Dünyanın istehlak bazarına ildırım sürətilə yeni təbəqə daxil olub. Milleniallar - 1981-1996-cı ildə anadan olan Y nəsli təkcə əllərində smartfonla böyüməkləri ilə deyil, həyat tərzinə və istehlakçı davranışlarına yenilik gətirmələri ilə seçilir. FED.az xəbər verir ki, əhali arasında payı sürətlə artdığına və qərar verən təbəqəyə çevrildiyinə görə, millenialların davranışlarını biznes də izləməli və nəzərə almalıdırlar.
Millenial valideynlər övladlarını fərqli böyüdürlər
Millenial valideynlər övladlarını böyütmək üsullarını əvvəlki nəsillərlə müqayisədə dəyişdirirlər. Bu dəyişikliklər, istər karyeraya bağlı, istər sağlam, istərsə də bərabərliyə yönəldilmiş olsun, pullarını necə xərclədiklərinə və satınalma qərarlar qəbul etmələrinə, gələcək nəsillərin böyüdükləri fikirlərə və mühitə təsir göstərir.
Son on ildə şirkətlər dünyanın hər yerində çoxillik hədəflər götürüb onlara hərəkət edirlər. Millenniallar artıq öz ailələrini qurduqlarından və valideyn olduqları üçün şirkətlər onlara çatmağın yollarını yeniləməlidirlər. Milleniallar yalnız əsas istehlakçı olmağa davam etmir, həm də gələcək nəslin vərdişlərini, üstünlüklərini və qavrayışlarını formalaşdırırlar.
Bu hesabat, dünyadakı millenial valideynlərin ümumi həyat tərzinə diqqət yetirərək, dəyərləri və prioritetlərinin valideyn kimi davranışlarına necə təsir etdiyinə və bunun biznes üçün nə məna kəsb etdiyinə xüsusi diqqət yetirmişdir.
Ailə qurmağa tələsməyənlər
Dünyada ilk dəfə uşaq doğan qadınların orta yaşı durmadan artır. Bu, ailə quruluşuna təsir göstərir, çünki daha çox qadın ali təhsil, karyera və daha çox həyat təcrübəsi axtarır, ilk hamiləliyini sonrakı dövrə saxlayır. Övlad sahibi olmağı gecikdirsələr də, hələ də ailəni qurmaq üçün çox sərmayə qoyurlar. Millennialların təxminən 72% -i uşaq sahibi olmağın xoşbəxt həyat üçün vacib amil olduğunu düşünür. Millennialların təxminən 48%-i pulu çox şeyə deyil, təcrübəyə xərcləməyi üstün tuturlar.
Biznes üçün, minillik valideynlərin dəyişən dəyərlərini və davranışlarını başa düşmək marketinq, məhsul yeniliyi və paylanması yolu ilə bu istehlakçı qrupuna səmərəli şəkildə çatmağın açarıdır.
Kişilər evin qurucularıdır
Dünyada daha çox kişi qayğı göstərənin məsuliyyətini öz üzərinə götürür. Daha çox qadın karyeralarına diqqəti yönəltdikcə, kişilər peşə həyatlarından bir fasilə götürür və ya uşaqlarının böyüməsində daha çox iştirak etmək üçün çevik iş cədvəllərindən istifadə edirlər.
Millenial atalar əvvəllər qadınlar tərəfindən baqqal alış-veriş etmək, yemək hazırlamaq, camaşırxana, uşaqları çimdirib geyindirmək, uşaqlarının fəaliyyətlərində daha çox iştirak etmək kimi bir çox ev işlərini öz üzərlərinə götürürlər.
Yerdə gündəlik qulluq və ya çevik saatlar təklif edən işəgötürənlər, həmçinin valideynlər üçün həyatı daha rahat etmək üçün məhsul və xidmətlər yaradan markalar, millenial ailələrdə rezonansa səbəb olurlar, çünki ailələri ilə vaxt keçirməyi dəyərləndirirlər. Eyni zamanda onların karyeralarının sürətini azaldırlar.
Birlikdə daha çox vaxt sərf edirlər
Millenniallar əvvəlki nəsillərə nisbətən uşaqları ilə daha çox vaxt keçirir. Onlarla yaxın münasibətlər qurmağa və övladlarının həyatında baş verən son tendensiyaları diqqətdə saxlamağa sərmayə qoyurlar. Bu valideynlər övladlarının həyatının bir çox tərəfində daha çox iştirak edirlər; iş mühiti və daha çox rahatlıq dəyişərək effektivdir.
Özləri üçün də vaxt ayırırlar
Millenial valideynlər ailələri ilə vaxt keçirməyi çox dəyərləndirirlər. Ancaq özlərini laqeyd qoymurlar.
Özləri üçün vaxt hələ ümumi xoşbəxtlik üçün vacib bir prioritet hesab olunur və bir çox minillik valideynlər övladları üçün bunu qurban verməli olduqlarına inanmırlar.
Mümkün qədər vaxtlarını səmərəli keçirmələrini təmin etmək üçün, milleniallar pul xərcləməyə hazırdılar.
Qlobal minillik valideynlərin 58%-i vaxta qənaət etmək üçün pul sərf etməyə hazırdır. Gündəlik tapşırıqları sadələşdirməyə nəinki fəal baxırlar, hətta bunun reallaşması üçün pul xərcləməyə də hazırdırlar.
Alqı-satqı əvəzinə paylaşmaq
Tələbə borcu, aşağı gəlirləri və yaşayış qiymətinin artması səbəbindən əvvəlki nəsillərlə müqayisədə ev və maşın kimi maddi alış-verişi geridə qoyan Giriş iqtisadiyyatı, minilliklərlə yanaşı inkişaf edib. Bunun əvəzinə, lüks maldan çox, təcrübə və gündəlik mal və xidmətlərə xərcləmək üçün pullarını qənaət edərək gəzinti paylaşımı və onlayn satışdan faydalanırlar.
Milleniallar pula qənaət etmək üçün onlayn iqtisadiyyatdan faydalanırlar. Onlar təkcə öz həyat tərzlərinə deyil, həm də uşaqlarına oyuncaqlar, uşaq geyimləri, avtomobil oturacaqları və çarpayılar kimi böyük əşyalar paylaşaraq pul yığırlar.
Bununla birlikdə, bütün minilliklər eyni vəziyyətdə deyil. Asiya və Sakit Okean hövzəsindəki milleniallar, xüsusən Hindistan və Çində, əvvəlki nəsillərlə müqayisədə, əldə edilən gəlirlərində artım hiss edib və avtomobillər və dizayner geyimləri kimi lüks mallar əldə etmək fürsətindən istifadə edibər.
Bu növ məhsullara sahib olmaq yalnız faydalı deyil, həm də status baxımından önəmli sayılır. Hindistanlı millenialların 75% və Çin milleniallarının 74%-i, digər insanların fikirlərinin onlar üçün vacib olduğunu söyləyirlər.
Unikal mağaza alış-veriş təcrübəsi axtarırlar
Onlayn alış-verişin rahatlığı pərakəndə satışda mənzərəni kökündən dəyişib. Bu, mağazadakı alış-verişin tamamilə itdiyini göstərmir. Mağazalardan uzaqlaşsalar da, milleniallar hələ də həyat tərzi seçimləri ilə əlaqəli bir statusa sahib xüsusi marka mağazaları axtarırlar. Onlar yalnız mağazada satışa çıxarılan məhdud sayda məhsullara sahib olmağa çalışırlar.
VR texnologiyası, pop-up və ya uşaqlar üçün əyləncələr kimi unikal attraksionlardan istifadə, çox güman ki, millenial valideynləri öz mağazalarına cəlb edəcək.
Ailə və dost tövsiyələrinə diqqət yetirirlər
Minillik valideynlər məsləhət istəməkdən çəkinmirlər. Bunun əvəzinə açıq, əməkdaşlıq edirlər və müxtəlif mənbələrdən rəhbərlik axtarırlar. Onların texnologiyadan asılılığı, onlayn olaraq müxtəlif ana və ata qruplarının, eləcə də yeni valideynlik meylləri və məhsulları haqqında fikirlərini bölüşən sosial media təsirçiləri və bloggerlər birliyinin artmasına səbəb oldu. Bunun çoxu internetdə baş versə də, bu qruplar çox vaxt uşaqlarıyla və uşaqlardan kənar görüşürlər. Bunlar, xüsusən ailəyə yaxın olmayanlar üçün əlavə bir dəstək sistemi olaraq görülür.
Ailə və dost tövsiyələri - millenial valideynlərin satınalma qərarı verdikdə onlara təsir edən əsas amildir, eyni zamanda etibar etdikləri markaların təklif və fikirlərini alqışlayırlar. Millenial valideynləri hədəf alan müəssisələr, sosial media vasitəsi ilə məşğul olmaq, ana və ata qruplarına investisiya qoymaq və istehlakçılarla birbaşa əlaqələr quraraq güclü böyümə imkanlarına sahib ola bilər.
Ehtiyatlı internet davranışı
Millenniallar sosial media və şəbəkə saytları ilə yanaşı böyüdü, bu da onların ünsiyyət, özünü qəbul etmək və istədiklərinə təsir edir. Dünyadakı millenialların təxminən 63% -i demək olar ki, hər gün mobil telefon vasitəsi ilə sosial şəbəkə saytlarını ziyarət edir və ya yeniləyir. Onların əksəriyyəti övladları haqqında məlumatları sosial media platformaları vasitəsi ilə İnternetdə paylaşmaqdan məmnun olsalar da, onlayn paylaşımlarında daha ehtiyatlı olandar da var və onların (yəni bu məsələdə ehtiyatlı olanların) sayı artmaqdadır.
Belə ehtiyatlı valideynlər internetdə paylaşılan məlumatların əhəmiyyətini başa düşürlər və gələcəkdə belə məlumatların necə istifadə olunacağından narahatdırlar. Bunun əvəzinə, belə valideynlər övladlarının üzlərini hər hansı bir sosial media yazılarında gizlədə bilər və ya sosial media hesablarında özəl parametrlərə sahib ola bilərlər.
İnternetdə millenialları hədəf almağa çalışan markalar, satın almalı olduqlarını açıq şəkildə diktə etmək əvəzinə incəliklərə, təsir edənlər (influensler), həmyaşıdlar və ya icma qrupları vasitəsilə reklamlara diqqət etməlidirlər.
Ailə dinamikasının və ev təsərrüfatlarının dəyişməsi o deməkdir ki, müəssisələr yalnız gənc ailə ailələrində olan şəxslərə yönəlmək əvəzinə, bütün ailənin hədəfə alınmasını təmin etməlidirlər. Uşaqları və ailələri ilə vaxt keçirə bilmək, millenial valideynlər üçün son dərəcə vacibdir.
Buna görə rahat və zamana qənaət edən məhsulların hazırlanması, həmçinin işçilərin müavinət paketlərini bir yerə qoyarkən bu ehtiyacları nəzərə almaq vacibdir.