VAKANSİYA 1
Sechim.Az
Менеджер по продажам
Son tarix 13 mar 2023 - [email protected]
Основная задача на этой должности - продажа наших услуг клиентам:
- Вести переговоров по телефону - не менее 30 звонков в день;
- Ездить на встречи с клиентами - в среднем 2 встречи в день;
- Поиск новых клиентов.
Сколько ты за это заработаешь?
- Зарплата, которую получают наши менеджеры по продажам 500 azn + %
Почему тебе у нас понравится?
- Зарплата выплачивается каждый месяц без задержек;
- Интересные командообразующие мероприятия.
- Обучение специфики рынка, особенностям продукта и основам продаж.
- График работы: с 10:00 до 17:00, 5 рабочих дней с Пн-Птн;
- Удобное расположение офиса по адресу: ул. Рашида Бейбутова 59.
- Мы предоставляем компьютер, такси для встреч с клиентами и все, что понадобиться тебе для работы;
- Возможность профессионального развития: тренинги и мастер-классы;
- У нас дружный и позитивный коллектив профессионалов, которые любят свою работу;
- Ты будешь работать в успешной компании, быстроразвивающейся в отрасли!
Мы рассмотрим твою кандидатуру, если:
- У тебя есть опыт в продажах, обслуживании или call-центре от 6-ти месяцев;
- Опыт работы в страховой компании приветствуется.
- Ты знаешь, что такое этапы продаж, работа с возражениями;
- Уверенный пользователь ПК;
- Ты умеешь и любишь продавать, коммуникабельный, нацелен на результат;
- Владеешь русским и азербайджанским языками.
Готов работать на результат в одной из лучших компаний Азербайджана? Тогда уже сейчас отправляй нам резюме!
Мы будем рады видеть тебя в своей команде!
VAKANSİYA 2
Garabag Resort & SPA
Maliyyə meneceri
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Ünvan: Naftalan şəhəri.
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Mühasibatlıq şöbəsini idarə etmək və öz tabeliyində olan bütün mühasibatlıq əməkdaşlarının vəzifə və öhdəlikləri haqqında ətraflı məlumatlara malik olmaq.
- Şirkətin mаliyyə hеsаbаtının tərtib еdilməsi və fəаliyyətinin mаliyyə göstəricilərinin hеsаblаnmаsı üçün lаzım оlаn məlumаtlаrın tоplаnmаsı və аnаlizi.
- Bütün aylıq hesabatların müəyyən edilmiş son tarixlərə qədər işlənib hazırlanmasını təmin etmək üçün Mühasibatlıq şöbəsinin işçilərinin mütəşəkkil şəkildə işləmələrini təmin etmək.
- Mühasibatlıq sistemləri, siyasət və prosedurlar, habelə otel üçün müəyyən edilmiş yerli siyasətlər ilə yaxından tanış olmaq.
- Otel çərçivəsində bütün maliyyə əməliyyatları üçün müşayiətedici sənədləri və həyata keçirilmiş bütün daxili nəzarət tədbirlərini davamlı şəkildə yoxlamaqla, bu siyasət və prosedurlara riayət olunduğunu təmin etmək.
- Bütün bank hesabları və baş mühasibatlıq kitabının aktiv və passiv hesabları üçün yoxlama aktları hazırlamaq və aparmaq və bunları hər ay bütün müşayiətedici sənədlər ilə birlikdə yoxlamaq üçün Maliyyə Nəzarətçisinə təqdim etmək.
- Maliyyə Nəzarətçisinə büdcə və proqnozların hazırlanmasında kömək etmək və şöbə rəhbərlərinə öz xərcləri və büdcə tələblərini analiz etmək üçün yardımçı olmaq.
- Dövlət qurumları tərəfindən tələb edilən bütün ödənişlər və ya sənədlərin, məs. ƏDV və ya əmək haqqı fondundan vergilərin düzgün olmasını və vaxtlı-vaxtında təqdim edilməsini təmin etmək.
- Mənfəətin illik, rüblük planlarının və rentabellik göstəricilərinin müəyyən edilməsi.
- Bütün maliyyə qaydalarının və standartlarının tətbiq edilən qrup standartlarına uyğunlaşdırılması və tətbiq edilməsi.
- Ayın bağlanması prosesi və konsolidə olunmuş maliyyə hesabatlarına daxil olan aylıq maliyyə hesabatlarının hazırlanmasına nəzarət.
- Müəssisəyə aid balanslara maliyyə nəzarəti və yoxlanışların edilməsi.
- Faktiki maliyyə nəticələrinin büdcəyə görə təhlili.
- Vergi qaydalarının uyğunluğunu təmin etmək.
- Qrup tərəfindən tövsiyə olunan müəssisəyə resurs planlaması (ERP) və hesabat mexanizmlərinin tətbiqində fəal iştirak etmək.
Namizədə qarşı tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə ali və ya magistr təhsili
- Maliyyə meneceri vəzifəsində iş təcrübəsi
- Rus dili
- İngilis dili
İş şərtləri:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- İş qrafiki həftənin 5 günü
- İş saatı: Əməliyyatlara uyğun 8 saatlıq iş rejimi,
- Şirkət hesabına ayda 2-3 dəfə Bakı şəhərinə gediş gəliş.
Təminatlar:
- Qalmaq üçün yer və qidalanma otel tərəfindən təmin olunur.
- Tibbi sığorta (Özü və ailə üzvləri, Sınaq müddəti bitdikdən sonra)
- Sim nömrə və mobil telefon
CV göndərərkən, mövzu yerində “Maliyyə meneceri (GRS)” qeyd edin. Yalnız vəzifə adı qeyd olunan CV-lərə daha çox üstünlük veriləcəkdir.
VAKANSİYA 3
Gravity Inc
Təlimçi
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Əmək haqqı: 900 AZN
İş qrafiki: Həftə içi 5 gün (saat 09.00-11.00 və 14.00-16.00)
Namizədə Tələblər:
- Yaş: 25-45
- Müvafiq sahədə minimum 3 il təcrübə;
- ТОТ sertifikatlaşması;
- Təlim formatlarına və alətlərinə dair biliklər;
- Personalın öyrədilməsi metodologiyasına dair biliklər;
- İqtisadiyyat, menecment, biznesin idarə olunması və ya digər uyğun sahələr üzrə Ali təhsil;
- Biznesin inkişafı, sahibkarlıq, biznesin idarə olunması, satış, marketinq və oxşar sahələrdə təlimçilik fəaliyyəti;
- Analitik düşünmə və problemləri həlletmə qabiliyyəti;
- Komandada və fərdi şəkildə işləmək bacarığı;
- Təlimlərin idarəedilməsi sahəsində təcrübə;
- Peşə bilikləri və bacarıqları;
- Müxtəlif yaş qruplarına tədris və təlim keçmə bacarıqları;
- MS office proqramları bilikləri.
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Gündəlik təşkil olunan təlimlərin keçirilməsi; Ənənəvi və ya hibrid təlimlər zamanı iştirakçılarla sıx işləmək, təlimlərin vaxtında başlamasını, bitməsini və hər bir məqamın daxili təlim standartlarına uyğunluğunu təmin etmək;
- Təlim zamanı təlim nəzarətçiləri ilə aktiv ünsiyyətdə olmaq və təlim iştirakçılarına dəstək olmasına kömək etmək;
- Təlim müddətində verilən tapşırıqların doğru icra edilməsinə riayət etmək;
- Ehtiyac yarandığı halda təlim iştirakçılarına fərdi konsultasiya üzrə dəstək göstərmək;
- Rəhbər şəxslə aktiv ünsiyyətdə olmaq, problem yarandığı halda dərhal bildirmək və proseslərin düzgün idarə olunmasını təmin etmək;
- Mütəmadi olaraq keçirilən təlimlərin səmərəliliyini yoxlamaq;
- İştirakçıların təlim tapşırıqlarını düzgün icra etdiyindən əmin olmaq;
- Təlim zamanı istifadə olunan sənədlərin mütəmadi (hər gün) yoxlanılmasını təmin etmək;
- Həftəlik hesabatları təqdim etmək.
CV-nizi Word və yaxud PDF formatında hazırlayaraq bölüşülməsi vacibdir. CV formasında əsas məlumatlar lokanik və aydın qeyd olunmalıdır.
Nəzərə almaq vacibdir ki, namizədliyinizin baxılmasında CV formanız mühüm rol oynayır. Belə ki, rica edirik nəzərə alasınız ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı edən bir müraciət vasitəsidir.
Yalnız müvafiq təcrübəyə sahib şəxslərin müraciət etməsi xahiş olunur. Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərmələri və mövzu hissəsində mütləq “Təlimçi” qeyd etmələri xahiş olunur.
Qeyd: CV hazırlamaqda çətinlik çəkən şəxslər www.cvyarat.az portalında qeydiyyatdan keçərək, peşəkar CV üçün önəmli məlumatları dolduraraq CV-ni PDF formatında əldə edə bilərlər.
VAKANSİYA 4
Embawood
Satış məsləhətçisi
Son tarix 13 mar 2023 Müraciət et
Təsvir:
- Müştərinin qarşılanması, mağazada təkibi və yola salınması.
- Malların vitrində yerləşdirilməsi.
- Malın ticarət zalında qorunmasının təmin edilməsi.
- Malın seçimində müştəriyə köməyin göstərilməsi, malın funksiyası və digər üstünlükləri barədə məlumatın verilməsi.
- 6 günlük / saat 10:00 – 20:00.
Tələblər:
- Bakı və Bərdə mağazası üçün.
- Ən azı 1 il iş təcrübəsi.
- Kollektivlə işləmə bacarığı.
- Ünsiyyət qurma bacarığı.
VAKANSİYA 5
ITech Group
Mühasib
Son tarix 13 mar 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibatlıq uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili;
- Daxil olan və xaric olan pul vəsaitlərinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini, xərclərini, iş və xidmətlərin yerinə yetirilməsini, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunu təşkil edilməsi;
- Vergi orqanlarına daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması;
- Kassa, Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi, qaimə və vergi hesab fakturaların yazılması, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
- Debitor və kreditor hesablaşmalarının aparılması;
- Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi;
- Qanunvericilik və mühasibat uçotu qaydaları intizamına ciddi əməl edilməsinin təşkil olunması;
- İnternet-banking üzrə lazımi əməliyyatların və ödənişlərin icra edilməsi;
- Ödəniş əməliyyatları hesablarının əlaqələndirilməsi və hesabların təhlilinin hazırlanması;
- Audit üçün tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsi;
- Aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
- Müqavilələrdə qeyd olunmuş vergi əməliyyatları ilə bağlı bəndlərin, vergi və ödəniş şərtlərinin vergi qanunvericiliyinin tələblərinə uyğunluğununu yoxlamaq və təsdiq etmək;
- Rəhbərliyin sorğusu ilə zəruri hesabatların hazırlanması, tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Vəzifə üzrə tələblər:
- Mühasibatlıq/Maliyyə sahəsində bakalavr dərəcəsi;
- Sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Emas.sosial.gov.az, e-taxes.gov.az portallarından istifadə etmə bacarığı;
- MS Office və 1C 8.3 proqramlarında işləmək bacarığı;
- Online kargüzarlıq və e-qaime portallardan istifadə etmə bacarığı;
- Vergi Məcəlləsi, əmək məcəlləsi, maliyyə və mühasibatlıqla bağlı qanunvericiliyi bilməli;
- Elektron hökümət portalı ilə işləmə qabiliyyəti;
- ACCA/CFA sertifikatlarından birinin olması üstünlükdür;
- Səlis Azərbaycan dili biliyi, ingilis və rus dili üstünlükdür;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Tapşırıqların müəyyən olunmuş vaxtda və dəqiq icra olunması;
- Müstəqil qərar verici, məntiqli və dəqiqlik kimi müsbət göstəricilərə malik olması.
Sizə nə təklif edirik?
- Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
- Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq;
- Müvafiq sahədə potensialınızı reallaşdırmaq imkanı;
- Əmək müqaviləsi;
- Əmək haqqı 700 Azn;
- İş qrafiki: I-V günər, saat 09:00-dan 18:00-a qədər;
- İstirahət günü - həftədə 2 gün.
Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Mühasib" mövzusu ilə email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 6
Təmir Tikinti Şirkəti
Hüquqşünas
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Əmək funksiyaları:
- Şirkətə daxil olmuş müqavilələrin, təşkilati-sərəncamverici sənədlərin layihələrinin hüquqi ekspertizasını həyata keçirmək, onların qanunvericiliyə uyğunluğunu yoxlamaq;
- Sənədlərə (layihələrə), o cümlədən beynəlxalq müqavilələrə rəy və təklifləri hazırlamaq və aidiyyəti üzrə təqdim etmək;
- İdarənin fəaliyyətindən irəli gələn və ya onunla bağlı olan hüquqi məsələlərə dair yazılı və ya şifahi hüquqi rəylərin təqdim edilməsi;
- İdarənin müxtəlif məhkəmə instansiyalarında nümayəndə qismində təmsil edilməsi;
- Müqavilələrin, nizamnamələrin, əmrlərin, məktubların və digər hüquqi sənədlərin hazırlanması;
- Şirkətin struktur bölmələr tərəfindən hazırlanan müqavilələri təhlil etmək.
Vəzifənin tutulması şərtləri:
- Ali hüquqi təhsil;
- Azı 2 il iş stajı;
- Azərbaycan Respublikasının qanunlarını, şəhərsalma və tikinti məcəlləsini, mülki, mülki prosessual, inzibati və inzibati prosessual qanunvericiliyi, icra haqqında qanunu, əmək qanunvericiliyini və beynəlxalq qanunvericiliyi bilməli;
- MS Office kompüter proqramlarından sərbəst istifadə etmək bacarığı.
İş barədə məlumat:
- Daimi iş yeri Tərtər şəhəri
- İş qrafiki: 5 gün (şənbə və bazar istirahət günü) saat 09:00-dən 18:00-dək
- Əmək haqqı müsahibə əsasında razılıq yolu ilə
CV-nizi müraciət et bölməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Mövzu yerinə vakansiyanı və əmək haqqı gözləniləntisini qeyd edin.
VAKANSİYA 7
Melissa Group
Nəzarətçi
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat:
- Müəssisənin missiyasına, məqsədlərinə və siyasətinə müvafiq işləmək
- Buraxılış nəzarət sisteminin həyata keçirilməsi
- Müəssisə ərazisini nəzarət altında saxlamaq, kamera vasitəsilə nəzarəti təmin etmək
- Daxili təhlükəsizlik qaydalarına əmək olunmasına nəzarət etmək
- Təlimatda qeyd edilən istisna hallar xaric, vəzifə yerini tərk etməmək
- Hadisələrə qarşı diqqətli davranmaq
- Başverən hadisə barədə növbə rəisini mütəmadi olaraq məlumatlandırmaq
- Ərazini vaxtaşırı gəzmək, vəzifələrin icrasını həyata keçirmək
- Əraziyə gələn qonaqlarla etik normalar əsasında davranma, gülərüz münasibət göstərmək
- Tapşırılan ərazidə yerləşən obyektləri daim nəzarətdə saxlamaq
- Xidmət zamanı baş verən hallar barədə növbə rəisinə məruzə etmək
- Növbə zamanı ona tapşırılmış ərazini tam nəzarətdə saxlamaq və növbəni təlimata uyğun qaydada aparmaq
- Növbə zamanı xüsusi geyim formasında olmaq
- Növbəni təlimata uyğun şəkildə təhvil almaq və təhvil vermək
- Şirkətin daxili nizam-intizam və etik davranış qaydalarına riayət etmək
- Obyekt daxilində müştəriyə yardımçı olmaq, lazım gəldiyi təqdirdə istiqamətləndirmə və məlumatlandırma işini görmək
- Yanğın və şəxsi təhlükəsizlik qaydalarına əməl etmək
Namizədə dair tələblər:
- Yaş: 20-40
- Cinsi: kişi
- Boyu: 170 sm
- Həqiqi hərbi xidməti başa vurmuş
- Təhsili: Tam orta və ya peşə təhsili
- Azərbaycan dilində sərbəst yazmaq, oxumaq, və danışmağı bilməsi vacibdir
- Rus dilini bilməsi üstünlükdür
- Çevik və doğru qərar vermə bacarığı
- Məhkumluluğunun olmaması
Əlavə məlumat:
- Əməkhaqqı: 600 AZN
- İş saatı: Növbəli iş qrafiki ilə təyin olunur
CV-lərinizi [email protected] ünvanına "Nəzarətçi" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 8
Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti
Data Analitik
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil(İqtisadiyyat və ya Tətbiqi riyaziyyat sahəsində arzuolunandır);
- Müvafiq sahədə ən azı 2 illik iş təcrübəsinə malik olmalı;
- Statistik modelləşdirmə, analiz və proqnozlaşdırma metodlarını bilməli;
- Datanın emal edilməsi və strukturlaşdırılmasını yüksək səviyyədə bacarmalı;
- MS Excel, Power BI, SPSS proqramlarında və ya Python/R dilləri ilə yaxşı səviyyədə işləməyi bacarmalı;
- SQL bazaları ilə yaxşı səviyyədə işləməyi bacarmalı;
- Tableu, Data Studio və ya digər vizualizasiya proqramları ilə yaxşı səviyyədə işləməyi bacarmalı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məlumat bazalarından əldə ediləcək statistik datanı davamlı əsaslara təmizləyir, strukturlaşdırır və vizuallaşdıraraq, mütəmadi hesabatlar təqdim edir;
- Data modelləşdirmə və statistik metodlardan istifadə etməklə tapşırığa əsasən müvafiq ticari proseslərin əlaqələndirilməsi, zəif nöqtələrin və imkanların aşkarlanması, kanalların və xərclərin səmərəliliyi üzrə araşdırma edir;
- Davranış modellərinə əsasən bazarın və satışıların, qiymətlərin və s. dinamikası üzrə proqnozlar tərtib edir.
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı:Müsahibə əsasında danışılacaqdır;
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:30-17:30.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Data analitik” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 9
Formag - Baku MMC
Nəqliyyat ekspedisiya xidmətləri şöbəsində menecer assistenti
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
İlkin Maaş: 700 - 800 AZN
Tel: (+994 12) 310 03 30, +994502105952
Öhdəliklər:
- Təsdiq olunan sifarişin qəbulu və uyğun olaraq məlumat mərkəzinə( baza) daxil etmək;
- Daşımaların həyata keçirilməsi, izlənməsi və nəzarət edilməsi
- Alternativ və daha optimal daşıma yollarını araşdıraraq rəhbərliyə təkliflər vermək
- Proses zamanı müştəriyə davamlı olaraq məlumat vermək;
- Menecerin tapşırıqlarını təlimatlarını vaxtında və düzgün yerinə yetirmək;
- Proses zamanı sənədlərin tərtib və təsdig olunmasında yaxından iştirak etmək;
- Partnyorlarla daim əlaqə saxlamaq;
- Hər günün sonunda görülən işlər barədə menecerə məlumat vermək;
- Menecerin yoxluğunda menecerin funksiyalarını yerine yetirmək.
Tələblər:
- cinsi: Kişi
- yaş - 25-30 arası.
- xarici dillərdə sərbəst danışmaq və yazmaq ( rus, ingilis )
- vətəndaş qüsursuzluğuna malik olmaq,
- analitik düşüncə tərzi,
- rəhbərliklə və kollektivdə işləmək qabiliyyəti,
- qarşısına qoyduğu məqsədə çatmaq qabiliyyəti,
- işə yaradıcı yanaşmaq, yeni ideyalara malik olmaq və yeni ideyaları stimullaşdıra bilmək,
- dəqiq planlaşma və ciddi nəzarət etmək qabiliyyəti;
- öz vəzifəsini vaxtında icra etməsi;
- ticari sirləri və məxfi məlumatları qorulması;
- yük daşimanı, şirkətinin daxili qaydalarına, siyasətinə ve prosedurlarına əsasən aparılması
- rəhbərliyin müəyyən etdiyi digər tələblər.
VAKANSİYA 10
Azprotech
Baş mühasib
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Tələblər:
- Uyğun vəzifədə 3-5 il iş təcrübəsi
- Vergi qanunvericiliyi üzrə bilik və təcrübəyə malik olma;
- Qərarvermə, liderlik, innovativ idarəetmə və təşəbbüskarlıq bacarığı;
- Dəqiqlik, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti;
- MS Office proqramlarını mükəmməl bilməli;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Vergi, DSMF, Statistika, Məşğulluq hesabatlarının dəqiq və vaxtlı vaxtında təqdim edilməsini təmin etmək
- Əmək haqqlarının hesablanmasına və verilməsinə nəzarət etmək
- Kassa əməliyyatları və bank ödənişlərinin düzgün icra olunmasnı təmin etmək
- Aylıq maliyyə hesabatının bağlanılmasına nəzarət etməsi
- İdarəçilik üçün zəruri olan digər hesabatların hazırlanması
- Rəhbərlik üçün maliyyə təqdimatlarının hazırlanması
- Büdcə icrasının monitorinqi və təhlil edilməsi
- Bütün satış və satınalma xərclərinin təstiq edilməsi
- İllik biznes planlaşdırılmasında iştirak etmək
- Şirkətin büdcəsinin hazırlanmasında və baxışdan keçirməsində iştirak etmək
- Mühasibatlıq komandasının idarəolunması, kreditorların zamanında hesabların təqdim olunması və köçürmələrə nəzarət
İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə 09:00 – 18:00.
Maaş namizədin bilik və istəklərinə uyğun.
CV göndərərkən “subject” bölməsində "Baş mühasib" sözünün yazılması mütləqdir.
VAKANSİYA 11
AutoCity.Kr
Satış təmsilçisi
Son tarix 13 mar 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil
- Azərbaycan və rus dilini səlis bilməli,
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi olmalı;
- Avtomobil satışı sahəsində təcrübə mütləqdir;
- MS Windows, Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), 1C proqramlarında işləmək bacarığı olmalı;
Vəzifələr:
- Müştəriləri ofisimizdə qarşılayıb avtomobil satışının həyata keçirilməsi;
- Müştərilərlə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması;
- Reqlamentə uyğun müştəri bazasının formalaşdırılması və müştərilərlə əlaqələrin qurulması;
- Yeni satışlar üçün potensial müştərilərlə əlaqələrin təşkili;
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- İş qrafiki: 5 günlük və 09.30-18.30 iş saatı həcmi
- İş yeri: Caspian Sport Plaza
- Karyerada yüksəliş imkanları
- Əmək haqqı: 700 + yüksək bonus
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Satış təmsilçisi” qeyd edərək göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 12
Xalq Bank
Ödəniş sistemləri şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
İş qrafiki: 09:00 - 18:00 / Bazar ertəsi - Cümə
Şəhər: Bakı
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (texniki təhsil arzu olunandır);
- Azərbaycan (mükəmməl), Rus və İngilis (texniki) dilləri bilikləri;
- İT sahəsində 2 ildən artıq iş təcrübəsi (bank sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır);
- Sürətli pul köçürmələri (WU, Zoltaya Korona və s.) sistemləri üzrə texniki biliklər və təcrübə;
- Ödəniş sistemləri üzrə (SWIFT, AZIPS, XÖHKS və s.) ümumi biliklər;
- Yeni biliklərin öyrənilməsi və tətbiqi bacarığı;
- Diqqətlilik və yüksək məsuliyyət;
- Komandada işləmək bacarığı.
İşin təsviri:
- Ödəniş sistemləri və sürətli pul köçürmələri sistemləri üzrə proqram təminatının istifadəçilərin kompüterlərində quraşdırılmasını təmin etmək;
- Bankın struktur bölmələrində ödəniş sistemləri və sürətli pul köçürmələri sistemləri üzrə texniki işləri yerinə yetirmək;
- Ödəniş sistemlərinə aid kompüter avadanlıqları və proqram təminatlarına texniki xidmət göstərmək və yaranmış qüsurları aradan qaldırmaq;
- Mərkəzi Bankın Bank sertifikat xidmətləri mərkəzinin (BSXM) elektron imzalarının bankda tətbiqi və istifadəsi ilə bağlı işləri yerinə yetirmək;
- Ödəniş sistemlərinin daimi işlək vəziyyət olmasını təmin etmək;
- Ödəniş sistemlərinin bankın daxili qaydaları və əmrləri əsasında təhlükəsiz fəaliyyətini təmin etmək.
QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və mail-da "Mövzu" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq. CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq” Bankın CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir.
Əlaqə vasitələri:
E - mail: [email protected]
Telefon: (012) 404 43 39
Faks: (012) 404 43 34
VAKANSİYA 13
Status Avto
Sürücü (Yasamal və Əhmədli filialı)
Son tarix 13 mar 2023 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Təyin olunmuş əraziyə məhsulun operativ şəkildə çatdırılması;
- Avtomobilin düzgün idarə olunmasını və daşınılan məhsulun təhlükəsizliyinin maksimum dərəcədə təmin edilməsi;
- Nəqliyyat vasitəsinin hər zaman səliqəli və saz vəziyyətdə saxlanması;
- İşin düzgün planlaşdırılması və verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirilməsi:
Tələblər:
- Yaş : 25– 45
- Cins : Kişi
- Fiziki cəhətdən saglam və kollektivdə işləmək bacarığı olmalı
- Ciddi, dəqiq, məsuliyyətli
- İş təcrübəsi minimum 1 il
- İş qrafiki 10:00-19:00
- Bazar günü istirahət
- Avtomobil şirkət tərəfindən verilir
Əmək haqqı: 700 + AZN
Müraciət üçün aşağıdakı nömrə ilə əlaqə saxlaya və ya CV-nizi “Sürücü” başlığı ilə elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.
Əlaqə nömrəsi: 0559089008.
VAKANSİYA 14
Baku Engineering Company
Layihəçi mühəndis–Mexanik-HVAC Havalandırma və isitmə-soyutma sistemləri
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
İş yeri və vaxtı: sərbəst (işəmuzd)
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- HVAC- İstilik Ventilyasiya və İsitmə-Soyutma, Kondisionerləşdirmə eskiz və işçi layihələrini dövlət normativlərinə uyğun olaraq hazırlanması
- HVAC- İstilik Ventilyasiya və İsitmə-Soyutma, Kondisionerləşdirmə layihələrinin layihəçi və podratçı ilə müzakirə etmək, məsləhətləri vermək və tələbləri qəbul etmək
- Mövcud layihələrin dövlət layihə standartlarına uyğun olaraq yenilənməsi
- Hazırlanmış layihələrin Azərbaycan Respublikası Baş Dövlət Ekspertiza idarəsində ehtiyac olduqda müdafiə etmək və ekspertizadan keçirmək.
Namizədə tələblər:
- Təhsil - Ali təhsil (müvafiq sahədə);
- Mühəndis vəzifəsində iş təcrübəsi ən az 5 il (fasiləsiz)
- Kompüter bilikləri - MS ofice, Word, Excell, AutoCAD
- Dil bilikləri - : Azərbaycan dili (yazılı və şifahi sərbəst ünsiyyət); Digər dillər əlavə üstünlük hesab olunur
- İşin vaxtında və keyfiyyətli təhvil verilməsi, müstəqil və qrup daxilində işləmək bacarığı
VAKANSİYA 15
Başak Group
Tender üzrə mütəxəssis
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsilli;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
- Satınalma və tender sahəsində 2-3 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Tender təkliflərinin hazırlanma qaydalarını bilməli;
- Kompüter biliklərinə sahib olmalı;
- Microsoft Ofis proqramlarını yaxşı səviyyədə bilməli;
- Yaş həddi 22-35 yaş arası;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növü ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi;
- Elan üzrə ilkin araşdırmanın aparılması və rəhbərliyin məlumatlandırılması;
- Tenderin Əsas Şərtlər Toplusunun nəzərdən keçirilməsi, şirkətin iştirakçılara qoyulan tələblərə cavab verib-verməməsi və bunun nəticəsi olaraq baxılan tenderdə şirkətin iştirak imkanları haqqında ilkin analizin nəticələri haqqında rəhbərliyin məlumatlandırılması;
- Tender sənədlərinin əldə olunması üçün müvafiq işlərin görülməsi;
- Tender prosesi ilə bağlı yazışmaların və danışıqların aparılması;
- İştirakçılara qoyulmuş tələblər nəzərə alınmaqla müvafiq sənədlərin hazırlanması və tələb olunan müddət ərzində Sifarişçiyə göndərilməsi;
- Beynəlxalq şirkətlər, partnyorlar və müştərilər ilə müntəzəm yazışmaların aparılması və uzunmüddətli əlaqələrin yaradılmasını təmin etmək;
- Tender təkliflərinin kommersiya şərtlərinin əlaqələndirilməsi və texniki dəqiqliyə nəzarət;
- Tender təklifinin hazırlanması zamanı və təklif təqdim edildikdən sonra qiymətləndirmə müddətində Tender Komissiyası ilə yazışmaların aparılması, daxil olan suallara cavabların vaxtında və düzgün cavablandırılmasının təmin olunması;
- Müqavilələr üzrə danışıqlar aparmaq və müvafiq şöbələrlə birgə müqavilələr hazırlamaq;
- Tender prosesi zamanı şirkətin təmsil olunması;
- Tender prosesini icra etmək və nəzarətdə saxlamaq;
- Tender proseslərinin gedişi haqqında həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması;
İş qrafiki:
- Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00,
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə (korporativ paket),
- Əməkhaqqı: 800-1000 AZN+ bonus (KPİ)
- Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Tender üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 16
Ecopress
Satışa dəstək üzrə operator
Son tarix 13 mar 2023 - [email protected]
İş saatı – 5 gün / 09:00 – 18:00.
Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin edilir.
İşin detalları:
- Şirkətin müştərilərindən gələn zənglər və sorğuların vaxtında cavablandırılması
- Sifarişlərin qəbulu və rəsmiləşdirilməsi
- Müştəri bazasının təhlili, uzun müddət almayan müştərilərlə danışıqların aparılması
- Satış Mütəxəssislərinin bonuslarının hesablanması
- Tender sənədlərinin hazırlanıb, sistemə yüklənilməsi
- Satış Rəhbərinin əlavə tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.
İşin tələbləri:
- Ünsiyyətcil, pozitiv, insanlarla rahat dil tapan, yüksək təqdimat bacarığı.
- Azərbaycan dillində səlist danışıq və yazı bacarığı, rus dillini bilməyi üstünlükdür.
- Ofis proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli.
- Riyazi biliyi yüksək.
- İşini sevən, diqqətli və məsuliyyətli.
- İş təcrübəsi vacib deyil amma daha öncə satış sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək.
- Xanım namizəd.
Müraciət yalnız və yalnız CV- ilədir, başlığa “Satışa Dəstək üzrə Operator” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 17
Meridian
Satış məsləhətçisi
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Namizədə tələblər:
- Yüksək təqdimat, nitq mədəniyyəti, xoş ünsiyyət və satış bacarığı
- Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti, rus dili arzuolunandır
- Məsuliyyətli, dinamik və dəqiq
İş barədə məlumat:
- Mağazada olan məhsulların qiymət, miqdar və s. məlumatlarını bilmək və müştərilərə dəqiq məlumat vermək
- Vitrinlərin təmizliyinə, səliqəliliyinə nəzarət etmək
- Səliqəli görünüşü təmin etmək (forma, gigeyena, və s.)
- Müştəri bazasının genişləndirilməsində fəal iştirak etmək
- Məhsul seçimində müştəriyə kömək etmək
- Mağazada məhsulların satışını həyata keçirmək
- Növbəli iş qrafiki
- Əmək haqqı: 550 AZN + bonus
- Sosial paket - Tibbi siğorta (Atəşgah Prestij)
- Brend haqqında müvafiq treninqlər keçiriləcəkdir
Müraciət üçün şəkilli CV-nizi, “Satış məsləhətçisi” qeyd etməklə email ünvanına göndərə bilərsiniz
Əlaqə +994 50 233 35 11.
VAKANSİYA 18
Deloitte
Experienced Legal Consultant
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
What impact will you make?
Deloitte is one of the leading international professional services firms that offers audit, corporate finance, enterprise risk, tax and legal services to many Azerbaijani as well as Global clients. Our vision and strategy, developed in collaboration with leadership and member firm partners from around the world, focuses on working together as One across geographic, functional, and business borders to deliver excellence in all of the services provided by the member firms.
As a member of Deloitte Azerbaijan team, you will have the opportunity to work under close supervision of more experienced colleagues including managers and partners, help to execute and deliver on our engagements. In return, you will receive real life on-job learning tailored to your unique interests and aspirations; get all the necessary skills, knowledge and opportunities to progress professionally and personally. As you build up on your competencies and experience, you will become a trusted business advisor adding value to our clients and engagement teams every day.
Your business unit:
Want to be part of a dedicated, energetic team? Want to work with professionals with solid academic backgrounds whose goal is to offer comprehensive solutions to our clients? Take a look at the Deloitte Legal team.
As a member of the Deloitte Legal team, you will assist experienced professionals in researching legislation, drafting advice to clients, and fulfilling any other tasks to help the clients comply with the applicable legislative requirements and achieve their business objectives.
The role will involve:
- Conducting research on various areas of the law and drafting professional advice upon request of the supervising team members;
- Drafting and reviewing various documents (templates, letters, contracts, requests etc.);
- Assisting the team members with internal projects (drafting alerts, conducting legal events, etc.)
- Maintaining effective communication with the clients and informing them on issues relevant to their industry and business;
- Coordinating the correspondence and deliverables with supervising team members, giving status updates on client related and internal project in a timely and clear manner;
- Keeping team members and clients updated of any changes to the legislation;
- Visiting client office, state authorities, ASAN offices, notaries, courts if so required within the project scope.
Requirements:
- Graduate degree in law with academic excellence, postgraduate degree from a foreign university will be an asset;
- Advanced written and spoken Azerbaijani and English language skills; good command in Russian will be an asset;
- At least two years of experience as a lawyer in a consulting firm, or at least three years of experience as an in-house lawyer;
- Ability to thrive in an environment of pressing deadlines and dynamic conditions;
- Time management, multiple project management skills, ability to work in a team, knowledge sharing and supervision skills;
- Proven creativity, ability to develop and present new ideas and conceptualize new approaches and solutions;
- Excellent business sense and presentation skills.
Interested candidates are requested to send their CV by specifying Job Title in the subject line.
VAKANSİYA 19
Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti
Müştəri Xidmətləri üzrə Mütəxəssis
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Əmək haqqı 800 AZN (net)
İş rejimi:Beş gün tam, şənbə günləri növbəli iş rejimi
Tələblər:
- Ali təhsil ;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsinə malik olmaq;
- Kompüter bilikləri: MS Office(Excel biliyi mütləqdir);
- Azərbaycan dilində səlis şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq bacarığı, ingilis dili və rus dili biliyi arzuolunandır;
- Analitik düşüncə tərzi;
- Dəqiq nizam intizamlı,məsuliyyətli olmaq;
- Operativ və gördüyü işə cavabdehlik;
- Komandada və sərbəst işləmək bacarığı;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştəri bazası üzrə məlumatların sistematik olaraq təhlil edilməsi,seqmentləşdirilməsi,lidlərin qiymətləndirilməsi,müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssislərin müştərilər və tərəfdaşlarla qarşılıqlı fəaliyyətin koordinasiya edilməsi;
- CRM fəaliyyətinin təyin edilmiş KPİ-lara nail olmasında öhdəliyinə düşən digər işlərin icrası
- Struktur bölmə rəhbərinin digər müvafiq tapşırıqlarını yerinə yetirilmək;
Yuxarıda qeyd olunan tələbləri qarşılayan namizədlərdən müraciət üçün öz yenilənmiş CV*lərini email adresinə mövzu hissəsində “Müştəri xidmətləri/mütəxəssis” qeyd etməklə göndərmələri tələb olunur.
Yalnız minimum tələbləri qarşılayan namizədlərlə növbəti mərhələ üçün əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 20
Melissa Group
Nəzarətçi
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat:
- Müəssisənin missiyasına, məqsədlərinə və siyasətinə müvafiq işləmək
- Buraxılış nəzarət sisteminin həyata keçirilməsi
- Müəssisə ərazisini nəzarət altında saxlamaq, kamera vasitəsilə nəzarəti təmin etmək
- Daxili təhlükəsizlik qaydalarına əmək olunmasına nəzarət etmək
- Təlimatda qeyd edilən istisna hallar xaric, vəzifə yerini tərk etməmək
- Hadisələrə qarşı diqqətli davranmaq
- Başverən hadisə barədə növbə rəisini mütəmadi olaraq məlumatlandırmaq
- Ərazini vaxtaşırı gəzmək, vəzifələrin icrasını həyata keçirmək
- Əraziyə gələn qonaqlarla etik normalar əsasında davranma, gülərüz münasibət göstərmək
- Tapşırılan ərazidə yerləşən obyektləri daim nəzarətdə saxlamaq
- Xidmət zamanı baş verən hallar barədə növbə rəisinə məruzə etmək
- Növbə zamanı ona tapşırılmış ərazini tam nəzarətdə saxlamaq və növbəni təlimata uyğun qaydada aparmaq
- Növbə zamanı xüsusi geyim formasında olmaq
- Növbəni təlimata uyğun şəkildə təhvil almaq və təhvil vermək
- Şirkətin daxili nizam-intizam və etik davranış qaydalarına riayət etmək
- Obyekt daxilində müştəriyə yardımçı olmaq, lazım gəldiyi təqdirdə istiqamətləndirmə və məlumatlandırma işini görmək
- Yanğın və şəxsi təhlükəsizlik qaydalarına əməl etmək
Namizədə dair tələblər:
- Yaş: 20-40
- Cinsi: kişi
- Boyu: 170 sm
- Həqiqi hərbi xidməti başa vurmuş
- Təhsili: Tam orta və ya peşə təhsili
- Azərbaycan dilində sərbəst yazmaq, oxumaq, və danışmağı bilməsi vacibdir
- Rus dilini bilməsi üstünlükdür
- Çevik və doğru qərar vermə bacarığı
- Məhkumluluğunun olmaması
Əlavə məlumat:
- Əməkhaqqı: 600 AZN
- İş saatı: Növbəli iş qrafiki ilə təyin olunur
CV-lərinizi [email protected] ünvanına "Nəzarətçi" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 21
Trawell Group
Mühasib
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Departament: Maliyyə
İş yeri: Azərbaycan, Bakı
İş qrafiki: Tam / 09:00 - 18:00 (Bazar ertəsi - Cümə);
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Pul vəsaitlərinin hərəkətinin təmin edilməsi (kassa mədaxil və kassa məxaric orderlərin yazılması );
- Vergi qanunvericiliyinin tələbləri üzrə E-Qaimə fakturalarının ,VHF yazılması, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
- Aylıq, rüblük və illik Vergi ( ÖMV, gəlir, mənfəət və s.) , DSMF və Statistika və digər əlaqəli bütün hesabatlarının hazırlanması və aidiyyatı orqanlara təqdim edilməsi (sərbəst şəkildə Hesabtların verilməsi bacarığı mütləqdir) ;
- Mühasibat uçotunun AR Vergi Məcəlləsinin tələbləri üzrə idarə olunması və sənədləşmələrin dəqiq və vaxtında yerinə yetirilməsi;
- Lazımi müqavilələrin hazırlanması və yenilənməsi;
- Maliyyə Menecerinin tələb etdiyi bütün digər vəzifə öhdəlikləri;
Namizədə tələblər:
- Maliyyə, Mühasibatlıq və əlaqəli sahə üzrə Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 2-3 il professional iş təcrübəsi (Maliyyə-Consulting və Xidmət sahəsi üzrə fəaliyyət göstərən Şirkətlərdə təcrübə üstünlükdür);
- AR Vergi və Əmək məcəlləsi üzrə nəzəri biliklər və praktiki təcrübə;
- E-gov.az (EMAS), e-taxes.gov.az, e-sosial.az portallardan istifadə bacarığı və həmçinin BTB Proqramı üzrə iş təcrübəsi;
- Yüksək riyazi zəka və analiz etmə bacarığı və həll yönümlü olmaq;
- Müqavilələrin hazırlanması üzrə təcrübə;
- Aktiv, çevik, öyrənməyə həvəsli, fokslu və cəld işləmə qabiliyyəti yüksək və nəticə yönümlü olmalı;
- Microsoft Office proqramları (xüsusilə Excel-mütləqdir) əla bilmək ;
- Disiplin, nizam-intizam, məsuliyyət, diqqətlilik və dəqiqlik kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;
- Əla Azərbaycan dili və praktiki İngilis dili;
- ACCA -FA üzrə sertifikat mütləqdir. Digər ACCA və BM üzrə sertifikatlar üstünlükdür;
- Yaş həddi: 30 yaşa qədər
Təklif:
- Rəsmi Əmək Müqaviləsi ilə Əmək haqqı Net: 700 - 800 AZN +KPI Bonus (təcrübədən asılı olaraq);
- Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı;
- Gənc, dinamik komandada lokal və qlobal startapların bir hissəsi olmaq.
Müraciət üçün emailə “Mühasib” başlığı ilə CV -lərinizi göndərə bilərsiniz. Yalnız tələblərə uyğun namizərdlər məqbul hesab ediləcəkdir.
Son Tarix: 13.03.2023
VAKANSİYA 22
Daşkəsən Dəmir Filiz MMC
Baş elektrik
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Zavodun enerji paylayıcısını və fasiləsiz elektrik enerjisini təmin etmək;
- Enerjiyə qənaət edən təmir işlərinin vaxtında aparılması;
- Yarımstansiyada nasazlıqları aşkar etmək və tez müdaxilə ilə təmir etmək bacarığı;
- Elektrik dövriyyəsinin hesablanması;
- Elektrik-quraşdırma işlərinin tikintisinin “Tikinti Norma və Qaydaları”na uyğun təşkili və nəzarəti;
- Zavodda olan elektrik avadanlıqlarının texniki təhlükəsizlik qaydalarına uyğun istismarını təmin etmək.
- Avtomatlaşdırma panellərinin layihələndirilməsi, quraşdırılması və saxlanması bacarığı;
- Yüksək gərginlikli güc transformatorları haqqında nəzəri və praktik biliklərinin olması;
- Paylayıcı qurğuların ayrı-ayrı elementlərinin funksiyaları (açar, ayırıcı, ölçü transformatorları, rele mühafizə və s.) haqqında ümumi məlumatların olması;
- İdarə yarımstansiyalarında, transformator elektrik yarımstansiyalarında nəzarət-ölçü cihazları və ölçü transformatorlarının dəyişilməsini təmin etmək;
- Elektrik avadanlıqlarının cari və əsaslı təmir qrafikindəki işlərin nöqsansız yerinə yetirilməsini təşkil etmək;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil(uyğun ixtisas üzrə ali təhsil);
- Sahə üzrə minimum 5 illik iş təcrübəsi;
- Müvafiq qanunvericilik aktları və normalarını bilməli;
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili biliyi;
- Planla və komandada işləmək bacarığı
- AutoCAD proqramı üzrə biliklər;
- MS Office üzrə biliklər;
Digər məlumatlar:
İş yeri: Daşkəsən rayonu, Dəmir filizi sahəsi
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Baş elektrik” qeyd etməklə və minimum əmək haqqı tələbini göstərməklə elekton poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
*Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 23
HERTZ Azerbaijan
Customer Care Specialist
Son tarix 13 mar 2023 - [email protected]
City: Baku
Salary: 800 AZN - 1000 AZN
Contact person: Fuad
Contact number: 055 204 02 89
Work description:
- Receiving of incoming calls from customers
- Handling and managing complains, providing feedbacks to customers.
- Daily reporting of complains
Requirements to the candidate:
- Age: 23 – 45
Experience: 3 – 5 years - Languages: Azerbaijanian, Russian and English (Mandatory)
- Knowledge of MS office
- Communication skills
- Responsible, stress resistance
Working hours: night shift.
VAKANSİYA 24
Auto Azerbaijan
Kiçik mühasib
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
Aşağıdakılardan ibarətdir, lakin yalnız onlarla məhdudlaşmır:
- Müqavilələrə uyğun hesab fakturaların yazılması;
- Gün ərzində satılan avtomobillərin proqramda qeydiyyatının aparılması;
- İş kağızlarına əsasən qaimələrin yazılması və qeydiyyata alınması;
- Günlük iş kağızlarının EXCELL proqramında qeydiyyata alınması;
- Cəmiyyətə aid pul köçürmələrinin həyata keçirilməsi,
- Ay ərzində proqramda qeydiyyatı aparılan avtomobillərin yoxlanılması və hesabatı
- Əməliyyatların 1C proqramında işlənməsi
Tələblər:
- Adiyyatı sahə üzrə ali təhsil;
- Adiyyatı sahəsi üzrə 1-3 il iş təcrübəsi;
- Maliyyə və mühasibat uçotuna dair nəzəri və praktiki biliklər.
- MS Office, 1C proqramları biliyi;
- Tapşırıq üçün təyin edilən vaxt məsələsində qəti və punktual;
- Təşəbbüskar, həlledici, yaradıcı, məqsədyönlü komanda üzvü olmaq;
- Özünə əmin və dinamik xarakter;
Əmək şəraiti:
- İş yeri: Bakı şəhəri, Ziya Bünyadov pr. 118
- 6 günlük iş rejimi;
- Əmək haqqı – müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq.
Bu iş üçün müraciət etmək istəyirsinizsə CV-nizi "Kiçik mühasib" başlığı ilə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 25
Company
Forklift operator level B3
Son tarix 13 mar 2023 - [email protected]
Forklift operator level B3 is a part of base “Loading & Offloading” team and involved in forklift and crane operations
Applicants shall be capable to drive forklift and have appropriate certifications:
- Forklift operator level B3- experience 5 years (only internationally approved third party certifications licensed by Local MES)
- Advantage: Working at height training – optional
- Advantage: operator - optional
- Knowledge of English is preferred but not required.
- Previous experience in companies with strong Safety culture is advantage.
Salary: 700-800 AZN net
VAKANSİYA 26
Group Motors
Korporativ katib
Son tarix 13 mar 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəliklər:
- Maliyyə hesabatları, məruzələr, qeydlər, hesab-fakturalar, məktublar və digər sənədlərin hazırlanması.
- Zənglərin cavablandırılması, yaxud əlaqədar şəxslərə yönləndirilməsi, mesajların qəbul edilməsi.
- Əsas haqq-hesab işlərini yerinə yetirmək.
- Korporativ qeydləri, sənədləri və hesabatları qeydiyyata almaq və bərpa etmək.
- Direktorlar Şurası, komitələr və rəhbərlərin nəzərdən keçirəcəyi və təqdim edəcəyi sənədlərlə bağlı məlumat araşdırmaq.
- İclaslara hazırlaşmağa kömək etmək.
- İclasların protokollarını dəqiq şəkildə qeyd etmək.
- Qonaqları qarşılamaq və onların rəhbər işçilərlə görüşüb-görüşməyəcəklərinə qərar vermək.
- Daxil olan qeydləri, materialları oxumaq və təhlil etmək, onları lazımi şəxslərə yönləndirmək.
- Rəhbərlərin səfərlərini təşkil etmək.
- Ofisdəki işləri yerinə yetirmək, o cümlədən təchizat vasitələrini sifariş etmək və qeydlər bazasını idarə etmək.
- Gələn faksları, elektron məktubları və digər yazışmaları açmaq, çeşidləmək və yönləndirmək.
Namizədlərə tələblər:
- Katib-referent, şəxsi assistent və ya digər bu kimi vəzifələrdə 1 il iş təcrübəsi
- Xanım namizəd olmalıdır
- MS Office proqramları üzrə peşəkar bacarıq
- Ali təhsil (Hüquq təhsili alanlara üstünlük veriləcək)
- İngilis (Advance level) və Azərbaycan dillərində sərbəst danışma və yazışma, rus dilinin bilməsi üstünlükdür
- Yüksək təşkilatçılıq qabiliyyəti və vaxtın idarə edilməsi üzrə səmərəli bacarıqlar
- Ofis alətləri və vasitələri ilə tanışlıq (məsələn: e-təqvimlər və surətçıxarma aparatları)
- Güclü ünsiyyət yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları
- Ehtiyatlılıq və məxfilik
Xahiş edirik, vəzifə ilə maraqlanan şəxslər (namizədlər) öz tərcümeyi-hallarını (CV) "mövzu" yerinə "Korporativ katib" qeyd etməklə elektron poçt ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 27
Texnoplus Elektronika Mağazası
SMM Manager
Son tarix 13 mar 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Şirkət üçün aylıq postplanın hazırlanması;
- Hazırlanan postların qrafikə uyğun düzgün şəkildə paylaşılması;
- Dizaynerlərə brieflərin tam və dolğun şəkildə ötürülməsi;
- Yazıların qrammatik normalara uyğun yazılması;
- Aylıq hesabatın hazırlanması;
- Sosial media reklamları və büdcəsinin idarə edilməsi;
- Şirkət üçün sosial media kampaniyalarının ideyası, hazıranması;
Namizədə tələblər:
- Tələb ərazi -Bakı şəh. Qara Qarayev pr 102A
- Yaş həddi 20 – 35;
- İş saatı 0930 – 180-dək
- İş rejimi-Tam (5 günlük)
- Ali təhsil
- Azərbaycan dilində sərbəst danışıq bacarığı (İngilis dili biliyinin olması üstünlükdür);
- Elektronika və məişət malların satışı üzrə təcrübəsi olan şəxslərə üstünlük veriləcəkdir
- MS Excel və MS Word proqramları ilə işləmək bacarığı;
- SMM sahəsində minimal 1 il təcrübə;
- Mehriban, səmimi, gülərüz və köməksevər olmalıdır;
- Daim öz üzərində inkişaf etməlidir;
- Araşdırmaq və yenilikləri tətbiq etmək bacarığı;
- Ads manager və business managerlə iş təcrübəsi;
- Rəqəmsal reklam biliklərin olması üstünlükdür;
Əmək haqqı - 400 AZN+%
Maraqlananlar şəkilli CV-lərini mövzu yerinə SMM menecer qeyd edərək göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 28
Texnomart Mağazalar Şəbəkəsi
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis
Son tarix 13 mar 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Yaş: 25-35 yaş həddi;
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus dilini bilməsi arzu olunandır;
- Bank sektorunda minimum 1 illik iş təcrübəsi olmalı;
- Borcların yığılması və problemli müştərilərlə işləmək sahəsində iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarında işləmək qabiliyyəti olmalı;
- Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri olmalı;
- Sürücülük vəsiqəsinin olması arzu olunandır.
Vəzifələr:
- Problemli kredit portfelinə nəzarət etmək;
- Gecikmədə olan problemli müştərilərlə bilavasitə əlaqə yaratmaq, gecikmə səbəblərini araşdırmaq və portfelin sağlamlaşdırılması üçün kompleks tədbirlər həyata keçirmək;
- Şirkətin problemli borcalanları və zaminləri ilə əlaqə yaratmaq, debitor borclarının yığımını təmin etmək;
- Problemlərin həll olunması vəziyyətindən asılı olaraq müştəri sənədlərini müvafiq struktur bölmələrinə təqdim etmək.
Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis” qeyd edərək elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 29
Holiday Azerbaijan Travel
Менеджер по туризму
Son tarix 10 mar 2023 - [email protected]
Требования:
- Знание русского и азербайджанского языков, английский приветствуется
- Активность, умение быстро схватывать информацию
- Грамотная речь, ответственность, доброжелательность
- Умение вести деловую переписку
- Четкое ведение документации
- Возможность путешествовать и познавать
Описание работы:
- Консультирование клиентов по телефону, в социальных сетях и в офисе
- Ведение переписок в электронном формате
- Знание офисных программ, работа с офисной техникой
- Подбор тура с в соответствии с пожеланиями туриста
- Подготовка и оформление документов для путешествия
График: понедельник-пятница 10:00-19:00
Зарплата: 700-1500
Адрес: проспект Нефтяников,145
Тел: 050 502 55 88
Обязательно высылайте резюме с фотографией.
VAKANSİYA 30
Ambiens MMC
Tibbi nümayəndə
Son tarix 13 mar 2023 [email protected]
İşin təsviri:
- Tibbi müəssisələrin və apteklərin ziyarət edilməsi
- İstehsalçı zavodların preparatlarının tanıdılması
- Seminar və prezentasiyaların təşkil edilməsi
- Aptek aksiyalarının həyata keçirilməsi
- Farmakonəzarət (preparatların əlavə təsirlərinin monitorinqi)
- Görülən işlər barəsində hesabat hazırlanması və rəhbərinə təqdim edilməsi
- İş qrafiki həftə içi 5 gün (saat 9:00-dan 18:00-dək)
- Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşma yolu ilə müəyyən ediləcəkdir, bonus sistemi mövcuddur
- İşçi sınaq müddətindən sonra şirkət tərəfindən avtomobillə təmin edilir
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (mütləqdir)
- Terapiya, Kardiologiya, Nevrologiya, psixiatriya sahələri üzrə minimum 2 il tibbi nümayəndə vəzifəsində iş təcrübəsi (mütləqdir)
- Ezamiyyət məhdudiyyəti olmamalıdır
- Xarici görünüşünə və səliqəli geyiminə diqqət etməli
- Səlis danışıq qabiliyyəti
- Dürüst, səbirli və məsuliyyətli
- Ünsiyyət yaratmaq bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
Maraqlanan şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.