"Yeni Klinika" PHŞ söhbətgah, həyətyanı ərazi üçün oturacaq və zibil qutuların alınması ilə bağlı tender elan edir.
"Azəralüminium" daşıma xidmətləri üçün yarım milyon manat ödəyəcək - TENDER NƏTİCƏSİ
FED.az xəbər verir ki, tenderdə iştirak haqqı 100 manatdır.
Satınalan təşkilatın VÖEN-i: 1604005991
Satınalan təşkilatın ünvanı: H.Əliyev pr 142
Satınalma predmeti: Söhbətgah, həyətyanı ərazi üçün oturacaq və zibil qutuları
ÜSL kod (kateqoriya): 39113000-7 Müxtəlif oturacaqlar və stullar ,
Müsabiqənin başlama tarixi və vaxtı: 27.03.2023 09:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı: 14.04.2023 12:00
Təkliflərin son təqdim olunma tarixi və vaxtı: 26.04.2023 12:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı: 27.04.2023 12:00
№ | Başlıq | Açıqlama | Miqdar | Ölçü vahidi |
---|---|---|---|---|
1 |
Həyətyani ərazi üçün oturacaq |
Həyətyanı ərazi üçün quraşdırılma metal skamekalar (ölçü) (Qol hissəsi olan) Oturacaq uzunluq-2 m, Oturacaq en-40sm, Yerdən oturacaq sahəsinə hündürlük(dayaq hissələri)-40sm, Söykənəcək yer ilə birlikdə hündürlük-80sm, Metal hissələri-Qəhvəyi mebel rənginə rənglənmiş, Taxta hissələr (oturacaq və söykənəcək hissə)- Qəhvəyi mebel rənginə rənglənmiş, Dayaq hissələri-Metal qara rəngə rənglənmiş |
32 |
ədəd |
2 |
Söhbətgah |
2,60x3x2,60 m (en ,uzunluq, hündürlük) kvadrat şəkilli, oturacaqları ilə birlikdə |
4 |
ədəd |
3 |
Həyətyani ərazi üçün zibil qutusu |
Dairəvi metal qapaqlı və üzərində siqaret üçün setka sahəsi, dekorasiya edilməklə oturacaqlar ilə eyni üslübda olmalı |
36 |
ədəd |
İştirak haqqı: 100 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş Sistemi vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olaraq müvafiq ödənişi etdikdən sonra təklif göndərmək mümkün olacaqdır.
Ödəniş şərtləri - Müqavilə üzrə ödənişlər mallar təhvil varildikdən sonra və təhvil-təslim aktı imzalanıb təsdiq edildikdən sonra, malgöndərənin təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə nağdsız hesablaşma yolu ilə aparılacaqdır.
Çatdırılma yeri - Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr-ti, 142
Çatdırılma şərtləri - DDP
Çatdırılma müddəti - Satınalma müqaviləsi imzalandıqdan sonra qalib şirkət malları ən geci 20 gün ərzində iş həcmində qeyd olunan təlabata uyğun təhvil verməlidir
Tələb olunan sənədlər - Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır);
İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı (Vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin notarial qaydada təsdiqlənmiş surəti pdf formatında olmalıdır.);
İddiaçının Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə arayış (Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır);
İddiaçının Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə arayış (Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır)
Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması barədə sənəd (analoji sahə üzrə işləyən işçilər ixtisas göstəricilərinin və peşəkarlığını təsdiq edən elektron informasiya sistemindən bildirişlər);
İddiaçının son 1 (bir) bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (Arayış elan verilən tarixdən sonra alınaraq əsli pdf formatında yüklənməlidir);
Nizamnamə
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə (reyestrdən çıxarış)
Rekvizitlər
İddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Arayış 2021-ci ili əhatə etməlidir və Dövlət Statistika Komitəsindən alınmalıdır);
Təhvil verilən mallara minumum 1 il olmaqla yazılı zəmanət;
Analoji sahə üzrə yerinə yetirilmiş ən azı 1 müqavilə və həmin müqavilələrin icrası barədə təhvil-təslim aktlarının əsilləri (sənədlərin əsilləri əlavə olunmalıdır).
Malların nümunəsi (Oturacaq və zibil qutularının nümunəsi qiymət təklifləri açıqlandıqdan sonra 3 iş günü ərzində Müəssisəyə təqdim edilməlidir);
İxtisas göstəriciləri:
Satınalan təşkilat tərəfindən meyar müəyyən edilməyib
Tender təklifi
Qiymət təklifi: 100 bal
Tender təklifinin qiymətinin təsviri 100 bal
Tender təklifinin qüvvədə olma müddəti
Tender təklifinin təminatının məbləği
Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti
Texniki təklif:
Satınalan təşkilat tərəfindən meyar müəyyən edilməyib
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri) - Murad Hüseynli, Mütəxəssis
Email: [email protected]
Əlaqə telefonu:(012) 505-62-34
Tələb olunan iddiaçıların sayı: 3