VAKANSİYA 1
N Tensile MMC
Mühasib
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Alqı-Satqı və Xidmət müqavilələrinin hazırlanması
- Təsisçi ilə borc müqavilələrin, qərar və s. hazırlanması
- Təsis sənədlərində dəyişikliklərin edilməsi və müraciət edilməsi
- Əmək müqaviləsinin hazırlanması
- Hesab-fakturaların hazırlanması
- E-qaimələrin hazırlanması, göndərilməsi və təsdiqi
- Təhvil-təslim aktlarının hazırlanması
- Qiymətin razılaşdırma protokolunun hazırlanması
- Qarşılıqlı üzləşdirmə aktlarının hazırlanması
- Bank ödəniş tapşırıqlarının yazılması
- Bank vasitəsi ilə online ödənişlərin edilməsi
- Əmək haqqı kartının açılması
- Əlavə Dəyər Vergisinin hesablanması, tərtibi və ödənilməsi (ƏDV)
- Köhnə və yeni dövr üçün əvəzləşmələrin aparılması
- Muzdlu işlə əlaqədar ödəmə mənbəyində tutulan vergi bəyannaməsi hazırlanması (Vahid bəyannamə)
- Ödəmə mənbəyində tutulan vergilərin hesablanması, tərtibi və ödənilməsi (ÖMV)
- Gündəlik online kargüzalığın (gələn məktubaların) izlənməsi
- Onlayn kargüzarlığa daxil olmuş məktubların cavablandırılması
- İşçilərin işə qəbulu və işdən xaric edilməsi
- İşçilərin qeydiyyata alınması və qeydiyyatdan çıxarılması
- Aylıq əmək haqqı cədvəlinin hazırlanması
- Məzuniyyətin və son haqq hesabın hesablanması
- Ezamiyyət sənədlərinin hazırlanması və hesablamaların edilməsi
- Öz sahəsinə minimal 1 il iş təcrübəsi
İş haqqında:
- Xanım namizəd tələb olunur (yaş 21-36)
- Əmək haqqı: 500-800 ₼
- İş vaxtı: Həftədə 5 gün 09:00 - 18:00 (13:00-14:00 nahar fasiləsi)
- Ünvan: S.S.Axundov 3123
- Təhsili riyazi və ya iqtisadi sadə üzrə bitirənlərə üstünlük veriləcəkdir
- Azərbaycan dili biliyi (Rus dili arzu olunandır)
- Mühasibatlıq sahəsində ən azı 1 illik iş təcrübəsi
- Aktiv və çalışqan, komanda ilə işləmək bacarığına malik olmaq
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlilik və etibarlılıq, analtik düşüncə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
Azərbaycan Respublikası Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
Müraciət üçün şəkilli CV-ləri e-poçt ünvanına yönləndirməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 2
EUROSTAR Group
Baş muhasib
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Maliyyə sahəsi üzrə ali təhsil;
- Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək;
- Milli və beynəlxalq mühasibat uçotu standartlarını yüksək səviyyədə bilmək;
- İnkişaf etmiş rəhbərlik və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Detallara qarşı diqqətlilik və məsuliyyətlilik;
- Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları;
- MS Office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarıqları;
- MS Office və 1C 8.3 ERP proqramlarında işləmək bacarığı
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi: 3-5 il;
- Vergi Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və Əmək Məcəlləsi üzrə biliklərin olması;
- E-gov.az və E-taxes.gov.az portallarında sərbəst işləmə bacarığı.
- Gömrük sənədlərinin hazırlanması
- Tender kotirovka sənədlərinin hazırlanması
- Baş mühasib təcrübəsi olan şəxslərə üstünlük veriləcəkdir
İş barədə məlumat:
- Maliyyə uçotu və Vergi uçotunun qurulması, idarə edilməsi;
- İlkin sənədlər əsasında maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsini təşkil və nəzarət etmək;
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;
- Vergi sahəsi ilə bağlı əməliyyatlar – Vergi bəyannamələrinin hazırlanıb paketləşdirilərək Vergi orqanına təqdim edilməsi, o cümlədən:
- Mənfəət vergisi;
- Əmlak vergisi;
- Əlavədəyər vergisi;
- Ödəmə mənbəyində tutulan vergi;
- Muzdlu işlə əlaqədar vahid bəyannamə;
- Torpaq vergisi;
- DSMF hesabatlarının Vergi orqanına təqdim edilməsi;
- Mühasibat sənədlərinin tərtib olunması, saxlanılması, qorunması;
- Gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar;
- Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi;
- Əmək haqqının hesablanması;
- Bank və kassa əməliyyatları;
- Təhtəl hesab, avans hesabatının aparılmasını təmin etmək;
- Debitor və kreditorlarla qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
- Kameral vergi məktublarının cavablandırılması
- İnternet bankinq vasitəsilə bank, kredit, ödəniş tapşırıqları, maliyyə sənədləri və əmək haqqı kartlarının müraciət edilməsi
- Müqavilələrin,fakturaların hazırlanması
- İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı;
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: 700 – 1000 AZN
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00 – 18:00.
- Korporativ nömrə və danışıq balansı
- Cinsi: Qadın (30–55 yaş)
- Ünvan: Sahil metrosu yaxınlığı
VAKANSİYA 3
AEV
1C operator - [email protected]
Son tarix 21 iyn 2022
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mədaxil və məxaric sənədlərinin hazırlanması;
- Fakturaların qeydiyyatı
- Satış sənədlərinidə məlumatların düzgünlüyünü yoxlamaq
- Dəyişiklik sonrası qaimələrin yekun fromasını hazırlamaq
- Yeni müştəriləri sistemə əlavə etmək
- Müştərilər üzrə endirimləri sistemə daxil etmək
- Malların hərəkəti barədə sənədlərdəki məlumatların düzəldilməsi
- Geri qaytarılan malların sənədlərinin qeydiyyatı
- Analitik hesabatların formalaşdırılması
- Stok qalıqlarının uzlaşdırılması və malların hərəkəti barədə hesabatların hazırlanması;
- İlkin mühasibat sənədlərinin hazırlanması
- Məlumatların verilənlər bazasına daxil edilməsi
- İlkin sənədlərin və arxivlərin reyestrinin aparılması
- İnventarlaşdırmada iştirak
- Satış nümayəndələrinə hesabatların çap edilməsi və verilməsi
- Bazaya yeni müştərilər əlavə etmək
- Günün sonunda anbarın hərəkəti məlumatları hazırlamaq müvafiq şöbələrə təqdim etmək
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahədə təcrübə: 1-3 il
- 1C və Ofis proqlarmlarında işləmə bacarığı
- Təhsil: Ali təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus dili üstünlükdür
- Yaş həddi: 20-30
İş şərtləri:
- 6 günlük iş həftəsi
- İş saatı 9:00 –dan 17:00 -dək
- İstirahət günü Bazar günüdür
- Əmək haqqı 400 AZN
Namizədlər CV –ni elektron ünvanının mövzu bölməsində “ 1C operator” qeyd etməklə müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 4
Duzz LLC
Sosial media mütəxəssisi
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Şirkətin sosial mediasını idarə edilməsi
- Maraqlı məzmunun təbliği və yerləşdirilməsi (mətn, foto, video və s.)
- Detallara diqqət yetirərək social mediadan gələn bütün gələn ismarıcları qrammatik yazı qaydalarına uyğun cavablandırılması
- Dizaynerlə sıx əməkdaşlığın yaradılması
- Sosial vərəqlərin məşğulluq və cavab statistikasının izlənilməsi
Tələblər:
- Audio və yazılı məzmunu idarə etmək üçün texniki bacarığ;
- SMM üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və rus dillərini şifahi və yazılı əla səviyyədə, ingilis dilini orta səviyyədə bilmək;
İş şəraiti:
- Əmək haqqı: 700 azn
- Nahar şirkət tərəfinhdən təmin olunur
Maraqlananlar CV-lərini “SMM” başlığı altında elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 5
LV Caspian Ltd
Driver
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Job type : Full Time
Location: Baku, Azerbaijan
Roles and Responsibilities:
- Loading, unloading, shipping, and receiving warehouse items.
- Transporting materials to different locations within the facility.
- Optimizing loads to ensure operational efficiency.
- Securing loads to the machine before transportation.
- Apply rubber padding to forks to prevent scratches on the sensitive packages
- Weigh packages and record weight and other data in labels.
- Store the products in proper places in warehouse.
- Sort, pack, wrap, tie and label products as per company procedures.
- Picking and wrapping orders for shipment.
- Clean work area and equipment regularly by removing empty pallets, wood and plastic.
- Follow company standards and legal regulations to ensure safe and positive work atmosphere.
- Identifying workplace safety hazards.
- Adhering to safety management standards.
- Maintain forklift equipment by troubleshooting breakdowns, performing preventive maintenance.
- Maintain material handling equipment by cleaning, oiling, refuelling, etc. as per log sheet
- Scheduling vehicles for maintenance and repairs.
Qualifications:
- Work experience in Europe
- Tachograph card is required
- ADR certificate is required
- Have an international driving course.
- "E" category driver license is required
Working Conditions:
- 8-hour working day (09:00 – 18:00), Monday to Friday, Lunch break: 12:00 – 13:00 or 13:00 – 14:00
- Being “on call” out of office ours is important
Remuneration: 860.00 AZN NET.
How to apply^
Send your CV by e-mail by indicating in the subject line vacancy and your full name.
VAKANSİYA 6
Şirniyyat mağazası
Şirniyyat ustası
Son tarix 21 iyn 2022 - [email protected]
Həsənbəy Zərdabi89 ünvanında yerləşən Şirniyyat mağazasına quru məhsulları edə bilən usta tələb olunur.
Mağazamız 2014-cü ildən fəaliyyətdədir.
Mağaza 20yanvar ve inşahıtçılar metrosuna yaxın ərazide yerləşir
Təcrübəsi 5 ildən yuxarı, məhsul çeşitləri bol insan şəxslər zəng edə bilər.
Vakansiya yalnız quru mehsullar edə bilən namizədlər üçündür.
Whatsapp vasitəsile əl işlərinizi göndərə bilərsiniz.
Təcrübəli şəxslərin əmək haqqısı 800+ olur
Maraqlı olan namizədlər 055211-12-58 nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərlər.
VAKANSİYA 7
Blue Fire International
1C admin
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
İş haqqında məlumat:
- 1C Müəssisə konfiqurasiyasının proqram təminatı və xidmətini həyata keçirmək;
- 1C proqramında yaranan problemlərin aradan qaldırılması;
- Mövcud və yeni yaradılmış sənədlərlə, hesabatlarla, emallarla işləmək üçün şirkətin kadrlarının hazırlanması.
Tələb olunan bacarıqlar:
- Rus dili biliyi-B2 səviyyədə
- Təhsil- Maliyyə və İqtisadiyyat.
- 1C Kompleks avtomatlaşdırma konfiqurasiyasının yaradılması;
- Ayın bağlanması üçün 1C Kompleks avtomatlaşdırma -da bütün əməkdaşların üzə çıxan problemlərinin həll olunması və bütün sənədləri anliz etmək;
- Ayın bağlanmasından sonra “Maya dəyəri” və “İstehsalat” üzrə qiymətlər siyahısının yaradılması;
- 1C Kompleks avtomatlaşdırma istifadəçilərinə lazım olan hesabatların yığılması və ya düzəlişi;
- İstifadəçilərdə yaranan gündəlik sualların cavablandırılmasında köməklik göstərmək;
- Riyazi analitik düşüncəyə malik olması.
Əməkhaqqı-800-1000
Ünvan: Sumqayıt şəhəri.Ceyranbatan qəsəbəsi.
Son müraciət tarixi: 22.06.2022
Zəhmət olmasa, CV-nizi e-poçt mövzu sətrində "1C Administrator “ yazaraq e-mail ünvanına göndərin.
VAKANSİYA 8
AZZA Cake House
Satıcı
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Tam orta təhsil (ali təhsil olması üstünlükdür).
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (üstünlükdür).
- Satış sahəsində təcrübə (üstünlükdür).
- Komandada işləmə bacarığı.
Vəzifələr:
- Ticarət zalında kifayət qədər miqdarda çeşidin olmasına nəzarət etmək və lazım gələrsə onu doldurmaq.
- Alqı - satqı zamanı alıcılara məsləhət vermək.
- Mağaza tərəfindən malların qəbulunda köməklik etmək.
- Satış üçün malların hazırlanması.
- Malların qiymət etiketlərinə nəzarət etmək.
- Malların saxlama müddətinə nəzarət etmək.
- Mağazada malların yerləşdirilməsi və onlara nəzarət etmək.
Səlahiyyətlər:
- məsuliyyət
- dəqiqlik
- stresə dözümlülük
- ünsiyyətlilik
- müştəriyə diqqətçilik
Şirkət təklif edir:
- əmək haqqı 425-500 manat
- növbəli iş cədvəli ilə beş günlük iş həftəsi
- peşəkar inkişaf və irəliləyiş
- rəsmi qeydiyyat
Namizələrdən mövzu yerində "Satıcı" vakansiyasının adını göstərərək CV-lərini fotoşəkili ilə e -poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
VAKANSİYA 9
City Finance BOKT
Avtokreditlər üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Hansı özəlliklərə malik olmalıdır?
- Ali təhsil (maliyyə-kredit, iqtisadiyyat və digər əlaqəli sahə üzrə)
- 21-29 yaş aralığında gənclər
- Əla səviyyədə azərbaycan dili (Rus dili biliyi üstünlükdür)
- Yüksək səviyyədə riyazi biliklər və analitik qabiliyyət
- Yüksək ünsiyyət qurma və komandada işləmək bacarığı
- MS Excel üzrə biliklər
Avtokreditlər üzrə kiçik mütəxəssis nə iş görür?
- Müştərilərin avtokredit şərtləri barədə məlumatlandırılması
- Müştəri müraciətlərinin qəbulunun həyata keçirilməsi, təhlil edilməsi və sistemə daxil edilməsi
- Müqavilələrin hazırlanması, müvafiq sənədləşmənin həyata keçirilməsi
- Portfelə nəzarətin və gündəlik ödəmələrin təqib edilməsi
Əlavə məlumat:
- 5 günlük iş qrafiki: 09:00 – 18:00
- Əmək haqqı: 300 AZN + Bonus
Zəhmət olmasa CV-nizi mövzu hissəsində “Avtokreditlər üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərəsiniz. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
VAKANSİYA 10
By Telecom
Xəzinədar (Part Time)
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Müştərilər tərəfindən ödənilən pul vəsaitlərini, o cümlədən kredit ödənişlərini qəbul edir;
- Ödənilən vəsaitləri yoxlayır və tələb olunan qaydada əməliyyatı həyata keçirir;
- Gündəlik satış məbləğini və ödənişləri əks etdirən sənədləri tərtib edir;
- Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və işəgötürənin səlahiyyətli nümayəndəsinə təhvil verilməsini təmin edir;
- Müştərilərin suallarını dinləyir, səlahiyyəti çərçivəsində cavablandırır və ya aidiyyatı üzrə yönəldir;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Xəzinədar vəzifəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;
- Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus dilini bilməsi arzu olunandır;
- Nağd pul ödənişləri aparmaq üçün bəsit riyazi biliklərə malik olmalı;
- Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmlərini bilməli;
- Microsoft Office , 1C programları üzrə biliklərə malik olmalı;
- İşdə dəqiq, məsuliyyətli və dürüst olmalıdır.
İş şəraiti:
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı
- Əmək Haqqı – 250 + ( Bonus % )
- İş saatı – 19:00 – 22:00
- Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
- İş yeri: Bakı
- Karyera yüksəlişi imkanı;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Xəzinədar ” yazaraq göndərmələri xahiş olunur
VAKANSİYA 11
EUROSTAR Group
İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- İnsan resursları sahəsində nəzəri biliklər
- Əmək qanunvericiliyi üzrə biliklər
- Rekrutment sahəsində biliklər
- Microsoft office programlarından sərbəst istifadə bacarığı
- İR sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Əmək qanunvericliliyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişlərin daxil edilməsi
- www.egov.az elektron hökümət portal ilə işləmə bacarığı;
- İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, qaydaya salmaq və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatını aparmaq
- Məzuniyyət qrafiklərini tərtib etmək, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunu aparmaq, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək
- Əmək kitabçalarının qeydiyyatını aparmaq
- İşə qəbul, işdən azad, məzuniyyət, ezamiyyət və vəzifə dəyişikliyi haqqında əmrlərin hazırlanmasını təşkil etmək
- Xəstəlik vərəqələrini doldurmaq və elektron sistemdə qeydiyyatını aparmaq
- Əmək haqqı kartlarının sifarişi və işçilərə təhvil verilməsini təşkil etmək
- Ezamiyyət əmrlərinin yazılması və sənədlərinin rəsmiləşdirilməsini həyata keçirmək
- İşçi heyəti üçün gündəlik işə davamiyyət cədvəllərini hazırlamaq
- Müəssisədə quraşdırılmış finger print aparatında işçilərin qeydiyyatını aparmaq və müntəzəm istifadəsinə nəzarət etmək
- Aylıq işədavamiyyət hesabatını tərtib etmək
- İşə qəbul üçün müraciət edən namizədlərin müraciətlərinin təhlil edilməsi
- Müsahibələrin təşkil edilməsi
- Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan digər işlərin icrası
İş şəraiti:
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: 450 – 600 AZN
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00 – 18:00.
- Korporativ nömrə və danışıq balansı
- Ünvan: Sahil metrosu yaxınlığı
Maraqlananlar öz CV formalarını e-mail ünvanına göndərə bilərlər. CV-lərdə fotoşəkil olması mütləqdir.
Hər hansı sualınız olarsa, qeyd olunan nömrələrlə əlaqə saxlamaya bilərsiniz: 055 2138348/ 055 2138392
VAKANSİYA 12
Company
Sənədləşmə üzrə mütəxəssis (köməkçi)
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Hesabat verir: Kommersiya direktoruna
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan və çıxan sənədlərin izlənilməsi və arxivləşdirilməsi
- İstifadənin asan olması üçün sənədlərin etiketlənməsi, çeşidlənməsi və təsnifatı
- İstək əsasında sənədlərin alınması
- Şirkət daxilində sənədləşmə təcrübəsinin ardıcıllığını təmin etmək üçün həmkarları ilə işləmək
- Sənədlərin bütövlüyünün təmin edilməsi
- Sənədlərə girişə nəzarət
- Köhnəlmiş sənədlərin silinməsi.
- Elektron sənədləşmə üçün saxlama proqramlarından və tətbiqlərindən istifadə
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- 2-3 illik peşəkar iş təcrübəsi
- Ofis avadanlığı və kompüter proqramlarının (MS Office) əsaslarını yaxşı səviyyədə bilməli
- Dəqiq, ünsiyyətcil və tapşırıqların vaxtlı-vaxtında icrası
İş şəraiti:
- İş yeri – Bakı şəhəri
- İş saatları – 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00, bir saat nahar fasiləsi
- Nahar təmin edilir
- İstirahət günləri – Şənbə və bazar
- Əmək haqqı – 700-800 AZN.
Maraqlanan şəxslər mövzu yerində “Sənədləşmə üzrə mütəxəssis (köməkçi)” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına CV göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 13
Company
Outgoing zənglər üçün təmsilçi (Çağrı mərkəzi)
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Bacarıqlar:
- Müştəri ilə ünsiyyət qurmağı bacaran
- Azərbaycan dilini səlis bilən (Rus dili olanlara üstünlük veriləcək)
- Minimum 1 il satış təcrübəsi olan (Telesales təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək)
- Ofis proqramları ilə işləməyi bacaran
- Excel proqramı biliyi olması şərtdir
Öhdəliklər:
- Telefonla soyuq və isti satış
- Telefonla müştəri məmnuniyyətinin ölçülməsi
- Müştəri bazası ilə iş
- Müştəri xidmətlərinə dəstək (ehtiyac yarandıqda)
- Müxtəlif hesabatların hazırlanması
- Rəhbərin digər tapşırıqlarının icrası
Ə/h: fix 500 – 900 AZN (fix 500 + bonus) (kandidatın təcrübə və bacarığına görə dəyişə bilər)
VAKANSİYA 14
By Telecom
Xəzinədar (Şirvan Filialı)
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Öhdəliklər:
- Müştərilər tərəfindən ödənilən pul vəsaitlərini, o cümlədən kredit ödənişlərini qəbul edir;
- Ödənilən vəsaitləri yoxlayır və tələb olunan qaydada əməliyyatı həyata keçirir;
- Gündəlik satış məbləğini və ödənişləri əks etdirən sənədləri tərtib edir;
- Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və işəgötürənin səlahiyyətli nümayəndəsinə təhvil verilməsini təmin edir;
- Müştərilərin suallarını dinləyir, səlahiyyəti çərçivəsində cavablandırır və ya aidiyyatı üzrə yönəldir;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Xəzinədar vəzifəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;
- Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus dilini bilməsi arzu olunandır;
- Nağd pul ödənişləri aparmaq üçün bəsit riyazi biliklərə malik olmalı;
- Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmlərini bilməli;
- Microsoft Office , 1C programları üzrə biliklərə malik olmalı;
- İşdə dəqiq, məsuliyyətli və dürüst olmalıdır.
İş şəraiti:
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı
- Əmək Haqqı – 350 + ( Bonus % )
- İş saatı – 10:00 – 19:00
- Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
- İş yeri: Şirvan şəhəri
- Karyera yüksəlişi imkanı;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Xəzinədar Şirvan Filialı ” yazaraq göndərmələri xahiş olunur
VAKANSİYA 15
Company
CNC Avadanlığı Operatoru
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Müvafiq Peşə sertifikatının olması
- CAD/CAM tipli 3D proqramlarda işləmək bacarığı
- Verilən cizgilərin oxunması və proqrama daxil edilməsi
- Komanda ilə işləmək bacarığı
- İş təcrübəsi: 1-3 il
- Dil Bilikləri: Azərbaycan / Rus
- Müvafiq sahədə Ali Təhsil üstünlük kimi qəbul edilir
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Təhkimliyində mövcud olan CNC Avadanlıqların idarə edilməsi
- İstehsalat üçün hazırlanmış 3D fayllara düzəlişlərin edilməsi
- CNC kəsim və digər əməliyyatların alqoritm kataloquna uyğun aparılması
- CNC Avadanlıqların iş prosesinə nəzarətin təşkil olunması
- CNC Avadanlıqların iş rejiminə uyğun “servis” tarixlərinin müəyyənləşdirilməsi
- Layihələrin planlanmasında komanda ilə birgə çalışmaq
Digər Məlumatlar:
- İş qrafiki: 6 günlük
- İş saatı: 09:00 –18:00
- Əmək haqqı: 600-800 AZN / 800-1000 AZN
- Sənədləşmə: AR Əmək Məcəlləsinin tələblərinə uyğun
Əmək Haqqı müsahibə zamanı namizədin bilik və bacarığına uyğun təyin olunacaqdır.
Namizədlərdən CV-lərini elektron poçt ünvanına “CNC Avadanlığı Operatoru” başlığı altında göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 16
Tarol DD MMC
Бухгалтер
Son tarix 20 iyn 2022 - [email protected]
от 1 000 AZN на руки.
Требуемый опыт работы: 3–6 лет
Полная занятость, полный день.
Обязанности:
- Приходные и расходные документы
- Выписки банка, синхронизация с бухгалтерией
- Работа в программе 1 С (8.3)
- Опыт работы с электронным документооборотом
- Оформление товарно-сопроводительных документов (электронные накладные, счет - фактура, таможенные декларации, авансовые отчеты, списания и т.д).
Требования:
- Oпыт работы от 3-6 лет;
- Oтличное знание 1С;
- Отличное знание русского
- Коммуникабельность, умение быстро и оперативно решать проблемы и ориентироваться в ситуации.
- Личностные качества: ответственность, внимательность, самопроверка.
Условия:
- График работы 5/2, 9.00 до 18.00
- официальное трудоустройство;
VAKANSİYA 17
Global Management
SMM mütəxəssis
Son tarix 19 iyn 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- SMM sahəsində minimum 1 il iş təcrübə
- Xəbər mənbələrini və gündəmi izləmək
- Sosial media platformalarında işləyə bilmək və yeniliklərini izləmək
- Verilən kontentləri sosial media platformalarının hazır şablonuna salmaq və paylaşmaq
Tələblər:
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili biliyi və yüksək qrammatik yazı qabiliyyəti / Rus dili biliyi üstünlükdür
- Photoshop proqramını orta səviyyədə bilmək
- İşində diqqətli və operativ olmaq, verilən tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək
- Komandada işləməyi bacarmaq
- İş rejimi: Həftədə 4 gün, 18:00-dan 03:00-dək
- Əmək haqqı 500/600 AZN (təcrübəyə əsasən müəyyən olunacaq)
- Qanunverciliyə uyğun olaraq sənədləşmə əsasında işə qəbul.
Maraqlananlar mövzu yerinə “SMM mütəxəssis“ yazaraq , CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilər.
VAKANSİYA 18
AirTransfer
Satış, rezervasiya və informasiya üzrə mütəxəssis
Son tarix 19 iyn 2022 - hr@airtransfer
Namizədə tələblər:
- Təhsil:Ali
- Yaş həddi: 22-40
- Kompüter biliyi: MS Office, 1C proqramı
- Azərbaycan və rus dilləri səlis, ingilis dili yaxşı
- Korporativ satış sahəsində iş təcrübəsi üstünlükdür
Digər tələblər:
- Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti, ünsiyyət qurma bacarığı
- Nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq
- Tapşırıqları operativ icra etmə qabiliyyəti
- Loyallıq və punktuallıq
İş barədə məlumat:
- Yeni partnyorların internet üzərindən araşdırılmasını həyata keçirmək, soyuq zənglər və mail vasitəsi ilə şirkətlərə təkliflər göndərərək satışların artırılmasında aktiv iştirak etmək;
- Müştərilərlə münasibətlərin yüksək səviyyədə qurulmasına, müəssisənin xidmətləri haqqında dolğun və ətraflı məlumatların təqdim edilməsinə cavabdehlik daşımaq;
- Sifarişləri qəbul edib, düzgün formada koordinatora yönləndirmək və icrasına nəzarət etmək;
- Xarici partnyorlarla korporativ yazışmalar aparmaq və yaranan sualları cavablandırmaq;
- Həyata keçirilən kampaniyalarla bağlı müştərilərin məlumatlandırılmasını təmin etmək;
- Müştərilər tərəfindən hər hansı bir narazıçılıq yaranarsa dərhal aradan qaldırılmasını təmin etmək və baş verən problemlərlə bağlı rəhbərliyi məlumatlandırmaq;
- Rəhbərin göstərişi ilə korporativ görüşlərdə iştirak etmək;
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: 650-750 AZN gross
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00 – 18:00
- Korporativ nömrə və danışıq balansı
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
Namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Satış, rezervasiya və informasiya üzrə mütəxəssis” sözlərini qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 19
POS.az
Менеджер по продажам
Son tarix 19 iyn 2022 - [email protected]
Зп 500 АЗН + премии
Требования:
- Знание языков: азербайджанский, русский
- Отличное знание программ MS Office
- Опыт работы в продажах не менее 1 года
- Опыт холодных продаж
- Клиентоориентированный сервис
- Уверенность в себе
- Отличные устные и письменные коммуникативные навыки
- Возможность своевременно достигать поставленных целей
- Хорошие навыки управления и планирования
- Умение работать самостоятельно.
Предпочтение отдается тем, у кого есть знания в области IT (системы видеонаблюдения, R-keeper, системы безопасности, системы Access Control)
Обязанности:
- Установление контактов с корпоративными клиентами, продвижение продукции компании, поиск новых клиентов, предоставление информации об услугах путем прямого обращения к ним
- Для определения уровня удовлетворенности клиентов, для определения уровня обслуживания клиентов, для анализа и выявления недостатков и внесения предложений руководству
- Проведение маркетинговых исследований, изучение потребностей клиентов
- Организация продаж посредством холодных звонков, встреч и презентаций
- Действовать к поставленным целям
- Сдача ежедневных и ежемесячных отчетов о проделанной работе напрямую менеджеру
Условия работы:
- Режим работы: 5 дней в неделю, 09: 00-18: 00.
- Выходные: суббота и воскресенье.
Просим кандидатов высылать свои СV.
VAKANSİYA 20
Competo
Агент по обучению партнёров
Son tarix 19 iyn 2022
Должностные обязанности:
- Обеспечение качества мерчанта в обучении.
- Диагностика и решение проблем пользователей при работе с используемым программным обеспечением.
- Сопровождение пользователей, ответы на наиболее частые вопросы.
- Мониторинг, проверка работоспособности и тестирование используемого\нового функционала.
- Работа с excel данными для последующей выгрузки на сайт (партнеры предоставляют информацию о товаре в разных форматах - её необходимо приводить в необходимый для размещения на платформу).Подготовка отчетных документов.
- Подготовка отчетных документов.
- Так же другие обязанности будут согласовываться с вашим непосредственным руководством
Требования к кандидатам:
- Знание азербайджанского и русского языка;
- Умение работать в режиме многозадачности;
- Готовность работать в команде;
- Энергичность, уверенность в себе, доброжелательность и клиентоориентированность;
- Эмоциональная устойчивость;
- Компьютерные навыки на уровне пользователя;
- Пунктуальность и целеустремленность;
- Обучаемость, ответственность
Условия:
- Заработная плата 400+100 АЗН
- Локация работы – Сядарак
Ваши обязанности не будут ограниченны данными перечнем