Diamed Co.
Baş Mühasib
Son tarix 17 apr 2023 [email protected]
Damar Daxili Məhlul (Dərman) İstehsalı Zavoduna Baş Mühasib tələb olunur.
Tələblər:
- Təhsil – Ali iqtisadi təhsil (Maliyyə, Mühasibat uçotu və audit);
- Müvafiq sahə üzrə 5 ilden artıq iş təcrübəsi;
- Vergi məcəlləsi, Əmək məcəlləsi, Mülki Məcəllə və digər qanunlar və qanunvericilik aktları üzrə biliklər;
- 1C, Excel proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə etmək;
- e-gov.az, e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə etmək bacarığı.
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Müəssisənin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin mühasibat uçotu və hesabat sənədlərində əks etdirilməsi üzrə fəaliyyətin təşkili və nəzarət edilməsi;
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsini, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsinin təşkili və nəzarət edilməsi;
- İlkin mühasibat sənədlərinin, hesablaşmaların və ödəniş öhdəliklərinin hazırlanmasına, əmək haqqı fondunun sərf olunmasına, əmtəə-mal qiymətlərinin və əsas fondların inventarizasiyasının aparılmasına nəzarət edilməsi;
- Maliyyə nizamına ciddi əməl edilməsini, inzibati təsərrüfat və digər xərclərin, debitor borclarının, çatışmazlıqların və digər hesabların mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsinin təmin edilməsi;
- Vergi, Statislika, Məşğulluq və DSMF hesabatların hazırlanması və göndərilməsi;
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmənin təşkili;
- Vergi və mühasibat uçotunun aparılması;
- Kassa, Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi - Onlayn bankçılıq ilə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
- Qaimə və Vergi hesab fakturaların yazılması və üzləşmə aktların tərtib edilməsi;
- Debitor və kreditor hesablaşmaların aparılması;
- Əmək haqqı, məzuniyyətlərin hesablanması.
Əmək haqqi: 2000-2500 manat
Uyğun CV-ləri mövzu yerinə "Baş mühasib" yazaraq elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Providence Doytch Limited
390
Procurement Lead
Son tarix 16 apr 2023 [email protected]
Work Location: Baku, Azerbaijan
Type of Assignment: Contract
Contract Duration: Permanent
Work Schedule: 5 days a week based on 8 hours per day.
Salary: 2000-2500 azn (depending on experience)
Job Responsibilities:
- Work with suppliers to obtain parts, supplies and/or equipment as per demand at the best price, within schedule.
- Develop and maintain vendor relationships and work with the company's engineers and teams to ensure material availability and accuracy.
- Identify suitable suppliers for cost and capacity considerations, prepare sourcing plans, conduct analysis of supplier's offerings and prepare recommendations of the most suitable supplier.
- Conduct risk management analysis of selected suppliers taking into account material costing trends and capacity constraints.
- Prepare and submit Request for Information, Requests for Quotation, and the issuance of Purchase Orders.
- Analyze and identify the “Total cost of Ownership” principles in making suitable supplier selections.
- Analyze market research for potential demand aggregation - supplier consolidation, contract renegotiation, price reductions or cost avoidance.
- Oversee resolution of disputes, deficiencies, and warranty claims.
- Negotiating with suppliers and vendors to secure advantageous terms, compare proposals for price and specifications
- Reviewing existing contracts with suppliers and vendors.
- Finding suppliers that have certain certifications, accreditation, and insurance, along with a steady stream of materials that fit within budget restraints
- Build and maintain long-term relationships with critical suppliers
- Approving purchase orders and organizing and confirming delivery of goods.
- Preparing procurement reports.
Job Requirements:
- A Bachelor's degree in Supply Chain Management, Finance or equivalent is required.
- Certified Purchasing Manager and MBA preferred.
- A minimum of 5+ years of related experience in strategic sourcing and supplier management roles is required.
- Demonstrated skill set in identifying, qualifying and negotiating with suppliers on matter of cost, terms and conditions and general contract requirements.
- Knowledge of SAP is desirable.
- Experience with various contract types including terms and conditions, letters of intent, letters of agreement and the creation and processing of purchase orders.
- Knowledge of sourcing and procurement techniques as well as dexterity in reading the market.
- The ability to interface effectively with the technical, quality and the legal organizations to capture and convey the specification requirements and contractual needs and write these effectively into a contract format.
- Fluency in Azerbaijani and English languages (both verbal and written).
Please, indicate position name (“Procurement lead”) in the subject line of your mails
OMİD Mağazalar şəbəkəsi
İT üzrə mütəxəssis
Son tarix 15 apr 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- Baş ofis və filiallar arasında informasiya axını sisteminin düzgün və təhlükəsiz qurulmasını təmin etmək;
- Kompyuterlərə nəzarət və problemlərin həlli;
- İT avadanlıqlarının (Hardware) quraşdırılması və avadanlıqlarda yaranan problemlərin həlli;
- Mövcud Windows sistemləri əsasında qurulan proqram təminatlarında işləmək;
- Serverlərdə yaranmış nasazlıqları aradan qaldırmaq;
- Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması;
- Ümumi sistem və tətbiqi proqram vasitələrini (əməliyyat sistemləri, ofis proqramları və s.) qurmaq və düzgün işləməsinə nəzarət etmək;
- Aktual məlumatın rezerv surətini yaratmaq, informasiya və analitik hesabatları hazırlamaq;
- Baş ofis və filiallarda yerləşən texniki vasitələrin və şəbəkənin düzgün qurulmasını və xidmətə yararlılığını təmin etmək;
- Baş ofis və filialların işçilərinə iş prosesində müvafiq ofis proqramlarından istifadə etməkdə texniki yardım göstərmək və işçilərə təlimlər keçmək.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (informasiya texnologiyaları, kompüter mühəndisliyi istiqamətində);
- Minimum 3 il iş təcrübəsi (analoji sahə üzrə);
- Verilən tapşırıqları tez bir zamanda yerinə yetirmə bacarığı;
- SQL ilə toplu əməliyyatların icrası, raporların, prosedur və sorğuların yazılması;
- ERP proqramları ilə iş təcrübəsi;
- Windows əməliyyat sistemlərində yüksək səviyyədə işləmək bacarığı;
- Problemləri düzgün analiz etmək bacarığı;
- Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı;
- İşində məsuliyyətli, diqqətli və operativ olmaq.
Əmək Şəraiti:
- Əmək haqqı: 1500-2000 AZN
- İş rejimi: Həftənin 5 günü;
- İş saatı: 09:00-dan 18:00-dək; nahar fasiləsi 13:00-dan 14:00-dək.
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.
- Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 44.
Yalnız qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər CV formalarını mövzu hissəsində “İT üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Əlaqə nömrəsi: 055-500-91-00
Sara Invest Holding
1C proqramçı
Son tarix 15 apr 2023 - [email protected]
İş barədə məlumat:
- İdarə olunan və 1C sisteminin yüksək keyfiyyətli arxitekturasını işləyib hazırlamaq
- 1C standartlarına uyğun kod yazmaq , mövcud kodu optimallaşdırma və konfiqurasiyalar və aparat arasında inteqrasiya
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Müvafiq və ya bənzər sahə üzrə Ali təhsil
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, rus dili əla
- Kompyuter biliklər: 1C proqramlaşdırma və Ofis programları
- İş təcrübə: minimum - 2 il
- Yaş həddi-20-40
- Çeviklik, qərar vermə qbiliyyəti , ünsiyyətcil
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- 5günlük iş qrafiki.
- Əmək haqqı: 1500-2000 AZN
Uygun namizədlər CV-lərinizi mail ünvanına göndərin.
BOKT
Baş Mühasib
Son tarix 13 apr 2023 [email protected]
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Balans, Mənfəət və Zərərlər, büdcənin istifadəsi haqqında operativ məcmu hesabatları, İFRS, DSMF, Vergi, Statistika hesabatlarını vaxtında tərtib və təqdim etmək;
- Cari mühasibat uçotu əsasında gündəlik və aylıq mühasibat hesabatlarını hazırlamaq;
- Maliyyə və kassa intizamına, inzibati, təsərrüfat və digər xərclərin smetalara uyğun və tələb olunan ilkin sənədlərlə xərclənməsinə ciddi riayət edilməsinə, əskiklərin, debitor borcların və digər itkilərin mühasibat uçotu hesabatlarından silinməsinin qanuniliyinə nəzarət etmək;
- Əsas vəsaitlərin, qiymətlilərin və pul vəsaitlərinin inventarlaşdırılmasını aparmaq;
- Maliyyə hesabat və kredit əməliyyatlarının, müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin yekunları üzrə əməliyyatların uçotunu təşkil etmək;
- Mühasibat məsələləri, nəzarət, hesabat və iqtisadi təhlil üzrə müəssisənin bölmə işçilərinə rəhbərlik etmək;
- Mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq müəssisənin rəsmi maliyyə nəticələrinin dəqiq uçotunu təşkil etmək;
- Dövlət büdcəsinə ödənişlərin düzgün hesablanılması və vaxtında köçürülməsi, Vergilər üzrə hesabatların tərtib/təqdim edilməsi, Dövlət Sosial Müdafiə Fonduna hesabatların təqdim edilməsi və sosial ayırmaların hesablanmasını təmin etmək;
- Kreditor və debitorlarla hesablaşmalara nəzarət etmək;
- Əmək haqqı, məzuniyyət və ezamiyyələri hesablamaq;
- Mühasibatlıq fəaliyyəti ilə bağlı bütün sənəd dövriyyəsinin prosedura uyğun təşkil və nəzarət etmək.
Tələb olunan keyfiyyətlər:
- Ali təhsil (Maliyyə üzrə arzuolunandır);
- Bank sektorunda qeyd olunan vəzifə üzrə azı 5 (beş) il iş təcrübəsi.
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Məsuliyyət, dəqiqlik, düzgünlük və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
İş şəraiti:
- İş yeri: Bakı şəhəri;
- İş qrafiki: 08:30 - 17:30 (Bazar ertəsi - Cümə);
- Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı.
- Əmək haqqı 1500 - 2000 azn gross.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində vəzifənin adını (Baş Mühasib) qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
Global Plus
Tibbi nümayəndə
Son tarix 09 apr 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- Minimum 6 ay təcrubə vacibdir,
- Kompüter bilgiləri olmalıdır (Ofis Proqramları)
- Analitik düşünmə,planlama bacarığı olmalıdır,
- Təqdimat aparmaq bacarığı,
- Məsuliyyətli və ünsiyyətcil olmaq,
- Çeviklik və işgüzarlıq,
- Komandada işləmək bacarığı,
- Məqsədyönlülük,
- Dürüst,özünə güvənli olmalıdır,
- Xarici görünüşü və geyimi normal olmalıdır
- Pozitiv düşüncəli və şirkətə bağlılıq qabiliyyəti olmalıdır,
Namizədin vəzifə təlimatları:
- Satış bacarığı olmalıdır,
- Namizədlərə Satış haqqında təlim veriləcəkdir,
- Təlim sonu Namizədlər imtahan ediləcək,
- Hərbi mükəlləfiyyətdən azad olmalıdır,
- Oğlan namizədlərə üstünlük verilir,
- Pozitiv düşüncəli, özünü idarəetmək və səbirli olmalıdır,
- Şirkətin məhsullarını tibbi müəssisələrdə və apteklərdə həkim və əczaçılara tanıtmaq,
- Şirkətdə verilmiş təlimatları və tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək,
- Aylıq məvacib razılaşma yolu ilə minimum 800 maksimum 2000 AZN`yə qədər (iş təcrübəsindən, stajdan və potensialdan asılı olaraq)
- 20-32 yaş arası namizədlər arsında seçim olacaq,
- İldə bir dəfə məzuniyyət,
- Karyerada yüksəliş,
- Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə,
- İş qrafiki: həftənin 6 günü 09:00-dan - 18:00-dək.
CV-lərinizi e-mail adresimizə göndərə bilərsiniz.
Vertex
Procurement Coordinator
Son tarix 07 apr 2023 [email protected]
Job responsibilities:
- Ensures the organization and implementation of procurement of goods, works and services for the various departments of the company based on the Procurement policies and procedures;
- Ensures that authorizations and approvals are obtained for necessary procedural steps;
- Ensures the preparation and implementation of contracts and additional agreements for the procurement of goods, works and services;
- Carries out the audit of suppliers as and when required for the purpose of ensuring quality of the services provided by the suppliers;
- Organizes tender documents on the basis of the Procurement Policies and Procedures, contributes to the discussions during tender committee meetings, prepares meeting minutes and implements relevant procedures;
- Organizes the development of price quotation documentation on the basis of the Procurement Policies and Procedures, finds potential suppliers, sends out bid invitations, informs tender committee members about the results and implements all relevant procedures;
- Conducts market research for cost saving purposes and identifies new potential suppliers;
- Identifies and highlights non conformities with the provided goods or services;
- Negotiates competitive prices and convenient delivery terms with the suppliers and service providers.
Working conditions:
- Work schedule 08:00 – 17:00; 5/2
- The workplace is located in Caspian Plaza
- The salary is 1200-2000 AZN NET
Requirements:
- Higher education
- Strong knowledge of English
- Minimum 5 years of related experience
- Experience in an oil company
- Strong written , verbal and presentation skills
- Proficient MS Office skills and 1C
Candidates meeting the above-mentioned criteria should address their CV/Resume, indicating “Procurement Coordinator” in the subject of the email.
Vertex
Project manager
Son tarix 07 apr 2023 [email protected]
Job responsibilities:
- Participates in project budget planning and development
- Establishes project work plan and calendar or schedules; monitors, reviews, and evaluates progress
- Acting as an interface between clients and the Vertex engineers (manpower: welders, pipe fitters, HVAC specialists, etc.)
- Coordinates and attends meetings; establishes and maintains internal and external contacts as necessary
- Knowledge of ISO system process
- Writing reports and presenting to clients (in English)
- Ability to take responsibility and function under minimal supervision
- Ability to work with wide range of people
Working conditions:
- Work schedule 08:00 – 17:00; 5/2
- The workplace is located in Caspian Plaza
- The salary is 2000-2500 AZN NET
Requirements:
- Higher education
- Strong knowledge of English
- Relevant professional project planning and implementation experience
- Technical Oil and Gas background is essential
- Minimum 10 years of related experience
- Experience in an oil company
- Strong written, verbal and presentation skills
- Strong working knowledge of MS Office programs, including MS Project, is required and 1C
Candidates meeting the above-mentioned criteria should address their CV/Resume, indicating “Project manager” in the subject of the email.
Reel Agency
Head of Digital Marketinq (Rəqəmsal Marketinq Rəhbəri)
Son tarix 07 apr 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Marketinq şöbəsinin işinə nəzarət
- Planlaşdırılmış rəqəmsal marketinq büdcəsinin idarə edilməsi və hər bir yerləşdirmə kanalları üzrə maksimal effektivliyin əldə edilməsinə nəzarət etmək
- Sosial şəbəkələrdə marketinq büdcəsinə əsasən reklam kampaniyaları yerləşdirmək və izləmək
- Ən yeni və səmərəli SEO təcrübələrini analiz və tətbiq etmək
- A/B testinq və bənzər alətlərdən istifadə edib müştəri seqmentləri və kanalların effektivliyini təhlil etmək
- Kampaniyaların effektivliyini izləmək, əsas göstəricilərini və KPI-ları müəyyənləşdirib, təhlil etmək və təkmilləşdirmə sahələrini müəyyən etmək
- Məhsul və xidmətlərin istifadəçilərinin artımını təmin etmək üçün yeni rəqəmsal kanalları sınaqdan keçirmək
- Şirkət fəaliyyətinin sosial media platformalarında aktuallığını təmin etmək
- Kampaniyaların nəticələrini və effektivliyini təhlil etmək və rəqəmsal marketinq portfeli üzrə aylıq hesabatlar yaratmaq
- Marketing şöbəsinə ehtiyac olanda yeni əməkdaşların qəbulu
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi: 25 - 35
- İqtisadiyyat, marketinq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil
- Müvafiq sahədə ən azı 3-5 illik iş təcrübəsinə, xüsusən digital marketinq sahəsində geniş təcrübəyə malik olmaq
- SMM, PR və Reklam sahələrində geniş təcrübəyə malik olmaq
- Komanda vasitəsilə idarəetmə bacarığı
- Sosial şəbəkələrlə işin aspektləri üzrə biliklər
- Yenilikləri və trendləri izləməli, kreativ yanaşmalı
- Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl bilmək, İngilis dilini yüksək səviyyədə bilənlərə üstünlük veriləcək
İş barədə məlumat:
- Tam iş günü, I-V – 09.00-18.00
- Əmək haqqı 2000 AZN+ (müsahibənin nəticəsinə əsasən)
Marağı olan namizədlər müraciət edə bilərlər. Xahiş edirik ki, email-ın “mövzu” bölməsində vəzifənin adını qeyd edəsiniz. Yalnız seçilmiş namizədlər ilə əlaqə saxlanacaq. Telefonla müraciətlərə baxılmır.