Dövlət qurumu
HR Assistent
Son tarix 25 sen 2023 [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Əmək qanunvericiliyinə, nizamnaməyə, təlimatlara uyğun işçilərin işə qəbulu, köçürülməsi, kadrların ixtisasının artırılması və işdən azad edilmələrinin və s. sənədlərin rəsmiləşdirilməsi.
- İşçilərin şəxsi işlərini aparmaq, formalaşdırmaq;
- Kadrlar üzrə hesabatları tərtib etmək və tələb olunan yerə təqdim etmək;
- Aylıq, rüblük, yarımillik və illik hesabatların hazırlanması;
- İşçilərin maddi və intizam məsuliyyətinə cəlb olunması üçün materialları hazırlamaq;
- İşçilər barədə məlumat bazasının yaradılması, yenilik və dəyişikliklərin daxil edilməsi;
- İnsan resursları departamentinə aidiyyəti hesabatları tərtib edilməsi və təqdim edilməsi;
- Aylıq hesabatların hazırlanması;
Tələblər:
- AR vətəndaşlığı;
- Ali təhsil (psixologiya, sosiologiya, hüquq, insan resursları, menecment kimi sahələrdə ali təhsil arzu olunandır);
- 24-32 yaş;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsi bilikləri;
- Minimal iş təcrübəsi – 1-3 il;
- Hərbi mükəlləfiyyət (bəy namizədlər üçün qeyd edilən tələb mütləqdir.) ;
- Analitik təhlil və proqnozlaşdırma qabiliyyəti;
- Güclü kommunikasiya və təqdimat bacarığı;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində mükəmməl danışıq və yazı qabiliyyəti;
- Orfoqrafik yazı qaydalarını mükəmməl bilmək;
- Səlis və aydın nitq, fikrini düzgün ifadəetmə qabiliyyəti;
*Əlavə dil bilikləri olan şəxslərə üstünlük verilir.
Əmək haqqı: 2000 AZN.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “HR Assistent” yazaraq göndərə bilərlər.
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaq.
Port Education Center
HR Təcrübə Proqramı
Son tarix 15 sen 2023 Müraciət et
"PORT Education Center" MMC tərəfindən təşkil olunan növbəti 0-dan “HR TƏCRÜBƏ PROQRAMI” nın qeydiyyatı davam edir.
Proqramda iştirak edərək siz, İnsan Resursları sahəsini Əmək qanunvericiliyinə əsasən idarə olunmasını,İşə qəbul prosesini ətraflı öyrənərək istənilən müəssisələrdə (qida sektoru, turizm sahəsi,təhsil, dövlət və özəl idarələr daxil) sərbəst işləyə biləcəksiniz.
Proqram tam praktiki olaraq,real sənəd nümunələri əsasında keçirilməsi sizin üçün daha əlverişli olmaqla yanaşı bu sahəni, asan yollarla öyrənmiş olacaqsınız.
Proqram nəzəri keçirilmir!
Proqramı bitirəndən sonra fərqli müəssisələrdə sərbəst olaraq İnsan Resursları sahəsində qeyd olunan vəzifələrdə çalışa biləcəksiniz.
- HR Assistent
- ƏMAS üzrə mütəxəssis
- Əmək haqqı üzrə mütəxəssis
- İşə qəbul (Recruiter)
- İR mütəxəssis
Təcrübə Proqramında keçirilən mövzuları sizə təqdim edirik:
- Real şirkətlərin sənədləri üzrə praktiki iş,
- Əmək Qanunvericiliyi,
- 0-dan İşə qəbul sistemi,
- ƏMAS elektron sistemdə işçilərin qəbul edilməsi,
- Müştəri Bank,
- Əmək haqqı kart sifarişlərinin verilməsi,
- Əmək müqavilələrinin bağlanılması,
- İşçilərin xitam verilməsi,
- Əmrlərin hazırlanması,
- Əmək haqqı hesablanması,
- Məzuniyyət və ezamiyyə ödənişləri,
- Gecə vaxtı və çoxnövbəli əmək haqqı,
- Overtime hesablanması,
- İşçilərin mükafatlandırılması,
- Ştat cədvəlinin hazırlanması,
- Xəstəlik vərəqələrinin yazılması, e-gov portalında işlənilməsi,
- Məzuniyyətlərin verilməsi və rəsmiləşdirilməsi,
- E-gov.az saytla praktiki iş,
- İSB.AZ saytda işçilərin sığortalanması,
- İşçilərin attestasiyası qaydaları,
- Şirkətin strukturunun qurulması,
- Tabel cədvəlinin hazırlanması,
- Əmək kitabçalarının doldurulması,
- Şəxsi hesab vərəqələrinin doldurulması,
- Kargüzarlıq sənədlərlə praktiki işlər və kadrlara aid digər sənədlərin öyrənilməsi,
- İşçi haqqlarının hesablanması,
- Mükafatlandırılmanın əsasnaməsi,
- HR-lar üçün Excel
Təcrübə proqramında iştirak üçün tələblər:
- Təhsil orta və ya ali ixtisas,
- Öyrənməyə həvəsli,verilən tapşırıqları məsuliyyətlə yerinə yetirilməli,
- Yaş məhdudiyyəti yoxdur,
- Proqrama 0-dan qoşula bilərsiniz.
HR Təcrübə Proqramının saatları:
- 1,3-cü günlər 11:30-13:00
- 6-cı günlər 17:00-18:30 və bazar günlər 14:00-15:30
- Bazar günlər 10:00-13:00 (həftədə 1 dəfə 3 saat)
Təcrübə proqramı 3 ay, mövzulardan fərqli olaraq 36-40 saat aralığında olacaq.
İştirak etmədiyiniz dərslər digər qruplarla əvəz olunacaq,nəticədə heç bir dərs buraxmış olmayacaqsınız.
Dərslərdə keyfiyyəti qorumaq məqsədi ilə qrup sayı 5-7 nəfər olur.
Dərslər AF Mall (Heydər Əliyev sarayın yanı) və Caspian Plaza Lütfizadə Mərkəzinə keçirilir.
Sonda Təcrübə Proqramında iştirak etdiyinizə dair sertifikatla təmin olunacaqsınız!
Təlimlərimizdən video görüntülər linkə daxil olaraq baxa bilərsiniz.
- https://bit.ly/3HocU5R
- https://bit.ly/3TZuN0l
- https://bit.ly/3M53M9W
- https://bit.ly/3oupabQ
- https://bit.ly/3c4gwhj
- https://bit.ly/3NUT0Ag
- https://bit.ly/3ACOsfa
- https://bit.ly/3PgkUIk
- https://bit.ly/3Pe9moN
Qeydiyyat üçün linkə daxil olaraq forumu doldura bilərsiniz: http://bitly.ws/GeI3
Bizimlə əlaqə: +99455 6480005 [email protected]
Holiday Inn Baku
HR Manager
Son tarix 24 sen 2023 [email protected]
Bringing people together is what hospitality’s all about. And we’re looking for a HR Manager who can promote a positive, inspiring, and motivating culture at Holiday Inn Baku hotel, bringing the best out of every colleague so they’re empowered to deliver truly exceptional guest experiences.
A little taste of your day-to-day:
Every day is different, but you’ll mostly be:
- Building a positive work environment for all colleagues throughout their career with us – from onboarding, to training and promotions, through to exit
- Leading, educating and training the wider team and General Manager on people issues and HR disciplines to enhance performance
- Developing creative ways to inspire and motivate team members to provide our hotel guests with unique experiences
- Overseeing day-to-day HR management, reporting and filing and identifying process areas for attention
- Identifying and analysing the local market to ensure our own offering remains competitive
- Enhancing our hotels’ reputation in the local community and beyond, and promoting team member involvement in the local community
What we need from you:
- Bachelor’s degree, higher education qualification or equivalent
- Four years of related experience in HR – supervisory experience is also beneficial
- Professional HR designation preferred
- Ability to maintain confidentiality to the extent possible in all HR-related matters
- Must speak local language(s)
- Other languages (English and Russian) preferred.
What you can expect from us:
We give our people everything they need to succeed. From a competitive salary that rewards all your hard work to a wide range of benefits designed to help you live your best work life.
We welcome everyone and create inclusive teams where we celebrate difference and encourage colleagues to bring their whole selves to work. We are an equal opportunity employer and offer opportunities to applicants and employees without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, protected veteran status, or disability. We promote a culture of trust, support, and acceptance. Always welcoming different backgrounds, experiences, and perspectives.
So, join us and you’ll become part of our hotel family.
Ramco CJSC
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Son tarix 04 sen 2023 [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali Təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən az 2 il iş təcrübəsi;
- Yaxşı səviyyədə 1C və Excel bilikləri;
- AR Əmək Məcəlləsinin maddələrini yaxşı səviyyədə bilməli, bu sahədə praktik təcrübəyə malik olmalı;
- Elektron hökümət portalından/ Əmək və Məşğulluq altsistemindən sərbəst istifadə bacarığı;
- Sənədləşdirmə və yazışma işlərini yaxşı səviyyədə bacarmalı;
- Güclü ünsiyyət və danışıq qabiliyyəti; komandada işləmək bacarığı; idarəetmə və kommunikasiya bacarığı;
- Təşkilati, analitik və idarəetmə bacarıqları.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Cəmiyyətdə işləyən işçilərin işdən çıxarılması, yeni işçilərin işə qəbul edilməsi, məzuniyyətlərin verilməsi, vəzifə və ya peşələrinin dəyişdirilməsi, vəzifələrin təyin olunması, mükafatlandırılması, ezamiyyət əmrlərinin verilməsi və işçilərin sığortalanması ilə bağlı sığorta işlərinin rəsmiləşdirilməsi;
- İntizam tənbehlərinin rəsmiləşdirilməsi;
- Əmək kitabçalarının əmrlər əsasında doldurulması və qorunması;
- Cəmiyyətin işçilərinin şəxsi işlərinin aparılması və formalaşdırılması;
- Cəmiyyətin işçilərinə cari və keçmiş əmək fəaliyyətləri barədə arayışların verilməsi;
- Məzuniyyət qrafikini tərtib etmək, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsini əmrləşdirmək və uçotunu aparmaq, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək;
- İşçilərin davamiyyətinin izlənməsi və dəqiq uçotunun aparılması;
- Davamiyyət hesabatının gündəlik olaraq rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Əmək haqqı kartlarının sifariş verilməsi;
- İşçilərin tibbi arayışlarının vaxtında yenilənməsinə nəzarət etmək;
- Rəhbərliyin tələb etdiyi hesabatları hazırlamaq;
- İnsan Resursları üzrə menecer tərəfindən verilən tapşırıqları dəqiq və vaxtında icra etmək;
İş şərtlərimiz:
- Əmək haqqı: 800-900 AZN;
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:30-17:30.
Ünvan: Yasamal ray., Mətbuat pros., Mirəli Seyidov küçəsi 28\30 (21 nömrəli məktəbin yaxınlığı).
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İnsan Resursları üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Company
Sənədlər üzrə nəzarətçi
Son tarix 18 sen 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sənəd dövriyyəsinin sistemləşdirilməsi, gələn sənəd,məktubları qəbul etmək, qeydiyyata almaq və saxlamaq;
- Alınmış və göndərilmiş sənəd,məktubların uçotunu aparmaq,cari arxiv sənədlərini sitemləşdirmək və qoruyub saxlamaq ;
- 1C proqramında sənədlərin qeydiyyatını aparmaq;
- Rəhbərlik,İşçi və müştərilər üçün sənəd,məktub və arayışlar hazırlamaq ;
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə 1 il təcrübə
- Dil bilikləri: Azərbaycan dilini mükəmməl bilmək; rus və ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir
- MS Office proqramlarını əla səviyyədə bilmək
- Məsuliyyətli, komandada işləmək bacarığına sahib olmaq
Əmək şəraiti:
- İş yeri : Aeroport yolu
- İş rejimi : 5 gün\08:00-17:00
- Əmək haqqı : 600 azn
- Servis təşkil olunur
- Nahar şirkət tərəfindən qarşılanır .
Uyğun şəxslər CV-lərini mövzu hissəsində “Sənədlər üzrə nəzarətçi ” qeyd etməklə meyl ünvanına göndərə bilərlər.
Oil Company
HR Generalist
Son tarix 08 sen 2023 [email protected]
HR Generalist - Operational direction:
- good command of AZE and ENG who can be cultural fit to our team
- strong knowledge of Labor Legislation
- flexible to handle other HR duties, if required
HR Generalist - Rewards & Performance direction but ready to handle other HR duties:
- excellent command of AZE & ENG is essential as the position holder should communicate fluently in both languages
- Russian is desirable
- understanding / experience in production is essential
Salary: 2500 and 3000 azn NET.
If you are interested in this role and for more info please send your CV with your salary expectation.
Avromak MMC
Insan resursları üzrə menecer
Son tarix 04 sen 2023 [email protected]
Tələblər:
- ƏMAS sistemində işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi və bir işdən başqa işə keçirilməsi ilə bağlı əməliyyatların yerinə yetirilməsini təşkil etmək
- Məzuniyyət cədvəllərinin tərtib olunması, əməkdaşlara məzuniyyət verilməsi habelə onların ezamiyyətə göndərilməsi ilə bağlı rəsmiləşdirilməni və qeydiyyatının aparılmasını təşkil etmək
- Kadr inzibatçılığını Qanunveriliciyə uyğun olaraq icra etmək
- Aylıq işə davamiyyət hesabatını aparmaq
- Əmək haqqının hesablanması
- İşə qəbul üçün müraciət edən namizədlərin müraciətlərinin təhlil etmək
- İşə Qəbul müsahibələri / ilkin görüşləri keçirmək və dəyərləndirmək
- Yeni işçilərin adaptasiyası sistemində iştirak etmək
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək
- Mövcud işçilər ilə düzgün işin aparılması;
- İşçilərin performansının ölçülməsi və iş zamanı qarşılaşdıqları problemlərin vaxtında əşkar edilməsi.
Iş barəsində məlumat:
- İş vaxtı: həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək;şənbə və bazar günləri-istirahət günləri
- İş yeri: Baş ofis;
- Yaş həddi: 25-35
- İş təcrübəsi 1ildən 3 ilə kimi
- Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
- Nahar şirkət tərəfindən verilir
- Korporativ nömrə ilə təmin edilir
- Əmək haqqı 1000-1200
Uygun şəxslər öz cv-lərini göndərsinlər.
Əlaqə nömrəsi 055 207 70 20
IRES/Jobsearch
Recruiting Officer
Son tarix 21 sen 2023 [email protected]
Professional Recruiting Officers required!
To join a team of existing people involved in the recruiting of Technical and Professional personnel into a broad base of Industry throughout Azerbaijan
Applicants will be able to:
- Read write and speak fluent English, Azeri and Russian
- Be conversant with recruiting procedures and conditions for the hiring of staff
- Able to work under own initiative
- Able to work as part of a team
- Conversant with local laws re hiring of staff, conditions and work practices.
- Work with modern computer software
- Be flexible for working conditions
- Have some experience relating to clients and potential clients
If you feel that you can match the above please send updated CV to e-mail.
Some companies RECRUIT personnel.
The BEST ONES recruit through us!
Dövlət qurumu
HR Assistent
Son tarix 30 sen 2023 [email protected]
Vəzifə və öhdəliklər:
- Əmək qanunvericiliyinə, nizamnaməyə, təlimatlara uyğun işçilərin işə qəbulu, köçürülməsi, kadrların ixtisasının artırılması və işdən azad edilmələrinin və s. sənədlərin rəsmiləşdirilməsi.
- İşçilərin şəxsi işlərini aparmaq, formalaşdırmaq;
- Kadrlar üzrə hesabatları tərtib etmək və tələb olunan yerə təqdim etmək;
- Aylıq, rüblük, yarımillik və illik hesabatların hazırlanması;
- İşçilərin maddi və intizam məsuliyyətinə cəlb olunması üçün materialları hazırlamaq;
- İşçilər barədə məlumat bazasının yaradılması, yenilik və dəyişikliklərin daxil edilməsi;
- İnsan resursları departamentinə aidiyyəti hesabatları tərtib edilməsi və təqdim edilməsi;
- Aylıq hesabatların hazırlanması;
Tələblər:
- AR vətəndaşlığı;
- Ali təhsil (psixologiya, sosiologiya, hüquq, insan resursları, menecment kimi sahələrdə ali təhsil arzu olunandır);
- 24-32 yaş;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsi bilikləri;
- Minimal iş təcrübəsi – 1-3 il;
- Hərbi mükəlləfiyyət (bəy namizədlər üçün qeyd edilən tələb mütləqdir.) ;
- Analitik təhlil və proqnozlaşdırma qabiliyyəti;
- Güclü kommunikasiya və təqdimat bacarığı;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində mükəmməl danışıq və yazı qabiliyyəti;
- Orfoqrafik yazı qaydalarını mükəmməl bilmək;
- Səlis və aydın nitq, fikrini düzgün ifadəetmə qabiliyyəti;
*Əlavə dil bilikləri olan şəxslərə üstünlük verilir.
Əmək haqqı: 2000 AZN.
Tələblərə uyğun şəxslər CV formalarını elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “HR Assistent” yazaraq göndərə bilərlər.
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaq.
Azerbaijan Fish Farm
İnsan Resursları üzrə aparıcı mütəxəssis (əmək haqqı hesablanması üzrə)
Son tarix 17 sen 2023 [email protected]
Namizədə Tələblər:
- Ali təhsil (biznes idarəedilməsi, İR və ya müvafiq sahədə);
- İR üzrə mütəxəssis, aparıcı mütəxəsis kimi 3-5 il təcrübə;
- Əmək Məcəlləsi, səriştə əsaslı müsahibə və işə qəbul, 1C sistemi və performans idarəetmə üzrə sertifikatlar üstünlükdür;
- MS office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli;
- 1C 8.3 (ERP) proqramını yüksək səviyyədə bilməli;
- Azərbaycan dili, İngilis dili, Rus dili;
- İstehsalat sahəsində təcrübə arzuolunandır;
- Əmək qanunvericiliyi biliyi;
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Əla təşkilatçılıq və vaxt idarə etmə bacarığı (planlaşdırma / prioritetləşdirmə), təyin olunmuş vaxt çərçivəsində tapşırıqların yerinə yetirilməsi, son tarixlərə cavab vermək qabiliyyəti;
- Detallara diqqət, güclü problem həll etmə qabiliyyətləri;
- Komanda da işləmək qabiliyyətləri.
Vəzifə üzrə öhdəliklər:
- İRİ Direktoruna müxtəlif əmək haqqı araşdırmalarında köməklik göstərir;
- İşçilərin intizam məsələlərini, əmək müqaviləsinə xitam verilməsi və ya insan resursları ilə bağlı digər məsələlərlə əlaqəli problemləri həll etmək üçün lazım olan dəstəyi göstərir;
- Məlumatların maliyyə qrupu ilə əlaqələndirilməsi daxil olmaqla 1C sistemdə aylıq əmək haqqı girişi və kontrolunu aparır;
- İşçinin əmək haqqı və vəzifə dəyişikliklərinin 1C-də düzgün əks olunmasını təmin etmək, proses üçün tələb olunan forma və sənədlərin hazırlanması;
- İşçilərin əmək haqqı ilə bağlı suallarını cavablandırır və ehtiyac yarandığı təqdirdə əmək haqqı hesablanması zamanı yarana biləcək səhvlərin araşdırılması və aradan qaldırılmasını təmin edir. Şikayətləri və qısnama iddiaları (məxfiliyi qorumaq şərtilə) kimi hər hansı bir iş münasibəti məsəllələrini həll edir;
- İşçilərin iş qrafiki və növbələri, iş vaxtından artıq iş və s. üzərində dəstək və nəzarəti təmin etmək;
- İşçilər üçün əmək haqqı kartlarının sifarişi;
- İR sənədlərinin və qeydlərinin bütövlüyünün və məxfiliyinin qorunması;
- Baş ofis ilə regionlarda yerləşən ofislər arasında İR kağız axınının (davamiyyətlər, tabellər, əmrlər, xəstəlik vərəqələri, ərizələr və s.) düzgün və vaxtında idarə olunmasını təmin etmək;
- Dövlət orqanlarına hesabatları təqdim etmək (statistika, DSMF və s.);
- Məzuniyyət cədvəlini nəzarətdə saxlamaq (excel and 1C) və sənədləşdirilməsini təmin etmək;
- İş vaxtı və davamiyyət qrafiklərinin izlənməsi (gündəlik/ həftəlik/ aylıq);
- Əmək məcəlləsinin tələblərinə, daxili siyasət və prosedurlarına uyğun olaraq, tələb olunan bütün sənədlərin müvafiq qaydada toplanmasını və sənədləşdirilməsini təmin etmək üçün İRİ sənədlərin və qeydlərin dövri yoxlamalarını (rüblük) həyata keçirmək;
- İRİ məlumat bazasından (İRİ əsas master faylı və digər İRİ izləmə sistemləri) istifadə etmək, işçilərin məlumatlarını nəzərdən keçirtmək, daxil etmək, yeniləmək və davamlı izləmək;
- Sağlamlıq və həyat sığortası proqramlarını (icbari və şirkət sığortası) idarə etmək, işçilər və sığorta şirkətləri arasında əlaqəni təmin etmək;
- İRİ hesabatlarını hazırlamaq və təqdim etmək;
- Təyin edilmiş digər öhdəlikləri yerinə yetirmək.
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- İş vaxtı: 5 günlük, istirahət günü: şənbə, bazar
- İş yeri: Bakı şəhəri, regionlara işgüzar səfərlər
- Əmək haqqı: Müsahibə əsnasında müəyyən olunacaqdır
- Əlavə: Mobil telefon və korporativ nömrə
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “İnsan Resursları üzrə aparıcı mütəxəssis” mövzusu ilə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
A+A Security
İnsan Resursları departamentinə Mütəxəssis
Son tarix 15 sen 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Zənglərin, məktubların qəbul edilməsi və aid olan şöbələrə yönləndirməsi
- Məktubların Etibarnamələrin yazılması
- İşçiləri dəftərxana ləvazimatı ilə və işə lazımlı mebellərlə təmin edilməsini
- Təmizlik işlərinin və daxili otaqların səliqəli saxlanmasını təşkil edilməsini
- Kargüzarlığın aparılması, müxtəlif hesabatların hazırlanması
- Hesab fakturaların qeydiyyatı və onların kuryer vasitəsi ilə göndərilməsi
- Vizaların, dəvətnamələrin, əcnəbi işçilər üçün qeydlərin rəsmiləşdirilməsi
- Ofis xərclərinin hesablanması, ödənişlərin sənəd dövriyyəsi və onların daxili sisteminə salınması
- Bayram şənliyi və digər korporativ tədbirlərin təşkili
- Daşınma şirkətlərin axtarılması və daşınmalarının təşkili.
Tələblər:
- Ali təhsil
- Azərbaycan dili, rus (rus dili mütləqdir) və ingilis dili (orta səviyyədə)
- Minimum 2-3 il təcrübə
- Komputer və ofis proqramların bilikləri
- Kollektivlə işləmə
- Yaş həddi: 25 – 35
- Cinsi: qadın
İş şərtləri:
- Həftə içi: 09:00 - 18:00-dək (nahar vaxtı saat 13:00-14:00)
- İstirahət günləri – şənbə, bazar və bayram günləri
- Əmək haqqı – başlanğıc 600-700 (net) AZN
Maraqlanan şəxslərdən CV-lərini göndərmələri xahiş olunur.
E-mail göndərilərkən mövzu hissəsinə "İnsan Resursları üzrə mütəxəssis" başlığı yazılmalıdır.
ABV
İşə qəbul üzrə mütəxəssis
Son tarix 04 sen 2023 [email protected]
Vəzifə Öhdəlikləri:
- İşə qəbul prosesinin koordinasiyası və təşkili
- Mövcud vakansiyalarla bağlı iş elanlarının hazırlanması və yerləşdirilməsi
- Şirkətin işəqəbul və yerləşdirmə müddətində lazımı proseslərə nəzarətin aparılması
- Yeni işə qəbul texnikalarından istifadə edərək yüksək ixtisaslı kadrların cəlb olunmasının təmin edilməsi
- CV incələmə və namizədlər bazasının yenilənməsi
- Namizədlərlə müsahibələrin təşkili, referansların alınması
- Vakansiyalara uyğun namizədlərin seçilməsi, müsahibə nəticələri barədə namizədlərin xəbərdar edilməsi
- İşə qəbul hesabatlarının hazırlanması
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- İşə qəbul üzrə minumum 2-3 il iş təcrübəsi
- Rus dili (sərbəst ünsiyyət)
- MS Office proqramlarında sərbəst istifadə bacarığı
- Güclü qərar qəbul etmə, kommunikasiya bacarığı
- Dürüstlük, obyektivlik və təşəbbüskarlıq
CV-lərinizi göndərməyiniz xahiş olunur.
QEYD: Email-in “subject” bölməsinə, vakansiyanın adını yazmağınız xahiş olunur.
The Ritz-Carlton Baku
HR Coordinator
Son tarix 07 sen 2023 [email protected]
The ritz-carlton employer brand introduction
Our Ladies and Gentlemen of The Ritz-Carlton are deeply committed to providing impeccable service—a commitment we honor by empowering them to go above and beyond to bring unforgettable moments to life for our guests. A career at The Ritz-Carlton is filled with honesty, respect and the opportunity to grow your career.
The job description and position requirements:
The Ritz-Carlton, Baku located at 3, Babek Avenue, Nasimi district Baku AZ 1025 is currently hiring an HR Coordinator.
Responsibilities include:
Create and maintain filing systems. Create and type office correspondence using a computer. Distribute and route mail. Order and track Human Resources office supplies and forms. Answer phone calls and record messages. Create new employee personnel file. Assist walk-in candidates with application procedures. Maintain space designated for completing applications and ensure it is clean, well maintained, and accessible to individuals with disabilities. Respond to questions, requests, and concerns from employees and management regarding company and Human Resources programs, policies and guidelines. Inform Human Resources management of issues related to employee relations within the division or property. Maintain confidentiality and security of employee and property records, files, and information. Ensure accurate maintenance of all employee records and files.
Requirements:
- High school diploma in a related field;
- At least 3 year of related work experience;
- Fluent in Azerbaijani and English languages;
- Microsoft Office Programs;
- Strong knowledge of Labor Code;
- Advanced skills in 1C/Payroll;
- Ability to work in EMAS and ISB systems;
- Strong analytical skills;
- Hospitality experience is preferred.
To send Resumes, use e-mail address.
Awards: Marriott International is consistently recognized as an employer of choice globally by FORTUNE magazine, DiversityInc and Great Places to Work Institute, among others.
Social media account: Chat, engage and follow us on social media - LinkedIn
Learn more: Visit www.ritzcarlton.com/careers to learn more about our workplace culture and career opportunities.
The diversity and inclusion statement:
Marriott International is an equal opportunity employer committed to hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive culture. Marriott International does not discriminate on the basis of disability, veteran status or any other basis protected under federal, state or local laws.
OBA marketlər şəbəkəsi
İşə qəbul üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 22 sen 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- İşçi tələbləri ilə bağlı axtarış kanallarını müəyyənləşdirmək və onların idarə olunmasına nəzarət etmək;
- Seçilən namizədlər ilə müvafiq vakansiyalar üzrə struktur rəhbərləri ilə müsahibələri təşkil etmək və keçirilməsində iştirak etmək;
- Müsahibə nəticələri barədə namizədlərə lazımi məlmatlar vermək;
- İşə qəbul edilən əməkdaşların sənədlərini yoxlayaraq sənədləşmə prosesi üçün müvafiq struktura yönəltmək;
- İşə qəbul olunmuş işçilərin sınaq müddətini təqib etmək;
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil səviyyəsi: Ali (Biznesin İdarə Edilməsi, İnsan Resursları və ya əlaqəli sahə üzrə);
- Sertifikat: Müvafiq sahə üzrə təlimlərdə iştirak edən namizədlərə üstünlük veriləcək
- Dil bilikləri: İngilis dili (min. intermediate)
Tələb olunan fərdi və funksional keyfiyyət meyarları:
- Nəticəyönümlülük;
- Güclü kommunikasiya bacarığı;
- Zaman idarəsi;
- Dəqiqlik;
Əlavə təminatlar:
- Nahar;
- Korporativ nömrə;
- Servis xidməti;
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Şənbə və Bazar istirahət günü.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “İşə qəbul üzrə kiçik mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Azersun Holding
İşçi təcrübəsinin idarəolunması üzrə baş mütəxəssis (İnsan resursları)
Son tarix 25 sen 2023 Müraciət et
Tələblər:
- Müvafiq sahədə ali təhsil
- İnsan Resursları sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi
- MC Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli
- Kommunikasiya bacarıqlarına malik olmalı
- Komanda ilə işləmə bacarığı
- İnnovativ düşünmə və nəticə çıxarma bacarığı
- İşçilərin məmnunluğuna diqqət yetirən
- İngilis dili yüksək, rus dili arzuolunandır.
İş Haqqında:
- İşçilərin təcrübəsini artırmaq üçün nəzərdə tutulan layihələrdə fəal iştirak etmək
- İşçilərin sorğu nəticələrinin analizi və tədbir planının hazırlanması
- İşdən çıxış müsahibələri haqqında mütəmadi olaraq hesabat vermək və tədbir planını hazırlanmaq
- İşçi məmnuniyyəti sorğularının keçirilməsi və fəaliyyət planlarında aktiv rol alınması
- İşəgötürən markası və daxili ünsiyyət təcrübələrində aktiv rol almaq
- Digər İnsan Resursları proseslərinin dəstəklənməsi
- İşçilərin təcrübəsinə təsir edəcək bütün proseslərdə müvafiq əlaqədar tərəflərlə birlikdə işləmək
- Əlaqədar tərəflərlə işçi təcrübəsi xəritələri yaradaraq planların müəyyən edilməsi
- Tədbirlərin layihə planına köçürülməsi, layihə qruplarının müəyyən edilməsi və nəzarət edilməsi
- İşçilərin təcrübəsinin inkişafına təsir edəcək rəqəmsallaşma layihələrində aktiv iştirak etmək
- İşçilərin motivasiyasını və şirkətə bağlılığını artıracaq fəaliyyətlərin planlaşdırılması və təşkili
- İşəgötürən Brendi fəaliyyətlərinin planlaşdırılması, icrası və monitorinqi
- İşçilərin təcrübəsi, daxili ünsiyyət, şirkətdaxili fəaliyyətlər üçün yaradıcı ideyaların və məzmunun yaradılması
- İşəgötürən brendinin strategiyasını dəstəkləyən layihələrin yaradılması.
İş şərtləri: 5 günlük iş qrafiki, 09:00-18:00
İş yeri: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna mövzu yerinə "İşçi təcrübəsinin idarə olunması üzrə baş mütəxəssis (İnsan resursları)" yazaraq göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Rabitabank OJSC
İşə qəbul və qiymətləndirmə şöbəsinə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 07 sen 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bankda yaranmış vakant iş yerlərinin doldurulmasını təmin etmək;
- Mövcud və gələcək işçi ehtiyaclarını müəyyən edərək, namizədlərin rezerv bazasının formalaşdırılmasını va onun mütəmadi olaraq yenilənməsini təmin etmək;
- Yeni işçilərin adaptasiya prosesinin koordinasiyası, sınaq müddətlərinin izlənilməsi və həmin müddət ərzində işə qəbul qaydalar üzrə nəzərdə tutulmuş zəruri fəaliyyətlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Namizədlərin banka cəlb edilməsi məqsədilə zəruri tədbirləri görmək (müxtəlif kadr yarmarkalarında iştirak etmək, gənc namizədlər üçün müxtəlif lahiyələri hazırlamaq və təşkil etmək, ali təhsil müəssisələri ilə aktiv işləmək, vakant yerlərinə dair elanların hazırlamaq və müxtəlif saytlarda yerləşdirmək və s.);
- Bankın İşə qəbul qaydalarına müvafiq olaraq uyğun namizədləri seçmək, onlar məntiq/seçim testlərinə və müsahibələrə dəvət etmək, müsahibələri təşkil etmək və aparmaq, zərurət yarandıqda namizədlər haqqında rəy sorğusunu həyata keçirmək və bu qaydalardan irəli gələn digər zəruri fəaliyyatlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Bankda təcrübə prosesinin koordinasiyasını həyata keçirmək və bununla bağlı zəruri fəaliyyatləri həyata keçirmək;
- İşə qəbul zamanı istifadə edilən məntiq/seçim testlərinin mütəmadi olaraq yenilənməsini təmin etmək.
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsilin olması (İnsan resurslarının idarə edilməsi, hüquq, psixologiya üzrə arzuolunandır);
- Müvafiq və yaxud oxşar sahədə minimum 2 illik iş təcrübəsi;
- Analitik düşüncə;
- Qarşıya qoyulan məqsədlərə çata bilmə qabiliyyəti;
- Liderlik və idarəetmə bacarığı;
- Yüksək kommunikasiya, təqdimetmə və yazılı ünsiyyət qabiliyyəti;
- Təşəbbüskarlıq, yaradıcılıq və innovasiyalara meyillilik;
- Öyrənməyə və şəxsi inkişafa meyillilik;
- Azərbaycan dilini səlis, ingilis və/və ya rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək;
- MS Word, Excel, PowerPoint və tələb olunan digər proqramlarda işləmə bacarığı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına, mövzu hissəsində “işə qəbul üzrə aparıcı mütəxəssis” yazaraq göndərə bilərlər.
Nəzərinizə çatdırmaq istərdik ki, növbəti mərhələdə vakansiya üzrə yalnız səriştələri uyğun olan namizədlər seçilib, dəvət olunacaqdırlar.
Əlaqə vasitələri:
E-mail: [email protected]
Telefon: (012) 598 44 88,
Ünvan: Bakı şəhəri, AZ 1010, 28 May küçəsi 33
Resant Group
İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis
Son tarix 11 sen 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəliyi:
- İnsan Resursları əməliyyatlarının həyata keçirilməsi zamanı Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinin tələblərini təmin etmək;
- İşə qəbul, işdən çıxış, davamiyyət, məzuniyyət, ezamiyyət, intizam tənbehləri və digər bütün əməliyyatları qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada həyata keçirmək;
- Məzuniyyət cədvəlini daimi nəzarətdə saxlamaq, işçilərin məzuniyyətlərini istifadə etməsini təmin etmək;
- E-Gov hökümət portalı ilə bağlı əməliyyatların vaxtında yerinə yetirilməsini təmin etmək;
- Müvəqqəti əmək qabiliyyətini itirmə hallarının rəsmiləşdirilməsi prosesini kordinasiya etmək;
- Şirkətin sənəd dövriyyəsinin düzgün aparılmasını təmin etmək;
Namizədə tələblər:
- AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini mükəmməl səviyyədə bilməli;
- İnsan resurslarının idarəolunması, funksiyaları, prosedurları haqqında biliyə sahib olması;
- İşəqəbul və digər İR proseslərinin əsas qaydalarını bilməli;
- Mükəmməl səviyyədə Azərbaycan dili biliyi;
- MS Office proqramlarını, xüsusilə 1C proqramını əla səviyyədə bilməli;
- İnsan resursları sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “İnsan Resursları üzrə mütəxəssis” yazmaqla öz CV-lərini göndərə bilərlər.
Caspel
İnsan Resursları üzrə Baş Mütəxəssis
Son tarix 09 sen 2023 [email protected]
Vəzifəyə aid qoyulan tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil;
- Təcrübə: 5 illik iş təcrübəsi;
- Yaş: 30 – 35;(bəy namizəd)
- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dilləri səlis, ingilis dili yaxşı;
Vəzifəyə aid qoyulan tələblər:
- Bölmə rəhbərləri ilə həftəlik və ya iki həftədən bir iclasların keçirilməsi və lazım olduqda onlara İnsan Resursları tərəfdən məsləhətlərin verilməsi;
- Ən yaxşı mütəxəssislərin şirkətə cəlb edilməsi, onların inkişaf etdirilməsi və saxlanılması üçün İR strategiyaları və yanaşmalarının həyata keçirilməsi;
- İR ilə bağlı kommunikasiyaların idarə edilməsi;
- Yaxşı iş mühitinin saxlanmasına və işçilər arasında müsbət münasibətlərin qurulmasına köməklik göstərilməsi;
- Yeni işçilərin axtarışı, işə qəbulu və onların uyğunlaşması proqramlarının idarə edilməsi;
- İşçilərin gündəlik idarə olunması ilə bağlı qanunvericiliyin tələblərinə dair dərin biliklərə sahib olması, uyğunsuzluqları, potensial problemləri müəyyənləşdirilməsi və aradan qaldırılması, normativ tələblərə uyğunluğu təmin etməklə hüquqi risklərin azaldılması;
- Davamlı təhsil, dəstək və rəhbərlik vasitəsilə yüksək performansın göstərilməsi, davamlı öyrənmə mədəniyyətinin oturtulmasını təşviq edilməsi;
- Öyrənmə və inkişaf prosesini müəyyən edilməsi, onu planlaşdırılması, həyata keçirmək və ölçmək üçün müvafiq sistemlərin saxlanması;
- İşçilərin şəxsi işlərini hazırlanması və formalaşdırması, onlarda əmək fəaliyyəti ilə bağlı olan dəyişiklikləri qeyd edilməsi;
- Əmək qanunvericiliyinə, əsasnamə, təlimat və müəssisə rəhbərlərinin əmrlərinə müvafiq olaraq işçilərin işə qəbul edilməsi, vəzifə dəyişikliyi, ezamiyyət, məzuniyyət və işdən azad olunma proseslərinin rəsmiləşdirilməsi;
- Əmək müqavilələrini doldurulması və tərəflərin arasında imzalanmasına nəzarət edilməsi;
- İşçilər tərəfindən təqdim olunmuş “Əmək qabiliyyəti olmamaq vərəqəsi”nin qəbul edilməsi, yoxlanması, insan resurslarına aid olan bölməni doldurulması;
- İşçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin qeydiyyatının aparılması, növbəti il üçün məzuniyyət qrafikinin tərtib olunmasında iştirak edilməsi;
- Əmrlərin, sərəncamların, eləcə də icrası nəzarət tələb edən tapşırıqların uçotunun aparılması;
- Əmək üzrə perspektiv və illik planların işlənib hazırlanmasında iştirak edilməsi;
- İşçilərin gündəlik davamiyyətlərinə nəzarət etməsi və rəhbərliyə hesabat verilməsi;
Tələblər:
- Nitqi aydın və səlis olmalı;
- Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı;
- Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı;
- ERP və Microsoft Office (Excel yaxşı səviyyədə) proqramlarını bilməli.
Əlavə məlumatlar:
- Korporativ nömrə və danışıq balansı
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
- Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
- İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki.(09:00-18:00)
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “İR üzrə baş mütəxəssis” sözünü qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər.
Baku Electronics
Kadr kargüzarlığı üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 29 sen 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Əmək müqaviləsinin bağlanması və ona dəyişikliklərin edilməsi ilə əlaqədar müvafiq sənədləşmə prossesinin təmin edilməsi;
- Əmək müqaviləsi bağlanarkən işçinin təqdim etdiyi sənədlərin düzgünlüyünün yoxlanılması;
- İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qorunmasının təmin edilməsi;
- Əmək müqaviləsinin İşəgötürən və işçi tərəfindən ləğv edilməsi, müddətinin uzadılması və əmək müqaviləsində digər dəyişikliklərin icrası zamanı müvafiq sənədləşmə prossesinin həyata keçirilməsi;
- Əmək müqaviləsi, əmr, və digər rəsmi sənədlərin uçotunun aparılması, sənədlərin saxlanılmasının təmin edilməsi;
- İşçilərin əmək fəaliyyəti haqqında sənədin, müvafiq haqq-hesab sənədlərinin tərtib olunması;
- İşçi müraciətinə əsasən arayış, xasiyyətnamə və s. tərtib edilməsi;
- Kadr kargüzarlığına aid bütün növ əməliyyatların Əmək və Məşğulluq altsisteminə - ƏMAS daxil edilməsi və dəyişikliklər aparılmasının təmin edilməsi;
- Əməyin ödənilməsi normaları üzrə müvafiq sənədləşmənin həyata keçirilməsi;
- İşçilərə qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş hallarda təminatların verilməsinə dair müvafiq sənədləşmənin həyata keçirilməsi;
- Mükafatlandırılma, əmək və icra intizamının pozulmasına dair intizam tənbehinin verilməsi prossesinin tənzimlənməsi;
- Maddi məsuliyyət və onun həlli yolları üzrə sənədləşmənin həyata keçirilməsi;
- Kadr kargüzarlığına dair aylıq/rüblük/illik hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
- İş vaxtının növləri və tənzimlənməsi, iş vaxtının rejimi, istirahət vaxtı və işçilərin məzuniyyət hüquqlarından istifadəsinin tənzimlənməsi;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsini əla səviyyədə bilmək;
- Kadr kargüzarlığı sahəsində 1-3 il təcrübəsi;
- MS office proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti;
- Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus və ingilis dillərini bilmək üstünlükdür;
- Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli;
Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə "Kadr kargüzarlığı üzrə aparıcı mütəxəssis" qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilər. Müraciət edən namizədlərdən yalnız namizədliyi vakansiyaya uyğun olanlarla əlaqə saxlanılacaqdır.
Sapphire Group
İnsan resursları üzrə menecer
Son tarix 10 sen 2023 [email protected]
Tələblər:
- AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini mükəmməl səviyyədə bilməli;
- İnsan resurslarının idarəolunması, funksiyaları, prosedurları haqqında biliyə sahib olması;
- İşəqəbul prosesinin əsas qaydalarını bilməli;
- Hotel üzrə insan resursları sahəsində 3 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan, rus, inglis dillərin əla səviyyədə biliyi.
İş barədə məlumatlar:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi, 2 gün istirahət;
- İş saatı: 09:00-18:00;
- Nahar şirkət tərəfindən təqdim olunur;
- Əmək haqqı: müsahibə əsasındatəyin olunacaq.
Maraqlanan şəxslər CV-lərini mövzu hissəsində “İnsan resursları üzrə menecer” qeyd edərək elektron ünvanına göndərə bilər.
What qualifications the candidate need to possess:
- Perfect knowledge of Labor Law of Azerbaijan Republic;
- Excellent leadership and managerial skills, good understanding of employer branding strategies;
- Knowledge of the basic rules of the recruitment process;
- Minimum of 3 years of Human resources experience in the hotel field;
- Language skills: Azerbaijani, English and Russian are must.
Job information:
- Work graphic: 5 days a week, 2 days off;
- Working hours: 09:00-18:00;
- Lunch is provided by the company;
- Salary: will be determined based on the interview.
Interested persons can send their CV to the e-mail address with "Human resources manager" in the subject line.
AzəriMed QSC
İşə Qəbul üzrə Menecer (Recruiter)
Son tarix 08 sen 2023 [email protected]
Tələblər:
- Təhsil: Müvafiq sahə üzrə ali təhsil;
- Təcrübə: İşə qəbul sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili mütləq, Rus dili arzuolunandır;
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramlarında sərbəst istifadə bacarığı;
- Peşəkar ünsiyyət qurma bacarığı;
- Yüksək səviyyədə təqdimat bacarığı;
- İşgüzar yazışma əsaslarını bilməli;
- Aktiv və komandada işləmək bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Elan olunan vakansiyalar üzrə namizədlərin axtarışı;
- Vakansiya elanlarının hazırlanması və işə qəbul kanallarında yerləşdirilməsi
- Namizədlərin seçilməsi və dəyərləndirilməsi;
- Seçilən əməkdaşların müvafiq struktur bölməyə yerləşdirilməsi
- İşə qəbul prosesinin gedişatı ilə bağlı struktur rəhbərlərini məlumatlandırmaq;
- CV bazasının formalaşdırılması və mütəmadi olaraq yenilənməsini təmin etmək;
- İşçilər barədə məlumat bazasının yaradılması, yenilik və dəyişikliklərin daxil edilməsi;
- İnsan resursları departamentinə aidiyyəti hesabatların tərtib edilməsi və təqdim edilməsi;
- Şirkətin işə qəbul siyasətinə riayət olunmasını təmin etmək;
İş şəraiti:
- İş qrafiki: Tam iş günü
- Ünvan: Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli küçəsi 1/11
- Əmək haqqı: 800-1200
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “İşə Qəbul üzrə Menecer (Recruiter)” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.