə tələblər:
- Office proqramlarını bilmək
- Həftəlik program əsasında məhsul və xidmətlərimizi müştərilərə görüşərək təqdim etmək
- Lazım gələrsə müştərilərlə rəhbərlik arasında görüş təşkil etmək
- Xarici dil bilinməsi arzu olunandır
- Tibbi Laboratoriya yönümlu təhsilli olması arzu olunandır.
- Müştəri yönümlü satış bacarığı olmalı
- Korporativ idarə etməni bilməlidir, satış nəticələrinə əsasən bonuslar hesablanır
Qeyd: Xahiş edirik yalnız şəkilli CV-lərinizi mail adresinə göndərəsiniz.
Üstünlük xanım namizədlərə verilir.
VAKANSİYA 10
Trips.az
B2B Satışlar üzrə Menecer
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
İşin Təsviri:
- Mövcud korporativ müştəri bazası ilə işləmək.
- Korporativ və dövlət sektorunda Turizm layihələrinin həyata keçirilməsi üçün imkanların axtarışı və inkişafı.
- Tam layihə satış dövrü: materialların hazırlanmasından (satışqabağı) aktların bağlanmasına qədər.
- Şəxsi əlaqələr, soyuq zənglər və Linkedin vasitəsilə yeni müştərilərin tapılması və cəlb edilməsi.
- Müştərilərə şirkətin xidmət və məhsulları haqqında məlumatların verilməsi.
- Korporativ müştərilərə səyahət xidmətlərinin tam portfelinin satışı.
- Kommersiya təkliflərinin hazırlanması.
- Uzunmüddətli tərəfdaşlıqların qurulması.
- Kommersiya danışıqlarının və təqdimatların aparılması.
- Müəyyən edilmiş satış planının həyata keçirilməsi üzrə sistemli və komanda işi.
- Müxtəlif tədbirlərdə şirkətin təbliği.
- Satışlara nəzarət etmək.
Tələblər:
- Qərar qəbul edən səviyyədə uğurlu kommersiya danışıqları aparmaq təcrübəsi.
- Yaxşı təqdimat və ünsiyyət bacarıqları.
- Azərbaycan və Rus dillərində düzgün şifahi və yazılı kommunikasiya bacarıqları.
- Peşəkar inkişafa can ataraq, nəticələrə və yüksək gəlir yönümlü işin qurulması bacarığı.
- Liderlik qabiliyyəti, müstəqil işləmək bacarığı.
- Analitik düşüncə.
- Qərar vermək və məsuliyyət götürmək bacarığı.
Digər:
- İş saatları: I-V günlər saat 10:00-18:00
- Əmək haqqı: 400-800 AZN
- İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilədək.
Əlaqə nömrəsi: 0552900910
A.S.: Əhməd Səmədzadə
VAKANSİYA 11
Mazarina Trade Company
İnsan Resursları üzrə Təcrübəçi (İşə Qəbul üzrə)
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil ;
- Yaş: 21-25;
- Cinsi:Bəy namizədlərə üstünlük veriləcək;
- Güclü ünsiyyətqurma qabiliyyəti;
- İR sahəsi üzrə karyera qurmaq hədəfi;
- MS Office bilikləri;
- Öyrənməyə və inkişafa yüksək həvəs;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Məsuliyyətlilik və detallara qarşı diqqətlilik;
İş şəraiti:
- İş vaxtı: 09:00 –dan-18:00 dək;
- İstirahət günləri: Şənbə və Bazar;
- Əmək Müqavlisənin müddəti : 3 ay;
- Təcrübə müddəti üzrə əmək haqqı: 300 AZN
- Təcrübə müddətini uğurla keçən Təcrübəçi işlə təmin edilə bilər.
Qeyd: MBA (İnsan Resurslar üzrə) və HR Təlimlərində iştirak edən nazmizədlərə üstünlük verilir
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini mail ünvanına mövzu hissəsinə “İnsan Resursları üzrə Təcrübəçi” qeyd edərək göndərə bilərsiniz
Ünvan:
Ələsgər Qayıbov 12/22 (Gülüstan Palace)
https://goo.gl/maps/HL5LGdg3mUpLr24e8
Yaxınlıqda yerləşən obyektlər: Rich Hotel, Caspian Bussines Hotel, EuroHome Tikinti materialları bazarı və CONNECT.
7A,7B,71,11,24,93 nömrəli marşurtla gələ bilərisiniz (Baksol yolu dayanacağı)
VAKANSİYA 12
Company
Marketinq üzrə mütəxəssis
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil ( Əczaçılıq sahəsində bilik mütləqdir);
- Marketinq sahəsi üzrə 2 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti, 1C üzrə biliklər;
- İnformasiyanın təhlili və analiz etmək bacarığı;
- Azərbaycan dili, Rus dili üzrə səlis biliklər;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Marketinq planının hazırlanması və ona uyğun iş qrafikinin təşkili;
- Marketinqin inkişafı istiqamətində daim təhlilin aparılması;
- Şirkətin təqdim etdiyi cari, həmçinin yeni məhsul və xidmətlərin reklamının təşkil edilməsi;
- Brendlərin inkişafına dair strategiyanın qurulması;
- Şirkətin məhsul və xidmətlərinin rəqabət qabiliyyətinin qiymətləndirilməsi;
- Şirkətin mövcud marketinq kampaniyalarının daima nəzarətdə saxlanılması və gedişat barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması;
- Tələbat olmayan malların və xidmətlərin bazara təqdim edilməsinin məhdudlaşdırılması;
- Şirkət əlavə dəyər yaradacaq yeni məhsul təkmilləşdirmə təkliflərinin hazırlanması
- Bazar analizi əsasında məlumatları interpritasiya edərək təqdimatlar hazırlanması
İş şəraiti:
- 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
- Tibbi siğorta ilə təmin olunma;
Müvafiq tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron ünvanına göndərməyiniz və “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 13
Ecomedi
Mühasib
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Rəsmi hesabatların hazırlanması (Vergi, Statistika, DSMF)
- Ödəniş tapşırıqlarının, hesab və vergi-hesab fakturaların hazırlanması, qaimə-fakturaların yazılması
- Hesablamaların yoxlanılması və dəqiqliklə hesablar sisteminə köçürülməsi
- Banklarla və digər orqanlarla hesablaşmalar
- Müvafiq normativ-hüquqi sənədlərin -müqavilələrin, aktların, protokolların və s. tərtib edilməsi
- Elektron hökümət portalı ilə işlənilməsi
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- HR işlərinin görülməsi
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (riyazi və ya iqtisadi sahə üzrə bitirənlərə üstünlük veriləcəkdir)
- Göstərilən sahə üzrə ən azı 5 il mühasibatlıq sahəsində iş təcrübəsi
- Məsuliyyətli və işində dəqiq
- MS Office və 1C 8.3 proqramlarında mükəmməl işləmək bacarığı
- Vergi, əmək qanunvericilikləri üzrə məlumatlı
- Azərbaycan dili - əla
- İşgüzar, məsuliyyətli, ünsiyyətcil.
Maaş müsahibə əsnasında bəlli olacaqdır.
Əlaqə nömrəsi 0508244422
CV-ləri mail adresimizə mövzuda Mühasib yazıb göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 14
Medeks
Satış Meneceri
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Şirkətin təşkil etdiyi treninqlərdə aktiv iştirak etmək
- Şirkətin məhsullarını tibbi/estetik müəssisələrdə tanıtmaq
- Şirkətin məhsullarının satışına nəzarət etmək
- Verilmiş marketinq strategiyasının tətbiq etmək
- Bazarı, rəqibləri araşdırılmaq və tələbatı müəyyənləşdirilmək
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək
- Günlük və aylıq hesabatlar vermək
- Stabil əmək haqqı və mükafatlar
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- İl ərzində staja uyğun olaraq şirkət hesabına məzuniyyət
- İş rejimi: I - V günlər tam və yarım iş günü mümkündür
- Şənbə və Bazar - istirahət günləri
- Əmək haqqı: razılaşma yolu ilə
- Vakansiya yalnız Bakı şəhəri üzrə nəzərdə tutulur
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- İş təcrübəsi müvafiq sahə üzrə 1-3 il
- Səlis nitq qabiliyyəti
- Nizam-intizamlı olmaq
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Məqsədəyönlülük
- Xoş xarici görkəm
- Fikirləri aydın çatdırmaq
- Dürüstlük.
- Məsuliyyətli olmaq
- Qoyulan tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək
- Hərəkətli iş rejimində işləyəməyi bacarmaq
- Tələb olunan dil bilikləri – azərbaycan, rus – yüksək səviyyədə, ingilis - orta səviyyədə
- Yaş həddi: 21-40
P.S.Müsahibədən keçən namizədlərə rəqabətli əmək haqqı təklif ediləcək və işə başlamadan öncə məhsullara dair müvafiq treninqlər keçiləcəkdir (işə qəbul olunduğu halda keçirilən treninqlər şirkət tərəfindən odəniləcək)
Uyğun namizədlər elektron ünvanına öz CV- ni göndərə bilərlər
VAKANSİYA 15
Embawood
Uçotçu (Mingəçevir)
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
İş qrafiki: 6 günlük / saat 09:00 – 18:00
İşin təsviri:
- Mühasibat uçotunun aparılması və mağaza statistik və maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsini təmin etmək
- Debitor və kreditorlarla hesablaşmalarda əməliyyatların vaxtında və düzgün aparmaq
- Zəruri hallarda mağazanın satış prosesində iştirak etmək
- Anbara daxil olmuş malların düzgün və vaxtında qəbul edilməsinə nəzarət etmək
- Mağaza büdcəsinin tərtibində iştirak etmək. Mağaza büdcəsinin xərclər hissəsini optimallaşdırmaq və nəzarət etmək
- Mal gətirənlərlə hesabat aparmaq
- İnventarlaşmada iştirak etmək
- Mağazanın sənədləşmə işini aparmaq, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların və sənədlərin tərtibi və göndərilməsi
- Şirkətin korporativ e-mail ünvanını mütəmadı olaraq yoxlamaq və gələn e-mailları gün ərzində cavablandırmaq
- Mağazada işçi heyətinin əmək haqqı tabellərinin hazırlamaq.
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların düzgün və vaxtında yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Ali təhsil
- Qrupla işləmə bacarığı,idarəetmə bacarığı
- Ünsiyyət qurma bacarığı
Xahiş olunur CV göndərərkən mövzu yerinə tələb olunan vakansiyanı “Uçotçu (Mingəçevir)” qeyd edib göndərəsiniz.
VAKANSİYA 16
PASHA Life
Data Analitika mərkəzinin kiçik analitiki
Son tarix 27 fev 2022
Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
İş saatları (iş rejimi): 09:00 – 18:00
Son müraciət tarixi: 27 fevral 2022-ci il.
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Müvafiq sığorta məhsulları üzrə data analitikasının aparılmasında iştirak etmək;
- Müvafiq sığorta məhsulları üzrə data analitikasının aparılması ilə bağlı beynəlxalq praktikanı araşdırmaq və bununla bağlı təkliflər vermək;
- Statistik və machine learning modellərinin qurulması və inkişaf etdirilməsində iştirak etmək;
- Cəmiyyətdə Data hesabatlarının və dashboard-ların hazırlanması;
- Məhsul və satış squad-larından gələn gündəlik data ehtiyacı ilə bağlı sorğuların icrasını həyata keçirmək (chapter data analitik);
- Data keyfiyyəti ilə bağlı çıxan məsələləri müəyyənləşdirmək və komunikasiya etmək(chapter data analitik);
- Cəmiyyətdə Data standartlarının (data istifadəçiləri, metadata, data keyfiyyəti) qurulmasında iştirak etmək.
Namizədə olan tələblər:
- İş təcrübəsi: Tələb olunmur
- Təhsili/ixtisası: Riyaziyyat, Statistika, Ehtimal nəzəriyyəsi, Maliyyə, Kompyüter elmləri, Data elmləri sahələri üzrə bakalavr dərəcəsi
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), İngilis dili (orta)
- Üstünlüklər: Data Analitika, Maliyyə, Aktuari sahəsi üzrə iş təcrübəsi
- Kompüter bilikləri: MSSQL(T-SQL): orta, MS Excel: orta, PowerBI: orta
- Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, müştəri yönümlülük, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük, məlumat əldəetmə, problem həlletmə.
İmtiyazlar: Könüllü tibbi sığorta: 3 ay sonra işçinin özünün və öhdəliyindəki ailə üzvlərinin könüllü tibbi sığortası
Vakansiya üçün müraciət qaydası: Namizədlər keçiddən istifadə edərək vakansiyasının təsviri forması ilə tanış olub, səhifənin sonunda yerləşən “Müraciət et” bölməsindən istifadə etməklə elektron qaydada müraciət etməlidirlər
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 17
İndi Market
Mağaza əməliyyatları üzrə baş mütəxəssis
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Əməliyyatların mütəmadi inkişaf etdirilməsinə, xüsusi ilə də təhlükəsizlik, keyfiyyət, müştəri təcrübəsi və səmərəlilik kriteriyalarına diqqət edilməsi
- Ərzaq məhsullarının satış əməliyyatlarının axıra qədər (sifarişin qəbulundan çatdırılmasına qədər) həyata keçirilməsi
- İşə götürmə, komandanı motivasiya və idarəetmə
- Mağaza menecerləri və köməkçilərinin gündəlik vəzifə öhdəlikləri üzrə yol göstərmək və idarə etmək
- İş proqnozlarının nəzərdən keçirilməsi, səmərəlilik tələblərinin aydınlaşdırılması və ümumi mağaza/region tələb və hədəflərin qarşılanması üçün istifadə edilməsi
- “Dark store” konseptinə müvafiq olaraq əməliyyatların yerli komandalarla təşkili
Namizəddən gözləntilərimiz:
- Əməliyyatların İdarəedilməsi təcrübəsi. E-ticarət (e-commerce) təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
- Əməliyyatların səmərəliyinin artırılması üçün təməl biznes bilikləri
- Komanda idarəetmə təcrübəsi
- Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti, (Rus dili arzuolunandır)
- Stratejik və əməliyyatlara uyğun düşüncə bacarığı
- Təcrübəli, fəal, praktik, praqmatik yanaşma tərzi
Əmək haqqı: Tələblərə uyğun rəqabətcil əmək haqqı
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini vakansiya başlığını qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 18
Company
HR Manager
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Функциональные обязанности:
- Bедение полного цикла кадрового делопроизводства в соответствии с трудовым законодательством Азербайджанской Республики (оформление приема на работу, увольнений, отпусков, заключение и внесение изменений в трудовые договоры, учёт на электронном государственном портале и т.д.).
- Ведение штатного расписания. Своевременная подготовка и внесение информации по кадровым перестановкам.
- Oрганизация учета рабочего времени (контроль ведения табелей).
- Ведение личных дел.
- Оформление разрешений на работу и регистрации иностранным гражданам.
- Подготовка необходимой отчетности, в том числе, предоставляемой в контролирующие органы.
- Выдача справок.
- Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), обязательные навыки работы в программе 1С.
Требования:
- опыт работы в должности менеджера по персоналу не менее 3-х лет;
- корпоративная лояльность, стрессоустойчивость;
- коммуникация;
- владение русским языком;
- развитие/поддержка/оперативность;
- понимание/умение слушать/уважение к коллегам;
- управление конфликтами.
Условия работы:
- Работа с 09:00 до 18:00 (понедельник-пятница)
- Перерыв на обед с 13:00-14:00
- Оформление по трудовому договору
- Обеспечивается сервис по доставке на рабочее место.
VAKANSİYA 19
AEV
Bölgə müdiri (Şəki, Şirvan)
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış metodikalarının işlənib hazırlanmasında iştirak edir.
- Müştərilərlə iş metodlarının yeni formalarının hazırlanmasında və tətbiq olunmasında, əvvəlki iş metodlarının təkmilləşdirilməsində fəal iştirak edir.
- Məhsul satışı üzrə fəaliyyətləri əlaqələndirir, satışa nəzarət edir.
- Satış təmsilçiləri arasında ərazi bölgülərini apraır.
- Rəhbərlik etdiyi satış komandasına “AEV” MMC – nin satış hədəflərinə müvafiq olaraq, yerinə yetiriləbilən, dəqiq hədəflər qoyur.
- Satış təmsilçilərinin və merçendazyerlərə verilən tapşırıqların icrasına nəzarət edir.
- Şəbəkə və xüsusi müştərilərilərlə olan faəliyyətə xüsusi nəzarət edir.
- Müştərilərin ödəmə qabiliyyətindəki dəyişikliyi izləyir, borc üzrə statusları diqqətdə saxlayır.
- Müştərilərdən daxil olan şikayətlərə baxır, lazım gəldikdə danışıqlarda iştirak edir.
- Debitor borcları təhlil edir, nəzarət edir.
- Debitor borcları azalatmaq üçün tədbirlər hazırlayır və həyata keçirir.
- Debitor borcların qaytarılmasına birbaşa nəzarət edir.
- Baş verən bütün dəyişikliklər barədə satış komandasına məlumat verir,distribyutorların və sub-distribyutorların qiymət və təşviq sahəsindəki siyasətinə riayət etməsini təmin edir.
- Satış təmsilçilərinə satış texnologiyası, danışıq üsulları, sövdələşmə üsullarını öyrədir.
- Hər həftə ticarət nümayəndələri ilə əraziyə çıxır, bir başa iş zamanı vəziyyəti təhlil edərkən ticarət nümayəndələrini yerində təlimləndirir.
- Aylıq, həftəlik, rüblük satış hesabatları hazırlayır, rəhbərliyə təqdim edir.
- Hər bir işçi üçün motivasiya istiqamətini müəyyənləşdirir.
- Satış təmsilçilırinin hər birinə gündəlik dəqiq tapşırıqlar verir, verilən tapşırıqların icrasına nəzarət edir, nəticələri təqib edir.
Tələləb olunan bilik və səriştələr:
- Malların satışını stimullaşdırmaq üçün işlərin təşkilinin əsasları.
- Ticarət alətlərindən istifadə xüsusiyyətləri və prinsipləri.
- Reklam növləri və reklam fəaliyyətinin təşkili əsasları.
- Pərakəndə məkanın təşkili və pərakəndə məkandan səmərəli istifadə prinsipləri.
- Ticarət meydançasında malların nümayişinin effektivliyini qiymətləndirmə metodları.
- Təklif olunan malların əsas keyfiyyəti və istehlak xüsusiyyətləri.
- Malların cari qiymətləri.
- Satış sahəsindəki müştəri davranışının modelləri.
Namizədə tələblər:
- FMCG qeyri qida sahəsində müvafiq vəzifə üzrə təcrübə: 3-5 il
- Təhsil: Ali
- Yaş həddi: 30-45
- Ofis proqramları ,1C
- Şəxsi Avtomobil ( nəqliyyat xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanır)
İş şərtləri:
- 6 günlük iş həftəsi
- İş saatı 9:00 –dan 18:00 -dək
- İstirahət günü Bazar günüdür
- Əmək haqqı 800 AZN
Namizədlər CV –ni elektron ünvanının mövzu bölməsində (Bölgə müdiri Şəki və yaxud Şirvan) qeyd etməklə müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 20
Facet
Vergi uçotu üzrə mühasib
Son tarix 11 mar 2022
İş yeri: Bakı şəhəri,Həsən Bəy Zərdabi 78
İş təcrübəsi: 1-3 il (Vergi uçotu üzrə 1 il)
Təhsil: Ali təhsil (İqtisadiyyat,Maliyyə,Mühasibatlıq yönümlü)
Yaş həddi: 22-35
İşin Təsviri: Vergi hesabatlarının tərtib edilməsi.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şəxsi hesab vərəqələrinin gündəlik təqib edilməsi;
- Vergi, DSMF, Statistika hesabatlarının təqdim olunması;
- Vergi və digər Dövlət qurumları ilə yazışmalar və müzakirələr aparmaq;
- Vergi və digər məcburi ödənişlərin düzgün hesablanmasını və vaxtında müvafiq dövlət icra strukturlarına köçürülməsini təmin etmək;
- Vergi planlaması və vergi risklərin azaldılmasına dair işlər aparmaq;
- Daxili müştərək şirkətlərdən və kənar kontragentlərdən üzləşmə hərəkətlərinin alınması, yoxlanması, üzləşdirilməsi və aktlaşdırılıb təsdiqlənməsini həyata keçirmək;
- Aylıq hazırlanmalı olan ƏDV hesabatına məlumatların yığılması, sistemə işlənməsi və paketlənib vergi orqanına göndərilməsini təmin etmək;
- Uçot sənədlərinin qanunvericiliyə uyğun formada tərtib edilməsinə nəzarət etmək və uçotun Şirkətin vergi siyasətinə uyğunluğunu təmin etmək;
- Debitor və kreditorlarla qarşılıqlı üzləşmələrin aparılması;
- Müqavilələrdə ödəniş şərtlərinin yoxlanılması, bank ödənişlərinin həyata keçirilməsi.
- Bank ödənişlərinin icra edilməsi və bank hesabatlılığı,
- Bank Əməliyyatlarının Logo(Tiger) əks etdirilməsi.
Tələblər:
- Vergi Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və Əmək Məcəlləsi üzrə biliklərin olması;
- ACCA, CIMA və IFRS üzrə biliklərin olması arzu olunandır;
- Logo (Tiger) proqram biliyinin olması arzu olunandır.
- [E-gov.az](http://e-gov.az/),[e-taxes.gov.az](http://e-taxes.gov.az/),[stat.gov.az](http://stat.gov.az/) dövlət platformalarında işləmək bacarığı
- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Komanda ilə işləmə bacarığının olması;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
Təminatlar: Nahar ilə təmin edilmə;
İş qrafiki: 6 günlük
Müraciət qaydaları: CV-nizi [email protected], [email protected] elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını - “Mühasib -Vergi uçotu üzrə” yazıb göndərməklə müraciət edilir.
VAKANSİYA 21
Sinteks Group of Companies
Mağaza Meneceri
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Vəzifənin rolu:
Bu vəzifənin rolu mağazada məhsulların alışını və satışını təşkil etməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış göstəriciləri və məhsul qalığının əsasında satınalma büdcəsini formalaşdırır
- Satış üçün məhsulları sifariş edir
- Satışların təşkili üçün nəzərdə tutulan qeyri-kommersiya xarakterli malları sifariş edir
- Satış təmsilçilərinə aylıq satış hədəflərini təyin edir
- Ümumi satış hədəfi tələblərini yerinə yetirir
- Mağaza işçilərini işə götürür
- İşçi heyətinə müvafiq “Satış Texnikası”, “Müştəri Xidmətləri” təlimlərini verir
- Yeni kolleksiyalar haqda mağaza heyətini tanış edir
- VİP satışları həyata keçirir
- Brendin standartlarına uyğun məhsulların sərgilənməsini təşkil edir
- Mağazalarda müştəri xidməti tələblərinə riayət edir
- İşçilərin iş qrafiklərini hazırlayır və davamiyyəti müvafiq olaraq idarə edir
- İş prosedurlarına uyğun olaraq gündəlik işləri təşkil edir
- Autsors işlərini təşkil (dərzi,kimyəvi təmizləmə işləri və s.) edir
- Şirkətin əmlakının qorunub saxlanılmasını təmin edir və talama halları barədə rəhbərinə məlumat verir
- Mağazadakı nasazlıqları aşkar edir və qısa müddətdə aradan qaldırılması üçün tədbirlər görür
- Mağazada sanitariya-gigiyena, təhlükəsizlik və intizam qaydalarına riayət edir və pozuntular barədə rəhbərliyi məlumatlandırır
Əsas tələblər:
Təhsil:
- Ali təhsil arzuolunandır
Təcrübə:
- Müvafiq satış sahəsində ən az 4 il iş təcrübəsi
- İdarəetmə sahəsində ən az 2 il təcrübə
- Sifariş etmə təcrübəsi
- Müsahibə aparmaq təcrübəsi
- Bonus sistemi ilə işləmə təcrübəsi
Professional Biliklər:
- Müştəri Xidmətləri
- Satış Texnikası
- Merçendayzinq qaydaları
- Şirkətin daxili idarəetmə proseduru
- Rus dilli mükəmməl, İngilis dili orta səviyyədə
- MS Office Proqramlarını mükəmməl bilmək
Professional Bacarıqlar və Kompetensiyalar:
- İdarəetmə bacarığı
- Liderlik
- Təşkilatçılıq
- Satış bacarıqları
- Müsahibə aparmaq bacarığı
- Təlim keçmə bacarığı
- Ünsiyyət bacarıqları
- Zamanın idarəolunması
- Problem həll etmə
- Stressə davamlılıq
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Mağaza Meneceri” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə və ya bu nömrə ilə əlaqə saxlaya bilərlər: (051) 201-25-62.
Роль позиции:
Роль данной позиции заключается в организации процесса закупа и продаж в магазине.
Обязанности:
- Формирует бюджет закупа на основе показателей продаж и остатка товаров
- Заказывает товары для продажи
- Заказывает некоммерческие товары, предусмотренные для организации продаж
- Устанавливает ежемесячные цели продаж для торговых представителей
- Выполняет общие требования целей продаж
- Принимает на работу сотрудников магазина
- Предоставляет соответствующие тренинги «Техника Продаж» и «Клиентское Обслуживание» сотрудникам магазина
- Ознакомляет сотрудников магазина с новыми коллекциями
- Осуществляет VİP продажи
- Организовывает выкладку товаров в соответствии со стандартами бренда
- Соблюдает требованиям клиентского обслуживания в магазинах
- Подготавливает рабочий график сотрудников и соответствующим образом управляет посещаемостью
- Организовывает повседневную деятельность в соответствии с рабочими процедурами.
- Организовывает аутсорсинговые дела магазина (портной, химчистка и др.)
- Обеспечивает сохранность имущества компании и уведомляет руководство о случаях потерь
- Выявляет неисправности в магазине и принимает меры по их устранению в кратчайшие сроки.
- Соблюдает правила гигиены, безопасности и дисциплины в магазине и информирует руководство о нарушениях
Профессиональные знания:
- Клиентское Обслуживание
- Техника Продаж
- Правила мерчандайзинга
- Внутренняя процедура управления компании
- Русский язык в совершенстве, Английский язык на среднем уровне
- В совершенстве знать программы MS Office
Образование:
- Высшее образование приветствуется
Опыт работы:
- Минимум 4 года опыта в соответствующей сфере продажи
- Минимум 2 года опыта в сфере управления
- Опыт осуществления заказов
- Опыт проведения собеседований
- Опыт работы с бонусной системой
Профессиональные навыки и компетенции:
- Навыки управления
- Лидерство
- Организационные навыки
- Навыки продаж
- Умение проводить собеседования
- Навыки обучения
- Коммуникационные навыки
- Управление временем
- Решение проблем
- Стрессоустойчивость
Заинтересованным кандидатам просьба отправлять CV c фото и названием темы "Менеджер Магазина" либо свяжитесь по номеру: (051) 201-25-62.
VAKANSİYA 22
ATEF Şirkətlər Qrupu
Xarici satınalma mütəxəssisi
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri, Suraxanı rayonu, Əmircan qəsəbəsi,
Əmək haqqı: 800-1000 AZN
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi
- Nahar fasiləsi: 12:00-13:00
- Nahar müəssisə tərəfindən təmin edilir.
İş barədə məlumat:
- Açılan sifarişləri vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək;
- Xarici şirkətlərlə əlaqələr, əməkdaşlıqlar qurmaq, partnyorların cəlb olunması istiqamətində danışıqlar aparmaq və müqavilələr hazırlayıb təsdiq etdirmək;
- Partnyor şirkətlərin məlumat bazasını yaratmaq;
- Sifariş üzə bazar araşdırması aparmaq və yeni tədarükçülər tapmaq;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş mövzu ilə bağlı tədqiqatlar aparmaq və nəticələr barədə hesabat hazırlamaq;
- Təchizatçı tərəflərlə işgüzar yazışma və danışıqlar aparmaq;
- Qiymət araşdırması etmək və tenderləri həyata keçirmək;
- Avadanlıq və mal-material tədarükçülərinin axtarışını təşkil və təhlil etmək;
Tələblər:
- Ali təhsilli;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməli;
- Xarici satınalma ilə bağlı 1-3 il iş təcrübəsi olmalı;
- MS Office ( Word, Excell, Power Point) proqramlarında işləməyi bilməli;
- Yaş həddi 25-45;
- Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı olmalı;
Namizədin şəxsi keyfiyyətləri:
- Fikrini izah etmək qabiliyyəti;
- Ezamiyyə imkanları;
- Ünsiyyət yaratmaq bacarığı;
- İşə planlı yanaşması;
- Fəal olması və komandada işləmək bacarığı.
Bu vəzifəyə müraciət etmək üçün CV-ni göndərə bilərsiniz. CV göndərən zaman vəzifənin adını “Xarici satınalma mütəxəssisi” Mövzu bölməsində göstərin.
VAKANSİYA 23
Sika LLC
Accountant
Son tarix 11 mar 2022 - [email protected]
Reports to: Finance Controller
Job description:
- Posting daily operations to ERP
- sales orders
- bank movements
- petty cash
- advance holder reports
- Tasks assigned by finance controller
Requirements:
- Higher education in Finance, Accounting, Economics
- Relevant work experience 2-3 years
- Advanced MS Excel skills
- Accounting qualifications is an advantage
- Fluent Azerbaijani; English and Russian is an advantage
- Able to perform multiple tasks simultaneously with minimal supervision and self-development
Address: Sumqait city