VAKANSİYA 1
Payonix
Office Manager
We are looking for professional Office Manager to join our team. Interested candidates should send their CVs and portfolios to [email protected] indicating the title of position in the subject line of their message.
Responsibilities:
• Enjoy your work
• Answer and screen incoming phone calls
• Ensure everyone who calls or comes into the office feels welcomed and important
• Sort incoming mail and prepare outgoings
• Deliver administrative support to internal clients within all areas
• Manage relationships with vendors and service providers ensuring that all items are invoiced and paid on time
• Organize and schedule meetings and appointments
Requirements:
• University diploma (preferred)
• 1-2 years of reception, office administrator-related experience
• Friendly, Energetic and personable attitude
• Excellent verbal and written communication skills; both Russian and Azerbaijani
• Excellent troubleshooting skills
• Flexible team player with ability to execute duties efficiently
What we offer?
• Fix comprehensive salary
• Corporate number
VAKANSİYA 2
Maliyyə müdiri
İş haqqında məlumat:
- Mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə tam ali təhsil (magistr dərəcəsi olması arzuolunandır);
- Baş mühasib kimi istehsalat sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi;
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini bilməli;
- Beynəlxalq mühasibatlığı bilməli (ACCA sertifikatı olması əlavə üstünlükdür);
- MS Office, BTP, EVHF, 1 C 8.3 hesabatlarını mükəmməl səviyyədə bilməli;
- ERP proqramlarından hər hansı birinin mühasibatlıq-maliyə modulu ilə yüksək səviyyədə çalışa bilməli;
Namizədə aid tələblər:
- Şirкətin fəаliyyət хərclərinin аnаliz edilməsi, хərclərin аzаldılmаsı yоllаrını аrаşdırılması və еffекtivliyin artırılması istiqamətində təkliflər hazırlanması;
- Cəmiyyətin maliyyə risklərini təhlil edilməsi və qiymətləndirilməsi, onları minimuma endirmək üçün tədbirlər hazırlanması,mütamadi olaraq hesabatlar hazırlayıb rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Şirkətin inkişafına yönəldilən strategiyanı dəstəkləyəcək maliyyə proqnozlarının hazırlanmasında iştirak edilməsi;
- Daxili və xarici auditin aparıldığı zamanlarda lazımi dəstəyin verilməsi;
- Avtomatlaşdırılmış əməliyyat sisteminin (ERP) qurulması və təkmilləşdirilməsi proseslərində iştirak edilməsi;
- Mаliyyə аnаlizi məlumаtlаrının dəqiqliyinin təmini, оnlаrın nоrmаtiv və büdcə göstəricilərindən аyrılmаlаrının izаhı, həmçinin vахtı-vахtındа şirкət rəhbərliyini əhəmiyyətli кənаr çıхmаlаr bаrədə məlumаtlаndırılması;
Əmək haqqı: 2000-2500 manat
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini [email protected] e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 3
Abşeron rayonu,Məmmədli kəndində polietilen istehsalı zavoduna Anbardar axtarılır.
Əsas vəzifə öhdəliklər:
• Bütün mal dövriyyəsinin yalnız təsdiq edilmiş sənədlər əsasında olmasını təmin etmək;
• Anbardan malları yalnız Şirkət rəhbərliyi tərəfindən təyin edilmiş maddi məsul şəxslərə buraxmaq.
• Mühasbatlıq tərəfindən təyin edilən dövriyyə hesabatlarını müntəzəm olaraq təmin etmək.
• Mal və material mühasibatlığının aparılması üçün qurulmuş mühasibat proqramı və avtomatlaşmış cihazlardan istifadə edərək onlayn və ya real taym rejimində məlumatları daxil etmək.
• Bütün mal və materialların üzərində mühasibatlıq tərəfindən təyin edilmiş kodların olmasını təmin etmək.
• Mal və materialın inventarizasiyasına təlimatlara uyğun hazırlaşmaq, təşkil etmək və iştirak etmək.
• Köhnəlmiş, zərər görmüş və xarab olmuş mal və materialları təyin etmək və onlar barədə müvafiq izahatı mühasibatlığa təqdim etmək.
• Anbar əməliyyatlarının uçot və hesabatlarının aparılmasına nəzarət etmək.
• Mədaxil-məxaric və obyekt daxili rejimin həyata keçirilməsində Mühafizə Xidməti ilə əməkdaşlıq etmək
Tələblər:
• Orta texniki və ya ali iqtisadi təhsili
• İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə minimum 1-3 il;
• Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik;
• Yaş : 35 yaşa qədər
İş şəraiti:
• AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
• İş vaxtı: həftənin 6 günü, istirahət günü: bazar
• Nəzərdə tutulan başlanğıc əmək haqqı 600-700 AZN.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzü yerinə "Anbardar" yazaraq ismayı[email protected] ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. Tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaq.
VAKANSİYA 4
Şüvəlan qəsəbəsində yaşayanların diqqətinə!
Şüvəlan Park -da yerləşən Avenue Outlet mağazasına vakansiyalar elan olunur!
Vakant yerlər:
1. Satıcı-məsləhətçi
2. Xəzinədar
Tələblər və İş şəraiti:
• Orta və Ali təhsil
• Satış sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
• Azərbaycan və rus dili bilikləri səlis səviyyədə
• Komanda ilə işləmək bacarığı
• İş cədvəli – növbəli; 6 günlük iş
• Əmək haqqı + % satışdan
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-zi [email protected] elektron ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
VAKANSİYA 5
Vəzifə: Baş şəbəkə inzibatçısı
Şöbə: İnformasiya texnologiyaları
Tabeçilik: İT üzrə qrup meneceri
İşəgötürən: “PMD Hospitality” MMC
Ünvan: Neftçilər prospekti 153, PBT
Otel, sanatoriya, restoran və akvapark tipli müəssisələrin idarə etməsi ilə məşğul olan PMD Hospitality MMC, əməkdaşlar üçün geniş öyrənmə imkanları və digər imtiyazlar təklif etməklə ən yaxşı iş mühitini təklif edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin Baş ofisi, hotellər, restoranlar və şirkətin digər obyektləri arasında korporativ telekommunikasiya şəbəkəsinin və şəbəkə avadanlıqlarının müasir standartlar və təhlükəsizlik tələblərinə cavab verəcək şəkildə sazlanmasını və idarə olunmasını təmin edir və bu istiqamətdə Şirkətin təhlükəsizlik xidməti ilə işləri əlaqələndirir;
- Şirkətə məxsus şəbəkə avadanlıqlarının daim işlək vəziyyətdə olmasını təmin edir və mütəmadi olaraq onların fəaliyyətini monitorinq edir;
- Şirkətin telekommunikasiya şəbəkəsinin məntiqi və fiziki topologiyalarını hazırlayır və daim aktual vəziyyətdə olmasını təmin edir;
- Mütəmadi olaraq Şirkətin korporativ telekommunikasiya şəbəkəsinin və şəbəkə avadanlıqlarının konfiqurasiyalarını təhlil edir və tələb olunan dəyişikliklərin həyata keçirilməsini təmin edir;
- Şirkətin telekommunikasiya şəbəkəsinin daxili komponentləri arasında məlumat mübadiləsi üçün tələb olunan fiziki və məntiqi (proqramsal) əlaqələrin yaradılmasını təmin edir;
- Şirkətin telekommunikasiya şəbəkəsinin təhlükəsiz rejimdə internet şəbəkəsinə çıxışının sazlanmasını və monitorinqini təmin edir və bu istiqamətdə Şirkətin təhlükəsizlik xidməti ilə işləri əlaqələndirir;
- Şirkətin işgüzar əlaqələri olan kənar təşkilatlarla şirkətin telekommunikasiya şəbəkəsinin tələb olunan rabitə əlaqələrinin sazlanmasını və idarə olunmasını təmin edir;
- Şirkətin telekommunikasiya şəbəkəsində baş verən xətaların və insidentlərin dərhal araşdırılmasını və aradan qaldırılması üçün lazımi tədbirlərin görülməsini təmin edir;
- Şirkətin telekommunikasiya şəbəkəsinə aid olan avadanlıqların və rabitə kanallarının davamlı və təhlükəsiz fəaliyyətini təmin edir və bu istiqamətdə şirkətin təhlükəsizlik xidməti və şəbəkəyə xidmət göstərən təchizatçı şirkət ilə işləri əlaqələndirir;
- Şirkətin telekommunikasiya şəbəkəsinə aid olan avadanlıqları və rabitə kanallarına sanksiya olunmamış daxili və xarici müdaxilələrdən qorunması üçün zəruri tədbirlər görür və bu istiqamətdə şirkətin təhlükəsizlik xidməti və şəbəkəyə xidmət göstərən təchizatçı şirkəti ilə işləri əlaqələndirir;
- Qrupun funksiyalarına aid olan məsələlər barədə daxil olan müraciətlərə və məktublara cavablar hazırlayır;
- Öz fəaliyyəti ilə bağlı müntəzəm İT üzrə qrup menecerinə hesabatlar təqdim edir;
- İT üzrə qrup menecerinin qrupun işinə aid göstəriş və tapşırıqlarını yerinə yetirir;
- Şirkətin rəhbərliyinin digər tapşırıqlarını yerinə yetirir;
Namizədə tələblər:
Təhsil:
- Ali təhsil;
İş təcrübəsi:
- Əlaqədar sahədə 3 (üç) ildən artıq iş təcrübəsi;
Bilik və Bacarıqlar:
- Telekommunikasiya şəbəkələrinin quruluşu və arxitekturası haqda geniş nəzəri və praktiki biliklərin olması;
- CISCO, Palo Alto və HP şəbəkə avadanlıqlarının idarə olunması və sazlanması üzrə geniş nəzəri və praktiki biliklərin olması;
- Məxfilik qaydalarına riayət etmək;
- İnsanlarla fəal ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- İnformasiya sistemlərinin quruluşu və arxitekturası barədə biliklərin olması;
- Müstəqil qərar vermək qabiliyyətinə malik olmalı;
- İnsanlarla fəal ünsiyyət qurmaq bacarığı;
Kompüter bilikləri:
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
Dil bilikləri:
- Azərbaycan dili – sərbəst;
- Rus və ya ingilis dili – yaxşı səviyyədə;
İşçinin təminatları:
- Dünyanın məşhur hotel brendlərində təcrübə qazanmış peşəkar kollektivdə iş imkanı;
- PMD Hospitality MMC-nin tabeliyində olan çoxsaylı hotellərdə və SPA mərkəzlərində maksimal endirim imkanı;
- PMD Group MMC-nin tabeliyində olan müxtəlif sənaye müəssisələrində karyera davamı imkanı;
- Təlim və inkişaf proqramlarında iştirak imkanları;
- Tibbi sığorta (ailə paketi);
- Mobil telefon və korporativ nömrə;
İşə müraciət üçün elektron poçt ünvanımız: [email protected]
CV göndərərkən, mövzu yerində müraciət etdiyiniz vəzifənin adını qeyd edin. Yalnız vəzifə adı qeyd olunan CV-lərə daha çox üstünlük veriləcəkdir.
Son müraciət tarixi: 15 iyun 2021-ci il
VAKANSİYA 6
“Zeytun Pharmaceuticals” şirkəti “Bölgə müdiri (Şirvan)” axtarışındadır.
Vəzifə funksiyaları:
- Tabeçiliyində olan satış müvəkilləri ilə mütəmadi əlaqə saxlanılması, tapşırıqların icrasına nəzarət edilməsi, aylıq planın analiz edilməsi;
- “Zeytun Pharmaceuticals” MMC aptek şəbəkəsinə aid olan apteklərin potensialının müəyyənləşdirilməsi və tələbata uyğun müvafiq tədbir görülməsi;
- “Zeytun Pharmaceuticals” MMC apteklər şəbəkəsinə aid olmayan digər apteklərin şirkətlə əməkdaşlığa dəvət edilməsi;
- Ehtiyac olduğu təqdirdə bölgəyə əlavə məhsul göndərişinin ünvanlanmasının təmin edilməsi, zərurət yarandığı halda bölgə üzrə bir neçə şatış müvəkkilinin təyin edilməsi;
- Şirkətin çalışdığı aptek rəhbərləri ilə mütəmadi əlaqə yaradılması, problem yarandığı təqdirdə müvafiq qaydada həll edilməsi;
- Hər ay sonu kreditor müştərilərlə üzləşmə aktının tərtib ediməsi;
- Hər ayın əvvəlində satış müvəkkilləri ilə ümumi iclas təyin edərək ötən ayın satışları üzrə hesabatların müqayisə edilməsi;
- Satış müvəkkillərinə həvalə olunmuş avtomabillərin işlək və zədəsiz şəkildə saxlanılmasına nəzarət edilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil
- Satış və çatdırılma sahəsində 5 ildən artıq iş təcrübəsi
- Rus dili biliyi
- Microsoft Office və 1C proqramlarından sərbəst istifadə bacarığı
- Sürücülük vəsiqəsi
- Satış qabiliyyəti
- Müştərilərlə ünsiyyət qurmaq, idarəçilik, tabeçiliyində olan satış müvəkkilləri ilə komanda şəklində işləmə bacarığı.
Qeyd: Yalnız yaşayış yeri Şirvan şəhəri olan namizədlər nəzərədn keçiriləcək.
Qeyd olunmuş tələblərə cavab verən şəxlər CV-ni “mövzu” hissədə vakansiyanın adını qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 7
Care LLC
Vəzifə: Satıcı konsultant
Mağaza – Loccitane
Şirkət – Safi Kare MMC
Əmək haqqı - Müsahibə zamanı təyin ediləcək
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilərlə xoş və mehriban ünsiyyət qurmaq;
- Məhsullar haqqında ətraflı məlumatları öyrənmək və müştərilərə yüksək səviyyədə təqdim etmək;
- Mağazanın satışları ilə bağlı kampaniyalar haqqında məlumatlı olmaq və hər bir müştəriyə aydın şəkildə çatdırmaq;
- Tələb olunduqda müvafiq təlimlərdə iştirak etmək.
Tələblər:
- Yalnız qız namizədlər;
- Azərbaycan və rus dili bilikləri mütləqdir, İngilis dili üstünlükdür;
- Kollektivdə işləmək bacarığı;
- Müştəri yönümlülük;
- Aktiv, çevik, təşəbbüskar, məsuliyyətli.
İş şəraiti:
- Həftədə iki istirahət günü (2 gündən bir); növbəli iş qrafiki:
- İş saatı: 09:00-dan 22:00-dək;
- Əmək haqqı + satışdan bonuslar verilir.
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA 8
AEV MMC
Vəzifənin adı: Bölgə müdiri ( Gəncə üzrə)
Vəzifə öhdəlikləri
• Satış metodikalarının işlənib hazırlanmasında iştirak edir.
• Müştərilərlə iş metodlarının yeni formalarının hazırlanmasında və tətbiq olunmasında, əvvəlki iş metodlarının təkmilləşdirilməsində fəal iştirak edir.
• Məhsul satışı üzrə fəaliyyətləri əlaqələndirir, satışa nəzarət edir.
• Satış nümayəndələri arasında ərazi bölgülərini apraır.
• Rəhbərlik etdiyi satış komandasına “AEV” MMC – nin satış hədəflərinə müvafiq olaraq, yerinə yetiriləbilən, dəqiq hədəflər qoyur.
• Satış təmsilçilərinin və merçendazyerlərə verilən tapşırıqların icrasına nəzarət edir.
• Şəbəkə və xüsusi müştərilərilərlə olan faəliyyətə xüsusi nəzarət edir.
• Müştərilərin ödəmə qabiliyyətindəki dəyişikliyi izləyir, borc üzrə statusları diqqətdə saxlayır.
• Müştərilərdən daxil olan şikayətlərə baxır, lazım gəldikdə danışıqlarda iştirak edir.
• Debitor borcları təhlil edir, nəzarət edir.
• Debitor borcları azalatmaq üçün tədbirlər hazırlayır və həyata keçirir.
• Debitor borcların qaytarılmasına birbaşa nəzarət edir.
• Baş verən bütün dəyişikliklər barədə satış komandasına məlumat verir, verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsinə nəzarət edir, distribyutorların və sub-distribyutorların qiymət və təşviq sahəsindəki siyasətinə riayət etməsini təmin edir.
• Ticarət nümayəndələrinə satış texnologiyası, danışıq üsulları, sövdələşmə üsullarını öyrədir.
• Hər həftə ticarət nümayəndələri ilə əraziyə çıxır, bir başa iş zamanı vəziyyəti təhlil edərkən ticarət nümayəndələrini yerində təlimləndirir.
• Aylıq, həftəlik, rüblük satış hesabatları hazırlayır, rəhbərliyə təqdim edir.
• Hər bir işçi üçün motivasiya istiqamətini müəyyənləşdirir.
• Ticarət nümayəndələrinin hər birinə gündəlik dəqiq tapşırıqlar verir, verilən tapşırıqların icrasına nəzarət edir, təqib edir.
Tələləb olunan bilik və səriştələr
• Malların satışını stimullaşdırmaq üçün işlərin təşkilinin əsasları.
• Ticarət alətlərindən istifadə xüsusiyyətləri və prinsipləri.
• Reklam növləri və reklam fəaliyyətinin təşkili əsasları.
• Pərakəndə məkanın təşkili və pərakəndə məkandan səmərəli istifadə prinsipləri.
• Ticarət meydançasında malların nümayişinin effektivliyini qiymətləndirmə metodları.
• Təklif olunan malların əsas keyfiyyəti və istehlak xüsusiyyətləri.
• Malların cari qiymətləri.
• Satış sahəsindəki müştəri davranışının modelləri.
Namizədə tələblər
• Müvafiq sahədə təcrübə: 3-5 il
• Təhsil: Ali təhsil
• Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus dili arzuolunandır
• Yaş həddi: 25-40
• Ofis proqramları ,1C
• Şəxsi Avtomobil ( nəqliyyat xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanır)
İş şərtləri
• 6 günlük iş həftəsi
• İş saatı 9:00 –dan 18:00 -dək
• İstirahət günü Bazar günüdür
• Əmək haqqı 800 AZN əmək haqqı
Namizədlər CV –ni [email protected] elektron ünvanının mövzu bölməsində “ Bölgə müdiri ( Gəncə) ” qeyd etməklə müraciət edə bilərlər.
VAKANSİYA 9
Baku Convention Center
Vacancy: Sales and Marketing Manager
Job Location: Baku Convention Center
Job requirement:
- Bachelor’s Degree in Business Administration or related field;
- 3-5 years of management experience in Business Events/Meetings industry;
- Computer literate in Microsoft Window applications required;
- Strong intrapersonal and problem-solving skills;
- Familiarity with data analysis and reporting;
- Exceptional understanding of sales and marketing;
- Proven ability to learn and understand company policies and procedures;
- Excellent verbal and written communication skills in Azerbaijani, English and Russian;
- Ability to work under pressure preferred.
Main responsibilities :
- Prepare and develop marketing strategies in accordance with the company's goals;
- Manage all marketing activities related to the company and marketing department in general;
- Monitor the effectiveness of marketing communications and preparing appropriate reports;
- Market research and client attraction;
- Promote the venue as a brand;
- Anticipate new opportunities to maintain relationship with important clients;
- Establish the company strategy to achieve set sales targets;
- Making research on competitors and developing the company's sales strategies;
- Prepare an annual budget to meet marketing and sales financial goals;
- Organizing and conducting business meetings;
- Contracting new business and maximizing revenue;
- Establishing outstanding businesses relationships within local, domestic and international markets;
- Attending sales road shows and exhibitions to promote the venue;
- Organizing fam trips and site inspections for local and international clients;
- Submitting weekly and monthly reports to management;
- Prompt provision of incoming inquiries from customers;
- Collaborate with other managers and key employees in sales and marketing department to achieve important goals.
Please indicate the name of the position “Sales and Marketing Manager” in the subject line of the application e-mail and send to [email protected] e-mail address.
Note: Shortlisted candidates only will be invited to the interview
VAKANSİYA 10
Caspian Event Organisers LLC
Caspian Event Organisers şirkəti “Mühasib” vakansiyası elan edir.
Tələblər:
1. 1C mühasib proqram biliyi
2. Ən az 1 il mühasib iş təcrübəsi
3. Dil bilikləri: Azərbaycan, rus, ingilis
4. Yerli vergi sistemi biliyi (e-qaime, e-kargüzarlıq, e-beyanname)
5. 20-30 yaş arası qadın
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Mühasib” yazaraq [email protected] elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaq.
Müraciət üçün son tarix 13.06.2021.
Şirkət haqqında
“Caspian Event Organisers” (CEO) şirkəti Azərbaycanda keçirilən bir sıra beynəlxalq sərgi və konqreslərin təşkilatçısıdır.
VAKANSİYA 11
Azerbaijan United Carriers
Şirkət: AUC (Azerbaijan United Carriers)
Vəzifə: Nəqliyyat üzrə nəzarətçi
Vəzifə öhdəlikləri:
• GPS nəzarəti,
• Nəqliyyat vasitələrinin sığortalanması və nəzarəti ,
• Nəqliyyat vasitələrini lazımi sənədlərlə təmin etmək ,
• Avtomobillərin vaxtaşırı xidməti baxışının keçirilməsi
• Sürücülərin avtomobilin idarə edilməsinə dair təhlükəsizlik qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət edilməsi
• Yanacaq nəzarəti və uçotu ,
• Nəqliyyat vasitələrinin cərimələrinin ödənməsi ,
• Nəqliyyat vasitələrini xidməti müqavilələrinin bağlanması ,
Namizədə dair tələblər:
- Nəqliyyat, (vakansiyaya uyğun olan hər hansı bir bakalavr dərəcəsi)
- Nəqliyyat sahəsində təcrübə minimum 1 il ,
- Kompyuter proqramları üzrə bacarıqlar ( Word , Excel ) ,
- Yaş, 22-40 ( bəy ),
- Ezamiyyətə göndərilə bilər ,
- Sürücülük vəsiqəsi ( B kateqoriya ),
- Məsuliyyətli, stresə dəvamlı, komanda ilə işləmək bacarığı ,
İş şərtləri:
6 günlük iş həftəsi ( 08:30 – 17:30 )
Ünvan: Binəqədi şossesi, Mədən küçəsi 4
Ə/h: 700-800 azn
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Nəqliyyat üzrə nəzarətçi ” yazmaqla öz CV-lərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər. Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər intervyuya dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 12
Zeta Group
Zeta Group Parfois, Ted Baker,İpek Yol (Gənclik Mall, Port Baku Mall ) və The Entertainer mağazalarında (Port Baku Mall, Gənclik Mall, 28 Mall) “Satış təmsilçisi” vakansiyasını elan edir.
Namizədə tələblər:
• Yaş: 20-40
• Təhsil: Orta/Orta ixtisas
• İş təcrübəsi: Satış sferasında +1 il
• Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus
Şəxsi keyfiyyətlər:
• Kollektivlə işləmə
• Nitq mədəniyyəti
• Yüksək təqdimat bacarığı
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Satış texnikasının professional üslublarından effektiv istifadə etmək;
• Məhsul seçimində müştəriyə kömək etmək və çeşidləri təqdim etmək;
• Bölmənin imicinin saxlanılması (təmizlik, səliqəlilik, reklam vərəqləri, vitrin və s.);
• Səliqəli görünüşü təmin etmək (forma,gigeyena, və s.).
• Müştəri bazasının genişləndirilməsində fəal iştirak etmək;
• Uğurlu satış həyata keçirilməsi üçün bölmənin həmkarları ilə fəal əməkdaşlıq etmək, həmçinin müvafiq qaydada məlumat mübadiləsi aparmaq;
• Mağazada və anbarda olan malların qiymətlərinin, ölçülərinin, miqdarının və s. məlumatları bilmək və müştərilərə dəqiq məlumat vermək;
İş şərtləri:
• İş vaxtı: Növbəli qrafik əsasında 8 saatlıq iş rejimi
• İş günü: 6günlük, həftədə 1gün istirahət
• Şirkət tərəfindən Uniforma verilir
• Əmək haqqı 450-500 AZN+satışdan bonuslar
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd edin)
Qeyd: Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 13
İstehlak kreditləri üzrə kiçik mütəxəssis
Azərbaycanın ilk müstəqil faktorinq şirkəti City Finance BOKT MMC İstehlak kreditləri üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir.
Tələblər:
- 21 - 29 yaş
- Bank təcrübəsi tələb olunmur
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (Rus dili biliyi üstünlükdür)
- Yüksək ünsiyyət qurma və komandada işləmək bacarığı
- Riyazi biliklər və analitik qabiliyyət
- MS Office proqramları bilikləri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilərin istehlak krediti şərtləri barədə məlumatlandırılması
- Kredit üzrə müraciətlərinin qəbulu və analizi
- Kreditləşmə üzrə müvafiq sənədləşməni həyata keçirmək
- Kredit portfelinə nəzarət etmək və gündəlik ödəmələri təqib etmək
İş qrafiki
• Bazar ertəsi – Şənbə: 10:00 – 19:00
• Əmək haqqı: 300 AZN + Bonus
• Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı
• Karyera və inkişaf perspektivləri
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “İstehlak kreditləri üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə [email protected] e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 14
Az-Granata MMC
AZGRANATA MMC-də “Xarici satınalmalar üzrə mütəxəssis”
Vəzifə öhdəlikləri:
- Portfelində olan şirkətlərin satınalma fəaliyyətinin yoxlanılması və alışlara nəzarət
- Alışların aylıq analizləri və hesabat formasının hazırlanıb təqdimatı
- Lazımi materialları / xidmətləri xarici bazarda tədarük etmək, qiymətləndirmə aparmaq və xərcləri optimallaşdırmaq üçün təkliflər vermək;
- Logistikanın təşkili üçün şirkətlərə dəstək və qiymət araşdırılması
- Mallar üzrə texniki məlumat və qiymət araşdırılmasının aparılması;
- Tədarükçülərlə müqavilələrin bağlanmasına portfelindəki olan şirkətlərə dəstək
- Davamlı və başa çatdırılmış işlər barədə vaxtaşırı hesabatların hazırlanması
- Satınalma fəaliyyəti və xərcləri barədə hesabatların verilməsi
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil : maliyyə, təchizat üzrə (xarici təhsilə üstünlük verilir)
- İş təcrübəsi əlaqəli sahədə 2 ilə qədər
- İngilis, Rus və Azərbaycan dillərini (şifahi və yazılı) mükəmməl bilmə
- 5 günlük iş qrafiki, ünvan Qaradağ ray, ( Servis mövcuddur)
Əmək haqqı: 1200 AZN
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Xarici Satınalma üzrə mütəxəssis” yazmaqla öz CV-lərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 15
NOVCO Group of Companies
Vəzifə: Aparıcı mühasib
Vəzifə öhdəlikləri:
• Dövlət orqanlarına verilən mühasibat hesabatlarının hazırlanması və təqdim olunması
• Maya dəyəri, P&L, Cash flow hazırlamaq
• Vergi uçotu , DSMF, Statistika ilə bağlı əməliyyatların icra olunması
• Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi
Tələblər:
• Təhsil: Ali (Maliyyə, Mühasibat, İqtisadiyyat)
• Komputer bilikləri: MC Office- sərbəst işləmək bacarığı , 1C (8.2 , 8.3) proqramı – sərbəst işləmək bacarığı.
• E-gov, e-taxes portalları ilə işləmək bacarığı.
• Əmək və vergi qanunvericiliyinin əsaslarını bilmək;
• Mühasib vəzifəsində 2 ildən az olmayan təcrübə
• Debitor və kreditorlarla hesablaşmalar üzrə təcrübə
Əmək şəraiti:
• İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki
• Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV-lərini [email protected] e-mailinə, mövzu hissəsində “ Aparıcı Mühasib” qeyd edib göndərilməsi xahiş olunur.