Vakansiya 1
Retems Logistics LLC
Требования к кандидату:
- Наличие высшего образования
- Свободное владение русским и азербайджанским языками, знание английского языка
- Компьютерные навыки: MS Office
- Умение работать в коллективе
- Опыт работы не менее 1-го года
Обязанности:
- Снабжение сотрудников офиса всем необходимым для их работы;
- Прием и распределение звонков, регистрация корреспонденции;
- Распределение документации по отделам;
- Закупка, учет, хранение канцелярский товаров, их инвентаризация и организация выдачи работникам;
- Обеспечение переговоров и конференций необходимыми материально-техническими ценностями;
- Документальный оборот: оформление, регистрация, а также хранение документов;
- Встречи и приемы гостей и клиентов офиса;
Условия:
- Рабочее время: Понедельник – Пятница 09:00-18:00
- Оформление по Трудовому Кодексу Азербайджанской Республики
Зарплата: AZN 400-500
Возраст: от 21 года
Пол - Женский
E-mail: [email protected]
Резюме высылать на электронный адрес с пометкой вакансии.
Vakansiya 2
Resant Group
Operations Manager (Hotel)
Vəzifə öhdəlikləri:
• Rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsini təşkil edir;
• Rəhbərlik etdiyi fəaliyyət sahəsinin struktur bölmələri və ya işçiləri arasında iş bölgüsünü aparır;
• Həmin bölmələrin rəhbərləri ilə birgə sahənin fəaliyyət dairəsinə aid olan məsələləri müzakirə edir, onların həll edilməsi üçün tapşırıqlar verir;
• Əməliyyat siyasəti və prosedurlarını hazırlayıb, tətbiq edib və nəzərdən keçirdir;
• Struktur bölmələrin işinə nəzarət edir, onlardan verilən tapşırıqları vaxtlı-vaxtında yerinə yetirmələrini tələb edir;
• Tabeliyində olan işçilərdən müəssisə-daxili intizam qaydalarına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət edilməsini tələb edir;
• Büdcə tərtibinə, hesabat verməyə, planlaşdırmaya və auditə nəzarət edir;
• Otelin davamlı idarəolunmasını idarə etmək, gəlirin və qonaqların razılığını təmin etmək üçün hədəflərin yerinə yetirilməsini və aşılmasını təmin edir.
Namizədə bağlı tələblər:
• Planlama qabiliyyəti;
• Yüksək təşkilatçılıq bacarığı;
• Azərbaycan, Rus, İnglis dillərini əla səviyyədə bilməli;
• Otel sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi;
İş Şəraiti:
• İş vaxtı: həftədə 6 gün;
• Nahar şirkət tərəfindən verilir;
• Əmək haqqı namizədin təcrübəsindən asılı olaraq müsahibə zamanı təyin ediləcəkdir.
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Operations Manager (Hotel)” yazmaqla öz CV-lərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
Vakansiya 3
Azəşəkər şirkəti
QROKIMYAÇI/YEVLAX (Kənd təsərrüfatı laboratoriyası)
İşçi yaşayış yeri ilə təmin edilir.
Vəzifə ilə bağlı biliklər:
• Kənd təsərrüfatı sahəsində aqrokimyəvi araşdırmanın aparılması;
• Torpaq və bitkidə aqrokimyəvi testlərin aparılması;
• Torpaqdan və bitkidən nümunələrin götürülməsi;
• Analizlər üçün tələb olunan məhlulların hazırlanması;
• Reaktiv və nümunələrin tələblərə uyğun saxlanılması
• İstifadə edilən reaktivlərin istifadə müddətinin nəzarətdə saxlanılması
• Analiz nəticələrinə dair raport və təqdimatların hazırlanması;
• Aqrokimyəvi xəritənin hazırlanması;
• Analiz nəticələrinə əsasən gübrələrnin səmərəli tətbiq edilməsinə dair raportların hazırlanması;
Namizədə tələlər:
• Ali təhsil (Aqrokimya,Kimya) ;
• Laboratoriya sahəsində ən azı 3 il təcrübə ;
• Aqrokimya sahəsində ən azı 2 illik iş təcrübəsi ;
• Rus dilində səlis danışıq bacarığı (texniki biliklər), İngilis dili arzu olunandır ;
• Laboratoriya avadanlığı, onun işləmə prinsipləri və istismar qaydalarını bilməli;
• Yüksək səviyyədə araşdırma bacarığına sahib olmalıdır.
• İSO 17025 standartının tələblərinin bilməsi arzu olunandır.
Əlavə məlumat:
İş qrafiki: həftənin 5 günü, saat 09:00-dan 17:00-dək
Nahar şirkət tərəfindən verilir.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını "Aqrokimyaçı/Yevlax" başlığı ilə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Vakansiya 4
Şirkət: “Avromed Company” QSC
Vəzifə: Anbar Logistikası üzrə şöbə rəhbəri
Əsası 2002-ci ildə qoyulmuş “Avromed Company” QSC dünyanın aparıcı beynəlxalq şirkətlərinin istehsal etdiyi əczaçılıq məhsullarının Azərbaycandakı ən böyük distribyütorlarından biridir. Şirkətin məqsədi Azərbaycan səhiyyə sisteminin müalicə və müayinə qurumlarını, özəl klinikaları və bütün vətəndaşları yüksək keyfiyyətli zəruri əczaçılıq məhsulları ilə təmin etməkdir. Öz fəaliyyəti dövründə Avromed şirkəti dünyanın 40-dan çox ölkəsində yerləşən 200-dən artıq əczaçılıq şirkətləri ilə iş birliyi qurmağa nail olmuşdur.
Şirkət “Anbar Logistikası üzrə şöbə rəhbəri” vəzifəsinə işçi dəvət edir.
İş barədə məlumat
• Şirkətin mərkəzi anbarında və filiallarında səmərəli təchizat zəncirinin qurulmasını təmin edir;
• Anbar logistikası üçün xərclərin qiymətləndirilməsini və təhlilini aparır.Büdcə idarəetməsi və logistika xərclərinin optimallaşdırılmasını, logistika prosesləri ilə əlaqəli maliyyə axınlarının koordinasiyasını və istiqamətini müəyyənləşdirilməsini həyata keçirir;
• Anbarların dövriyyəsinə və anbar tutumuna ehtiyacın müəyyənləşdirilməsinə nəzarət edir;
• Anbarlarda işçilərin məhsuldarlığına nəzarət və onun artırılması üçün qərarların təhlil edilməsində iştirak edir;
• Yeni logistika texnologiyalarının layihələndirilməsi və təhlilini, həmçinin mövcud logistika sistemlərinin optimallaşdırılmasını həyata keçirir;
• Anbar logistikası üçün metodoloji və tənzimləyici materialların hazırlanması və tətbiqini həyata keçirir, funksiyaların və əməliyyatlarının təyin edilməsinə, hazırlanmış metodiki və tənzimləyici materialların tədbiqinə nəzarət edir.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
• Ali təhsil (İqtisadi,texniki)
• İnzibati Anbar Logistikası sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi. Anbar avtomatlaşdırma layihələrində iştirak və Anbar idarəçiliyi üzrə təcrübə.
• Dil bilikləri: Azərbaycan – əla, Rus dili - əla
• Ofis proqramlarında, xüsusi ilə yüksək Excel və Power Point bilikləri;
• Peşə bacarıqları:
o Təşkilatçılıq və İdarəetmə;
o Yüksək analitik və riyazi bacarıqlar;
o Logistika sisteminin fəaliyyətini qiymətləndirmək üçün massiv göstəriciləri təyin etmək bacarığı;
o Sistemli yanaşma, strateji və taktiki iş planlama bacarığı;
o Logistik biznes-prosesləri, anbar prosedurları və texnologiyaları üzrə biliklər;
o Biznes danışıqları aparma bacarığı;
o İş analizi və xidməti fəaliyyətin qiymətləndirilməsi bacarığı;
o Logistik proseslərlə bağlı büdcə idarəedilməsi və xərc analizi bacarığı.
Maraqlananlar CV-lərini [email protected] elektron ünvanına 29.04.2021-ci il tarixinə qədər göndərə bilərlər. Elektron məktubun mövzu (subject, тема) hissəsində “Anbar Logistikası üzrə şöbə rəhbəri” yazmaq tələb olunur. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Vakansiya 5
Компания Veysəloğlu MMC для работы с брендом Red Bull открывает вакансию на одну из важнейших позиций бренда - Мушкетёр. Кто такой Мушкетёр? Это - уникальная должность и его задача развивать бренд, следить за качественным представлением продукта в ночных клубах, ресторанах, гостиницах и других представительствах сферы HoReCa в Азербайджане.
Кого мы ожидаем увидеть на данной позиции?
Наш идеальный кандидат разбирается в ресторанной и ночной жизни, следит за культурной составляющей тусовок, ответственно относится к каждой мелочи, обладает хорошим вкусом. Своим образом и действиями формирует образ надежного и компетентного партнера среди владельцев и управляющих ресто ранного бизнеса. Мушкетер любит бренд Red Bull, готов жить его философией и совмещать работу с удовольствием.
Какие обязанности у Мушкетера?
ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ С КЛЮЧЕВЫМИ ЗАВЕДЕНИЯМИ HORECA
• Развитие непрямых продаж и представленности в торговых точках на подотчетной территории;
• Ведение переговоров и подписание партнерских соглашений;
• Корректное позиционирование бренда и продукции Red Bull;
• Вовлечение ключевых партнеров в инновационные активации;
• Построение связей и поддержание взаимоотношений с ключевыми представителями HoReCa: ди-джеи, арт-директора, промоутеры, лидеры общественного мнения и др;
• Формирование образа надежного и компетентного партнера;
ФЕСТИВАЛИ И МЕРОПРИЯТИЯ
• Поддержка ключевых вечеринок / фестивалей / мероприятий;
• Ведение переговоров и подписание партнерских соглашений;
• Развитие непрямых продаж и представленности бренда Red Bull;
РАЗВИТИЕ ИНДУСТРИИ HORECA
• Организация мотивационных мероприятий для персонала заведений;
• Популяризация Red Bull культуры в индустрии;
• Постоянное обучение сотрудников заведений (бармены, официанты) стандартам бренда Red Bull;
РАЗВИТИЕ ТЕРРИТОРИИ, ПЛАНИРОВАНИЕ И ОТЧЕТНОСТЬ
• Отслеживание деятельности конкурентов, активный поиск новых возможностей развития бизнеса на территории;
• Участие в процессе бюджетирования, управление бюджетом;
• Составление планов и формирование отчетов по результатам деятельности;
• Планирование потребности, установка и контроль холодильного оборудования и других материалов представленности.
У НАШЕГО ИДЕАЛЬНОГО МУШКЕТЁРА ЕСТЬ:
• Опыт работы в канале HoReCa на позициях: HoReCa менеджер, управляющий заведением, бар-менеджер;
• Знание местной HoReCa индустрии, налаженные взаимоотношения с заведениями;
• Умение грамотно и убедительно доносить свою точку зрения и цели компании во время переговоров;
• Открытость к людям и новым знакомствам;
• Энергичность, позитивный настрой, инициативность и гибкость;
• Любовь к ночной жизни и мероприятиям;
• Свободное владение азербайджанским и русским языками, владение английским языком будет плюсом;
• Водительские права категории «В» и опыт вождения свыше 1 года;
• Умение работать в Excel и Power Point;
Дочитал это все до конца? Готов бросить вызов себе и новым задачам? Ждем твое резюме...И будем рады видеть в дружной команде Veysəloğlu.
E-mail: [email protected]
Vakansiya 6
“Odlar Yurdu” Sığorta Brokeri MMC namizədləri “Sığorta üzrə satış mütəxəssisi” vəzifəsinə müraciət etməklə gənc və kreativ komandanın üzvü olmağa dəvət edir:
Namizədə tələblər:
• Yaş: 20 – 45
• Cinsi: Qadın
• Təhsil: Natamam Ali və ya Ali
• İş təcrübəsi : 1-3 il sığorta sahəsində
• Dil və İT bilikləri : Azərbaycan dili - sərbəst, rus dili - ortadan bir gədər yüksək; MS Office
Kompetensiyalar:
• Səbrlə dinləyə bilən, stresə davamlı
• Məlumatı toplamaq və təhlil etmək bacarığı
• Diqqətli, fikirlərini aydın izah edən
• Konfliktlərin/stresin idarə edilməsi
Vəzifənin öhdəlikləri:
- Baş vermiş hadisələr və sığorta ödənişləri barədə zəruri olan şöbələrə məlumatların mail vasitəsilə yazılması və ya məlumatların alınması;
- Sığorta hadisəsi ilə bağlı şöbəyə daxil olan zənglərin cavablandırılması, lazımi məlumatların verilməsi
- Müştərinin tələbinə uyğun olan sığorta məhsullunun və müştəri haqqında olan informasiyanın və məlumatların müvafiq baza sisteminə daxil edilməsi.
İş şərtləri:
• Əmək müqaviləsi bağlanılır
• İş qrafiki: həftənin 5 günü
• Əmək haqqı : 300 AZN +bonuslar
• İş vaxtı 09:30 - 18:30
• Ünvan: Xətai r-nu, Nobel pr. 15, Azure Biznes Mərkəzinin 23-cü mərtəbəsi, 159 otaq
Vakansiya üçün müraciət qaydası cv-lər “Sığorta üzrə satış mütəxəssisi” mövzusu ilə [email protected] elektron ünvanına göndərilməlidir.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Vakansiya 7
Logistic Company
Vakansiya: Hüquqşünas
Ünvan: Bakı şəhəri
Müraciət üçün son tarix: 10 Aprel 2021-ci il
Zəhmət olmasa, CV göndərən zaman vəzifənin adını (Hüquqşünas) emailda MÖVZU (SUBJECT) bölməsində qeyd edərək [email protected] göndərin.
Hörmətli iş axtaran yoldaş, sizdən xahiş edirik ki, vakant vəzifənin tələbləri ilə tanış olduqdan sonra, əgər özünüzü bu vakant vəzifənin tələblərinə tam uyğun hesab edirsinzsə, buyurub, bizimlə əlaqə saxlayın. Vəzifəyə və tələblərə uyğun olmayan CV-lərə baxılmayacaqdır.
VƏZİFƏLƏRİ:
- Müəssisənin bütün işgüzar siyasət və fəaliyyətinin müvafiq qanunvericiliyə uyğunluğunu təmin etmək;
- Müvafiq əsasnamə, qayda, təlimat, protokol və hüquqi rəy tələb olunan digər sənədlərin qanunvericiliyə uyğunluğunu yoxlamaq və viza vermək;
- Cari qanunvericilik haqqında Cəmiyyətin fəaliyyətinə aid işçilərə sorğu və məsləhətlər, eləcə də təşkilati-hüquqi və başqa hüquqi məsələlərə rəylər vermək;
- Hüquqi sənəd (məktublar və s.) və müqavilələri tərtib etmək və hüquqi ekspertizanı həyata keçirmək;
- Texniki vasitələrdən istifadə etməklə qüvvədə olan qanunvericilik və başqa normativ aktlar, onlara əlavələr və dəyişikliklər və ya onların ləğv olunması haqqında məlumatları müfaviq bölmələrə çatdırmaq;
- Başqa bölmələrin sorğusu əsasında Cəmiyyətdə müxtəlif əmr və digər normativ sənədlərin hazırlanmasını təşkil etmək, qüvvədə olan sənədlərə dəyişikliklər etmək və qüvvəsini itirən sənədlərin ləğv edilməsi haqqında təkliflər hazırlamaq;
- Hüquqi məsələlərlə bağlı məktub, ərizə və şikayətlərə müvafiq qaydada və müəyyən olunmuş vaxt ərzində cavablar hazırlamaq;
- Müəssisənin fəaliyyəti çərçivəsində ortaya çıxmış hüquqi məsələlərə dair rəylərin hazırlanmasında iştirak etmək;
- Müəssisənin adından bağlanılan bütün əqdləri hüquqi ekspertizadan keçirmək və qanuna, müəssisənin mənafelərinə uyğun оlаn əqdləri (müqаvilələri) vizа ilə təsdiq etmək və yа onlara dair yаzılı rəy vеrmək, həmçinin qаnunа, habelə müəssisənin mənafelərinə zidd əqdlərin bağlanılmaması barədə rəhbərlik qarşısında məsələ qaldırmaq və bunun səbəblərini аçıqlаyаn yаzılı rəy vеrmək;
- Müəssisənin fəaliyyətini tənzimləyən bütün növ qərarlara, əmr və sərəncamlara, daxili normativ aktlara hüquqi rəy vermək;
- Hər hansı mübahisəli məsələlər ilə bağlı məhkəməyə qədər zəruri tədbirlər görmək;
- Cəmiyyəti məhkəmə və hüquq-mühafizə, habelə digər dövlət orqanlarında təmsil etmək.
TƏLƏBLƏR:
- Təhsil dərəcəsi: Bakalavr
- Hüquq sahəsi, hüquqşünas
- Təcrübə: Ümumi ən az 5 il , sahə üzrə ən az 3 il,
- Məsuliyyətlilik
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Etibarlılıq
- Detallara fikir vermək qabiliyyəti
- Azərbaycan, Rus dili- əla və İngilis dili-yaxşı səviyyədə bilmək
- Kompüter proqramları: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio, Outlook və s.)
Vakansiya 8
L1 Operator
Key responsibilities:
- Take ownership of customer enquiries and issues reported and ensure quick and effective resolution.
- Research, diagnose, troubleshoot and identify solutions to resolve customer issues.
- Follow standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appropriate internal teams.
- Provide prompt and accurate feedback to customers.
- Ensure proper recording and closure of all issues.
- Document knowledge in the form of knowledge base tech notes and articles.
- Meet defined Service Level Agreements and Key Performance Indicators (defined as part of company's goals setting process).
- Maintain phone, chat and email coverage during working hours.
- Any other responsibilities and tasks given by the management, appropriate to the role.
- Observe company policies and code of conduct.
- Attend team and organization-wise meetings.
- Track time (if required) thoroughly and duly.
Key Skills/Qualifications:
- At least 1 year experience in a Helpdesk or Support Role.
- Customer facing experience in a support based role.
- Availability to work outside typical working hours if needed.
- Excellent team player, self-managed and self-motivated.
- Mature and professional demeanor, attitude, and approach.
- Some understanding of Information Systems at user and corporate level.
- Azeri (Excellent), Russian and English
The L1 Support Engineer is responsible for providing high-quality technical support to customers, developers and prospects through e-mail, phone interactions, desktop sharing with customers and by using incident tracking system.
E - mail : [email protected]
Vakansiya 9
RİGHT SOLUTİONS MMC-yə Kran Ustası tələb olunur.
İş barədə məlumat:
- Kran Ustası (yükqaldıran kran)
- Krana Texniki qulluq
- Kranın təmiri
- Kranın təhlükəsizlik predmetinə gündəlik yoxlamasını aparmağı, habelə yağlama kimi adi profilaktik tədbirləri həyata keçirməyi bacarmalıdırlar
- Yükü daşımazdan əvvəl, bütün zəruri avadanlıq təhlükəsizlik və balans predmetinə yoxlanılmalıdır
- İş qrafiki 5 gün
- İş vaxtı 09:00-dan 18:00-dək
Namizədə tələblər:
- Yükqaldıran Kranların təmirində ən azı 3-5 il iş təcrübəsi
- Bu sahədə ixtisaslaşmış və sertifikatlaşmış namizədlər
- Yaş həddi 25-45 yaş
Əmək haqqı: 1100-1500 AZN
Şəhər: Bakı
E-mail: [email protected]
Vakansiya 10
Şirkət: “ADY Ekspress” MMC
Vəzifə: Logistika üzrə mütəxəssis
İş yeri: Bakı şəh., Xətai Biznes Mərkəzi
Öhdəliklər:
• İdxal-ixrac, tranzit və daxili daşınma ilə əlaqədar olan hesabatların hazırlanması;
• Yerli və xarici daşıma şirkətləri ilə istər müştəri, istərsə də partnyor qismində cəlb edilməsi məqsədilə danışıqlar aparmaq;
• Daşınma ilə əlaqədar hesabatların aparılması;
• Cəmiyyət tərəfindən daşınılan yüklərin izlənilməsi;
• Müştərilər tərəfindən göndərilən sorğunun operativ və dəqiq cavablandırılması;
Tələblər:
• Ali təhsil (universitetə giriş balı 500-dən yuxarı olanlara üstünlük veriləcək);
• Azərbaycan və rus-dilində sərbəst danışıq və yazma bacarığı, ingilis-dilini bilənlərə üstünlük veriləcək;
• Riyazi bilik, dəqiqlik, araşdırma qabiliyyəti, analitik və məntiqi düşüncə;
• Excel-i yüksək səviyyədə bilmək; Power BI proqram təminatında işləmə bacarığı;
• Tez mənimsəmə qabiliyyəti, öyrənmək və özünü inkişaf etdirməyə meyllilik;
Xahiş olunur CV-lərinizi 30 Aprel 2021-ci il tarixinədək e-poçtun mövzu (“subject”) hissəsində “Logistika üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə [email protected] adresinə göndərəsiniz.
Xahiş edirik, nəzərə alasınız ki, yalnız seçilən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Vakansiya 11
Landau School
Vakansiya: Marketinq və PR üzrə menecer
Öhdəliklər:
• Marketinq və PR şöbəsinin gündəlik işlərinin koordinasiyası
• Marketinq strategiyası və marketinq planın hazırlaması üçün təkliflər hazırlanması
• Marketinq strategiyasının həyata keçirilməsi
• Marketinq təhlillərinin və araşdırmaların aparılması
• Marketinq tədbirlərinin təşkil edilməsi
• Marketinq kampaniyalarının planlaşdırması və həyata keçirməsi
• Təşkilatın sosial mediada yayımlanan məzmunların yoxlanılması və nəzarəti edilməsi
• Mətbuat açıqlamaları, paylaşımlar və vebsaytlar üçün məzmun hazırlamaq
• Müxtəlif görüşlərin keçirilməsi və danışıqların aparılması
Tələblər:
• Marketinq/Jurnalistika sahələrində ali təhsil
• Göstərilən sahədə ən azı 2 il təcrübə
• Səlis rus və Azərbaycan dili bilikləri (ingilis dili arzuolunandır)
• Xüsusi yazı və redaktə bacarıqları
• Detallara diqqət yetirmək bacarığı
• İdarəetmə və liderlik bacarıqları
• Analitik bacarıqlar
İş şərtləri:
• İş qrafiki: Həftənin I-V günləri saat 10:00- 19:00 qədər, VI gün saat 11:00-16:00 qədər
• AR Əmək müqaviləsi üzrə sənədləşmə
• Maaş: razılaşma əsasında
Maraqlı olanlar CV-ni “Marketinq və PR üzrə menecer” başlığı ilə [email protected] ünvanına göndərə bilər.
Vakansiya 12
189Delivery-yə Supervizer tələb olunur.
Tələblər
- Ali təhsili
- Kişi namizədlər
-20-28 yaş həddi
- Kompüter istifadəçisi
- Azərbaycan- səlis ,rus dili-yaxşı, ingilis dili -arzuolunandır
- Komandada işləmə bacarığı;
- Aktiv və çalışqan.
İş öhdəlikləri:
- Kuryer yığımı
- Kuryerlərə təlim keçmək
- Kuryerlərin iş cədvəlini tərtib etmək
- Kuryerlərin işinə tam nəzarət
- Rəhbərliyə müvafiq hesabatların təqdim edilməsi
- Rəhbərliyin göstərişlərinin yerinə yetirilməsi
Ofis-şəhərin mərkəzində
6 günlük iş qrafikı, 10.00-19.00
Əmək haqqı – müsahibə nəticəsi əsasında müəyyənləşdirilir
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Tel: 055 203 98 89
Vakansiya 13
Fast-food” şəbəkəsi Biznesin inkişafı Meneceri vakansiyasını aktiv elan edir.
Vəzifə Öhdəlikləri:
• Bazarı analiz edərək satış yönümlü təsirli addımlar atmaq;
• Filiallarda gündəlik əməliyyatları koordinasiya və nəzarət etmək;
• Müştəri şikayətlərini, anlaşılmazlıqları gündəlik baş verə biləcək insidentləri idarə və həll etmək;
• Gündəlik əməliyyatlarla yanaşı, marketinq, mühasibatlıq, insan resursları ilə əlaqədar tapşırıqları yerinə yetirmək;
• Lazım olduqda, müştəri xidmətləri, komanda heyətinə aid olan tapşırıqları yönləndirmək və yerinə yetirmək;
• Filialların büdcə hesabatı da daxil olmaqla maliyyə, satış hədəfləri və promo aksiyaların yerinə yetirilməsi üçün cavabdeh olmaq:
• Filial menecerlərinin işə qəbul prossesini, iş saatları üçün qrafiki, təlimatları hazırlamaq və nəzarət etmək, təlimləri yerinə yetirmək;
• Əmək haqqının hesablanması və digər inzibati tapşırıqları yerinə yetirmək;
• Filial işçilərinin mükəmməl müştəri xidməti göstərməsinə nəzarət etmək;
Namizədə olan tələblər:
• Qida və ya “fast-food” sahəsində ən azı iki il menecer kimi iş təcrübəsi;
• Biznes və ya İdarəetmə sahəsi üzrə ali təhsil;
• Mükəmməl liderlik bacarlığı;
• Stress və təzyiq altında işləmək bacarığı;
• Müxtəlif növ əməliyyatlara eyni anda fokuslana bilmək;
• Sərbəst iş qarfikində işləyə bilmək;
Maraqlanan namizədlərdən qeyd olunan [email protected] Elektron ünvana CV müracitlərini göndərmələri xahiş olunur.
Vakansiya 14
Embawood şirkəti
Vəzifə adı: “Müştəri xidmətləri operatoru”
İş qrafiki :
İş yeri: 6 günlük / 09:00 – 16:00, 10:00-19:00
Bakı, Azərbaycan
İşin təsviri :
- Operativ olaraq telefon zənglərini qəbul etmək
- Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq
- Şirkətin xidmət və qiymətləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönəltmək
Tələblər :
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan və rus dili mükəmməl səviyyədə bilməsi
- Stessə davamlı olmalı
- Problem həll etmə bacarığı olmalı
Vakansiya 15
Tədbir təşkilatçılığı üzrə menecer
Tələblər:
- Yaş həddi 35 – 40 yaş;
- Komandada işləmək bacarığı;
- İngilis və Rus dil bilgisi;
- Restoran sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi.
İş haqqında məlumat:
- Qəbul edilən tədbirlərin (toy, nişan,ad günü və s. məclisləri) açılışı, işləyişi və bağlanışını daima təşkil etmək;
- Tədbirlərin müvəffəqiyyətini artırmaq üçün təkliflər hazırlamaq;
- Nəzərdə tutulan tədbirlərin həyata keçirilməsi üçün lazımı büdcələri hazırlamaq və üst rəhbər ilə bölüşmək;
- Tədbirlərin idarə edilməsi üçün KPI və marketinq üsulları haqqında bilgilərdən istifadə etməlidir;
- Müştərilərlə görkəmli ünsiyyət və danışıq bacarığı olmalıdır;
- Müştərilər ilə xidmət orientasiyasını təşkil etməlidir;
- Çap, yayım və onlayn mediada yüksək səviyyəli yerləşdirmələr axtaran media əlaqələri strategiyasını qurmalıdır;
- Tədbir üçün təşviqat fəaliyyətinə rəhbərlik etməlidir;
- Media sorğusunu və müsahibə istəklərini idarə etməlidir;
- Hər zaman maksimum müştəri məmnuniyyətini təmin etməlidir;
- Tədbirlər üçün lazım olacaq mövcud avadanlıq tutumunu nəzarət altından saxlamaq ve daima kontrol etmək;
- Kamandasında işləyən işçilərə Event standartlarıni izah edərək tətbiq etmək;
- İşçilərin həftəlik iş qrafikini hazırlamaq;
- Əlavə satış üçün işçiləri məlumatlandırmaq və həvəsləndirmək.
İş rejimi və qaydası:
- Həftədə bir gün istirahət olmaqla, altı günlük iş rejimi;
- Uniforma, gigiyena qaydaları və pandemi qaydalarına tam riayət etmək;
- Nahar yeməyi şirkət tərəfindən təmin edilir;
- AR Əmək Məcəlləsinə uyğun müqavilə bağlanılır.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına (mövzu hissəsində vəzifənin adı “ Tədbir təşkilatçılığı üzrə menecer” qeyd olunmalıdır) göndərə bilərlər.