İntensiv səylərlə qurduğunuz şirkətin uğursuz olduğunu təsəvvür etmək istəmirsiniz. Bununla birlikdə, bir çox müəssisə peşəkar dəstək almaq əvəzinə instinktiv hərəkət edərək təyin etdikləri marketinq strategiyalarının qurbanı olur. FED.az-a görə teni qurulan şirkətinizin eyni həyatı yaşamaması marketinq səylərindəki səhvləri aradan qaldırırıq.
1. Hədəf auditoriyasını bilmədən strategiya hazırlamaq
Düzgün marketinq strategiyası üçün dəqiq cavablandırılmalı olan suallardan biri hədəf auditoriyadır. Məhsul və ya xidmətlərin kimlər tərərfindən alınabiləcəyi və onların demoqrafik vəziyyəti marketinq strategiyasına birbaşa təsir göstərir. Bununla birlikdə, yeni qurulan şirkətlərin əksəriyyəti bu mərhələni keçərək məhsullarını və ya xidmətlərini şərti marketinq kanalları vasitəsilə qeyri-müəyyən bir auditoriyaya təqdim edirlər.
2. Hədəf auditoriyası müəyyən edildikdən sonra, auditoriyanın tanınması ikinci mərhələdir. Hansı sosial media kanallarından istifadə etdikləri, markalardan gözləntiləri, alış-veriş vərdişləri müəyyən edilməlidir. Bu yolla daha dəqiq marketinq səyləri göstərilə bilər və reklam xərcləri üçün ayrılan maliyyədən ixtisaslı şəkildə istifadə edilə bilər.
3. Hər marketinq kanalından xeyir gözləmək
Yeni firmaların hər yerə xərcləmək üçün böyük büdcələri yoxdur. Buna görə marketinq büdcəsini düzgün idarə etməyi planlaşdırırlar. Ancaq bu hər marketinq kanalına büdcə ayırmağın yolu deyil. Hədəf auditoriyası düzgün tanınıbsa, potensial müştərilərə hansı kanallar vasitəsilə çatacağını müəyyənləşdirmək olar.
4. Başqalarını təqlid etməklə marketinq
Uğurlu insanların yolu ilə getmək ağıllı bir yoldur. Ancaq tezliklə bunun belə olmadığı aydın olur. Şəxsiyyətinizi əks etdirmək əvəzinə, digər şəxsiyyətləri təqlid etmək markanızın itirilməsinə səbəb olacaqdır. Bununla birlikdə, hər bir məhsul və ya xidmətin hədəf auditoriyası fərqlidir. Brendlər müştərilərin gözləntilərinə uyğun olaraq marketinq strategiyası yaradırlar. Buna görə başqa bir markanı təqlid etmək, hədəf auditoriyanızın gözləntilərinə və ehtiyaclarına cavab verməyəcək marketinq strategiyalarını həyata keçirmək deməkdir.
5. Markanın hədəfini və şəxsiyyətini təyin etmək
Qeyri-müəyyənlik uğursuzluğa bərabərdir. Brendinizdə yerləşdirmə işləri görməsəniz, tezliklə enerjiniz tükənə bilər. Brendinizin üstünlüklərini ortaya qoymalı və sektorda gələcəyiniz üçün bir yol xəritəsi təyin etməlisiniz. Sonra marka şəxsiyyətinizi yaratmalısınız. Korporativ şəxsiyyət, rəqiblərinizdən kənarda qalmağınıza və hədəf auditoriyanızın məlumatlılığının artmasına səbəb olur.
6. Test etməmək
Marketinq strategiyalarının səmərəli olması üçün müşahidələr aparılmalıdır. Birdən çox kampaniyanı planlaşdırmaqla hədəfləyənlərə daha təsirli olanı müşahidə etmək lazımdır. Bu digər kampaniyaları daha təsirli edəcəkdir. A / B testi adlanan metod sayəsində; hansı mesaj, hansı mətn və ya hansı marketinq kanalı daha səmərəli olması aydınlaşdırılır.
7. Büdcəni düzgün idarə etməmək
Reklam xərcləməsi bir plana uyğun olmalıdır. Büdcənin icrası üçün qoyulan investisiyalar nəticəsində hər hansı bir səmərəliliyin əldə edilib-edilməməsi vacibdir. Büdcədəki pul təsadüfi xərclənərsə, ziyana düşə bilər.
8. Dərhal yeni marketinq kanallarına daxil olmaq
Yeni marketinq kanalları, yeni müştərilər demək deyil. Daha çox xərclədiyiniz deməkdir. Buna görə yeni kanallar sınamazdan əvvəl mütləq soruşmalısınız. Yeni marketinq kanalını hədəf auditoriyanızın bu kanalda olması və ya bu kanalın marka kimliyinizə uyğun olub-olmaması baxımından təhlil etməlisiniz.
Fins.az