Kəlimələrin həyatımızdaki yeri mübahisə olunmazdır.
Kəlimələrlə əlaqələndirilə bilinməyən bir mövzu haqqında danışmaq hər nə qədər çətindirsə, marketinqlə əlaqələndirilə bilinməyən bir markadan söz etmək də bir o qədər çətindir.
Bir marka strategiyası yaratmağın başında ilk olaraq şübhəsiz, markanın adı gəlir. Bəs sizcə, marka adları, markanın kimliyini yaratmaq mövzusunda nə qədər yaxşıdır?
Zehinlərdə bir söz və ya kəliməyə sahib olmaq, onunla xatırlanıb danışınılmaq, əlbəttə, olduqca çətindir. Çünki günümüzün istehlakçısı, marka mesajı alma mövzusunda olduqca aktivdir. Araşdıran, sorğulayan, mənimsəmə nöqtəsində olduqca seçici olan bir kütlə formalaşıb.
Bir markanın marketing kommunikasiyası mövqeyini, marka strategiyasını istehlakçıya ötürəbilmə bacarığı formalaşdırır. Bu vəziyyətdə, markalar da öz içlərində yaratdıqları mövqeləşdirməni canlandırmaq, markanı nəfəs alabilən, günlük həyatda istehlakçını müşayiət edə bilən bir hala gətirmək məcburiyyətində qaldılar. Başqa cür desək, marka özəlliyi yaratdılar. “ThinkNeuro”nun etdiyi araşdırma ilə Türkiyədəki uğurlu markaların marka özəllikləri taktikası ilə nəzarətə alındı. Beləcə, hər biri öz kateqoriyasında lider markaların şəxsi özəllikləri çıxarılmağa çalışıldı.
Buna görə marka-kəlimə indeksi bu şəkildə formalaşdı:
Adidas- Mədəni
Arçelik- Keyfiyyətli
BMW- Xarizmatik
Bonus card- Sosial
Burger King- Ənənəvi
Casper- Macəraçı
Coca-Cola- Cəzbedici
Elidor- Yenilikçi
Hepsiburada.com- Səmimi
İş Bankası- Xoş
Kanal D- Şəhərli
Migros- Havalı
Omo- Cəsur
LCW- Bacarıqlı
Posta- Enerjik
Thy- Dişi
TTNET- Əyləncəli
Turkcell- Güvənilir
Türk Telekom- Ağıllı