Daxili Audit üzrə köməkçi / mütəxəssis / baş mütəxəssis
Tələblər:
- İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühəndislik, Mühasibat və Audit fakultələri üzrə ali təhsil.
- Mükəmməl dərəcədə ingilis dili biliyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün) həmçinin Türk dili bilikləri
- Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi;
- Beynəlxalq audit sertifikatlarına malik olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir (CIA, CFSA, CFE…);
- Daxili Audit üzrə köməkçi vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 1-2 il iş təcrübəsı.
- Daxili Audit üzrə mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 2-5 il iş təcrübəsı.
- Daxili Audit üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi.
- Normativ-hüquqi aktların və bankdaxili qaydaların icra vəziyyətinin, bütün struktur bölmələrin və filiallarının fəaliyyətinin, bütün növ bank əməliyyatlarının auditini həyata keçirmək;
- Risk əsaslı audit yoxlamalarının həyata keçirilməsi, nəticələr haqqında hesabatlar hazırlamaq;
- Daxili nəzarət sistemlərinin adekvatlığının, səmərəliliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi işini həyata keçirmək;
- Daxili audit yoxlamaları zamanı saxtakarlıq risklərinin qiymətləndirilməsini aparmaq;
- Ehtiyac olduqda saxtakarlıq hadisələrin araşdırılmasında iştirak etmək;
Requirements:
- University degree in Economy, Finance, Engineering, Accounting and Audit;
- Proficiency in English and Turkish
- Good knowledge of MS Office – Excel, Word, Powerpoint, Access;
- Preferably to have international audit certificates (CIA, CFSA, CFE);
- For Internal Audit Assistant, min.1-2 years experience in audit and bank sphere;
- For Internal Audit Specialist, min. 2-5 years experience in audit and bank sphere;
- For Internal Audit Senior Specialist, min. 5 years experience in audit and bank sphere;
- Auditing the status of the implementation of normative-legal acts and internal regulations, the activities of all structural divisions and branches, all types of banking operations;
- Performing of risk-based audits, preparation of audit reports;
- Review and evaluation of adequacy and efficiency of internal control systems;
- Evaluation of fraud risks during internal audit engagements;
- Participation in the investigation of fraud cases when needed;