Bazar iqtisadiyyatında proseslər tələb-təklif prinsipinə əsaslandığına görə, bir məhsulun daimi olaraq həddən artıq bahalaşması mümkün deyil, dərhal alternativ təchizatçılar yaranır və qazanc marjası normal səviyyələrə enir.
Amma bəzi sahələrdə, xüsusilə də istehlak sektorunda, bir sıra mallar və xidmətlər ənənəvi olaraq maya dəyərindən qat-qat artıq qiymətə təklif edilir.
FED.az marketinq araşdırmalarına əsasən həmin malları və xidmətləri təqdim edir:
Eləcə də bax: Türkiyə malları rüsumdan azad ediləcəkmi? - MÜZAKİRƏ APARILIR
1. Mobil telefonlar
Araşdırmalar göstərir ki, «İphone» istifadəçiləri 120%, «Samsung» istifadəçiləri 138%, «Huawei» istifadəçiləri 206%, «Google Pixel» istifadəçiləri 167% artıq pul ödəyirlər.
2. Popkorn.
Necə deyərlər, kinoya gedən yol popkorndan keçir. Amma popkorn «sənayesi»nin içərisinə baxanda hər şey çox sadədir – xüsusi aparata (bəzən sadəcə qızdırılmış tavaya) bir ovuc qarğıdalı atılır və məhsul hazırdır. Müştəri heç hiss etmir ki, ləzzətlə yediyi popkorn-a dəyərindən 1000% artıq pul ödəyib.
3. Geyim və ayaqqabı brendləri
Bu sahədə istehlakçılar brendə əlavə olaraq 500-700% artıq pul ödəməli olurlar.
4. Dəvətnamələr və təbrik kartları.
Xüsusi günlər üçün nəzərdə tutulan xoş ənənənin simvolları - dəvətnamə və təbrik kartlarına 200% artıq pul ödənilir.
5. Butulkadakı sular
Marketoloqların səyləri nəticəsində biz artıq çoxdandır ki, su kranlarından su içmək davranışlarını tərk etmişik. Elə buna görə də məhsulun dəyərindən dəfələrlə artıq pullar xərcləməli oluruq, təqribən 400-500% artıq.
6. Restoran və kafelər
Restoran və kafelərdə dəyərinldən qat-qat artıq ödəniş edildiyi xüsusi araşdırma olmadan da zamıya məlumdur. Fərq sadəcə məhsulların növündədir. Belə ki, xörəklərə görə 200-250%, şirələr və sulara görə 450-1000%, 1 stəkan pivə üçün 400-500% artıq ödəniş edilir. Ona görə də restoranda sifariş verəndə xəbəriniz olsun ki, ofisiantlar sizin «nə yeyəcəksiniz?» deyil, «nə içəcəksiniz?» sualına cavabınızı daha səbirsizliklə gözləyirlər.