VAKANSİYA 1
Santral
Satış üzrə menecer
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Mebel, elektrik malları və çılçıraq satışı üzrə təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük verilir
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq,
- İntizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
- Azərbaycan və rus dilində səlis danışıq qabiliyyəti
İş barədə məlumat:
- Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək
- Müştəriləri mağazada qarşılamaq, onların tələbatını öyrənmək
- Mallar haqqında ətraflı və doğru məlumat vermək
- Mövcud müştərilər ilə əlaqələri gücləndirmək, yeni müştərilər qazanmaq
- Satışdan sonra prossesləri izləyərək müştəriyə olunan xidməti nəzarətdə saxlamaq.
İş şərtləri:
- Əmək haqqı: 600 - 1200AZN (namizədin bilik və bacarığına görə) + bonus
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir
- Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmi əmək müqaviləsi, məzuniyyətlər və s.
- İş yeri: Ziya Bünyadov pr-ti
CV-lərinizi “Satış üzrə menecer” başlığı ilə göndərməyiniz xahiş olunur.
Whatsapp: +994512158393
VAKANSİYA 2
By Telecom
Satış məsləhətçisi (28 May Filialı, xanım)
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Təhsil: Ali və ya orta;
- Xanım namizədlər
- Satış sahəsində minimum 2-5 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan və rus dilini səlis bilməli
- Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
- Satış qabiliyyəti olmalı;
- Məhsulları təqdim etmək bacarığına malik olmaq.
Əsas vəzifələr:
- Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək;
- Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək
- Mövcud müştərilər ilə əlaqələri gücləndirmək, yeni müştərilər qazanmaq;
- Müştəriləri mağazada qarşılamaq, onların tələbatını öyrənmək, mallar haqqında ətraflı və doğru məlumat vermək
- Məhsulun lazımı ehtiyyat sayına nəzarət
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
Əmək haqqı :350Azn + BONUS %
Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
Karyera yüksəlişi imkanı;
Ödənişsiz təlimlər;
Baza əmək haqqı ilə yanaşı, bonus sistemindən faydalanmaq.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini mövzu hissəsində vəzifənin adı “ Satış Məsləhətçisi” qeyd olunmaqla e-mail unvanina göndərə bilərlər
VAKANSİYA 3
Ideovate Consulting
İnsan Resursları üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 18 iyn 2022 - [email protected]
İş barədə ümumi məlumat:
- ƏMAS ilə bağlı əməliyyatların vaxtında yerinə yetirilməsini təmin etmək;
- İşə qəbul, işdən çıxış, davamiyyət, məzuniyyət, ezamiyyət, intizam tənbehləri və digər bütün əməliyyatları qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada həyata keçirmək;
- Məzuniyyət cədvəlini daimi nəzarətdə saxlamaq;
- İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, qaydaya salmaq və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatını aparmaq;
- Aylıq iş vaxtının uçotu cədvəllərini hazırlamaq;
- Şirkətin(Şirkətlərin) sənəd dövriyyəsinin qanunvericiliyə uyğun aparılmasını təmin etmək;
- Əmək kitabçalarında qeydlər aparmaqla iş qeydiyyatını aparmaq.
- Rəhbərliyin tapşırıqlarının keyfiyyətlə və vaxtında yerinə yetirilməsi;
- İş rejimi: 5 günlük iş həftəsi
- Əmək haqqı: 350-400
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli;
- ƏMAS sistemində sərbəst işləməyi bilməli;
- İnsan resursları sahəsində təcrübə minimum 1 il;
- AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini bilməli;
- İnsan resurslarının idarəolunması, funksiyaları, prosedurları haqqında biliyə sahib olmalı;
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- MS Office proqramlarını bilməli;
- İşə məsuliyyətli yanaşmaq;
- Stressə davamlılıq;
- Yaş: 23-30.
Maraqlananlar CV-lərini elektron ünvanına 17.06.2022-ci il tarixinə qədər göndərə bilərlər. Elektron məktubun mövzu hissəsində “İR üzrə kiçik mütəxəssis” yazmaq tələb olunur. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 4
Azerlotereya
Procurement Specialist
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Summary: Procurement Specialist has primary responsibility for purchasing materials, supplies and services within established limits and quality, quantity, and price guidelines. He / She will work with items that are readily available and quantities are generally small. Day to day he/she will be buying from local retailers, wholesalers, jobbers, and sales representatives. He/she will prepare purchase orders, maintain a list of preferred suppliers, and prepare routine and special reports as required. In addition, he/she will obtain quotes, negotiate delivery arrangements and may also be responsible for locating new sources of supply.
Reports to: Supply Chain and Demand Manager
Responsibilities:
- Compile information and records to prepare purchase orders in accordance with proper procedures.
- Interview and confer with vendors to obtain product or service information, such as price availability, and delivery schedule.
- Estimate values according to knowledge of market prices.
- Review bid proposals and negotiate contracts within budgetary limitations and scope of authority.
- Maintain manual or computerized procurement records, such as items or services purchased, cost, delivery, product quality or performance and inventories.
- Discuss defective or unacceptable goods or services with inspection or quality control personnel, users, vendors and others to determine source of trouble and take corrective action.
- Select and order merchandise from showings by representatives or purchase items on open market.
- Must understand and comply with all safety rules and company policies.
Requirements:
- High education is preferable
- Minimum of 3+ years of experience in relevant field
- Excellent verbal and written skills in Azeri, English, Turkish (will be an advantage)
- Knowledge of billing practices and controls.
- Ability to interpret a technical drawing and follow a variety of instructions furnished in written, oral, diagram or schedule form.
- Ability to effectively work with employees, supervisors, vendors, and customers.
- General computer knowledge including the use the Microsoft Office programs.
- SAP knowledge is essential
If you are interested, please send your CV with the subject "Procurement Specialist".
VAKANSİYA 5
Winter Park Hotel Baku
Cashier
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Job description:
- Ensure that a check is made and recorded in the POS system (Micros) for every food & beverage in the outlet served.
- Open a guest check in the POS system (Micros), punching orders, splitting and transferring tables, settling checks as cash, room charge, credit card
- Prepare cashier’s summary and tally it with Micros (POS) reading at the close of his / her shift.
- Print transaction list from credit card machines with physical check and Micros reading.
Expected qualifications:
- Bachelor or Master’s degree in Finance or related fields;
- At least 1 year of work experience in hotel industry;
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Excellent mathematical, multitasking, and computer skills
- Proficiency in using computers, calculator, and other machines required for transactions
- Outstanding customer relation skills and ability to ensure a customer priority culture
- Ability to work with flexibility in a continuous schedule
- Knowledge of Azerbaijani, Russian and English languages
Interested Candidates, please send your CV. Please type “Cashier” in the subject line of your message. CVs without position name Indication in subject will not be considered.
VAKANSİYA 6
AZAQROTAXIL MMC
Mühasib (Aran bölgəsi)
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
İşçiyə qoyulan tələblər:
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- 1C və Logo Tiger mühasibat proqram biliyi mütləqdir;
- Kompüter bacarıqları: Microsoft Office, Internet Explorer;
- Online prosedurları həyata keçirmə bacarığı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili - doğma, İngilis dili – yaxşı, Rus dili - yaxşı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Ünsiyyət, rabitə və komanda ilə işləmək bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Əməliyyatların proqrama işlənməsi
- Vergi hesab fakturaların yazılması
- Bank və kassa əməliyyatları
- Daxili mühasibatlıq işlərini görə bilən (hesab fakturalar, elektron qaimələr, daxili hesabatlar, bank köçürmələri və.s)
- Gündəlik əməliyyatların (invoysların, elektron qaimə-fakturaların, elektron vergi hesab-fakturaların, ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması) həyata keçirilməsi
- e-gov.az, .e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə etmək bacarığı
- Maliyyə müdiri tərəfindən verildiyi tapşırılıqların yerinə yetirilməsi
İş şərtləri:
- Ərazi – Aran bölgəsi;
- AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə;
- İcbari sığorta;
- İş vaxtı: 09.00 – 18.00;
- İstirahət günləri: şənbə, bazar günləri;
- Koorporativ nömrə.
Maraqlananlar öz CV formalarını e-mail ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində Mühasib-Aran bölgəsi qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).
Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq, bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 7
Crocus Fitness
Менеджера по продажам
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Заработная плата 1300 Азн + 2 % от продаж.
Наличие своей клиентской базы будет Вашим преимуществом.
Задачи / Обязанности:
- Продажи услуг Отеля (номерной фонд, конференц услуги);
- Привлечение новых клиентов;
- Выполнение личного и коллективного плана продаж;
- Оценка эффективности продаж, анализ, формирование мер по их увеличению;
- Выстраивание взаимоотношений с партнерами - ведение переговоров, сервисное сопровождение постоянных клиентов;
- Четкое ведение информации в базе данных;
- Обеспечение высокого уровня продаж и сервиса;
- Разработка и внедрение новых продуктов и услуг, планирование и повышение доходной части вверенного направления;
- Финансовая отчетность, контроль оплаты услуг, документооборот по проектам;
- Сопровождение групп, решение сложных и конфликтных вопросов.
Требования:
- Опыт работы в сфере продаж от 2-х лет;
- Высшее образование (туристическое\маркетинг и продажи);
- Опыт работы с корпоративными группами, а также с различными формами мероприятий; (конференции, конгрессы, выставки, incentive, цикловые совещания и т.д..)
- Опыт успешных продаж;
- Умение работать в команде, делегировать задачи, контролировать зоны ответственности;
- Умение соблюдать корпоративные, сервисные и деловые стандарты;
- Грамотная устная и письменная речь, умение вести деловую переписку, формировать коммерческие предложения, владение навыками телефонного этикета;
- Английский язык не ниже хорошего уровня Intermediate;
- Способность к самостоятельной работе и принятию решений.
Личные качества:
- Коммуникабельность, активная жизненная позиция, оптимизм, открытость, ориентированность на результат;
- Умение работать в режиме многозадачности;
- Креативность и про-активный подход к работе.
Наши гарантии:
- Оформление в соответствии с ТК АР;
- Работа в успешном и динамичном коллективе профессионалов;
- Специальные скидки на проживание в отелях сети.;
CV кандидатов, не соответствующих указанным требованиям, не будут рассматриваться.
VAKANSİYA 8
Competo
Accountant
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Должностные обязанности:
- Учет товарно-материальных ценностей и анализ;
- Контроль за соответствием ТМЦ складскому, бухгалтерскому учету и учету в программе;
- На ежедневной основе, сверка входящих электронных фактур на Электронном Налоговом Портале с заказами поступающими на склад и отражение в программе 1С;
- Контроль за возвратом товаров и подготовка соответствующих электронных фактур на возврат ТМЦ;
- Подготовка платежных поручений на основании первичной документации;
- Анализ расчетов с поставщиками, проведение сверок;
- Предоставление информации для инвентаризации ТМЦ;
- Участие в инвентаризации;
- Контроль розничных продаж.
Требования к кандидатам:
- Высшее образование (Бухгалтерский учет, финансы, экономика);
- Умение работать на Электронном Налоговом Портале;
- Опыт работы в области финансов и бухгалтерского учета не менее 2 лет;
- Опыт работы в программе 1С и опыт пользованием MS Excel;
- Способность одновременной работы в различных интегрированных системах;
- Свободное владение азербайджанским языком, знание английского и русского языков приветствуется;
- Особые требования: внимание к деталям, аналитическое мышление, умение самостоятельно и быстро решать проблемы.
Условия:
- График работы - 5/2
- Заработная плата: 900 (фикс) + 200 (бонусы)
Кандидатов просим отправлять свое резюме c указанием в теме «Accountant» на английском или русском языках.
VAKANSİYA 9
Megabiz Petrochemical Company
Purchasing Specialist
Son tarix 01 iyl 2022 - [email protected]
Main Duties:
- Analyzes pricing data from industry standards, previous sales trends and competitors and reports data to decisionmakers.
- Develops measurement tools to identify changing market trends.
- Compares sales trends to previous periods and determines the cause for decrease or increase.
- Stays up to date on industry trends and new products.
- Develops new strategies to streamline processes and reduce cost.
- Coordinates customer (both external and internal) complain and troubleshooting with corresponding vendor.
- Assesses products, services, and vendors.
- Develops and implements recommendations for supply chain management optimization.
- Negotiates pricing and sourcing details with vendors.
- Conducts product and service quality appraisal.
- Handles the day-to-day activities of the Procurement department.
- Ensures competent quality execution of all regular purchasing duties and administrative works.
- Maintains complete updated purchasing records/data and pricing in the system.
- Supports relevant departments with quotations for the purpose of cost calculation and projects.
- Coordinates with suppliers to ensure on-time delivery.
- Is responsible for the preparation and process purchase orders and documents in accordance with company policies and procedures.
- Maintains meaningful liaison with vendors to assure the constant procurement of supplies.
- Reports coordination from departments on monthly basis, drafts reports required by team members.
Skills and Qualifications:
- 3-4 years minimum related experience working in the similar position. Product knowledge is must!
- Bachelor's degree is must and any other related certification is a plus;
- Fluency in Turkish, proficiency in English and Russian, any additional language is preferable.
- Strong Communication skills (verbal, listening, writing).
- Attention to details.
- Ability to handle multiple tasks. Ability to work on holidays as well as on weekends.
- Proven ability to work under pressure and meet multiple tight deadlines.
- Flexible and possess initiative to see all assignments and projects through to completion unsupervised.
- Organizational skills and proficient computer skills are required.
Please send your CV till June 30th, 2022.
Please indicate the name of the position “Purchasing Specialist” in the subject line of the email. CVs without position name indication in subject will not be considered.
Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process
VAKANSİYA 10
Mars Overseas Baku
Satış analitiki
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış komandasını gündəlik hesabatlarla təmin etmək
- Həftəlik, aylıq, rüblük hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək
- Müştərilərin analitik təhlilinin aparılması
- KPI hədəfləri üçün təhlil aparılması
- Rəhbərlik və ya Satış komandası tərəfindən gələn tələblərə əsasən hesabalar hazırlamaq
Tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi (FMCG sektorunda təcrübə arzuolunandır)
- Azərbaycan dili (mükəmməl) və İngilis dili (orta)
- MS Office proqramları, Power BI, Power Query və Data Model biliklər
- Analitik düşünmə qabiliyyəti və böyük həcmli data ilə işləmə bacarığı
- Komanda ilə işləmə bacarığı
- Ünsiyyət qabiliyyəti
İş rejimi:
- İş yeri – Bakı şəh., Yasamal ray., Hüseyn Cavid pr.198, Mirvari Park yaşayış kompleksi
- İş günləri – həftənin 5 günü, gündə 8 saatlıq iş rejimi
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Satış analitiki” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
VAKANSİYA 11
AzSığorta
Hüquqşünas
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifəyə olan tələblər:
- Ali hüquq təhsili.
- 1 ildən az olmayaraq müvafiq sahədə iş stajı.
- Kompyuter bilikləri.
- Azərbaycan, Rus və İngilis dilləri arzuolunandır.
İş barədə məlumat:
- Şirkətin fəaliyyətinə dair hüquqi sənədlərin hazırlanması və ekspertizası
- Müqavilələrin hazırlanması və ekspertizası.
- Məhkəmə, dövlət orqanları, hüquqi şəxslər və digər üçüncü şəxslər qarşısında Şirkəti təmsil etmək, tələb olunan sənədlər hazırlamaq, rəsmi yazışmalar aparmaq
- Korporativ - Şirkətdaxili normativ sənədlərin hazırlanması, sənədlərə dair hüquqi rəylərin verilməsi
- İdarəetmə orqanlarının iclaslarında katib funksiyasının yerinə yetirilməsi, protokolların tərtibatı və reyestrinin aparılması
Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə.
Tələblərə uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu sətrində “ Hüquqşünas ” qeydi edərək elektron ünvanına göndərməyi xahiş edirik. Mövzu hissəsi boş olan CV-lərə baxılmayacaq.
VAKANSİYA 12
Restaurants by Emin Agalarov
Повар
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Заработная плата - от 800 АЗН
Обязательства:
- Приготовление блюд в соответствии с технологическими картами с соблюдением гигиенических норм и своевременное вручение гостям.
- Контроль времени приготовления, качества и количества блюд.
- Прием и размещение продуктов.
- Участие в процессе инвентаризации.
Требования к кандидату:
- Высшее/средне-специальное образование.
- Владение русским и азербайджанским языками.
- Опыт работы в данной сфере не менее 5 лет.
- Вежливость, аккуратность, профессионализм, желание расти и развиваться в перспективном коллективе.
Тип занятости:
Полная занятость, полный рабочий день
- Оформление согласно ТК АР.
- График работы 6/1
- Адрес Seebreeze -Нардаран
- Компания предоставляет обед и сервисный автобус.
CV кандидатов, не соответствующих указанным требованиям, не будут рассматриваться.
VAKANSİYA 13
Musk MMC
Servis əməkdaşı
Son tarix 11 iyn 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Günlük servis vaxtı çatan müştərilərə servisə gedilməsi
- Daxil olan yeni sifarişlərin çatdırılması və quraşdırılması
- Günlük müştərilərdən toplanan ödənişlərin hesabatı
- Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi;
Tələblər:
- Bəy namizədlərə üstünlük verilir
- İş təcrübəsi arzu olunandır
- Şəxsi nəqliyyat vasitəsi olması şərttir
İş yeri haqqında məlumat:
- İş yeri: Nəriomanov, Əliyar Əliyev küçəsi 26.
- İş saatı: 08:30-17:30;
- İş günləri : 6 gün .
- Şənbə günləri zərurət olduğu hallarda sadəcə.
- İstirahət günləri :Bazar günü
- Əmək haqqı: 600 AZN ( 3 ay sınaq müddətində 500 azn)
- İşə qəbul,əmək məcəlləsinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilir
- Nəqliyyat və danışıq-rabitə xərcləri şirkət tərəfindən ödənilir.
Vakansiyaya müraciət üçün, CV formanızı 10.06.2022 tarixinə qədər elektron poçtuna “Servis əməkdaşı” mövzusu ilə göndərməyiniz xahiş olunur.
QEYD- İş haqqında ətraflı məlumat əldə etmək üçün 0708040454 ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz
VAKANSİYA 14
Miniso Co LLC
Satış təmsilçisi
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Təhsil: Ali və ya orta;
- Azərbaycan dilini və Rus dilini bilməsi üstünlükdür;
- Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
- Satış qabiliyyəti olmalı;
- Məhsulları təqdim etmək bacarığına malik olmaq.
Əsas vəzifələr:
- Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək;
- Müştərinin seçimi üçün optimal şərait yaratmaq;
- Mövcud müştərilər ilə əlaqələri gücləndirmək, yeni müştərilər qazanmaq;
- Şirkət tərəfindən təşkil olunan təlimlərdə iştirak etmək və verilən tədris materiallarını öyrənmək.
Biz Siz təklif edirik:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
- Karyera yüksəlişi imkanı;
- Əmək haqqı : 400 AZN
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Satıcı” qeyd edərək öz CV-lərinizi elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 15
Kristal Abşeron
SƏTƏM üzrə mütəxəssis
Son tarix 02 iyl 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilməli, ingilis dili arzuolunandır;
- Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- SƏTƏM və ya əməyin təhlükəsizliyi üzrə ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
- Stressə davamlı, məsuliyyətli və intizamlı;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tikintidə əməyin mühafizəsi işinin təşkili və əlaqaləndirilməsi;
- Tikinti sahəsindəki işçilər tərəfindən əməyin mühafizəsi üzrə qanunvericilik və digər normativ hüquqi aktlara əməl edilməsinə nəzarət etmək;
- Tikintidə bədbəxt hadisələrin qarşısının alınması və əmək şəraitinin yaxşılaşdırılması üzrə profilaktik tədbirlər hazırlamaq;
- İş yerində işçilər üçün təhlükəsiz əmək şəraitinin yaradılmasını və təlimatlandırılmaların keçirilməsini həyata keçirmək;
- SƏTƏM təlimatlarında olan dəyişikliklərin hazırlanmasında iştirak etmək və vaxtında işçiləri məlumatlandırmaq;
- İşçilərin əməyin mühafizəsi və əməyin texniki təhlükəsizlik üzrə biliklərinin yoxlanılmasında iştirak etmək;
- Təhlükəsizlik üzrə təlimat və təhsil proqramlarını aparmaq və orada təhlükəsizlik əşyalarından istifadə qaydalarını göstərmək, yeni işə qəbul edilən işçiləri təhlükəsizlik qaydaları ilə tanış etmək;
- Tikinti sahəsində SƏTƏM müşahidələri apararaq gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq.
İş şəraiti:
- 6 günlük iş qrafiki;
- İş yeri; Bakı və ya Sumqayıt şəhəri;
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.
Əlaqə:
Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “SƏTƏM üzrə mütəxəssis” üzrə yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.