Avropa İttifaqı (Aİ) üzvləri bu həftənin cümə günü Çində istehsal olunan elektrik avtomobillərinə 45 faizədək tariflərin tətbiq edilib-edilməməsi ilə bağlı mühüm səsvermə keçirəcək.
Teslanın üçüncü rübdəki çatdırılmaları - GÖZLƏNTİLƏRİ AŞMADI
FED.az xəbər verir ki, bu Pekinin mümkün cavab tədbirləri riskini daşıyan ən yüksək səviyyəli ticarət məsələlərindən biri kimi qiymətləndirilir. Aİ-nin ticarət siyasətinə nəzarət edən Avropa Komissiyası, 1 illik anti-subsidiya araşdırmasından sonra Çinin ədalətsiz subsidiyalarına qarşı sonrakı beş il üçün tariflərin tətbiqini təklif edib.
Aİ qaydalarına görə, Komissiya tarifləri tətbiq edə bilər, əgər üzv ölkələrin 65 faizini təmsil edən 15 ölkə bu qərara qarşı səs verməsə. Reuters-ə istinadən yayımlanan məlumatlara görə, Fransa, Yunanıstan, İtaliya və Polşa tariflərin lehinə səs verəcək, bu da qərarın bloklanmaması üçün kifayət edəcək.
Əgər lazım olan səs çoxluğu əldə olunmasa belə, Aİ icra orqanı tarifləri qəbul edə bilər. Bununla belə, Komissiya daha geniş dəstək almaq üçün düzəliş edilmiş təklif də təqdim edə bilər. Bölgənin ən güclü iqtisadiyyatı və əsas avtomobil istehsalçısı olan Almaniyanın tariflərin tətbiqinə qarşı səs verəcəyi gözlənilir. Alman avtomobil istehsalçıları, xüsusilə Çin bazarının onların satışlarının üçdə birini təşkil etdiyini nəzərə alaraq, tariflərə qarşı çıxıblar. Volkswagen, tariflərin “səhv yanaşma” olduğunu bildirib.
İspaniya hökuməti isə əvvəlcə tarifləri dəstəkləsə də, iqtisadiyyat naziri Valdis Dombrovskisə məktubunda tarif əvəzinə danışıqların davam etdirilməsini təklif edib. İspaniya Baş Naziri Pedro Sançez Çin səfəri zamanı Aİ-nin mövqeyini yenidən nəzərdən keçirməli olduğunu qeyd edib.
Bəzi Aİ üzvləri Pekinin cavab tədbirlərindən narahatdır. Bu il Çin öz növbəsində Aİ-dən idxal edilən brendi, süd məhsulları və donuz əti məhsulları ilə bağlı araşdırmalar aparmağa başlayıb. Lakin son beş ildə Aİ-nin Çinə qarşı münasibəti sərtləşib, onu həm rəqib, həm də sistemli rəqib kimi qiymətləndirir.
Avropa Komissiyasının hesabatına görə, Çində ildə 3 milyon ədəd elektrik avtomobili ehtiyatı var ki, bu da Aİ bazarının iki qatıdır və bu avtomobillərin ən əlverişli ixrac məkanı kimi Avropa görünür. ABŞ və Kanadada isə artıq bu avtomobillərə 100 faiz tariflər tətbiq olunur. Komissiya tariflərə alternativ olaraq Çini yenidən danışıqlara dəvət etməyə hazırdır və Çinli şirkətlər tərəfindən əvvəl təklif edilən minimum idxal qiyməti ilə bağlı şərti nəzərdən keçirməyə razıdır.
Tariflər Tesla üçün 7.8 faizdən başlayaraq, SAIC və Aİ-nin təhqiqatına əməkdaşlıq etməyən digər şirkətlər üçün 35.3 faizə qədər dəyişir. Bu tariflər avtomobillər üçün standart 10 faizlik idxal rüsumlarına əlavə olaraq tətbiq olunur.