"Yeni Klinika" tibbi avadanlıq və cihazlar (2-ci elan) üzrə açıq tender elan edir.
FED.az xəbər verir ki, tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar. H.Əliyev pr 142 (Əlaqələndirici şəxs : MURAD HÜSEYNLİ telefon : +994125056234 (daxili 2008)) ünvanından ala bilərlər.
İştirak haqq 1500 AZN-dir.
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri
- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
- Tender təklifi (zərflərin açıldığı gündən qüvvədə olma müddəti) 60 bank günü
- Tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 faizi məbləğində təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açılış tarixindən sonra) 30 bank günü
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqandan arayış;
- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- Satınalan təşkilatın müəyyən etdiyi digər sənədlər
- 10 Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə (əsli); 11. İddaiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması haqqında sənəd Azərbaycan Respublikası Statistika Komitəsindən alınmış 2021-ci ili əhatə edən sənədin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti; 12. İddiaçının Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır; 13. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd (Sənədin əsli əlavə olunmalıdır); 14. Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə sənəd. (Müvafiq orqan tərəfindən təqdim olunmuş arayış olmalıdır. Məktubun əsli rəsmi blankda və ya məktub elektron formada əldə olunduğu zaman həmin sənədin notarial təsdiq olunmuş forması); 15. Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması barədə sənədlər (Analoji sahə üzrə işləyən işçilər ixtisas göstəricilərinin və peşəkarlığını təsdiq edən elektron informasiya sistemindən bildirişlər) ; 16. İddiaçının analoji sahə üzrə yerinə yetirdiyi ən azı 2 müqavilə və həmin müqavilələrin yerinə yetirilməsinə dair təhvil-təslim aktları barədə sənədlər (Müvafiq sahə üzrə yerinə yetirdiyi müqavilənin və müqavilənin yerinə yetirilməsinə dair təhvil-təslim aktının notarial qaydada təsdiqlənmiş surəti); 17. Təqdim olunan avadanlıqlara verilən zəmanət müddəti ərzində servis göstərən əməkdaşlar barədə məlumat, təcrübələrinin olması barədə sertifikat və yaxudda servis göstərilməsi sahəsi üzrə aidiyyatı sahədə xidmət müqavilələri; 18. Müvafiq mallar üzrə istehsalçının avtorizasiya forması (MAF), o cümlədən mənşə və uyğunluq sertifikatları; 19. Təqdim edilmiş mallara dair hər biri üçün ən azı 2 il olmaqla yazılı zəmanət. 20. Təqdim olunan malların quraşdırlıması, istifdaçilər üçün təlim və istehsalçı xətası qalib təşkilat tərəfindən qarşılanmalıdır (Qiymət təklifi verilən zaman qeyd olunan tələblər qarşılanacağı iddiaçıların rəhbər şəxsi tərəfindən təsdiq edilmiş formada təqdim olunmalıdır) İştirak haqqınnın ödənişinin aparılması üçün rekvezitlər: VÖЕN: 1604005991 Hеsab: AZ65AIIB38060019440804748102 Bank: Kapital Bank ASC Bakı şəhər filialı Bankın VÖЕN-i: 9900003611 Kоd: 200026 Müxbir hеsabı: AZ37NABZ01350100000000001944 S.W.I.F.T.BIK: AIIBAZ2 İddiaçılar həmçinin əlaqələndirici şəxsin elektron poçt ünvanına açıq tender prosedurunda iştirak ilə bağlı ərizə ilə müraciət etməklə iştirak haqqının ödənilməsi barədə qəbz əlavə olunmaqla şərtlər toplusu əldə edilə bilər. Murad Hüseynli: [email protected]. Tel: (+994 12) 505-62-34 (daxili 2008)
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” qanuna uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 22.12.2022 12:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 30.12.2022 12:00 qədər H.Əliyev pr 142 ünvanına təqdim etməlidirlər. Tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təkliflərinin açılışı 05.01.2023 12:00 tarixində H.Əliyev pr 142 ünvanında aparılacaqdır. Açılışda iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
E-şərtlər toplusunu tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz