VAKANSİYA 1
Avromak MMC
Mühasib-operator
Son tarix 26 dek 2021
İş şərtləri:
- Stabil iş
- AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə
- Əmək haqqı-300-500 AZN;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- İş vaxtı: bazar ertəsi- 9.00 – 17.00, şənbə 9.00-15.00;
- İstirahət günləri: Bazar günü.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Gündəlik qaimə və qəbzlərin işlənməsi və kompüterə köçürülməsi;
- Uçotun müvafiq sahələri üzrə ilkin sənədlərin təkmilləşdirilməsini həyata keçirmək;
- Hesabat üçün məlumatları hazırlamaq, mühasibat sənədlərinin qorunmasına nəzarət etmək.
Maraqlananlar öz CV formalarını ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində “Mühasib-operator” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).
VAKANSİYA 2
Günay Sığorta ASC
Zərərlərin qiymətləndirilməsi üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 26 dek 2021
Namizədə tələblər:
- Yaş:25-40;
- Cins:Kişi;
- Təhsil:Ali;
- İş təcrübəsi:Zərərlərin qiymətləndirilməsi üzrə ən azı 1 il iş stajı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus dili arzu olunandır.
Əsas vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat:
- Zərərə uğramış sığorta predmetlərinin hissələrinin siyahısının hazırlanması;
- Zədələnmiş əmlakı təmirə yönləndirmək və təmir prosesinə nəzarət etmək;
- Yeni təmir müəssisələri və mağazaları ilə əlaqə yaratmaq;
- Qiymətləndirmə ilə əlaqədar müştərilərlə əlaqə yaratmaq.
İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək
Əmək haqqı: 800-1000 AZN
Namizədlərdən xahiş olunur ki, mövzu başlığına vəzifənin adını tam yazmaqla CV-ni göndərsinlər ([email protected])
VAKANSİYA 3
Irshad Electronics
Kredit mütəxəssisi (Sumqayıt, Mehdiabad)
Son tarix 26 dek 2021 ([email protected])
Vəzifə və öhdəliklər:
- Müştəriyə kredit məhsulları haqqında məlumatın verilməsi;
- Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi;
- Kredit portfelinə nəzarət və idarə etmək;
- Müştəri hesablarının aparılmasına dair xidmətlər;
- Verilmiş kreditlərə dair xidmətlər və onların monitorinqinin aparılması.
Tələblər:
- Yaş: 25-30 arası;
- Cinsi: Kişi;
- Azərbaycan dili səlis, rus dilini bilməyi arzuolunandır;
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Analitik zəka, məntiq, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
- Mükəmməl kommunikasiya qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi vəzifəsində) iş təcrübəsi ən azı 1 il olmalıdır.
İş şəraiti:
- İş yeri: “İrşad Electronics” MMC-nin filialları;
- İşə qəbul: AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşdirilmə aparılır;
- Əməkhaqqı: 600 AZN+ bonus.
VAKANSİYA 4
Sirab ASC
Nəqliyyat üzrə dispetçer
Son tarix 26 dek 2021
Əsas tələblər:
- Minimum təhsil dərəcəsi: Bakalavr;
- Komputer bilikləri: MS Office - əla;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili - əla;
- Minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Yol-nəqliyyat işinin təşkilini bilməli;
- Yük avtomobil daşımalarının planlaşdırılması, uçotu və təhlili üzrə rəhbər materialları bilməli;
- Yük daşımalarının təşkili məsələləri üzrə müvafiq orqanların qərar, sərəncam, əmrlərini, metodik, normativ və digər rəhbər materialları haqqında nəzəri biliklərə sahib olmalı;
- Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizə norma və qaydalarını bilməli.
Fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
- Analitik düşünmə bacarığı;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Planlaşdırma və problem həll etmə bacarığı;
- Yaradıcı və innovativ yanaşmalara açıq, öyrənməyə maraqlı;
- İnsani münasibətləri güclü, səlis danışıq və düzgün diksiya, ünsiyyətcil.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daşımalar üçün optimal marşrut xətlərinin hazırlanması;
- Satış təmsilçilərinin günlük sifarişlərini qəbul edilməsi və yüklərin müştərilərə vaxtında və qüsursuz çatdırılmasını təşkili, bunun üçün zəruri tədbirlərin görülməsi;
- Sürücülərin işinin təşkil edilməsi və onların növbə planlarına və daşımalar üzrə tapşırıqların yerinə yetirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Sürücülərə yol vərəqələrinin təqdim edilməsi və digər sənədlərin qəbul edilməsi, doldurulması, onların düzgün rəsmiləşdirilməsinin yoxlanılması;
- Nəqliyyat vasitələrinin göndərilməsinə və xətdən qayıtmasına nəzarət edilməsi;
- Yol nəqliyyat hadisələri haqqında xəbər aldıqda, dərhal rəhbərliyə məlumat verilməsi;
- Avtomobillərin təmirə dayanması ilə bağlı məlumat verilməsi və təmirə yönləndirilməsi;
- Yanacaq sərfi haqqında hesabatları hazırlaması, yanacaq kartlarının verilməsi;
- Avtomobillərin başlanğıc məntəqədən son məntəqəyə kimi hərəkətinə nəzarət edilməsi;
- Davamiyyət və başqa hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması.
İş vaxtının norması:
- 6 günlük iş rejimi;
- İstirahət günü: Bazar günü.
Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarığına uyğun olaraq;
- Yemək və ya pulu şirkət tərəfindən;
- Korporativ telefon nömrəsi və danışıq paketi.
İş yeri: Xırdalan şəhəri, Bakı-Quba şossesninin şərqi 18 A (Masazır dairəsinin yaxınlığı)
Müraciət forması:
Uyğun namizədlərdən cv-lərini mövzu yerinə “Nəqliyyat üzrə dispetçer” yazmaqla mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız vakansiya tələblərinə cavab verən seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq ([email protected]).
VAKANSİYA 5
Ekvita
Əmək Bazarı üzrə Analitik
Son tarix 13 dek 2021
BP və tərəfdaşları “Sahibkarlığın İnkişafı Proqramı” layihəsi çərçivəsində əmək bazarının araşdırılması istiqaməti üzrə aşağıdakı sahələr üzrə mütəxəssislər axtarır:
Bu iş axını regional (iqtisadi zonalar) əmək bazarların (işəgötürənlər, iş axtaranlar və tələbələr) tələblərini müəyyənləşdirməyə yönələcək. Araşdırma əsasında qısa, orta və uzun müddətli perspektivdə tələb olunan bacarıqların müəyyən edilməsi həyata keçiriləcək ([email protected]).
Qiymətləndirmənin prioritet iqtisadi sahələr üzrə aparılması planlaşdırılır:
- Aqro dəyər zənciri
- Logistika
- Bərpa olunan enerji
- Xidmət sektoru
- İstehsal
- Sənaye 4.0
- Turizm
- Tikinti
- İKT/Rəqəmsal sektor
- Gözəllik və Kosmetika
- Elektrik/Mexanika
- Qida və Restoranlar
Son müraciət tarixi: 13 Dekabr
VAKANSİYA 6
Seylab
Təchizat üzrə mütəxəssis
Son tarix 26 dek 2021
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satınalma prossesini vaxtında, prosedur və prosseslərə uyğun olaraq icra etmək;
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
- Açılmış sifariş formalarının analizi;
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
- Tender/sorğularının hazırlanması və qiymətləndirilməsi, əsaslar və tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin yekunlaşdırılması;
- Satınalma prossesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirmək;
- Satınalma sorğularının hazırlanması, təchizatçıların analizi və digər prosseslərin effektiv idarəolunması;
- Ödəniş sorğularını həyata keçirmək, ödənişlərə nəzarət etmək;
Tələblər:
- Təchizat sahəsində ən az 2 il iş təcrübəsi
- 25-40 yaş
- Təchizat və satınalma prossesləri və ümumi prinsiplərini anlamaq
- Təchizatın planlaşdırılması və təchizatçıların performansının qiymətləndirilməsi bacarığı
- Danışıqların aparılması bacarığı, təchizatçıların arasında düzgün seçim etmək bacarığı
- Bazarı təhlil etmək bacarığı
- Təchizat sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparma bacarığı
- Satınalma müqavilələrin tərtibatı haqda ümumi anlayış
- Dil bilikləri: Azərbaycan və İngilis dilləri vacibdir., rus dili arzuolunandır
- MS Office proqramları
- Məsuliyyətlilik, qərar vermə və problem həll etmə, planlaşdırmaq və təşkil etmək, komandada işləmək bacarıqları
- Yüksək kommunikasiya və biznes ünsiyyət bacarığları
- Stressə davamlılıq
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
- Həftədə 6 iş günü.
- Əmək haqqı: 700-800
Müraciət etmək isdəyən namizədlər e-mail ünvanına Təchizat üzrə mütəxəssis başlığı ilə CV- lərini göndərsinlər ([email protected]).
VAKANSİYA 7
Embawood
Satış meneceri (Gəncə)
Son tarix 26 dek 2021
İş qrafiki: 6 günlük / 10:00 – 19:00
İş yeri: Bakı, Azərbaycan
İşin təsviri:
- İşçi heyətinin effektiv işinin təşkili və idarə edilməsi
- Kassa sənədlərinə nəzarət etmək
- Şirkət tərəfindən tətbiq edilən satış siyasətinə riayət etmək
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsi
- Mağazanın büdcəsinin hazırlanması, xərclərə nəzarət etmək və optimallaşdırmaq
Tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Stessə davamlılıq
Xahiş olunur CV göndərərkən mövzu yerinə tələb olunan vakansiyanı “Satış meneceri” (Gəncə bölgəsi üzrə) qeyd edib göndərəsiniz ([email protected]).
VAKANSİYA 8
Güvənli MMC
Kredit mütəxəssisi (təcrübə proqramı)
Son tarix 26 dek 2021
2021-ci ilin aprel ayından etibarən “Güvənli” MMC ali təhsil müəssisələrini yeni bitirən və iş təcrübəsi olmayan gənc istedadları cəlb etmək üçün təcrübə proqramına start verib.
İş haqqında məlumat:
- Təşkilatın kredit məhsullarını təbliğ edir,müştəriləri cəlb edir,birbaşa marketinq və satış funksiyasını həyata keçirir;
- Kredit almaq üçün müraciət edən şəxslərə kredit məhsulunun şərtləri barədə məlumat verir;
- Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət edir;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları dəqiq və düzgün şəkildə icra etmək;
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
- İş qrafiki: 1-5-ci günlər saat 09:00-dan 17:00-dək.
Tələblər:
- Şəhər: Bakı
- Ali təhsil müəssisəsini yeni bitirməli;
- Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
- Satış bacarığına malik olmaq;
Təcrübə proqramını uğurla başa vuranlar təşkilatımızda işlə təmin olunacaqlar.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər CV-lərini “Təcrübəçi” başlığı ilə və regionu qeyd etməklə göndərə bilər.
VAKANSİYA 9
AzerGold CJSC
Sosial media üzrə mütəxəssis
Son tarix 26 dek 2021
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Rəqəmsal və sosial media platformaları üçün kreativ kontent (mətn, foto, video, gif) yaratmaq;
- Şirkətin sosial şəbəkə hesablarının idarə edilməsi;
- Sosial media təqvimi planlaşdırmaq,hazırlamaq və tədbirlərin mövzusuna, vaxtına uyğun effektiv qrafik qurmaq;
- Təsdiq edilmiş plan əsasında reklamların yerləşdirilməsi və izlənilməsi;
- Korporativ standartlar əsas götürülməklə müştərilərin və izləyicilərin sosial mediadakı sorğularının cavablandırmaq;
- Şirkətin sosial şəbəkə hesablarının aylıq nəticələri haqqında hesabatların hazırlanması;
- Kampaniyalar və yeniliklərlə bağlı təkliflərin verilməsi, bu kampaniyaların reallaşdırılmasının təmin edilməsi.
Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:
- Qrafik dizayn qabiliyyəti; (Adobe İllustrator, Adobe Photoshop, Corel Draw proqramlarından ən az birini peşəkar səviyədə bilməli)
- Zövqlü və yaradıcı yanaşma qabiliyyəti;
- Video-animasiya işlərini bacarmaq üstünlükdür;
- Dil və komputer bilikləri: Azərbaycan dili (mükəmməl), İngilis və Rus dilləri (arzuolunandır.), Adobe İllustrator, Adobe Photoshop, Corel Draw və digər proqramlar
Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali təhsil;
- Sosial media mütəxəssis vəzifəsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər saytın karyera bölməsindən qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərlər.
Müraciət edən namizədlərdən yalnız namizədliyi vakansiyaya uyğun olanlarla əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 10
Başak Group
Satış analitiki (Təcrübəçi)
Son tarix 26 dek 2021
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsili olmalı;
- Təcrübə tələb olunmur;
- Kompüter biliklərinə sahib olan;
- Standart Microsoft Ofis proqramları biliyi (yüksək excel biliyi);
- Ünsiyyət və analitik düşünmə bacarığı;
- Dürüstlük və kollektivdə işləmə bacarığı;
- Məqsədinə çatmaq üçün hərəkətli iş rejimində çalışa bilən;
- Yüksək məsuliyyət, diqqətcil olmaq,
- Bəy namizəd.
İş qrafiki:
- Həftə içi 5 gün saat 09:00-18:00,
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə,
- Təcrübə müddəti ödənişsiz və 3 aylıq müddətdədir. Təcrübə müddətinin sonunda yenidən keçirilən görüş əsasında namizəd iş ilə təmin edilir.
Qeyd edək ki, iş yeri şirkətin anbarında yerləşir – Binəqədi Mehdiabad yolu.
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Təcrübəçi-satış analitiki” yazaraq göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 11
Nexia Azerbaijan
Legal Consultant
Son tarix 26 dek 2021
Job description:
- Dealing with different legal issues;
- Conducting research on various areas of the law and drafting professional advice upon request of the supervising team members;
- Drafting and reviewing various documents (templates, letters, contracts, requests etc.);
- Regular communication with clients and the state authorities;
- Assisting the team members with internal projects;
- Visiting client office, state authorities, notaries, courts if so required within the project scope.
Requirements:
- High degree of self-motivation and strong career aspirations
- Related work experience is appreciated;
- Good knowledge of civil, labor and migration legislation;
- Degree in Law;
- Advanced written and spoken Azeri and English, Russian will be an asset
- Ability to work in an environment of pressing deadlines and dynamic conditions
- Be creative and ability to focus on client service and strive to exceed clients
- Good knowledge of MS Office.
Interested candidates may send resumes ny indicating the title of the applied position ([email protected]).
VAKANSİYA 12
PASHA Insurance
Satınalmalar və Texniki dəstək şöbəsinin rəhbəri
Son tarix 26 dek 2021
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Satınalmalar və Texniki dəstək şöbəsinin əməkdaşlarının fəaliyyətinə nəzarət;
- Şirkətin satınalma fəaliyyətinin qanunvericilik tələblərinə uyğun olmasına, Şirkətin Satınalma Siyasətinin prinsiplərinə və tələblərinə riayət edilməsinə nəzarət;
- Departament fəaliyyəti ilə bağlı prosedurlarda qeyd edilən məsuliyyətlərin yerinə yetirilməsi;
- İnzibati binada və nümayəndəliklərdə texniki dəstək üzrə xidmətlərin təşkili və nəzarət edilməsi;
- Ofis otaqlarının həftəlik baxışını keçirilməsinə nəzarət, aşkar olunan çatışmamazlıqların vaxtında icra edilməsinə nəzarət;
- İllik satınalma planının hazırlamasına və icrasına nəzarət;
- Mövcud resurslardan istifadə edərək Şirkət tələblərinin yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi;
- Ofis binasının və nümayəndəliklərin təmir işlərinin planlaşdırılmasında və təşkilində iştirak;
- Müqavilələrin, gündəlik sənədləşmə işlərininin həyata keçirilməsinə və təkliflərin toplanması prosesinə nəzarət;
- Şöbə fəaliyyətinə aid prosedurların illik yenilənməsi;
- Mövcud proseslərin təkmilləşdirilməsi üçün təşəbbüs göstərilməsi, texniki tapşırıqların hazırlanması, və rəhbərliyə təsdiq üçün təqdim edilməsi;
- Şöbənin səmərəliyinin inkişafına məsuliyyət daşımaq;
- İllik büdcə formalaşdırılması;
- Öz fəaliyətini qiymətləndirilməsi üçün illik əsas fəaliyyət göstəricilərinin tərtib edilməsi və rəhbərə təqdim edilməsi.
- Şöbə əməkdaşlarının fəaliyətini qiymətləndirilməsi üçün illik əsas fəaliyyət göstəricilərin tərtib edilməsinə nəzarət, dəstək və rəhbərə təqdim edilməsi;
- Fəaliyyətin dəyərləndirilməsi üçün şöbəyə aid hesabatların hazırlaması;
- Şirkət daxili layihələrdə iştirak;
- Şöbə əməkdaşların fəaliyyətinə dəstək;
- Audit aşkarlamalarının aradan qaldırılması üçün tədbirlər görülməsi;
- Zərurət olduğu hallarda və fövqəladə vəziyyətlərin yarandığı təqdirdə müvafiq qarşılıqlı əlaqələr üçün Daxili İşlər orqanları ilə rabitənin təmin edilməsi;
- Departament rəhbərlinin digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.
Biliklər:
- Ali təhsil;
- Kompüter bilikləri: MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) üzrə mükəmməl biliyin olması;
- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dillərində mükəmməl səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət qurma bacarığı; (ingilis dili arzuolunandır);
- Sertifikatlar: CIPS və sahəyə uyğun sertifikatlarının olması üstünlükdür
Təcrübə:
- Texniki və inzibati funksiyaların icrasında 7 il iş təcrübəsi, o cümlədən minimum 2 il idarəetmə təcrübəsi;
Bacarıqlar:
- Planlama bacarığı
- Analiz bacarığı
- İdarəetmə bacarığı;
- Ünsiyyət qurma bacarığı;
- Təhlil aparmaq bacarığı;
- Təşəbbüskarlıq.
- Danışıqları aparmaq bacarığı;
- İcra etmə bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı.
Son müraciət tarixi: 31/12/ 2021.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi göndərin ([email protected]).
VAKANSİYA 13
Payonix
Biznesin İnkişafı üzrə Mütəxəssis
Son tarix 26 dek 2021
Biznesin İnkişafı üzrə Mütəxəssis olaraq siz yeni tərəfdaşlıqlar yaradacaq və mövcud tərəfdaşlarla işgüzar ünsiyyəti davam etdirəcəksiniz. Bu vəzifədə siz maraqlanan tərəflə əlaqəyə keçib əməkdaşlıq quraraq yeni biznes imkanları axtaracaqsınız.
Öhdəliklər:
- Satış məqsədlərinə nail olmaq
- Müştəri artımını təmin etmək üçün istifadəçilərlə danışıqların aparılması və maraqlı imkanların yaradılması
- Cavabların idarə edilməsi prosesinə nəzarət və kampaniya məlumatlarının yayılmasına kömək etmək
- Biznes strategiyaları və tanıtım fəaliyyətlərinin hazırlanması və planlaşdırılması
- Strateji marketinq təşəbbüslərini inkişaf etdirilməsi və izlənməsi üçün digər daxili komandalarla (məsələn, inteqrasiya və məhsul komandaları) əməkdaşlıq etmək
- Kampaniyaların, keşbek və komissiya strategiyasının performansı və səmərəliliyi haqqında təhlil aparmaq və hesabatı təhvil vermək
- İşgüzar görüşləri təşkil etmək və bilavasitə iştirak etmək
Tələblər:
- Biznesin idarə edilməsi və menecmenti, maliyyə, sosial elmlər, marketinq və ya hər hansı digər əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi
- Satış, marketinq və tərəfdaşlığın inkişafı üzrə sahələrdə ən azı 2 il təcrübə
- Punktual və dedlayn yönümlü
- Güclü təqdimat və ünsiyyət bacarıqları
- Mükəmməl hesablama bacarığı
- Microsoft Office proqramlarını (Excel, Word, PowerPoint) yüksək səviyyədə bilmək
- Azərbaycan və rus dillərində səlis nitq bacarığı
- İngilis dili biliyi üstünlükdür
Əmək haqqı: Tələblərə uyğun sabit əmək haqqı + performans üzrə bonus sistemi.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini vakansiya başlığını qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar ([email protected]).