Tender 4 lot üzrə keçirilir.
Lot- 1. İstilik təchizatı sistemləri üçün müxtəlif diametrli polad boruların satınalınması.
Lot -2. İstilik təchizatı sistemləri üçün nasos avadanlıqları və armaturların satınalınması.
Lot – 3. İstilik təchizatı sistemləri üçün elektrik avadanlıqlarının satınalınması.
Lot -4. İstilik təchizatı sistemləri üçün müxtəlif təyinatlı mal-materialların satınalınması.
Tender iştirakçılarına təklif olunur ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Təkliflərin qiymətləndirilməsində analoji işlərdə təcrübəsi, maliyyə vəziyyəti, aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi üçün zəruri potensialın mövcudluğu meyarlarına üstünlük veriləcəkdir.
Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lotlar üçün aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Bakı şəhəri, Xətai rayonu, X.Məmmədov küçəsi 3 (əlaqələndirici şəxs: Rafiq Əliyevdən, telefon: 579 52 98) nömrəli ünvandan ala bilərlər.
Eləcə də bax : Könüllü Tibbi Sığorta Xidmətləri - Kotirovka sorğusu
Eləcə də bax : Mingəçevir İcra Hakimiyyəti - Tender elanı
İştirak haqqı hər bir lot üçün 100 manatdır.
H/h: AZ62AİİB33010019442200226122
VÖEN: 1700531291
“Kapital Bank”ın Qaradağ filialı
Kod: 200220
VÖEN: 9900003611
M/h: AZ37NABZ01350100000000001944
SWİFT: AİİBAZ2X
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
-tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;
-tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
-tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır)
-tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);
-Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;
-iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
-iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
-iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
-müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;
-digər sənədlər:
-satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün maddi-texniki baza və müvafiq sahədə peşəkarlığın, təcrübənin, texniki imkanların və ixtisaslı işçi qüvvəsinin olmasını təsdiq edən hüquqi sənədlər.
Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildəki tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 18 may 2018-ci il saat 16.00-a qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 31 may 2018-ci il saat 16.00 -a qədər “Azəristiliktəchizat” ASC-nin Bakı şəhəri, Xətai rayonu, X.Məmmədov küçəsi 3 nömrəli ünvana təqdim etməlidirlər.
Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.
İddiaçıların təklifləri 1 iyun 2018-ci il saat 16.00 –da yuxarıda göstərilən ünvanda açılacaqdır.
İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.
Tender komissiyası