VAKANSİYA 1
Unimac
Logistika üzrə mütəxəssis
Son tarix 02 avq 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Cari xaricdən daşımaların həyata keçirilməsi, izlənməsi və nəzarət edilməsi
- Alternativ və daha optimal daşıma yollarını araşdıraraq rəhbərliyə təkliflər vermək
- Qiymət təklilfərini daşımacılardan operativ olaraq əldə etmək
- Mal qalığına nəzarət və məhsul sifarişlərinin tənzimlənməsi
- Yeni məhsul alternativlərinin araşdırılması
- Əməliyyatların qeydiyyatının aparılması
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi 22-30
- Ali təhsil
- Oxşar sahədə təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcəkdir
- MS Office proqramlarını yaxşı bilməli, 1C bilənlərə üstünlük veriləcəkdir
- Azərbaycan və İngilis dili, yazı və danışma əla səviyyədə, Rus dili arzuolunandır
- Stress altında işləmə qabiliyyəti
- Deadline ilə işləmək bacarığı
- Analitik düşünmə və problemi həll etmə bacarığı
- Öyrənmə qabiliyyətli və çeviklik
İş şəraiti: 6 günlük iş qrafiki. Şənbə günü: qısa iş günüdür.
Başlanğıc Əmək haqqı: 500 AZN.
CV-lərini mövzü yerində Logistika üzrə mütəxəssis yazmaqla elektron poçtuna göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 2
Competo
Бухгалтер-кассир
Son tarix 02 avq 2022 - [email protected]
Должностные обязанности:
- Вести ежедневный учет кассовой книги и оформлять предварительные кассовые документы в соответствии с порядком ведения кассовых операций;
- Осуществлять проверку сохранности денег, находящихся в кассе;
- Осуществлять операции по приему и выдаче наличных денег;
- Проводить сдачу наличной выручки в банк;
- Контролировать правильность печати товарных и возвратных чеков и правильность отражения информации в кассовом отчете;
- Проверять, собирать и обеспечивать сохранность чеков POS-терминала и актов приема-передачи;
- Ежедневно подводить итоги операций за текущий день, вносить информацию в систему учета, обеспечивать правильность внесенных данных и предоставлять отчет руководителям;
- Контролировать соблюдение лимита остатка денежных средств в кассе;
- Проверять бухгалтерские документы и вводить их в систему учета, расследовать, отслеживать и устранять несоответствия.
Требования к кандидатам:
- Экономическое образование будет преимуществом;
- Опыт работы в сфере бухгалтерского учета будет преимуществом;
- Свободное владение азербайджанским языком, знание русского языка;
- Добросовестное, точное и ответственное отношение к работе.
Условия:
- Оформление согласно ТК АР
- Месячная оплата: 600 азн + 200 азн (KPI)
- График работы: скользящий
Кандидатов просим отправлять свое резюме c указанием в теме «Бухгалтер-кассир» желательно на английском или русском языках.
VAKANSİYA 3
Saat Store
CRM manager
Son tarix 02 avq 2022 - [email protected]
Vəzifələr:
- Müştərilərin saxlanılmasına və loyallığının artırılmasına kömək edən CRM strategiyalarının planlaşdırılması və tətbiqi;
- Müştəri məlumat bazasının yaradılması və yeni müştərilər haqqında məlumatın vaxtında, tam və keyfiyyətli ötürülməsinin təşkili və nəzarətdə saxlanılması;
- Gündəlik olaraq müxtəlif metodlardan istifadə edərək hədəf göstəricilərinə çatmaq üçün müxtəlif meyarlara görə müştəri bazasının seqmentasiyası;
- “Customer Journey Map” üzrə qarşılıqlı əlaqə nöqtələrini təhlil etmək və təkmilləşdirmə üzrə təkliflər hazırlamaq;
- CRM kampaniyaların qurulması, sms, email və zəng siyahıları vasitəsilə üçün birbaşa əlaqə zamanlamasının yaradılması;
- CRM kampaniyaların effektivliyi, məlumat bazasının cari vəziyyəti, yaranmış çətinliklər və s. barədə hesabatların hazırlanması.
Namizəd üçün tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dilini səlis, ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilməli;
- 5 nəfərlik komandaya rəhbərlik etmək;
- CRM sahəsində 1-3 illik təcrübə;
- Excel, Powerpoint proqramları üzrə dərin biliklər;
- SQl, Birtix24 platformaları haqqında bilik arzuolunandır;
- Email və Push göndəriş servisləri və CRM sistemləri ilə iş təcrübəsi;
- CRM sistemlərinin inteqrasiyası və quraşdırılmasında təcrübənin olması arzuolunandır;
- Effektivliyin dəyərləndirilməsi üzrə əsas göstəriciləri bilməli (Open Rate, Bounce Rate, Conversion Rate, Retention Rate);
- Analiz, problemlərin həlli və qərarvermə;
- Keyfiyyətə fokuslanma;
- Dəqiqlik və təfsilatlara yönümlülük.
İş barədə məlumat:
- İş qrafiki: 5 günlük 09:00-18:00
- Ə/H: 500 – 700 AZN (gross) ( vakantın bacarıqlarına əsasən )
- Ünvan: 28 may , Nizami 92
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV-lərini CRM başlığı altında elektron ünvana təqdim edə bilərlər.
VAKANSİYA 4
Biopet.shop
Консультант в интернет-зоомагазин
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Описание работы:
- Приемка и согласование заказов онлайн и по телефону
- Обработка входящих обращений от покупателей
- Взаимодействие с подразделениями магазина и со службой доставки
- Консультирование покупателей по ассортименту
- Предоставление первичной информации клиентам
- Составление ежедневного итогового отчета по результатам продаж
Требования к кандидату:
- Отличное владение азербайджанским и русским языками
- Возраст: 18-35
- Коммуникабельность, внимательность, ответственность, высокая работоспособность, клиентоориентированность
- Знание ПК на уровне уверенного пользователя
Тебе подходит вакансия, если ты:
- Любишь животных и хочешь развиваться в области зооиндустрии
- Хочешь узнать больше об уходе и кормлении домашних животных
Условия работы:
- 6-дневный сменный рабочий график
- Конкурентная зарплата от 500-600 манат
- Оформление по ТК
- Дружный коллектив
- Бесплатное непрерывное обучение по кормам, уходу и техникам продаж у экспертов сети;
Любишь животных? Работай с нами!
Кандидатов просим отправлять свое резюме с фотографией, указав в теме письма название вакансии «Консультант в интернет-зоомагазин»
VAKANSİYA 5
Bizim Market
Sayım üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 avq 2022 Müraciət et
Namizədə olan tələblər:
- Dəqiqlik, məsuliyyətlilik və dürüstlük;
- Rizayi biliyi və məntiqi təfəkkürü olmalı;
- Pərakəndə sektorunda təcrübəli olmalı;
- Komanda ilə işləmək qabiliyyəti;
- Səbrli və nəzakətli;
- İşgüzar və hədəfyönlü;
- Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək.
İş haqqında məlumat:
- Sayıma hazırlıq prosesində iştirak etmək;
- Sayım prosesinin özündə iştirak etmək;
- Oğurluq, mal əksikliyi və bu kimi mənfi halların aşkar olunması;
- Aşkar olunmuş kənarlaşmaları depo və mağaza tərəfindən araşdırmaq.
İş şəraiti:
- 6 günlük iş həftəsi (ayın müəyyən günləri gecə növbəsi);
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Əmək haqqı 400 AZN+bonus.
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər aşağıdakı link üzrə keçid ederək müraciət edə bilər.
VAKANSİYA 6
acility Management Group
Marketing Manager
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Job description:
- Develop strategies and tactics to get the word out about FMG company and drive qualified traffic to our front door
- Deploy successful marketing campaigns and own their implementation from ideation to execution
- Experiment with a variety of organic and paid acquisition channels – content creation, content curation, pay per click campaigns, event management, publicity, social media, lead generation campaigns, copywriting, performance analysis, and much more
- Build strategic relationships and partner with key industry players, agencies and vendors
- Promote property through marketing initiatives (arranging advertising to promote the property)
- Convincing prospective clients that offered property is the right one to handle their sale and agree the terms
- Finding buyers in a position to proceed with purchase and willing to pay an acceptable price
- Be in charge of marketing budget and allocate/invest funds wisely
- Measure and report performance of marketing campaigns, gain insight and assess against goals
Requirements:
- BS/MS degree in marketing or a related field
- Demonstrable experience in marketing together with the potential and attitude required to learn
- Proven experience in identifying target audiences and in creatively devising and leading across channels marketing campaigns that engage, educate and motivate
- Solid knowledge of website analytics tools (e.g., Google Analytics, NetInsight, Omniture, WebTrends)
- Experience in setting up and optimizing Google Adwords campaigns
- Numerically literate, comfortable working with numbers, making sense of metrics and processing figures with spreadsheets
- Good taste, a sense of aesthetics and a love for great copy and witty communication
- Up-to-date with the latest trends and best practices in online marketing and measurement
The Company provides competitive salary and other benefits.
Please send your CV to e-mail address.
Applications without “Marketing Manager” in email subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted
VAKANSİYA 7
AGRO - WEST DC LLC
Satınalma Departamentinə Kiçik Mütəxəssis
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Əmək haqqı: 500-600
Namizədə olan tələblər:
- Analitik düşüncə qabiliyyəti;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Vaxtın düzgün idarə edilməsi qabiliyyəti;
- Yaş: 20-35;
- Dil biliyi: Rus - əla,İngilis - arzuolunan;
- Təhsil: Ali (Rus dilli);
- Kompüter biliyi: Microsoft Ofis (Excel əla səviyyədə);
İş ünvanı: Bakıxanov qəsəbəsi.
Maraqlanan namizədlər CV formalarını mövzu yerinə " Satınalma Departamentinə Kiçik Mütəxəssis " yazaraq e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 8
Providence Doytch Limited
Lawyer
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Work Location: Baku, Azerbaijan
Type of Assignment: Contract
Work Schedule: 5 days a week based on 8 hours per day.
Start Date: ASAP
Job Responsibilities:
- Give accurate and timely counsel to executives on a variety of legal topics
- Develop the company’s policy and position on legal issues
- Research, anticipate, and guard the company against legal risks
- Guide managers and ensure compliance with rules and regulations
- Study regulatory requirements for procurement per state as needed
- Research and prepare legal opinions on various civil matters including claims for compensation against the company.
- Draft and review legal letters, contracts, and agreements and monitor legal obligations under agreements to ensure compliance, as requested.
- Representing organization in front of state bodies in legal issues;
- Liaising on legal matters between the state authorities and international match organizations;
- Drafting and revising contracts and legal documents, legal papers checking their compliance with the legislation;
- Guide management on regulatory and compliance issues to ensure compliance with legal regulations;
- Provides compliance of legitimacy of draft contracts, amendments, orders, instructions and other legal documents submitted for signature;
- Conducting contract work, determining the form of contracts, developing draft contracts, verifying contract projects compliance with the legislation, taking measures to resolve disagreements on a draft contract, providing notarization and (or) the state registration of certain types of contracts;
- Leading work with claims, providing records of claims received from clients/contractors, their examination, preparing responses to incoming claims and receiving draft decisions to accept or to reject the claims received, preparing claims against clients/contractors, controlling over the satisfaction of claims directed to clients/contractors;
- Additional tasks as requested.
Job Requirements:
- University degree in law (Master degree is a preference);
- At least 3 years of Corporate Law experience
- Proactive and able to identify issues, legal risks, and potential liabilities;
- Excellent communication skills both written and verbal, a keenness to develop legal client relationships, and excellent organizational skills with the ability to prioritize;
- Experience working within a Corporate team and being able to demonstrate a strong track record;
- General corporate work including corporate restructurings, shareholders agreements, joint ventures, and limited liability partnership agreements, specifically drafting the principal documents;
- Excellent judgment and analytical skills.
- Advanced MS Office skills;
- Being responsible, punctual, polite, and accurate;
- Curiosity and keeping up with the law developments.
- Fluent in Azerbaijani and English, Russian proficiency is an advantage;
Please, indicate position name (“Lawyer”) in the subject line of your mails.
VAKANSİYA 9
Trenders Agency MMC
Mühasib
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
İş qrafiki: 09:00 – 18:00
İş yeri: Bakı şəhəri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Vergi və mühasibat uçotunun aparılması
- Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hazırlanması
- Əməliyyatların Excel proqramında işlənməsi
- E- qaime-fakturalarin yazılmasi
- Bank və kassa əməliyyatları
- Daxili mühasibatlıq işlərini görə bilən (hesab fakturalar, elektron qaimələr, daxili hesabatlar, bank köçürmələri və.s)
- e-taxes.gov.az, və digər portallardan istifadə etmək bacarığı
Digər məlumat:
- Beş günlük iş qrafiki . Azərbaycan Respublikasının əmək məcəlləsinə uyğun qeydiyyat.
- Əmək haqqı 400-500 azn
Vəzifəyə dair tələblər:
- Müvafiq sahədə ali təhsil;
- Müvafiq sahədə 1 ildən çox iş
- Rus dili biliyi arzu olunandir.
- Perspektiva vardır.
- Müstəqil və ya komanda daxilində işləmək bacarığı;
- Fikrini detallar üzərində cəmləşdirmək və bir necə işi eyni zamanda aparmaq bacarığı.
Xahiş olunur şəkilli CV-ləri e-mail ünvanına göndərin və mövzuda vakansiyanın adını “Mühasib” qeyd edin.
VAKANSİYA 10
Faktor Qrup - S - 1 QSC
Təchizat və anbar mütəxəssisi
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Satın alınan malın hərəkətinin və sənədləşdirilməsinin izlənilməsi və təşkil edilməsi
- Təchizat və satınalma prosseslərində iştirak
- Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparılması
- Tədarükçülərlə qiymət və digər texniki göstəricilər barəsində danışıqlar aparılması (xarici ölkələr)
- Müvafiq işlərlə bağlı rəhbərliyə hesabatların təqdim edilməsi
- Satınalma əməliyyatlarının 1C sisteminə daxil edilməsi
- İş rejimi -6 günlük
- Əmək haqqı-700 AZN (784 GROSS)
- Korporativ nömrə ilə təmin olunur.
Namizəddən tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahədə ən azı 1-2 illik iş təcrübəsinə malik olmaq
- Satınalma müqavilələrinin tərtibatı üzrə ümumi anlayış
- Xidmət sektorunda çalışmış əməkdaşlara üstünlük verilir.
- Təchizat Zəncirinin İdarə olunmasına dair anlayışın olması
- Kompüter bilikləri (MS Office);(excell biliyi mütləqdir)
- 1C sistemi bilikləri
- Rus dili biliyi arzuolunandır (rəsmi yazışmaları apara biləcək səviyyədə)
- Dəqiq, nizam-intizamlı və məsuliyyətli olmaq
- Kollektivlə işləmə bacarığı
- Operativ, gördüyü işə cavabdehlik
Qeyd: Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiya adı qeyd olunmaqla elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 11
Şərq Bazarı
SMM менеджер
Son tarix 01 avq 2022
Обязанности:
- Разработка SMM-стратегии продвижения;
- Создание и оформление внешнего вида сообщества в различных соц. сетях;
- Создание контент плана;
- Публикация контента в нескольких социальных сетях (работа с отзывами//комментариями);
- Вовлечение подписчиков и поддержание активности в аккаунте;
- Аналитическая работа и составление отчетов;
- Работа с лидерами мнений;
- Работа с "агентами влияния" и управление репутацией бренда в сети;
- Изучение новых трендов продвижения в социальных сетях и появляющихся новых инструментов;
Требования:
- Знание английского языка;
- Понимание специфики соцсетей;
- Грамотная устная и письменная речь (профильное образование приветствуется в лингвистике/ филологии/ журналистике);
- Способность работать в команде;
- Общительность, ответственность, исполнительность, внимательность к деталям;
- Стремление к развитию;
Условия:
- Оформление согласно законодательству;
- Своевременные выплаты заработной платы
- График работы - Пн-пт с 10:00 до 19:00;
Зарплата: 500 АЗН.
E-mail:
VAKANSİYA 12
Massi
Ailə sürücüsü (xanım)
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Məsuliyyətli və işində dəqiq
- Xanın namizədlər
- Gülərüz, punktual, intizamlılıq, səliqəli
- Sürücülük üzrə 3 il və daha çox iş təcrübəsi
- Yol hərəkəti qaydaları biliyi – yüksək səviyyədə
- Bakı şəhərində əraziləri tanıma – yaxşı səviyyədə
- Avtomobilin təmiz saxlanılmasına diqqət etmək
- Yaş həddi 25-60
- Hicablı xanımlar da müraciət edə bilər
İş şəraiti:
- Əmək haqqı : 900 AZN
- Avtomobil ailə tərəfindən təmin ediləcək
- İş rejimi: 08:00-dan 20:00-dək ( həftədə 1 dəfə İstirahət günü)
- İş yeri: Babək pr.
Xahiş olunur yalnız xanım namizədlər CV-sini “Ailə Sürücüsü” başlığı ilə [email protected] ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 13
Offissa Dizayn Ko
Ofis mebelləri üzrə satış meneceri
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat (Vəzifəyə dair tələblər):
- Yeni müştəriləri cəlb etməklə şirkətin müştəri bazasını artırmaq;
- Potensial müştəriləri tapmaq, onlara təkliflər vermək;
- Daxil olan təkliflərinin qeydiyyatını aparmaq və onların aidiyyəti üzrə saxlanılmasını təşkil etmək;
- Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət sahəsi ilə uyğun olan sifarişlərin müəyyən edilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Tələb olunan sənədlərin toplanması və icra üçün təqdim edilməsi;
- Müqavilələr üzrə danışıqların aparılması;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli,
- Azərbaycan dili ( ingilis və rus dili bilməsi arzuolunandır)
- Ofis texnikası ilə işləmə bacarığı,
- Microsoft Office proqramlarını bilməlidir,
- Səliqəli, punktual, xoş görünüşlü,
- Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan və komanda ilə işləmək bacarığı
- Fikrini izah etmək qabiliyyəti;
- Ünsiyyət yaratmaq bacarığı;
- İşə planlı yanaşması;
İş şəraiti:
- İş saatı: 09-00-dan 18-00-dək;
- İstirahət: bazar günü
Əmək haqqı: 500- 600 AZN arası+ bonus, təcrübədən asılı olaraq məbləğ dəyişilir.
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək göndərin.
VAKANSİYA 14
Şərq Bazarı
Бухгалтер
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Обязанности:
- первичный бухгалтерский учет;
- осуществляет работу с первичной документацией, которая заключается в приеме, контроле и обработки первичных документов (актов, товарных накладных, товарно-транспортных накладных, кассовых и кадровых документов, договоров с контрагентами и т.д.);
- производит расчёт, начисление, а также перечисление налогов по отчётным периодам;
- принимает участие в расчетах с клиентами, поставщиками;
- осуществляет фиксацию на счетах бухгалтерского учета операций, связанных с движением основных денежных средств, а также товарно-материальных ценностей (ТМЦ);
- проводит финансовые операции по закупке, а также реализации продукции предприятия (составление приходных документов, сверка расчетов себестоимости продукции);
- ведет учет имущества организации, основных средств, обязательств;
- производит начисление заработной платы сотрудникам
- осуществляет организацию налогового и управленческого учета;
- занимается подготовкой и сдачей бухгалтерской и налоговой отчетности в налоговую инспекцию.
Условия:
- Оформление согласно законодательству;
- Своевременные выплаты заработной платы
- График работы - Пн-пт с 10:00 до 19:00;
Зарплата: 500 АЗН.
E-mail:
VAKANSİYA 15
Performance Center Co
Ehtiyat hissələri üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Elektron kataloqdan ehtiyat hissələrinin seçilməsi və qiymət araşdırılması;
- Ehtiyat hissələri satış nöqtələrinin reyestr bazasının tərtibi;
- Ehtiyat hissələri bazarının təhlili və müntəzəm monitorinqi;
- Dövri hesabatların hazırlanması;
- Ehtiyat hissələrinin hərəkətinə nəzarət;
- Ehtiyat hissələrin təhlili;
- Ehtiyat hissələri anbarı ilə işləmək.
Tələblər:
- Ali texniki təhsil;
- Yaş həddi: 25-40;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dilləri arzuolunandır;
- 1C proqramında sərbəst işləmə bacarığı;
- Microsoft Excel yüksək səviyyədə bilməli;
- Komanda ilə işləmək qabiliyyəti;
- Ehtiyat hissələri haqqında dolğun məlumatın olması;
- Yaxşı münasibət qurma və danışıq bacarığı;
- Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: Həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 800-1000 ₼
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Ehtiyyat hissələri üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 16
Rifah Group
Partnyor şəbəkəsinin genişləndirilməsi üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Partnyor şəbəkəsinin genişləndirilməsi istiqamətində fəaliyyət göstərir. Belə ki, müəyyən olunmuş ərazi üzrə hədəf qrupu şəxslərlə təmasa keçir, onalara müəsssisə ilə parntyorluq imkanlarını və prinsiplərini izah edir, onlara müəssisənin məhul və xidmətlərini tanıdır və onları məsafədən müəssisənin parntyoru olmağa dəvət edir
- Portfelində olan mövcud partnyorlarla daim işləyir, onların suallarını cavablandırır və onlara kömək edir
- Potensial partnyorlara şəbəkə satışının prinsiplərini, əlaqədar tətbiqdən istifadə qaydalarını öyrədir, zəruri halda onlara müəssisədə təlim keçirilməsini təşkil edir
- Fəaliyyəti müddətində müəssisənin müştərisi olmağa maraq göstərən potential şəxslərin məlumatlarını tətbiqə - portfelinə işləyir və onların ehtiyaclarını tələb və istəklərini tətbiqdə qeyd edir
- Portfelində olan partnyorların və müştərilərin təklif və şikayətlərinin müvafiq bölmə tərəfindən qısa zamanda araşdırılıb həll olunmasını, onlara geri dönülməsini tələb və təqib edir
- Birbaşa rəhbərinə qaydalara uyğun dövrü və tapşırılan hesabatları təqdim edir
Namizədə tələblər:
- Ünsiyyət və aydın danışıq bacarığı
- Öyrənmə və təqdimat bacarığı
- İnsanlarla işləməyə meyilli olmalı
- Bazarı araşdırma, təhlil etmə bacarığı
- Planlama və hədəflərlə işləmə bacarığı
- Öyrətmə və problemləri həll etmə bacarığı
- Fəaliyyəti üzrə ezamiyyə səfərlərinə acıq olmalı
- İş xüsusiyyətindən asılı olaraq ofisdən kənarda işləyə bilməlidir
- Satışyönümlü işlərdə minimum 3 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan dili səlis bilməli, rus dili bilmək üstünlükdür
- Komputer proqramını öyrənmək və qavramaq bacarığı
Digər məlumatlar:
Əmək haqqı: 800 azn və bonus
İş yeri: Bakı şəhəri
İşin əhatə dairəsi: Məhdudiyyət yoxdur
İş qrafiki: Həftədə bir dəfə istirahət
Rabitə: Əməkdaş korperativ nömrə ilə təmin edilir
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən xahiş olunur mövzu sətirində “Müştəri bazasının genişləndirilməsi üzrə mütəxəssis ”qeyd edərək CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 17
Company
Marketinq üzrə Mütəxəssis
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Marketinq sahəsi üzrə 2 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti, 1C üzrə biliklər;
- İnformasiyanın təhlili və analiz etmək bacarığı;
- Azərbaycan, rus, ingilis dillləri üzrə səlis biliklər;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Marketinq planının hazırlanması və ona uyğun iş qrafikinin təşkili;
- Marketinqin inkişafı istiqamətində daim təhlilin aparılması;
- Şirkətin təqdim etdiyi cari, həmçinin yeni məhsul və xidmətlərin reklamının təşkil edilməsi;
- Brendlərin inkişafına dair strategiyanın qurulması;
- Şirkətin məhsul və xidmətlərinin rəqabət qabiliyyətinin qiymətləndirilməsi;
- Şirkətin mövcud marketinq kampaniyalarının daima nəzarətdə saxlanılması və gedişat barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması;
- Tələbat olmayan malların və xidmətlərin bazara təqdim edilməsinin məhdudlaşdırılması;
- Şirkət əlavə dəyər yaradacaq yeni məhsul təkmilləşdirmə təkliflərinin hazırlanması
- Bazar analizi əsasında məlumatları interpritasiya edərək təqdimatlar hazırlanması
İş şəraiti:
- 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
- Tibbi siğorta ilə təmin olunma;
- Nahar ilə təmin olunma;
- Əmək haqqı: 800-1000 AZN;
Müvafiq tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron ünvanına göndərməyiniz və “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 18
Resant Group
Baş Mühasib köməkçisi
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibatlıq, vergi uçotu, DSMF və Statistika ilə bağlı əməliyyatlar
- Sənədlərlə işləmə bacarığı
- Vergi orqanları ilə yazışmalar
- E-qaimə fakturaları işləmə bacarığı
- EHP-da işləmə bacarığı
- Baş mühasibin verdiyi tapşırıqların iclası
Namizədə bağlı tələblər:
- Təhsil-Ali (iqtisadiyyat, maliyyə, mühasibatlıq)
- Vergi qanunvericiliyi üzrə bilik və təcrübəyə malik olmaq
- E-qaimə fakturalarının, VHF yazılması, vergi qanunvericiliyi ilə və e-gov.az , e-taxes.gov.az proqramı ilə işləmə bacarığı
- MS Office və 1C proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı
- Aylıq hesabatlara ciddi riayət
- Məsuliyyətli və aktiv olmaq, kollektivlə işləmək bacarığı və nizam intizam qaydalarına hörmətlə yanaşmaq
- Yalnız xanım namizədlər müraciət edə bilər
- Qeyd olunan vəzifə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
İş Şərtləri:
- AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Əmək haqqı: 1000 AZN.
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Baş Mühasib köməkçisi” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 19
Biopet.shop
Сотрудник отдела доставки в интернет-зоомагазин
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Описание работы:
- Своевременная доставка продукции до двери
- Доставка заказов заказчику по накладным
- Соблюдение внутренних регламентов компании
Требования к кандидату:
- Обязательное владение азербайджанским и русским языками
- Возраст: 25-40
- Коммуникабельность, внимательность, ответственность, высокая работоспособность,
- Водительское удостоверение категории В
- Наличие личного автомобиля (гибрид - дизель)
- Отличная ориентированность по городу
Условия работы:
- 6-дневный сменный рабочий график
- Конкурентная зарплата от 600-700 манат
- Оформление по ТК
- Дружный коллектив
- Топливо и амортизация оплачивается со стороны компании
Кандидатов просим отправлять свое резюме с фотографией, указав в теме письма название вакансии «Сотрудник отдела доставки в интернет-зоомагазин.
VAKANSİYA 20
Zeta Group
Brand manager
Son tarix 30 iyl 2022 - [email protected]
Responsibilities:
- Carries out sales analysis, identifies target segments of products;
- Influence brand sales through the development and implementation of effective strategic marketing and branding plans;
- Organizes presentation of products for potential customers, holding thematic seminars;
- Develops the pricing policy of products, determines the terms of sale;
- Forecasts sales volume and orders products according to forecasts;
- Carries out negotiations and correspondence with business partners;
- Investigates the pricing policy, market share, sales activity of competitors and prepares a report to the management on the work done;
- To put forward new proposals for the development of brands
Requirements:
- Brand Owners oversee the activities of workers; hire, train and evaluate new employees;
- Good sales knowledge in the fitness and sport field
- Ensure that a company or department is on track to meet its financial goals;
- Financial management. Being able to effectively manage your finances is critical. Implement budgets, prepare reports for senior management and ensure the department complies with company policies;
- Delegation and time management, project management and planning;
- Proven ability to develop brand and marketing strategies and effectively communicate recommendations to executive management;
- Strong analytical skills and data-driven thinking;
- Advanced communication and interpersonal skills;
- Up-to-date with latest trends and marketing best practices;
- Comfortable working with numbers, metrics and spreadsheets;
- Fluent written and oral communication skills in Azeri, Russian and English;
- Proficiency in MS Office,1C;
- Diplomas and certificates / certificates on economic/ trade profile (desirable)
- 3 years of experience in Retail field as a Sales manager or similar position;
- “Hard skills” abilities: analytical attitude of mind, ability to forecast, organizational skills;
Work conditions:
- Work hours 09:00 - 18:00
- Work days 5/2
- Salary 1000 azn
Interested candidates can apply for the role, please email your CV, indicating the position title (Brand manager) in the subject line. Please note that only shortlisted candidates will be contacted.
VAKANSİYA 21
PashaPay
Satış təmsilçisi
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Ödəmə terminalları qoyula biləcək yeni ünvanları (sahələri, yerləri) müəyyənləşdirir
- Rəhbərin təqdim etdiyi plan əsasında müəyyən bazar araşdırmaları aparır
- Mövcud ödəmə terminalları yerlərinə müntəzəm olaraq baxış keçirir
- Fərdi sahibkarlar və hüquqi şəxslərin rəhbəri ilə danışıqlar aparır
- Ödəmə teminallarının idarə olunması prosedurunda Satış təmsilçisinə aid digər tapşırıqları icra edir
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali
- Xarici dil bilikləri ( Rus dilində danışıq bacarığı, İngilis dili arzu olunandır)
- Satış sahəsində ən az 2 il iş təcrübəsi
- Ünsiyyət qurma bacarığı, Komandada işləmə bacarığı
- Analitik düşünmə qabliyyəti
- MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı
- Komandada işləmə bacarığı
Xüsusi tələblər: Avtomobilin olması
VAKANSİYA 22
ODONTOS LTD
Satış təmsilçisi
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Namizədə verilən tələblər:
- Yaş - 25-35
- Yalnız kişi namizədlər
- Səlis Azərbaycan dilini bilməsi (əlavə olaraq rus dili bilənlərə üstünlük verilir)
- Xoş və səliqəli zahiri görünüş
- Yüksək danışıq qabiliyyəti, fikirini aydın izah etmə və aktiv satış bacarığı
- Səbrli və nəzakətli
- Məsuliyyətli, işgüzar və hədəf yönlü
- Gərgin mühit və qrafikdə səmərəli işləmə bacarığı
- Məsuliyyətli, dürüst və ünsiyyət qurma bacarığı, alıcılara nəzakətli rəftar
- Kollektiv ilə işləmə bacarığı
İş barəsində məlumat:
- Şirkət məhsullarının satışının təşkili ;
- Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək ;
- Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat verilməsi ;
- Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə gündəlik hesabatların verilməsi ;
- Şirkətin təqdim etdiyi bütün malların xüsusiyyətləri və qiymətləri haqqında tam informasiyaya sahib olmalı.
- Şəxsi avtomobilinin olması vacibdir.
- Satış strategiyası yaratmaq, inkişaf etdirmək və idarə etmək
- Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, onların ehtiyac və tələblərini analiz etmək
- İş saatı - 09.00 - 18.00
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Satış təmsilçisi” qeyd edərək öz CV-lərini elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 23
Azerconnect
Strategy Expert
Son tarix 16 iyl 2022- Müraciət et
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home
Deadline to apply: 15 July 2022.
Your responsibilities as Strategy Expert:
- Analyze, Define and Execute Digital Strategy;
- Research, design and propose new optimization initiatives for various functional areas having agility and digitalization in mind;
- Interview internal stakeholders to identify the root causes of problems, turn analyses into insights;
- Bring hands-on experience and expertise in actual project implementation and tasks execution;
- Drive and implement agile mindset, design thinking and overall “out of box” ambiance;
- Serve to whole organization as “internal consultant-generalist” for designing and structuring digital related ideas and initiatives.
Position requirements:
- 2+ years of Management Consulting experience within Telco, Banking and Retail industry in Strategy, Digital Strategy, Process Transformation fields or 4+ years of functional experience within mentioned fields;
- University degree;
- Azerbaijani-fluent, English-fluent, Russian is preferable
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 15 İyul 2022.
Strategiya üzrə ekspert olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- Rəqəmsal Strategiyanın təhlil edilməsi, müəyyənləşdirilməsi və icrası;
- Çeviklik və rəqəmsallaşma nəzərə alınmaqla müxtəlif funksional sahələr üçün tədqiqat, dizayn və yeni optimallaşdırma təşəbbüsləri irəli sürmək;
- Problemlərin kök səbəblərini müəyyən etmək, təhlilləri fikirlərə çevirmək üçün daxili maraqlı tərəflərlə danışıqlar aparmaq;
- Layihənin və tapşırıqların icrası ilə bağlı praktiki təcrübələr gətirmək;
- Çevik zehniyyəti, dizayn düşüncəsini və ümumilikdə "qutudan kənar" yanaşmanı həyata keçirmək;
- Rəqəmsal əlaqəli fikir və təşəbbüslərin tərtib edilməsi və qurulması üçün bütün təşkilata "daxili məsləhətçi'' olaraq xidmət etmək.
Vəzifənin tələbləri:
- Strategiya, Rəqəmsal Strategiya, Proses Dəyişdirmə sahələrində Telco, Bankçılıq və Pərakəndə sənayesində 2 ildən artıq İdarəçilik Məsləhətçisi təcrübəsi və ya qeyd olunan sahələrdə 4+ il funksional təcrübə;
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dili – səlis; İngilis dili – səlis; Rus – üstünlükdür
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.