VAKANSİYA 1
Azdizayn Group
Korpotativ satış mütəxəssisi
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Korporativ satış sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, Rus dili
- Kompüter bilikləri (MS Office, Micro);
- Planlama bacarığı;
- Araşdırma bacarığı;
- Ünsiyyətcillik;
- Təqdimetmə bacarığı;
- Təmsiletmə bacarığı;
İş haqqında məlumat:
- Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması
- Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili
- İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması
- Müştərilərə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması
- Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi
- Rəqib şirkətlərin bazar payının öyrənilməsi, araşdırılması və analizin aparılması
- Təklifin izlənilməsi və müştəri ilə razılaşdırılması.
- Təklif əsasında müqavilənin hazırlanması və imzalatdırılması
- Maliyyə sənədlərinin müştəriyə göndərilməsi
- Rəqib fəaliyyətləri və kampaniyaları haqqında məlumatların əldə edilməsi və rəhbərliyə bildirilməsi
- Rəhbərliyin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
İş şəraiti:
- 6 günlük iş həftəsi ;
- Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Korporativ nömrə;
- Yanacaq və amortizasiya xərcləri (şəxsi maşını olmalıdır)
- Əmək haqqı (700 AZN + satışdan bonus olmaqla satışdan aslı olaraq dəyişir)
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Korporativ satış mütəxəssisi” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 2
Company
Logistics Specialist
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Job Requirements:
- Master's degree in a related field preferred;
- Minimum 2 years related work experience preferred;
- Proficiency in MS Office Suite (Word, Excel, Outlook), 1C;
- Fluency in Azerbaijani, Russian and English;
Job Responsibilities:
- Participate in the project bidding process to design logistics solutions, as per customer’s demands;
- Control transportation quality & timely delivery;
- Plan transportation resource for timely shipping & delivery;
- Execute and Manage International transportation business in & out Azerbaijan;
- Answering customer queries;
Terms and conditions:
- Five-days working week;
- ₼ 800 plus annual bonus;
- Health Insurance Program;
Interested candidates are requested to submit their CVs to by indicating the position title “Logistics Specialist” in the subject line of your email.
VAKANSİYA 3
Competo
Продавец-консультант по категориям товаров в дистанционных каналах связи
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Должностные обязанности:
- Осуществление консультаций клиентов по товарам и товарным категориям в Umico market в различных каналах связи (телефон, вотсап, телеграм, почта, фейбук и т.д.)
- Исходящие звонки по существующей базе и продажа релевантного товара для клиента (Телемаркетинг)
- Информирование клиентов об услугах и инновационных проектах компании
- Регистрация звонков в системе CRM
- Приём входящих звонков от клиентов с целью консультации по товарам Umico Market
- Проактивность и способность специалиста рассматривать, разрешать сложные ситуации клиентов и находить для них решения
Требования к кандидатам:
- Свободное владение азербайджанским и русским языками
- Знания и опыт работы с непродовольственными товарами (характеристики, описание, детали) в розничных магазинах (техника, косметика, парфюмерия, товары для дома и т.д.)
- Знание офисных программ
- Умение работать в коллективе
- Хорошая грамматика и умение излагать мысли в деловой переписке
- Способность говорить свободно, четко и с интонацией
- Умение общаться с клиентами
- Умение продавать и разбираться в деталях и описаниях товарных позиций
Зарплата: 700 азн ( 350 фикс + 350 KPI)
График работы:
- Скользящий (посменный) график работы – 5/2
Кандидатов просим отправлять свое резюме c указанием в теме «Продавец-консультант по категориям товаров в дистанционных каналах связи» на английском или русском языках.
VAKANSİYA 4
Şabran Aqrokompleks
Böyük Mühasi̇b
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri (qısa təsvir):
- Vergi və statistik hesabatların hazırlanması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq qurumlara təqdim olunması;
- Müəssisənin aktiv və passivlərinin, o cümlədən debitor və kreditor borclarının, nağd vəsaitlərinin, mal qalığının, vergi öhdəliklərinin, gəlir və xərclərinin və s. uçotunun həyata keçirilməsi;
- Bütün növ hesabatların (torpaq,ƏDV,ÖMV,Mənfəət,DSMF və s.) hazırlanması və aidiyyatı orqanlara təqdim edilməsi;
- Bank və kassa əməliyyatlarının düzgün aparılmasına nəzarət edilməsi;
- Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi;
- Pul vəsaitlərinin hərəkəti və maliyyə vəziyyəti haqqında aylıq hesabatın hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Şirkətin maliyyə-iqtisadi idarə olunmasında aktiv iştirak və ehtiyac duyduqda lazımi təklifləri irəli sürülməsi.
Namizədə olan tələblər:
- Maliyyə, mühasibatlıq və ya digər aidiyyatı sahə üzrə ali təhsil;
- Mühasibatlıq sahəsində minimum 5 illik iş təcrübəsi;
- MS Office (xüsusilə MS Excel) və 1C 8.3 proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı.
İş şərtləri:
- İş qrafiki: həftənin 5 günü, saat 09:00-dan 18:00-dək
- Şabran rayonuna işgüzar səfərlər
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV-nizi mövzu hissəsində “Böyük Mühasib” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 5
HERTZ Azerbaijan
Менеджер по продажам
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Возраст: 23 – 35
Опыт работы: 1 – 3 года
Зарплата: 700 - 800 AZN
Контактное лицо: Фуад м
Контактный Номер: 012 437 59 95 / 055 204 02 89
Описание работы:
- Обслуживание клиентов (сдача автомобилей в аренду)
- График работы посменно: Аэропорт с 08:00 до 20:00, с 20:00 до 08:00 (с выходными)
Требования к кандидату:
- Знание: обязательно азербайджанского, русского и английского языков
- Знание Офисных программ
- Права: Категория B
- Коммуникабельность, инициативность
- Ответственность, самостоятельность
Просьба отправлять СV с указанием должности.
Не отвечающим всем требованиям кандидатов просьба не беспокоить!
VAKANSİYA 6
SWISSMED
Tibbi nümayəndə (cənub bölgəsi)
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Lənkəran, Masallı, Cəlilabad, Göytəpə, Biləsuvar, Astara ərazilər üzrə Tibbi Nümayəndə
- Şirkətin məhsullarını tibbi və əczaçılıq müəssisələrində, həkim və əczaçılara tanıtmaq
- Gündəlik tibb və əczaçılıq müəssisələrinə baş çəkmək
- Təqdim edilən dərmanlara olan tələbatın öyrənilməsi
- Bazarın, rəqiblərin araşdırılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi
- Həkim bazasının formalaşdırmaq və müntəzəm olaraq yeniləmək
- Satış dinamikasını izləmək
- Görülən işlər barədə gündəlik və aylıq hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi
- İş qrafiki: həftənin I-V gün 09:00-dan 17:30-dək
- İş üzrə hesabatlar və struktur CRM sistemi üzrə işləyir (planşet şirkət tərəfindən verilir)
- Aylıq əmək haqqı+mükafat (premiya)
- İş yeri: Region
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil və ya orta tibb təhsil .
- Ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Səlis və aydın nitq, sistemli təqdimat bacarığı.
- Rəsmi və səliqəli geyim tərzi.
- Dürüst, məsuliyyətli və qoyulan tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək.
- Hərəkətli iş rejimində və kollektivdə işləmə bacarığı.
- Şəxsi avtomobil olanlara üstünlük verilir.
- Aylıq yanacaq şirkət tərəfindən ödənilir
Maraqlanan şəxslərdən CV-lərini e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 7
Retailor LLC
Merçendayzer
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət məhsullarının istehlakçının diqqətini cəlb edəcək şəkildə satışın artırılması məqsədi ilə açılış və düzülüşlərinin gerçəkləşməsini təmin etmək, məhsulu satışa hazırlanmasını və realizə edilməsinə təmin etmək, qiymətinin kontrol edilməsi, məhsula satış görünüşünü vermək.
- Rəqib məhsullardan daha yaxşı yerlərdə açılışını və düzülüşünü təmin etmək, əlavə açılış sahələri yaradaraq məhsullarımızın satış nöqtəsinin içərisindəki sahib olduğu payı artırmaq.
- Satış nöqtəsində hərəkət istiqamətinə görə rəff başında, hərəkət istiqaməti münasib deyilsə ən çox diqqət çəkən rəflərdə açılışını və normativlərə uyğun düzülüşünü təmin etmək, məhsul qruplarının hamısını birlikdə açılışına və düzülüşünə çalışmaq.
- Satış nöqtələri işçiləri ilə ünsiyyət quraraq rəqib firma aksiyaları və eləcə də iş yeri haqqında öyrənmək, rəff payı və penetrasiya faizlərini artırmaq üçün ziyarət etdiyi satış nöqtələrindəki əksiklikləri barəsində müdirinə məlumat vermək, məhsulların yayımını təmin etmək.
- Şirkətin daxili nizam-intizam qaydalarına, korporativ və etik davranış normalarına daim riayət etmək.
- Daim şirkətin mənafeyini və imicini qorumaq.
- Verilmiş tapşırıqların tam icrası, hədəflərin vurulması, pul yığımı və yaranmış problemlərin vaxtında rəhbərliklə paylaşılması.
Tələblər:
- Satış sahəsi üzrə bilik və bacarıqlar;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşəbbüskarlıq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
- Pərakəndə və Horeca kanalları üzrə minimum 1 ildən artıq satış təcrübəsi.
- Ali və Orta təhsil
- Dil bilikləri:Azərbaycan dili və Rus dili
- Xanım namizədlər
- Yaş həddi: 25-35
- İş saatı: 09:00 - 18:00;
- İş qrafiki: 5 gün (çərşənbə axşamı-şənbə),
- İstirahət günləri: bazar-bazar ertəsi
- Əmək haqqı: 800 manat;
- Şəxsi nəqliyyat vasitəsi olanlara üstünlük veriləcək.
- Şirkət tərəfindən yanacaq və amortizasiya xərcləri qarşılanır.
CV-ləri göndərərkən subject bölməsində vəzifənin adını qeyd edin.
VAKANSİYA 8
Proshine
Satış təmsilçisi
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil (arzuolunandır);
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Korporativ satış bilikləri;
- Rus dili biliyi (səlist), ingilis dili (arzuolunandır)
- Yaş həddi: 20-45;
- Sürücülük vəsiqəsi və şəxsi avtolmobil;
- Bakı şəhərinin satış nöqtələrini yaxşı tanımalı;
- Yaxşı ünsiyyət və təqdimat bacarıqlarına malik olmalı.
- Ofis, Word, EXCEL proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
Vəzifələr:
- Şirkətlərlə korporativ danışıqların aparılması;
- Potensial müştəriləri araşdırmaq və əməkdaşlığa cəlb etmək;
- Şirkət məhsullarının satışını həyata keçirmək
- Mövcud müştərilər ilə əlaqələri qoruyub saxlamaq və sifarişləri qəbul etmək;
- Müştərilərin istəklərini, tələblərini və şikayətlərini daima araşdırmaq, dəyərləndirmək və onlar haqqında rəhbərliyə məlumat vermək;
- Gürülmüş işlər barəsində gündəlik hesabatları rəhbərliyə təqdim etmək.
İş şəraiti:
- Həftəlik 5 günlük tam (9:00-18:00) və 1 gün yarı iş rejimi;
- Əmək haqqı: 500-800
- Müntəzəm təlimlərin verilməsi;
- Yanacaq kartı və korporativ nömrənin verilməsi;
- Karyera inkişafı imkanı;
- Rəqabətə davamlı əmək haqqı və satışdan bonus.
- Ünvan: Qafqaz Biznes mərkəzi. (Bakı, H.Əliyev pr-ti)
077 677 97 07 Vüsalə
VAKANSİYA 9
Company
Əmək haqqı mühasibi
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Hesabat verir: Baş mühasibə
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- İş vaxtının uçot tabellərini qəbul edir, təhlil edir, nəzarət edir və onları hesablara uyğun işlənməyə hazırlayır;
- Müəssisə işçilərinin əmək haqlarını, məzuniyyət və kompensasiya üzrə ödənişləri, son haqq-hesab, xəstəlik və digər müavinətləri hesablayır, əməyin ödənilməsi fondunun xərclənməsinə nəzarət edir;
- Mühasibat yazılışlarının qeydiyyatını aparır və onları hesablar üzrə köçürür;
- Dövlət büdcədənkənar sosial fondlara sığorta ödəmələrinin, fəhlə və qulluqçuların əmək haqlarının, digər ödəniş və tədiyyələrin, habelə şirkət işçilərinin maddi həvəsləndirilməsinə ayrılan vəsaitlərin hesablanmasını və köçürülməsini yerinə yetirir;
- Dövri hesabatları müəyyən edilmiş müddət çərçivələrində hazırlayır, mühasibat sənədlərinin qorunub saxlanmasına nəzarət edir, onları arxivə verilməsi üçün müəyyən edilmiş qaydaya uyğun olaraq rəsmiləşdirir;
- Kassa intizamının yerinə yetirilməsinə, təhtəlhesab şəxslərlə hesablaşmalara nəzarət edir.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə, mühasibatlıq və audit üzrə)
- Əmək haqqının hesablanması üzrə minimum 3 illik peşəkar iş təcrübəsi;
- Elektron hökümət portallarında (e-gov və e-taxes) işləməyi bacarmalı;
- Ofis avadanlığı və kompüter proqramlarının (MS Office) əsaslarını yaxşı səviyyədə bilməli, 1C 8.3 proqramı üzrə bilik və bacarıqlarının olması mütləqdir;
- Azərbaycan Respublikasının müvafiq qanunvericiliyini bilməli;
- Dəqiqlik, punktuallıq və tapşırıqların vaxtlı-vaxtında icrası
İş şəraiti:
- İş yeri – Bakı şəhəri
- İş saatları – 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00, bir saat nahar fasiləsi
- Nahar təmin edilir
- İstirahət günləri – Şənbə və bazar
- Əmək haqqı – Danışıq yolu ilə.
Maraqlanan şəxslər mövzu yerində “Əmək haqqı mühasibi” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına CV göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 10
Azerbaijan Travel International
Turizm xidmətlərinin satışı üzrə menecer
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Azerbaijan Travel International - beynəlxalq turizm saytlarının qiymətləndirməsinə görə ilk turoperator, öz sahibkarlıq istedadlarını ortaya qoymaq istəyən gənc və məqsədyönlü insanları dəvət edir. Turizm məhsullarının küçə satışı üzrə menecerlər, daimi iş üçün tələb olunur.
Turizm Promoterunun vəzifəsi:
- Ünsiyyət bacarıqları və Tətbiqi Psixologiya əldə etmək üçün ən yaxşı təcrübə, dünyanın bir çox insanları ilə ünsiyyət imkanı.
- Azərbaycanın tarixi, mədəniyyəti və təbiətinin xüsusiyyətləri haqqında peşəkar biliklərin əldə edilməsi.
- Xarici dil biliklərinin təkmilləşdirilməsi.
- Karyera yüksəlişi imkanı.
- Professional satış texnologiyalarının təlimi.
- Əmək haqqı - 300 AZN + hər satılmış ekskursiyadan faiz (həftədə 100 manatdan 300 manata qədər pul qazanmaq imkanı).
- Pul mükafatları və digər bonuslar.
- Yarım gün işləmək imkanı.
İşin Təsviri:
- Ölkəmizə gələn turistlərə turizm xidmətlərinin təqdimatı və satışı.
- Tur məhsulunun tərkibi haqqında turistlərə məlumat vermək.
- Turistlərlə dialoq qurub, ekskursiyalarla bağlı turistlərin suallarını cavablandırmaq.
- Bütün etiket normalarına riayət etmək.
- Həftədə 6 gün iş qrafiki.
Tələblər:
- 18 və 30 yaş arası xanım və bəylər
- Diqqətli olmaq.
- Nəzakətli ünsiyyət bacarığı.
- Səlist danışıq qabiliyyəti.
- Təlimlərdə iştirak etmək.
- Yaxşı şifahi xarici dil biliyi (rus və ya ingilis).
- Komandada işləmək bacarığı.
- CV (foto ilə tələb olunur).
İş şəraiti:
- Sabit şirkətdə işləmək.
- Əmək haqqının vaxtında ödənilməsi.
- Əmək haqqı iki hissədən ibarətdir: aylıq əmək haqqı + satışdan %.
- İş yeri – İçərişəhər.
- İş təcrübəsi tələb olunmur.
CV-nizi elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur
Qeyd: Müsahibədə namizədin digər mövqelərə də baxılması mümkündür.
VAKANSİYA 11
GFC MMC
Briqada üzvü
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Pizzaların hazırlanması;
- İş yerində səliqə və təmizliyə riayət olunması;
- Kassada işləmə bacarığı.
Namizədə aid tələblər:
- 18-40 yaş arasında;
- Səlis azərbaycan və rus dili bilikləri;
- Diqqətli,dəqiq, məsuliyyətli, səliqəli,ünsiyyətcil və operativ olması;
- Karyera qurmaq istəyi.
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Çevik iş rejimi, növbəli iş rejimi,həftədə 5 iş günü, 2 gün istirahət;
- Əmək haqqı- 400 azn ;
- Mehriban iş kollektivi;
- Təlim keçmə və karyera artımı imkanları;
- Nahar pulu şirkət tərəfindən təqdim olunur.
VAKANSİYA 12
Azfar Med
Personal Assistant
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Requirements:
- Reporting to CEO and performing secretarial and administrative duties.
- Typing, formatting, and editing reports, documents, and presentations.
- Entering data, maintaining databases, and keeping records.
- Liaising with internal departments, answering calls, and making travel arrangements.
- Managing internal and external correspondence on behalf of senior management.
- Scheduling appointments, maintaining an events calendar, and sending reminders.
- Copying, scanning, and faxing documents, as well as taking notes.
- Preparing facilities for scheduled events and arranging refreshments, if required.
- Ordering office supplies and replacements, as well as managing mail and courier services.
- Observing best business practices and etiquette.
Responsibilities:
- Certification in secretarial work, office administration, or related training.
- 1-2 years of experience as a personal assistant would be advantageous.
- Extensive experience in creating documents and spreadsheets, using office software such as MS Word, Excel, and PowerPoint.
- Advanced typing, note-taking, recordkeeping, and organizational skills.
- Ability to manage internal and external correspondence.
- Working knowledge of printers, copiers, scanners, and fax machines.
- Proficiency in appointment scheduling software such as MS Outlook, as well as call forwarding.
- Excellent written and verbal communication skills in Azeri, Russian and English.
Work conditions:
- Work hours 09:00 - 18:00
- Work days 5/2
- Salary 600 AZN
Interested candidates can send CV with identification name of position in subject line.
VAKANSİYA 13
By Telecom
Satış məsləhətçisi (Lənkəran Filialı)
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Təhsil: Ali və ya orta;
- Satış sahəsində minimum 2-5 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan və rus dilini səlis bilməli
- Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
- Satış qabiliyyəti olmalı;
- Məhsulları təqdim etmək bacarığına malik olmaq.
Əsas vəzifələr:
- Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək;
- Müştərinin tələbatına uyğun olaraq müştəriyə düzgün seçim etməyə köməklik göstərmək
- Mövcud müştərilər ilə əlaqələri gücləndirmək, yeni müştərilər qazanmaq;
- Müştəriləri mağazada qarşılamaq, onların tələbatını öyrənmək, mallar haqqında ətraflı və doğru məlumat vermək
- Məhsulun lazımı ehtiyyat sayına nəzarət
İş haqqında məlumat:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Əmək haqqı :350-400 Azn + BONUS %
- Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
- Karyera yüksəlişi imkanı;
- Ödənişsiz təlimlər;
- Baza əmək haqqı ilə yanaşı, bonus sistemindən faydalanmaq.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini mövzu hissəsində vəzifənin adı “ Satış Məsləhətçisi” qeyd olunmaqla mail ünvanına göndərə bilərlər
VAKANSİYA 14
Company
Təchizat üzrə mütəxəssis
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Əmək haqqı (800-900 AZN)
Vəzifələr:
- Satınalma prossesini vaxtında, prosedur və prosseslərə uyğun olaraq icra etmək;
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
- Açılmış sifariş formalarının analizi;
- Satınalma sorğularına nəzarət, yoxlanılması və hesabatlarının hazırlanması;
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
- Tender/sorğularının hazırlanması və qiymətləndirilməsi, əsaslar və tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin yekunlaşdırılması;
- Satınalma prossesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirmək;
- Hesabatların hazırlanması və analizi, satınalma sorğularının hazırlanması, təchizatçıların analizi və digər prosseslərin effektiv idarəolunması;
- Təchizatçıların seçimi və qiymətləndirilməsi;
- Ödəniş sorğularını həyata keçirmək, ödənişlərə nəzarət etmək;
- Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması.
Tələblər:
- Xanım namizədlər
- Ali təhsil
- Təchizat sahəsində ən az 3 il iş təcrübəsi
- 25-40 yaş
- Təchizat və satınalma prossesləri və ümumi prinsiplərini anlamaq
- Təchizatın planlaşdırılması və təchizatçıların performansının qiymətləndirilməsi bacarığı
- Danışıqların aparılması bacarığı, təchizatçıların arasında düzgün seçim etmək bacarığı
- Bazarı təhlil etmək bacarığı
- Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparma bacarığı
- Satınalma müqavilələrin tərtibatı haqda ümumi anlayış
- Dil bilikləri: Ingilis, Azərbaycan və Rus dilləri – mükəmməl səviyyədə
- MS Office proqramları
- Məsuliyyətlilik, qərar vermə və problem həll etmə, planlaşdırmaq və təşkil etmək, komandada işləmək bacarıqları
- Yüksək kommunikasiya və biznes ünsiyyət bacarığları
İş şəraiti:
- iş rejimi - həftədə 5 günlükdür
- iş saatları - 09.00-18.00
- 1 saatlıq nahar fasiləsi
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
VAKANSİYA 15
Providence Doytch Limited
Junior Procurement Specialist
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
We are looking for freshly graduated, energetic, positive, enthusiastic, and passionate individual to join us.
We are engineering, procurement and construction contractor providing our products and services since 2005.
Salary is 500 AZN.
Requirements:
- High education.
- Possess good interpersonal, communication, negotiating and analytical skills
- Good team player
- Calm, professional attitude and approach to work.
- Strong attention to detail
- Solid computer skills (proficient in Excel, Word, Power Point and Outlook)
- Languages: Azerbaijani (native), English (intermediate), Russian (intermediate)
Responsibilities:
- Assist with all aspects of purchasing, negotiations, strategy, tool and process implementation for procurement related to goods and services
- Builds strong relationships internally and externally with vendors, fostering collaboration and teamwork
- Assist with implementing and maintaining procurement policies and reviews on a regular basis to ensure relevance and conformance with best practices and ensure compliance with internal and regulatory policies.
- Ensures process documents are complete, current, communicated and stored appropriately
- Identify the most profitable suppliers and initiate business partnerships
- Track and report key functional metrics to reduce expenses and improve effectiveness
- Collaborate with key persons to ensure the clarity of the specifications and expectations of the company
- To investigate potential suppliers to determine if they meet the specified requirements
- To negotiate with contractors on price, mode of shipping, and delivery time
- To interact with suppliers daily to resolve transactional issues and gather critical information.
Please, indicate “junior procurement specialist” in the subject line of your mails.
VAKANSİYA 16
Mars Overseas Baku
Təsərrüfat üzrə koordinator
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Namizədin vəzifə öhdəlikləri:
- İnzibati binada yarana biləcək problemləri qarşılamaq (sanitar qovşağı, mətbəx, otaqlar)
- Xadimələrin, fəhlələrin, növbətçi sürücülərin işinə nəzarət, planlamaq
- Hesabatların vaxtında və düzgün tərtib edilib rəhbərliyə təqdim edilməsi
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Azərbaycan dili yaxşı və Rus dili arzu olunandır
- MS Office proqramları - yaxşı səviyyədə
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Təsərrüfat üzrə koordinator" qeyd etməklə göndərə bilərsiniz
VAKANSİYA 17
Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti
Mühasib
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Mühasibat hesabının müxtəlif sahələri üzrə əməliyyatları yerinə yetirilmək;
- Maliyyə intizamının yerinə yetirilməsinə və ehtiyatlardan səmərəli istifadəyə yönəlmiş tədbirlərin işlənib hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak etmək;
- Pul vəsaitlərinin,əmtəə maddi qiymətlərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatları mühasibat hesabında əks etdirir. Məhsulun (işin,xidmətin) maya dəyəri və hesabat kalkulyasiyasını tərtib etmək;
- İtkinin əmələ gəlmə səbəblərini və qeyri-məhsuldar xərclərin mənbəyini üzə çıxarmaq, xəbərdar etmək üçün təkliflər hazırlamaq;
- Dövlət büdcəsinə ödənişlərin,sosial sığorta ayırmalarının,fəhlə və qulluqçuların əmək haqqına yönəldilən maliyyə vəsaitlərinin ayrılmasını,vergilərin,ödənişlərin, eləcə də istehlak fonduna vəsaitin köçürülməsini həyata keçirmək;
- Hesabat tərtib etmək üçün uçotun müvafiq sahələri üzrə məlumat hazırlamaq,mühasibat sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət etmək,onları müəyyən edilmiş qaydada arxivə təhvil vermək üçün rəsmiləşdirmək.
Namizəddən tələblər:
- Maliyyə və Mühasibat sahəsində ali təhsil;
- Mühasibatlıq üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi (konsaltinq və satış sahədə çalışan namizədlərə üstünlük verilicək)
- MS Office (xüsusilə MS Excel), 1c 8.3,BTP
- Vergi qanunvericiyi üzrə məlumatlı;
- Rus dili bilikləri arzuolunandır;
- İşgüzar, məsuliyyətli, ünsiyyətcil və təzyiq altında işləməyi bacaran;
İş şərtləri:
- Ünvan: Çinar Park BM, Ə.Rəcəbli küç.
- AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə
- Korporativ nömrə ilə təmin ediləcək
- Əmək haqqı: 1200-1400 AZN net
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Mühasib” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər. Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər interyuya dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 18
INEO Group
Администратор магазина
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
График работы: 2 или 3 дня рабочее время. Один день выходной
Основные обязанности:
- Обеспечение исполнения плана продаж магазина
- Координация работы персонала магазина, обеспечение высокого уровня клиентского сервиса
- Адаптация, обучение и мотивация консультантов
- Обеспечение бесперебойной работы магазина по всем направлениям деятельности (мерчандайзинг, прием партий товара, проведение инвентаризационных проверок, координация проведения рекламных акций)
- Участие в формировании заказа продукции
- Ведение необходимой отчетности
Требования к соискателю:
- Девушки, возраст 25 – 35 лет
- Опыт работы в розничной торговле и на данной позиции не менее 3-х лет
- Свободное владение азербайджанским и русским языками (английский приветствуется)
- Знание правил и методов обслуживания покупателей, психологии и принципов продаж
- Уверенный пользователь 1С, Excel
- Высокий уровень ответственности, инициативность и исполнительность
- Четкая, грамотная речь
- Презентабельный внешний вид
Условия и компенсации:
- Заработная плата – по результатам собеседования (от 600 - 800 azn)
- Гибкая бонусная система
- оформление по трудовому законодательству АР, социальное страхование
Заинтересовавшихся просьба отправлять CV с указанием названия позиции в теме письма.
VAKANSİYA 19
Badamlı
Çağırı mərkəzinin baş operatoru
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
İş yeri: Bakı
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahədə təlimlərdə iştirak etmiş namizədlərə üstünlük veriləcək
- Sahə üzrə ən az 2 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan, Rus və Türk dillərində səlist nitq qabiliyyəti (İngilis dili arzu olunandır)
- Mükəmməl səviyyədə ünsiyyət qurma və şifahi təqdimat bacarıqları
- Komandada işləmə, analitik düşüncə qabiliyyəti, operativlik, stresə davamlılıq və təşəbbüskarlıq
- İdarəetmə bacarığının olması üstünlükdür
- Excel, Word, Outlook proqramlarında və hesabatlarla işləmə bacarığı, təcrübə
İş barədə məlumat:
- Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan bütün müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq
- Qeydiyyata alınmış müraciətləri aidiyyatı bölmələrə/şəxslərə vaxtında yönləndirmək, prosesin gedişatını izləmək və ehtiyac olarsa, geri dönüş zənglərini etmək
- Müraciət zamanı şirkətin məhsulları və kampaniyalar haqqında ətraflı məlumat vermək, edilən müraciətləri cavablandırmaq
- Müştəri məmnuniyyətinin yoxlanılması məqsədi ilə müəyyənləşdirilmiş qaydada müştərilərə zənglərin edilməsi və qeydiyyatların aparılması
- Kampaniyalar, qeyri-iş günləri və digər haqqında IVR sistemə dəyişikliklərin edilməsini vaxtında təmin etmək, nəticələri izləmək, ehtiyac olarsa, müvafiq mətnlərin tərtibi
- Daxil olan şikayət xarakterli müraciətlərin yazılı şəkildə müvafiq bölməyə yönləndirilməsi və nəticələrin izlənərək qeydiyyatının aparılması
- Texniki problemlər haqqında rəhbərliyi və texniki bölməni vaxtında məlumatlandırmaq, problemin aradan qaldırılmasını təmin etmək
- Müvafiq qediyyat sistemlərinin aktuallığını nəzarətdə saxlamaq
- Aylıq müvafiq hesabatlar rəhbərliyə təqdim etmək
- İş qrafiki: 6 günlük, 09:00-18:00
- Əmək haqqı: 500 AZN
Tələblərə uyğun namizədlərdən CV-lərini “Çağırı mərkəzi operatoru” başlığı altında e-ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 20
Veliev MMC
Tədqiqat və inkişaf üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 iyn 2022 - [email protected]
Vəzifə və Öhdəlikləri:
- Müştərilərlə daimi əlaqədə olub, onlardan gələcək şikayət və təkliflərin dəyərləndirilməsi.
- Müştərilərin şikayət və təklifləri əsasında istehsal olunan məhsulların tədqiqatı və təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanıb rəhbərliyə təqdim olunması.
- İstehsal olunan məhsullarla bağlı milli və xarici elmi yeniliklərin, beynəlxalq təcrübələrin araşdırılıb, müvafiq təkliflərin rəhbərlik üçün hazırlanması.
Tələblər:
- Mühəndis ixtisası vəya texniki sahədə ali təhsil
- MS Office
- Cad
- Azərbaycan dilini səlis bilməsi mütləqdir. İngilis və rus dili üstünlükdür
- Araşdırma bacarığı
- Təqdimat bacarığı
- Komanda ilə işləmə bacarığı
- B Sürücülük vəsiqəsi
Əmək şəraiti:
İş yeri: Sumqayıt şəhəri, St. Sumqayıt
İş rejimi: 6 günlük
Əmək haqqı: Müsahibə zamanı namizədin bilik və bacarığına uyğun təyin olunacaqdır
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 31 May tarixinədək emailin mövzu hissəsində "Tədqiqat və inkişaf üzrə mütəxəssis" qeyd edərək elektron ünvanına göndərə bilərlər.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 21
Grand Medical LLC
Tibbi nümayəndə
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Bakı şəhəri və Lənkəran, Astara,Şirvan, Salyan, Quba, Xaçmaz, Balakən, Zaqatala regionları üzrə.
Namizədə tələblər:
- 21-45 yaş arası xanımlar və bəylər
- Ali Təhsilli olması vacib deyil (üstünlükdür)
- Azərbaycan dilini yüksək səviyyədə, Rus və ya İngilis Dili Bilikləri üstünlükdür
- Kompüter və MS Office proqram bilikləri
- Tibbi Nümayəndə vəzifəsi üzrə iş təcrübəsi
- Səlis və aydın nitq, ünsiyyət qabliyyəti yüksək, sistemli təqdimat və inandırma qabiliyyətləri bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Dürüst, səbirli, məqsədyönlü və məsuliyyətli
- Ünsiyyət yaratmağı bacaran
İş barədə məlumat:
- Təyin olunmuş ərazi üzrə Həkimlərlə,Tibbi müəssisələrlə və Apteklərlə görüşlər keçirmək
- Şirkətə məxsus olan məhsulların təqdimatını, tanıtımını və satışını həyata keçirmək
- Satış nöqtələrini müvafiq ardıcıllığa uyğun olaraq mütəmadi ziyarət edərək nəzarətdə saxlamaq
- Şirkətə yeni müştərilərin cəlb edilməsi istiqamətində işlər görmək
- Təqdim edilən məhsullara olan tələbatın öyrənilməsi
- Məhsul haqqında müştəriyə düzgün informasiyanı ötürmək
- Bazar araşdırması etmək və satış kanallarını artırmaq
- Görülmüş işlər haqqında gündəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq
İş günləri: I-V günlər ( VI gün ehtiyac yarandıqda )
İş saatları: 09:00-18:00
Əmək haqqı: 500-800 AZN fix + satışdan bonuslar
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər CV-lərini elektron ünvanına işləmək istedikləri region və vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 22
PAY Group
Project Control Coordinator
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Vəzifə barədə bəlumat:
- Layihələr sifarişçinin istəyinə əsasən müxtəlif obyektlərdə, müxtəlif kateqoriyalı otaq qapıları, giriş qapıları, qapı dəstəklərinin quraşdırılmasından ibarət olacaq.
- Hazır layihələrin icrası prosesində yaranmış hər hansısa bir dəyişiklik və ya problemlə bağlı memar və sifarişçi arasında düzgün kordinasiya qurmaq.
- Layihələrlə bağlı işlərin gedişini izləmək və vəzifə öhdəlikləri daxilində müştəri və memara dəstək olmaq.
- Ehtiyac olarsa, sahədə işin keyfiyyətlə yerinə yetirilməsi üçün tələb olunan çertyoj və sxemlərin düzgün işlənməsinə nəzarət etmək.
- Layihənin cari vəziyyəti haqqında hesabatların və layihə barəsində məlumatların bütün maraqlı tərəflərə bərabər səviyyədə paylaşılması və layihənin düzgün formada irəliləməsini təmin etmək.
- Layihə ilə bağlı gündəlik hesabatları rəhbərliyə təqdim etmək.
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil (İnşaat sahəsində üstünlükdür)
- Layihə İdarəetmə və ya müvafiq sahələrdə ən azı 3-5 il iş təcrübəsi;
- Memarlıq rəsmlərini oxumaq və başa düşmək bacarığı
- Yüksək səviyyədə Azərbaycan və və rus dili biliyi, ingilis dili arzuolunandır;
- Microsoft Office, Auto Cad, proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Effektiv şifahi və yazılı peşəkar kommunikasiya bacarığı;
- Gərgin iş rejimində işləmək bacarığı;
- Vakansiyaya yalnız xanım namizədlər müraciət edə bilər.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: Həftənin 5 günü, 10:00-dan 19:00-dək
- Şənbə və baza qeyri iş günləridir
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
Vakansiyanın adını Mövzu yerində qeyd etməklə, CV-nizi göndərə bilərsiniz.
QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və mail-da "Mövzu" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV" - lərə baxılmayacaq.
VAKANSİYA 23
Global Management
Satış Təmsilçisi
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Təhsil – Ali
- Təcrübə - Tələb edilmir
- Dil bilikləri – Azərbaycan dili , Rus dili
- Proqram bilikləri – Ms Oficce proqramları ( Ms Word , Ms Excel, Ms Power-Point)
- Analitik düşünmə, güclü vaxt idarəetmə və planlaşdırma bacarığı
- Yüksək satış yönümlü inandırma bacarığı
- Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət dili
İş barədə məlumat:
- Hazırlanmış satış planlarının həyata keçirilməsi üçün satış menecerləri tərəfindən hazırlanmış və bəyan edilmiş satış ssenarilərinin həyata keçirilməsi və inkişafı
- Şirkətin ümumi siyasətlərinə uyğun olaraq satışı həyata keçirmək üçün bütün plan və proqramların həyata keçirilməsi, təhlili və hesabatlarının təqdim edilməsi
- Şirkətin ümumi siyasətlərinə uyğun olaraq satışı həyata keçirmək üçün bütün plan və proqramların həyata keçirilməsi, təhlili və hesabatlarının təqdim edilməsi
- İş şəraiti : Həftə içi 5 gün
- İş saat 09:00 başlanır, saat 18:00 bitir
- Əmək haqqı – 300-350 azn + bonuslar
Maraqlananlar CV-lərini qeyd olunmuş elektron ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 24
eManat
Mühasib-Xəzinədar (Kürdəmir)
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Namizədə qoyulan tələblər:
- Kürdəmir şəhərində yaşamalı
- İqtisadi təhsili olmalı (magistr dərəcəsi olanlara üstünlük veriləcək)
- 3-4 il bu sahədə təcrübəsi olmalı
- Exceli bilməli
- 1 C proqramını bilən əməkdaşa üstünlük verilir
- Analitik düşünmə qabiliyyəti
- Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gündəlik banka mədaxil ediləcək pullarla bağlı əməliyyatların həyata keçirilməsi
- 1C mühasibatlıq proqramına işlənmiş inkassasiya aktlarının baş ofisin tələblərinə uyğun arxivləşdirilməsi və hər ayın sonunda baş ofisə göndəriləcək vəziyyətdə paketlənməsi.
- Hər iş günü xəzinədarların saydıqları pulları inkassasiya aktı ilə təhvil alıb məbləğin kassa jurnalına mədaxil edilməsi və filialın kassasına yığılması
- İnkassatorların terminallardan inkassasiya etdikləri bağlamaları hesabdarla birgə aktla təhvil alınması və zirzəmiyə yığılması.
- Bankdan yararsız əskinasların yararlı əskinaslarla dəyişdirilməsi,saxta olub-olmamasının yoxlanması
İş şəraiti:
- Ofis daxili;
- İş rejimi həftənin 6 günü
- Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
- Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
- Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
- Nahar təminatının qarşılanması
- “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi
Maraqlananlardan xahiş olunur, öz CV-lərinizi email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaqdır. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Mühasib-xəzinədar” yazılmalıdır.
VAKANSİYA 25
GPS Solutions
PHP proqramçı
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
İş qrafiki: həftə içi 5 gün (saat 09:00-dan 18:00-dək), 6-cı gün saat ( 10:00-dan 16:00-dək)
Əmək haqqi 1000-1500 AZN
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi: 28-40
- Cinsi: kişi
İş barədə məlumat:
- Laravel bilikləri;
- Linux bilikləri
- HTML,CSS üzrə biliklər;
- Javascript, PHP OOP bilikləri;
- Web tətbiqetmələrin hazırlanması və dəstəklənməsi;
- Verilənlər bazası (MySQL, MSSQL) təcrübəsi olan, baza strukturunun yaradılması, SQL sorğuları yazmağı və optimallaşdırmağı bacaran;
Şəkilli CV- lərinizi elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 26
Halal - P
SMM Menecer
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
İşin təsviri:
- Sosial Media hesabları (Facebook, İnstagram, Linkedin, Youtube və s.) ilə işləmək
- Sosial Medialar üçün kreativ, orijinal və yüksək keyfiyyətli kontent hazırlamaq
- Gündəlik sosial şəbəkəyə gələn şərh (rəy, mesaj) və sorğuları cavablandırmaq
- Təsdiq edilmiş plan əsasında targetə uyğun reklamları yerləşdirmək və izləmək
- Sosial mediada bazarın təhlilini aparmaq (vendor, məhsul və rəqiblər üzrə)
- Hesabat hazırlamaq
- Tədbirlərin təşkil olunmasında marketing menecerə dəstək olmaq
- Qrafik dizayner ilə bərabər işləmək
Tələblər:
- Marketinq sahəsində təhsil (ali, kurslar və s.)
- SMM üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi
Bacarıqların:
- Azərbaycan dili qrammatikası biliyi, eyni zamanda düzgün tətbiq edilməsi bacarığı;
- İngilis və rus dillərini bilən namizədlərə üstünlük verilir
- Facebook, Linkedin, Instagram üzrə istifadəçi təcrübəsi, rəqəmsal reklamları idarəetmə bacarığı
- Facebook Business manager bilikləri
- Reklam nəticələrini analiz edə bilmək bacarığı
- Microsoft Office və İnternet resursları ilə işləmə bacarığı
- Komandada işləmək qabiliyyəti
- Yaradıcı və analitik düşüncə tərzi
- Təşəbbüskarlıq, operativlik, punktuallıq və kreativlik
Dəyərlərimiz:
- İnkişaf və davamlı öyrənmək istəyi
- Qayğı göstərmək və kömək etmək istəyi
- Dürüstlük və ədalətli mübadilə
Seçim bir neçə mərhələdə aparılır:
- CV - bənzər bir təcrübənin varlığına baxırıq
- Doldurulmuş anket forması - cavab sürətinə və anketin məzmununa baxırıq
- Üz-üzə müsahibə - “sizinlə tanış oluruq, həm də özümüzü təqdim edirik”
- Rəhbərlə müsahibə
Şərtlər:
- Iş cədvəli: standart 5 günlük 9.00-dan 18.00-dək;
Əmək haqqı: 500 AZN
Bu linkə daxil olun və anket formasını doldurun. Onu da CV ilə birlikdə göndərməyi unutmayın.
VAKANSİYA 27
Canon Azərbaycan
Merçendayzer
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təyin olunmuş martşrut üzrə mağazalara gedilməsi
- Mütəmadi təlimlərə qoşulub, məhsulların öyrənilməsi
- Mağaza satıcılarının yeniliklərlə məlumatlandırılması, qısamüddətli təlimlərin həyata keçirilməsi
- Rəqib məhsullarının öyrənilməsi, bazar araşdırılması
- Hesabatların verilməsi və görülmüş işlərə dair təqdimatların hazırlanması
Tələblər:
- MS Office-də ( Power Point, Excel, Outlook) səlis işləmə bacarığı
- Azərbaycan və rus dillərində səlis danışmaq ( ingilis dili arzuolunandır)
- Səlis nitq bacarığı
- Yaş həddi: 18-30
Təminatlar:
- İş saatları: Həftə içi, 09:00-18:00
- Əmək haqqı: 500 azn
- Qeyri iş günləri və həftə sonları istirahət günləridir.
E-mail: [email protected] və [email protected]
VAKANSİYA 28
Retailor LLC
Satış təmsilçisi
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Soyuq satışın həyata keçirilməsi.
- Aylıq, rüblük və illik satış hədəflərinə nail olunmasını təmin etmək
- Şirkətin Horeca və Pərakəndə kanalları üzrə spirtli içkiləri və çipsi məhsullarının satış həcminin artırılması.
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
Tələblər:
- Satış sahəsi üzrə bilik və bacarıqlar;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və təşəbbüskarlıq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti
- Pərakəndə və Horeca kanalları üzrə minimum 1 ildən artıq satış təcrübəsi.
- Ali və Orta təhsil
- Dil bilikləri:Azərbaycan dili və Rus dili
- Bəy və ya xanım namizədlər
- Yaş həddi: 25-35
- İş saatı: 09:00 - 18:00;
- İş qrafiki – 5 gün (bazar ertəsi-cümə)
- İstirahət günləri: şənbə-bazar
- Əmək haqqı: 1250 manat;
- Sürücülük vəsiqəsi: B; BC kateqoriyası
- Şəxsi nəqliyyat vasitəsinin olması
- Şirkət tərəfindən yanacaq və amortizasiya xərcləri qarşılanır.
VAKANSİYA 29
Halal - P
Kopirayter
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
İşin təsviri:
- Sayt üçün mətn kontenti hazırlamaq
- Biznes mətnlərin hazırlanması (təkliflər, e-poçt göndərişləri, pres-relizlər, vizitkalar, flayerlər, bonuslar, kataloqlar, təqdimatlar)
- Daxili hesabat mətnləri hazırlamaq
- Biznes məktubları yazmaq
- Orfoqrafik və qrammatik səhvləri yoxlamaq
- Kampaniyalar üçün sloqanlar və adlandırmalar düşünmək
- Video icmallar, video izahlar üçün ssenarilər hazırlamaq
- Tərcümə etmək
Tələblər:
- Ali təhsil
- Kopirayter sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
Bacarıqların:
- Azərbaycan dili qrammatikası biliyi, eyni zamanda düzgün tətbiq edilməsi bacarığı;
- İngilis və rus dillərini bilən namizədlərə üstünlük verilir
- Marketinq və satış sahəsində yüksək fəlsəfi düşüncə forması
- Mətnlərdə açar sözlərdən istifadə etmək bacarığı
- Microsoft Office və İnternet resursları ilə işləmə bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Yaradıcı və analitik düşüncə tərzi
- Təşəbbüskarlıq, operativlik, punktuallıq
Dəyərlərimiz:
- İnkişaf və davamlı öyrənmək istəyi
- Qayğı göstərmək və kömək etmək istəyi
- Dürüstlük və ədalətli mübadilə
Seçim bir neçə mərhələdə aparılır:
- CV - bənzər bir təcrübənin varlığına baxırıq
- Doldurulmuş anket forması - cavab sürətinə və anketin məzmununa baxırıq
- Üz-üzə müsahibə - “sizinlə tanış oluruq, həm də özümüzü təqdim edirik”
- Rəhbərlə müsahibə
Şərtlər: İş cədvəli: standart 5 günlük 9.00-dan 18.00-dək;
Əmək haqqı: 700-800 AZN
Bu linkə daxil olun və anket formasını doldurun. Onu da CV ilə birlikdə göndərməyi unutmayın.
VAKANSİYA 30
Navis Project
Таможенный брокер
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Требования:
- Высшее образование;
- Опыт работы - От 2х лет;
- Знание офисных программ - MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).
- Азербайджанский, русский (свободно)
- Аналитическое мышление, умение решать проблемы в кратчайшие сроки, умение работать в стрессовой обстановке
Обязанности:
- Сотрудничество с транспортными компаниями, брокерами и таможенными органами;
- Проверка сопроводительных документов на товары и транспортные средства, принятые к таможенному оформлению;
- Работа с транспортными и таможенными документами, декларациями;
- Подготовка всех необходимых разрешений;
- Получение сертификатов;
- Работа с таможенными платежами;
- Решение нестандартных вопросов, возникающих при таможенном оформлении.
Условия труда:
- График работы –по графику работы таможенных органов.
- Оформление по трудовому кодексу Азербайджанской Республики.
- Заработная плата определяется по результатам собеседования.
- Кандидаты без опыта работы не будут рассматриваться
СV высылать с пометкой Таможенный брокер.
VAKANSİYA 31
Asan Kredit
Lombard krediti üzrə mütəxəssis
Son tarix 14 iyn 2022 - [email protected]
Əmək haqqı: 400-800 azn arası (Fiks və bonus sistemi).
İş yeri : Bakı şəh,Nizami ray,Ə.Hacıyev 46 B (Q.Qarayev m/s).
İş saatı: I-V günlər 09:00-18:00, VI gün 10:00-16:00.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kredit porfelini daim nəzarətdə saxlamaq,müştərilərin vaxtında ödəniş etməsini təmin etmək.
- Kollektiv və müştəri ilə işləmə bacarığı.
- Verilən tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək.
- Təşkilatın xidmətləri və kampaniyalar haqqında müştərilərə mütəmadi məlumat vermək.
Namizədə olan tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas təhsili.
- İşə qəbul üçün ilkin kredit hədəfini tamamlamaq.
- Yaş həddi - 22-30 yaş arası.
Qeyd: Vakansiya bəylər üçün nəzərdə tutulub.
İlkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 32
ATKİNS şirkətinin Azərbaycan Respublikasındakı nümayəndəliyi
İctimaiyyətlə əlaqələr üzrə mütəxəssis
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- İctimaiyyətlə və KİV-lə əlaqələri təşkil edir.
- KİV nümayəndələri ilə əlaqələrin strategiyasını işləyib hazırlayır və idarənin korporativ imicinin formalaşması planını hazırlayır.
- İctimaiyyətlə əlaqələr kampaniyalarının keçirilməsi planını hazırlayır və planlaşdırılmış aksiyaların idarənin imicinə təsirinin ölçülməsini təşkil etmək.
- İctimaiyyətlə Əlaqələr kampaniyasının büdcəsini müəyyən etmək.
- Təşkilatın elmi tədqiqatlar sahəsində əldə etdiyi nailiyyətlər, təşkilatın sosial-iqtisadi vəziyyətinin əsas istiqamətlərini işləyib hazırlayıb, üsullarını təqdim etmək.
- Təşkilatın rəhbərləri ilə müsahibələri, mətbuat konfranslarını, brifinqləri, təşkil edir.
- Təşkilatın fəaliyyəti haqqında mətbuat yayımının, korporativ bülletenlərin, idarənin ümumi hesabat sənədlərinin təşkilinin fəaliyyəti haqqında digər məlumatları kütləvi mətbuat vasitələri üçün hazırlanmasını təşkil etmək.
- Təşkilatın fəaliyyəti ilə bağlı ətraf mühiti təhlil etmək, sorğular təşkil etmək və təşkilatın siyasətinə və imicinə olan münasibətlərin aşkar edilməsi üçün ictimaiyyət ilə müsahibə üçün anketləri təşkil etmək.
- İctimaiyyətin öyrənilməsi mərkəzləri ilə qarşılıqlı əlaqələrin təşkil olunması, təşkilatın fəaliyyəti haqqında ictimaiyyətin fikrini öyrənmək üçün xüsusi poqramları hazırlamaq.
- İctimaiyyətin təşkilatın fəaliyyəti haqqında olduqları fikrini təşkilatın rəhbərliyinə çatdırır.
- Cəmiyyətin sosial, iqtisadi və siyasi baxışlarını təhlil edir, gələcək üçün proqnozları işləyib hazırlayır və xoşagəlməz tendensiyaları vaxtından əvvəl üzə çıxarır.
- KİV sorğularını təhlil etmək və ictimaiyyətin nüməyəndələrini təşkilatın fəaliyyəti ilə məlumatlandırmaq, təşkilatın bu və ya digər tədbirləri ilə ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə mütəxəssislərin məlumatlandırılması.
- Reklamsız ictimaiyyətin diqqətini cəlb etmək üçün və təşkilatın imicini artırmaq üçün məlumatlandırıcı vasitələrdən (sərgi, prezentasiya və s.) istifadə etmək.
- Təşkilatın cürbəcür tədbirlərdə iştirak etməsi təkliflərini təhllil etmək (sərgilərdə, mətbuat konfransı, festivallar və s).
- Təşkilatın bütün uğurlu addımları haqqında məlumatların yayımında bütün lazım olan vasitələrdən təşkilatın çisəklənməsi üçün istifadə etmək.
- İctimaiyyətlə Əlaqələr kampaniyalarının keçirilməsinin effektivliyini təhlil etmək.
- KİV-n təşkilat haqqında yaydıqları məlumatları ümumiləşdirmək, təhlil etmək və rəhbərliyin diqqətinə çatdırmaq.
- Təşkilatın ünvanına yönəldilmiş tənqidi rəylərə cavab vermək (cavab çıxışlarını hazırlamaq, effektiv formada tənqidləri şərh etmək və aydınlaşdırma aparmaq üçün mətbuat konfranslarını təşkil etmək).
- KİV-lə qarşılıqlı əlaqələrin inkişafı üçün təşkilatın rəhbərləri üçün müvafiq treyninqlərin təşkil edilməsi.
- Rəqiblərin ictimaiyyətlə əlaqələr strategiyasını təhlil etmək və onların zəif tərəflərini üzə çıxartmaq.
- Korporativ daxili tədbirlərin keçirilməsi üçün rəy yığmaq üçün təşkilatın işçiləri arasında sorğuları təşkil edir.
- Təşkilatın ictimaiyyətlə əlaqələr işinin arxivini təşkil etmək.
- Təşkilatın rəhbərlərinə görülən işlərin hesabıtını təqdim etmək.
- Yeni tendensiyaların müəyyən edilmsi məqsədilə bazara daim baxış keçirilməsi və şirkətə ən çox uyğun gələnlərinin tətbiq edilməsi.
- Sosial şəbəkələrdə olan səhifələrin idarə edilməsi.
Tələb olunan peşə-ixtisas səviyyəsi:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, rus və ingilis dilində sərbəst yazı və danışıq qabiliyyəti;
- KİV və digər vasitələrlə işləmə əsaslarını;
- PR-ın və PR kampaniyalarının planlaşdırılması prinsiplərini;
- PR kampaniyaların təşkili və həyata keçirilməsi metodlarını;
- KİV-in strukturu və funksiyalarını;
- Daxili korporativ PR və digər PR istiqamətlərinin əsaslarını;
- Reklam işinin əsaslarını bilməlidir;
- Əla kompüter bilikləri (Microsoft Office)
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Əla ünsiyyət qurmaq və yaxşı komanda üzvü olmaq bacarığı;
- İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı.
Yuxarıda göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz tərcümeyi-hallarını (CV - foto şəkil ilə) elektron poçtun ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 33
Azdizayn Group
Təchizat direktoru
Son tarix 16 iyn 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil;
- Satınalma sahəsində 3 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, Rus, İngilis yaxşı səviyyədə (Fars dili üstünlükdür)
- Təmsiletmə bacarığı;
- Planlama bacarığı;
- Araşdırma bacarığı;
- Dəqiqlik;
- Kompüter bilikləri (MS Office, Micro);
İş haqqında məlumat:
- Məhsulların xarici bazarlarda qiymət araşdırmasının həyata keçirilməsi
- Yeni təchizatçıların tapılması və qiymət, keyfiyyət uyğunluğunun təmin edilməsi
- Ölkə xaricindəki anbara yerləşmə planın verilməsi
- Yükləmə planlarının anbardarlara verilməsi
- Gətirilən məhsullarla bağlı gömrük sənədlərinin hazırlanması
- Brokerlərlə danışıqların aparılması və gömrük bəyannamələrinin yazılmasının təmin edilməsi
- Gömrükdən keçmiş məhsulların idxal bəyannaməsinin yazılması və gömrük ödənişlərinin edilməsi, anbara daşınmasının təşkil edilməsi
- Micro proqramı üzərindən idxal əməliyyatlarının həyata keçirilməsi
- Tələb olunan məhsul/xidmət üzrə bazar araşdırmasının aparılması və analiz edilməsi;
- Tədarükçü şirkətlərlə danışıqların aparılması ;
- Tədarükçü şirkətlərin fəaliyyətlərinin analizinin aparılması ;
- Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun həyata keçirilməsi;
- Təchizat üzrə sənədləşmələrin düzgün şəkildə yerinə yetirilməsi;
- Logistika şirkətləri ilə danışıqların aparılması
- Ölkə xarici və daxilində olan şirkətin bütün logistika işlərinin təşkil edilməsi,nəzarət edilməsi
- Logistikayla bağlı nəqliyyat şirkətləri ilə qiymətlərin araşdırılması
- Məhsulların xaricdən gətirilib anbara təhvil verilməsi
- Gömrük işlərinin icrasına nəzarət edilməsi
- Ofis daxili əsas vəsaitlərin təchizat işlərinin həyata keçirilməsi
- Yeni məhsulların anbar, maliyyə və satış komandasına təqdim edilməsi
- Anbarların işlərinin düzgün şəkildə təşkil edilməsi
- Təchizat şöbəsi əməkdaşlarının idarə edilməsi
- Görülən işlər barədə aylıq və illik hesabatların aparılması;
- Tədarükçü şirkətlərin fəaliyyətlərinin analizinin aparılması ;
- Təqdim olunan qiymət təkliflərinin kommersiya analizinin edilməsi;
- Tədarükçü bazasının yaradılması və idarə edilməsi ;
- Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun həyata keçirilməsi;
- Təchizat üzrə sənədləşmələrin düzgün şəkildə yerinə yetirilməsi;
- Təchizatla əlaqədar rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icra edilməsi.
İş şəraiti:
- 6 günlük iş həftəsi ;
- Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Korporativ nömrə;
- Əmək haqqı razılaşma yolu ilə
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Təchizat direktoru” başlığı ilə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.