VAKANSİYA 1
Atena Group CSC
Mühasib
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibat, vergi uçotu və DSMF ilə bağlı əməliyyatlar aparmaq;
- Statistika hesabatlarının vaxtında təqdim olunmasını təmin etmək;
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini təmin etmək;
- Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsini təmin etmək;
- Vergi orqanları ilə yazışmaları aparacaq, E-qaimələrin vaxtında və düzgün təqdim olunmasını təmin etmək;
- Əmək haqqının hesablanmasını, dövlət büdcəsinə məcburi ödəmələri, dövlət sosial sığorta fonduna, İcbari tibbi sığorta fonduna ayırmaları hesablamaq və vaxtında aidiyyatı üzrə ödənilməsini təmin etmək;
- Maliyyə və kassa intizamına ciddi əməl edilməsi, inzibati, təsərrüfat və digər xərclərə, debitor və kreditor borclara nəzarəti təmin etmək;
- Mühasibat sənədlərinin tərtib edilməsi və arxivə təhvil verilməsinin müəyyən edilmiş qaydada yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək;
- Qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə mühasibat sənədlərinin və vergilərin hesablanması və ödənilməsi üçün zəruri olan digər sənədlərin, habelə alınan gəliri, çəkilən xərcləri və vergi ödənişlərini (tutulmalar) təsdiq edən sənədlərin saxlanılmasını təmin etmək;
Namizədə tələblər:
- Maliyyə, mühasibatlıq və iqtisadi yönümlü sahədə ali təhsil;
- Mühasibatlıq sahəsində ən azı 3 illik iş təcrübəsi
- MS Office, BTP və digər ERP proqramlarından yüksək səviyyədə istifadə bacarıqları;
- İdarəetmə, ünsiyyət, işgüzarlıq və əməkdaşlıq qabiliyyəti;
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericilik və vergi məcəlləsi üzrə biliklər;
- Əmək məcəlləsi və mülki məcəllə üzrə ümumi biliklər;
- Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti, mal-materialların uçotunun aparılması üzrə biliklər;
- Rus və İngilis dili biliyi və ACCA F3, F7, Dipİfr, PMS olması arzuolunandır.
İş yeri: Bakı şəhəri, Ə.Rəcəbli 25 D
İş qrafiki: 5 günlük
İş şərtləri: Şirkət tərəfindən nahar və korporativ xətt təminatı
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında.
Tələblərə cavab verən namizədlərdən mövzu başlığına vakansiyanın adını qeyd edərək göndərməkləri xahiş olunur.
Qeyd: Yanlız seçilmiş namizədlər 2-ci mərhələ üçün müsahibəyə dəvət edilir.
VAKANSİYA 2
Irshad Electronics
Satış təmsilçisi (Hövsan, Lökbatan və Mehdiabad)
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Ali təhsilə üstünlük verilir;
- Müştəriyə məhsullar, zəmanət şərtləri haqqında dəqiq və ətraflı məlumatın verilməsi;
Tələblər:
- Yaş: 23-30 arası;
- Cinsi: kişi;
- Ali təhsil, Azərbaycan dili və rus dili səlis bilməyi;
- Mobil telefon və elektronika sahəsində iş təcrübəsi minimum 1 il olmalıdır.
VAKANSİYA 3
Qafqaz Hotels & Resorts
Gecə meneceri
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bütün qonaqların şikayət və sorğularına nəzakətlə və effektiv şəkildə cavab vermək, problemlərin qənaətbəxş şəkildə həll edilməsinə əmin olmaq;
- Növbə ərzində ictimai və qeyri-ictimai yerlərdə yoxlamaların aparılması;
- Qonaqların qeydiyyat və qeydiyyatdan çıxma prosesində mümkün ən yaxşı xidmətlərlə təmin edilmələrini şəxsən və müntəzəm olaraq yoxlamaq;
- Gecə növbəsi işçilərinə nəzarət: podratçılar, yükdaşıyanlar, xadimələr, nömrələrə xidmət göstərmə və onların fəaliyyətinin səmərəli idarə olunmasının təmin edilməsi;
- Növbənin dəyişdirilməsi zamanı həll edilmiş və ya edilməmiş problemlərin rəhbərliyə bildirilməsi;
- Günün sistem üzərindən tələb olunan qaydada bağlanışı prosesində iştirak etmək;
- Təyin edilmiş digər müvafiq vəzifə və öhdəliklərini yerinə yetirmək;
- Vəzifəsi ilə əlaqədar birbaşa rəhbərin verdiyi tapşırıqların icra olunmasını təmin etmək.
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
- Azərbaycan və İngilis dilində sərbəst danışıq
- Otel idarəetmə sistemi olan OPERA və FIDELIO biliklərinin olması vacibdir
- Müvafiq sahələrdə 1 il idarəedici səviyyədə iş təcrübəsi
- MS Office, Outlook (istifadəçi səviyyəsi), MS Excel
- Məsuliyyətli, diqqətli və ünsiyyətcil olmalı;
- Yüksək işgüzarlıq qabiliyyəti və kollektivlə işləmək bacarığı.
- Diqqətli, punktual, səbirli və məsuliyyətli olmalı
- Ünsiyyət qurma və izah etmə qabiliyyəti
Qeyd: İş yeri Qəbələ şəhərində yerləşir.
Maraqlanan namizədlərdən öz CV-ni Word və ya pdf formatında mövzu hissəsində İşin adı (Gecə meneceri) göstərilməklə göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız tələblərə uyğun hesab edilən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 4
Faktor Qrup - S QSC
Satış Təmsilçisi (xanım)
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
İş yeri: BAKU CİTY RESİDENCE satış ofisi.
İş barədə məlumat:
- Potensial müştərilərin tapılması üzrə axtarışların keçirilməsi;
- Yeni müştəriləri şirkətə cəlb etmək ( -Müştərilərlə görüş almaq, görüşlər keçirmək, təkliflər hazırlamaq)
- Müştərilərə şirkətin bundan öncə inşa etdiyi və hazırda inşa etməkdə olduğu layihələr barəsində məlumatın verilməsi
- Müştərilərilərə təklif olunan yaşayış və qeyri yaşayış sahələrinin planı, keyfiyyəti, və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri haqqında və şirkətin göstərdiyi xidmətlər haqqında dolğun, düzgün informasiyanın verilməsi
- Satışın həyata keçirilməsi
- Qoyulan satış planının icra edilməsi
- Aktiv media marketinq kampaniyalarının təşkili
- SMM təhlillərinin aparılması
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların yerinə yetirilməsi
- İş qrafiki: Həftə içi 6 gün 09:00-dan 19:00-dək
- Əmək haqqı: 600-800 AZN (bilik və bacarıqlara görə təyin olunur)
- Əlavə bonuslar nəzərdə tutulur
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli
- Tələb olunan vakansiyaya uyğun iş təcrübəsinə malik (minimum 1 ildən 3 ilə qədər) Təcrübə mütləqdir.
- Ofis avandalıqarından sərbəst şəkildə istifadə bacarığı
- Dil biliyi: Azərbaycan dili və Rus dili (mütləq, sərbəst), ingilis dili (arzu olunandı)
- Ciddi, səbirli, xoş görünüşlü və komanda halında işləməyi bacarmalı, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
Qeyd: Xahiş edirik yalnız xanım namizədlər şəkilli CV-lərinizi yuxarıda qeyd olunan email adresinə göndərəsiniz.
VAKANSİYA 5
Irshad Electronics
Kredit mütəxəssisi (Bakı)
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Müştəriyə kredit məhsulları haqqında məlumatın verilməsi;
- Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi;
- Kredit portfelinə nəzarət və idarə etmək;
- Müştəri hesablarının aparılmasına dair xidmətlər;
- Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması.
Tələblər:
- Yaş: 25-30 arası;
- Cinsi: Kişi;
- Azərbaycan dili səlis, rus dilini bilməyi arzuolunandır;
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Analitik zəka, məntiq, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi vəzifəsində) iş təcrübəsi ən azı 1 il olmalıdır.
İş şəraiti:
- İş yeri: “İrşad Electronics” MMC-nin filialları;
- İşə qəbul: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşdirilmə aparılır;
- Əmək haqqı: 600 AZN+ bonus.
VAKANSİYA 6
UMT International Transportation Corporation
Azərbaycan Filialının Rəhbəri
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Beynəlxalq nəqliyyat və logistika sahəsində iş təcrübəsinin olması
- Korporativ müştərilərlə iş təcrübəsinin olması
- Satış və müştəri xidməti üzrə bacarıqlarının olması
- Rus dili biliyinin olması arzu olunandır
- Ofis proqramlarında işləmə bacarıqlarının olması
Vəzifə öhdəlikləri:
- Firmanın Azərbaycanda təmsil edilməsi
- Azərbaycanda mövcud müştəri portfelinin idarə olunması
- Yeni müştərilərin cəlbi
- Sərgilərdə firma adına iştirak və firmanın təqdim olunması
- Yeni layihələrin hazırlanması və idarə olunması
- Dövlət və özəl sektorda fəaliyyət göstərən firmalar, təşkilatlarla əməkdaşlıq imkanlarının dəyərləndirilməsi
VAKANSİYA 7
Dongfang Electric AZ Limited
Electrical Engineer (Baku based candidates only)
Son tarix 23 iyl 2022
Working Place:
Area 60 PV Project Site
Job Summary:
- Direct Project Work. As part of the daily work and after a proper training, it is expected that the Solar Senior Engineer will be involved in engineering and advisory tasks for solar PV projects:
- Technical Due Diligences processes including review of energy production assessment, system electrical design, main equipment, project contracts and financial model.
- Project Construction Monitoring and on-site inspection.
- Testing & Commissioning Operational Data Analytics to assess project performance trends and component behavior.
- Project Management. The Solar Senior Engineer will coordinate and manage internal resources for the execution of projects and ensure that projects are delivered on-time and within budget, as well as meeting Customers’ expectations in terms of quality.
Education and Experience:
- Bachelor’s degree in electrical engineering.
- 2 to 5 years of experience in electrical engineering of PV, preferably large ground-mounted systems.
- Profound knowledge of all aspects of photovoltaic systems, with specialization in electrical design;
- Familiar with low-voltage and medium-voltage designs, also including high-voltage design, such as grid connection analysis;
- Passionate for renewable energy;
General Skills:
- Good English Skill(writing, speaking, and listening)
- Azerbaijani (Native Speaker )
- Good communication skills and be accustomed to dynamic, fast-paced, multitudinous environment.
- Ability to prioritize and organize with excellent calendar management.
- Ability to balance workload, ensuring timely and accurate completion of work.
- Strong knowledge of MS office, including Word, Excel, PowerPoint, and Outlook.
- Fully aware of the sensitivity and confidentiality of the position.
- Detail-oriented.
Salary: 1500~2000 Manat.
Join Us:
CV send to the email: [email protected]
VAKANSİYA 8
Güvənli MMC
Kredit üzrə mütəxəssis (maaşlı təcrübə proqramı)
Son tarix 23 iyl 2022 - Müraciət et
İş haqqında məlumat:
- Təşkilatın kredit məhsullarını təbliğ edir, birbaşa marketinq və satış funksiyasını həyata keçirərək müştəri şəbəkəsinin genişləndirilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları dəqiq və düzgün şəkildə icra etmək;
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
- İş qrafiki: 1-5-ci günlər saat 09:00-dan 17:00-dək, 6-ci gün 10:00 dan 16:00-dək.
- Əmək haqqı 300 AZN
Tələblər:
- Cins: Kişi namizədlər;
- Şəhər: Bakı
- Ali təhsil;
- Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi biliklər və Satış bacarığına malik olmaq
Təcrübə proqramını uğurla başa vuranlar təşkilatımızda işlə təmin olunacaqlar.
Qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlər CV’lərin sayta daxil olaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 9
Dongfang Electric AZ Limited
Coordinator (Baku based candidates only)
Son tarix 23 iyl 2022
Working Place:
Baku and Area 60 PV Project Site
Job Summary:
- To handle all Director and Manager administrative duties/executive support and assist the team with coordination and general administrative duties to support the achievement of business objectives.
- Coordination with Governmental Ministry/ Authority of Azerbaijan
- Perform general administrative duties
- Document Management & Control
- Document preparation and review
- Internal and external communications
- Support the smooth flow of divisional / departmental operations and contribute to ad-hoc initiatives/work
Education and Experience:
- Management, engineering, law, accounting or similar.
- At least one year experience of construction on project site.
General Skills:
- Good English Skill(writing, speaking, and listening)
- Azerbaijani (Native Speaker )
- Good communication skills and be accustomed to dynamic, fast-paced, multitudinous environment.
- Ability to prioritize and organize with excellent calendar management.
- Ability to balance workload, ensuring timely and accurate completion of work.
- Strong knowledge of MS office, including Word, Excel, PowerPoint, and Outlook.
- Fully aware of the sensitivity and confidentiality of the position.
- Detail-oriented.
Salary: 1500~2000 Manat.
Join Us:
CV send to the email: [email protected]
VAKANSİYA 10
Facility Management Group
Rəsmi qurumlarla iş üzrə hüquqşünas
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
İşin təsnifatı:
- Rəsmi qurumlardan xüsusi razılıq (lisenziya), icazə, texniki şərt və digər sənədlərin alınması və ya rəsmiləşdirilməsi;
- Daşınmaz əmlak obyektlərinin kommunal xidmətlərlə təchiz olunması, müvafiq texniki-təchizat sistemlərinin müayinəsi və texniki baxışı proseslərinin rəsmiləşdirilməsi işlərinin aparılmasında iştirak etmək, müvafiq işləri təşkil etmək;
- Daşınmaz əmlaklarda kommunal xidmətlər (su, elektrik, qaz) üzrə sərfiyyatı qeydə alan nəzarət, ölçü və sayğac cihazlarının, müvafiq texniki qurğu və avadanlıqların quraşdırılması, texniki baxışı, təmiri, dəyişdirilməsi və s. rəsmiləşdirilməsini təşkil etmək;
- Kirayə/istifadə hüququ əsasında müvəqqəti yaşayan əcnəbilərin qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada yaşayış yeri üzrə qeydiyyata alınması üçün tələb olunan sənədlərin hazırlanması və rəsmiləşdirilməsi işlərini aparmaq;
- Vəzifə və funksiyalarına aid edilmiş biznes və ya inzibati proseslər üzrə daxili tənzimləyici sənədlərin layihələrini hazırlamaq;
- Funksiyalarından irəli gələn digər vəzifələri yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Hüquqşünaslıq üzrə bakalavr dərəcəsinə sahib olmaq;
- Azərbaycan Respublikasının mülki, mülki-prosessual, inzibati, inzibati-prosessual, əmək, daşınmaz əmlak, mənzil qanunvericiliyini bilmək, təhlil və tətbiq etmək bacarığı;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili - səlis, rus və ingilis dilləri arzu olunandır;
- MS Office proqramları ilə yüksək səviyyədə işləmək bacarıqları;
- Məsuliyyət, təşkilatçılıq və qərarvermə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Yaxşı ünsiyyət qura bilmək və komanda ilə işləmək bacarıqları.
Xahiş olur CV-lərinizi Rəsmi qurumlarla iş üzrə hüquqşünas başlığı altında e-mail ünvanına göndərəsiniz.
VAKANSİYA 11
Woerwag Pharma
Tibbi nümayəndə (Bakı)
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
Maaş -1200 AZN.
İş barədə məlumat:
- Şirkətə məxsus olan məhsulların təqdimatı
- Təqdim edilən dərmanlara olan tələbatın öyrənilməsi
- Gündəlik tibb müəssisələrinə baş çəkmək
- Qarşıya qoyulan tapşırıqların vaxtı-vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirilməsi
- Görülən işlər barədə gündəlik və aylıq hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi
- 09:00-dan dan 18:00-dək 5 günlük iş qrafiki
- Şənbə və Bazar istirahət günləri
- 13:00-dan 14:00-dək nahar fasiləsi
Namizədə tələblər:
- Ali Tibbi Təhsil (Ali Tibbi Təhsili olmayan şəxslərin CV-lərinə baxılmıyacaq)
- Tibbi nümayəndə vəzivəsində iş təcrübəsi (mütləqdir!)
- Azərbaycan və Rus Dili Bilikləri, İngilis dilini bilən şəxslərə üstünlük veriləcək
- Microsoft Office proqramların biliyi ( Word,Excel, Power Point)
- Səlis nitq qabiliyyəti
- Nizam-intizamlı olmaq
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Məqsədəyönlülük
- Xoş xarici görkəm
- Sürücülük vəsiqəsi
Şəkilli CV-lərinizi e-mail ünvanlarına göndərməyiniz xahiş olunur.
Əlaqə nömrəsi:(012) 497 15 81. Əlaqədər şəxs: Leyla xanım
VAKANSİYA 12
PRO CON izo MMC
Document Controller
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
Əməh haqqı: 400
İş barədə məlumat:
- Kargüzarlıq işi
- Müqavilələrin hazırlanması
- Müqavilələrin arxivləşdirilməsi və nəzarəti
- Daxil olan və çıxan sənədlərin qeydiyyata alınması
- Sənədlərin hazırlanması ( arayış, məktub, akt və s.)
- İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə: 09:00-dan - 18:00 -dək; Şənbə: 09:00-dan - 13:00 -dək; İstirahət günləri- Bazar. Nahar vaxtı 13:00-14:00.
Namizədə tələblər:
- Təhsil : Natamam ali
- İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- Yaş : 20 - 30
- Cins : Qadın
- Microsoft Word və Excel proqramında işləmə bacarığı.
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, İngilis dili arzuolunandır.
- Riyazi hesablama aparma;
- Ofis texnikasından istifadə bacarığı
- Stressə davamlı
- Dəqiq, nizam-intizamlı və məsuliyyətli olmaq;
- Kollektivlə işləmə bacarığı;
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər öz müraciət anketlərini (CV) şəkil ilə birlikdə elektron ünvanına mövzu hissəsində “Document Controller” qeyd etməklə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 13
Company
Hüquqşünas
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Hüquşünas birbaşa Hüquq şöbəsinə tabedir.
- Müəssisə daxilində hazırlanan əmr, təlimat, prosedurlar, əsasnamələr, standartlar və digər normativ xarakterli sənədlərin layihələrinin ekspertizasının həyata keçirilməsi və zərurət olduqda rəhbərliyin tapşırığı əsasında bu layihələrin hazırlanmasında iştirak etməsi;
- Müəssisənin tərəf-müqabilləri ilə bağlanan müqavilələrin layihələrinin hazırlanması, təqdim edilən müqavilə layihələrinin ekspertizasını həyata keçiriməsi;
- Müəssisənin iştirak etdiyi tenderlər üçün hüquqi nöqteyi nəzərdən tələb olunan sənədlərin hazırlanması, bank qarantiyalarının alınması, lisenziyaların alınması, müəssisənin adından bütün növ məktubların hazırlanması;
- Müəssisənin fəaliyyətində tətbiq olunan qanunları və normativ sənədləri izləmək, hüquqi-normativ bazanın yenilənməsi.
Namizədə olan tələblər:
- Hüquq sahəsi üzrə ali təhsil
- Azərbaycan, rus və ingilis dili (arzuolunandır) bilməli – Ms. Office proqramlarını bilməli
- Problem həll etmə, analitik düşünmə qabiliyyəti olmalı
- İşgüzar ünsiyyət bacarığı
- İşin vaxtında və keyfiyyətli təhvil verilməsi, məsuliyyətli olmalı.
Digər tələb və şərtlər:
- Yaş həddi: 22-40
- Əmək haqqı 500 AZN (təhsil, iş stajı, iş bacarığı və s nəzərə alınmaqla əmək haqqı qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən olunur)
- İş rejimi: həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək (nahar fasiləsi 1 saat)
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini Azərbaycan dilində elektron ünvanına mövzu yerinə “Hüquqşünas” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 14
Halal - P
Satınalmalar üzrə mütəxəssis
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Xarici satınalma və təchizat sahəsində təcrübə (texniki biliyi olan, sənaye avadanlıq, elektrik və elektronik malların və onların ehtiyyat hissələrinin alışı təcrübəsi olan, beynəlxalq ticarətin əsaslarını bilmək şərtdir)
- İngilis və Rus dillərində yüksək yazı və danışıq bacarığı mütləqdir.
- İşgüzar etik qaydalar, punktuallıq və vaxtdan düzgün istifadə bacarığına üstünlük veriləcək.
- MS Office proqram biliklərin olması vacibdir.
- Bazarı təhlil etmək bacarığı
- Danışıqların aparılması bacarığı
- Məsuliyyətlilik, qərar vermə və problem həll etmə, planlaşdırmaq və təşkil etmək, komandada işləmək bacarıqları
- Yüksək kommunikasiya və biznes ünsiyyət bacarıqları
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təchizatçılar ilə əlaqələrin qurulması;
- Satınalma sənədlərinin hazırlanma bacarığı;
- Satınalma müqavilələri haqqında məlumatlı olmalı;
- Xarici logistikanı bilməli;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması və müqayisə edilməsi;
- Ölkə xaricindən satın alınan malların sifarişlərinin yerləşdirilməsi, yüklənməsi və ölkəyə çatdırılması;
- Xarici bazar qiymətlərinin müqayisəli təhlili bacarığı;
- Xarici və daxili ezamiyyətlərə getməyə imkanı olmalı
- Malların maliyyətini hesablamaq, tərtib olunmuş müqavilələri yoxlamaq, müvafiq qaydalara uyğun olaraq satınalma əməliyyatlarını həyata keçirmək, sənədləşmə prosedurlarını, sertifikatların alınması, mədaxillərin və ödəmə planlarının hazırlanmasını nəzarətdə saxlamaq
- Geri qaytarmalar olduğu zaman qaytarma üçün sənədləşmə və iddia aktlarının icrasını həyata keçirmək
- Satınalma müqavilələrini hazırlamaq, aidiyyəti strukturlarla müzakirələr apararaq yekun təsdiq olunmuş forma əsasında tədarükçülərlə müqavilə bağlamaq
- Sifarişin qiymətini, təslimat müddətini, çatdırılma şərtlərini aldıqdan sonra qiymət araşdırması nəticəsində sifariş məlumatlarını hazırlamaq və rəhbərinə təqdim etmək
- Razılaşdırılmış sifarişi müvafiq strukturlara və tədarükçüyə göndərmək
- Sifariş verilən malın spesifikasiyasına uyğun olaraq fakturanın göndərilməsini tələb etmək, göndərilmiş fakturanı yoxlamaq, alt sənədlərlə birlikdə təsdiq üçün rəhbərinə təqdim etmək, təsdiq aldıqdan sonra ödəmə olunması üçün mühasibatlığa ötürmək
- Ödəniş olunduqdan sonra ödəmə barəsində məlumatı tədarükçüyə göndərmək və yükləmə barədə bütün məlumatları almaq, sifarişlərin müqavilə şərtlərinə uyğun göndərilməsini nəzarətdə saxlamaq
- Göndərməni gecikdirən tədarükçülərdən gecikmənin səbəblərini öyrənmək, rəhbərinə məlumat vermək və müvafiq göstərişə əsasən addımlar atmaq
Dəyərlərimiz:
- İnkişaf və davamlı öyrənmək istəyi
- Qayğı göstərmək və kömək etmək istəyi
- Dürüstlük və ədalətli mübadilə
Seçim bir neçə mərhələdən ibarətdir:
- CV – namizədlərin təcrübəsinin uyğunluğu nəzərdən keçirilir
- Doldurulmuş anket forması - cavablandırma sürəti və anketin məzmununu nəzərdən keçiririk
- Üz-üzə müsahibə - “sizinlə tanış oluruq, həm də özümüzü təqdim edirik”
- Rəhbərlə müsahibə
Şərtlər:
- yalnız əmin olduğumuz yüksək keyfiyyətli mallar təchiz edirik;
- Sizə xidmət və məhsullarımız barədə maksimum məlumat verməyə hazırıq;
- Xarici bazarı araşdırıb, birlikdə uğurlu planlar yaradacağıq - uğurlu təcrübəni bölüşmək imkanınız olacaq;
- İş cədvəli: Həftənin 5 günü 9.00-dan 18.00-dək;
Yuxarıda qeyd edilənlər sizə uyğundursa – geri dönüş edin!
Əmək haqqı: 700-1000 AZN
CV-zi vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərməyi unutmayın.
Bizimlə iş şən və perspektivlidir!
VAKANSİYA 15
Dongfang Electric AZ Limited
Civil Engineer (Baku based candidates only)
Son tarix 23 iyl 2022 Mühəndislik
Working Place:
Area 60 PV Project Site
Job Summary:
- Due Diligence, develop planning, and entitlement support
- Preliminary site assessment and PV Array layouts
- Civil Engineering Design for Ground Mounted Solar PV Facilities including:
- Erosion Control Design
- Detailed Grading/Earthwork Analysis
- Stormwater/Hydrology Analysis
- Internal/External multi-disciplinary collaboration
- Client/Project Management
Education and Experience:
- Bachelor’s Degree in Civil Engineering
- Minimum 3 years of applicable work experience strongly preferred
- Excellent verbal, written and interpersonal skills
- Strong sense of urgency and self-initiative to meet client deadlines
- Detail-oriented team player with the ability to contribute to a positive work environment
- Ability to work independently and also as part of a team
- Highly proficient in AutoCAD, Excel, and/or GIS
General Skills:
- Good English Skill(writing, speaking, and listening)
- Azerbaijani (Native Speaker )
- Good communication skills and be accustomed to dynamic, fast-paced, multitudinous environment.
- Ability to prioritize and organize with excellent calendar management.
- Ability to balance workload, ensuring timely and accurate completion of work.
- Strong knowledge of MS office, including Word, Excel, PowerPoint, and Outlook.
- Fully aware of the sensitivity and confidentiality of the position.
- Detail-oriented.
Salary: 1500~2000 Manat.
Join Us:
CV send to the email: [email protected]
VAKANSİYA 16
Dashyunu.az MMC
1C Operator
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mal satandan malın olub-olmadığını və qiymətini araşdırmaq, sistemə daxil etmək
- İdxal olunan malların maya dəyərini hesablamaq və sistemə daxil etmək
- Mədaxil və məxaric sənədlərinin hazırlanması
- Fakturaların qeydiyyatı
- Satış sənədlərində məlumatların düzgünlüyünü yoxlamaq
- Yeni müştəriləri sistemə əlavə etmək
- Malların hərəkəti barədə sənədlərdəki məlumatların düzəldilməsi
- Anbar qalıqlarının uzlaşdırılması və malların hərəkəti barədə hesabatların hazırlanması
- İlkin mühasibat sənədlərinin hazırlanması
- Məlumatların verilənlər bazasına daxil edilməsi
- İnventarlaşdırmada iştirak
- Satış nümayəndələrinə hesabatların çap edilməsi və verilməsi
- Üzləşmə aktlarının hazırlanması
- Debitor və kreditor borc üzrə hesabatların hazırlanması
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahədə təcrübə: 1 il
- Təhsil: Ali təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus dili
- Yaş həddi: 21-35
- 1C proqramında iş təcrübəsi
- Etibarlı istifadəsi: Microsoft Excel, Word
- Əzmkarlıq, stresə davamlı və komandada işləmə bacarığı
- Problemləri həll etmə bacarığı
- Analitik düşüncə qabliyyəti və riyazi bilik səviyyəsi
- Rərbərliyin və mühasibin tapşırıqlarını vaxtında yerinə yetirmək
İş şərtləri:
- 5 günlük iş həftəsi
- İş saatı 9:00 –dan 18:00 -dək
- İstirahət: Şənbə və bazar günləri
- Əmək haqqı 400 - 600 AZN
- Namizədin biliyinə və təcrübəsinə əsasən Ə/M müəyyənləşəcək.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər CV-lərinizi məktubun mövzusunu “1C Operator” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 17
Faktor Qrup - S QSC
Receptionist (xanım)
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
İş yeri: BAKU CİTY RESİDENCE satış ofisi.
İş barədə məlumat:
- Daxil olan telefon zənglərinə cavab verməli, öz səlahiyyətləri səviyyəsində sorğuları cavablandırmalı və ya telefon zənglərini müvafiq şəxslərə ünvanlamalı
- Satış ofisinə daxil olan qonaqların qarşılanması və müvafiq əməkdaşa yönləndirilməsi
- Ofis daxili nizam intizam qaydalarına əməl etməli.
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların yerinə yetirilməsi
- İş qrafiki: Həftə içi 6 gün 09-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 500-600 AZN (bilik və bacarıqlara görə təyin olunur)
Namizədə tələblər:
- Yalnız xanım namizədlər
- Ali təhsilli
- Tələb olunan vakansiyaya uyğun iş təcrübəsinə malik (minimum 1 ildən 3 ilə qədər)
- Ofis avandalıqarından sərbəst şəkildə istifadə bacarığı
- Dil biliyi: Azərbaycan dili və Rus dili (arzu olunandı) , ingilis dili (arzu olunandı)
- Ciddi, səbirli, xoş görünüşlü və komanda halında işləməyi bacarmalı, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
Qeyd:Xahiş edirik yalnız xanım namizədlər şəkilli CV-lərinizi yuxarıda qeyd olunan e-mail adresinə göndərəsiniz!
VAKANSİYA 18
Askona
Kateqoriya meneceri/Məhsul meneceri
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
Bakıda yeni açılan Mebel istehsalı və satışı üzrə beynəlxalq (İsveçrə və Rusiya birgə şirkəti) şirkətdə Kateqoriya meneceri/Məhsul meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya aktivdir
Namizəd üçün tələblər:
- Təhsil: Orta ixtisas və ya ali təhsil
- Təcrübə: oxşar vəzifədə ən azı 2 il iş təcrübəsi
- Yaş: 25-40
- Dil bilikləri: Rus dili tələb olunur, ingilis dili arzuolunandır (müəssisənin rəhbərliyinin rus olması və müəssisənin baş ofisinin xaricdə yerləşməsi nəzərə alınmaqla)
- Kompüter bilikləri: MS Excel (pivot cədvəllərdə işləmək bacarığı), MS Outlook, 1C
- Güclü analitik bacarıqlar;
- Marketinq, reklam, ictimaiyyətlə əlaqələr, brend menecmentinin nəzəri əsaslarını mükəmməl bilmək;
- Əla ünsiyyət bacarıqları;
- Marketinq sahəsində təcrübə;
- Komandada və müstəqil işləmək bacarığı.
Vəzifələr:
- Azərbaycanda Askona brendinin idarə edilməsi və təbliği;
- Əmtəə ehtiyatlarının planlaşdırılması;
- Salonlar və onlayn mağaza ilə təqdimatların hazırlanması və promosyonların təhlili, aksiyalara nəzarət sorğularının təşkili (həftəlik);
- Rəqiblərin monitorinqi;
- Yeni məhsulun buraxılması (yeniliklər, qiymət artımı və marjanın hesablanması);
- Çeşid matrisinin işlənməsi;
- Satış analitikası əsasında qiymət matrisinin formalaşdırılması.
İş qrafiki: 5 günlük
Əmək haqqı: Müsahibə zamanı təyin olunacaq
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Kateqoriya meneceri/Məhsul meneceri” adını qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 19
Faktor Qrup - S QSC
İnzibatçı (bəy)
Son tarix 23 iyl 2022 - [email protected]
İş yeri: BAKU CİTY RESİDENCE satış ofisi.
İş barədə məlumat:
- Satış ofisinə gələn müştərilərin qarşılanması və müraciətə əsasən satış nümayəndələrinə yönləndirilməsi;
- Müştərilərin ofis daxili rahatlığının təmin edilməsi;
- Satış ofisi və ofis ətrafı ərazinin təmizliyinə riayət etmək, qüsurların aradan qaldırılmasını təmin etmək;
- Avtomobillə gələn müştərilər üçün parking yerinin təmin edilməsi;
- Ofis daxili nizam intizam qaydalarına nəzarət etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların yerinə yetirmək.
- İş qrafiki: Həftə içi 6 gün 09:00-dan 19:00-dək
- Əmək haqqı: 700 AZN
Namizədə tələblər:
- Ali və ya orta təhsilli
- Tələb olunan vakansiyaya uyğun iş təcrübəsinə malik (minimum 1 ildən 3 ilə qədər) Təcrqbə mütləqdir.
- Ofis avandalıqarından sərbəst şəkildə istifadə bacarığı
- Dil biliyi: Azərbaycan dili və Rus dili (arzu olunandı), ingilis dili (arzu olunandı)
- Ciddi, səbirli, xoş görünüşlü və komanda halında işləməyi bacarmalı, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
Qeyd: Xahiş edirik yalnız bəy namizədlər şəkilli CV-lərinizi yuxarıda qeyd olunan email adresinə göndərəsiniz.