VAKANSİYA 1
OBA marketlər şəbəkəsi
Bazar və qiymət araşdırma əməkdaşı (Mingəçevir, Lənkəran, Qəbələ, Şəki)
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: orta
- Kompüter bilikləri: MS Office
- Komanda şəklində, həmçinin gərgin iş rejimində çalışmaq;
- Şəxsi avtomobil mütləqdir
Qeyd: Ezamiyyə halları mümkündür.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Günlük olaraq ərazi bölgüsünə əsasən, verilmiş bölgələrdə qiymət araşdırmaları aparılmalı
- Təyin olunan plana uyğun rəqiblərdə kateqoriya analizlərinin aparılması
Əavə təminatlar:
- Nahar şirkət tərəfindən verilir;
- Korporativ nömrə ilə təmin edilmə;
- Yanacaq xərci şirkət tərəfindən qarşılanır
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
Əmək haqqı: 600Azn (əlavə olaraq yanacaq xərci və nahar ödənişi)
- Mingəçevir- (plan üzrə gəziləcək ərazilər: Ağdaş, Göyçay, Ucar, Kürdəmir, Zərdab, Bərdə, Yevlax)
- Lənkəran - (plan üzrə gəziləcək ərazilər: Astara, Masallı, Yardımlı, Lerik, Neftçala, Cəlilabad)
- Qəbələ- (plan üzrə gəziləcək ərazilər: Qəbələ, İsmayıllı, Ağsu, Göyçay, Şamaxı)
- Şəki- (plan üzrə gəziləcək ərazilər:Balakən, Zaqatala, Qax, Şəki, Oğuz)
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Bazar və qiymət araşdırma əməkdaşı (regionun adı) " yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 2
ADORE kompani
Digital Marketing Manager
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Requirements:
- Bachelor degree in Marketing or Economics
- Solid knowledge of website analytics tools (e.g., Google Analytics, Google Ads, SEO)
- Experience in the position of Digital Marketing Manager for 1-2 years
- Good in Azerbaijani and Russian. English is an advantage.
Job responsibilities:
- Planning digital marketing campaigns, email, social media and display advertising
- Maintaining our social media presence across all digital channels and mobile app
- Brainstorm new and creative growth strategies
- Utilize strong analytical ability to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points
- Preparation of reports to the management on the work done.
Work conditions:
- Work schedule 5/2, 09.00-18.00
- Free lunch and additional discount bonuses
- Starting salary is 500 AZN with further growth
Please send your CV to e-mail with “Digital Marketing Manager” in the title of the lette
VAKANSİYA 3
Başak Group
Satış təmsilçisi
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil,
- Mövcud sahə üzrə minimum 2 il təcrübə,
- Standart kompüter bacarıqları (Word, Excel, Outlook, PPT),
- Danışıqlar aparma qabiliyyəti,
- Fəaliyyət sahəsi üzrə özünü inkişaf və araşdırma yönümlü olmaq,
- 23-30 yaş aralğı,
Öhtəliklər:
- Şirkət Məhsularının satışının təşkil edilməsi,
- Mağazaya daxil olan müştərilərə məhsulun keyfiyyəti, tərkibi və digər xüsusiyyətləri barədə məlumatın verilməsi,
- Müştərilərlə daim əlaqədə olması, onların ehtiyac və tələblərinin analiz edilməsi,
- Mağazalarda məhsulun düzülüşünə, səliqəli şəkildə görünməsinin təşkil edilməsi,
- Görülən işlərin hesabatını bir başa rəhbərinə düzgün təqdim edilməsi,
- Rəhbərliyin göstərilən vəzifə üzrə digər tapşırıqlarının həyata keçirilməsi,
İş şəraiti:
- İş vaxtı: Həftə içi 5 gün 09:00–dan 18:00 dək; şənbə yarı iş rejimi,
- Əmək haqqı: 400 AZN + Bonus (KPİ),
- Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır,
- Korporativ nömrə,
- Ünvan: Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov pr 3105.
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Satış təmsilçisi-mağaza” yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 4
Rasmar LLC
Sales and Marketing Assistant
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Tələblər:
- 20-30 yaş arası xanımlar
- Ali təhsil
- İngilis (orta) və rus dili biliyi olmalıdır.
- Office proqramlarını bilməlidir.
Öhdəliklər: Xaricdən mal alınarkən email ilə yazışmalar olur. Dil biliyi bunun üçündür. Eyni zamanda müştərilərə təkliflər göndərilir.
Maraqlananlar CV-lərini müraciət et bölməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 5
Azal Club
Korporativ müştərilərlə iş şöbəsinə mütəxəssis
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil:Ali
- Yaş həddi: 24-35;
- Kompüter biliyi: MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
- Azərbaycan və rus dilləri yüksək, ingilis dili yaxşı səviyyədə olmalı;
- Korporativ satış sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Loyallıq proqramı ilə iş təcrübəsi üstünlükdür.
Namizədə tələblər:
- Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti, ünsiyyət qurma bacarığı;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Yenilikçi, kreativ olmaq, sahə üzrə trendləri görmək;
- Detallara diqqət etmək, yaradıcı və məsuliyyətli olmaq, təqib etməyi bacarmaq;
İş barədə məlumat:
- Müştərilər üçün təklif paketlərinin hazırlanması;
- Şirkətlərlə korporativ danışıqların aparılması;
- Satışların təşkili, planlaşdırılması və müqavilələrin bağlanması;
- Bazarın, rəqiblərin müntəzəm araşdırılması və təhlilinin aparılması;
- Görülən işlər barədə həftəlik, aylıq və illik hesabatların şöbə müdirinə təqdim edilməsi;
- Müştəri bazası və yerli bazardakı trendlərin təhlilinin aparılması, müştərilərin tələblərini öncədən praqnozlaşdırılması.
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: Razılaşma ilə
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00 – 18:00.
- Korporativ nömrə və danışıq balansı, görüş üçün nəqliyyat xərcləri.
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Korporativ müştərilərlə iş şöbəsinin mütəxəssisi” sözlərini qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 6
AIR Media
Satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil:Ali
- Yaş həddi: 22-40
- Kompüter biliyi: MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Azərbaycan və rus dilləri səlis, ingilis dili üstünlükdür
- Korporativ satış üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
Digər tələblər:
- Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti, ünsiyyət qurma bacarığı
- Analitik düşünmə qabiliyyəti
İş barədə məlumat:
- Aktiv şəkildə yeni müştərilərin axtarışını və əlaqələrin qurulmasını təmin etmək
- Müştərilərlə münasibətlərin yüksək səviyyədə qurulmasını, müəssisənin xidmətləri haqqında dolğun və ətraflı məlumatların təqdim edilməsini təmin etmək
- Müştərilərlə sistematik şəkildə əlaqə saxlamaq, əlverişli və sərfəli münasibətlərin yaradılmasını təmin etmək
- Şirkətin məhsullarının tanıdılmasını təmin etmək və yeni təkliflərlə şirkətin məhsullarının satışını təşkil etmək
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00 – 18:00
- Korporativ nömrə və danışıq balansı
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
Namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Air Media - Satış üzrə mütəxəssis” sözlərini qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 7
Pharmaline Group
Супервайзер
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Обязанности:
- Выполнение плановых показателей продаж;
- Руководство группой телефонных продаж;
- Обучение и адаптация новых сотрудников отдела телемаркетинга
- Участие в подборе персонала
- Индивидуальный подход и работа с ключевыми заказчиками;
- Анализ потребностей и интересов потенциального клиента;
Требования:
- Грамотная письменная и речь, отличное знание азербайджанского и русского языков;
- Хорошие знание компьютерных офисных программ;
- Умение составлять и вести документацию и отчетность;
- Способность и желание самосовершенствоваться и обучаться;
- Стрессоустойчивость - адекватная реакция на критику и замечания;
- Пунктуальность, отзывчивость и дружелюбность.
Условия:
- График работы 6/1 :
- пн-сб с 09:00 по 18:00
- вс выходной
- Зарплата 600+% (200-400 бонус)
- Официальное трудоустройство.
- Контактное лицо: Саида Агаева
Кандидатов, желающих подать заявку, просим присылать свои резюме отметит на тему «Супервайзер»
VAKANSİYA 8
EB Consulting
Mühasib köməkçisi
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Əməliyyatların 1C sisteminə daxil edilməsi
- internet banking vasitəsilə ödənişləri həyata keçirmək
- Mal-materialların uçotunun aparılması
- DSMF, statistika və digər hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
- Mühasibatlıqda kargüzarlıq və sənədlərin arxivləşdirilməsi işinin aparılması və nəzarət olması
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında yerinə yetirilməsi
Tələblər:
- Ali təhsilli (iqtisadi və maliyyə yönümlü)
- Mühsibatlıq sahəsində ən az 1-2 il iş təcrübəsi
- 1C ( 8.3) proqramında işləmək bacarığı
- MC office (Word, Excel) proqramını yaxşı səviyyədə bilməli
- Diqqətli, məsuliyyətli olması və kollektivdə işləmə bacarığı
- Analitik düşüncəyə malik olmalı
İş şəraiti:
- İş rejimi - 5 günlük (09:00-18:00)
- Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq
- Əmək münasibətləri Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsi əsasında tənzimlənir.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər öz CV formalarını və əmək haqqı gözləntilərini "Mühasib köməkçisi" başlığı ilə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 9
ADORE kompani
Junior Brand Manager
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Requirements:
- Higher education (preference will be given to graduates of foreign universities)
- Work experience 1-2 years
- Good in Azerbaijani, Russian and English
- Advanced PC user (Excel, Word, Power Point)
- Excellent analytical, communication and presentation skills, attention to detail, responsibility, creativity
Job responsibilities:
- Supporting the Brand Manager generating actionable insights to help with formalization of strategy for their assigned sub-category, with a specific focus on consumer and market insights.
- Supporting the Sales team with customer presentations and customer requirements
- Analyze market and consumer data and make recommendations to the management
- Coordinate with Digital Marketing Team to define and follow online activities and communities
- Execute brand strategies in an effective manner
- Assist brand managers in building brand image for clients’ products or services.
- Preparation of reports to the management on the work done
Work conditions:
- Work schedule 5/2, 09.00-18.00
- Free lunch and additional discount bonuses
- Salary 800-1000 AZN
Please send your CV to e-mail with “Junior Brand Manager” in the title of the letter.
VAKANSİYA 10
Debet Safety
Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Vəzifə üzrə tələblər:
- Biznes fəaliyyəti üçün lazım olan mal və materialların təyin edilməsi və alınmasına nəzarət edilməsiI;
- Alınmış mal və materialların yük daşıyan (nəqliyyatçı) şirkətə verilməsinin nəzarətdə saxlanılması;
- Alınmış mal və materialların sənədlərinin yoxlanılması;
- Malsatan şirkətlərlə işgüzar münasibətlərin qurulması, qiymət danışıqlarının aparılması;
- Bazarda olan yeni mallar və malsatan şirkətlər haqqında məlumatların toplanması, onların təhlil edilməsi və qiymətləndirilməsi;
- Yeni mal və materialların alınması, onlara nomenklaturanın verilməsinin təmin edilməsi;
- Malsatan şirkətlərin göstərdikləri xidmətin, satdıqları mal və materialların keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi, etibarlı malsatan şirkətlərin müəyyənləşdirilməsi və onların siyahısının tutulması;
- Anbarında olan mal və materialların miqdarının təhlil olunması, çatışmayan və ya sayı azalan mal və materialların müəyyənləşdirilmə.
Namizədə olan tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə 5 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri : Azərbaycan, İngilis , Rus dillərində sərbəst danışmaq ve işgüzar yazışmanı aparmaq;
- Yaxşı səviyyədə kompüter bacarıqları (MS Office proqramları,1 C)
İş şəraiti:
- Nahar və servis (nəqliyyat ) (m. Köroğlu, m. 20 yanvar iş yerinədək və geri dönməklə ) şirkət tərəfindən təşkil olunur;
- 5 günlük iş həftəsi ( 08:00 – 17:00)
- AR qanunvericiliyə uyğun rəsmiləşdirilmə;
- Korporativ nömrə şirkət tərəfindən təşkil olunur.
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun müsahibə əsasında müəyyən olunacaq
Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssiss” mövzusu ilə email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 11
Domino’s Pizza Azerbaijan
Marketing Manager
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Vakansiya üzrə Öhdəliklər:
- Marketinq planının hazırlanması və ona uyğun iş qrafikinin təşkili
- Marketinqin inkişafı istiqamətində daim təhlilin aparılması
- Satışlara günlük və uzun müddətli nəzarət etmək və buna uygun hesabatların hazırlanması
- Müştəri bazasının genişləndirilməsi və şatışın təkmilləşdirilməsi məqsədi ilə PR və reklam layihələrinin hazırlanması
- SMM, PR və Reklam sahələrində geniş təcrübəyə malik olmaq
- Şirkətin sosial şəbəkələrini nəzarətdə saxlamalı
- Şirkətin məhsullarının rəqabət qabiliyyətinin qiymətləndirilməsi
- Digital Marketinq üzrə kampaniyaların təşkili və idarə edilməsi
- Şirkətin mövcud marketinq kampaniyalarının daima nəzarətdə saxlanılması və gedişat barədə rəhbərliyin məlumatlandırılması
- Şirkət strategiyası çərçivəsində, bazar şərtləri və müştəri ehtiyacları istiqamətində yeni məhsul və xidmətlərin təklifinin hazırlanması
- Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqların icrasını yerinə yetirir
- Şirkətin məhsul və xidmətlərinin rəqabət qabiliyyətinin qiymətləndirilməsi
- Ofis daxili nizam intizam qaydalarına əməl etməli
- İş qrafiki: Bazar Ertəsi -Cümə 10:00-dan 18.00-dək
- Şənbə 10:00-dan 14:00-dək
Namizəd üçün tələblər:
- Ali təhsil (Marketinq, İqtisadiyyat, Menecment, ya biznes idarəçiliyi)
- Marketinq sahəsi üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi
- Restoran satışı sahəsində iş təcrübəsinin olması arzu olunandır
- Yaş həddi: 25+
- Microsoft Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook, CRM Microsoft) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti
- Satış sahələri üzrə satış hədəfləri müəyyənləşdirmək və onlara çatmağa nail olmaq
- Marketinqin əsas prinsiplərini yaxşı bilmək
- Azərbaycan dili, İngilis dili
- Biznes danışıqları aparmaq bacarığı
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqlarına malik olmalı
Qeyd: Ancaq bu sahə üzrə uyğun iş təcrübəsinə malik namizədlər dəyərləndiriləcək.
Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsində “Marketing Manager” qeyd etməklə mailə göndərməklərini xahiş edirik.
VAKANSİYA 12
Aral Group Baku
Maliyyəçi köməkçisi (xanım)
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Namizədə verilən tələblər:
- Maliyyəçi köməkçisi (operator) ən azı 2-3 il iş təcrübəsi
- Logo və Tiger proqramları üzrə iş təcrübəsi
- Excelldə sərbəst işləmək qabiliyyəti
- İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması
- İşgüzar və hədəf yönlü
- İşi sonuna çatdırmaq (koordinasiya edilməsi)
- İşə məsuliyyətli yanaşma
- İşdən çəkinməmək
- İş qrafiki həftə içi 09:00-18:00.
VAKANSİYA 13
Xarici satınalmalar üzrə menecer
Son tarix 26 apr 2022
İş yeri: Bakı şəh. Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 19A
İş təcrübəsi: 3-5 il
Əmək haqqı: 800 AZN - [email protected]
İş qrafiki : 5 günlük (09:00 – 18:00)
Vəzifə öhdəlikləri:
- Portfelində olan şirkətlərin satınalma fəaliyyətinin yoxlanılması və alışlara nəzarət
- Alışların aylıq analizləri və hesabat formasının hazırlanıb təqdimatı
- Lazımi materialları / xidmətləri xarici bazarda tədarük etmək, qiymətləndirmə aparmaq və xərcləri optimallaşdırmaq üçün təkliflər vermək;
- Logistikanın təşkili üçün şirkətlərə dəstək və qiymət araşdırılması
- Mallar üzrə texniki məlumat və qiymət araşdırılmasının aparılması;
- Tədarükçülərlə müqavilələrin bağlanmasına portfelindəki olan şirkətlərə dəstək;
- Müqavilənin icrasına aid olan sənədlərin dövriyyəsinə nəzarət edilməsi;
- Davamlı və başa çatdırılmış işlər barədə vaxtaşırı hesabatların hazırlanması
- Satınalma fəaliyyəti və xərcləri barədə hesabatların verilməsi
- Kataloqlar və internet kimi mənbələrdən istifadə etməklə tədarükçüləri müəyyən etmək və sifariş ediləcək məhsullar barədə məlumat toplamaq üçün onlarla söhbət aparmaq;
- Potensial tədarükçülər arasında ən yaxşı təklifi müəyyən etmək üçün qiymətləri, texniki şərtləri və çatdırılma tarixlərini müqayisə etmək.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil : maliyyə, təchizat üzrə (xarici təhsilə üstünlük verilir)
- CIPS sertifikatının mövcudluğu üstünlükdür
- Kompüter bacarıqları: MS Office proqramları (Excel proqramını mükkəməl bilməli)
- Data Analitikanı bilməsi (Tableau, Power BI) üstünlükdür
- İş təcrübəsi əlaqəli sahədə 3 ildən 5 ilə qədər;
- İngilis, Rus və Azərbaycan dillərini (şifahi və yazılı) mükəmməl bilmə
Namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkil əlavə olunmuş tərcümeyi hallarını e-mail ünvanına 25.04.2022 ci il tarixinə qədər mövzu yerində “Xarici satınalmalar üzrə menecer” qeyd edərək göndərsinlər. Vəzifə tələblərinə uyğun olmayan müraciətlərin namizədliyinə baxılmayacaqdır.
VAKANSİYA 14
Sophie Couture
1C üzrə operator
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- 1C proqramında mühasibat uçotu və əmək haqqı hesablanmasının, avtomatlaşdırılmasının tətbiqi
- Şirkətə daxil olan e-qaimələrin yoxlanması və təsdiqlənməsi
- Gündəlik qaimə və qəbzlərin işlənməsi və mühasibat proqramına köcürülməsi
- Şirkətin mühasibatlığa aid tələb edilən sənədlərinin hazırlanıb işlənməsi
- Ödəniş üçün daxil olan sənədlərin yoxlanması, işlənilməsi
- Hesabat üçün məlumatları hazırlamaq, mühasibat sənədlərinin qorunmasına nəzarət etmək
- Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilərək hesablar planına uyğun müxabirləşmələr edilməsi
- Kreditorlar və debitorlarla üzləşmələrin analizlərin edilməsi
- Pul vəsaitlərinin, əmtəələrin, materialların və başqa sərvətlərin hərəkəti ilə əlaqədar əməliyyatları mühasibat uçotunda əks etdirmək
- Qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi
- Maliyyə və mühasibatlıq direktoru tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi
Namizəddə tələblər:
- Müvafiq sahədə təcrübə: 1-3 il
- Təhsil: Ali təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və İngilis dili
- Yaş həddi: 20-30
- Qadın namizəd
İş şərtləri:
- 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi – Cümə)
- İş saatı 9:00 –dan 18:00 -dək
- Əmək haqqı 500 AZN
Namizədlər CV –ni elektron məktubun mövzu bölməsində “1C operator” qeyd etməklə müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 15
Başak Group
Korporativ satış şöbəsinin müdiri
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yüksək səviyyədə danışıq qabiliyyəti;
- Müvafiq vəzifə üzrə minimum 4-5 il təcrübə;
- Yüksək Microsoft Ofis proqramları biliyi;
- Ünsiyyət və analitik düşünmə,liderlik, analiz etmə bacarığı;
- Dürüstlük və kollektivdə işləmə bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gündəlik, həftəlik və aylıq satışın analizinin aparılması və hesabatın hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Bazarın araşdırılması;
- Yeni müştərilərin aşkar edilməsi və müştərilərlə yeni biznes münasibətlərinin qurulması;
- Müştəri bazasının formalaşdırılması
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək;
- Korporativ müştərilər ilə mütəmadi görüşlərin keçirilməsi;
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması;
- İşçilərin şirkət daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etmələrinin təmin olunması;
- Gündəlik hesabatların hazırlanıb rəhbərliyə təqdim olunması;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqlarının vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi.
İş qrafiki:
- Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00, şənbə yarı iş rejimi.
- Əmək haqqı: 2000 AZN + bonus (KPİ)
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə (korporativ paket),
- Ünvan: Bakı şəh, Dərnəgül şossesi, Ziya Bünyadov 13.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Satış Müdiri” yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 16
Maliyyə mütəxəssisi
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə cədvəllərinin hazırlanması, əvvəlki dövrlərin hesabatlarına nəzərən müqayisəli təhlillərin aparılması;
- Şirkətin mаliyyə hеsаbаtının tərtibatında iştirak və fəаliyyətinin mаliyyə göstəricilərinin hеsаblаnmаsı üçün lаzım оlаn məlumаtlаrın tоplаnmаsı və аnаlizi;
- Faktiki və büdcə rəqəmlərinin müqayisəli təhlili, kənaraçıxmaların səbəblərinin araşdırılması;
- Şirkətin fəаliyyət хərclərinin аnаlizi, хərclərin аzаldılmаsı, mühasibat uçotunun düzgün təşkili və maliyyə vəsaitlərinin istifadəsində еffеktivliyinin artırılması istiqamətində təkliflərin verilməsi;
- Maliyyə ehtiyatlarının yetərli olub-olmamağını müəyyən etmək üçün maliyyə nisbətlərinin hesablanması;
- 1C proqram təminatına maliyyə məlumatlarının daxil edilməsində iştirak etmək;
- Birbaşa rəhbərliyin tapşırıqların yerinə yetirmək
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat üzrə, Maliyyə və ya Mühasibat uçotu üzrə);
- Mühasibatlıq üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Analitik təhlil və riyazi hesablamalar apara bilməyi bacarmalıdır;
- Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
- Vergi Məcəlləsindən məlumatlı olmalı və BTP, E-taxes.gov.az, stat.gov.az, E-customs.gov.az portallarında işləmək bacarığı
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Maliyyə mütəxəssisi” qeyd etməklə və əmək haqqı tələbini göstərməklə e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 17
Rifah Group
Satış və marketing rəhbəri
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Vəzi̇fə Öhdəli̇kləri̇:
- Marketinq planının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Marketinq kampaniyalarının büdcəsinin tərtibatı;
- Brendlərin təşviqinə, dövriyyənin artırılmasına, satış stimullaşdırılmasına yönəlmiş marketinq kampaniyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Şirkətin əmtəə nişanlarının atributlarının, brendinq standartlarının hazırlanması;
- İnternet marketinqi üçün layihənin idarə edilməsi (veb-saytlar, şəbəkə PR, məlumat lövhələrində, axtarış portallarında və s.);
- Genişləndirmək üçün perspektivli satış bazarlarının öyrənilməsi: məhsul çeşidi; bitişik bazarlara daxil olmaq;
- Marketinq proqramlarının həyata keçirilməsi üçün üçüncü tərəf təşkilatları arasında müsabiqənin hazırlanmasını və keçirilməsini təmin etmək;
- Reklam və nümayiş materiallarının hazırlanması;
- Potensial müştərilərin axtarışı;
- Müxtəlif tanıtım tədbirlərinin - təqdimatların, sərgilərin və s. təşkili, keçirilməsi və iştirak;
- Şirkətin malların tədarükü və ya xidmətlərin göstərilməsinin hazırlanması və həyata keçirilməsi ilə məşğul olan bölmələrinin fəaliyyətinin əlaqələndirilməsi - hüquq şöbəsindən və mühasibatlıqdan anbar, istehsal və ya nəqliyyat şöbəsinə qədər;
- Satış planının işlənib hazırlanması və onun icrasına nəzarət;
- Satışın uçotu və onlarla birbaşa əlaqəli müxtəlif statistik məlumatların aparılması;
- İşin nəticələri ilə hesabatların və analitik materialların hazırlanması - həm öz, həm də bütövlükdə satış şöbəsi.
Nami̇zədə Tələblər:
- Bu sahədə minimum 3 il peşəkar təcrübə;
- Biznes düşüncəsi olmalı və marketinq strategiyası qurmağı bacarmalı;
- Kreativ marketinq layihələri üzrə təcrübəli olmalı (Portfolio arzuolunandır);
- Layihə idarəetmə (Project Management) təcrübəsi mütləqdir;
- Bütün marketinq kommunikasiya vasitələri ilə iş təcrübəsi (Tv, Radio, çöl reklamları, influencer marketinq, rəqəmsal reklam vəs).
Əmək haqqı: Razalaşma yolu ilə
İş yeri: Bakı şəhəri
İş qrafiki: 6 günlük
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən xahiş olunur mövzu sətirində “Satış və marketing rəhbəri” qeyd edərək CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərsinlər.
VAKANSİYA 18
Intex Audit
Mühasib
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Azı 1 il özəl sahədə mühasiblik təcrübəsi olmalıdır;
- 1C 8.3 mühasibat proqramında iş təcrübəsi yaxşı səviyyədə olmalıdır;
- Mühasibat uçotunu bilməlidir;
- İlkin sənədləşmələri, dövriyyə cədvəlləri və digər hesabatları hazırlamağı bilməlidir;
- Office proqramlarında, əsasən EXCELL və WORD proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı olmalıdır;
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilməlidir, Rus və İngilis dilini də bilmək əlavə üstünlükdür;
- Fikrini izah etmək qabliyyəti, ünsiyyət yaratmaq və yaranmış problemləri həll etmək bacarığı, fəal və işə planlı yanaşma bacarığı vacibdir;
- Riyazi hesablama aparma, təhlil etmə qabiliyyəti olmalıdır;
- Stress şəraitinə dözümlülük xüsusi dəyərləndirilir.
Vəzifələr:
- Sənədlərin (e-qaimə, bank əməliyyatlarının, əmək haqqı cədvəlinin və s.) 1C 8.3 proqramına işlənməsi;
- Vergi hesabatlarının hazırlanması (əvəzləşmələr, Fiziki şəxslərin Gəlir vergisi, ÖMV, MDSS, İşsizlik, Sadələşdirilmiş vergi);
- Debitor və kreditorlarla üzləşmələrin aparılması;
- ƏDV Depozit hesabı əməliyyatlarının icrası, Bank əməliyyatlarının işlənməsi-yerli və xarici ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması;
- Əmək haqqının hesablanması, məzuniyyətin hesablanması, son haqq-hesab, əmək haqqı kartlarının sifarişi, xəstəlik vərəqələrinin hesablanması və sistemə işlənilməsi;
- Qaimə-fakturaların yazılması, hesab-fakturaların yazılması, elektron qaimələrin kəsilməsi;
- Məxfilik prinsiplərinin qorunması.
İş şəraiti:
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- 5 günlük iş rejimi (saat 09:00 - 18:00);
- Əmək haqqı 600 manat təşkil edir.
Uyğun namizədlər “Mövzu” bölməsində vakansiyanın adını qeyd etməklə şəkilli CV formasını email ünvanına göndərə bilərlər
VAKANSİYA 19
Optimal Electronics
Məhkəmə qərarlarının icrası ilə iş üzrə mütəxəssis
Son tarix 13 may 2022 -
Tələblər:
- Təhsil: Ali (hüquqşünas);
- Azərbaycan dilini səlis bilməli; Rus və ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir;
- İcra üzrə minimum 1 il təcrübəyə malik olmalıdır;
- Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
- MS ofis proqramlarından yaxşı istifadə etmək bacarıqları.
Əsas vəzifələr:
- Mövcud olan işlərlə bağlı məhkəmə proseslərində şirkəti təmsil etmək;
- Qüvvəyə minmiş məhkəmə qərarlarının icrası ilə bağlı zəruri tədbirlərin görülməsi;
- İcra mərhələsində olan işlərin nəzarətdə saxlanılması, icra məmurları və borclularla mütəmadi əlaqə yaradılması;
- Müəyyən edilmiş vaxtda və qaydada hesabatların hazırlanaraq təqdim edilməsi;
- Gündəlik görülən işlər haqqında məlumat vermək.
Biz Sizə təklif edirik:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Həftədə 5 iş günü, 2 gün istirahət;
- Əmək haqqı 400 azn + bonus;
Müraciət etmək üçün aşağıdakı linkə müraciət edə bilərsiniz/
VAKANSİYA 20
Sinteks Group of Companies
Mühasibatlıq Şöbəsinin Rəhbəri
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilməsini və CV-də müvafiq bilik və bacarıqların işarə edilməsini xahiş edirik.
Vəzifənin rolu:
Bu vəzifənin rolu şirkətin BMHS və vergi qanunvericiliyinə uyğun uçotun və hesabatların aparılmasını təmin etməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibat uçotunu və uçot siyasətini beynəlxalq, yerli və ümumqəbuledilmiş uçot prinsiplərinə uyğun olaraq formalaşdırır və həmin prinsiplərə uyğun aparılmasını təmin edir
- Şirkətin daşınan və daşınmaz əmlakının, həmçinin azqiymətli əşyaları və mal-material ehtiyatlarının uçotunun aparılmasını təmin edir
- Əmək haqqı hesablamalarının qanunvericiliyə uyğun aparılmasını təmin edir
- Vergi ilə bağlı riskləri idarə edir
- Daxili, xarici audit və vergi yoxlamalarını idarə edir
- BMHS-in tələblərinə uyğun olaraq maliyyə hesabatlarının tərtib edilməsini təmin edir
- Dövlət orqanlarına edilən ödənişlərin, verilən hesabatların və müvafiq məlumatların Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinə uyğun olmasını təmin edir
Əsas tələblər:
Təhsil:
- İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Biznesin idarəedilməsi sahəsində Ali təhsil
- Tətbiqi bilik və tətbiq bacarıqları üzrə ACCA imtahan sertifikatları
Təcrübə:
- Maliyyə və Mühasibat sahəsində 5 ildən çox iş təcrübəsi
- Qeyd olunan vəzifədə ən azı 3 il iş təcrübəsi
Professional Biliklər:
- Maliyyə uçotu (BMHS üzrə)
- Vergi Məcəlləsi
- Beynəlxalq Vergi Qanunvericiliyi
- İngilis və Rus dili arzuolunandır
- MS Office və 1C Proqramları
Professional Bacarıqlar və Kompetensiyalar:
- İdarəetmə bacarığı
- İş bölgüsü
- Zamanın idarəolunması
- Analitik düşüncə
- Detallara diqqət
- Ünsiyyət bacarıqları
- Məsuliyyət
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Mühasibatlıq Şöbəsinin Rəhbəri” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
To the attention of candidates: Please pay attention to the requirements and highlight the relevant knowledge and skills in the CV.
The role of the position:
The role of this position is to ensure maintaining accounting and reporting of the company in accordance with IFRS and tax legislation.
Job responsibilities:
- Forms the accounting and accounting policy in accordance with international, local and common accounting principles and ensures their maintaining in accordance with these principles
- Ensures maintaining the accounting of movable property and real estate, as well low- cost items and marketable and material resources of the company
- Ensures the implementation of the payroll calculations in accordance with the legislation
- Manages the tax- related risks
- Manages in-house, external audits and tax inspections
- Ensures drawing up financial statements in accordance with IFRS requirements
- Ensures the compliance of the payments made to, reports and corresponding information produced to state bodies with the legislation of the Republic of Azerbaijan
Main requirements:
Education:
- Higher education in Economics, Finance or Business administration
- ACCA applied knowledge and applied skills exams certificates
Experience:
- More than 5 years of the work experience in Finance and Accounting
- At least 3 years of the work experience in mentioned position
Professional Knowledge:
- Financial accounting (on IFRS)
- Tax Code
- International Tax Legislation
- English and Russian are preferable
- MS Office and 1C Software
Professional Skills and Competencies:
- Management skills
- Job assignment
- Time management
- Analytical thinking
- Attention to details
- Communication skills
- Responsibility
Interested candidates can send their CV’s by mentioning “Head of Accounting” in the subject line.
VAKANSİYA 21
Təmizqaz QSC
Marketinq mütəxəssisi
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Şirkətərin marketinq strategiyaları və planlarını işləyib hazırlamaq;
- Bazarın təhlili, mövcud rəqabət mühitinin analizi;
- Şirkətin sosial media hesablarına nəzarət etmək, daimi yeniləmək;
- Şirkətin sosial şəbəkələrdə PR-nın aparılması, sosial səhifələrinin daha çox tanıdılması və inkişaf etdirililməsini təmin etmək;
- Satış hədəfləri müəyyənləşdirmək və onlara çatmağa nail olmaq;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Gündəlik hesabatların hazırlanması
- Marketinq şöbəsinə aid sənədlərin hazırlanması
Namizədə tələblər:
- 25 - 40 yaş arası xanımlar ;
- Ali təhsil (Marketinq, İqtisadiyyat, Menecment istiqamətləri üzrə arzuolunandır);
- Müvafiq sahə üzrə 2 il iş təcrübəsi;
- Təqdimat bacarıqları / Müasir reklam / PR təcrübəsi olmalı;
- Rəqamsal Marketinq kommunikasıya kanalları ilə işləmə bacarığı;
- Biznes danışıqları aparmaq bacarığı;
- Marketinq plan və büdcə hazırlama bacarığı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dili mükəmməl bilməli, İngilis dili arzuolunandı;
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqlarına malik olmalı ;
- Ofis avandalıqarından sərbəst şəkildə istifadə bacarığı;
- Kompüter bilikləri PC və ofis proqramlarını istifadə edə bilməli. Excel və Power Point proqramlarından yaxşı istifadə edə bilməli
İş haqqında:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- İş yeri: Bakı şəhəri;
- İş qrafiki: I-V günlər, tam iş vaxtı;
- Həftədə 2 gün istirahət;
- Əmək 700 AZN
VAKANSİYA 22
Azərbaycan Mikro Kredit BOKT
Kredit İşçisi
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Bölgələr: Bakı, Yevlax, Cəlilabad, Xaçmaz, Salyan, Göyçay, Şamaxı.
Namizədə dair tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas təhsili;
- Bank və Bank Olmayan Kredit Təşkilatlarında kredit satışlarında iş təcrübəsi ( lombard, mikro və lizing kreditləri üzrə təcrübəsi olanlara üstünlük verilir);
- Mükəmməl ünsiyyət qabiliyyəti;
- Analitik düşüncə tərzi;
- Riyazi biliklər;
- Problemli kreditlərin həlli istiqamətində iş təcrübəsi;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Kompüter bilikləri;
İşin təsviri:
- Potensial müştərilərinin cəlbi edilməsi;
- Kredit müraciətlərinin qəbulu və təhlil edilməsi;
- Kredit əməliyyatlarının icra edilməsi;
- Kredit portfelinə nəzarət və idarə edilməsi;
- Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması;
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Kredit İşçisi (Bakı, Yevlax, Cəlilabad, Xaçmaz, Salyan, Göyçay, Şamaxı)” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 23
OBA marketlər şəbəkəsi
Müştəri Əlaqələrinin idarə edilməsi üzrə bölmə müdiri (CRM)
Son tarix 12 may 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil
- Kompüter bilikləri: MS Office (EXCEL əla səviyyədə)
- Yaş: 40 yaşa qədər;
- Müştəri Əlaqələrinin idarə edilməsi sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilərin narazılıqlarını və şikayətlərini, gizli müştəri və Net Promoter Score rəylərini bir araya gətirmək və analiz etmək;
- Davamlı olaraq müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün imkanları müəyyənləşdirmək və daxili və ya xarici təcrübədən yararlanaraq yenilik etmək üçüç təşəbbüs göstərmək;
- Lazımi hesabatlar hazırlanaraq rəhbərliyə təqdim olunması
- Sosial mediaya (whats up, instagram, facebook) və qaynar xəttə daxil olan şikayətlərin həll edilməsi və müştərilərin məlumatlandırılmasının monitorinqini həyata keçirtmək;
- Sosial mediaya və qaynar xəttə daxil olan şikayətlərin həll edilməsi və müştərilərin məlumatlandırılması üzrə aylıq hesabatın tərtib edilməsi və nəzarət.
Əlavə təminatlar:
- Nahar;
- Korporativ nömrə;
- Servis xidməti;
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Şənbə və Bazar istirahət günü.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Müştəri Əlaqələrinin idarə edilməsi üzrə bölmə müdiri" yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 24
AGRO - WEST DC LLC
Marketinq şöbəsinin assistenti
Son tarix 12 may 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Cins: Xanım;
- Yaş: 20-35;
- Təhsil: orta-ixtisas və ya ali;
- Kompyuter biliyi: Excel orta səviyyədə;
- Dil biliyi: rus dili orta səviyyədə.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
- Şirkət daxili sənədlərin hazırlanması,qeydiyyatı və müvafiq şöbələrə çatdırılması;
- Qəbul edilmiş qərarların icrasına nəzarət;
- Digər vəzifə təlimatları müsahibə zamanı namizədə izah olunacaq;
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Analitik düşüncə qabiliyyəti;
- Detallara qarşı diqqətli olmaq;
- Gördüyü işə qarşı məsuliyyətlilik;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Vaxtın düzgün idarə olunması;
Biz sizə nə vəd edirik:
- Təcrübəli komandamız ilə işləmək imkanı;
- Peşəkar komandamızdan daimi öyrənmə və inkişaf imkanı;
- Mehriban və səmimi kollektivdə işləmək;
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun iş imkanı.
Əmək haqqı: 400 AZN
İş ünvanı : Bakıxanov qəsəbəsi.
Maraqlanan namizədlər CV formalarını mövzu yerinə " Marketinq şöbə assistenti " yazaraq mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 25
Planet Şirkətlər Qrupu
Baş mühasib
Son tarix 12 may 2022 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- Sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirtmək
- Bank və kassa əməliyyatlarının düzgün aparılmasına nəzarət
- E-Qaimə fakturalarının və VHF yazılması, gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarığı
- E-portal proqramı ilə işləmək
- ƏDV,ÖMV, sadələşmiş gəlir, mənfəət, DSMF, statistika, məşğulluq və hesabatların hazırlanması və aidiyyatı orqanlara göndərilməsi
- Məşğulluq idarəsinə hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
- Gömrük işlərinin aparılması, məhsulların rəsmi sənədləşməsinə nəzarət
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsi
- Mal hərəkətinin uçotu və inventarizasiyası, kassa qalığı və ƏDV depozit hesabının qalıqlarının nəzarətdə saxlanılması və mühasibat proqramında operativ uçotunun təmin olunması üçün müvafiq müxabirləşmələrin həyata keçirilməsi
- Müəssisənin aktiv və passivlərinin, o cümlədən debitor və kreditor borcların, nəğd vəsaitlərinin, mal qalığının, vergi öhdəliklərinin, gəlir və xərclərinin və s. uçotunun həyata keçirilməsi
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
Namizədə tələblər:
- Maliyyə-mühasibatlıq sahəsi üzrə Ali təhsil və ən az qeyd edilən vəzifə üzrə 5 il iş təcrübəsi (Tekstil sahəsinə üstünlük verilir) həmçinin bəy və ya xanım namizədlər CV göndərə bilər
- Sahə üzrə qanunvericiliyin bütün tələblərini yüksək səviyyədə bilmək
- İngilis və rus dilini əla səviyyədə bilmək
- AR-sı Əmək və Vergi məcəlləsini, həmçinin tələb olunan digər qanunvericilik aktlarını bilmək
- Milli mühasibat uçotu standartlarını yüksək səviyyədə bilmək
- Planlaşdırma və vaxtın düzgün istifadə edilməsi bacarıqları
- Riyazi hesablama aparma, analitik təhlil etmə qabiliyyəti, mal-materialların uçotunun aparılması üzrə biliklərə sahib olmalı
- Balansın çıxarılması üzrə biliklərə sahib olmalı.
İş yeri: Bakı
İş qrafiki: Həftə içi 5 gün stabil is rejimi (saat 09:00-dan 18:00-dək), şənbə bazar- istirahət günləri
Əmək haqqı: 1500-2000 AZN (Namizədin iş təcrübəsinə və bacarıqlarına görə dəyişə bilər)
Vakansiya üçün müraciət etmək istəyən uyğun namizədlər öz CV formasını elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər (elektron məktubun mövzu hissəsində “Baş mühasib” sözləri yazılmalıdır).
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılib müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 26
Kontakt Home
Satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 12 may 2022
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satınalma prosesinin vaxtında, prosedur və qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi;
- Bazarın təhlili, tələb olunan məhsul və xidmətlərin daxili və xarici bazarda araşdırılması;
- Ən uyğun təchizatçı və tədarükçülərin seçimi, yazışmaların və danışıqların aparılması, görüşlərin təşkil edilməsi;
- Təchizatla bağlı müqavilələrin şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Alınmış məhsul və ya xidmətin keyfiyyət və logistika məsələlərinin həllinə dəstək göstərilməsi;
- Təchizatçı və tədarükçü bazasının yaradılması, təchizatçıların və tədarükçülərin qiymətləndirilməsi;
- Hesabatların hazırlanması və analiz olunması.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Səlis Azərbaycan, Rus və İngilis dilləri biliyi;
- Microsoft Office proqramlarında yüksək səviyyədə çalışma bacarığı (Word, Excell, Outlook);
- Müvafiq sahə üzrə 1-2 il iş təcrübəsi;
- Satınalma üzrə vacib olan hüquqi biliklər;
- Xarici bazar biliyi;
- Komanda ilə işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, dürüstlük və ünsiyyət qurma bacarığı.
İş şəraiti:
- İş günləri: I-V günlər;
- İş saatı: 09:00-18:00;
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 27
AZINTELECOM
Community manager
Son tarix 12 may 2022 - [email protected]
Required skills and experience:
- Relevant experience in one of the following fields: community management/customer care/student or customer services, preferably in education, innovation areas
- Basic skills in working with Microsoft Office and Google services (documents, spreadsheets, presentations, etc.), tech-savviness
- Passion to work in educational field
- Willingness to learn and grow professionally
- Ability to collaborate with team, colleagues and partners
- To be an effective communicator, strong conflict management skills
- Excellent problem-solving skills
- Public speaking skills
- Comfort and experience interacting with teenagers and youth
- Ability to be tactful and assertive
Responsibilities:
- Creation of a strong student and alumni community (network) for all educational projects of the Innovation and Digital Development Agency
- Supporting community of alumni and maintaining environment of common spirit in order to increase awareness, pride, and volunteer participation for future batches
- Communicating with the students, team members and leaders of educational partners
- Leading/participating at related events and presenting project to interested community
- Collecting relevant data from students and educational partners
- Managing communication channels with students
- Holding periodic meetings with students
- Finding relevant students on request of PR & Marketing team(s) for marketing/pr activities
- Organizing meetings with groups of students on request
Interested candidates can send their CVs, indicating the name of the vacancy in the subject line.
VAKANSİYA 28
Xirman
Təchizat üzrə menecer
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Bəy namizəd
- Yaşı 30-45 arası
- Ali təhsilli
- Rus-dili mütləqdir,İngilis-dili arzu olunan
- Şəxsi avtomibil(mütləq)
- Təcrübə ən az 3-5 il
- Ezamiyyətə hər an hazır.
İş haqqında məlumat:
- ammal və materialların alışı,
- Şirkətin vaxtında xammal və materiallarla(karton,şüşə,plastik,kağız,qablasşdırma və markalanma) təmin olunması,
- Şirkətin xammal və material anbarına nəzarət,
- Bazarın araşdırılması.
- Qida sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək.
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Benzin şirkət tərəfindən təmin edilir
- 6 gün iş rejimi
- Saat 9:00 –dan 18:00-a kimi iş saatı
- Əmək haqqı görüş zamanı təyin olunacaq.
VAKANSİYA 29
Domino’s Pizza Azerbaijan
Korporativ satış meneceri (B2B Menecer)
Son tarix 13 may 2022 - [email protected]
Tələblər:
- Korporativ satış üzrə minimum 5 il, qida sahəsi üzrə minimum 3il iş təcrubəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməsi üstünlükdür
- MS Office proqramlarını bilmək
- Şəxsi avtomobilin olması üstünlükdür
- Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq
- Biznes danışıqları aparmaq və təqdimat bacarığı.
Vəzifələr:
- Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması;
- Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin və təqdimatların təşkili;
- İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması;
- Müştəri görüşlərinin nəticələrinin izlənilməsi;
- Təklifin hazırlanması, izlənilməsi və müştəri ilə razılaşdırılması;
- Təklif əsasında müqavilə və digər zəruri sənədlərin hazırlanması.
İş şəraiti:
- 6 günlük iş rejimi həftənin 5 günü 10:00-18:00, Şənbə günü 10:00-14:00
- Əmək haqqı : Fix əmək haqqı + Satışdan faiz.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu yerində (subject) “Korporativ satış meneceri” qeyd edərək göndərməkləri xahiş olunur.
VAKANSİYA 30
RSM Azerbaijan
Audit Senior
Son tarix 12 may 2022 - [email protected]
Technical Knowledge:
- Complies with Member Firm CPD requirements.
- Demonstrates a full understanding of the Member Firm’s audit approach and uses to plan and perform an effective and efficient audit.
- Demonstrates a sufficient understanding of the client’s business and industry and accounting and internal control systems to plan and perform an effective and efficient audit.
- Demonstrates technical progression by keeping studies for professional exams up to date.
- Applies understanding of the Member Firm’s audit approach to plan and perform the audit.
- Applies understanding of the client’s business and industry to plan and perform the audit.
- Documents and evaluates complex accounting and internal control systems correctly.
- Sets a quantitative materiality limit and uses to design audit procedures and evaluate the results thereof.
- Applies analytical procedures during the planning, fieldwork and completion stages of the audit.
- Understands the audit planning process and is able to develop the audit strategy.
- Understands and is able to evaluate audit risk (inherent risk, control risk and detection risk) and fraud risk and use to design audit procedures.
- Understands the engagement completion and review processes.
- Evaluates correctly audit differences.
- Able to identify and respond to auditing, accounting and reporting issues.
- Understands all relevant auditing and ethical standards and guidelines.
- Understands and applies correctly the accounting framework.
- Identifies and refers ethical, independence and conflict issues to supervisors.
- Uses the Member Firm’s audit software and technology tools to improve audit effectiveness and efficiency.
- Identifies and refers ethical, independence and conflict issues to supervisors.
- Identifies and responds to accounting, auditing and reporting issues.
- Writes a clear and concise summary of significant accounting auditing and reporting matters.
- Drafts commercially aware and practical management letters for review by manager and Partner.
- Able to form an overall audit opinion based on the work performed.
- Uses the Member Firm’s audit software and technology tools to perform an effective and efficient audit.
Assignment Management and Financial Control:
- Prepares plans and budgets for assignments for manager review.
- Completes assignments in accordance with approved plans and budgets and on or before deadlines.
- Identifies problem areas and consults with manager and Partner as appropriate on complex issues.
- Identifies potential cost and/or time overruns and agrees solutions with manager.
- Develops professional relationships with client personnel to facilitate completion of work.
Staff and Self-Management:
- Demonstrates commitment to self-improvement by implementing personal development plan.
- Improves knowledge and skills through training and education programs and self-study
- Leads and coordinates the engagement team to complete assignment in accordance with the Member Firm’s policies and procedures and within budget.
- Delegates tasks effectively and coaches junior staff to improve performance.
- Evaluates the performance of junior staff on specific assignments and provides assignment based feedback.
- Communicates orally and in writing in a clear, concise and professional manner.
- Contributes to meetings and is able to make effective presentations.
- Maintains personal documentation (training records, timesheets and expense claims).
Business Development:
- Applies knowledge of the client and the Member Firm’s services to identify sales opportunities.
- Delivers high quality service to the client and is responsive to client needs.
- Assists Partners and managers in sales and marketing activities.
VAKANSİYA 31
AMO Group
Marketinq üzrə mütəxəssis
Son tarix 12 may 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin strategiyası çərçivəsində, bazar şərtləri və müştəri ehtiyacları yönündə yeni məhsul və xidmət modellərinin inkişaf etdirilməsini təmin edir;
- Şirkətin web saytının yaratmalı və ona nəzarət etməli
- Şirkətin brendbukunu yaratmalı və ona nəzarət etməli
- Şirkətin sosial şənəkələrini yaratmalı və ona nəzaərt etməli
- Mütəmadi olaraq reklam materiallarının yerləşdirilməsi üçün tematik sahələrin seçimini aparır;
- Satış məqsədləri üçün PR və reklam mətni hazırlayır;
- Şirkətin bazarda təqdim etdiyi bütün növ cari və yeni maliyyə məhsul və xidmətlərinin reklamını təşkil edir;
- İnternetdə bazara çıxarılan məhsulun irəli getməsini təhlil edir və bunun üçün təkliflər hazirlayır
- Xarici satış kanallarını (İnternet, SMS, Mobil, web portallar və s.) müəyyən edərək, habelə strategiya və inkişaf planı layihələrini hazırlayaraq icra edir, onlara nəzarət və təhlilini aparır.
- Şirkətdə Marketinq planının hazırlanması təmin etməli
- Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqların icrasını yerinə yetirir
Tələblər:
- Ali təhsil (marketinq və ya biznes idarəçiliyi üzrə)
- Müvafiq sahədə ən azı 3-5 illik iş təcrübəsi olmalı
- Marketinqin əsas prinsiplərini yaxşı bilmək;
- SMM, PR və Reklam sahələrində geniş təcrübəyə malik olmaq
- Azərbaycan , rus və ingilis dilini bilməli
- MS Office (Word, Excel) yüksək səviyyədə bilmək,
- Dizayn proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı olmalı
- Yüksək analitik qabiliyyətə, ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqlarına malik olmaq;
- Məqsədyönlü, məsuliyyətli, operativ və yeni ideyalara malik olmaq.
Maraqlnan namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına mövzu hissəsinə “Marketinq üzrə mütəxəssis ” qeyd edərək göndərə bilərsiniz.