FED.az xəbər verir ki, Alman-Azərbaycan Xarici Ticarət Palatası işçi axtarır.
Vakansiya: Office Manager
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
• Poçt məktublarının qəbulu / ötürülməsi: məktubların hazırlanması, kuryer poçt xidməti, faks və mail vasitəsilə göndərilməsi, poçt məktublarının sistemləşdirilməsi, registrasiya edilməsi, ofis müdir heyətinə və şirkət işçilərinə ötürülməsi, sorğuların cavablandırılması
• Daxil olan zənglərin cavablandırılması və əlaqələndirilməsi
• Poçt məktublarının göndərilməsi: məktubların registrasiyaya alınması və göndərilməsi
• Sənədlərin və yeni qovluqların yaradılması və üzlənməsi
• Ofis ləvazimatlarının təchizatı
• Qonaqların qarşılanması, konfrans zalının görüşlər üçün hazırlanması
• Ofis avadanlıqlarının idarə olunması və nəzarət (printer, faks, telefon, İT avadanlıqları)
Tələblər:
• Bitmiş ali / universitet təhsili
• İngilis və Rus dilində mükəmməl yazılı və şıfahi biliklər
• Mükəmməl yazılı və şıfahi biliklər
• Yaxşı Alman dili biliklərinə üstünlük verilir
• MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı
• Ofis avadanlıqları (printer, faks, telefon, İT avadanlıqları) ilə işləmək bacarığı
• Təşkilatçılıq bacarığı, dəqiqlik, komandada işləmək və yaxşı kommunikasiya bacarığı, dözümlülük, çeviklik, operativlik
Müraciət etmək üçün Sizdən tərcümeyi halınızı İngilis dilində (müraciət məktubu və cədvəlli tərcümeyi hal + şəkil ilə birlikdə) 28.07.2018-ci il tarixinədək “Office Manager” başlığı ilə [email protected] elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
The German-Azerbaijani Chamber of Commerce (AHK Azerbaijan) on behalf of one of its member companies is searching for an “Office Manager”. The company is well-known in an energy sector all over the world. More information you will get at the interview process.
Main Responsibilities
• Processing incoming and outgoing correspondence (reception/delivery, registration and systematisation of the correspondence, respondence to enquiries)
• Answering and transferring incoming telephone calls
• Archiving and updating of documents regularly
• Translation of documents
• Procuring office supplies
• Receiving and supporting visitors
• Preparing of the meetings organised by the office management and preparing meeting rooms
• Using and maintaining office equipment (printer, fax, telephone, IT equipment)
Job Requirements
• Successfully completed university education
• Very good communication skills
• Very good English and Russian knowledge in spoken and written (fluent in both written and spoken language)
• German would be an asset
• Secure handling of MS Office
• Secure handling of office equipment (printer, fax, telephone exchange, IT equipment)
• Organisational skills, resilience, flexibility, punctuality, ability to work in a team
We are looking forward to receiving your application (cover letter and CV in tabular form including a photo) with the subject "Office Manager" until 28.07.2018 at [email protected].