VAKANSİYA 1
Azerbaijan Automobiles
Marketinq üzrə mütəxəssis
Son tarix 30 dek 2021
İş barədə məlumat:
- Şirkətin marketinq strategiya və planını işləyib hazırlamaq
- Bazarın təhlili, mövcud rəqabət mühitinin analizi;
- Şirkətin xidmətləri haqqında təqdimatlar hazırlamaq və təqdim etmək
- Şirkətin sayt və sosial media hesablarına nəzarət etmək, daimi yeniləmək
- Şirkətin sosial şəbəkələrdə PR-nın aparılması, sosial səhifənin daha çox tanıdılması və inkişaf etdirililməsini təmin etmək
- Xidmət sahələri üzrə satış hədəfləri müəyyənləşdirmək və onlara çatmağa nail olmaq
- Yeni müştərilərin analizi və potensial müştəri bazasının yaradılmasını təmin etmək
- Ofis daxili nizam intizam qaydalarına əməl etməli.
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların yerinə yetirilməsi
- İş qrafiki: Həftə içi 6 gün
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (Marketinq, İqtisadiyyat, Menecment istiqamətləri üzrə arzuolunandır)
- Müvafiq sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi
- Avtomobil satışı sahəsində iş təcrübəsinin olması arzu olunandır
- Təqdimat bacarıqları
- Marketinq kommunikasıya kanalları ilə işləmə bacarığı
- Biznes danışıqları aparmaq bacarığı
- Marketinq plan və büdcə hazırlama bacarığı
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dili mükəmməl bilməli, İngilis dili arzuolunandı
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqlarına malik olmalı ;
- Ofis avandalıqarından sərbəst şəkildə istifadə bacarığı
CV-lər “Marketinq üzrə mütəxəssis” qeyd olunmaqla 30 dekabr 2021-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
VAKANSİYA 2
AMO Group
Anbardar
Son tarix 20 yan 2022
Struktur bölmənin adı: Anbar şöbəsi
Kim tərəfindən əvəz edilir: Şöbənin eyni vəzifəli və ya bir pillə yuxarı vəzifəli digər işçisi
Kimə hesabat verir: Baş anbardara və ya birbaşa rəhbərinə
Bilavasitə tabeliyində olanlar: Anabar şöbəsinin əməkdaşları
Vəzifə öhdəlikləri:
Cari vəzifələr:
- Sahədən gələn meyvələrin qəbulu, anbarda saxlanılması və oradan təhvil verilməsini təmin edir.
- Malı anbara qəbul edərkən yüklərin faktiki miqdarını , çəkisinin yoxlanılması
- Malı anbara qəbul edərkən malın qablaşdırılmasını və növlərinin düzgünlüyünün yoxlanılması
- İxrac anbarında olan malların siyahısını tərtib edir
- Malı ixrac edərkən yüklərin faktiki miqdarını , çəkisinin yoxlanılması
- Malı ixrac edərkən yüklərin düzgün qablaşdırılmasına nəzarət etməli
- Malı qəbul və ixrac edərkən markalanmanın düzgün təyin olunmasına nəzarət etməli
- Anbarda olan mallara dair sənəndləşmənin düzgün aparılmasını təmin etməli
- Zəruri hallarda malların yüklənməsində çatışmamazlıq, yer və çəki çatışmamazlığı zamanı aktın tərtib olunmasını təmin etmək
- Malların xarab olduğu zaman və ya qablaşdırılmanın pozulması hallarında aktın tərtib olunmasını təmin etmək
- Soyuducu sisteminin düzgün idarə olunmasına nəzarət
Hesabat vermə:
Gördüyü işlər barədə birbaşa rəhbərinə gündəlik hesabat vermək.
Səlahiyyətlər:
Anbarda olan bütün baş verən proseslərdən məsuldur.
Vəzifəyə olan minimal tələblər:
Təhsil: Ali təhsili
Təcrübə: 3 il və daha artıq
Əlavə biliklər: Dil biliyi (azerbaycan, rus və ingilis), kompüter bilikləri, 1C, Merkuri sistemində işləmə bacarığı
Fərdi keyfiyyətlər: Analitik düşüncə qabiliyyəti, məsuliyyətli, intizamlı, qərəzsiz, səriştəli, qərar vermə qabiliyyəti
Məsuliyyət:
- Şirkətin kommersiya sirrini qorumaq;
- Əmək və daxili intizam qaydalarına əməl etmək;
- Əməyin mühafizəsi, texniki təhlükəsizlik, sanitariya və yanğından mühafizə norma və qaydalarına riayət etmək;
- Verilmiş tapşırıqları vaxtında, dəqiq, keyfiyyətlə və tam yerinə yetirmək;
- Öz funksiyaları çərçivəsində şirkətin iş prosesinə mane olan halları aşkar edib qarşısının alınmasına kömək etmək.
Normativ-hüquqi baza:
- AR Əmək Məcəlləsi, İnsan resursları şöbəsinin əsasnaməsi, Etik davranış kodeksi ([email protected])
VAKANSİYA 3
Əmək haqqı üzrə mütəxəssis
Son tarix 20 yan 2022
İş yeri: Bakı şəhəri
İş təcrübəsi: Sahə üzrə min. 1-3 il
Təhsil: Ali
Vəzifə öhdəlikləri:
- Əməkdaşların əmək haqqılarını hesablamaq;
- İşçilərin məzuniyyət haqlarını, kompensasiyaları, son haqq-hesablarını hesablamaq və vaxtında ödənilməsini təmin etmək;
- Ay ərzində şirkət əməkdaşlarının davamiyyətlərini izləmək;
- Ay ərzində əmək haqqı ilə bağlı tələb edilən hesabatları hazırlayıb üst rəhbərliyə təqdim etmək;
- Aylıq və rüblük əsaslarla İR hesabatlarını toplamaq, hesabatların təhlilini aparmaq və təqdimatları hazırlamaq.
Tələblər:
- Əmək haqqı hesablanması qaydalarını bilmək və bu sahədə təcrübə mütləqdir;
- AR Əmək Məcəlləsi bilikləri;
- MS Office kompüter proqramlarından(xüsusilə Excel)mükəmməl istifadə etmək bacarığı;
- Yaxşı yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Güclü analitik düşüncə qabiliyyəti və yüksək səviyyədə şəxsi keyfiyyətlər.
Əmək haqqı: 600-1000 AZN
İş qrafiki: 5 gün
Təminatlar:
- İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma;
- Nahar ilə təmin edilmə;
Müraciət qaydaları: CV-nizi elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını - “Əmək haqqı üzrə mütəxəssis” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz ([email protected]).
VAKANSİYA 4
Texnomart Mağazalar Şəbəkəsi
Kredit mütəxəssisi
Son tarix 20 yan 2022
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 ilə yaxın iş stajı
- Kompüter bilikləri
- Analitik təhlil, yüksək diqqət, təqdim etmə bacarığı
Vəzifələr:
- Kreditin rəsmiləşdirilməsi üçün müraciətlərinin qəbulu və analizi
- Şirkətin kredit şərtləri barədə müştərilərin məlumatlandırılması
- Sənəd dövriyyəsinin idarəedilməsi
- Kreditlərin monitorinqi
- Hesabatların hazırlanması
Bizim kollektivimizə qoşulmaq istəyirsinizsə, öz CV-nizi e-mail ünvanına subject/mövzu hissəsində "Kredit mütəxəssisi" yazıb göndərə bilərsiniz ([email protected]).
VAKANSİYA 5
Multi Business Services MMC
Mühasib (Təcrübəçi)
Son tarix 24 dek 2021
Elan barədə məlumat:
Əməkdaşlıq etdiyimiz təşkilata işçi seçimində dəstək məqsədilə yaradılan bu iş elanı yeni başlayanlar üçün fürsətdir. Müraciət etmək istəyən namizədlər CV-lərini 24/12/2021-ci il tarixə kimi mail ünvanına mövzu hissəsinə “Mühasib(Təcrübəçi)”qeyd edərək göndərə bilər. İlkin CV yığılmasından sonra uyğun namizədlər yazılı imtahan ediləcək və yekun namizəd şifahi müsabiqə əsasında müəyyən ediləcək ([email protected]).
İş barədə məlumat:
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmənin təşkili
- Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi, e-qaimə yazılması,
- Əmək haqqı, məzuniyyətlərin , müavinatların, ezamiyyətlərin hesablanması
- Materialların və əsas vəsaitlərin alınması, silinməsi üzrə uçotun aparılması
- Üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi, debitor və kreditor hesablaşmaların aparılması
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətda saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması
- Dövlət orqanlarına aylıq, rüblük və illik hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi
Tələblər:
- İqtisadiyyat, maliyyə, mühasibat uçotu və audit sahəsində ali təhsil almış şəxslər
- Dil bilikləri: Azərbaycan(əsas), İngilis (arzuolunandır)
- MS Office (xüsusilə MS Excel) bilikləri
- Analitik düşüncə və təhlil bacarığı
- Məsuliyyətlilik və detallara qarşı diqqətlilik
- Peşəsinə yüksək motivasiya ilə yanaşma
- Öyrənməyə və inkişafa yüksək həvəs
- İş təcrübəsi tələb olunmur
İş haqqında məlumat:
- İş qrafiki: bazar ertəsi - cümə;
- İş saatı:09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı : 300-500
VAKANSİYA 6
Ugur Medical
Tibbi satış nümayəndəsi
Son tarix 20 yan 2022
İş barədə məlumat:
- İş günləri 1-5-ci günlər 9:00-dan 17:00-dək
- Məhsullarımız Tibbi Laboratoriya cihazları və reaktivləri
- Korporativ müştərilərin cəlb edilməsi, müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə işgüzar əlaqələrin qurulması
- Günlük yeni müştəri ziyarəti, təqdimatın edilməsi və təkliflərin verilməsi
- Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi,potensial müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və əlaqələrin yaradılması,
- Yeni müştərilərə zənglərin edilməsi, görüş və təqdimatların təşkili
- Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi
- Aylıq və illik hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;- Korporativ satış planının yerinə yetirilməsi
- Əmək haqqı: 500 AZN + Satışlardan bonuslar var.
Namizədə tələblər:
- Office proqramlarını bilmək
- Həftəlik program əsasında məhsul və xidmətlərimizi müştərilərə görüşərək təqdim etmək
- Lazım gələrsə müştərilərlə rəhbərlik arasında görüş təşkil etmək
- Xarici dil İngilis ve Rus dili
- Müştəriyönümlü satış bacarığı olmalı
- Korporativ idarə etməni bilməlidir, satış nəticələrinə əsasən bonuslar hesablanır
Qeyd: Xahiş edirik yalnız şəkilli CV-lərinizi e-mail ünvanına göndərəsiniz ([email protected]).
VAKANSİYA 7
Mobil Group
Hüquqşünas
Son tarix 20 yan 2022
Vəzifə və öhdəliklər:
- hüquq üzrə ali təhsil
- dövlət orqanları ilə əlaqələr;
- korporativ idarəetmə ilə bağlı məsələlər;
- təşkilatın struktur bölmələrinə hüquqi məsləhət və dəstək verilməsi;
- müqavilələrin və digər hüquqi sənədlərin hazırlanması, hüquqi ekspertizası və müzakirəsi;
- müqavilələr və digər hüquqi məsələlərlə bağlı uyğunsuzluqların aşkar edilməsi və həlli yollarının təklifi;
- təşkilatın fəaliyyətinin müvafiq qanunvericilik aktlarına uyğunluğunu təmin etmə
- rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqlara müvafiq olaraq daxili normativ sənədlərin layihələrinin hazırlanması, digər struktur bölmələrinə daxili normativ və digər sənədlərin hazırlanmasında köməklik göstərilməsi, həmin sənədlərə dair hüquqi rəylərin verilməsi.
Namizədə olan tələblər:
- Ali hüquqi təhsil;
- Aidiyyətı sahədə 3 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan Respublikasının qanunlarını, mülki, mülki prosessual, inzibati və inzibati prosessual qanunvericiliyi, icra haqqında qanunu, əmək qanunvericiliyini və beynəlxalq qanunvericiliyi yüksək səviyyədə bilməli
- İngilis və Rus dillərində səlis danışıq;
- Punktual, diqqətcil və məsuliyyətli olmalı.
Əmək haqqı müsahibə əsnasında müəyyən ediləcək ([email protected]).
VAKANSİYA 8
Poste.az
Biznes Analitik üzrə Menecer
Son tarix 20 yan 2022 i
İş barədə məlumat:
- Azərbaycanda yeni startap şirkət Biznesin inkişaf etdirilməsi rolunu icra edəcək İT yönümlü işçi axtarışındadır. İş haqqında məlumatlar:
- Şirkət nümayəndələri ilə analitik müsahibələrin aparılması, şirkət tələblərinin müəyyən edilməsi və təhlili
- Biznes tələblərinin qeydə alınıb analiz olunaraq, Proqram təminatı təchizatçılarına ötürülməsi
- Mövcud olan informasiya sistemlərinin/proqram təminatının ekspertizasının aparılması;
- Şirkətin texniki resurslarının qısamüddətli və uzunmüddətli uyğunluğunun təmin olunması
- Texniki tapşırıq, texniki təklif və digər analiz sənədlərinin hazırlanması;
- Proseslərin modellərinin sxemlər vasitəsi ilə qurulması və təsviri
- Texniki tapşırıqların Proqram təminatı təchizatçı şirkəti ilə müzakirə olunması
- Tələblərin izlənilməsi, texniki servis müddətlərinin müəyyən olunması və tətbiqinə nəzarət etmək;
- Proseslərin effektivliyinin ölçülməsi üzrə zəruri tədbirlərin irəli sürülməsi
- Biznes tələblərinə görə hesabatların hazırlanması
- Yeni funksionallığın test olunması
- Proqram təminatlarında lazımi konfiqurasiyaların aparılması
- Daim yeni texnologiyalar haqqında bilik sahibi olması
- Sifarişçilərə məhsulların təqdimatının keçirilməsi
İş şəraiti:
- İş vaxtı: həftənin 5 günü, saat 09:00-dan 18:00-dək. istirahet günləri: şənbə, bazar
- Əmək haqqı namizədin bilik, bacarıq və praktik iş təcrübəsinə uyğun olaraq müsahibə zamanı razılaşdırılacaq
Namizədə tələblər:
- Analitik təfəkkür və yüksək düşünmə qabiliyyəti
- Minimum 3 il iş təcrübəsi
- İT analitik, Biznes analitik və ya oxşar sahədə iş təcrübəsi
- Komandanın idarə olunması, individual qərarlar alabilmək və stres altında işləyə bilmək
- Biznes və texnologiyanın tələblərini anlamaq
- Avtomatlaşdırılmış proseslərdə (Biznes, İT) iştirak etmiş olmaq
- Proqram təminatının inkişaf etdirilməsi prosesi haqqında biliklər
- Rus/İngilis dillərində yazışma və ünsiyyət səviyyəsində biliklər
- SQL, PL/SQL üzrə ümumi biliklər
- Wrike, MS - Office Visio proqram təminatlarını yaxşı bilmək
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər mövzü yerində “Biznes Analitik üzrə menecer” yazaraq CV formasını elektron ünvanına göndərməklə müraciət edə bilərlər.
Информация о вакансии:
- Проведение аналитических интервью с представителями компании, выявление и анализ требований компании
- Анализировать бизнес-требования и передавать их поставщикам программного обеспечения
- Изучение существующих информационных систем / программного обеспечения;
- Обеспечение краткосрочной и долгосрочной совместимости технических ресурсов компании
- Подготовка технического задания, технического предложения и других аналитических документов;
- Построение и описание технологических моделей с помощью схем
- Обсудить техническое задание с поставщиком программного обеспечения
- Мониторинг требований, определение и применение времени обслуживания;
- Предлагать необходимые меры для измерения эффективности процессов
- Подготовка отчетов по бизнес-требованиям
- Тестирование новых функциональных возможностей
- Проведение необходимых настроек в программном обеспечении
- Знание новых технологий
- Презентация продукции покупателям
Условия труда:
- Режим работы: 5 дней в неделю с 09:00 до 18:00. выходные: суббота, воскресенье
- Заработная плата будет согласована во время собеседования в соответствии с знаниями, навыками и практическим опытом кандидата.
Требования к кандидату:
- Аналитическое мышление и высокие мыслительные способности
- Опыт работы минимум 3 года
- Опыт работы в ИТ-аналитике, бизнес-аналитике или аналогичной сфере
- Управление командой, умение принимать индивидуальные решения и работать в стрессовых условиях
- Понимать требования бизнеса и технологий
- Участвовать в автоматизированных процессах (Бизнес, ИТ)
- Знание процесса разработки программного обеспечения
- Знание переписки и общения на русском / английском языках
- Общие знания SQL, PL / SQL
- Wrike, MS - Хорошее знание программного обеспечения Office Visio.
Кандидаты, отвечающие вышеуказанным требованиям, могут подать заявку, написав «Business Analyst Manager» в теме письма и отправив форму резюме.
Job Information:
- Conducting analytical interviews with company representatives, identifying and analyzing the company's requirements
- Analyze business requirements and transfer them to software vendors
- Study of existing information systems / software;
- Ensuring the short-term and long-term compatibility of the company's technical resources
- Preparation of technical specifications, technical proposals and other analytical documents;
- Construction and description of technological models using diagrams
- Discussing the terms of reference with the software supplier
- Monitoring requirements, definition and application of service times;
- Suggesting the necessary measures to measure the effectiveness of the processes
- Preparation of reports on business requirements
- Testing new functionality
- Carrying out the necessary settings in the software
- Knowledge of new technologies
- Presentation of products to the customer
Working conditions:
- Working hours: 5 days a week from 09:00 to 18:00. weekend: Saturday, Sunday
- Salary will be agreed upon during the interview according to the knowledge, skills and practical experience of the candidate.
Requirements for a candidate:
- Analytical thinking and high thinking ability
- Work experience at least 3 years
- Experience in IT analytics, business analytics or similar field
- Team management, the ability to make individual decisions and work under stressful conditions
- Understand business and technology requirements
- Participate in automated processes (Business, IT)
- Knowledge of the software development process
- Knowledge of correspondence and communication in Russian / English
- General knowledge of SQL, PL / SQL
- Wrike, MS - Good knowledge of Office Visio software.
Applicants meeting the above requirements can apply by writing “Business Analyst Manager” in the subject line and sending a resume ([email protected]).