VAKANSİYA 1
Makro 2000
İş icraçısı
Son tarix 28 okt 2023 [email protected]
İş yeri: Ağdam
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təmir, tikinti, texniki xidmətlə bağlı tapşırılan işlərin vaxtında, keyfiyyətli və təhlükəsiz şəkildə həll olunmasını təmin edir və nəzarət edir.
- Alınan iş tapşırıqlarını təhlil edir, problemin həll yolunun ardıcıllığını düzgün müəyyən edir və işçilə görəcəyi işlər barəsində ətraflı məlumat verir.
- Təmir və tikinti işləri üçün lazım olan materialları müəyyənləşdirir və sifariş edir.
- İşçilərə, iş tapşırıqlarını düzgün izah edir və gördükləri işə nəzarət edir.
- İşçiləri lazım olan material, alət və ehtiyat hissələri ilə təmin edir.
- İşçilərin iş fəaliyyəti üçün şirkət tərəfindən təmin edilmiş ləvazimat, texnika, nəqliyyat və digər vasitələri qorumaq və istismar qaydalarına riayət edir.
- İşçilərə əmək mühafizə qaydaları haqqında təlimatlar verir və işçilərə bu qaydalara riayət edymələrini tələb edir.
- Tikinti üçün lazım olan materialların siyahısını müəyyən edir, sifariş edir və istifadə edilmiş materialların aktlar və müvafiq sənədlər əsasında silinməsini aparır.
Tələblər:
- Müvafiq sahədə Ali təhsil (İnşaat fakultəsi/ İnşaat mühəndisi)
- Azərbaycan dilində əla yazmaq, oxumaq və fikrini ifadə etmək qabiliyyəti
- Yüksək kompüter bacarıqları (Microsoft Office, AutoCAD, Tekla)
- Komandada işləmək bacarığı sahib olmalı
- Yaş həddi 25-45
Təminatlar:
- Endirimli tibb xidməti
- Əmək müqaviləsi
- Korporativ nömrə
- Qidalanma
- Yaşamaq üçün yer
- Əmək haqqı (1000-1400 Azn)
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu yerinə “İş icraçısı” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
VAKANSİYA 2
Mint Services MMC
Əməliyyat üzrə Menecer
Son tarix 06 noy 2023 [email protected]
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat);
- Kompüter bilikləri: MS Office;
- Dil bilikləri: Rus dili (səlis) və ingilis dili (anlamaq və yaza bilmək);
- Yaş: 25-45;
- İş təcrübəsi: təmizlik sahəsində minimum 3 il, ümumi iş təcrübəsi minimum 5 il;
- Stresə davamlılıq;
- Analitik düşünmək bacarığı;
- 24 saat davam edəcək əməliyyatlara uyğunlamaq üçün çevik olmaq bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xidmət göstərilən kənar təşkilatlar və müştərilər üzrə bütün proseslərə dair işin təşkili və əməliyyatların idarə edilməsi;
- Müştərilərlə daim xoş münasibətləri saxlamaq, tələbləri dinləmək və müvafiq reaksiyalar vermək;
- Aylıq mal material sifarışlərinin yerləşdirmək, qalıqlara nəzarət etmək;
- Layihələr üzrə aylıq hesabatların, aktların hazırlamaq və vaxtında təqdim etmək;
- Cəmiyyət üzrə bütün təsərrüfat və əməliyyat xərclərinin analizi, səmərəliliyi və uyğunluğunun təhlili;
- Tender proseslərində iştirak etmək, əməliyyatlara aid müvafiq sənədlərin toplanılması, maya dəyərinin hesablanmasında iştirak etmək və sərfəli modellərin hazırlanması;
- Potensial və mövcud layihələrlə bağlı regionlara müvəqqəti, qısa müddətli ezam olunma imkanı;
- Mövcud layihələr üzrə işçi qruplarının qorunub saxlamaq, ixtisas artırma təlimlərinə cəlb etmək və yyeni layihələr üzrə komandaları toplamaq, təlimlər təşkil etmək, müvafiq sənədləşməni izləmək, və əməliyyat prosedurlarını təyin etmək.
İş şəraiti:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Qrafik mövcud və yeni layihələrə, ezamiyyətlərə görə dəyişə bilir.
Əmək haqqı: 2000 - 3500 AZN, uğurlu kandidat ilə müsahibə əsasında müəyyənləşdiriləcək
Maraqlı namizədlərdən cv-ni göndərmələri xahiş olunur.
VAKANSİYA 3
Medsol
Tibbi Sərf mallarların araşdırılması üzrə product menecer
Son tarix 06 noy 2023 [email protected]
Namizədə tələblər:
- Satış strateqiyasının qurulması, təşkili və üzərində işlənməsi
- Məhsulun tanıdılması üçün layihənin yönləndirilməsi
- Müştərilərlə işin təşkili, gündəlik klinikalara baş çəkmək və məhsulları tanıtmaq. Qarşıya qoyulan tapşırıqların vaxtı-vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirilməsi. Görülən işlər barədə gündəlik və aylıq hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi. Məhsul bazarının, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi.
- İş təcrübəsi: Sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi tələb olunur;
- Təhsili/ixtisası: Ali təhsil (tibb və ya əczaçılıq təhsili olanlara üstünlük verilir);
- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dilini mükəmməl səviyyədə bilməlidir, ingilis dili arzuolunandır;
- Kompüter bilikləri: MS Office;
- Fərdi keyfiyyət tələbləri: idarəetmə bacarığı, danışıqlar aparmaq bacarığı, ünsiyyət/inandırma/dinləmə/məlumatın düzgün ötürülməsi bacarığı, təqdimetmə bacarığı, konfliktlərin/stresin idarə edilməsi, etibarlılıq, komanda ilə işləyə bilmək, aktiv öyrənmə bacarığı, məsuliyyətlilik (icraetmə bacarığı, vaxtın idarə edilməsi, məqsədyönümlülük, nəticəyə meyllilik bacarığı), təşəbbüskarlıq və yenilikçilik bacarığı.
- Maaş: ilkin təklif olunan aylıq maaş – 1000-2000 AZN aralığı + Aylıq bonus
- İş qrafiki: Həftənin 5 günü, saat 08:00-17:00
- Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini, mövzu hissəsində “Xüsusi Tibbi Sərf mallarların araşdırılması üzrə product menecer” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
- Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 4
Camal LTD
İnsan resursları şöbəsnin rəhbəri
Son tarix 04 noy 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- İnsan Resurslarına dair prosedurları hazırlayır və izləyir
- AR Əmək qanunvericiliyi bilikləri
- İR strategiyasının hazırlanmasında və hayata keçirilməsində iştirak edir.
- İşçi ehtiyacına olan tələbin müəyyənləşdirilməsi, seçilməsi və yerləşdirilməsi üzrə işi təşkil edir.
- Mükafatlandırma və motivasiya sisteminin qurulması və tətbiq olunmasını həyata keçirir.
- Əməkdaşların performans qiymətləndirilməsinin təşkil edilməsi və yeni təkliflərin irəli sürülməsini təmin edir.
- Kadr bazasının yaradılması və idarə edilməsi, işçilərin qeydiyyatının aparılması işini təşkil edir.
- Məzuniyyət, işəqəbul, xitam, ezamiyyə və s. əmrlərin qanunvericiliyə uyğun tərtib edir.
- Vəzifə təlimatlarının hazırlayır
- Optimal işçi sayının hesablayır.
- Təşkilati strukturu hazırlayır.
- İşə qəbul prosesində vakansiya və müsahibələri izləyır.
- Öyrənmə ehtiyaclarının öyrənilməsi və təlim matrisini hazırlayır.
- Əməyin dərəcələndirir
- Kadr kargüzarlığı sistemləri qurur
- Vakansiyanın tələbini müəyyən edir
- Seçilən əməkdaşların müvafiq struktur bölməyə yerləşdirilməsinə dəstək göstərir
- İşə qəbul ilə bağlı digər müvafiq fəaliyyətlərin icrasına nəzarət edir.
- Əmək qanunvericiliyinə, nizamnaməyə, təlimatlara və direktroun əmrlərinə müvafiq olaraq işçilərin qəbulunu və köçürülməsinə işdən azad edilməsini vaxtında həyata keçirilməsinə nəzarət edir.
- Aylıq hesabatların hazırlayır və təqdim edir.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Yaş həddi 40-50
- İR sahəsində ən azı 15 il, müvafiq vəzifədə azı 10 il iş təcrübəsi
- İR prosedurları, təlim inkişafla bağlı biliklər
- İşə qəbul sahəsində iş təcrübəsi
- Azərbaycan dilini səlis və Rus dillərini bilməli
- Microsoft Office (1C,Outlook, MS Excel, Word)
- Məsuliiyətli,işgüzar,ciddi,ünsiyyətcil və aktiv olmalı ,Kollevtivlə işləmək bacarığı və nizam intizam qaydalarına hörmətlə yanaşmalı
Əlavə məlumat:
- İş qrafiki I-VI günlər 09:00-18:00
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
Əmək haqqı: 2000-2500
Vakansiyaya uyğun olan namizədlər CV-lərinı göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 5
Baku Holiday Travel
Baş mühasib
Son tarix 05 noy 2023 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Maliyyə, mühasibatlıq sahəsində ali təhsil;
- PMS sertifikatının olması üstünlükdür;
- Müvafiq sahədə 5 il və üzəri iş təcrübəsi;
- Xidmət sahəsində,xüsusi ilə turizm sahəsində təcrübənin olması üstünlükdür
- MS Office proqramlarında, Exceldə əla işləmə bacarığı;
- Analitik təhlil qabiliyyəti və işləri düzgün planlamaq bacarığı;
- Azərbaycan dili səlis,ingilis və rus dilləri yüksək səviyyədə
Baş mühasib vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
- Maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi;
- İnzibati və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və digər itkilərin müəyyənləşdirilməsi;
- Maliyyə məsələləri, nəzarət, hesabat işləri üzrə əməkdaşlara rəhbərlik edilməsi;
- Debitor və kreditorlarla aparılan əməliyyatların təhlili;
- Bank hesabları üzrə aparılan əməliyyatların təhlili;
- Gündəlik hesabların müxabirləşməsi;
- ƏDV bəyannamasının,vahid hesabatın təqdim edilməsi
- ÖMV hesabatının təqdim edilməsi
- Cari rüb üzrə mənfəət vergisi ilə bağlı arayaşın təqdim edilməsi
- Statistika hesabatlarının təqdim edilməsi
İş barədə məlumat:
- İş günləri : Həftənin 5 iş günü tam,şənbə günü qısa iş günü
- İş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək və ya 10:00-dan 19:00-dək
- Əmək haqqı: 3000 AZN + bonus
- Ünvan: İsmayıl bəy Qutqaşınlı 507-511, Altes plaza,Baku Holiday Travel
Yalnız, qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu hissəsində “Baş mühasib” qeyd etməklə CV-lərini göndərmələri xahiş olunur. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 6
Bioloji Təbabət Klinikası
Marketinq və Kommunikasiya Departamentinin direktoru
Son tarix 05 noy 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Şirkətin marketinq kommunikasiya strategiyalarının yazılması,şirkətin vizyonuna uyğun kommunikasiya planının hazırlanması;
- Şirkətin bütün dizayn materiallarının hazırlanmasına nəzarət;
- Şirkətin marketinq sisteminin təkminləşdirilməsi;
- Filiallar üzrə marketinq və kommunikasiya fəaliyyətinə nəzarət;
- Komandanın idarə edilməsi;
- Ənənəvi reklam platformasında reklam bölgüsünün həyata keçirilməsi və komandanın düzgün istiqamətdə yönləndirilməsi;
- Digital platformalarda reklam strategiyasının yazılması və komandanın düzgün istiqamətdə yönləndirilməsi;
- PR strategiyası üzrə düzgün imic reklamlarının keçirilməsinə rəhbərlik edilməsi;
- Kreativ konseptlərin hazırlanması və prezentasiya olunması;
- Əsasən ən son rəqəmsal vizual trendləri izləmək və tətbiq etmək;
- Şirkətin saytına nəzarət etmək;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 6 günlük iş qrafiki;
- İstirahət:Bazar günü;
- İş yeri: Bakı şəhəri.
Namizədə tələblər:
- İqtisadiyyat, marketinq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil;
- MS Office (Word, Excel, Power Point (apple version) yüksək səviyyədə bilmək, digər dizayn proqramlarında işləmə bacarığı namizəd üçün üstünlükdür;
- Reklam/qrafik vizuallaşdırma sahəsində geniş iş təcrübəsi,bütün növ rəqəmsal vizual formatların hazırlanması ilə bağlı geniş təcrübə;
- Adobe İllustrator,Photoshop və Corel Draw ilə mükəmməl işləmək bacarığı
- Güclü kommunikasiya bacarıqlarının olması;
- Gərgin iş rejimində və çoxfunksiyalı komanda ilə işləmək bacarığı;
- Strateji,analitik düşünmək və işləmək bacarığı;
- Yüksək kreativ düşüncə,standartlardan kənara çıxmaq bacarığı;
- Rəbər vəzifəsində ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
- Xarici dil bilikləri Rus dili-yüksək səviyyədə,İngilis dilini yüksək səviyyədə bilənlərə üstünlük veriləcəkdir;
- SMM, PR və Reklam sahələrində geniş təcrübəyə malik olmaq;
Əmək haqqı: 2000-3000 azn
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlərdən mövzü hissəsində “Marketinq direktoru” qeyd edərək CV formasını göndərməyiniz xahiş olunur.
Göndərilən CV-lər Azərbaycan dilində olmalıdır.
VAKANSİYA 7
Heel Əczaçılıq Firması
Marketinq direktoru
Son tarix 05 noy 2023 [email protected]
İş yeri: Bakı şəhəri
Tələblər:
- Ali təhsil (tibb sahəsində: həkim və ya əczaçı);
- Analoji sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi (satışla bağlı təcrübənin olması əsasdır);
- İngilis və ya Alman dil biliyi;
- Microsoft Office proqramları biliyi (Excel proqramında yüksək biliklər);
- Güclü komanda vasitəsilə idrəetmə bacarığı;
- Gərgin iş şəraitində işləmə bacarığı ;
- Ünsiyyət və satış bacarığı;
- Analitik düşünmə, analiz etmə, diqqətlilik;
Məsuliyyətlər:
- Satış və Marketinq tətqiqatı ilə əlaqədar işlərin planlaşdırılması, həmin istiqamətdə araşdırmaların təşkil və icra edilməsi;
- Almaniyanın Heel əczaçılıq şirkətinin dərman preparatlarının reklamı və marketinq işlərinin aparılması;
- Bölgə satış nümayəndələrinin işini tənzimləməsi və koordinasiya edilməsi;
- Bazarın, rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;
- Şirkətin reklam və tanıtım ehtiyaclarının təyin edilməsi;
- Satış prosesinin həyata keçirilməsi və müştəri əlaqələrinin idarə olunması;
- Müştəri bazasının genişləndirilməsi;
- Marketinq şöbəsinin işlərinə nəzarət;
- Nümayəndələrin aylıq satışı ilə bağlı hesabatların hazırlanması, yaranmış nöqsanlarla bağlı rəhbərliyin məlumatlandırılması və lazımi tədbirlərin görülməsi;
Dəyərlərimiz:
- İnkişaf və davamlı öyrənmək istəyi
- Qayğı göstərmək və kömək etmək istəyi
Şərtlər:
- İş qrafiki 5 günlük, saat 09:00 -dan 18:00-dək
- İstirahət: Şənbə və bazar günü;
- Əmək haqqı: 2500-3000 azn
Göstərilən tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzü hissəsində “HEEL əczaçılıq firmasında Marketinq direktoru” qeyd edərək CV formalarını göndərmələri xahiş olunur.
Göndərilən CV-lər Azərbaycan dilində olmalıdır.
VAKANSİYA 8
Natuzzi mağazası
Mağaza müdiri
Son tarix 03 noy 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Şirkət tərəfindən müəyyən edilmiş satış planını həyata keçirmək
- Bazarın araşdırılması, potensial müştərilərin müəyyən edilməsi
- Müştərinin ehtiyaclarını və gözləntilərini analiz edib onun istəklərinə uyğun həll yolları tapmalıdır
- Şərtsiz müştəri məmnuniyyətini ön planda tutaraq işlədiyi mağazanın satış hədəflərini gərcəkləşdirməlidir.
- Layihələndirilmiş satışların, satış sonrası xidmətiləri də daxil olmaqla prosedur qaydalarına uyğun olaraq idarə edəcək.
- Satışın planlaşdırılması və icrası.
- Satış menecerlərinin təlimatlandırıması, hədəflərin təyin olunması
- Satış və qiymət strategiyasının hazırlanmasında, strateji planlaşdırmada öz səlahiyyətləri daxilində iştirak etmək
- Müştəri bazasının artmasını və keyfiyyətini təmin etmək
- Mövcud müştərilərlə mütəmadi əlaqə saxlamaq, əlaqələri inkişaf etdirmək, müştəri məmnuniyyətinin ölçülməsini təmin etmək
Namizədlər üçün tələblər:
İxtisas / Təhsil:
- Ali təhsilli
- Memarlıq və Dizayn bölümündən olan məzunlara üstünlük veriləcək
Professional Biliklər:
- Azərbaycan və Rus dilləri mükəmməl, İngilis dili orta səviyyədə
- MS Office Proqramlarını mükəmməl bilmək
- Müştəri xidmətləri
- Satış üsulları
Professional Bacarıq və Kompetensiyalar:
- Pərakəndə satış sahəsində iş kariyerası və ən az 3 il iş təcrübəsi olan
- Mağaza və satış sahəsində kariyera planı olan
- İnteryer ve dizayn sahəsində yenilikləri və trendləri yaxından təqib edən İdarəetmə bacarıqları:
- Liderlik
- Satış bacarıqları
- Ünsiyyətcil olmaq
- Həftə sonu çalışma əngəli olmayan
Elanın təsviri:
- Ərazi: Bakı
- Maaş: 1500-3000 AZN
- Staj: 3 il
- Yaş: 30 — 40 yaş
- Təhsil: Natamam ali təhsil (bakalavr)
- Müqavilə: Əmək müqaviləsi
VAKANSİYA 9
Avant Group MTK
Audit üzrə mütəxəssis
Son tarix 03 noy 2023 - [email protected]
Struktur: Daxili Audit Departamenti
İş yeri: Quba şəhəri
5 günlük iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək;
Əmək haqqı 2500-3000 azn (net)
Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Departament rəhbəri tərəfindən tərtib edilmiş aylıq plana əsasən xidməti təminat aparılan strukturlarda iş fəaliyyətini özündə əks etdirən proses və qaydaları izləmək, epizodik yoxlama və araşdırmalar, monitorinqlər həyata keçirmək;
- Risklərin müəyyən edilməsi və idarə edilməsi məqsədilə xidməti təminat apardığı struktur bölmələrdə neqativ halları müəyyən etmək, onların yaranmasına səbəb olan amilləri aradan qaldırmaq;
- Şirkətin balansında olan əmlakların faktiki mövcudluğuna, uçot üzrə hərəkətinə, təyinatı üzrə düzgün istifadəsinə, mövcud vəziyyətinə və silinməsinə dair dövri olaraq inventarizasiya və təftiş yoxlamalarının aparılmasını icra etmək;
- Alışlar zamanı məhsulların və xidmətlərin səmərəlliyinin analiz edilməsi, qanunvericiliklə təyin edilmiş keyfiyyət standartlarına uyğunluğun təmin etmək;
Tələblər:
- Maliyyə sahəsində ali təhsil;
- Audit sahəsində minimum 3-5 il təcrübə (otelçilik sektoru təcrübəsi mütləqdir);
- Yüksək səviyyədə texniki (kompyüter) bacarığı (MS Windovs, MS Office, 1C və s)
- Beynəlxalq audit standartları (BAS) üzrə üsullar haqqında biliklər;
- Riyazi təhliletmə bacarığı, risklərin idarə olunmasına dair biliklər, özünü tənqidetmə və müstəqilliyi qoruma qabiliyyəti, müşahidə aparmaq və faktları müəyyən etmək bacarığı;
- CİA/ACCA sertifikatları üstünlükdür;
- Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili orta (Rus dili üstünlükdür).
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizdələr CV-ni göndərə bilər.
VAKANSİYA 10
Tempus
Qrup meneceri
Son tarix 02 noy 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Endokrinoloji və kardioloji dərman vasitələrinin satış və marketinq strategiyasına uyğun olaraq bazar fəaliyyətlərini təşkil etmək və həyata keçirmək;yeni dərman preparatlarının bazara otuzdurulması, təyin olunmuş sahə üzrə aylıq, rüblük və illik satış hədəflərinə çatmaq və onları aşmaq
- Komanda üzvləri ilə gündəlik görüşlər, işin müzakirəsi,inkişaf ehtiyacları barədə tədbirlərin görülməsi
- Tibbi və məhsul biliklərini daim dərinləşdirmək
- İş yeri: Bakı şəhəri
- Yaş həqqi: 25-45
- İş rejimi: 5 günlük, 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 2000 AZN-dən 3000 AZN-dək dəyişir.yüksək premiyalar və bonuslar hesabına daha yüksək ola bilər (bilik, iş təcrübəsi və potensialından asılı olaraq,namizədlə görüş zamanı dəqiq danışılacaq)
Namizədə tələblər:
- Ali Tibbi Təhsil
- Müvafiq işdə 5 ildən çox iş təcrübəsi
- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst yazma, oxuma, danışmalı.
- Kompyuter proqramlarını ( Word, Excel, Power Point,İnternet) bilməli
- Ölkədəki xarici dərman şirkətlərinin nümayəndəliklərində iş təcrübəsi üstünlük sayılacaq.
- Məsuliyyətli,səlis nitq qabilliyətli, qabaqcıl ünsiyyət bacarıqları,istənilən şəraitdə satış verə bilmək bacarığı,komandada işləmə bacarığı,komandanı yüksək motivasiya etmək bacarıqları,səliqəli və xoş görünüşlü, məqsədəyönlülük,liderlik qabiliyyətləri olmalı
Mövzü yerində “Qrup meneceri (endokrin.və kardio.qrup)” yazmaqla şəkilli CV-nizi göndərin.
Yalnız uyğun görülən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaq.
VAKANSİYA 11
PITS Global Data Recovery Services
Marketing and Partnership Management Specialist (German language will be tested)
Son tarix 28 okt 2023 [email protected]
Job Location: PITS Azerbaijan Office located at AF Business House, 203 Nizami St, Baku 1010, Azerbaijan
Working Days and Hours: 40 hours/weekly, Mon-Fri, 11:00-20:00 Baku time
Agreement Type and Pay: Contractor of the Germany Office, 1000-3000 AZN net, will be offered based on experience.
Job Summary:
We are seeking a dynamic and results-driven Partnership Management Specialist to join our team at our German office. As a Partnership Management Specialist, you will play a crucial role in building and maintaining strong business relationships with strategic partners to drive growth and enhance our market presence.
Responsibilities:
- Identify and research potential strategic partners aligned with our business objectives and target market in Germany.
- Proactively approach potential partners, establish initial contact, and conduct negotiations to form mutually beneficial partnerships.
- Develop and maintain a comprehensive partnership strategy to maximize opportunities for collaboration and business expansion.
- Collaborate with cross-functional teams, including sales, marketing, and product development, to ensure seamless integration and execution of partnership initiatives.
- Create compelling partnership proposals and presentations, highlighting the value proposition and benefits of collaborating with our organization.
- Manage and maintain existing partner relationships, continuously exploring new opportunities for growth and improvement.
- Monitor and analyze partnership performance metrics, track progress, and report on partnership outcomes to the management team.
- Act as the primary point of contact for partners, addressing inquiries, concerns, and ensuring timely and effective communication.
- Stay informed about industry trends, market dynamics, and competitor activities to identify potential partnership opportunities and market insights.
- Work closely with the marketing team to develop joint marketing activities and campaigns to promote partnerships and achieve mutual marketing objectives.
- Ensure compliance with legal and contractual obligations related to partnerships and collaborations.
Qualifications:
- Bachelor's degree in Business, Marketing, or a related field.
- Experience in partnership management, business development, or a related role in the German market.
- Excellent communication and negotiation skills with the ability to build and maintain strong relationships.
- Demonstrated ability to work independently and collaboratively in a cross-functional team environment.
- Analytical mindset with the ability to analyze data, track KPIs, and make data-driven decisions.
- The ideal candidate has native level German language and should live (work or study) at least 1 year in Germany (it will be tested)
- Proficient in Microsoft Office Suite and CRM software.
- Strong organizational skills with the ability to manage multiple projects and deadlines effectively.
- Positive attitude, proactive mindset, and a passion for driving successful partnerships.
If you meet the qualifications and possess good communication skills in German, we encourage you to apply for this full-time position. Please send your CV to email address.
Candidates who do not meet these requirements are kindly requested not to apply.
VAKANSİYA 12
Javiddo Group
Marketinq direktor
Son tarix 25 okt 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məhsul spesifikasiyasına uyğun həm daxili həm də xarici bazarın araşdırılması, analizi və interpretasiyası yolu ilə qısa və uzunmüddətli proqnozları və hesabatların hazırlanması;
- Marketinq strategiyasının, marketing planının və büdcə planlamasının hazırlanması
- Şirkətin yerli və xarici bazarda mövqeyini müəyyənləşdirmək, satış qiymətləri, marketinq komunikasiyaları metodlarının analizi;
- Potensial bazarları və məhsula olan tələbata təsir edən amilləri müəyyən etmək üçün müştəri ehtiyaclarının analizi və hesabatın hazırlanması;
- İndiki və gələcək bazar tendensiyasını təyin etmək və qiymətləndirmək;
- Marketinq sahəsində fəaliyyət planlarının hazırlanması, marketinq sahəsində biznes proses və prosedurların hazırlanmasında iştirak;
- Şirkətin PR və Reklam siyasətinin hazırlanması;
- Kommunikasiya vasitələri üzrə məhsuldarlıq göstəricilərinin hazırlanması.
- Satış komandası ilə işləyərək daxili və xarici müştərilər ilə əlaqələrin qurulması və davam etdirilməsi (Səlis və Səmərəli Ünsiyyət);
- Bazar payı, satış kanallarındakı penetrasiya, bölgələrdəki satış fərqləri, mediada məhsulun və rəqiblərinin hərəkətləri sahəsində davamlı araşdırmalar aparmaq;
- Bütün fəaliyyətlər zamanı qarşıya qoyulmuş məqsədlərə nail olduğuna və layihələrin əvvəlcədən müəyyən edilmiş büdcə daxilində icra edildiyinə əmin olmaq, marketinq komandasının peşəkar inkişafını təmin etmək, lazım olduqda marketinq xidmətlərinin nəzərdən keçirilməsi və təkmilləşdirilməsi;
- Potensial müştəri ehtiyaclarını müəyyən etmək, müştəri seçimlərini araşdırmaq və müvafiq məhsul və ya xidmətləri tövsiyə etmək
- Uğurlu marketinq kampaniyalarını işləyib hazırlamaq və trendlərə uyğunlaşmaq;
- Sosial media üçün aylıq post planının hazırlanması üçün lazımi məlumatları vermək
- Rəqib analizi, meyarların araşdırılması və inkişaf üçün təkliflər verilməsi;
- Satışın artırılmasına yönəlik aktivliklər, kampaniyalar təşkil etmə və hesabatlılığın təmini;
- Xərclərin aylıq və ya rüblük hesabatlarının hazırlanması;
Tələblər:
- Marketinq, iqtisadiyyat sahələri üzrə ali təhsil;
- Təcrübə: minimum 3 il (İnvestisiya sahəsi üzrə üstünlükdür);
- Marketinq üzrə sertifikatlar;
- Dil bilikləri: Azərbaycan Dili , Rus Dili və İngilis dili;
- Microsof Office programlarında səlis istifadə
- Rəqəmsal marketinq üzrə biliklər (SEO, SEM, SMM, Meta);
- Yaxşı ünsiyyət bacarıqları, komandanı idarə etmək bacarığı;
- Yaradıcı və təşəbbüskarlıq, operativlik, prioritetləri düzgün müəyyənləşdirmək qabiliyyəti;
- Təqdimat bacarıqları, layihələrin idarə edilməsi bacarığı.
İş şəraiti:
- AR Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- İş vaxtı: 5 günlük ,istirahət günü :şənbə və bazar
- Əmək haqqı müsahibə əsasında namizədə uyğun təyin olunacaqdır (2500-3000 manat)
Maraqlanan şəxslər elektron məktub başlığında “Marketinq Direktor” qeyd etməklə öz CV-lərini mail ünvanına göndərə bilərlər.