VAKANSİYA 1
Prior Leasing
Direktor Assistenti
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin Baş Direktorun fəaliyyətinin təminatı üzrə işlərin həyata keçirməsi üçün rəylər təqdim etmək,
- Şirkətin Baş Direktorun göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq, Şirkətin fəaliyyətinin müəyyən məsələləri üzrə materialların baxılmasında, öyrənilməsində, yığımında və təhlilində iştirak etmək,
- Şirkətin Baş Direktoruna lazım olan məlumatları Şirkətin quruluş bölmələrindən, onun əmr və göstərişlərinin icraçılarından əldə etmək, zəruri hallarda, əldə edilmiş məlumatları ümumiləşdirmək, sistemləşdirmək və təhlil etmək,
- Şirkətin Baş Direktorunun keçirdiyi qəbulların, danışıqların, müşavirələrin və yığıncaqların zəruri hazırlığını (o cümlədən, lazım olan materialların yığımı, referat və arayışların hazırlanması, iştirakçıların müşavirənin və yığıncağın tarixi, yeri və gündəliyi haqqında məılumatlandırılması və s.) görmək,
- Şirkətin Baş Direktorunun tapşırığı ilə Şirkətin quruluş bölmələrinin iclas və müşavirələrində iştirak etmək, habelə göstərilən iclas və müşavirələrin yekunları barədə Şirkətin Baş Direktoruna yazılı və ya şifahi şəkildə məruzə etmək,
- Baş Direktorun göstərişi ilə Direktor köməkçisi səlahiyyətlərinə bilavasitə aid olan digər vəzifələri yerinə yetirmək.
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil (bakalavr),
- İnzibati sahədə minimum 3-4 il iş təcrübəsi,
- Əla səviyyədə rus və azərbaycan dilləri, ingilis dilini yaxşı bilmək,
- Ofis idarəetmə sistemləri və prosedurları üzrə biliklər,
- Mükəmməl vaxt idarəetmə bacarıqları və çoxlu tapşırıq və işi prioritetləşdirmək bacarığı,
- Detallara diqqət və problem həll etmə bacarığı,
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı.
Səlahiyyətlər:
- Öz səlahiyyətləri çərçivəsində bütün meydana çıxan çatışmazlıqlar barədə bilavasitə Direktora məlumat vermək,
- Direktor köməkçisi səlahiyyətlərinə daxil olan işin icrası üçün zəruri sayılan hər hansı sənəd və materialları, habelə şifahi məlumatları Şirkətin işçilərindən tələb etmək,
- Baş Direktor tərəfindən zəruri tövsiyələr almaq,
- Bu Vəzifə Təlimatı ilə nəzərdə tutulmuş işin təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər irəli sürmək.
İş şərtləri:
- Ünvan: Bakı, Çinar Park Biznes mərkəzi
- İş vaxtı: 5/7, 09:30-17:30
- Ə/h: 700-1000 AZN
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Direktor assistenti” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 2
PELC (Practical English Language Centre)
Tədris mərkəzi idarəçisi
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- İş qrafiki: həftədə 6 gün
- Əmək haqqı, iş saatı fərdi bacarıqlar və biliklər dəyərləndirilərək razılaşdırılacaq
- Tabeliyində olan personalların idarə edilməsi, rəhbərlikdən alınan təlimatların icrası və digər işlərin icrasının həyata keçirilməsi
- E-mail və digər yazışmalarla, lazımı danışıqların aparılması, məlumatlandırılması
- Mərkəzin səmərəli fəaliyyətini təmin etmək üçün tələb olunan digər vəzifələrin icrası
- Əmək haqqına razılaşma əsasında bonus şəklində əlavə ödəniş olacaq
Namizədə tələblər:
- Xanım namizədlər
- Yaş həddi: 25-35 yaş, ali təhsil
- Komandanı idarəetmə və komanda ilə aktiv işləmə bacarığı
- Dəqiq, nizam-intizamlı və məsuliyyətli
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi
- Aktiv və bacarıqlı, yeni ideyalara və təkliflərə açıq olan
- Azərbaycan dilində sərbəst danışmaq, Rus dili və İngilis dilləri arzuolunandır:
- Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək;
- Yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmaq;
- Stressə davamlı, dürüst və analitik düşünmə bacarığı olmalı.
- İşgüzar münasibət etikası
- Ofis daxili qaydalara əməl olunmasına nəzarət
Maraqlanan şəxslərdən şəkilli CV-lərini mövzu yerində "Tədris mərkəzi idarəçisi" yazmaqla göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 3
Amal Group
Smeta mühəndisi
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil (İnşaat mühəndisi, Mülki və Sənaye Tikintisi mühəndisliyi),
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları, 1C, Autocad, digər kömpüter bilikləri əlavə üstünlük hesab olunur,
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili; digər dil bilikləri əlavə üstünlük hesab olunur,
- İş təcrübəsi: Yüksək mərtəbəli binaların tikintisi sahəsində 3 ildən az olmayaraq iş stajı.
- Analitik düşüncə qabiliyyəti və analiz etmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Layihə üzrə verilmiş memarlıq və konstruktiv sxemlər əsasında layihənin bütün mərhələlərinin detallı şəkildə smetasının tərtib edilməsi;
- Müəyyən edilmiş vaxt ərzində layihənin təhvil verilməsi planını, iş qrafiklərini və tikinti-quraşdırma işlərinin kəmiyyət və keyfiyyət göstəricilərinə əsasən yerinə yetirilməsi;
- Layihə sənədlərinə, tikinti norma və qaydalarına, texniki şərtlərə və başqa normativ sənədlərə əməl olunmasına nəzarət edilməsi;
- Obyektlərin inşası üçün texniki sənədləşmənin əldə edilməsində iştirak edilməsi, obyektlərin layihələndirilməsi üçün ilkin məlumatların hazırlanması, layihələndirmə üçün tapşırıqların tərtib edilməsi;
- Cari layihələndirmə üçün əmək üzrə limitlərin paylaşdırılmasının hazırlanması;
Bilik və bacarıqlar:
- Tikinti təşkilatının fəaliyyətinə dair müvafiq icra hakimiyyəti orqanlarının və aidiyyatlı təşkilatların əsasnamələrini, sərəncamlarını, əmrlərini və digər normativ hüquqi aktlarını;
- Sahənin və təşkilatın texniki və iqtisadi inkişaf perspektivlərini;
- Yeni normativ qiymət, preyskurant, kataloqlar, vahid qiymətlər toplusu və s.
İş qrafiki: bazar ertəsi- cümə 09:00-18:00
İş yerinin ünvanı: Cəfər Cəbbarlı küçəsi 44, Caspian Plaza 2-ci korpus
Əmək haqqı: 1200-1500 AZN (təhsil, iş stajı və iş bacarığı nəzərə alınmaqla qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən olunur.)
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən Azərbaycan dilində tərtib edilmiş CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “smeta mühəndisi" adını qeyd edərək göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Müsahibə mərhələli şəkildə təşkil edilir.
Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 4
Piramida Group MMC
İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Şirkətin tələblərinə uyğun olaraq işçi ehtiyaclarının vaxtında və dəqiq qarşılanması.
- İR-üzrə bütün Əməliyyatların (Gündəlik davamiyyətin, əmək məzuniyyətinin izlənməsi və uyğun olaraq Tabellərin doldurulması,İşə Qəbul, Xitam, Vəzifə dəyişikliyi, İcbari Tibbi sığorta üzrə əməliyyatların vaxtında icra edilməsi və s);
- Mağaza və İstehsalatda işçilərin davamiyyət və davranış qaydalarına nəzarət edilməsi;
- Rəhbərliyin müəyyən etdiyi digər məsələlərin dəqiq və düzgün şəkildə yerinə yetirilməsi;
Xüsusi tələblər:
- Təhsil: Ali (İqtisadi sahədə olması arzuolunandır);
- İş təcrübəsi: 2 ilədək;
- Cinsi: bəy/xanım(bəy namizədlərə üstünlük verilir);
Hard skill:
- Kompüter bilikləri-MS Office(yaxşı);
- Əmək qanunvericiliyi-(əla);
Soft skill:
- Diqqət və dəqiqlik;
- Məsuliyyətlik;
- Operativlik;
- Nəticəyönümlük.
İş şərtləri:
- Stabil iş;
- Əmək haqqı-Razılaşma əsasında;
- İcbari sığorta;
- İş vaxtı: 9.00 – 18.00;
- İstirahət günləri: Şənbə, bazar;
Göstərilən vakansiyaya iddialı olan namizədlər öz CV formalarını göndərə bilərlər (məktubun mövzu bölməsində “İR üzrə mütəxəssis” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).
Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq, bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 5
AZZA Cake House
Anbardar
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Anbardar vəzifəsində ən az 1 il iş təcrübəsi
- MS Office bilikləri
- Komandada işləmək bacarığı
- Ciddi, məsuliyyətli, punktual, diqqət, ünsiyyətcil və çalışqan
İş barədə məlumat:
- Anbara daxil olan məhsulların qəbulunu, qeydiyyatını və saxlanılmasını təmin etmək (spirtli içkilər, çay, şokolad və xammal)
- Malları anbara qəbul edərkən, müvafiq sənədlər əsasında malların faktiki miqdarının (yer sayının), qablaşdırılmanın vəziyyətini yoxlamaq
- Malların xüsusiyyətindən asılı olaraq anbarda düzgün yerləşdirilməsini və saxlanılmasını təşkil etmək
- Anbardan mal çıxışına nəzarət etmək
- Anbarın səmərəliliyinin artırılması və sifarişlərinin icrasını sürətləndirməyə dair işin aparmaq
- Malların yüklənilməsi/boşaldılması
- Malların yerdəyişdirilməsini təmin etmək
- Sifarişə uyğun olaraq malların yığılaması və göndərilməsi
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: 500 azn
- 5 günlük iş rejimi
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Rəsmiləşdirilmə
- İş yeri: Məhəmmədli qəsəbəsi
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına, mövzu hissəsində vəzifənin adı “Anbardar” qeyd olunmaqla, göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 6
Carçıoğlu Group
Ofis meneceri
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Ofisə yaxınlaşan qonaqları qarşılamaq, yönləndirmək, onları qəbul edəcək şəxsləri məlumatlandırmaq
- Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək
- E-mail və yazışmaları həyata keçirmək, ümumi mailə gələn məktubları cavablandırmaq
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirmək, poçt və ya kuryer vasitəsi ilə ünvana çatdırılmasını təmin etmək (çap və skan edilməsi və s. bu kimi işlərin görülməsi)
- Sənədlərin tamlığına, sənəd dövriyyəsinə nəzarət, düzgün təsnifləşdirilməsi, çeşidlənməsi, qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsini təmin etmək (Kargüzarlıq işlərini aparmaq)
- Şirkətdaxili konfidensiallığa riayət olunması
- Ofis üçün tələb olunan ləvazimatların təmin edilməsi üçün sifariş blankalarının hazırlanaraq müvafiq şöbəyə yönləndirmək
- Ofis üçün alınan təsərrüfat və ərzaq mallarının sifarişinə və düzgün alınmasına nəzarət etmək
- Ofis daxili inzibati işlərin görülməsini təşkil etmək və ofisin təmizliyinə nəzarət etmək
- İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun şəkildə təşkil edərək icra etmək
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;
Namizədə tələblər:
- İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- Yaş : 24 - 35
- Cins : Qadın
- Ali təhsil üstünlükdür
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi
- Sənədləşdirmə və yazışma işlərini bacarmalı
- Kollektivdə işləmək bacarığı
- Kompüter bilikləri: Ofis proqramları – Word, Excel, Outlook
- Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı
- Səliqəli , xarici görünüş, nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
- 5 günlük iş həftəsi ( 09:00 – 18:00).
Uyğun namizədlər e-mail ünvananına mövzu hissəsində “Ofis menecer” qeyd edərək müraciət edə bilərsiniz.
VAKANSİYA 7
Dream Day Cafe
Barista
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- İsti və soyuq qəhvə növləri,çay və sərinləşdirici içkilər haqqında bilikli olmaq və bu içkiləri hazırlaya bilmək.
- Qonaqları gülərüzlə qarşılamaq və onlara yüksək səviyyədə xidmət göstərmək.
- Menyudakı içkilər barəsində gələn qonaqlara dolğun məlumat verə bilmək.
- İş yerinin təhlükəsizlik,sağlamlıq və qida gigeyena standartlarına riyayət edilməsinə dəstək olmaq.
- İş yerinin və iş avadanlıqlarının təmizliyini təmin etmək
- Əmək haqqı 400-500 AZN
- Dəyişən iş qrafiki
- Həftədə bir gün istirahət günü
- Gənc və dinamik kolektivdə işləmək fürsəti
- Təlim ,treninq və master –klaslarda iştirak etmə fürsəti
- Karyera inkişaf fürsəti
Namizədə tələblər:
- Xanım və bəy namizədlər(18-30 yaş arası)
- Səliqəli və təmizkar olmaq
- Komandada işləməyi bacarmaq
- Öyrənməyə və özünü inkişaf etdirməyə açıq və istəkli olmaq
- Sumqayıt Şəhərində yaşayanlara üstünlük veriləcək.
VAKANSİYA 8
Ateshgah Sigorta
İT layihələr üzrə iş şöbəsinin mütəxəssisi (Layihə Meneceri)
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: Proqram / Layihə idarə edilməsi sahəsində minimum 2 il təcrübə
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus (əla), İngilis dili ( texniki )
- İnformasiya Texnologiyaları və trendləri barəsində biliklər
- ERP anlayışı və CRM bilikləri;
- Layihə idarə edilməsi proqramları üzrə praktiki təcrübə
- Biznes və ya sistem analitika təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək
- Analitik təhlil etmə və operativlik bacarığı
- Komandada işləmə bacarığı
Vəzifələr:
- Lahiyə öncəsi sifarişçinin tələblərini müəyyən etmək, təhlil etmək və lazımi sənədləri hazırlamaq;
- Məlumat və proseslərin modellərini sxemlər vasitəsi ilə qurmaq və təsvir etmək
- Mövcud olan informasiya sistemlərini (proqram təminatlarının) təhlil etmək və sənədləşdirmək;
- Proqram təminatının optimal hazırlanması üçün sifarişçiyə məsləhətlər vermək;
- Layihə idarə edilməsi proqramları üzərindən Layihələrin statusun müəyyən etmək
- Departamentin iş prosesinə aid sərəncam və ya digər sənədlər hazırlamaq
İş şərtləri:
- Əmək müqaviləsi bağlanılır
- İş vaxtı 09:00 - 17:30
- İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)
- Əmək haqqı : 1000 - 1200 AZN (müsahibə əsnasında təyin olunur)
Məlumatlandırıcı qeydlər:
- Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
- CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur
- CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd edin
- Unutmayın ki, namizədliyinizin baxılmasında, CV formanız mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən xahiş edirik nəzərə alasınız ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı edən bir müraciət vasitəsidir
- İlkin mərhələ üçün CV formasından əlavə digər sənədlərinizin sürətinin göndərilməsinə ehtiyac yoxdur
- Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin
- CV forması göndərmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək şəxsi keyfiyyətlərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu keyfiyyətləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun
- İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini e-mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “İT layihələr üzrə iş şöbəsinin mütəxəssisi (Layihə Meneceri)” qeyd etmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 9
Soliton
Sayım üzrə mütəxəssis
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə ödəlikləri:
- Sayım keçirilmiş mağazalarda anbar tərəfindən göndərilən sənədlərin və mağaza tərəfindən işlənilən sənədlərin qarşılaşdırılmasını icra etmək;
- Aşkar olunmuş kənarlaşmaları depo və mağaza tərəfindən araşdırmaq;
- Mağazalar üzrə mövcud mal və materialların sayımını həyata keçirmək;
- İnventarizasiya zamanı, sayım dövriyyəsinə aid bütün sənədlərin yoxlanılmasını təmin etmək;
- Anbar neqativlərinin araşdırılması, stokda neqativ yaradan sənədin aşkar olunması ve neqativ stokun aradan qaldırılmasını icra etmək.
Tələblər:
- Təhsil : Ali təhsilli (İqtisadiyyat, maliyyə) olmalı
- Kompüter biliyi: MS Office proqramları
- Cins: Kişi
- Yaş həddi: 22-30
- Ezamiyyətlərə hazırlıqlı olmalı
- Analitik təhlil etmə qabiliyyəti
- Verilmiş tapşırıqları vaxtında icra etmək
- Problemləri operativ həll etmək bacarığına, yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətlərinə malik olmaq
- Etibarlılıq, dəqiqlik və detallara diqqət yetirmə
İş şəraiti:
- İş yeri: Baş Ofis (Tbilisi pr.)
- İş rejimi: Tam
- İş saatı: I-V günləri 09:00-18:00, VI günlər 09:00-15:00
- Əmək haqqı: 400- 800 AZN
- Əlavələr: AR əmək məcəlləsinə görə sənədləşmə
- Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir.
VAKANSİYA 10
Company
Təhlükəsizlik işçisi (Security)
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Müxtəlif təyinatlı layihələr üzrə Təhlükəsizlik işçisi (SECURITY) işinə aşağıda qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlər fərdi müsahibəyə dəvət edilirlər.
- 20 yaşına çatmış Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları;
- Müddətli həqiqi hərbi xidmət keçmiş ( qadınlar, müstəsna hallarda qanuni əsaslarla müddətli həqiqi hərbi xidmətə çağırışdan möhlət hüququ olanlar və azad edilənlər ) şəxslər;
- Məhkumluğu olmayan ( xüsusən qəsdən ağır və ya xüsusilə ağır cinayət törətməkdə ittiham olunan və əvvəllər məhkum olunmuş ) şəxslər;
- Fiziki cəhətdən sağlam ( tibbi rəy təqdim etməklə ) şəxslər;
- Boyu 1.80 m.-dən az olmayan ( çəkisi boyuna uyğun gələn ) şəxslər;
- Ali və ya orta təhsilli ( aidiyyatı kursları bitirmiş, müvafiq təcrübəyə malik olan və əcnəbi dilləri bilən gənclərə üstünlük verilir ) şəxslər.
İşin əsas xüsusiyyətləri:
- Əmək haqqı- 500 Azn;
- Xüsusi geyim və növbə ərzində 1 dəfə yeməklə təminat.
QEYD: Elanda qeyd edilən tələblərə uyğun gəlməyən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaqdır.
VAKANSİYA 11
Ateshgah Sigorta
İT layihələrə dəstək şöbəsinin mütəxəssisi (Software Tester)
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: ən azı 2 il müvafiq sahə üzrə
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), İngilis dili ( texniki ), Rus (arzuolunandır)
- SQL və proqramlaşdırma dilləri (C#) üzrə baza bilikləri
- Bug tracking izləmə sistemləri ilə təcrübə (TFS)
- GUI Test Automation tools-lar ilə təcrübə (Selenium WebDriver, HP QTP, AutoIt və s.)
- Test metodologiyaları üzrə biliklər (Functional, Automation, Performance və s.)
- Unit testing üzrə ilkin biliklər
- Analitik təhlil etmə və operativlik bacarığı
- Komandada işləmə bacarığı
Vəzifələr:
- Proqram təminatının tələbləri və texniki xarakteristikalarından asılı olaraq proqramın testləşdirilməsi üzrə Testsuite və Testcase -lərin hazırlanması
- Modul, sistem və istifadəçilər səviyyəsində test işləri daxil olmaqla proqram təminatı üzrə test işlərinin həyata keçirilməsi
- GUI Test Automation alətlərindən istifadə etməklə UI testlərin hazırlanması
İş şərtləri:
- Əmək müqaviləsi bağlanılır
- İş vaxtı 09:00 - 17:30
- İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)
- Əmək haqqı : 600 – 1000 azn (bilik və bacarıqlarına əsasən təyin olunur)
Məlumatlandırıcı qeydlər:
- Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
- CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur
- CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd edin
- Unutmayın ki, namizədliyinizin baxılmasında, CV formanız mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən xahiş edirik nəzərə alasınız ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı edən bir müraciət vasitəsidir
- İlkin mərhələ üçün CV formasından əlavə digər sənədlərinizin sürətinin göndərilməsinə ehtiyac yoxdur
- Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin
- CV forması göndərmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək şəxsi keyfiyyətlərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu keyfiyyətləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun
- İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini e-mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “İT layihələrə dəstək şöbəsinin mütəxəssisi (Software Tester)” qeyd etmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 12
Bona Dea International Hospital
Satınalma Şöbəsinin Müdiri
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Ümumi bacarıqlar:
- Universitet məzunu,
- Səhiyyə sektoru və yaxud dərman sektorunda oxşar vəzifədə ən azı 3 illik iş təcrübəsi,
- Satınalma büdcəsi və inventarın idarə edilməsində təcrübəli,
- “Oracle” proqramından istifadə etməyi bacaran şəxslərə üstünlük veriləcək,
- İnandırma və müzakirə etmə bacarığı yüksək,
- Tibbi məhsulların xüsusiyyətləri, istifadə sahələri və istehsal müddətləri haqqında məlumatlı,
- Xüsusi növ mal-materiallar və tibbi sərf məhsul qrupları haqqında məlumatlı,
- Tibbi alternativ sektoru haqqında məlumatlı və təcrübəli.
İşin Təsviri:
- Məsuliyyət dairəsinə daxil olan məhsullarla bağlı satınalma kateqoriyası üzrə büdcənin idarə edilməsi,
- Təchizatçının seçilməsi və satınalma fəaliyyətlərinin uyğun maliyyə, keyfiyyət və müddət çərçivəsində icra olunmasının təmin edilməsi,
- Təchizatçının iş fəaliyyətlərinin qiymətləndirilməsi və təqib olunması,
- Təchizatçılarla illik müqavilələrin imzalanması,
- Rəqabətin və rəqib qiymətlərinin təqib olunması, rəqabətə uyğun satış qiymətlərinin müəyyən edilməsinin təmin edilməsi.
İnnovativ ruhumuz və enerjimizlə sizləri Azərbaycan-Bakıdakı ailəmizin bir üzvü olmağa dəvət edirik.
VAKANSİYA 13
MOGAN Hotel
SPA mərkəzinə Qeydiyyatçı
Son tarix 20 avq 2022
İşin təsviri:
- Bütün qonaqlara xüsusi bir diqqətlə yanaşmaq və onlara yüksək keyfiyyətli xidmət göstərilməsini təşkil etmək;
- Qonaqların Spa mərkəzinə qəbul edilməsi, müvafik hissəyə yönləndirilməsi və yola salınması,
- Müştərilərin qeydiyyatı və vəsaitin qəbulu;
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması SPA Mərkəzinə yaxınlaşan müştərilərə müvafik məlumatların verilməsi;
- Spa mərkəzinin fəaliyyəti haqqında bütün məlumatlara malik olmalı və zəng edən müştərilərə ətraflı izah etməlidir;
- Tələb olunan gündəlik hesabatların hazırlanması;
Namizəddə tələblər:
- Xarici dil biliyi - rus, ingilis (orta səviyyədə)
- Müvafiq vəzifədə minimum 2 il iş təcrübəsi
- Xarici görünüşünə və səliqəsinə diqqət
- Məsuliyyətli, punktual və nizam-intizamlı olmaq
- Müştərilərlə yüksək ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Komanda da işləmək bacarığı
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə
- Şirkət daxili qaydalara riayət etmək
- Kütlə ilə işləmək bacarığı
İş şəraiti:
- 5 günlük, həftə içi 2 gün istirahət - 2 növbəli iş qrafiki
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
- Əmək haqqı: 500 AZN
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Ünvan; Mogan Hotel, İnşaatçılar prospekti 12
E-mail – [email protected], [email protected]
Job Describtion:
- Welcoming all guests with special attention and high quality
- Receiving guests to the Spa center, directing them to the appropriate section and sending them off,
- Resolves all wishes and requests of the guests, coordinating with the Guest Relations section;
- Registration of customers and receipt of payment;
- Answering incoming phone calls;
- Have all the information about the SPA activities and explain in detail to the calling customers;
- Preparation of required daily reports
Requirements:
- Knowledge of foreign languages - Russian, English (pre-intermediate)
- Work experience as a Guest Service Agent
- Responsible, punctual and disciplined
- Ability to communicate well with customers
- Ability to work in a team
- Accuracy and attention to detail
- Comply to company rules
- Ability to work with the masses
Working conditions:
- 5-days - 2-shifted working schedule
- 2 days of rest in a week
- Shifted working schedule;
- Documentation in accordance with labor legislation
- Salary: 500 AZN
- Lunch is provided by the company
- Address; Mogan Hotel, İnshatchılar Avenue 12
Email- [email protected], [email protected]
VAKANSİYA 14
INCHY MMC
Video Marketinq Partnyorları
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Kişi və ya qadın - fərqi yoxdur.
(Azərbaycanda qeydiyyatdan keçmiş müntəzəm e-ticarət şirkəti, şirkətin layihəsi məqsədəuyğun hesab edilib, hal-hazırda tərəfdaşları cəlb etmək üçün genişlənir)
Nə etməyiniz lazımdır:
- Onlayn media şirkətinin fəaliyyətinə, o cümlədən tiktok, youtube, instagram-da məzmunun istehsalı və nəşrinə cavabdeh olması
- Uğurlu əməkdaşlıqdan sonra 1000azn-dən yuxarı stabil əmək haqqı, dəqiq əməkdaşlıq metodunu müzakirə edə bilərik
Əsas tələblər:
- İfa etmək istedadına malik olmaq
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək
- İngilis və ya Rus dilini bilmək
- Bizneslə maraqlanmaq və pul qazanmaqla həyatı yaxşılığa doğru dəyişmək istəyi
- Kamera qarşısında çıxış etməyin bacarığı
Müvafiq təcrübə tələb olunmur, lakin:
- Rəqəmsal marketinq biliyi olan namizədlərə üstünlük verilir
- Xoreoqrafiya və aktyorluq sahəsində peşəkar təhsili olan namizədlərə üstünlük verilir
- Kino və televiziya sahəsində çalışmış namizədlərə üstünlük verilir
- Tiktok, instagramda videolarla iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir
İş haqqında məlumat:
- İş vaxtı: Sərbəst
- İş yeri: Xətai metro
- Vəzifə: Partnyor
VAKANSİYA 15
Petmall
Продавец-консультант
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Ищем продавца консультанта в зоомагазин.
Должностные обязанности:
- Предоставление качественного сервиса для клиентов
- Консультирование и обслуживание покупателей, оказание помощи в выборе
- Предпродажная подготовка, выкладка товара
- Работа с постоянными покупателями (информирование о новых поступлениях, специальных акциях и др.)
- Поддержание порядка в торговом зале
Требования к кандидату:
- Опыт работы желателен в сфере продаж зоо товаров.
- Отличное владение азербайджанским и русским языками
- Коммуникабельность, внимательность, ответственность, высокая работоспособность, клиентоориентированность
- Знание ПК на уровне уверенного пользователя
- Зарплата 400 азн + % от продаж.
- 6-дневный сменный рабочий график
VAKANSİYA 16
Ferrum Capital
Satışın inkişafı üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- Ali təhsil;
- 21-29 yaş aralığında gənclər;
- Əla səviyyədə azərbaycan dili (rus dili üstünlükdür);
- Komanda ilə işləməyi bacarmaq, işinə həvəsli və özünü təkmilləşdirməyə meyilli olmaq;
- Ünsiyyət və inandırma bacarığının olması;
- Analitik düşünmək, diqqətli olmaq, təşəbbüs göstərməkdən qorxmamaq;
- Hədəf yönümlü olmaq;
- Düzgün səs tonuna və düzgün diksiyaya malik olmaq;
- Satış sahəsi üzrə karyera qurmağı planlamaq.
Satışın inkişafı üzrə kiçik mütəxəssis nə iş görür?
- Partnyorlarla birbaşa görüşərək əməkdaşlığı inkişaf etdirmək və qoyulmuş satış hədəflərini yerinə yetirmək;
- Təqdim edilmiş yeni təkliflərin qiymətləndirilməsi, analiz edilməsi;
- Mövcud məhsul və xidmətlərlə bağlı trendleri təqib etmək, axsayan əməliyyatlarla bağlı proseslərinin yaxşılaşdırılması üçün təkliflər hazırlamaq;
- KPI-lara əsasən hədəfə yönəlik satış və hərəkət planları hazırlmaq;
- Partnyorların sorğularını cavablandırmaqla satış sonrası texniki dəstək göstərmək;
- Partnyor ilə şirkət arasında koordinasiyanın yaradılması;
- Lazımi hesabatların hazırlanması.
Əlavə məlumat:
- 5 günlük iş qrafiki : 09:30 – 18:30
- Əmək haqqı: 300 AZN + Bonus
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Satışın inkişafı üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 17
MOGAN Hotel
Qonaqların qarşılanması üzrə Qeydiyyatçı (kordinator)
Son tarix 20 avq 2022
İşin təsviri:
- Otel standartlarına uyğun olaraq qonaqların qarşılanması,
- Qonaqlaın otelə qəbul edilməsi, yerləşdirilməsi və oteldən yola salınması,
- Qonaqların bütün arzu və istəklərini, şikayətlərini Qonaqlar ilə əlaqələr bölməsi ilə koordinasiya edərək həll edər;
- Otelin fəaliyyəti haqqında bütün məlumatlara malik olmalı və zəng edən müştərilərə ətraflı izah etməlidir;
- Tələb olunan gündəlik hesabatların hazırlanması;
Namizəddə tələblər:
- Xanım Namizədlərə üstünlük verilir
- Xarici dil biliyi - rus, ingilis (orta səviyyədə)
- Müvafiq vəzifədə, otel sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
- Xarici görünüşünə və səliqəsinə diqqət
- Məsuliyyətli, punktual və nizam-intizamlı olmaq
- Müştərilərlə yüksək ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Komanda da işləmək bacarığı
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə
- Şirkət daxili qaydalara riayət etmək
- Kütlə ilə işləmək bacarığı
İş şəraiti:
- 5 günlük iş qrafiki
- Həftə içi 2 gün istirahət
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
- Əmək haqqı: 550 - 600 AZN
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Ünvan; Mogan Hotel, İnşaatçılar prospekti 12
E-mail – [email protected], [email protected]
We are ready welcome you to our proffesional team!
Job Describtion:
- Welcoming guests accordance hotel standards,
- Reception, accommodation and departure of the guest from the hotel,
- Resolves all wishes and requests of the guests, coordinating with the Guest Relations section;
- Have all the information about the hotel's activities and explain in detail to the calling customers;
- Preparation of required daily reports
Requirements:
- Ladies are preferred
- Knowledge of foreign languages - Russian, English (pre-intermediate)
- Work experience in FO minimum for 2 years
- Responsible, punctual and disciplined
- Ability to communicate well with customers
- Ability to work in a team
- Accuracy and attention to detail
- Comply to company rules
- Ability to work with the masses
Working conditions:
- 5-days working schedule
- 2 days of rest in a week
- Documentation in accordance with labor legislation
- Salary: 550 - 600 AZN
- Lunch is provided by the company
- Address; Mogan Hotel, İnshatchılar Avenue 12
Email- [email protected], [email protected]
VAKANSİYA 18
Ferrum Capital
Faktorinq üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 20 avq 2022 - [email protected]
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- Ali təhsil (maliyyə-kredit, iqtisadiyyat və digər əlaqəli sahə üzrə)
- 21-35 yaş aralığı
- Əla səviyyədə azərbaycan dili (Rus dili biliyi üstünlükdür)
- Yaxşı səviyyədə riyazi biliklər və analitik qabiliyyət
- Yüksək ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı
- Ofis proqramları (Word, Excel, Outlook) üzrə biliklər
Faktorinq üzrə kiçik mütəxəssis nə iş görür?
- Müraciət etmiş müştərilərin faktorinq şərtləri barədə məlumatlandırılması
- Müştəri müraciətlərinin qəbulunun həyata keçirilməsi və sistemə daxil edilməsi
- Müştərilərin ödəmə qabiliyyətinin təhlil edilməsi
- Müqavilələrin hazırlanması, müvafiq sənədləşmənin həyata keçirilməsi
- Portfelə nəzarət və gündəlik ödəmələrin təqib edilməsi
Əlavə məlumat:
- 5 günlük iş qrafiki: 09:00 – 18:00
- Əmək haqqı: 400 AZN + Bonus
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Faktorinq üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
VAKANSİYA 19
PepsiCo
Internship program PepsiCo GO in Marketing
Son tarix 20 avq 2022 - Müraciət et
Brief Description:
Marketing department is a place where we work for development of legendary brands. Advancement of existing portfolio and new product development on market, elaboration and implementation of marketing campaigns, competitor analysis – all of them ensure the company to gain the leading market positions.
What challenges will you face?
- Implementation of various marketing campaigns as part of brand awareness strategy
- Active relation and communication with the leading advertising agencies of the industry
- Participate in shopper activation processes at trade channels
- Launch new products on market
- Prepare analysis and recommendations for business development
After finishing the program, You will:
- Understand the principles of developing product concepts and creative ideas
- Learn the specifics of brand development strategy
- Gain experience in launching new products – starting from idea ending to the basket of the consumer
- Learn how to collaborate with consumers and other colleagues cross-functionally Carry out real marketing campaigns for well-known brands with our team
- Develop collaborative promotions with clients in retail
Who are we looking for?
- Young specialists, fresh graduates of Business administration or other related field
- Knowledge of English and Russian languages B2+
- Excellent communication and analytical skills
- Ready to work full-time from September 2022
What we offer:
- Continuous support from PepsiCo team;
- Competitive monthly remuneration – 1000 AZN net;
- Functional deep dive in the field of brand marketing;
- Development of critical capabilities for further career growth;
- Interesting tasks and chance to work on real projects.
Interested?
Register for PepsiCo GO programs and get ready to become a member of an international team. The selection process will be held online and include: online registration*, test & video-interview, case assignment, online interview with the manager.
*Please disregard the suggested phone number option and enter any numbers during the registration.
Please note that by sending your resume, you give your consent for the processing (collection, recording, systematization, accumulation, storage, updating, modification, retrieval, use, blocking, deletion, destruction) and/or transferring your personal data with or without the use of automation equipment to the organizations (local or international) with which the company interacts on the basis of the relevant agreements.
Good luck!
VAKANSİYA 20
Oil Company
Administrative Assistant
Son tarix 19 avq 2022 - [email protected]
The main duty of the role will be to show administrative support to management team such includes:
- Manage bookings ( tickets, hotel reservations)
- Organize and coordinate executive social events such as business dinners, recognition events and etc.
- To help managers with expense reimbursement
- To be Managing Director’s contact person for outside parties
- To assist with official mail correspondence.
Candidates shall have app. 4-7 years of overall experience
Ideally would be candidates who have previously worked in Sales team of hotels, PR companies or for embassies.