VAKANSİYA 1
Rayda LLC
Объявляется вакансия на позицию коммерческий менеджер в активно развивающуюся компанию в сфере услуг. Компания работает на рынке Азербайджана более 10-ти лет, и занимает лидирующую позицию. Ищем кандидатов до 30 лет с опытом работы в продажах.
Коммерческий менеджер
Обязанности:
- Имплементация стратегии по продажам по всем каналам продаж
- Полный цикл продаж: от подготовки материалов (пре-сейл) до закрытия контрактов.
- Расширение каналов продаж, привлечение новых источников
- Работа с цифрами – ежемесячными, квартальными, годовыми
- Подготовка коммерческих предложений
- Построение долгосрочных партнерских отношений
- Проведение переговоров, презентаций
- Систематичная и командная работа над выполнением установленного плана продаж
- Участие на выставках, конференциях и глобальных мероприятиях
Требования:
- Опыт работы в должности менеджера/специалиста по продажам в сфере В2В от 2-х лет
-Опыт успешных коммерческих переговоров на уровне лиц, принимающих решения
- Хорошие презентационные и коммуникационные навыки
- Грамотная устная и письменная речь
- Ориентация на результат, стремление к профессиональному росту
- Лидерские навыки, умение самостоятельно работать
- Аналитическое мышление
- Умение принимать решение и брать ответсвтенность
Знания
Азербайджанский, Русский
Английский базовый
Знание офисных програм
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA 2
“Bizim Market” supermarket şəbəkəsi 2006-cı ildə fəaliyyətə başlamışdır. Qısa zamanda alıcıların rəğbətini qazanan “BizimMarket” supermarket şəbəkəsi ardıcıl olaraq Bakı şəhərinin müxtəlif yerlərində öz filiallarını artıraraq fəaliyyət zolağını genişləndirmişdir. Fəaliyyətə başladığı ilk zamandan “Yüksək Xidmət” və “Sərfəli Qiymət” prinsiplərini əsas hesab edərək indiyədək bu meyarlara öz işində sadiqdir.
Əgər Siz də pozitiv bir komandanın üzvünə çevrilmək istəyirsinizsə, bizə qoşula bilərsiniz.
Mağaza direktoru
Namizədə olan tələblər:
• Ali təhsil;
• Mağaza direktoru və ya müavini kimi 1 il iş təcrübəsi;
• Yüksək təşkilati bacarıqları (idarəçilik qabiliyyəti, məqsədyönlülük, yaradıcı yanaşma və s.)olmalı;
• İşgüzar davranış etikası;
• Satış texnikası və prinsiplərini bilməli;
• Alıcılara keyfiyyətli xidmətin təşkili;
• Kompüter bilikləri (MS Office);
İş haqqında məlumat:
• Marketin personalı üzərində operativ rəhbərliyi və idarəetməni həyata keçirmək;
• Cari tapşırıqları həll etmək, personalın öz vəzifə təlimatlarının və digər daxili normativ sənədlərin tələblərini dəqiq yerinə yetirmələrini təşkil etmək və nəzarət etmək;
• Satış nöqtələrindən və alıcılarından daxil olan hər bir informasiyaya operativ reaksiya vermək;
• Alıcılara keyfiyyətli xidmətin təşkil olunmasına nəzarət etmək;
• Personalın daxili nizam-intizam qaydalarına əməl etmələrinə nəzarət etmək;
• Satış prosesinin təşkilində mağazanın sıravi və digər personalının işini tənzimləmək;
• Marketə lazım olan malların sifarişinin formalaşdırmasına nəzarət etmək;
• Market və personalın səliqə və təmizliyinə nəzarət etmək.
İş şəraiti:
• 6 günlük iş həftəsi
• Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
• Nahar və telefon xərcləri şirkət tərəfindən təmin olunur
• Əmək haqqı 1500 AZN + Əlavə olaraq satışdan bonus (Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına görə dəyişir)
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Mağaza direktoru” mövzusu ilə [email protected] e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 3
M Bulak BOKT MMC
Quba filialı kredit mütəxəssisi
Namizədə tələblər:
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Ünsiyyətçil
- Məsuliyyətli
- Dürüst
- Punktual
Professional tələblər:
- Ali təhsil arzu olunandır
- İş stajı tələb arzu olunandır
- Elementar riyazi və məntiqi biliklərə malik olmalı
- Müsbət reputasiyaya malik olmalı
İş barədə məlumat:
- Təşkilatda kredit verilişi ilə bağlı tətbiq olunan siyasət və prosedurları (Kredit siyasəti, fərdi kredit məhsullarının verilişi ilə bağlı) və prosedurlara dəyişiklikləri mükəmməl bilmək və bu prosedurların tələblərinə riayət etmək.
- İş yeri Quba şəhərində yerləşir
- Tam ofis işi deyil (marketinq)
- AR Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- İş qrafiki : Bazar ertəsi -Cümə , 09:00-dan 18:00-dək
Əlavə VACİB: CV-niz azərbaycan dilində təqdim olunmalıdır və təqdim edən zaman müraciət etdiyiniz müvafiq vəzifəni qeyd edin
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA 4
Wentto Electronics
“Ventto Elektroniks” MMC Satıcı vəzifəsinə işçi axtarışı elan edir.
Namizədə tələblər:
- Yaş 18-30 arası
- Xidməti işgüzar ünsiyyət etikası
- Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı
- Elektronika sahəsində iş təcrübəsi
- Vəzifə öhdəliklərini məsuliyyətlə yerinə yetirmək
İş barədə məlumat:
- Müştərilərin gülər üzlə qarşılanıb,dəqiq məlumatlandırılması
- Müştəri məmnuniyyətini qorumaq
- Mağazada mövcud olan bütün məhsulların xüsusiyyətləri və qiymətləri haqqında tam informasiyaya sahib olmaq
- Təyin olunan satış hədəflərini tamamlamaq
- Əmək haqqı və dövriyyədən bonus
- İş qrafiki: 6 günlük iş rejimi
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV-lərini [email protected] e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 5
Nar
Market Research Specialist
About the vacancy
Division : B2C Commercial
Department: Customer Value Management and Business Intelligence
Work graphic: Standard
Employment type :Temporary
Deadline to apply : 07.04.2021
Your main job responsibilities
*To follow and analyze performance of competitors
*To improve market research reporting infrastructure
*To prepare periodic and ad-hoc reports/presentations based on conducted survey and researches
*To prepare and monitor research projects
*To improve existing survey data collection systems
*To monitor the international trends in telecommunication industry
Your education and work experience
*University degree in Economics, Marketing or Math (Master’s degree is preferable)
*Work experience in market research is a plus
Your skills and competencies
*Knowledge of Microsoft Office Programs
*Ability to use SPSS or any other statistical tools is a plus
*Analytical thinking
*Knowledge of desk research
*Knowledge of Azerbaijani (fluent) and English (good) languages
How to apply?
Please send your CV to [email protected] e-mail address.
Applications without “Market Research Specialist’’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Bazar araşdırması üzrə mütəxəssis
Vakansiya haqqında
İdarə : B2C Kommersiya
Şöbə: Müştəri Dəyərinin İdarəedilməsi və Biznes Təhlili
İş qrafiki: Standart
İş müddəti: Müvəqqəti
Son müraciət tarixi : 07.04.2021
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
*Rəqiblərin fəaliyyətini izləmək və təhlil etmək
*Bazar araşdırması üzrə hesabat infrastrukturlarını təkmilləşdirmək
*Aparılmış sorğu və təhlillərə əsasən dövri və sorğu əsasında hesabatlar/ təqdimatlar hazırlamaq
*Araşdırma layihələrini hazırlamaq və monitorinq aparmaq
*Mövcud sorğu məlumatlarının toplama sistemlərini təkmilləşdirmək
*Telekommunikasiya sahəsində olan beynəlxalq trendləri izləmək
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
*İqtisadiyyat, Marketinq və ya Riyaziyyat üzrə ali təhsil (Magistr təhsili üstünlük hesab olunur)
*Bazar araşdırması üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
*Microsoft Office proqramlarını bilmək
*SPSS və ya digər analitik proqramlarda işləmə bacarığı üstünlük hesab olunur
*Analitik düşüncə
*Kabinet araşdırması üzrə bilik
*Azərbaycan (səlis) və İngilis (yaxşı) dillərini bilmək
Müraciət etmək üçün
CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Başlıqda “Bazar araşdırması üzrə Mütəxəssis’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 6
AF Holding
Tikinti təmir işləri üzrə nəzarətçi (mühəndis)
Namizədə tələblər
∙ Ali təhsil (Memarlıq və İnşaat Universiteti) arzuolunandır
∙ Müvafiq sahədə 5 – 10 ildən az olmayaraq iş təcrübəsiYaş həddi 40 - 65
∙ Tikilən obyektlərin layihə-smeta sənədlərinin biliyi
∙ Tikinti-quraşdırma və buraxılış-sazlama işlərinin icrasına və qəbuluna aid norma və qaydaları, texniki şərtlərin biliyi
∙ Kompüter bilikləri (Autocad)
∙ Ünsiyyət və idarəetmə bacarığı, gərginliyə davamlılıq
Vəzifələr:
∙ Sahədə təmir işlərinin icrasına nəzarət
∙ Təmir-tikinti işlərinin icrasını layihə sənədlərinə, tikinti norma və qaydalarına, texnik şərtlərə, texnoloji xəritələr, və digər normativ sənədlərə uyğun təşkili
∙ Sahədə təmir və quraşdırma işlərinin texnoloji ardıcıllıqla aparılmasına nəzarət
∙ Maddi dəyərlərin oğurluğu və talanmasına və müəssisənin zərər çəkməsinə yol verməmək
∙ Rəhbərliklə mütəmadi əlaqə qurmaq ve gündəlik məlumat vermək
∙ Tikintidə görüləcək təmir işlərinin müvafiq keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək.
∙ Obyektdə işləyən işçi briqadalarının işlərinə nəzarət etmək, onların tapşırıqlarını müəyyənləşdirmək.
∙ Obyektdə ölçü işlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək.
∙ Materialların və məmulatların qəbul olunmasını və onların yerləşdirilməsini, qeydə alınması və təhlükəsizliyini təşkil etmək.
∙ Sifarişçinin göstərdiyi digər öhdəlikləri yerinə yetirmək.
∙ İşin keyfiyyətinə nəzarət etmək
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
İş yeri Moskva şəhəri.
CV-ri [email protected] ünvanına göndərin
VAKANSİYA 7
Antaris
Antaris şirkəti 2004-cü ildə tərəfindən qurulmuşdur. Şirkət on yeddi illik fəaliyyəti müddətincə öz biznes istiqamətlərini artırmışdır, və artıq Korporativ və Topdan qolları ilə öz müştərilərinin tələbatlarını “Keyfiyyət hər gün” devizi altında yerinə yetirir.
VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:
• Şirkətin satış planın formalaşdırılmasında iştirak etmək
• Öz illik satış planını hazırlamaq, şirkətin Direktoru tərəfindən təsdiqlənməsini təmin etmək
• Bazar və müştəri barəsində araşdırma və analizlər etmək
• Müştəriyə uyğun yanaşma tərzlərini müəyyən edərək, müştəri axtarışında iştirak etmək
• Kateqoriyası ilə bağlı marketinq fəaliyyətini planlamaq, icrasını təmin etmək və izləmək
• Alınmış malların satışının artırılması üçün reklam fəaliyyətlərini icra etmək, virtual materialların dizayner vasitəsilə hazırlanaraq müştəri kütləsinə elan edilməsini təmin etmək.
• Məhsul ehtiyatının (stok) planlanmasını aşağıdakı formada icra etmək:
• İl ərzində satılmış malların siyahısını 1C proqramından çıxarmaq və analiz etmək
• ən çox satılan malların siyahısını hazırlamaq
• Tələb olunan malların tədarükünü Satınalma şöbəsi vasitəsilə təmin etmək
• Tədarükçülərlə, satınalmanın işirakı olmaq şərtilə, məhsulun xüsusiyyətləri barəsində razılaşma etmək
• Təchizatçı şirkət siyahsının və stokun, iclas keçirilərək təsdiq edilməsini təmin etmək
NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR:
Təcrübə və Texniki bacarıqlar:
• Bazar araşdırması və analizi texnikaları
• Satış texnikaları baradə biliklər
• Xarici dil bilikləri: İngilis və ya Rus dilini B2 səviyyədə bilmək
• Texnolojik məlumatlılıq
• Planlama qabiliyyəti (tələbin, stokun planlanması)
Emosional bacarıqlar və vərdişlər:
• Detallara diqqətli olma
• Müzakirə və inandırma qabiliyyəti
• Kritik düşünmə və təhlil
• Problemlərə həll edici yanaşma
• Yeniliyə açıqlıq
İŞ ŞƏRTLƏRİ VƏ İMKANLARI BARƏSİNDƏ:
• Əmək haqqı razılaşma ilə təyin ediləcək
• İş günlərinin sayı 5 gün, şənbə günü gərəkli hallarda sistemə uzaqdan qoşulma
• Biznes məhsuldarlığı baxımından əhəmiyyətli olan təlimlər təmin olunacaq
Maraqlanan şəxslərdən "Kateqoriya Meneceri" başlığı altında cv-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərməsi xahiş olunur.
VAKANSİYA 8
BESAN MMC
BESAN MMC- Anbardar
İş barədə məlumat
- Malların müvafiq sistem və ardıcıllıqla səliqə ilə yığılması;
- Anbarda məhsulların qəbulu,verilməsi və qeydə alınması:
- İş qrafiki: həftə içi 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək
Tələblər
- Ali təhsil
- Microsoft Ofis ( Xüsusilə excel ) proqramlarında işləmək bacarığı
- Komandada işləyə bilmək
- Yaş həddi: 20-28
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
VAKANSİYA 9
AEV MMC
Vakansiya; Satış meneceri ( birdəfəlik plastik qabların satışı üzrə)
Vəzifə öhdəlikləri
• Təyin edilmiş ərazidə müştəri bazasının (mağazalar, topdan ticarət mərkəzləri) inkişafı;
• Satış strategiyasını, proritet satış kanallarını müəyyən edir ;
• Satış komandasının iş proseslərini formalaşdırır;
• Motivasiya sistemi formalaşdırır, xidmət və satış standartlarını müəyyənləşdirir;
• Təyin edilmiş ərazidə müştəri bazasının inkişafı;
• Müştərilərlə əməkdaşlığın dəstəklənməsi: müqavilələrin şərtlərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət, hesabat vermək və s.;
• Təyinatı üzrə satış planınn yerinə yetirilməsi;
• Aylıq, rüblük, həftəlik satış hesabatlarını təqdim edir, müvafiq təhlilərin aparılması;
• Marketinq planlarının (razılaşmalarının) icrasına nəzarət, əməkdaşlıq etdiyi ticarət nöqtələri ilə iş nəticələrinin sənədləşdirilməsi;
• Birdəfəlik plastik qablar seqmentinde rəqiblərin analizi və təhili
• Bazarının müntəzəm təhlili,müştərilərlə ən təsirli və müasir əməkdaşlıq formalarının inkişafı üçün planların hazırlanması;
• Şirkətin imici üçün reklam dəstəyini inkişaf etdirmək üçün marketinq şöbəsi ilə əlaqə;
• Şirkət məhsullarının daimi bazarda , mağazalarda mövcudluğuna təmin etmək
Tələblər
• Ali təhsil
• Birdəfəlik plastik qabların satışı üzrə iş təcrübəsi (3-5 il)
• Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus, İngilis
• Şəxsi avtomobil ( nəqliyyat xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanır)
İş şəraiti
• 6 günlük iş həftəsi
• Əmək haqqı 2000-2500
• İş saatı 9:00 dan 18:00 dək
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV –ni [email protected] elektron ünvanının mövzu bölməsində Satış meneceri ( birdəfəlik plastik qabların satışı üzrə) qeyd etməklə müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 10
M Bulak BOKT MMC
Quba filialının meneceri
İş yeri: Quba
Vakansiya haqqında məlumat:
Təhsil: Ali (Maliyyə/iqtisadi)
Dil bilikləri: Azərbaycan dili
İş təcrübəsi: 3 ildən az olmayaraq (Mikrokreditləşmə/Bank sahəsində), ən azı 1 il Menecer/Rəhbər vəzifəsində (azru olunandır)
Vəzifənin məqsədi
- Filial fəaliyyətini idarə etmək;
- Filialın planlarının yerinə yetirilməsini təmin etmək;
- Filialın kadrlarının işə qəbulunda və təlimində iştirak etmək;
- Filialın kredit portfelinin keyfiyyətini təmin etmək;
- Vəzifə təlimatında nəzərdə tutulmuş digər vəzifələr.
Əlavə VACİB: CV-niz azərbaycan dilində təqdim olunmalıdır və təqdim edən zaman müraciət etdiyiniz müvafiq vəzifəni qeyd edin
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA 11
Zaman Broker
Vakansiya: Mühasib
Vəzifə Öhdəlikləri:
• Qanunvericiliyə və mühasibat uçotu haqqında qanuna uyğun olaraq müəssisənin mühasibat uçotunun dəqiq aparılması;
• Bank hesablarına nəzarət və ödənişlərin həyata keçirilməsi;
• Nəğd pul vəsaitinin uçotu;
• Təhtəl hesab, avans, ezamiyyə hesabatlarının aparılması;
• Hesabların müxabirləşməsini nəzərdən keçirmək və araşdırmaq;
• Ayın / İlin bağlanmasının koordinasiya edilməsi;
• Bütün növ əmək ödənişlərinin qanunvericiliyə uyğun hesablanması və ödənişlərin həyata keçirilməsi;
• ƏƏSMN, DSMF tərəfindən ödənilən müavinətlərın dövlət elektron sisteminə (e-gov.az) daxil edilməsi;
• Dövlət Vergi Xidmətinə ünvanlanacaq bütün məktub, ərizə və müraciət formalarının tərtibi və icrasına nəzarət edilməsi;
• Dövlət Vergi Xidmətindən gələn məktubların cavablandırılması;
• Vergi hesabatlarının aylıq, rüblük və illik təqdim edilməsi;
• Statistika Hesabatlarının aylıq, rüblük və illik təqdim edilməsi;
• Müəssisənin fəaliyyətinə nəzarət edən dövlət orqanına broker hesabatlarının təqdim edilməsi
• İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması.
Tələblər:
• Müvafiq sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi
• Maliyyə / Mühasibat uçotu sahəsində ali təhsil;
• Əmək Məcəlləsi, Vergi Məcəlləsi və Mühasibat üçotu haqqında qanun üzrə dərin biliklər;
• IFRS (beynəlxalq mühasibat uçotu standartları) üzrə biliklər (arzuolunandır);
• Microsoft Ofis (Excel proqramı peşəkar səviyyədə) proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
• ERP və digər İT platformalarda işləmə bacarığı;
• Azərbaycan və rus dili bilikləri, ingilis dili (arzuolunandır);
• İdarəetmə, analitik təhlil qabiliyyətləri;
• İşi düzgün planlamaq bacarığı.
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA 12
Aral Group Baku
Planlama mühəndisi
Bağlı olan şöbə-texniki ofis
İş təlimatları və məsuliyyət
- Əsas iş cədvəlinin hazırlanması,emalat hissəsinin ayrı-ayrı sektorların yaradılması.
- Tikinti sahəsi üçün tədarük ləvazimatlarının hazırlanması .
- Aylıq istehsalatın monitorinqi.
- Əsas və ətraflı proqramları nəzərdən keçirmək və aylıq olaraq yeniləmək.
- Cədvələ uyğun olaraq işlərin həqiqi irəliləməsini izləmək və Texniki Ofis rəhbərinə hesabat vermək.
- Aylıq istehsal hesabatlarının hazırlanmasında iştirak, fasilələrin cədvələ uyğun olaraq təyin edilməsi və hesabatı.
Tələblər:
1.İnşaat mühəndisi məzunu .
2.İnşaatda ən azı 5 il iş təcrübəsi.
3.İngilis dillini yaxşı səviyyədə bilmək.
4.Layihə planlaşdırmanı bilmək.
5.Əsas kompüter və ofis proqramalarına biliklərinə sahib olmaq.
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA 13
Amal Group
Təcili olaraq aşağıdakı şərtlər üzrə “Tikinti işləri üzrə sahə rəisi” tələb olunur.
Vakansiya haqqında
İş yeri: Bakı, Azərbaycan
İş saatı : Həftədə 6 gün
İşə başlama tarixi: Təcili
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin ediləcəkdir.
Vəzifə öhdəlikləri
• Tikinti sahəsində inşaat işlərinə, proseslərə və texniki xidmət işlərinə nəzarət edir;
• Lahiyənin iş proqramına uyğun olaraq öhdəliyə götürülmüş inşaat istehsalını vaxtında, nöqsansız və müəyyən olunmuş keyfiyyətə uyğun olaraq icra edir;
• Tikinti işlərinin plana və büdcəyə uyğun aparılmasına, kənarlaşmaların müvafiq qaydada sənədləşdirilməsi və əsaslandırılmasına nəzarət edir;
• Material, işçi və işçi heyəti və podratçının ehtiyaclarını əvvəlcədən müəyyən edərək, Texniki ofis rəhbərinə bildirir və onlardan səmərəli istifadə olunmasını təmin edir;
• Obyektlərin inşası üçün Texniki şöbə tərəfindən tələb olunan texniki sənədləşmə işlərini təşkil edir;
• Göstərilən iş proqramına uyğun olaraq, təfsilatlı iş proqramı hazırlayır;
• Xərclər barədə məlumatları tam şəkildə müəyyən olunan formalarda saxlayır və Texniki ofis rəhbərinə göndərir;
• Tərtib edilmiş layihələri yoxlayaraq, tikinti işlərinə sürət və maliyyə baxımından təsir göstərəcək mövzularda tövsiyələr hazırlayır;
• Ərazi, nümunələr, sınaq test metodları və istifadə edilən avadanlıqlar ilə bağlı olan təhlükələr və müəssisənin əməyin təhlükəsizliyi prosedurlarını müəyyən edir;
• Ərazinin yerini, çıxış imkanlarını, vaxt qrafikini tələblərini müəyyən edir;
• Problemləri aradan qaldırır, dəyişiklikləri planlaşdırır və idarə edir;
• İnsan resursları planına uyğun olaraq tabelikdə olan işçi heyətinə rəhbərlik edir;
• Mövcud standartlara əsasən keyfiyyətə təminat verir;
• Layihənin iştirakçıları, müştəri və digər maraqlı tərəflər arasında razılaşdırılmış kommunikasiya proseslərini həyata keçirir;
• Görülmüş işlərin uçotunu aparır,günlük, aylıq, rüblük, illik statistik hesabatlar hazırlayır;
• Sifarişçilərin tamamlanmış tikinti obyektləri üzrə komplekslərin və ayrı-ayrı hissələrin təhvil verilməsinə rəhbərlik edir;
Təhsil və iş təcrübəsi
• Mülki inşaat, İnşaat mühəndisliyi sahələri üzrə ali təhsil;
• Minimum 10 il inşaat sahəsi üzrə ümumi təcrübə.
Bacarıq və səriştələr
• Ünsiyyət və yüksək təşkilati və idarəetmə bacarığı;
• Fors-major hallarda sürətli və düzgün qərar qəbul etmə bacarığı;
• Problemi qısa zaman çərçivəsində həll edə bilmə və analiz etmə bacarığı;
• Kompüterdə office programlarında sərbəst işləmək bacarığı;
• Yaş həddi 35-50
Bilməlidir
• Sahədə və ya obyektdə istehsal təsərrüfat fəaliyyətini müəyyən edən metodiki, normativ və başqa göstərici materialları;
• Tikinti istehsalatının təşkili və texnologiyasını, tikilməli obyektlərin layihə-smeta sənədlərini, tikinti norma və qaydalarını;
• Tikinti quraşdırma işlərinin aparılması və qəbuluna qoyulan texniki şərtləri;
• Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğın əleyhinə mühafizənin norma və qaydalarını.
Müraciət qaydası
Zəhmət olmasa CV-lərinizi [email protected] e-mail adresinə göndərin.
CV-ləri göndərərkən başlıq yerinə “Sahə rəisi” qeyd etməyi unutmayın.
VAKANSİYA 14
Cahan Motors
Anbar müdiri
Vəzifə öhdəlikləri:
• Rəhbərliyin həvalə etdiyi işləri vaxtında yerinə yetirillməsi,
• Anbarın fəaliyyətinin və digər struktur bölmələr ilə qarşılıqlı münasibətini təşkil edilməsi,
• Tabeçiliyində olan anbardarların işinin təşkili və idarə olunması,
• Mərkəzi və şirkətin digər anbarları üzrə vahid sistemlə idarə edilməsinin təşkili,
• Ehtiyat hissələrinin anbara qəbul edilməsi, malların qiymətlilərinin sistemə işlənməsi, anbar sahəsindən səmərəli istifadə etmək üçün onların düzgün yerləşdirilməsi, lazım olan ehtiyathissələrinin və inventarın təcili tapılmasının təşkil edilməsi,
• Anbara yığılmış malların ünvanlı xanalarda saxlanılmasının, mühafizə rejiminə əməl edilməsinin, əməliyyatların hesablarının aparılmasının təmin edilməsi,
• Anbardaxili əməliyyatların gündəlik uçotunun aparılması,
• Daxil olan sifarişlər əsasında müvafiq anbarlardan mallların mərkəzi anbara vaxtında çatdırılmasının təşkili,
• Rüblük inventarizasiyanın aparılması,
• Anbarda yanğına qarşı ləvazimatın olmasına və onun sazlığına, avadanlığın və inventarın vəziyyətinə və onların vaxtında təmir olunmasına nəzarət edilməsi,
Namizədə tələblər:
∙ Ali təhsil;
∙ Üç il iş təcrübəsi;
∙ Yaş həddi: 30-45;
∙ Cinsi: kişi
Namizədlər [email protected] email adresinə CV göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 15
Staybridge Suites Baku
International brand hotel, located in the heart of city Staybridge Suites Baku (An IHG Hotel) is looking for Director of Sales & Marketing who is responsible for achieving a maximum productivity and activity goals, as established by management.
RESPONSIBILITIES:
• Leads direct reports in a manner that achieves the sales goals and holds them accountable to their essential duties and responsibilities.
• Maximizes current hotel key accounts by identifying and capturing those that offer revenue growth.
• Plan and implement ecommerce and internet marketing strategies.
• Promote the story of the brand and the hotel in the market, with the goal of increasing overall profitability of the property.
• Promptly follows-up on all customer needs and inquiries in an efficient and expedient manner.
• Display a neat, clean and business-like appearance at all times.
• Monitor and evaluate trends within market segment.
• Develop a full working knowledge and policies of the hotel and sales department
• Maintain strong visibility in local community and industry organizations as applicable.
• Perform any other duties as requested by Hotel Manager
QUALIFICATIONS:
• At least 5+ years of previous hotel sales experience.
• Excellent verbal and written communication skills in Azerbaijani, English, Russian languages
• Must be able to work independently and simultaneously manage multiple tasks; strong organization and presentation skills
• Knowledge of the competitive landscape and revenue management.
• Knowledge of general sales techniques, yield management, and customer service skills.
Interested candidates are requested to submit their CV to [email protected] by specifying the job title Director of Sales & Marketing in the subject line until 15th April 2021.
VAKANSİYA 16
Fabrica
Вакансия: Sales Manager (пол женский)
Место работы - FABRICA Салон мебели, освещения и аксессуаров.
- Знание языков: Азербайджанский и Русский языки на высшем уровне.
- Компьютерные знания: Outlook, Excel, Microsoft Office, World.
- Коммуникабельность и навыки презентации на высоком уровне.
- Целеустремленность, ответственность, оперативность а также умение составлять предложение по мебели, презентабельный вид, грамотная речь и чувство стиля.
- Опыт работы в продаже мебели (2-3 года)
- Возрастная категория: 25-40 лет
- График работы: по договоренности
- Заработная плата: по договоренности
- Выходные: по договоренности
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA 17
166 Yükdaşıma və Logistika
Hüquqşünas
Vəzifə öhdəlikləri:
• Şirkətin məhkəmələrdə və digər dövlət idarə, müəssisə və təşkilatlarda, o cümlədən hüquq mühafizə orqanlarında təmsil edilməsi;
• Standart müqavilə formalarının hazırlanmasında iştirak edilməsi;
• Şirkətin mübahisələr üzrə iddia ərizələrinin, şikayətlərinin və digər sənədlərinin hazırlanması və məhkəməyə təqdim edilməsi;
• Şirkətin fəaliyyətini tənzimləyən bütün növ qərarların, əmr və sərəncamların, şirkətdaxili əsasnamə, prosedur, qayda və təlimatların hazırlanması və onlara hüquqi rəy verilməsi;
• Şöbəyə daxil olan hüquqi məsələlərlə bağlı məktub, ərizə və şikayətlərə müvafiq qaydada və müəyyən olunmuş vaxt ərzində cavabların hazırlanması;
• Rəhbəri tərəfindən qoyulan hüquq fəaliyyətinə aid edilmiş digər bütün tapşırıqları vaxtında icra etmək.
Tələblər:
• Hüquq üzrə ali təhsil;
• Hüquq sahəsində 1-3 il iş təcrübəsi;
• Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyini mükəmməl səviyyədə bilməli;
• MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
• Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilməli, rus dili arzuolunandır;
• Yüksək səviyyədə yazılı və şifahı ünsiyyət bacarığı;
• Stressə davamlı olmalı;
• Problemləri həlletmə bacarığı olmalı.
İş haqqında məlumat:
• İş yeri: Yeni Həyat Plaza, Z.Əliyeva küç 55;
• İş saatı: 09:00-18:00;
• Əmək haqqı: 500-700 AZN.
Tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər:
https://hr.166.az/vac/detail?vacancyId=99