VAKANSİYA 1
Fostanpak MMC
Xarici satınalma üzrə mütəxəsis
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: Müvafiq vəzifədə minimum 1 il
- Dil bilikləri: İngilis, Rus və Azərbaycan dilləri – sərbəst (şifahi və yazılı) – Əsas Rus dili
- Əmək haqqı: 800 - 1000 azn (namizədin təcrübəsindən asılı olaraq)
- Xarici bazar üzrə araşdırma, qiymətləndirmə aparmaq və optimallaşdırmaq üçün təkliflər vermək;
- Yüksək şifahi və yazılı kommunikasiya səviyyəsi
- Daşınmaların təşkili üçün effektiv və sərfəli yolların araşdırılması
- Material və məhsulların texniki məlumatlarının araşdırılması və müqayisə olunması;
- Müvafiq hesabatların hazırlanması
- Satınalma fəaliyyəti və xərcləri barədə hesabatların verilməsi
- Material və məhsulların məlumat bazasını hazırlamaq və yeniləmək, şirkətin xarici təchizat xərclərinə nəzarət etmək və aidiyyati şəxslərə hesabat vermək;
- Satınalmalar üçün rəqabətli qiymət sorğusu sisteminə nəzarət etmək;
- Daxil olan satınalma sifarişlərinin vaxtında və keyfiyyətli həyata keçirmək
- Müqavilələrin bağlanması, şərtlərin müəyyən edilməsi və öhdəliklərin vaxtında icra edilməsini kontrol etmək
- Faydalı şərtləri təmin etmək üçün xarici və daxili satıcılarla danışıqlar
- Təchiz olunan malların və xidmətlərin keyfiyyətinə nəzarət etmək
- Tədarük prosesində maneələrin, problemlərin aradan qaldırılması və koordinasiyası.
- Rəqabətli əmək haqqı
- Karyera imkanları
- AR Əmək qanunveriliyi üzrə sənədləşmə
- 5 gün 09:00-18:00
- Şənbə günü 09:00-15:00
Maraqlanan namizədlər mövzuda “Xarici satınalma üzrə mütəxəsis” və əmək haqqı iddiasını qeyd etməklə CV-lərini göndərsinlər.
VAKANSİYA 2
Azeri Express Ltd
Korporativ satış mütəxəssisi
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Namizəddən tələblər:
- Ali təhsil;
- Korporativ mühitlə əlaqədar minimum anlayışların olması;
- B2B sahəsinə marağın mövcudluğu
- Müqavilə sənədləri ilə işləməyə hazır olmaq
- Detallara fikir verən, Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;
- MS Office ilə orta səviyədə istifadə bacarıqları;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı;
İş barədə məlumat:
- Potensial korporativ müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər keçirmək;
- İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması;
- Müştərilərə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması;
- İsti və soyuq satış zənglərinin edilməsi
- Bazarın araşdırılması, potensial müştərilərin müəyyən edilməsi və cəlb edilməsi.
- Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi;
- Korporativ Satışın planlaşdırılması və icrası
- Kommersiya təklifi layihələrinin hazırlanıb təqdim edilməsi
- Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi;
İş rejimi: I-V günlər
İş vaxtı: 09:00-18:00
Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini e-mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Korporativ satış mütəxəssisi” qeyd etmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 3
Rapid Solutions
Receptionist
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Salary: 500 AZN.
The Receptionist is responsible for providing secretarial, clerical, and administrative and customer support to ensure that Client support is provided in an effective and efficient manner.
Job Responsibilities:
- Organizes the office layout and maintains suppliers of stationery and office equipment in accordance to cost effective manner
- Maintains the condition of the office and arranges necessary repairs;
- Prepares Meeting room before each appointment and ensures that meeting rooms are cleaned after meeting conducted
- Prepares and sends outgoing correspondence provided by office workers
- Receives and delivers incoming correspondence to relevant person and/or department
- Acts with accordance to relevant HSE Policies and Procedures
- Prepares office statistical reports on stationery and kitchenware by the end of each month
- Controls and balances office budget and stationery, promo items stock
- Other tasks required by the Client and Project Manager
Qualifications required:
- Essential: Bachelor degree in humanitarian discipline
Skills / Training Competences:
- Good command of the Azerbaijani, English and Russian language, written and verbal – ability to communicate information clearly, concisely, accurately
- Computer Literate – particularly Excel and Word.
- Team Player, excellent interpersonal and organizational skills.
- Conscientious, reliable, hardworking, professional, and motivated
- Customer focus
- Detail oriented; able to work in a fast paced industry
- Ability to work with minimal supervision
VAKANSİYA 4
Avro - Asiya İnşaat Korporasiyası “Evrascon” ASC
Hüquqşünas
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə funksiyaları:
- Cəmiyyətin qarşılaşdığı əsas hüquqi və qanunvericilik məsələlər üzrə məsləhət verərək onun hüquqi risklərinin azaldılması;
- Cəmiyyətin fəaliyyəti ilə bağlı qanunvericilikdə edilən əsas dəyişikliklərin hüquqi monitorinqi sisteminin təşkil edilməsi;
- Mülki-hüquq müqavilələrinin hüquqi ekspertizasını həyata keçirmək;
- Daxili korporativ aktların, əmr, təlimat, qayda və prosedurların, əsasnamələrin hazırlanmasında iştirak, onların hüquqi ekspertizası;
- Cəmiyyətin struktur bölmələrinin yazılı sorğularına əsasən praktik işlərində əmələ gələn hüquqi məsələlər üzrə izahat və məsləhətlərin verilməsi;
- Cəmiyyətin məhkəmə proseslərində təmsil olunmasının təşkil edilməsi;
- Cəmiyyətin dövlət orqanları və digər tərəfdaşlarla münasibətlərdə təmsil olunması;
- Dövlət orqanları ilə sənədləşmə işlərini həyata keçirilməsi;
- Daxili sənədlərin hüquqi tələblərə uyğunluğunun yoxlanması;
- Hüququn müxtəlif sahələri ilə əlaqəli yazılı və şifahi hüquqi məsləhətlərin verilməsi prosesinin təşkili;
- Cəmiyyətin təsis sənədlərində baş vermiş dəyişikliklərin sənədləşdirilməsi və təsdiqlənməsi;
- Hüquq şöbəsinin müdirinin hüquq xarakterli digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.
Ümumi tələblər
- 40 yaşadək bəylər
- Hüquqi ali təhsil;
- Hüquq sahəsində 5 ildən az olmayan iş stajı;
- Kompüter bilikləri- Təcrübəli istifadəçi
- Ünsiyyət və analitik düşünmə bacarığı olmalıdır;
- Azərbaycan və Rus dilində səlist danışıq və yazı qabiliyyəti
- Azərbaycan Respublikası Vəkillər Kollegiyasının üzvü olmağı üstünlükdür.
VAKANSİYA 5
Flyblast Travel
Tur menecer
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Xanım namizədlər
- Ali təhsil (Turizm sahəsi üzrə olması arzuolunandır)
- Turizm sahəsində təcrübə arzuolunandır
- Rus dili biliyi (mütləqdir)
- Ofis proqramlarını orta səviyyə bilmək
- Səlis və işgüzar danışıq bacarığı
- Məsuliyyətli və diqqətli olmaq
- Vaxtın idarəolunması bacarığına malik olmaq
- Satış qabiliyyəti
İş haqqında ümumi məlumat:
- Turizm xidmətlərinin satışı
- Müştərilərdən gələn sorğuların vaxtında və işgüzar formada cavablandırılması
- Mövsümə uyğun turların analizi
- Korporativ görüşlərdə iştirak edilməsi
- İş saatları: Həftə içi 5 gün: 10:00-18:00
- Əmək haqqı 500+ Bonus (təcrübədən asılı olaraq dəyişə bilər).
VAKANSİYA 6
Oil Company
Operation Manager
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Operation Manager manages schedules, and safely executes the gas field operations to ensure that the production of the products increases for the company’s growth. Responsible for achieving the production targets in a safe manner at the estimated expenditure. Operation Manager is the primary point of contact among the corporate head office and the operations on site. In charge of providing regular reports to the top management to show the efficient performance of the site within the budget in a timely fashion.
- Responsible for all production and rig maintenance operations
- Ensuring achievement of the production targets
- Increasing the production capacity by improving the performance
- Developing and monitoring the operational expenses
- Taking corrective actions to rectify variances
- Developing new strategies to increase production with safe and cost-efficient methods
- Ensuring that adequate safety norms are used by staff
- Operating the gas field in a profitable and optimal manner
- To manage operations in a manner that promotes teamwork, motivates personnel, efficiently utilizes human, technical and financial resources and advances business objectives
- To establish and maintain high standards of international practice in production, and rig maintenance operations
- To establish and maintain the highest level of operational and technical safety in production and rig maintenance operations
- To ensure that all operating staff meet established standards of competence and training requirements
- To make planning of each work and to assess the risks
- To make sure to review and implement any improvements during risk assessment
- To take immediate actions and orders on any actual or potential danger to health, safety or equipment on site
- Willing to continues improvement responsible for people, budget, operation and project delivery
- Responsibility of the budgeting aspects of the role, in which the operations manager must manage margins, costs, budgeting and forecasting.
- Project delivery functions include delivery assurance, quality assurance, client delivery and relationship management
- Legislation of Azerbaijan Republic related to the scope of activity, applied standards and internal normative documents.
- Responsible resourcing or staffing, recruitment and financial processes, such as invoicing.
Education and Experience:
- Bachelors or Master degree in related field
- 10+ years’ experience in the Oil & Gas industry operation, repairing and providing maintenance services
- Knowledge on operation management and production engineering
- Additional certification providing further skills in oil and gas exploration techniques
VAKANSİYA 7
Performance Center Co
Avtomobil ehtiyat hissələri üzrə mütəxəssis
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Elektron kataloqdan avtomobil ehtiyat hissələrinin seçilməsi və qiymət araşdırılması;
- Avtomobil ehtiyat hissələri satış nöqtələrinin reyestr bazasının tərtibi;
- Avtomobil ehtiyat hissələri bazarının təhlili və müntəzəm monitorinqi;
- Dövri hesabatların hazırlanması;
- Avtomobil ehtiyat hissələrinin hərəkətinə nəzarət;
- Avtomobil ehtiyat hissələrin təhlili;
- Avtomobil ehtiyat hissələri anbarı ilə işləmək.
Tələblər:
- Ali texniki təhsil;
- Yaş həddi: 25-40;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dilləri arzuolunandır;
- 1C proqramında sərbəst işləmə bacarığı;
- Microsoft Excel yüksək səviyyədə bilməli;
- Komanda ilə işləmək qabiliyyəti;
- Avtomobil ehtiyat hissələri haqqında dolğun məlumatın olması;
- Yaxşı münasibət qurma və danışıq bacarığı;
- Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 800-1000 ₼
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Avtomobil ehtiyat hissələri üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 8
Company
Tax Compliance Manager
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
The successful candidate will:
- Anticipate and efficiently resolve complex tax issues for local and multinational clients and work with very limited supervision
- Develop and maintain successful client relationships, as well as generate new business from existing clients
- Take the opportunity to promote & offer to clients other services of the firm
- Ensure compliance of activities with technical and risk management requirements
- Keep abreast of relevant changes in legislation, decrees, and practices of tax authorities
- Active participation in meetings, public speaking, and presentations
Requirements:
- Bachelor or Master's degree in economics, accounting, or finance
- Minimum 5 years of experience in tax consulting business (big 4 is an advantage)
- Extensive expertise in local and international tax/trade/customs/commercial laws
- Strong proficiency in MS Office (Word and Excel);
- 1C or any other knowledge and other accounting software is an advantage;
- ACCA/CIMA/CPA professional qualification;
- Leadership & team working skills
- Strong research and analytical skills and proactive approach to delivering solutions;
- Ability to make decisions, problem-solving skills
- Strong client service mindset and experience dealing with clients
- Ability to be agile in changing circumstances both internally and externally when dealing with client issues
- Excellent Organizational skills and ability to make prioritization
- Language: Excellent Azerbaijani and English language skills both written and verbal. Russian is an advantage
- Commitment, enthusiasm, and positive attitude in general
VAKANSİYA 9
Holding
Daxili Nəzarət üzrə Mütəxəssis
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
İş qrafiki: 5/2, 09:00-18:00.
Tələblər:
- Yaş: 20-30
- Təhsil: İqtisadi və ya digər analitik ixtisaslar üzrə ali və ya orta ixtisas təhsili
- Təcrübə: Data təhlili, audit, daxili nəzarət, maliyyə nəzarəti, risk qiymətləndirilməsi, mühasibatlıq, büdcə və hesabatlılıq sahələri üzrə minimum 1-2 illik iş təcrübəsi
- Dil bilikləri: Azərbaycan/Rus/İngilis dili
- Daxili auditlə bağlı müəyyən qədər teoretik biliklərin olması tələb olunur
- "Standartdan kənar" və daxili proses, prosedur və siyasətlərin təkmilləşdirilməsi üçün təklif olunan tövsiyələrə yaradıcı və konstruktiv düşüncə yanaşmasını tətbiq etmək bacarığı
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramlarından istifadə bacarığı
- Ezamiyyəyə açıq olmalı
- Yeni məlumatları qəbul edib operativ şəkildə tətbiq edə bilməli
- Analitik təfəkkür
- İşində peşəkar, məsuliyyətli, ünsiyyətcil, səbrli və inkişafa meyilli
- Komandada işləmə bacarığı
İş ilə bağlı məlumatlar:
- Şirkətin İllik Daxili Nəzarət Planına və plandan kənar qrafikə uyğun olaraq vaxtaşırı maliyyə, əməliyyat sahələrində daxili audit və digər nəzarət növləri ilə bağlı layihələrin həyata keçirilməsi
- Təyin edilmiş ölkədaxili ərazilər üzrə ezamiyyətlərə gedilməsi
- Yoxlama prosesi zamanı qarşılaşılan problemli situasiyaların analiz edilməsi, risklərin müəyyənləşdirilməsi, təhlili və tövsiyələrin hazırlanması
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi və müvafiq şəkildə hesabatların verilməsi
- Şirkətdaxili konfidensiallığa riayət olunması
- Aparılan yoxlama nəticəsinə uyğun olaraq statistik, risk hesabatlarının və iş planlarının təqdim edilməsi
Üstünlük verilən Sertifikatlar/Bilik və bacarıqlar:
- Yüksək qavrama və analitik təhlil bacarıqları
- Biznes anlayışı
- Maliyyə və əməliyyat auditi təcrübəsi arzu olunandır
- MS Excel ilə birgə MS Access (və ya Power BI) proqramları üzrə biliyə üstünlük verilir
- Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarıqları
- Yenilikçi və daima inkişaf etmək təşəbbüsünün olması
- Yaranan problemləri tez bir zamanda həll etmək bacarığı
- Nəzarət etmək qabiliyyəti
- Qərarvermə qabiliyyəti
- İşləri yüksək səviyyədə icra etmək bacarığı
- Yekun nəticəyə yönəlmə bacarığı
- Kommunikasiya bacarıqlarına sahib olmalı
- Tənqidi düşüncə və təhlil etmə qabiliyyəti
- Əsaslandırma, problemin həllinə yönəlmə və fikir mübadiləsi bacarıqları
- Daxili audit və ya mühasibatlıq sahəsi üzrə müvafiq sertifikatların (ACCA, CİA) olması üstünlükdür
Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Daxili Nəzarət üzrə mütəxəssis” şəklində göstərilməsi xahiş edilir.
Əlaqə tel: 051 300 52 99
VAKANSİYA 10
Kontakt Home
Online sifarişlər üzrə operator
Son tarix 25 avq 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satışla bağlı müxtəlif qayda və prosedurlar, o cümlədən kampaniyalar haqqında məlumatın vaxtında öyrənilməsi və tədbiq edilməsi;
- Müştərilərlə onlayn yazılı ünsiyyətin qurulması;
- Müştərinin tələbatının öyrənilməsi, məhsullar haqqında ətraflı və doğru məlumatın verilməsi;
- Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməyə köməkliyin göstərilməsi.
Tələblər:
- Məişət məhsullarının satışında minimum 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və Rus dili səlis (yazılı və şifahi);
- Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı.
İş şəraiti:
- İş günləri: 6 günlük iş qrafiki, həftədə 1 gün istirahət günü;
- İş saatı: 09:00-18:00 / 11:00-20:00 (növbəli);
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı;
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər:
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 11
BSC Consulting & Outsourcing Company
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis (kadr sənədləşməsi sahəsi üzrə)
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəlikləri:
- Xidmət göstərilən müəssisələrin işçilərinin əmək qanunvericiliyinə əsasən işə qəbul edilməsi, onlarla bağlanmış əmək müqavilələrinə xitam verilməsi, işçilərin bir vəzifədən başqa vəzifəyə keçirilməsi, işçinin vəzifədə irəli çəkilməsi, mükafatlandırılması ilə bağlı prosedurların yerinə yetirilməsi;
- Əmək qanunvericiliyin tələblərinə əsasən müvaviq əmrlərin hazırlanması;
- İşçilər barədə məlumatları özündə cəmləşdirən məlumat bazası ilə işlənilməsi, lazımi dəyişikliklərin daxil edilməsi;
- İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatın aparılması; əmək kitabçalarında müvafiq qeydlərin aparılması;
- Məzuniyyət qrafikinin və cədvəlininin tərtib olunması, işçilərin məzuniyyətə həmin cədvəl və qrafik əsasında getmələrini, işçilərin istifadə etdiyi məzuniyyətləri uçota alınmasının təmin edilməsi.
- İş fəaliyyəti ilə bağlı vaxtaşırı birbaşa rəhbərə hesabat hazırlanıb təqdim edilməsi;
- İş vaxtının uçotu cədvəllərinin tərtib edilməsi.
- Şirkətin fəaliyyəti ilə əlaqədar bütün kadr sənədləşməsinə dair sənədlərin (qərarlar, əmrlər, direktivlər, əsasnamələr, prosedurlar və s.) icra edilməzdən əvvəl hüquqauyğun olub-olmamasını yoxlayır və tələb olunduqda, öz razılığını ifadə edir;
- Pozuntu hallarının aradan qaldırılması məqsədi ilə rəhbərliklə birlikdə qanuni addımların atılmasını təmin edir;
- Şirkətin qanunla qorunan maraqlarının müdafiəsi məqsədi ilə mübahisəli halların məhkəmədən qabaq və məhkəmə prosesləri zamanı məsələrin həlli üçün tələb olunan sənədləri hazırlayır, onların hüquq şöbəsinə təqdim olunmasını təmin edir;
Tələb olunan xüsusiyyətlər:
- Ali təhsil;
- İnsan resursları/hüquq sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- AR Əmək Məcəlləsinin müddəalarını əla səviyyədə bilməli, bu sahədə praktik təcrübəyə malik olmalı;
- Sənədləşdirmə və yazışma işlərini yüksək səviyyədə bacarmalı;
- MS Office, 1 C proqramında işləmək bacarığı.
- Güclü ünsiyyət və danışıq qabiliyyəti;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dilini bilməyi arzuolunandır.
- Komandada işləmək bacarığı;
- Təzyiq altında və dəyişkən iş qrafik ilə işləmək bacarığı.
6 günlük iş həftəsi.
Əmək haqqı : 600-800 AZN
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV–lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 12
Sapphire Hotels Group
Texniki şöbənin rəhbəri
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Şöbənin işinin təşkili;
- Dəqiq avadanlıq xərclərini və quraşdırma vaxtının təxminlərini təmin etmək;
- Bütün təmir və profilaktik texniki qulluq planlamasının həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Planlaşdırılmış və plandan kənar təmir fəaliyyətlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Texniki nasazlıqların səbəblərini analiz edərək uzunmüddətli həll yollarını təmin etmək;
- Fəaliyyətin və eyni zamanda gərəkən resursların planlanması;
- Yerinə yetirilmiş işlərin ölçülməsi və hesabatlarının hazırlanması;
- Bütün işçilər və rəhbər işçilər üçün işi yaxşılaşdırmaq üçün yeni texnologiyaların tövsiyə edilməsi və istifadəsi.
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Orta ixtisas və ya ali;
- Xarici dil biliyi: rus dili yaxşı səviyyədə, ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir;
- Fikrini aydın yazılı və şifahi izah edə bilmək qabiliyyəti, stresə dözümlülük;
- Texniki həll verə bilmək bacarığı və analitik qabiliyyət.
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
VAKANSİYA 13
BSC Consulting & Outsourcing Company
Satış meneceri (Lənkəran, Gəncə şəhərləri)
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Namizədlərə aid tələblər:
- Ali təhsil
- İnşaat materiallarının satışı üzrə ən azı 1 il iş stajı və ya İnşaat və Memarlıq Universitetinin məzunları
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə rus və ingilis dilləri arzuolunandır;
- Cinsi: Kişi, Qadın (hərbi xidmət keçmiş kişilər)
- Sürücülük vəsiqəsi olmalı, (avtomobil önəmli deyil)
- İdarəetmə qabiliyyəti, işi planlamaq bacarığı
- Satış üzrə nəticə yönümlülük
- Aktiv dinləmə bacarığı
- Müştərinin etibarını qazanmaq qabiliyyəti
- Danışıqların idarə etmə qabiliyyəti
- Təqdimat hazırlama və təqdimat keçirmək.
- Xoş görünüşlü və ünsiyyətcil;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq,analitik düşüncə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Güclü və ifadəli ünsiyyətçilik, karyera yönümlü və motivasiyalı.
Vəzifə və öhdəlikləri:
- Bölgələrdə şirkət məhsullarını tanıtması və satışının təşkil edilməsi
- Yeni müştərilərin aşkar edilməsi və müştərilərlə yeni biznes münasibətlərinin qurulması;
- Bazarın araşdırılması;
- Müştəri Bazasının formalaşdırılması;
- Xüsusi müştəri şəbəkəsinin yaradılması və inkişaf etdirilməsi;
- Şirkət tərəfindən müəyyən edilmiş satış planının həyata keçirirlməsi;
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək;
- B2B görüşlərin keçirilməsi;
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması;
- Mövcud müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi.
- Satış nöqtələrində məhsulların şirkətin tələblərinə uyğun olaraq düzgün təqdim edilməsi.
- Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat verilməsi;
- Yeni məhsulların təqdim edilməsi bacarığı;
- Müştəri xidmətinin keyfiyyətinə nəzarət etmək.
- Marketinq tədbirlərində iştirak edilməsi
- Müştərilərilərin tələblərinin öyrənilməsi, təklif edilən xidmətlərin müştəri üçün vacibliyinin vurğulanması;
- Müştəri portfelinin genişləndirilməsi üzrə işlərin aparılması,
- Yeni müştərilərlə uzunmüddətli münasibətlərin yaradılması və loyallığın artırılması üzrə işlərin aparılması;
- Gündəlik, həftəlik və aylıq satışın analizinin aparılması və hesabatın hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Bizim təminatımız:
- Peşəkar, mehriban komandada iş
- Kreativ iş şəraiti
- Professional və maddi artım üçün perspektiv
- Əmək haqqı - 1200 NET
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Satış meneceri” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 14
Eurodesign CSC
Senior Business/IT Analyst
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Description:
- Senior Business Analyst elicits and analyses information from a variety of sources within an enterprise, including tools, processes, documentation, and stakeholders to document solid description of the current or expected business processes and required actions.
- Senior Business Analyst leads the entire requirements life cycle process by full filling the role of the Project Owner, what is defined as Monitoring deliverables and ensuring timely completion of projects.
- Senior Business Analyst covers the same scope as a Business Analyst, but full-fills the supervisory role, guiding several (junior) business analysts within implementation of various projects.
Responsibilities:
- Product & Delivery: Evaluating business processes, anticipating requirements, uncovering areas for improvement, by collecting critical information from meetings with various stakeholders and furtherly analyzing collected information; developing solutions based on collected and analyzed information; describing the business processes using relevant tools.
- Documenting, reporting, and presenting (both internal and external) the results of activities described above, with relevant validation.
- Leading the Requirement – Life Cycle Process, by full-filling the role of the Project Owner, what is defined as Monitoring deliverables and ensuring timely completion of projects.
- Formulate ways for businesses to improve, based on previous research.
Requirements:
- 4 years of experience in business analysis. 1 year of experience in supervising teams. Experience creating detailed reports and giving presentations.
- Minimum 2 project successfully finished.
- A bachelor’s degree in business or related field. (BUSINESS ANALYSIS, BUSINESS ADMINISTRATION). Clear understanding of business processes.
- Proficiency in Azerbaijani, English, and Russian.
- Analytical thinking skills - Ability to elicit and define required solutions.
- Documentation skills.
- Organizational skills.
- Communication skills - The ability to influence stakeholders.
- Computer Literacy. Competency in Microsoft applications including MS Visio® and MS Project®
Please send your resume with position title Senior Business/IT Analyst in the subject line.
VAKANSİYA 15
Providence Doytch Limited
Mühasib köməkçisi
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik, etibarlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
- MS Office proqramlarını yaxşı bilmək.
- 1C biliyi
- SAP biliyi arzuolunandır
- Yaş həddi 20-28
- Əmək haqqı 500 azn
Vəzifələr:
- 1C proqramında sərbəst işləmək
- ƏSAS: E-QAIMƏ TƏRTİB ETMƏK VƏ GÖNDƏRMƏK BİLİKLƏRİ
- Lazımi sənədlərin banka təhvil verilməsi, təhvil alınması
- Mühasibatlıqda ilkin sənədlərin gedişatını aparmaq
- Departamentə aid kargüzarlıq işlərinin aparılamsı, sənədlərin müvafiq qovluqlara yerləşdirilməsi
- Departament rəhbərinin digər tapşırıqlarını yerinə yetirilməsi
- Bütün əməliyyatların (Bank, Kassa, Alış , Satış, Əmək haqqı və s) 1C sisteminə daxil edilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən məlumatların Excel- ə işlənməsi
- Müştərilər tərəfindən edilən ödənişlərin uçotu və gündəlik nəzarət edilməsi
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında yerinə yetirilməsi
P.S : Yalnız şəkilli CV-lər nəzərdən keçirələcək.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Mühasib köməkçisi” qeyd edərək öz CV-lərini elektron ünvanlarına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 16
Aztelekom
Korporativ tənzimləmə üzrə hüquqşünas
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
- Cəmiyyət daxili normativ sənədlərin hazırlanmasında iştirak etmək;
- Cəmiyyətin fəaliyyəti ilə əlaqədar hüquqi təminatını həyata keçirmək, normativ sənəd bazasını hazırlamaq, zəruri dəyişiklikləri etmək;
- Müqavilələrə hüquqi rəy vermək, müqavilə nümunələrini, o cümlədən müvafiq hüquqi sənəd nümunələrini hazırlamaq;
- Dövlət satınalmaları, əmək, mülki və digər qanunvericiliyin tələblərinə uyğun müəssisədə hüquqi proseslərin tənzimlənməsini həyata keçirmək;
- Birbaşa rəhbərin yazılı və şifahi tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
Kvalifikasiya üzrə tələblər:
- Ali hüquq təhsilli;
- Korporativ hüquqşünas sahəsi üzrə minimum 2 (iki) il iş təcrübəsinə malik olmaq;
- Mülki, Vergi, Gömrük Məcəllələri, Əmək qanunvericiliyi barədə biliklərə malik olmaq;
- Peşəkar ünsiyyət psixologiyasını bilmək;
- Korporativ idarəetmə sisteminin əsaslarını və Korporativ mədəniyyətin əsaslarını bilmək;
- Sahəsinə aid olan sənədləri tərtib edə bilmək;
- Azərbaycan və ingilis dillərini əla bilmək (rus dili arzuolunandır).
Bacarıqlar:
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Komandada işləmək bacarığı;
- İşgüzar və hüquqi yazışma bacarığı;
- İşin Planlaşdırma bacarığı;
- Bilik və bacarıqlarını artırmaq üçün öz üzərində davamlı çalışmaq;
- Yaradıcı və təşəbbüskar olmaq;
- MS Office proqramlarını mükəmməl bilmək.
İş haqqında məlumat:
- Ezamiyyə imkanları (zəruri hallarda)
- 5 günlük iş rejimi (bazar ertəsi - cümə)
- iş vaxtı: 09:00 - 18:00
- iş yeri: Bakı şəhəri
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Korporativ tənzimləmə üzrə hüquqşünas” vakansiya adını qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 17
Zeta Group
Satış Məsləhətçisi
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Yaş: 20-35
- Təhsil: Orta/Orta ixtisas
- İş təcrübəsi: Satış sferasında +1 il
- Dil bilikləri: Azərbaycan , Rus , İnglis
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Fitnes avadanlıqlarından anlayışı olan
- Fitneslə məşğul olan, fit görünüşlü
- Nitq mədəniyyəti
- Yüksək təqdimat bacarığı
- Kollektivlə işləmə
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Satış texnikasının professional üslublarından effektiv istifadə etmək;
- Məhsul seçimində müştəriyə kömək etmək və çeşidləri təqdim etmək;
- Bölmənin imicinin saxlanılması (təmizlik, səliqəlilik, reklam vərəqləri, vitrin və s.);
- Səliqəli görünüşü təmin etmək (forma,gigeyena, və s.).
- Müştəri bazasının genişləndirilməsində fəal iştirak etmək;
- Uğurlu satış həyata keçirilməsi üçün bölmənin həmkarları ilə fəal əməkdaşlıq etmək, həmçinin müvafiq qaydada məlumat mübadiləsi aparmaq;
- Mağazada və anbarda olan malların qiymətlərinin, ölçülərinin, miqdarının və s. məlumatları bilmək və müştərilərə dəqiq məlumat vermək;
İş şərtləri:
- İş vaxtı: Növbəli qrafik əsasında 8 saatlıq iş rejimi
- İş günü: 6günlük, həftədə 1gün istirahət
- Əmək haqqı 600 AZN
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını e-mail ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd edin)
Qeyd: Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 18
Mars Overseas Baku
Gömrük işləri üzrə mütəxəssis
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bəyəmnamələrin doldurulması
- Gömrük prosesinin başa çatdırılması
Tələblər:
- Ali təhsil
- Gömrük sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi
- MS Office proqramları
- Şəxsi nəqliyyat vasitəsinin olması mütləqdir
İş yeri Sumqayıtda yerləşir.
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını müraciət etdiyiniz regionu qeyd etməklə “Gömrük işləri üzrə mütəxəssis” adı ilə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 19
Amazon EDU
Ofis meneceri
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Sadəcə xanım namizədlər
- 22-35 yaş aralığı
- Xarici satış platformaları öyrədiləcək və həmin platformalarda işləyəcək
- Təqvimin aparılması, sənədlərin skan olunması
- E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqları yerinə yetirilməsi
- İş ofis daxilindədir.
Əsas tələblər:
- Azərbaycan və ingilis dilində mükəmməl bilmək (rus dili biliyi üstünlükdür);
- Microsoft Office proqramlarını (WORD, EXCEL) bilmək
- Fikrini aydın ifadə etməyi bacarmaq.
- Yüksək ünsiyyət qurmaqda bacarıqlı olmaq.
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
İş şərtləri:
- İş qrafiki: I- VI günlər 10:00-dan 20:00-dək, istirahət günü: bazar;
- Əmək haqqı: 400 AZN və (müsahibənin nəticələrinə görə) +% bonus
- Nahar şirkət tərəfindən verilir.
- Ofis Elmlər metrosu yaxınlığında yerləşir.
Ətraflı məlumat üçün: (+994) 50 266 40 21
VAKANSİYA 20
Caspos MMC
Aparıcı Mühasib
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Struktur hissəsi: Mühasibatlıq
Birbaşa tabeçilik: Baş mühasib
Funksional tabeçilik: Maliyyə departamentinin direktoru.
Məsuliyyət və vəzifələr:
- Mühasibat hesabının müxtəlif sahələri üzrə əməliyyatları (əsas vəsaitlərin, əmtəə-maddi qiymətlilərin, istehsala çəkilən xərclərin, məhsulun satılmasının, təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin nəticələrinin hesabının aparılması, sifarişçilərin-tədarükçülərin hesabı, eləcə də göstərilən xidmətlərə və s. hesabı) yerinə yetirir.
- Maliyyə intizamının yerinə yetirilməsinə və ehtiyatlardan səmərəli istifadəyə yönəlmiş tədbirlərin işlənib hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak edir.
- Əvvəlki sənədlərin hesab sahələrinə uyğun qəbulunu və nəzarətini həyata keçirir və onları hesabı emala hazırlayır.
- Pul vəsaitlərinin, əmtəə maddi qiymətlilərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatları mühasibat hesabında əks etdirir.
- Dövlət büdcəsinə ödənişlərin, sosial sığorta ayırmalarının, fəhlə və qulluqçuların əmək haqqına yönəldilən maliyyə vəsaitlərinin ayrılmasını, vergilərin, ödənişlərin, eləcə də istehlak fonduna vəsaitin köçürülməsini həyata keçirir.
- Təsərrüfat daxili ehtiyatları üzə çıxarmaq məqsədi ilə mühasibat uçotu və hesabatı göstəriciləri əsasında müəssisə, idarə və təşkilatın təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin təhlilinin aparılmasında, qənaət rejiminin və sənəd dövriyyəsinin təkmilləşdirilməsi tədbirlərinin yerinə yetirilməsində, hesablama texnikasının istifadəsi əsasında mühasibat uçotunun proqressiv forma və metodlarının işlənib hazırlanmasında və tərtibində, eləcə də pul vəsaitlərinin, mal-material qiymətlilərinin hesablanması və ödənilmə öhdəliklərinin inventarizasiyasının aparılmasında iştirak edir.
- Hesabat tərtib etmək üçün uçotun müvafiq sahələri üzrə məlumat hazırlayır, mühasibat sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət edir, onları müəyyən edilmiş qaydada arxivə təhvil vermək üçün rəsmiləşdirir.
- Cəmiyyət üzrə kreditorlarların uçotunu aparır;
- Cəmiyyət üzrə debitorların uçotunu aparır;
- Cəmiyyətin əsas vəsaitlərinin, qeyri-maddi aktivlərinin uçotunu aparır;
- Aylıq əmək haqqını hesablayır;
- Əmək haqqı ilə bağlı ayırmaları hesablayıb, təyinat üzrə ödəyir;
- Bank sənədlərini tərtib edir;
- Kassa uçotuna nəzarət edir;
- Müvafiq müxabirləşmələri verir.
Tələblər:
- Ali təhsil
- Mühasibat proqramlarını (1C) bilmək və kompüterdə işləmək bacarığı
- Qeyd olunan peşədə azı 2 il əmək stajı
Fərdi keyfiyyətlər:
- Məsuliyyətlilik
- Diqqətlilik
- Səliqəlilik
Məşğulluq: Tam
VAKANSİYA 21
Rifah Group
Məhsul meceri
Son tarix 23 avq 2022 - [email protected]
Vəzi̇fə Öhdəli̇kləri̇:
- Məhsuldan maksimum fayda əldə etmək üçün daim yollar araşdırır
- Doğru məhsulu ön planda tutmaq üçün strategiyalar qurur
- Məhsulların texniki məlumatlarına hakim olduğu üçün satış komandasına, texniki xidmət və servis əməkdaşlarına dəstək olur
- Məhsullarla bağlı yeni satış kanalları və vasitələri üzərində təhlillər aparır və təklif verir
- Ölkəxarici və ölkədaxili sərgiləri təqib edir, yenilikləri və tendensiyaları izləyir
- Bazar və rəqiblərlə bağlı araşdırmaları müntəzam olaraq təhlil edir və uyğun məhsul strategiyaları təklif edir
- İnventara daxil olacaq məhsulları öyrəndikdən sonra aidiyyatı bölmələr ilə görüşlər keçirir
- Məhsulun media planlaşdırması üzrə strategiyanı hazırlayır
- Onlayn və ya oflayn media və mətbuat sahəsində nə ediləcəyini planlaşdırır
- Sosial media araşdırmaları üçün düzgün hədəf auditoriyasını müəyyən edir
- Post və video paylaşma strategiyasını müəyyən edir
- Hansı məhsulların və necə satışa çıxarılacağı ilə bağlı iclaslar təşkil edir
- Jurnal və qəzetlərdə necə reklam veriləcəyini araşdırır və müəyyən edir
- Satışla bağlı endirim, müştəri cəlbi kimi aksiya və kampaniyaları təşkil edir
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Bənzəri sahə üzrə üç və ya daha çox iş təcrübəsi
- Təşəbbüskarlıq
- Vaxtın əla idarəolunması və təşkilatçılıq bacarığı
- Dəqiqlik və detallra diqqətli olmaq
- Punktual olmaq
- Azərbaycan dili səlis
- Komandada işləmək bacarığı
Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə
İş yeri: Bakı şəhəri
İşin əhatə dairəsi: Ölkə ərazisi üzrə
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən xahiş olunur mövzu sətirində “Məhsul meneceri” qeyd edərək CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 22
Orion O and M
İş icraçısı
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- 25-35 yaş aralığında olan kişi namizədlər;
- Elektrik mühəndisi ixtisası üzrə ali təhsil (mütləqdir);
- Sahə üzrə ən az 3 il iş stajı; (vacibdir)
- Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti;
- Kompyuter bilikləri: Microsoft office;
- Alçaq və orta gərginlikli elektrik xətləri, enerji sistemləri və avadanlıqlarla işləmə bacarığı (yüksək gərginlikli sistem və avadanlıqlarla işləmə bacarığı arzu olunandır);
- Elektrik lahiyələrinin sxemlərini oxuya bilmək;
- Elektrik materialları və aksesuarlarını tanımaq, xüsusiyyətlərini bilmək və onlardan istifadə etməyi bacarmaq;
- Məsuliyyətlilik, komanda ilə işləmə bacarıqları, təhlükəsizlik tələblərinə riayət etmək.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Zəif cərəyan kabelləri, naqilləri, avadanlıqları, cihazları və qurğularının, həmçinin onların ləvazimatlarının (bundan sonra "zəif cərəyan sistemləri və onların elementləri" adlandırılacaq) saz, işlək vəziyyətdə olmasına və təhlükəsizliyinə nəzarət etmək;
- Zəif cərəyan sistemləri və onların elementlərində ölçmə və sınaq cihazları ilə yoxlama-sınaq işlərinin təşkilinə rəhbərlik etmək, həmin işlərin icrasına və nəticələrinə dair yazılı qeydlər aparmaq;
- Zəif cərəyan sistemləri və onların elementlərində hər hansı nasazlıq və qüsur yarandıqda, nəzarətçi elektriklərin onların təmiri işinə cəlb olunmasını təmin etmək və təmir işinin düzgün icra olunmasına nəzarət etmək, təmirdən sonra yoxlama-sınaq işlərini təşkil etmək və onların nəticələrinə dair yazılı qeydlər aparmaq;
- Elektrik avadanlıqları, cihazları və qurğularına texniki xidmət göstərmək;
- Vəzifə təlimatına uyğun olaraq, digər işləri həyata keçirmək.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: 5 günlük, 09:00 -18:00
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
- Əmək haqqı razılaşma yolu ilə
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər mövzu hissəsində “iş icraçısı” yazmaqla öz CV-lərini elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 23
M Bulak BOKT MMC
Бухгалтер в ГО
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali iqtisadi təhsil, ən azı 2 il bankda/BOKT-da mühasib vəzifəsində iş təcrübəsi;
- Maliyyə, vergi və idarəetmə mühasibatlığı üzrə biliklər;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı;
Vəzifələr:
- Mövcud uçot sahələri üzrə ilkin sənədlərin qəbuluna və onların uçot əməliyyatlarına hazırlanmasına nəzarət edir;
- Şirkətdə mühasibat uçotu üzrə əməliyyatların aparılmasına nəzarət edir;
- Şirkətdə maliyyə və kassa intizamına riayət olunmasına nəzarət edir;
- “Loro-Nostro” hesabını idarə edir;
- Əsas vəsaitlərin, mal-material dəyərləri üzrə ehtiyatların uçotu üzrə işləri yerinə yetirir;
- Maliyyə hesabatı üçün əsas vəsaitlərin və azqiymətli və tez xarab olan obyektlərin amortizasiyasının hesablanmasını həyata keçirir;
- Mühasibat uçotu göstəricilərinin məlumat bazasının təşkili, aparılması və mühafizəsi üzrə işləri həyata keçirir;
- Mühasibat sənədlərinin mühafizəsinə nəzarət edir, qəbul edilmiş qaydalara uyğun olaraq onları arxivə təhvil verilməsi üçün hazırlayır;
- Rəhbərin digər göstərişlərini yerinə yetirir.
Əmək haqqı - müsahibə zamanı.
VAKANSİYA 24
AMO Group
Mühasib
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibat uçotunun müxtəlif sahələri üzrə əməliyyatları (əsas vəsaitlərin, əmtəə-maddi qiymətlilərin, istehsala çəkilən xərclərin, məhsulun satılmasının, təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin nəticələrinin hesabının aparılması, sifarişçilərin-tədarükçülərin hesabı, eləcə də göstərilən xidmətlərə və s. hesabı) yerinə yetirir
- Maliyyə intizamının yerinə yetirilməsinə və ehtiyatlardan səmərəli istifadəyə yönəlmiş tədbirlərin işlənib hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak edir.
- Əvvəlki sənədlərin hesab sahələrinə uyğun qəbulunu və nəzarətini həyata keçirir və onları hesabı emala hazırlayır.
- Pul vəsaitlərinin, əmtəə maddi qiymətlilərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatları mühasibat uçotunda əks etdirir.
- Mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq müəssisənin rəsmi maliyyə nəticələrinin dəqiq uçotunu təşkil etmək
- Məhsulun (işin, xidmətin) maya dəyəri və hesabat kalkulyasiyasını tərtib edir.
- İtkinin əmələ gəlmə səbəblərini və qeyri-məhsuldar xərclərin mənbəyini üzə çıxarır, onları xəbərdar etmək üçün təkliflər hazırlayır.
- Dövlət büdcəsinə ödənişlərin, məcburi dövlət sosial sığorta və digər icbari sığorta haqlarının, fəhlə və qulluqçuların əmək haqqına yönəldilən maliyyə vəsaitlərinin ayrılmasını, vergilərin, ödənişlərin, eləcə də istehlak fonduna vəsaitin köçürülməsini həyata keçirir.
- Təsərrüfat daxili ehtiyatları üzə çıxarmaq məqsədi ilə mühasibat uçotu və maliyyə, vergi və digər hesabatların göstəriciləri əsasında müəssisə, idarə və təşkilatın təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin təhlilinin aparılmasında, qənaət rejiminin və sənəd dövriyyəsinin təkmilləşdirilməsi tədbirlərinin yerinə yetirilməsində, hesablama texnikasının istifadəsi əsasında mühasibat uçotunun proqressiv forma və metodlarının işlənib hazırlanmasında və tərtibində, eləcə də pul vəsaitlərinin, mal-material qiymətlərinin hesablanması və ödənilmə öhdəliklərinin inventarizasiyasının aparılmasında iştirak edir.
- Hesabat tərtib etmək üçün uçotun müvafiq sahələri üzrə məlumat hazırlayır, mühasibat uçotu sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət edir, onları müəyyən edilmiş qaydada arxivə təhvil vermək üçün rəsmiləşdirir.
- Dövlət orqanlarına qanunvericiliklə müəyyən edilmiş hallarda və qaydada vergi hesabatının təqdim edilməsini təmin etmək
- Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqların icrasını yerinə yetirir.
Tələblər:
- Ali Təhsil (Mühasibatlıq, maliyyə, iqtisadiyyat)
- Maliyyə və mühasibatlıq sahəsində 5 ildən az olmayaraq iş təcrübəsinə malik olmalı
- Microsoft Office proqramlarında (xüsusi ilə MS Excel) yüksək səviyyədə işləmə bacarığına malik olmaq
- 1C Proqramında işləmə təcrübəsi minimum 3 il olmalı.
- Yüksək analitik, idarəetmə və ünsiyyət bacarıqlarına malik olmaq.
- Yüksək korporativ ünsiyyət, komanda ilə işləmək və komanda quruculuğu bacarığına malik olmaq
- Azərbaycan dili səlis, İngilis və rus dili arzuolunandır.
- İntizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
Maraqlnan namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına mövzu hissəsinə “Mühasib ” qeyd edərək göndərə bilər.
VAKANSİYA 25
R - Pharm
SƏTƏM üzrə mütəxəssis
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
- SƏTƏM ilə əlaqədar müvafiq prosedurlar, qaydalar hazırlamaq və həyata keçirmək;
- Şirkətdə SƏTƏM üzrə müntəzəm olaraq auditlər keçirmək;
- SƏTƏM məsələləri üzrə təlimlər hazırlamaq və bütün işçiləri təlimatlandırmaq;
- SƏTƏM ilə əlaqədar illik büdcə hazırlamaq;
- Öz sahəsində dövlət təşkilatları və nümayəndəlikləri ilə əlaqəli olmaq;
- Şirkətin daxili təhlükəsizlik xidmətinə müntəzəm nəzarət etmək;
- İşçilərin tibbi müayinədən keçməklərini təşkil etmək;
- Mövcud SƏTƏM sistemlərini təkmilləşdirmək;
- Dövri hesabatlar hazırlamaq.
Tələblər:
- Ali Təhsil;
- SƏTƏM sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- SƏTƏM üzrə tələb olunan müvafiq sertifikatların olması;
- Sağlamlıq və Əməyin Təhlükəsizliyi sahəsində qanunvericilikdə nəzərdə tutulan tələbləri bilmək;
- Dövlət orqanları tərəfindən həyata keçirilən yoxlamalardan müvaffəqiyyətlə keçmə təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), rus (əla) və ingilis (yaxşı);
- MS Office proqramlarını yaxşı bilmək.
Yuxarıda sadalanan tələblərə cavab verən namizədlərin Mövzu yerinə vakansiya adı kimi “SƏTƏM üzrə mütəxəssis” qeyd edərək e-mail ünvanına müraciət etmələri xahiş olunur.