VAKANSİYA 1
Performance Center Co
Sığorta işləri üzrə texniki mütəxəssis
Son tarix 15 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sığortalı təmir üçün servisə müraciət edən avtomobillərin qəbulu;
- Mövcud qaydaya əsəsən tələb olunan sənədləşmə işinin təşkili;
- Müraciət əsasında müvafiq sığorta şirkəti ilə avtomobil və qəza hadisəsi haqqında bütün prosedurların dəqiqləşdirilməsi;
- Avtomobilə texniki baxışın təşkili və hadisə nəticəsində zədələnmiş dəyişilməli ehtiyat hissələri və təmir işləri üzrə ilkin qüsur aktının tərtib olunması, sığorta şirkəti ilə razılaşdırılması, müvfaiq foto və video materialların fayllaşdırılması;
- Sığorta şirkətinin razılığı ilə avtomobilin təmirinin başlanması, anbarda olmayan detalların sifarişi, təlimata uyğun bərpa edilmə prosesinə nəzarət edilməsi;
- Yekun qüsur aktının hazırlanması sığorta şirkətinə ödəniş üçün göndərilməsi, təmiri başa çatmış avtomobilin təhvilə hazırlanması;
- Müəyyən edilmiş vaxtda və qaydada hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Rəhbərliyin işlə əlaqədar tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Texniki ali təhsil;
- Yaş həddi: 25-35;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dilləri arzuolunandır;
- Texniki əməliyyatlarının planlaşdırılması sahəsində təcrübənin olması;
- Müasir avtomobillərin quruluşunu və təmir texnologiyalarını yüksək səviyyədə bilməli;
- Təhlükəsizlik texnikası və texniki şərtlər haqqına məlumatın olmalı;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və idarəetmə bacarığı olmalı.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 800-1000 ₼.
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Sığorta işləri üzrə texniki mütəxəssis” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 2
AZZA Cake House
Satıcı
Son tarix 15 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Tam orta təhsil (ali təhsil olması üstünlükdür).
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (üstünlükdür).
- Satış sahəsində təcrübə (üstünlükdür).
- Komandada işləmə bacarığı.
Vəzifələr:
- Ticarət zalında kifayət qədər miqdarda çeşidin olmasına nəzarət etmək və lazım gələrsə onu doldurmaq.
- Alqı - satqı zamanı alıcılara məsləhət vermək.
- Mağaza tərəfindən malların qəbulunda köməklik etmək.
- Satış üçün malların hazırlanması.
- Malların qiymət etiketlərinə nəzarət etmək.
- Malların saxlama müddətinə nəzarət etmək.
- Mağazada malların yerləşdirilməsi və onlara nəzarət etmək.
Səlahiyyətlər:
- məsuliyyət
- dəqiqlik
- stresə dözümlülük
- ünsiyyətlilik
- müştəriyə diqqətçilik
Şirkət təklif edir:
- əmək haqqı 425-500 manat
- növbəli iş cədvəli ilə beş günlük iş həftəsi
- peşəkar inkişaf və irəliləyiş
- rəsmi qeydiyyat
Namizələrdən mövzu yerində "Satıcı" vakansiyasının adını göstərərək CV-lərini fotoşəkili ilə e -poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
VAKANSİYA 3
Sabah Group
Ofis meneceri
Son tarix 15 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Ofis daxili inzibati işlərin təşkili
- Gələn zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi
- Telefon danışıqlarının aparılması
- Lazımi ofis ləvazimatlarının vaxtında alınması
- İşgüzar yazışmaların aparılması
- Qonaqların qarşılanması və yola salınması
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların yerinə yetirilməsi
Tələblər:
- Yaş həddi:22-35
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilmək
- Ali təhsilin olması mütləqdir
- Riyazi biliklərin olması arzuolunandır
- MS Excel,MS Word və Outlook Express proqramlarından sərbəst istifadə edə bilmə bacarığı
- Yüksək ünsiyyət qura bilmə bacarığı
- Qərar verə bilmə bacarığı
Vədimiz:
- Karyera yüksəlişi
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- Mehriban kollektivdə işləmə şansı
İş qrafiki:
- Saat 10:00-19:00
- 5/7 gün
- Maaş 450 azn
Maraqlananlar CV-lərini subject yerində “Office Manager” qeyd edərək göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 4
Damla Mebel MMC
Əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik üzrə mühəndis
Son tarix 15 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- İstehsalatda əməyin mühafizəsi və texniki təhlükəsizlik qaydalarına nəzarət etməlidir;
- İstehsalatda zədələnmə səbəblərinin analizi və qarşısını almaq üçün tədbirlər hazırlamalı və onların həyata keçirilməsini təşkil etməlidir;
- Yanğınsöndürmə vasitələrinin yoxlanılması və saz saxlanılmasına nəzarət etməlidir;
- İş yerlərində sanitar texniki vəziyyətin yoxlanılmasında iştirak etməlidir;
- İş şəraitinin yaxşılaşdırılmasına yönələn kompleks planların hazırlanmasını təşkil etməlidir;
- Binanın, qurğuların və avadanlıqların əməyin mühafizəsi üzrə texniki vəziyyətin yoxlanılmasında iştirak etməlidir;
- Struktur bölmələrində, istehsalatda ətraf mühitin çirkləndirilməsinin qarşısını almaqda tədbirlərin görülməsində iştirak etməlidir;
- İşə götürülənlərlə giriş təlimatı aparmalı və işçilərə əməyin mühafizəsi üzrə ortaya çıxan məsələlərin aradan qaldırılmasına köməklik etməlidir;
- SƏTƏM təlimatlarının işlənib hazırlanmasını təmin etməlidir;
- Rəhbərinə hesabatlar təqdim etməlidir.
Namizədə tələblər:
- Ali Təhsil (müvafiq sahə üzrə);
- SƏTƏM üzrə müvafiq sertifikatlar;
- Müvafiq sahə üzrə 1-2 il iş təcrübəsi;
- Microsoft office proqramlarından istifadə bacarığı.
Əlavə məlumat:
- Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında
- İşçilərin daşınması üçün nəqliyyat xidməti (20 Yanvar Metro stansiyasından, Saray qəsəbəsi, Xırdalan və Sumqayıt şəhərləri istiqamətindən.)
- Ünvan: Masazırda Qurtuluş YK-nin yaxınlığında yerləşir.
- Korporativ nömrə və danışıq vaxtı şirkət tərəfindən təmin edilir.
Qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV lərini elektron ünvanına mövzu yerində “Əməyin mühafizəsi və Texniki Təhlükəsizlik üzrə mühəndis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə uyğun seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 5
BSC Consulting & Outsourcing Company
Офис-менеджер (персональный ассистент)
Son tarix 15 iyl 2022 - [email protected]
Обязанности:
- Координация и распределение информации, поступающей и исходящей в различных формах по ответственным лицам – сотрудникам компании;
- Административно-хозяйственное обеспечение компании;
- Прием входящих телефонных звонков в компанию;
- Прием и отправка корреспонденции и документов компании, ведение книг учета;
- Организация приема посетителей компании;
- Выполнение поручений руководителя
- Работа с договорами (согласование, заключение, ведение)
- Ведение базы командировок
- Ведение документооборота отдела корпоративных продаж;
- Деловая переписка с клиентами,
- Помощь менеджерам в формировании заказов
- Обработка входящих звонков, базовое консультирование по продуктам компании (по телефону и электронной почте),
- Административно-хозяйственное обеспечение компании;
- Прием входящих телефонных звонков в компанию;
- Прием и отправка корреспонденции и документов компании, ведение книг учета;
- Организация приема посетителей компании;
- Обеспечение уюта в офисе;
- Снабжение сотрудников офиса всем необходимым для их работы;
- Прием и распределение звонков, регистрация корреспонденции;
- Встречи и приемы гостей и клиентов офиса;
Требования:
- Чувство юмора
- Обязательно английский и русский язык разговорный и письменный(С2)
- Неконфликтность
- Уверенный пользователь ПК и маг корпоративного телефона
- Желание развиваться в профессиональном и личностном плане
- Плюсами будут: ответственность, умение работать в коллективе, коммуникабельность, исполнительность, быстрая обучаемость, стрессоустойчивость
- Желание развиваться в профессиональном и личностном плане
Условия:
- Рабочее время: Понедельник – Пятница 09:00-18:00
- Оформление по Трудовому Кодексу Азербайджанской Республики
- Зарплата: AZN 600- 1000
- Возраст: 21-30
- Пол – Женский
Резюме высылать на электронный адрес с пометкой вакансии.
VAKANSİYA 6
METAK
Maliyyə üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 15 iyl 2022 - Müraciət et
İşin təsviri:
- İllik büdcənin hazırlanmasında, habelə statistik/reqressiv təhlil metodlarından istifadə etməklə satış, xərc və investisiya planlarının hazırlanmasında iştirak etmək, aylıq büdcənin faktiki nəticələr ilə müqayisəli təhlilini aparmaq;
- İstehsal həcmləri və xərclərini daimi təhlil etmək, səmərəlilik göstəricilərinə nəzarət etmək və istehsal hesabatlarını hazırlamaq;
- Məsul istehsal mərkəzləri üzrə məhsulların maya dəyərini daimi hesablamaq, gəlirlik səviyyəsinin müəyyən edilmiş hədəflərdən yayınmasının səbəblərini araşdırmaq, müvafiq analitik hesabatlar hazırlamaq, məhsulun qiymət müəyyən edilməsi prosesində iştirak etmək;
- Müxtəlif maliyyə alətlərindən istifadə etməklə (NPV, İRR, Payback), investisiya layihələrinin qiymətləndirilməsində iştirak etmək.
Tələblər:
- Ali təhsil (mühasibat uçotu, maliyyə-kredit, audit);
- 1-2 il iş təcrübəsi;
- Microsoft Office (xüsusilə Excel) proqramlarında işləmə bacarığı;
- Xarici dil biliyi: Rus və İngilis dilləri-yaxşı səviyyədə;
- Əldə olunan məlumatların qorunması və saxlanılması;
- Dəqiqlik, detallara fikir vermək, şəffaflığa bağlılıq;
- Komanda üzvü olaraq effektiv ünsiyyət qurmaq bacarığı.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Nəqliyyat xidməti şirkət tərəfindən göstərilir.
Maraqlananlar saytda onlayn-anketi dolduraraq 15.07.2022– ci il tarixinə kimi müraciət edə bilərlər.
Yalnız göstərilən meyarlara uyğun olan namizədlər müsahibəyə çağırılacaqlar.
VAKANSİYA 7
Sabah Group
Maliyyə hesabatları üzrə mütəxəssis
Son tarix 15 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifələr:
- Bank çıxarışlarının yoxlanması
- Debitorlar və Kreditorlar üzrə uçotun aparılması və maliyyə öhdəliklərinin idarə edilməsi
- Büdcə üzrə müəyyənləşdirilən vəsaitlərin düzgün bölüşdürülməsini həyata keçirmək.
- Vergi portalında fiziki şəxslərin idarə olunması (MDSS, Gəlir vergisi hesabatlarının (rüblük və illik) vaxtlı-vaxtında hazırlanması)
- Gəlir və xərclərin hesablanması və analiz olunması
- Şirkətin mənfəət və zərər hesabatının hazırlanması (P&L)
- Aylıq və rüblük hesabatların aparılması
- Şirkətin maliyyə vəziyyəti barəsində hesabatların hazırlanması (Balance sheet)
- Şirkətlər arası maliyyə üzrə müqavilələrin hazırlanması
- Əsas vəsaitlərin alınması, istismara verilməsi, köhnəlməsinin hesablanması, balansdan silinməsi və s.
Tələblər:
- AR Vətəndaşlığı
- Riyazı biliklərin olması
- İngilis dilini və Rus dilini (minimum orta səviyyədə bilmək)
- Əla səviyyədə kompüter bilikləri( Microsoft Excel yüksək səviyyədə)
- ACCA üzrə sertifikat (F3 və F7)
- Analitik düşüncə qabiliyyətinin olması
- Səlist işləmək qabiliyyəti
- Əla səviyyədə hesab apara bilmə qabiliyyəti
- Cəldlik və məsuliyyətlilik
- Maliyyə ilə əlaqədar ən azı 1 illik təcrübənin olması
İş şəraiti:
- İş qrafiki-10:00-19:00
- İş günləri həftədə 5 gün, (Şənbə- bazar istirahət)
- Əmək haqqı- 800-1000 manat
- AR-ın Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- Karyera yüksəlişi
Maraqlanan şəxslər CV-ni “Maliyyə hesabatları üzrə mütəxəssis” mövzusu adı altında e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 8
Company
Satış nümayəsi (ekspeditor)
Son tarix 15 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Təhsil: Orta ixtisas (Ali təhsili olması arzu olunandır)
- Sürücülük vəsiqəsi
- Azərbaycan dilini, rus dilini səlis bilməlidir
- İş təcrübəsi: Satış sahəsində ən azı 3 il iş stajı Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı
- Satış qabiliyyəti olmalı
- Dəqiq və işinə qarşı məsuliyyətli olan
- Ünsiyyətcil və yüksək danışıq qabiliyyəti
- İşguzar və hədəf yönlü, problemləri həll etmə bacarığı olan
İş barədə məlumat:
- Satışla bağlı müxtəlif qayda və prosedurlar, o cümlədən kompaniyalar haqqdında məlumatı vaxtında öyrənmək və tədbiq etmək
- Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməkdə köməklik göstərmək
- Məhsulun təqdim edilməsi.
- Mağazada və anbarda olan malların qiymətləri, ölçüləri, miqdarı və s. barədə məlumatları bilmək.
- Satış sonrası işin izlənməsi
- Hesabatlar
- Satışların müvəffəqiyyətlə aparılması üçün peşəkarlıq səviyyəsinin inkişaf etdirilməsi və bacarıqların təkmilləşdirilməsi.
- Əmək haqqı: 800 ( artan qrafiklə)
İş qrafiki- bazar ertəsi – şənbə 09:00 – 18:30
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər CV lərini e-mail adresinə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 9
Celt Colleges
SAT müəllimi
Son tarix 15 iyl 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Müxtəlif yaş qruplarına tədris mərkəzimizdə ingilis dilində SAT tədrisi
- Dərslərin mərkəzimiz tərəfindən hazırlanmış proqram üzrə tədrisi
- Bütün namizədlər CELT COLLEGES də treyninq keçib və uğurla başa vurduqdan sonra işə qəbul olunurlar –
- İş qrafiki: 10:00-dan 19:00-dək; 12:00-dan 21:00-dək.
Yarım gün iş qrafiki axtaranlara xahiş olunur ki cv-lərin göndərməsinlər!
Namizədə tələblər:
- İngilis dilini yüksək səviyyədə bilməlidir
- Ali təhsilli olmalıdır
- Pozitiv, işini sevən olmalıdır.
- Cambridge ve ya Cambridge sertifikatlarına ekvivalent başka sertifikatları (CELTA, TEFL, SAT və s.) olan müəllimlərə üstünlik verilir.
Maraqlanan şəxslər Cv-lərini “SAT müəllimi" başlığı ilə e-mail ünvanına göndərə bilər.
- Tel: (012) 538 38 33
- Mob: (055) 737 83 06
VAKANSİYA 10
Swiss Coffeeshop Azerbaijan
Barista
Son tarix 15 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Yaş: 20-35
- Təcrübə: Minimum 1 il təcrübə;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- İşində dəqiq və məsuliyyətli olmalı;
- Güclü kommunikasiya və komanda daxilində işləmə bacarığı:
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müxtəlif növ çay və qəhvə, isti və soyuq içkiləri hazırlamaq;
- Müştərilərin rahat bir şəkildə seçim etməklərinə şərait yaratmaq;
- Müştərilərin suallarını cavablandırmaq, gərəkli olduğu təqdirdə məhsullarla bağlı məsləhət vermək;
- Görülən işlərlə bağlı hesabatlar hazırlanmaq:
İş şəraiti:
- İş qrafiki: Növbəli
- Əmək haqqı: 400-600 AZN
- Ünvan: Sahil metrostansiyası yaxınlığı
Müraciət etmək istəyən namizədlər mövzu hissəsində “Barista” qeyd etməklə elektron ünvana CV formalarını göndərə və ya 055-455-84-04 nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərlər.
VAKANSİYA 11
BSC Consulting & Outsourcing Company
Mühasibatlıq üzrə ödənişsiz Təcrübə Proqramı
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibatlıq üzrə təcrübəçi çalışdığı bölmə üzrə mütəxəssislərin rəhbərliyi altında işləri icra edir.
Tələblər:
- Ali təhsil
Səriştələr:
- Məsuliyyətli
- Şəxsi inkişafa meylli
- Pozitiv
- Özünütəşkiletmə qabiliyyəti
- Nailiyyət yönümlülük
- Analitikdüşünən
Göstərilən tələblərə cavab verən və maraqlanan namizədlərdən CV-lərini Subject/Mövzu hissədə “Mühasibatlıq üzrə ödənişsiz Təcrübə Proqramı” yazaraq 01.07.2022- ci il tarixinədək göndərilməsi xahiş olunur.
VAKANSİYA 12
Company
Satış əməliyyatları üzrə mühasib
Son tarix 13 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış sənədlərinin tərtib edilməsi
- Satış sənədlərində əks etdirilən məlumatların düzgünlüyünün yoxlanılması
- E-qaimələrin yazılması
- Debitor borcların izlənilməsi
- Kreditor borcların izlənilməsi
- Sənədlərin vaxtında daxil olmasına nəzarət etmək
- Sənədlərin vaxtında xaric olmasına nəzarət etmək
- Elektron dövlət portallarında gərəkli qeydiyyat işlərini aparmaq
Tələblər:
- Yaş həddi – 35
- Staj – azı 1(bir) il
- Excel proqramında peşəkar işləmə bacarığı
- 1C proqramının alış-satış modulunda peşəkar işləmə bacarığı
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus
Maaş
- Maaş gözləntisi – 500 -600 AZN
VAKANSİYA 13
Ferrum Capital
Ofis meneceri
Son tarix 14 iyl 2022 - [email protected]
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- Ali təhsil
- 21-29 yaş aralığında gənclər
- Əla səviyyədə azərbaycan dili (rus dili üstünlükdür)
- Səlis və aydın nitq qabiliyyəti
- Yüksək ünsiyyət qurma və komandada işləmək bacarığı
- Çevik qərar vermə, detallara qarşı diqqətlilik, təşkilatçılıq
Ofis meneceri nə iş görür?
- Əməkdaşların ofis ləvazimatları ilə təmin edilməsinə köməklik edilməsi
- Ofis daxili ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi, müvafiq şirkətlərlə danışıqların aparılması və sifarişlərin edilməsi
- Məktubların qəbulu, göndərilməsi və aidiyyatı üzrə şöbələrə yöndərilməsi
- Müştərilərin qarşılanması, onlara lazımı məlumatların verilməsi, düzgün yönləndirilməsi
- Görülən işlərlə bağlı hesabatların hazırlanması
Əlavə məlumat:
- 5 günlük iş qrafiki: 09:00 – 18:00
- Əmək haqqı: 300 AZN
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Ofis meneceri” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 14
Gədəbəy Mineral Suları MMC
Audit
Son tarix 14 iyl 2022 - [email protected]
Əsas tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat);
- Sahə üzrə min. 2 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramları (Excel/Word, Outlook-la praktik işləmə bacarığı)
- Maliyyə bilikləri;
- Yazılı hesabat tərtib etmək təcrübəsi;
- Təhlil və analiz etmə qabiliyyəti;
- Komandada işləmə bacarığı;
- İşlə bağlı ölkə daxilində ezamiyyətə getməyə hazır olmaq;
- Sürücülük vəsiqəsi
Vəzifə öhdəliyi:
- Gündəlik cari nəzarəti həyata keçirmək;
- Maliyyə və mühasibatlıq sahəsində nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Anbarlarda yoxlamaların, mal qalıqlarının zay məhsulların yoxlanılması və sayımın aparılması ;
- Debitor və kreditor borc qalıqlarının təhlilinin aparılması;
- Şirkətin satış etdiyi ərazini tanımaq və sahə yoxlanımlasını təmin etmək:
- Yoxlanışlar zamanı aşkar olunmuş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılmasına dair qərarların həyata keçirilməsi barədə rəhbərliyə mütəmadi məlumat verilməsi;
- Nöqsanların aradan qaldırılması üçün tədbirlərin görülməsi, nöqsanların buraxılmaması üçün qabaqlayıcı tədbirlərin görülməsi barədə səmərəli təkliflərin verilməsi;
- Şirkətin satış həyata keçirdiyi dükanların yoxlanılması. Dükanlar müxtəlif ərazidə olduğundan avtomobili olan namizədlərə üztünlük verilir.
VAKANSİYA 15
STI Travel
Тур менеджер
Son tarix 14 iyl 2022 - [email protected]
Обязанности:
- консультирование клиентов по туристическим продуктам и сервисам компании;
- подбор и продажа индивидуальных и групповых туров;
- oрганизация групповых и индивидуальных туров для граждан иностранных государств на территории своего государства(incoming);
- бронирование билетов, гостиниц;
- выполнение плана продаж;
- анализ рынка туристических услуг, развитие направлений, разработка новых туров;
- подготовка и оформление документов (визы, загранпаспорта, страховка и т.п.);
- взаимодействие с туроператорами;
Должности:
- Знание языков(английский,русский и азербайджанский)
- Опыт работы не менее 3- лет в сфере туризма.
- Уметь работать в команде,неконфликтность,самоорганизация.
- Грамотная и устная речь.
- Приятный внешний вид.
- Зарплата будет обговариваться в зависимости от опыта работы. От 500-1500 азн(+%)
Желающим отправить CV на e-mail адреc.
VAKANSİYA 16
Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti
Satış təmsilçisi (Şəki)
Son tarix 14 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Orta təhsil (Ali təhsil üstünlükdür))
- İş təcrübəsi 1-2 il
- Azərbaycan dilində səlis şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Komandada və sərbəst işləmək bacarığı
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Məsuliyyət, dəqiqlik, düzgünlük və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq.
Əmək funksiyaları:
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək və lazım olduqda müştərilər ilə görüşlərin keçirilməsi;
- Gübrələrin, toxumların və aqrokimyəvi maddələrin satışının həyata keçirilməsi;
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması;
- Satış üzrə müvafiq axtarışların aparılması, sorğuların cavablandırılması;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqlarının vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi
- Satış nöqtələrində, anbarlarda qaliqlarin təmin edilməsində və mütamadi yoxlanılması və nəticələrin düzgünlüyünə nəzarət edilməsi;
- Debitor borcların toplanmasının təmin edilməsi;
- Satış nöqtələrinə yerində baxış keçirilməsinə və fəaliyyətlərinin düzgün qiymətləndirilməsinə təşkil etmək
- Satış nöqtələrinə yerində baxış keçirmək və fəaliyyətlərini qiymətləndirmək
- Satış proseslərinin reallaşdırılması və şirkətin müəyyən etdiyi kompaniyaların düzgün keçirilməsinin təmin edilməsi
- Satış nöqtələrində olan malların hərəkətinə nəzarət etmək və məsuliyyət daşımaq;
- Birbaşa tabe olduğu Bölgə müdirinə hər günün sonunda gördüyü işlər barəsində məlumat və hesabat vermək;
- Satış nöqtəsinin anbarındakı Şirkətə məxsus məhsulların varlığına nəzarət etmək;
- Təhkim olunmuş ərazidə nəzarətində olan satıcı anbardarların avadanlıqların düzgün istifadə edilməsi və satışın düzgün keçirilməsi ilə əlaqədar təlimat vermək;
- Anbarlarda malların düzgün formada yerləşdirilməsi və düzülüşünə nəzarət etmək;
- Bölgə rəhbəri tərəfindən rutların hazırlanmasında iştirak edərək rut çədvəldə təyinatı üzrə anbarlarla vizitin təmin olunması və sayımın sistem üzərindən keçirilməsini həyata keçirmək;
- Hər hansı bir neqativ halların baş verməsinin qarşısını almaq və belə hallar baş verdikdə vaxtında şirkətin audit şöbəsini və birbaşa struktur rəhbərini məlumatlandirmaq
- Bazarda baş verən hər hansı dəyişkilklər barədə rəhbərliyi məlumatlandırmaq.
6 günlük iş qrafiki
Əmək haqqı 500 AZN(net)+KPİ
Yuxarıda qeyd olunan tələbləri qarşılayan namizədlərdən müraciət üçün öz yenilənmiş CV-lərini email adresinə mövzu hissəsində “Satış təmsilçisi” qeyd etməklə göndərmələri tələb olunur.