BSC Consulting & Outsourcing Company
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis (kadr sənədləşməsi sahəsi üzrə)
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Vəzifə və öhdəlikləri:
- Xidmət göstərilən müəssisələrin işçilərinin əmək qanunvericiliyinə əsasən işə qəbul edilməsi, onlarla bağlanmış əmək müqavilələrinə xitam verilməsi, işçilərin bir vəzifədən başqa vəzifəyə keçirilməsi, işçinin vəzifədə irəli çəkilməsi, mükafatlandırılması ilə bağlı prosedurların yerinə yetirilməsi;
- Əmək qanunvericiliyin tələblərinə əsasən müvaviq əmrlərin hazırlanması;
- İşçilər barədə məlumatları özündə cəmləşdirən məlumat bazası ilə işlənilməsi, lazımi dəyişikliklərin daxil edilməsi;
- İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatın aparılması; əmək kitabçalarında müvafiq qeydlərin aparılması;
- Məzuniyyət qrafikinin və cədvəlininin tərtib olunması, işçilərin məzuniyyətə həmin cədvəl və qrafik əsasında getmələrini, işçilərin istifadə etdiyi məzuniyyətləri uçota alınmasının təmin edilməsi.
- İş fəaliyyəti ilə bağlı vaxtaşırı birbaşa rəhbərə hesabat hazırlanıb təqdim edilməsi;
- İş vaxtının uçotu cədvəllərinin tərtib edilməsi.
- Şirkətin fəaliyyəti ilə əlaqədar bütün kadr sənədləşməsinə dair sənədlərin (qərarlar, əmrlər, direktivlər, əsasnamələr, prosedurlar və s.) icra edilməzdən əvvəl hüquqauyğun olub-olmamasını yoxlayır və tələb olunduqda, öz razılığını ifadə edir;
- Pozuntu hallarının aradan qaldırılması məqsədi ilə rəhbərliklə birlikdə qanuni addımların atılmasını təmin edir;
- Şirkətin qanunla qorunan maraqlarının müdafiəsi məqsədi ilə mübahisəli halların məhkəmədən qabaq və məhkəmə prosesləri zamanı məsələrin həlli üçün tələb olunan sənədləri hazırlayır, onların hüquq şöbəsinə təqdim olunmasını təmin edir;
Tələb olunan xüsusiyyətlər:
- Ali təhsil;
- İnsan resursları/hüquq sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- AR Əmək Məcəlləsinin müddəalarını əla səviyyədə bilməli, bu sahədə praktik təcrübəyə malik olmalı;
- Sənədləşdirmə və yazışma işlərini yüksək səviyyədə bacarmalı;
- MS Office, 1 C proqramında işləmək bacarığı.
- Güclü ünsiyyət və danışıq qabiliyyəti;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dilini bilməyi arzuolunandır.
- Komandada işləmək bacarığı;
- Təzyiq altında və dəyişkən iş qrafik ilə işləmək bacarığı.
6 günlük iş həftəsi.
Əmək haqqı : 600-800 AZN
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV–lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
Satış meneceri
Son tarix 18 avq 2022 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil
- Satış sektorunda bilik və 3 il təcrübə
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə rus və ingilis dilləri arzuolunandır;
- Təqdimat hazırlama və təqdimat keçirmək, müxtəlif dövrlər (günlük, həftəlik, aylıq, rüblük, illik) hesabatların aparılması
- İdarəetmə qabiliyyəti
- İşi planlamaq bacarığı
- Nəticə yönümlülük
- Aktiv dinləmə bacarığı
- Müştərinin etibarını qazanmaq qabiliyyəti
- Danışıqların idarə etmə qabiliyyəti
- Xoş görünüşlü və ünsiyyətcil;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq,analitik düşüncə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Güclü və ifadəli ünsiyyətçilik, karyera yönümlü və motivasiyalı.
Vəzifə və öhdəliklər:
- Yeni müştərilərin aşkar edilməsi və müştərilərlə yeni biznes münasibətlərinin qurulması;
- Bazarın araşdırılması;
- Müştəri Bazasının formalaşdırılması;
- Xüsusi müştəri şəbəkəsinin yaradılması və inkişaf etdirilməsi;
- Şirkət tərəfindən müəyyən edilmiş satış planının həyata keçirirlməsi;
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək;
- Korporativ müştərilər ilə mütəmadi görüşlərin keçirilməsi;
- B2B görüşlərin keçirilməsi;
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması;
- Mövcud müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi.
- Satış nöqtələrində məhsulların şirkətin tələblərinə uyğun olaraq düzgün təqdim edilməsi.
- Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat verilməsi;
- Yeni məhsulların təqdim edilməsi bacarığı;
- Müştəri xidmətinin keyfiyyətinə nəzarət etmək.
- E-mail marketinq
- Marketinq tədbirlərində iştirak edilməsi
- Müştərilərilərin tələblərinin öyrənilməsi, təklif edilən xidmətlərin müştəri üçün vacibliyinin vurğulanması;
- Müştəri portfelinin genişləndirilməsi üzrə işlərin aparılması,
- Yeni müştərilərlə uzunmüddətli münasibətlərin yaradılması və loyallığın artırılması üzrə işlərin aparılması;
- Gündəlik, həftəlik və aylıq satışın analizinin aparılması və hesabatın hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Bizim təminatımız:
- Peşəkar, mehriban komandada iş
- Kreativ iş şəraiti
- Professional və maddi artım üçün perspektiv
- Əmək haqqı 600 AZN + yüksək bonuslar
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Satış meneceri” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
Satış meneceri (Lənkəran, Gəncə şəhərləri)
Son tarix 25 avq 2022 - - [email protected]
Namizədlərə aid tələblər:
- Ali təhsil
- İnşaat materiallarının satışı üzrə ən azı 1 il iş stajı və ya İnşaat və Memarlıq Universitetinin məzunları
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə rus və ingilis dilləri arzuolunandır;
- Cinsi: Kişi, Qadın (hərbi xidmət keçmiş kişilər)
- Sürücülük vəsiqəsi olmalı, (avtomobil önəmli deyil)
- İdarəetmə qabiliyyəti, işi planlamaq bacarığı
- Satış üzrə nəticə yönümlülük
- Aktiv dinləmə bacarığı
- Müştərinin etibarını qazanmaq qabiliyyəti
- Danışıqların idarə etmə qabiliyyəti
- Təqdimat hazırlama və təqdimat keçirmək.
- Xoş görünüşlü və ünsiyyətcil;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq,analitik düşüncə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
- Güclü və ifadəli ünsiyyətçilik, karyera yönümlü və motivasiyalı.
Vəzifə və öhdəlikləri:
- Bölgələrdə şirkət məhsullarını tanıtması və satışının təşkil edilməsi
- Yeni müştərilərin aşkar edilməsi və müştərilərlə yeni biznes münasibətlərinin qurulması;
- Bazarın araşdırılması;
- Müştəri Bazasının formalaşdırılması;
- Xüsusi müştəri şəbəkəsinin yaradılması və inkişaf etdirilməsi;
- Şirkət tərəfindən müəyyən edilmiş satış planının həyata keçirirlməsi;
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək;
- B2B görüşlərin keçirilməsi;
- Yüksək səviyyədə müştəri xidmətinin təmin olunması;
- Mövcud müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi.
- Satış nöqtələrində məhsulların şirkətin tələblərinə uyğun olaraq düzgün təqdim edilməsi.
- Müştərilərə məhsulun keyfiyyəti və digər fərqləndirici xüsusiyyətləri barədə məlumat verilməsi;
- Yeni məhsulların təqdim edilməsi bacarığı;
- Müştəri xidmətinin keyfiyyətinə nəzarət etmək.
- Marketinq tədbirlərində iştirak edilməsi
- Müştərilərilərin tələblərinin öyrənilməsi, təklif edilən xidmətlərin müştəri üçün vacibliyinin vurğulanması;
- Müştəri portfelinin genişləndirilməsi üzrə işlərin aparılması,
- Yeni müştərilərlə uzunmüddətli münasibətlərin yaradılması və loyallığın artırılması üzrə işlərin aparılması;
- Gündəlik, həftəlik və aylıq satışın analizinin aparılması və hesabatın hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi.
Bizim təminatımız:
- Peşəkar, mehriban komandada iş
- Kreativ iş şəraiti
- Professional və maddi artım üçün perspektiv
- Əmək haqqı - 1200 NET
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Satış meneceri” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
Mенеджера отдела международных перевозок
Son tarix 25 avq 2022 - [email protected]
Требования к сотруднику:
- Азербайджанское гражданство;
- Мужчина или женщина, возраст 25-40 лет;
- Отличное знание азербайджанского и русского языков; английский как бонус
- Опыт работы на аналогичных должностях в транспортных компаниях от 2-х лет;
- Уверенный пользователь ПК;
- Высшее образование;
- Грамотность, знание правил ведения деловой переписки;
- Знание свода правил ИНКОТЕРМС;
Обязанности:
- Анализ заказов на доставку или перевозку грузов с последующим построением маршрутов;
- Контроль отправления международных грузов;
- Контроль движения товаров в пути;
- Взаимодействие с региональными представителями;
- Работа с товаросопроводительными документами;
- Мониторинг фрахтовых ставок;
- Взаимодействие с другими подразделениями организации;
- Контроль правильности оформления отчетных документов;
- Проведение отчетов по перевозке грузов и других документов.
Мы предлагаем:
- Оформление согласно Трудовому кодексу Азербайджана;
- Праздничные дни, счета за мобильный телефон
- Заработная плата от 1200 манатов
- 6-дневный график работы
- Выходной: воскресенье
- Офис компании находится в Баку
- Отбор претендентов до 1 сентября
Заинтересованных вакансией просим присылать свои резюме с пометкой «Mенеджера отдела международных перевозок» в теме.
Senior Financial Analyst
Son tarix 05 sen 2022 - [email protected]
Candidate salary varies around 2000-2500 AZN (Exact amount depends on qualifications and will be set on the interview)
Responsibilities:
- Check and reconcile financial data of subsidiaries
- Participate in period-end closing and group consolidation
- Prepare monthly, quarterly and annual financial statements and disclosures for partners
- Reengineer current business processes to minimize risks and inefficiencies
- Support cash flow planning
- Support the annual budgeting
- Control fx hedging requirements
- Perform monthly variance analysis comparing to history, forecast and budget
- Create and maintain new financial models using complex data sets and formulas to deliver insightful reporting
- Perform other ad hoc projects as needed.
Hiring requirements:
- Bachelor's degree and/or master’s degree in Finance, Accounting or similar major
- 3+ years of experience in related field
- Upper-intermediate English
- ACCA/CIMA/CMA/CFA qualification is a strong plus
- Good knowledge of IFRS
- Big 4 experience is a big plus
- Advanced Proficiency in Excel
- Attention to details.
Candidates, who meet all the requirements, please, send your resume writing in the subject section “Senior Financial Analyst” until 05.09.2022