Məhsulun buraxılması nə deməkdir?
Məhsulun başlanması strategiyasının növləri
Məhsulun təqdimata hazırlanması
Məhsulun satışa çıxarılması mərhələləri
Yeni məhsulun bazara çıxarılması üçün marketinq vasitələri
Məhsulun işə salınması prosesinin tələləri
Məhsulun işə salınması ilə bağlı tez-tez verilən suallar
Satışları 25%-35% artırmaq üçün effektiv təklif yaratmaq üçün formula
Bu necə baş verir? Bir məhsulun buraxılması bir anda baş vermir.İnkişafdan əlavə, layihə meneceri bazar araşdırmasına, müştəri profilinin yaradılmasına və rəqiblərin öyrənilməsinə başlayır. Yalnız bundan sonra məhsulun buraxılması baş verir.
Hansı mərhələlərdən ibarətdir? Yalnız dörd əsas var. Lakin heç kim sizə əlavə addımlar təqdim etməklə prosesi genişləndirməyə mane olmur. İstənilən halda siz istehlakçıları yeni məhsula hazırlamalı, onların faydaları barədə məlumat verməli və nəticələri izləmək üçün analitiklərdən istifadə etməli olacaqsınız. Hər mərhələdə bir şey səhv gedə bilər və bu riskləri əvvəlcədən gözləmək lazımdır.
Məhsulun buraxılması nə deməkdir? Bir məhsulun bazara çıxarılmasına lansman məhsuluda deyilir. Bu marketinq kampaniyasında yeni bir məhsulun bazara təqdim edildiyi andır. Eyni zamanda, marketoloqların bütün səyləri hədəf auditoriyasını müəyyən etməyə, satışın başlanması haqqında məlumatı çatdırmağa və bunun nə üçün lazım olduğunu izah etməyə yönəlib.
Hər il bazarda minlərlə yeni məhsul əmələ gəlir lakin onların 5%-i uğurla satılır, bu başa düşüləndir. Kiçik bir işi təsəvvür edin. Bir tikişçi öz əlləri ilə yumşaq oyuncaqlar hazırlayır. Gözəldirlər, keyfiyyətlidirlər, amma insanların onlardan xəbəri olmadığı üçün satmırlar. Belə bir məhsulu almaq istəyənlər çox olardı, lakin potensial alıcıların məlumatı yoxdur. Başlanğıc istehlakçını xəbərdar etmək üçün lazım olan şeydir.
Başlanğıc marketinqinin əsas məqsədləri:
İstehlakçıya yeni məhsulun tezliklə bazarda görünəcəyini söyləmək;
Bu məhsulun sadiq imicini formalaşdırmağa kömək etmək;
Brendin tanınmasını təmin etmək, məhsulun əla olduğunu və onun alınmasının düzgün qərar olduğunu inandırıcı şəkildə izah edin.
Yeni Məhsulun Başlanması Strategiyalarının növləri
Yeni məhsulun hazırlanması və bazara çıxarılması zamanı müxtəlif strategiyalardan istifadə olunur.
Şərti olaraq, onları üç qrupa bölmək olar.
Əvvəlcədən işə salın
Klassik yanaşma. Onlar yeni məhsula (xidmətə) maraq göstərəcək auditoriyanı qabaqcadan müəyyənləşdirir sonra isə reklamın köməyi ilə bu barədə məlumat çatdırır, bu məhsulun (xidmətin) nə üçün yaxşı olduğunu izah edir və satışa çıxmasını səbirsizliklə gözləyirlər. Yeni məhsulun satışından.
Məsələn, şirkət yüksək rəqabətli bazara biznes üçün bank xidmətləri təqdim etdi. Marketoloqlar məhsulun ətrafında xüsusi səs-küy yaratmaqla diqqəti cəlb ediblər. Biz təsir edənlər və media ile tizerlər dərc etmək üçün razilaşdıq. Faydalı məzmun şirkətin bloqunda və sosial şəbəkələrdə yerləşdirildi (biz onları xüsusi olaraq saxlamağa başladıq). Bloqda ünsiyyət vasitəsila biz oxucuların e-poçtlarını aldıq və məhsulu reklam edən xəbər bülletenləri göndərdik.
Nəticədə, satış başlamazdan əvvəl təklif olunan məhsulla maraqlanan bir auditoriya cəlb edildi.
Yenidən işə salın
Bu, brendin yenidən işə salınması və ilkin buraxılış zamanı mövcud olan səhvlərin düzəldilməsidir. Yenidən işə salınma məhsulun artıq bazarda olduğu, lakin onun yerləşdirilməsi aydın şəkildə yenilənmə tələb etdiyi hallarda istifadə edilə bilər. Bundan sonra istehlakçılar məhsulun (və ya xidmətin) dəyərini yenidən dərk etmak üçun ona başqa bucaqdan baxmaq məcburiyyətində qalırlar. Bir anda kişilər üçün məhsullar istehsal etməyə başlayan (və əvvəllər yalnız qadın məhsulları ilə məşğul olan) Old Spice brendi yeniden satışa çıxdı. Eyni zamanda, şirkət dizayn va qoxunun tanınmasına arxalanaraq uzun illər mühafizəkar uslubunu qoruyub saxladı. Və sonra marketoloqlar aşkar etdilər ki, brend potensial alıcıların əksəriyyətinə köhnə moda görünür.
2008-ci ildə siması amerikan futbolçu Isaya Mustafa olan yeni reklam kampaniyasina start verildikdən sonra ictimaiyyətin brend haqqında təsəvvürü kəskin şəkildə dəyişdi.
Yumşaq buraxılış
Bu yanaşma məhsulun yalnız dar bir istehlakçı dairəsinə təqdim edilməsini nəzərdə tutur.
Prinsipcə, marketoloqlar bir məhsulu test rejiminda bazara çıxarır və alıcıların müəyyən strategiyalara reaksiyalarını təhlil edirlər (bundan sonra onlar ən yaxşılarını saxlayır, zəif olanları isə tənzimləyir və ya tamamilə aradan qaldırırlar).
Yeni məhsulun təqdimatına hazırlaşır
Burada düşünmək üçün çox şey var: ideyanın mahiyyətini formalaşdırmaq, strategiyani planlaşdırmaq, maliyyələşdirməyə diqqət yetirmək, istehsalı təşkil etmək, hər şeyi düzgün sənədlşdirmək və s.
Hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin
Potensial alıcının portretini yaratmaqla başlamaq lazımdır. Yaxşı strategiyanın sonrasını hazırlanması üçün gələcək müştərilərin istəklərini, vərdişlərini,istəklərini və imkanlarını diqqətlə öyrənmək vacibdir. Yeri gəlmişkən, əgər bazarı əvvəldən düzgün seqmentləşdirsəniz, bu, son nəticədə xərclərin azalmasına və satışın artmasına səbəb olacaq.
Beləliklə, hədəf auditoriyanızı tapın:
yaş kateqoriyası; mərtəbə;
sosial vəziyyəti, maddi ehtiyatları; problemler və ağrılar; sorğular;
davranış xüsusiyyətləri və s.
Məhsulun bir neça seqment üçün maraqlı olacağını başa düşsəniz, onların hər biri üçün hədəf alıcının portretini çəkin. Bu yolla siz ən yaxşı alaqə nöqtələrini və sizə lazım olan auditoriya ilə əlaqə qurmağın yollarını seçəcəksiniz.
Bütün bu məqamları öyrənməklə siz öz güclü və zəif tərəflərinizi daha yaxşı başa düşəcək, zəif nöqtələri düzəldəcək və ticarət təklifinizi bazara çıxarılmazdan əvvəl ümumiyyətlə optimallaşdıracaqsınız.
Öz məhsulunuzun rəqabət üstünlüklərini müəyyənləşdirin
Effektiv tanıtım taktikasını seçmək üçün məhsulunuzun niyə analoqlarından daha yaxşı olduğunu aydın şəkildə başa düşmək vacibdir.
Məsələn, aşağıdakı meyarlara diqqət yetirin:
Gözəl görünüş; istifadə rahatlığı; cəlbedici qiymət;
uzun xidmət müddəti və s.
Burada təbii ki, istehlakçı tələblərini, insanların sizin kimi məhsuldan nə gözlədiyini, xüsusilə nəyi axtardığını nəzərə almaq vacibdir. Və sadalanan parametrləri rəqiblərinizlə müqayisə etməyinizə əmin olun. Bəlkə də bu mövqələrdə onların əhəmiyyətli üstünlüyü var və sizin üstünlükləriniz yox olur. Ümumiyyətlə, məhsulu onlayn və ya oflayn rejimdə satışa çıxarmazdan əvvəl SWOT təhlili aparmaq yaxşı olardi ki, bu da aşağıdakıları müəyyən etməyə kömək edəcək:
Məhsul faydaları; onun çatismazlıqları; imkanlar;
potensial tufanlar.
SWOT təhlili hansı təşviq üsullarının ən uyğun olduğunu, işə salınmanın necə yaxşılasdırılacağını, hansı çətinliklərin gözlənilə biləcəyini və onlarla mübarizə üçün hansı vasitələrdan istifadə oluna biləcəyini anlamağa kömək edir.
Məhsulun satışa çıxarılması mərhələləri
Hansı sahədə işləməyinizdən asılı olmayaraq, bazara yeni bir məhsul çıxararkən, satışa çıxarmaq marketingi bir neçə xüsusi mərhələdən keçməyi nəzərdə tutur, bunlardan üç əsas mərhələ var:
Əvvəlcədən işə salın.
Başlayın.
Başlanğıcdan sonra.
Bu addımlar daha çox ola bilər və seçilmiş start marketinq strategiyasının nə qədər təfərrüatlı olduğunu nəzərə almaq vacibdir. Sadalanan üç bənd məcburidir və hər biri əlava olaraq iki (en azı) və ya daha çox alt-bəndə bölünə bilər.
Əvvəlcədən işə salın
Əslində bu, yenidən işə salmağa və yumşaq işə salmağa hazırlıqdır, yəni potensial alıcılarla ilkin işdir.
Məhsul hələ hazır olmasa və sınaqdan keçirilə bilməsə də, artıq auditoriya sorğuları keçirmək mümkündür. Onlardan potensial müştərinin sizdən nə gözlədiyi, onun ağrı nöqtələrini məhsulunuzla necə örtəcəyiniz bəlli olacaq.
Üstəlik, sorğular artıq formalaşmış strategiyanı tənzimləmək lazım olub-olmadığını və ya onun inkişafına tam olaraq necə yanaşmaq lazım olduğunu göstərəcək (əgər yenicə bunu etməyə başlayırsınızsa). Sorğular aşağıdakılar tərəfindən aparılır:
Sosial şəbəkələr vasitəsilə,artıq ətrafında maraqlı auditoriyaya malik olan işləyən brenddən danışırıqsa E-poçt vasitəsilə, əgər ünvanların məlumat bazası varsa. Təşkilatın veb saytı vasitəsilə, əgar yaxşı trafik varsa və ya onu cəlb etmək imkanları varsa. Kütlavi bazar məhsulundan danışırıqsa "Mağazalarda" (böyük ticarat markazlarinda, izdihamli küçalarde, dayanacaqlarda va s.). Sosial şəbəkələrdə və messencerlərde sorğuların təşkili üçün xüsusi funksionallıq təmin edilib. Digər yerlərdə anketləri özünüz hazırlamalı olacaqsınız. E-poçt ünvanları məlumat bazanız varsa, rəy bildirmək üçün bir xəbər bülleteni hazırlayın.
Daha yaxşı motivasiya üçün əvəzində bəzi "yaxşılıqlar" təklif edin. Anketə məhsulla bağlı sualları və müştərilərin özləri üçün faydalı olan testlər təklifini bulletenə daxil edin, məsələn: problemləriniz barədə bizə məlumat verin – və biz onları həll etməyin bir yolunu tapacağıq. Məsələn, Google Analytics reklamverənlər və veb-masterlar üçün keçirdiyi sorğuda vurğulayır ki, bu sorğu onlarıin öz mənfəətləri üçün keçirilir.
Və bir çox insanlar sevimli məhsullarını daha da gözlləşdirmək üçün bir neçe dəqiqə sərf etməyə etiraz etmirlər.
Əvvəlcədən işə salın
Başlanğıcdan əvvəl marağın elanı, formalaşması və "istiləşməsi’dir. Siz artıq potensial müştəriləri müəyyənləşdirdiniz, məhsulun niyə dəyərli olduğunu izah etdiniz və indi insanlar sadəcə satışların başlamasını gözləyirlər. Həyəcan yaratmaq və müştəri sədaqətini necə qazanmaq olar? Mətbuatda işıqlandırılan bir tanıtım tədbiri təşkil edin, məhsulu reklam etməklə yanaşı, həm də onun haqqında faydalı məlumatları çatdıran bir sira viral video təqdimatlara başlayın.
İşə başlamazdan əvvəl həll olunan üç vəzifə bunlardır:
yeni məhsul (xidmət) haqqindıa danışmaq; onun köməyi ilə hansı konkret müştəri problemlərinin həll oluna biləcəyini göstərmək; təklifinizin niyə başqalarından daha yaxşı olduğunu nümayiş etdirin.
Başlayın
Məhsulun bazara çıxarılmasının bu mərhələsində məqsəd satışın başlandığı məlumatı geniş auditoriyaya çatdırmaqdır.
Burada müştərilərlə qarşılıqlı əlaqe kanallarından maksimum dərəcədə istifadə edilməlidir.
Kanal Məzmun Növü
Sosial şəbəkələr Nəşrlər,hadisələr, hədəfləmə.
E-poçt bülletenləri Məktublarda satışın başlanması,məhsula keçidlər və satış yerləri haqqında məlumatlar var.
Hədəf auditoriyasının ziyarət etdiyi qaynaqlar, bloglar, satışların başlaması ilə bağlı məlumatlarla qonaq nəşrləri
Təşkilatın veb-saytı əsas səhifədə, xəbər səhifələrində məlumat, kontekstli reklam, internet mediası. Hazırlanmış hovuzdan press-relizlerin dərc edilməsinə dair xüsusi portallarla qabaqcadan razılaşma.
Başlanğıcdan sonra
Beləliklə, təqdimat baş tutdu, tamaşaçı dairəsi var, aktiv və kütləvi tabliğat aparılıb. İndi vəzifə cəlb edilmiş müştəriləri məqsədyönlü şəkildə istiləşdirmək, onları məqsədyönlü hərəkətlər etməyə, yəni satmağa sövq etməkdir. Bunu belə etməlisiniz:
Istifadəçilərin brendə marağını qoruya biləcək müvafiq məzmunu daim saytda dərc etmək; yeni halları və istifadə hallarını müştərilərə çatdırmaq və istənilan vaxt kömək etməyə hazır olduqlarını nümayiş etdirmək;
tələbi artırmaq, xüsusilə əlverişli alış şərtləri ilə səhmlər təklif etmək;
yeni müştərilərə məhsulun faydalarını görməyə kömək edəcək rəylər dərc etmək; müştərilər üçün dəyərli məhsul yeniləmələri edin ki, insanlar özlərini dəyərli hiss etsinlər və marka ila qarşılıqlı əlaqəyə daha həssas olsunlar.
Başlatma dövriliyi ilə xarakterize olunur. Bütün merhələlərdən keçdikdən sonra onları təhlil etməli, rəy esasında strategiyaya dəyişikliklər etməli, ən effektiv tanıtım kanallarını seçməli və hər şeyi yenidən dairədə təkrarlamalısınız. Bu olmasa, nəticələr aşağı düşəcək.
Yeni məhsulun bazara çıxarılması üçün marketinq vasitələri
Yeni məhsulun bazara çıxarılmasi hami üçün vahid, aydin bir alqoritm tələb etmir. Siz yalnız öz işinizə uyğun olan ümumi tövsiyələrdən istifadə edə bilərsiniz.
Məhsulunuz üçün yaxşı bir açılış səhifəsi yaradın.
Məsələn, bir açılış səhifəsi və ya sadəcə trafiki cəlb etmak üçün saytınızdakı məhsulu olan ayrı bir sehifə. Düzgün hazırlayın, ziyarətçilər üçün hər şey aydın və rahat olmalıdır:
Yükləmənin tez və səhvsiz aparılması üçün texniki aspektləri düşünün;
saytla qarşılıqlı əlaqənin asan və rahat olması üçün yüksək səviyyədə istifadəni təmin etmək;
Məhsul haqqında çox yükləmədən yalnız həqiqətən dəyərli məlumat verin;
vizual elementlər əlavə edin (fotoşəkillər, video izahatları);
Digər müştərilərin rəyləri və şərhləri şəklində sosial sübut göndərin.
Məhsulun marketinqi: Tapşırıqlar, Mərhələlər, Alətlər
Səhifəni fəaliyyətə çağırışlarla həddən artıq yükləməyin. Müəyyen bir CTA-ya diqqət yetirin, bu bir insanın səhifədə etməli olduğu ən vacib hərəkətə gətirib çıxarır.
Saytınızı axtarış motorları üçün daha görünən edin SEO kimi trafik cəlb etmək üçün belə bir pulsuz yol haqqında unutmayın. Saytın tematik sorğulardakı mövqeləri kifayət qədər yüksək olarsa, məhsul üzvi axtarış nəticələri vasitəsilə təbliğ ediləcək. Nəzərə alın ki, potensial alıcılar məhsulunuzla həle tanış deyillər və özbaşına onu axtarmağa başlamayacaqlar. insanların ehtiyacları va problemləri var və sizin işiniz məhsulunuzu kömək etmək üçün təklif etməkdir.
Məsələn, siz rəqəmsal məhsulu, yəni biznes proseslərinin avtomatlaşdırılması üçün unikal proqramı təqdim etmək üzrəsiniz. Xərcləri əhəmiyyətli dərəcədə azaltmağa imkan verir.
Proqramın adını asas sorğuya çevirməyin mənası yoxdur, çünki hələ heç kim onunla tanış deyil ve onlar adla axtarış etməyəcəklər.
"Biznesdə xərcləri necə azaltmaq olar",
"biznesda proseslərin avtomatlaşdırılması",
"xərclərin optimallaşdırılması" və s. kimi sorğularla təşviq etmək məna kəsb edir.
SEO mətnlərinizi çox qeyri-müəyyən və həddindən artıq yükləməyin. Oxumağa yeni başlayan istifadəçi dərhal lazım olanı tapdıgını başa düşməlidir.
Eyni zamanda, mətn məhsul haqqında məlumatı aydın şəkildə çatdırmalıdır: bu nadir, potensial müştərinin problemini necə həll edir və niyə sizdən almalıdırlar. Təqdimat vasitəsi kimi məzmundan istifadə edin. Rəqəmsalda yaxşı məzmun möcüzələr yarada bilar. O, məlumat ötürür, insanların diqqətini cəlb edir və sədaqatini artirir.
Bloqunuzu təkmillaşdirməklə başlayın. Ünsiyyəti təşviq edəcək hədəf auditoriyanızı maraqlandıran mövzuları qaldırın. Əsas odur ki, burada mümkün qədər çox daimi oxucu toplayasınız.
Yaxşı insan baxışına məruz qalan bloq, məhsul bazara çıxmazdan əvvəl onun haqqında məlumat yerləşdirmək üçün mükəmməl yerdir. Yeni bir məhsulu yenidən işə salarkən, hədəf auditoriyanızın olduğu yerlərdə qonaq postlari ede bilərsiniz. Amma açıq-saçıq reklam şəklində deyil. Bir insanın məhsulunuzdan istifadə edərək problemini necə həll edə bilacəyini təsvir edin.
Əgər sayt siza link buraxmağa imkan verirsə (öz vebsaytınıza və ya ilkin tətbiqi olan səhifəyə), bunu mütləq edin. Istifadaəçi tərəfindən yaradılan məzmunun (UGC) əhəmiyyətini unutma. Bunlar rəylar, şərhlər,fotoşəkillərdir. Müştərilərinizin hekayələrini dərc edin və ya nəşrlərinizdə UGC məzmunu əlavə edin. Bele sosial sübut şikayətə və mahsula inam yaradır.
Bununla bele, özunüzü yalnız mətnlərdən istifadə etməklə məhdudlaşdırmayın. Sizin üçün daha yaxşı işləyə biləcək digər məzmun marketinq alətləri var. Məsələn, Google Taylandda Chrome-u işə saldıqda (2012), brauzerin imkanlarını təsvir etmək üçün milli dastan elementləri ilə bir video yaratdılar. Bir çox Thai bunu bəyəndi va Chrome ölkada ən çox istifadə edilən brauzer oldu. E-poçt bulletenlərindən və remarketinqdən istifadə edin. Cazibədar istifadəçilərin dərhal satın almağa tələsməsini gözləməyin. Qərar vermə dövrü insanlar arasında dəyışır.Burada sozün həqiqi mənasında hər bir potensial müştəri ilə əlaqə qurmaq vacibdir. Saytınızı kimin ziyarət etdiyini izləmək üçün piksellərdən istifadə edin ki, daha sonra yeni məhsul haqqında məlumat ötürmək üçün remarketinqdən istifad edə biləsiniz.
Müştəri e-poçt siyahınız varsa və ya onu işə salmadan əvvəl toplasanız, e-poçt marketinqinden istifadə etməyi unutmayın. Bülletenlerinizdə məhsul haqqında danışın. Xüsusilə, aşağıdakı məlumatlar olan bir sıra məktublar hazırlaya bilərsiniz: E-poçt bulletenlerindən və remarketinqdən istifadə edin
Cazibədar istifadəçilərin dərhal satın almağa tələsməsini gözləməyin. Qərar vermə dövrü insanlar arasında dəyişir.Burada sozün həqiqi mənasında hər bir potensial müştəri ilə əlaqe qurmaq vacibdir. Saytınızı kimin ziyarət etdiyini izləmək üçün piksellərdən istifadə edin ki, daha sonra yeni məhsul haqqında məlumat ötürmək üçün remarketinqdən istifadə eda biləsiniz. Müştəri e-poçt siyahınız varsa və ya onu işə salmadan əvvəl toplasanız, e-poçt marketinqinden istifadə etməyi unutmayın.
Bülletenlerinizdə məhsul haqqında danışın. Xüsusilə, aşağıdakı məlumatlar olan bir sıra məktublar hazırlaya bilərsiniz:
yaxınlaşan buraxılış;
məhsulun özü və onun qiymaətli keyfiyyətləri;
Məhsulun tətbiqi xüsusiyyətləri; satışların başlama tarixləri.
Həmçinin oxuyun
Ehtiyatların balansı: hesablama üsulları və meyyarları
Məktublarınızda mümkün olan ən yaxşı yanaşmadan istifadə edin, verilənlər bazanızda varsa, müştərilərə adları ilə müraciət edin. Sonra mahsuldarlıq daha yüksək olacaq. Əgər şəxsin əvvəllər nə satın aldığını izləyə bilsəniz, əvvəlki satınalmaları qeyd edin. Məktublarınız belə təəssürat yaratsın ki, siz bu konkret ünvana çox şəxsi təklif edirsiniz. WOM marketinqindan istifadə edin (ağızdan ağıza)
Ağızdan ağıza informasiya sözün əsl mənasında dərhal və çox geniş şəkildə yayılır, ona görə də yüksəliş üçün bu fürsətə laqeyd yanaşmayın. Müştəri məmnun olarsa, bu barədə bütün dostlarına, qohumlarına, həmkarlarına və dostlarına xəbər verəcəkdir. Üstəlik, o, hər yerdə (forumlarda, sosial şəbəkə sahifələrində və tematik qruplarda) müsbet rəylər yazacaq. Insanları daha çox tövsiyə buraxmaq üçün onları buna neca həvəsləndirmək barədə düşünün. Məsələn, ən aktiv olanlar üçün mükafatlar hazırlayın. Və hər bir istinad edilən müştəri üçün insanların sonrakı alışlar üçün ödəmək üçün istifada eda biləcəyi bonus xalları verin. Nüfuzlu insanlar, fikir liderləri ilə əməkdaşlıq edin
Bu sözde təsir marketinqinə aiddir. Həm də əla tanıtım vasitəsidir. Ictimaiyyət məşhur insanların fikirlərinə inanmağı öyrənib və məşhur bloqçuların və ya bu va ya diger sahədə artıq tanınmış liderlərin tövsiyə etdiklərini və ya təriflədiklərini həvəsla alır. Hədəf auditoriyasını paylaşdığınız məşhur şəxsiyyətlərlə əməkdaşlıq barədə danışıqlar aparmalısınız. Məsələn, məhsulunuzu bir bloggera verin va bunun müqabilində ondan istifadə təəssüratlarını bölüşməsinə icazə verin.
Belə bir nüfuzlu şəxsin bloqunda və ya sosial media səhifələrində dərc olunan məlumatlar dərhal onun abunəçiləri və oxucuları arasında yayılacaq. Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərin.
Onlayn və ya oflayn məhsulu işə salarkan hərəkətlərin ardıcıllığını başa düşmək çox vacibdir. Nəzərə alın ki, təqdimatdan əvvəlki mərhələdə siz potensial müştərilərin sualları ilə bombalanacaqsınız. Üstəlik, internet əsrinda insanlar çox tez cavab almaq istəyirlar. Həddindan artıq gözləmə mümkün əməkdaşlıq şanslarını azaldır. 24/7 əlaqədə qalın. Bunu özünüz edə bilmirsinizsə, ən çox verilən suallara cavablar üçün şablonları olan chatbotlardan istifada edin. Müştərilərə yüksək səviyyəli xidmət uğurlu işə salınmanın vacib hissəsidir. İşçilərinizə effektiv ünsiyyət qurmağı öyrədin və onların məhsul haqqında məlumat səviyyəsini yoxlayın. Əgər müştəri alış zamanı kobudluğla va bacarıqsızlıqla qarşılaşarsa, heç bir marketinq sayı sizi xilas etməyəcək. Tez-tez verilan suallar hazırlayın. Satışa başlamazdan əvvəl də məhsul, onun nə olduğu, necə istifadə edilməli və hansı xüsusi incəliklərə malik olduğu haqqında mümkün qədər çox məlumatı istehlakçılara çatdırın. Məhsul səhifənizdə FAQ bölməsini yerləşdirin və orada tez-tez verilan suallara cavab toplayın. Və sualları olan bu bölmə istənilən istifadəçi üçün açıq olsa və onlar məhdudiyyətsiz ehtiyac duyduqları hər şeyi tapa bilsələr daha yaxşı olardı. SMM vasitəsilə özünüzü tanıtın. Bu əlavə trafik cəlb etmək üçun əla bir yoldur.Çox vaxt insanlar sosial mediada brendin səhifəsini kəşf etdikdən sonra alış qiyməti, keyfiyyətləri haqqında daha çox danışmaq və tərifli rəylər dərc etmək lazımdır. Bundan əlavə, sosial şəbəkələr yarışların keçirilməsi üçün əla platformadır. Şərt olaraq müsabiqə elanının repostunu və ya şərhlərdə dostlarınızı işarələyin. Beləliklə, əhatə dairənizi artıracaqsınız. Məhsulun işə salınması prosesinin tələbləri:
Nəzərə alın ki, strategiyaların hazırlanmasına nə qədər diqqətlə yanaşmağınızdan asılı olmayaraq, fors-major həmişə baş verir.
Məsələn, aşağıdakılar baş verə bilər:
Planlaşdırılan marketinq tədbirləri gözləntiləri doğrultmadı. Seçilmiş kanalların və ya alətlərin uyğun olmaması mümkündür. Tam olaraq nəyin yaxşı işlədiyinə baxın və səbəbini təhlil edin. Uğursuz qərarları da öyrənin və onları düzəltməyə çalışın.
Məhsulun satışa çıxarılması mərhələsində siz mənfilik dalğası aldınız. Məsələn, təsir edənlar və ya müştərilər məhsul haqqında mənfi danışdılar. Burada mübahisəyə girməyə ehtiyac yoxdur, əvvəlcə insanların nədən narazı olduğunu anlayın. Ünsiyyət qurun, problemləri həll etmak üçün açıqlıq və istək nümayiş etdirin, bu yolla siz brendə inam qazandıracaqsınız və neqativləri söndürəcəksiniz.
Yalnız bəzi marketinq kanalları təsirli idi. Bütün platformalarda hər şey yaxşı getmir. Yalnız ona görə ki, hədəf auditoriya bəzi yerləri müntəzəm ziyarət edir, digərləri isə daha az ziyarət edir.Təsirin ən çox olduğu yerdə daha aktiv olun. Vacib məqam: isə başladığınız zaman dərhal səhvlara diqqət yetirin. Problemləri birlikdə düşünmək üçün tez-tez görüşlər keçirməyi unutmayın. Hər bir səhvi təhlil edin, onun baş vermə səbəblərini axtarın, nəticələrini müzakirə edin. Tapşırıq hər şeyi düzəltmək və bir daha təkrarlamamağı öyrənməkdir.
Başlanğıc hazırlamaq üçün bu sahədə birdən çox uğurlu işi olan təcrübəli işə salma menecerini dəvət edin. Belə bir mütəxəssisin layihədə iştirakı nə verir? O, buraxılışı səriştəli və effektiv şəkildə hazırlayacaq və təşkil edəcək, strategiyaları diqqətlə işləyəcək, konkret işiniz üçün düzgün alətləri seçəcək və başlanğıcdan sona qədər bütün mərhələlərdə buraxılışa nəzarət edəcək. Başlatma nəzarətinin nə olduğunu, hansı vəzifələri ehtiva etdiyini və hər şeyi necə düzgün yerinə yetirəcəyini öyrənin. Sizin hər bir hadisə və addımın tam təfərrüatlı planına ehtıyacınız olacaq. Planlaşdırılmış tapşırıqların müəyyən edilmiş vaxt çərçivəsində yerinə yetirilməsi zəruridir. Və hər bir fəaliyyat üçün optimal KPl-ni hesabladığınızdan əmin olun, yeni hədəf göstəriciləri və uğurlu hesab edilə bilənləri təsvir edin. Təbii ki, komanda daxilində vəzifə və məsuliyyət sahələrini dəqiq bölüşdürmək lazımdır.
Tapşırıqların icrasına nəzarət edilməlidir. Bunu, məsələn, komanda miqyasında Google elektron cədvəllərində, Scrum və ya Kanban lövhəsində etmək rahatdır. Siz ümumiyyətlə xüsusi layiha idarəetma proqramlarından istifadə edə bilərsiniz (onların çoxu var). Bu, nə baş verdiyini və işə salınmanın hansı mərhələsində sizə aydın bir şəkildə verəcəkdir.
Məhsulun işə salınması ilə bağlı tez-tez verilən suallar
Məhsulunuzu nə vaxt satışa çıxarmağı planlaşdırmalısınız?
İstənilən biznes sahibi mümkün qədər tez işə başlamaqda maraqlıdır. Ancaq çox vaxt tələsməyə ehtiyac yoxdur, nəticələrə mənfi təsir göstərə bilər. Və vaxt seçiminə də düşünülmüş şəkildə yanaşmaq lazımdır. Məsələn, 2000-ci ildə iPhone-un buraxılması ona bu qədər populyarlıq gətirməzdi və 2015-ci ildə daha ciddi rəqabətlə üzləşməli idi.
Beləliklə, düzgün vaxtı necə seçirsiniz? Bazar vəziyyətinin marketinq tədqiqatını aparın.
Məsələn, mövsümlilikdən çox asılı olan müəssisələr var. Xüsusilə, isti ölkələrə turlar yayda insanların tətilə getdiyi vaxtlarda daha yaxşı satılır.
Məhsulu satışa çıxararkən ən çox hansı səhv olur?
Layihənin texniki icrası və məhsulun bazara çıxarılması xərcləri yalnız ilk satış anına qədər hesablanır. Bununla belə, xərclər çəkilməyə davam edəcək, çünki cəlb olunan auditoriya hələ də saxlanılmalı və məhsula olan marağını qoruyub saxlamalıdır. Sonraki xərcləri maliyyə planına daxil etməsəniz, maya dəyərini səhv hesablayacaqsınız, bu isə o deməkdir ki, hədəf göstəricilər də yanlış hesablanacaq.
Başlamaya kim cavabdehdir?
Əslində bunlar ideya generatorları kimi məhsul menecerləri olmalıdırlar, lakin hamişə gözləntiləri doğrultmurlar. Məhsulun cəlbediciliyinin qiymətləndirilməsi əvvəlcə baş direktorun, biznes sahibinin və satış departamentinin rəhbərinin çiyninə düşür. Onda siz heç kimin ehtiyac duymadığı bir şeyi bazara mütləq "itələməyəcəksiniz".
Azərbaycanda və xaricdə işə salmaq arasında hansı fərqlər var?
Azərbaycanda kifayət qədər yaxşı layihələrə marağın zəif olmasının səbəbi prioritetlərin düzgün təyin edilməməsidir. Bir şirkətin yaxşı bir fikri var, onu həyata keçirirlər (pul və vaxt sərf edirlər), sonra hazır məhsulu satmaq üçün birini axtarırlar. Amma məlum olur ki, istehlakçı bunda maraqlı deyil. Buna görə də Qərbdə fərqli yanaşma tətbiq edirlər: əvvəlcə onlar məhsula (və ya xidmətə) mütləq kimin ehtiyac duyacağını tapırlar və yalnız bundan sonra ideyanı həyata keçirməyə başlayırlar. Ancaq bizdə son vaxtlar getdikcə daha çox iş adamı məhz bunu edir.
İdxalın əvəzlənməsi yeni məhsulların yaradılmasını və satışa çıxarılmasını nəzərdə tuturmu?
İdxalın əvəzlənməsi konsepsiyası hər kəsin ağzındadır. Ancaq bunun belə yeni ideya olduğunu söyləmək olmaz. Bir çox şirkətlər artıq uzun müddətdir ki, idxal olunan məhsulların analoqlarını istehsal edirlər.
Məsələn, Asan xidmət və dost nümunələri. Buna görə də, Azərbaycanda heç kimin istehsal etmədiyi bəzi xarici məhsulu bəyəndinizsə,bu mövzunu öyrənin, bəlkə yerli ictimaiyyət maraqlanacaq.
Yeni məhsulun buraxılması həmişə bir sıra mərhələdən ibarət mürəkkəb, əmək tutumlu prosesdir. ilk həlledici alıcıları cəlb etmək üçün geniş hazırlıq işləri görməliyik. Araşdırma, marketinq strategiyalarının hazırlanması və başqa hər şey bir nəfərin işi deyil. Bacarıqlı mütəxəssislərdən ibarət komanda toplayın, ümumi məqsədə doğru birlikdə hərəkət edin və siz mütləq uğur qazanacaqsınız!
RosAzerMaş QSC-nin İdarə Heyətinin sədri Toğrul Qulubəyli