Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı
Strategiya və layihə idarəetməsi departamenti / Layihə idarəetməsi şöbəsi / Şöbə rəhbəri
Son tarix 19 iyl 2025 - Müraciət et
Vəzifənin funksiyaları:
- Şöbə əməkdaşlarının vəzifə təlimatları və fərdi iş planlarını hazırlayır, təhsil ehtiyaclarını müəyyən edir, fəaliyyətlərini qiymətləndirir və departament direktorunun təsdiqinə təqdim edir;
- Departamentin əməliyyat planının, habelə illik büdcə planının hazırlanmasında iştirak edir;
- Vəzifə təlimatları və fərdi iş planlarında nəzərdə tutulmuş vəzifələrin şöbə əməkdaşları tərəfindən icrasını təşkil edir və müvafiq nəzarəti həyata keçirir;
- Şöbənin əməkdaşlarının motivasiyası və onlara qarşı intizam tənbehlərinin tətbiq edilməsi barədə departament direktoru qarşısında vəsatət qaldırır;
- Departamentin əsasnaməsinə müvafiq olaraq şöbənin vəzifələrinə dair hədəfləri müəyyən edir;
- Şöbənin funksiyalarının təkmilləşdirilməsini təmin edir;
- Strateji fəaliyyət istiqamətlərinin müəyyən olunmasında və təşəbbüslərin prioritetləşdirilməsində iştirak edir;
- Bankın strategiyasından irəli gələn proqram və layihələrin, həmçinin müstəqil layihələrin sənədləşmə və icra proseslərinə metodoloji və praktiki dəstək göstərilməsi prosesini təşkil edir;
- Proqram və layihələrin icrasının təhlili və monitorinqi prosesini təşkil edir, həmçinin icra nəticələri barədə rəhbərlik üçün mütəmadi hesabatların hazırlanmasını təmin edir;
- Mərkəzi Bank əməkdaşlarının proqram və layihə idarəetməsi standartları (proseslər, metodlar və idarəetmə alətləri) üzrə biliklərinin artırılması istiqamətində maarifləndirici tədbirlər həyata keçirir;
- Şöbənin funksiyalarına aid müxtəlif hesabatların, təqdimatların hazırlanmasını təmin edir və aidiyyəti üzrə təqdim edir;
- Şöbənin funksiyaları daxilində müvafiq daxili və xarici yazışmaları həyata keçirir;
- Şöbənin fəaliyyət istiqamətləri üzrə beynəlxalq təcrübənin öyrənilməsi, layihə standartları, prosedurları və metodoloji sənədlərin təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflərin hazırlanmasını həyata keçirir;
- Departament rəhbərliyinin tapşırığına uyğun olaraq fəaliyyət istiqamətləri üzrə digər işləri yerinə yetirir.
Kompetensiyalar:
Davranış kompetensiyaları:
- Analitik təhlil etmə
- Araşdırma aparma
- Komandada işləmə
- Məsuliyyətlilik
- Strateji düşüncə
- Stressə dözümlülük
- Təkmilləşməyə meyllilik
- Təqdimat bacarıqları
- Təşəbbüskarlıq
- Ünsiyyətqurma
- Vaxtın idarəedilməsi
Liderlik kompetensiyaları:
- İdarəetmə
- Dəyişikliklərin idarəedilməsi
- Qərar qəbuletmə
- Təşkilatçılıq və planlaşdırma
Texniki kompetensiyalar:
- Strateji planlaşdırma
- Layihələrin idarə olunması
- Maliyyə üzrə biliklər
- Ümumi iqtisadiyyat və bankçılıq
Təcrübə:
- Müvafiq sahə üzrə minimum 5 il
Təhsil:
- Müvafiq sahədə (idarəetmə, iqtisadiyyat, maliyyə və s. əlaqəli ixtisaslar üzrə) ali təhsil
Dil bacarığı:
- Azərbaycan dili (yüksək səviyyədə), İngilis dili (yüksək səviyyədə)
Kompüter bacarıqları:
- MS Office (Microsoft Word, Excel, Power Point, Project, and Visio) – yüksək səviyyədə
Sertifikasiya:
- Layihə idarəetməsi üzrə beynəlxalq sertifikasiya (PMP, PMİACP və digər sertifikasiya) mütləqdir
Maraqlanan namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər.
Aparıcı sistem inzibatçısı (Verilənlər bazası üzrə)
Son tarix 21 iyl 2025 - Müraciət et
Struktur bölmənin adı
İnformasiya texnologiyaları əməliyyatları departamenti, İT infrastrukturunun şöbəsinin Sistem inzibatçılığı bölməsi
Vəzifənin funksiyaları:
- İnformasiya sistemləri üzrə VBİS-in quraşdırılmasını, sazlanmasını və davamlılığını təmin edir;
- Ehtiyat Mərkəz(lər)də VBİS-in dayanıqlı fəaliyyətini təmin edir;
- VBİS-in işinin optimallaşdırılması üzrə işləri həyata keçirir;
- VBİS-in ehtiyat nüsxələrinin idarəedilməsi (backup/restore) işini təşkil edir;
- VBİS üzrə resurs planlanmasının idarəedilməsi işinin təşkil edir;
- Həyata keçirilən layihələrin texniki sənədlərinin hazırlanmasında iştirak edir;
- Avtomatlaşdırılmış İdarəetmə Sistemlərinin yaradılması layihələri üzrə verilənlər bazasının idarəetmə sistemlərinin tətbiqi prosesində iştirak edir və onların gələcəkdə etibarlı və fasiləsiz istismar olunmasını təşkil edir;
- İnformasiya təhlükəsizliyinin təmin olunması üçün müvafiq tədbirlər həyata keçirir;
- Şöbənin funksiyaları daxilində departament rəhbərliyinin digər tapşırıqlarını icra edir.
- İnfrastruktur avadanlıqlarının quraşdırılmasını, sazlanmasını və istismara daxil edilməsini təmin edir;
- Cavabdeh olduğu infrastruktur vahidlərinin topologiyasının tərtib edilməsini və daim onun yenilənməsini həyata keçirir;
- İnformasiya təhlükəsizliyinin qorunması üçün müvafiq tədbirlər görür;
- Daxili hüquqi sənədlərlə müəyyən olunmuş digər inzibatçılıq funksiyalarını icra edir;
Texniki kompetensiyalar
- Layihələrin idarə edilməsi üzrə bilklər və təcrübə (yüksək)
- İnsidentlərin texniki izahı (yüksək)
- Təqdimat bacarığı (orta)
- Texniki sənədlərin hazırlanması (yüksək)
- Proseslərin avtomatlaşdırılması (yüksək)
- Logların araşdırılması (yüksək)
- Monitoring bacarığı (yüksək)
- Təcrübə Müvafiq sahədə 3 il
- Təhsil Ali təhsil (İnformasiya texnologiyaları, İnformasiya sistemləri, Kompüter elmləri, Avtomatlaşdırılmış sistemlər və Riyaziyyat sahəsi). Fərqli ixtisaslar üzrə ali təhsil olduqda sahə üzrə ən azı 5 il iş təcrübəsi tələb olunur.
- Dil bacarığı Səlis azərbaycan dili, orta səviyyədə ingilis dili və rus dili bacarığı
Kompüter bacarıqları
- Backup və Restore həlləri (pg_dump/pg_restore, pg_basebackup, Barman)
- Performance tuning (Indexing, Query Optimization)
- High Availability həlləri (Patroni, repmgr)
- Replication texnologiyaları (Streaming, Logical, pglogical)
- Connection pooling həlləri (pgBouncer, pgpool-II)
- Monitoring alətləri (pgBadger, pg_stat_statements, Prometheus/Grafana)
- Security və Access Control (pg_hba.conf, SSL/TLS)
- Linux sistemləri üzrə biliklər (bash scripting)
- Migration alətləri (pg_upgrade)
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.